Zpět na článek

Diskuze: Driver: San Francisco — luxusní závody s nulovými nároky

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

SNowie
SNowie
Level 1 Level 1
11. 10. 2011 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

parádní hra, už dlouho jsem se tak nebavil :) převtělit se do babičky a děsit její vnučku divokou jízdou nemá chybu :D

jawakiller
jawakiller
Level 1 Level 1
12. 10. 2011 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SNowie Instalace na svém PC bez potíží..Brácha má E8400 2GB Ram a 4870 a hra jede v FHD rozlišení naprosto plynule jak při honičkách tak na mapě tak i v normálním ježdění bez sekání a lagů...asi verze hry nebo záleží kde stažené..A nevím co máte Vy kluci za potíže s volanty ale testoval jsem Logitech a stačilo jen zapojit a najet do hry nic víc (pak jsem si upravil akorát tlačítka a zóny) a hra je to super,tohle jsem už dlouho čekal A6 nebo GTčko prostě bezva.Ale každý má rád něco jiného,mě to přijde jako nejzáživnější hra která tady chyběla...

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
7. 10. 2011 06:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak jestli to pojede na plno každýmu tak to nastavení detajlů asi chybět nebude. :lol: Docela jsem zvědavej, jedničku jsem pařil ještě jako malej kluk a pamatuju si že to běželo absolutně na všem, i na 2MB Grafice a Celeronu 300MHz to jelo, jo to byly časy. :lol:

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
10. 10. 2011 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin Vypada to uplne cheap a zvuky niekde chybaju tak odflaknuta hra doplnena animackami aby to zakryli
verdikt : je to sit

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 10. 2011 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio Jo to se dalo čekat, trojka byla taky sračka. :lol:

nWm
nWm
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 08:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je