Zpět na článek

Diskuze: DemonetizationGate aneb čí reklamy jíš, toho píseň zpívej?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

ccdira
ccdira
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tenhle článek je už úplně směšnej.

Lidi, kteří urážejí ostatní a lžou dostávali peníze za to, že u jejich videí byly reklamy.
A těm, kteří si ty reklamy zadávají logicky vadí, že jsou s takovými lidmi spojováni.

Já se jim vůbec nedivím. Mě to vadí taky. Protože často na YouTube spustím video, kterým svým názvem vůbec nedpovídá tomu, co v něm je. Kdybych to věděl, tak si to video nepustím.
Jenže před videem mi proběhne reklama. A já tak vlastně přispěl někomu, komu bych nedal korunu, kdyby o ni někde žebral.
A to mi hodně vadí.

A zcela souhlasím s tím, o co se na YouTube snaží.

Kharnix
Kharnix
Level 18 Level 18
8. 4. 2017 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ccdira Cool video s clickbaitem, tupým obsahem ale bude v novém systému pořád nezávadné a monetizované :roll:

A vůbec, pomluvačné videa často klikbite neskryje. :)

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 4. 2017 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koukas na to ze spatneho uhlu

Platici zadavatel reklamy by mel mit moznost vybrat si kde se jeho reklama zobrazi, aby ho neposkodila...

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 4. 2017 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk Youtube je firma jako kazda jina - jde ji o prachy - nedela to protoze by chtela zmenit svetovy rad, ale aby dala svym platicim klientum co chtejí. Navíc nikomu nerika ze to nemohou delat zadarmo...
Co chces pokud si zadavatel reklamy? Zakotvit dobre pocity ve vztahu ke sve znacce. Proto mas v reklamach herecky a ne umirajici deti. Umirajici deti ti znacku poskodi protoze vyvolaji negativni emoce.Stejne tak ti negativni emoce vyvola, pokud mas politickou agitku na stranu se kterou nesouhlasis. Navic presvedcit nekoho aby si neco nekoupil je snazsi nez presvedcit aby si neco koupil...
Nakonec nejde o politiku ale zase jen o prachy...

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 4. 2017 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @davkol: Mozna maj ale musi primarne respektovat prani obchodnich partneru - zadavatelu reklamy. Jinak tohle je priklad nevhodne reklamy: [url]http://tn.nova.cz/clanek/instalater-prodal-auto-do-bazaru-pak-ho-objevil-ve-videu-isis.html[/url]

davkol
davkol
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je zajímavé, že Rybka v tlačení své politické agendy explicitně ignoruje figury (a příslušné stoky) jako Jones (InfoWars), Mercer nebo Bannon (Breitbart).

consider
consider
Level 1 Level 1
8. 4. 2017 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@davkol Tak aspoň na FoxNews nezapomněl :D

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote]Dekapitační video, končící nákupem kuchyňských nožů? No to je přece super! ...co chtít víc?[/quote] No právě :!: :P

Viděli jste rozhovor na dvtv z minulého pátku, s Kusturicou? Doporučuju, pro studium našich (pro)západních představ o mnohočetnosti a rozmanitosti názorů a postojů.

Problém s cenzurou díla nesoucího reklamu nemám. Určitý problém mám s cenzurou na reklamě nezávislých tvůrců. Už v minulosti jsem uvedl, že cestou těch chytřejších bude jinotaj, který z cenzury udělá absurdní cedník a vytříbí obsah a zušlechtí tvůrce - a jistým způsobem se na to těším a represi vítám.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 4. 2017 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Dik za tip - koukam na to a fascinuje me ze novinařka jako by věřila víc tomu co napsaly noviny ze Kusturica řekl nez co řekl Kusturica že řekl Kusturica řekl...
jinak cerna kocka bily kocour- vynikajici film, kdo nevidel...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk Mi to místy přípomínalo auditing myšlení, skoro až sektářský. Místy z toho vážně čišela snaha jej zdiskreditovat a ponížit. By mě zajímalo, jestli by Smetanová byla schopna podobného přístupu u vysoce postaveného politika.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 4. 2017 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Xcute: Rekl bych ze to byl problem jak ty otazky kladla... bylo to pro ni osobni tema v kterem byla emocne zaangazovana... mela se ptat uctiveji, na druhou stranu me zajimalo proc si myslí co si myslí a sem rad ze se zeptala... meli tam dat nekoho zkusenejsiho...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk: V tomhle se shodneme - problémem byla rozhodně její osobní angažovanost.

Tudva
Tudva
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zadavatel reklamy by mel mit samozrejme pravo si vybrat u ceho jeho reklama bude zobrazena. Nejen kvuli nazoru nebo ze by se mohl citit poskozen, ale aby jeho reklama mela co nejvetsi ucinek (sprej proti hmyzu bude mit lepsi ucinek u videu o mravencich nez u videa o zbranich)

Ale youtube to vzal moc zesiroka (jak je jeho zvykem), a urcitym kanalum uplne reklamu zatrhl, a tim znemoznil zadavatelum reklamy u takovych videii reklamu mit pokud by chteli.

O umistneni reklamy by mel rozhodovat zadavatel, ne youtube.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
7. 4. 2017 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sorry jako. :-)

Ak ja to YouBlberom nepaci, mozu si zalozit vlastny kanal. Odkedy sa vlastne povodne zo sluzbt pre beznych ludi na zdielanie vlastnych nekomercnych videi stalo nieco, kde ma kazdy s otvorom vieme kam pomaly pocit, ze musi mat ustavne pravo zarabat a je desne urazeny ak sa dozvie, ze tam zarabat nebude? :-) Google ak sa rozhodne moze jedneho dna cele YouTube proste zavriet a kazdemu je potom tak vieme co.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
8. 4. 2017 02:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Malý - velký, chytrý - hloupí, starý - mladý, takovýchhle protipólů existuje celá řada. Jedno však mají společné, neskáčou jak Rybka píská.
Staří 60+ letí rodiče mají své HBO GO přes internet a na tradiční televize z vysoka kašlou. Začali koukat přes net na seriály a teď už v tradiční televizi (CT, NOVA, PRIMA) nesledujou ani zpravy.

Tradiční média vyhrávají ještě v jedné věci na celé čáře, ve věci na kterou Rybka úplně zapomněl a tradičním médiím to zbaštil i s navijákem. Tradiční média umí statistiky a umí si je dobře zfalšovat. Ve skutečnosti mají sledovanost podstatně nižší než dojem, který tu vytáří Rybka, protože zatímco každej nebo téměř každej mladej clovek je na Youtube, tak i u starejch je jich na Youtube také hodně a tradiční média už sleduje jen pár zoufalců.

Jedna věc je mnohem důležitější. Googlu padají do huby pečení holuby!!!
A o tom to je, Youtube dnes nemá konkurenci a tudiz si Google muze delat co chce.

KwazzyGT
KwazzyGT
Level 1 Level 1
8. 4. 2017 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mně na Youtube nejvíc vadí 90% tupého obsahu a reklama k tomu. Google nemusím ani cítit a tak se snažím všechny jeho reklamy a stránky obcházet. Je to hold těžký úkol, ale mám raději menší krámky, než velké monopoly. Proto i Youtube nenavštěvuji a tím pádem je mi jejich restrikce u zadele.

s3icc0
s3icc0
Level 0 Level 0
8. 4. 2017 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote]získalo nějakých 181 000 views při 511 licích a 55 489 dislicích[/quote]

takže podle pana autora "views" už je dostatečně české, ale co sakro jsou ty lice a dislice jsem nepřišel ... takže v ten moment přestávám číst.

Si rozmyslete jakou řečí mluvíte, nemám nic proti anglikanismům nebo snad základním anglickým slovům v textu, ale tenhle kočkopes si strčte někam

Elevea
Elevea
Level 8 Level 8
9. 4. 2017 00:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@s3icc0 Takže podle pana autora "views" už je dostatečně české, ale co sakra jsou ty "lice" a "dislice", jsem nepřišel... takže v ten moment přestávám číst.

Rozmyslete si, jakou řečí mluvíte. Nemám nic proti anglikanismům nebo snad základním anglickým slovům v textu, ale tenhle kočkopes si strčte někam.

KwazzyGT
KwazzyGT
Level 1 Level 1
9. 4. 2017 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elevea Náš jazyk je už tak v p***, že to nemá obdobu. Kdysi si alespoň media drželi formu, teď je poangličtěný sleng ještě pohoda. ☹ Smutné, ale proč by byl člověk který píše články v ČR hrdý na svoji Zem, když už tady nic ČR nepatří?

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
9. 4. 2017 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elevea @Xcute: "já nepeču" už rozdýchávám skoro dva měsíce...

Stenar
Stenar
Level 1 Level 1
9. 4. 2017 02:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám rád Rybkovy IT články, ale těch posledních pár už mi začíná hýbat žlučí. Co přesně tady vlastně hájí? Nic, než "post-truth age". Drtivá většina těch "nových médií" produkuje kraviny nebo úmyslné lži, často od naprostých cvoků. Veškerá "konkurence" k normálnímu tisku spočívá jenom v tom, že je sleduje víc idiotů, se kterými manipulují, ne v tom, že by mluvili víc pravdu nebo poskytovali lepší informace. "Názor" ale není posvátná kráva, které se musí všichni klanět, ať je to sebevětší žvást, protože ty žvásty mohou mít reálný dopad. Pokud "nová média" přesvědčí blbce, že očkování způsobuje autismus, tak až budou děti zas chcípat na černý kašel jako ve středověku, třeba Rybka bude umět vysvětlit jejich rodičům, že to přece byl "jenom názor." A řeči o nějakém boji proti "establishmentu?" Ten právě "post-truth age" uvítá nejvíc. Už si nebude muset lámat hlavu se zastíráním ničeho. Falšovat důkazy, podplácet svědky? Na co? Zabiju opozičního politika, zaplatím si stovku YT-idiotů, co horlivě vypustí deset různých verzí "pravdy" a budu se chechtat. Přece jsou to jenom názory - a kdo proti nim něco řekne, je fuj fuj hnusný cenzor. Takhle už to praktikují na východ od nás, a na západě s tím začínají. Rybkovi se možná bude svět, kde nikdo nedělá rozdíl mezi pravdou a lží nebo názorem a faktem, a jakákoliv znalost je bezcenná, protože vždycky převáží hlasy idiotů, kterých je víc, bude líbit. Troufám si ale říct, že většině normálních lidí ne.

Kharnix
Kharnix
Level 18 Level 18
9. 4. 2017 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stenar Počkej dneska je to takhle, že každej idiot něco řekne a lidi tomu věří jak zmínil v článku a k tomu napsal, že se mu to nelíbí. :shock:

Stenar
Stenar
Level 1 Level 1
9. 4. 2017 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kharnix Že se mu to nelíbí si může zapsat leda do památníčku, když přitom označuje jako cenzuru všechno, co se s tím snaží něco udělat. Příklad, německé opatření proti "svobodě" Facebooku. Facebook dneška je stoka, kterým proudí hoaxy i vyslovené magořiny, a provozovatele zajímá leda to, jestli někde náhodou není holá bradavka nebo bobr. Co by asi čekalo noviny, kam by redaktoři psali články, že holocaust je jenom výmysl Židů, apod.? Německo chce jen to, aby pokud si Facebook hraje na konkurenci zpravodajství, taky nesl nějakou zodpovědnost za obsah, který poskytuje. Podle Rybky fuj fuj cenzura a boj s "novými médii." Jeho konstatování, že se mu to nelíbí, je platné jako mrtvému zimník a pokud snad myslí, že bude možné "vzdělat" většinu populace na úroveň, kde tenhle problém zmizí sám od sebe, je k smíchu. Ona totiž statistika a IQ křivka jsou svině - a to jde ještě o ty, co jsou "jenom" hloupí, ne fanatici. Chtěl bych ho vidět, jak "vzdělává" třeba "bio-matku" přesvědčenou, že dítě vyléčí z cukrovky, když do něj místo inzulinu bude lít bělidlo na bazény, protože doktoři jsou součástí spiknutí pharma-lobby.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
9. 4. 2017 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kharnix @Stenar: Problém je v ochotně klesající úrovni novinářiny - bulvarizaci, snaze zavděčit se co nejširšímu publiku. Nabobtnalé molochy se nechtějí vzdát své velikosti a tak půjdou pro publikum až na dno. Ve chvíli, kdy začnou sázet na vlastní etiku a začnou být efektivnější, tak bude mezi nimi a novými médii menší propast ve formě a větší propast v kvalitě obsahu, problém se do značné míry vyřeší. Jen musíme nějak rozchodit ten pád na dno, nebude to snadné - kdo říká, že níž už jít nelze, ten rozhodně nemá realistický náhled.

Stenar
Stenar
Level 1 Level 1
9. 4. 2017 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kharnix @Xcute: Jenomže tohle je právě bod, kde vidím hluboký omyl. To, co říkáte, dává na první pohled smysl, než se zeptáte, co PŘESNĚ je "kvalitnější" obsah. Pravdivější a lépe napsaný? Takže hypotetický příklad: Napíšu článek o tom, odkud pochází nemoc AIDS, jak funguje, proč je tak těžké najít na ni lék. Srozumitelný, přesný, s linky na zdroje. A vedle bude další článek, že AIDS vyrobila US Army spolu se zednáři a ilumináty, a lék drží PharmaLobby dávno v sejfu, což je "tajná pravda."

Vsadíte se, který z těch článků bude mít víc lajků/prokliků/peněz z reklamy?

Skutečností prostě je, že pokud vezmeme jako konstantu, že většina populace je hloupá, pak "kvalitní" obsah pro hlupáky jsou prostě lži a výmysly. Pravda je nezajímá, je "nudná", není "kůl" a navíc se o ní musí přemýšlet. Za všechno může Kalousek! A je jasno, selskej rozum, vole!

Podle mě tady prostě bude muset zasáhnout na nějaké úrovni "autorita" tedy stát. Buď tím, že šíření nejnebezpečnějších kravin bude omezovat (fuj, cenzura!) nebo tím, že bude dotovat seriozní média, aby nemusela pro přežití bojovat o přízeň blbů snižováním se na jejich úroveň (fuj, podpora molochů!). Jinak se MŮŽE reálně stát, že dospějeme k něčemu jako film "Idiocracy", ovšem v podstatně temnější verzi - za jásání lidí jako Rybka o svobodě slova nade vše.

davkol
davkol
Level 1 Level 1
9. 4. 2017 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kharnix @Stenar: Sputnik News ve Finsku skončily, protože je skoro nikdo nečetl; vysvětluje se to úrovní vzdělávání. (Hmm, a to je veřejné školství… které je neoliberálům trnem v oku.)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
9. 4. 2017 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kharnix @Stenar: Jakmile začneš cenzurovat něco co se označuje za "tajnou pravdu", pak tomu jen přidáš na pravdivosti. Příjmy z reklam u takových médií budou jen dočasné a jejich cesta povede ve vlastním rybníku, konkurenci (kterou může být každý Franta z horní dolní), na dno k obskuritě generované jak obsahem, tak inzerenty.

Myslím, že máš potíže s něčím co funguje stejně odedávna a děláš si iluze, že snahou to regulovat si pomůžeme. V oblasti svobody slova jsem zajedno s Rybkou - tedy potud, bavíme-li se o nezávislých tvůrcích, jinak je to otázkou postoje vlastníka platformy, inzerenta.

Stenar
Stenar
Level 1 Level 1
9. 4. 2017 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kharnix @davkol: Mno, řekl bych, že tady to souvisí spíš s historickou zkušeností Finska se SSSR, než nějakou vzdělaností. :)

Stenar
Stenar
Level 1 Level 1
9. 4. 2017 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kharnix @Xcute: Opět - co "funguje odedávna?" Ano, blbců je pořád zhruba stejný počet. Jenomže zatímco dřív měl idiot přesvědčený o světovém židovském spiknutí možnost šířit tu "pravdu" leda v hospodě, teď si založí YT kanál a hustí to do milionů. Kvantita neroste, ale "kvalita" ano, a tím i škodlivost. Kousky plutonia tu a tam otravují radiací svoje okolí, ale když se začnou spojovat a navzájem posilovat, nakonec toho bude dost na bombu. A příjmy z reklam velkých firem možná budou dočasné, ale příjmy od subjektů, kterým se vyplatí tímto způsobem manipulovat veřejné mínění, ty budou trvalé, protože to bude nejenom snadné, ale LEGÁLNÍ. Hlas ignoranta má stejnou váhu jako hlas profesora, do sraček ovšem pak půjdeme s ignoranty všichni.

Že zakazování "tajné pravdy" se jí dodává na věrohodnosti je dobrý argument. Před pár lety bych souhlasil. Ale teď už se ptám, jestli i tohle není menší zlo oproti tomu, nechat tyto "pravdy" kolovat a bobtnat úplně bez kontroly.

davkol
davkol
Level 1 Level 1
9. 4. 2017 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kharnix @Stenar: Doporučené čtení: finlandizace

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
9. 4. 2017 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kharnix @Stenar: Když je necháš kolovat a bobtnat, tak teprve ztratí na síle - dnes nemůžeš vsázet na rychlé myšlení (v symbolech atp.) tak jako v minulém století, podle mě nehrozí nic jako nový "Protokol sionských mudrců" a jeho efekt, protože svět je mnohem více propojený a mnohem více si skutečně vidíme do talíře. Tady si trošku protiřečíš, si myslím, protože symbolika, propaganda měla šanci působit právě spíše v dobách, kdy byla média vzácností.

Stenar
Stenar
Level 1 Level 1
9. 4. 2017 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kharnix @Xcute: Zajímavá úvaha. Ovšem "nevsázet na rychlé myšlení" je trochu legrační, když většina lidí není schopna ani dočíst článek delší jak jedna strana. A ještě se tím pochlubí.

No, víc asi nevyřešíme - ale dobrá debata, díky. :) Pravdu zřejmě teprve poznáme, ať chceme nebo ne - a byl bych hodně rád, abyste měl pravdu vy, a já ne. Zatím jsem spíš "opatrný pesimista."

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
9. 4. 2017 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kharnix @Stenar: Já myslím, že cenzura, omezování svobody slova a médií může být jen kontraproduktivní. Doplatí množstvím médií, což posílí nebezpečnou roli rychlého myšlení a nevědomí. A nejvíc tím budou vždy trpět nezávislá média - je to dvojsečná zbraň v rukou, které se rády nechají opájet mocí.

Kharnix
Kharnix
Level 18 Level 18
9. 4. 2017 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kharnix @Xcute: A teď už ani nevím kdo co řekl, sakra >_< Takže pokud sem se trochu ztratil tak začnu jen něco nového.
Rychlé myšlení, nebo spíš narychlo nabytý názor z jedné kraviny/a nebo pravdy je problém tak jako tak. Nejhorší věc co mi mění názory je číst jen jednu stranu věci. Často s ní hned souhlasím/nesouhlasím, jenže když to doplním dalším článkem/nebo jen komentáři s jiným pohledem na věc už se z té předchozí "pravdy" stává chaos a guláš a nevím co si "zvolit"- ale právě tohle je dost důležité. Dřív nebo později stejně zaslechneme ten opačný názor a čím dřív si tím chaosem všech možných pohledů projdeme, tím míň budeme navyklí na první věc kterou jsme zjistili. Tím pádem omezováním a regulováním obsahu jen budujeme větší (potencionální) pasti na ty, které delší rozbor a vlasntí kritičtější názor nezajímá. Čím víc bulvárních a k tomu ruznorodých popisků jedné události se k nám dostane, tím menší je šance, že má někdo možnost kázat vlastní pravdu. Tím pádem za sebe doufám, že se do pravidel užívání nepřidá každá pytlovina která víc a víc zúží výběr publikovatelného obsahu, a zůstanou jen ty opravdu brutální neetické témata.

Když teď už nebude možné zpenežit kanály které ještě nezískaly 10k zhlédnutí (celkem) je fajn, ale je potřeba počkat jak právě bude fungovat ten systém vybírání vhodného obsahu ke zpeněžení.

Stenar
Stenar
Level 1 Level 1
9. 4. 2017 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kharnix @Kharnix: Píšete: "Čím víc bulvárních a k tomu ruznorodých popisků jedné události se k nám dostane, tím menší je šance, že má někdo možnost kázat vlastní pravdu."

Jenomže tím je také menší šance POZNAT pravdu. Dřív, když někdo mocný udělal něco špatného, snažil se to tajit, lhát, podplácet. Teď spějeme k bodu, kdy se s ničím takovým namáhat vůbec nemusí. Prostě "zahltí éter" padesátkou verzí, od relativně věrohodných, po úplně stupidní (to je jedno, někdo naletí i na invazi Marťanů), a pravdu pod nimi "zahrabe." Ve jménu svobody slova, hurá! Časem lidé otupí, začne jim to být prostě fuk, pravda jako lež, všechno jenom "názor." Kdo se dnes už vyzná ve věcech jako válka na Ukrajině - poté, co prokremelští trollové chrlí kobercový nálet kravin od fašistů po ukrajinské zombíky? Sputnik jako zdroj může být k smíchu, ale kouřová clona z něj plní účel: Zakrývá výhled, kalí vodu. A o to právě v "post-truth age" jde, a tomu Rybka dělá "lokaje."

Kharnix
Kharnix
Level 18 Level 18
9. 4. 2017 21:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kharnix @Stenar: Jo, to je fakt. Jen v tom vidím neřešitelný problém 1vsXY... ale místo snižování XY blíž k 1 jsem víc pro onu derivaci a vytahování smysluplných odpovědí od těch pitomých a skládání oné "pravdy", která je bohužel i v té 1-dné někdy často odlišně pochopená. Jen aby šla najít potom že :D hmm... Samo že vytahovat se dá i z 1 místo XY. Jen mi přijde, že ve více verzích jde dnes líp najít, sic zabere víc času. Myslím si že dnešní "mocní" právě mají možnost jak zahltit éter, tak ovlivnit/zmírnit/postupně upravovat 1.
Chaos je silnou zbraní, ale taky stojí jistotu, nedá se na něj spolehnout, a má nekontrolovatelné následky.

Horší je to s tím jestli je správné, jestli nám to díky tomu bude jedno, jo to beru :/ Moc je problém, dnes s ní a proti ztrácíme schopnost bojovat.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
9. 4. 2017 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kharnix @Stenar: Věř mi, že já s tím taky bojuju - jak vidím nějakou věštce, numeroložku, nebo něco podobného, tak se ve mně probouzejí ty nejnižší pudy - šup s nimi na hranici, umlčet navždy :P Je to fakt těžké.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
9. 4. 2017 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kharnix @Stenar: Poznání pravdy je ale věčný boj od úsvitu lidstva - regulací nic nevyřešíš, svět objektivně prostě není černobílý. Pravdu má z jednoho úhlu pohledu Izrael, pravdu má z druhého úhlu pohledu Palestina atd. atd. Svět a události nemůžeš zredukovat na jeden výklad. Je těžké si to přebrat a o tom to je.

tws1978
tws1978
Level 1 Level 1
9. 4. 2017 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kharnix @Stenar: Tak pořád lepší informační chaos, než jedna ZARUČENÁ pravda, která se navíc může doslova přes noc změnit. Jednoduchý příklad, než byla v módě rusofobie a k moci se dostal Trump, John McCain byl pro všechna velká US establishment média polosenilní republikánský warmonger, co si vybral za VP blbou "I see Russia from my window" Palinovou. Teď je z něj najednou ten nejvíc respektovaný expert na Rusko. Přitom plácá pořád to samý, jenže najednou jsou ty jeho fantasmagorie IN, protože se hodí jako plácačka na Trumpa.

Naše média jsou, co se reportování o zahraniční politice týká, horší než za komunistů, protože jediné zdroje, co uznávají, jsou velká US levicová média a globalistické týdeníky typu Economist, Politico a další. A pak novináři, co stačí chvíli sledovat na twitteru a vidět, jak neskutečně arogantní jsou a jak nepřátelsky reagují na cokoli, co narušuje jejich pohled na svět, mají tu odvahu kázat cosi o informační bublině a nutnosti plurality názorů.

Nikomu tady nejde o pravdu, ale jen o moc. Média byla po léta zvyklá na to, že mohla ovlivňovat veřejné mínění a komentátor byl něco jako novodobý kazatel, který podpořen názory těch správných "nezávislých" expertů ukazoval národu tu správnou cestu. Jenže teď už dokáží přesvědčit jen přesvědčené, zatímco ostatní na jejich rady kašlou a to je neskutečně štve. V ČR jsme si tím prošli po vítězství Zemana, US tím procházejí teď s Trumpem. A proto všechno to prskání, ukazování na všechny jako fakenews a snaha nějak znovu zakotvit to exkluzivní postavení "tradičních" establishment médií, jaké mívala dřív.

Stenar
Stenar
Level 1 Level 1
10. 4. 2017 02:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kharnix @Kharnix: Správně. Přesně tak to je. A tu schopnost bojovat ztrácíme i proto, že už nedokážeme rozeznat moment, kdy nějaká moc překročí meze a začne dělat něco, co dělat nemá. V zahlcení všemožnými "názory" a lhaním bez kontroly, kde všichni hází konspirační teorie a špínu na všechny, prostě bude odpovědí rezignace. Když už nedokážu ani odhadnout, kdo je v právu, buď si začnu vybírat jenom to, co se mi líbí a co mi vyhovuje, a pravdu vůbec neřeším, anebo se na to vykašlu komplet. Hotovo. A jsme zas u "Idiocracy"...

simiksimik
simiksimik
Level 21 Level 21
10. 4. 2017 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kharnix @Stenar: Neměli zrovna právě v Idiokracy tu jednu svoji pravdu?

azirek
azirek
Level 1 Level 1
9. 4. 2017 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K úrovni tolik Rybkou vzývaných youtuberů lze dodat pouze toliko, že ta je ve valné většině případů ještě nižší, než show tzv. bavičů typu Petra Novotného a spol na komerčních TV...:-P

Na dnešním článku mi vadí užívání vulgarismů v plném znění, nevím jestli má PCT zapotřebí psát vulgární označení pánského přirození atd. naplno...

Stenar
Stenar
Level 1 Level 1
9. 4. 2017 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@azirek Přesně. A ta evidentní korelace mezi čím větší okázalou demencí a počtem odběratelů nebo "lajků" skutečně nepodporuje teorii, že se prosadí kvalitnější obsah "sám od sebe." Spíš opak se zdá být pravdou...

randomofamber
randomofamber
Level 17 Level 17
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 4. 2017 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"... získalo nějakých 181 000 views při 511 licích a 55 489 dislicích ..."

Co je to "lice" a "dislice"?

Kharnix
Kharnix
Level 18 Level 18
10. 4. 2017 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@randomofamber Jo správně by to mělo být lijkích a dislikích :lol:

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 4. 2017 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně mi YouTube přijde jako vůbec nejhorší sociální síť těch nejubožejších idiotů vykladačů víry a jejich ještě ubožejších konsumentů. To jedno procento relevantních informací co tam je nahráno se netýká ani politiky ani jinech názorovostí. Ostatní jsou jen nafouklé bubliny. A takové bubliny prasknou v momentě kdy tací lidi zjistí že by taky měli žít ten svůj vlastní život.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
10. 4. 2017 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..by člověk řekl, že to byl dobrý clickbait článek s kvalitní monetizací s nesouvisející reklamou. Minimálně dle míry nasranosti komentujících. :D

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 4. 2017 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius Se není čemu divit když člověk vidí co jsou nikteří youtubeři za chudáky.
YouTube by asi možná mělo s tímto stavem začít dělat. Jinak se z něj stane globální poradna pro duševně nevyrovnané lidi :cry: .

Reklama
Reklama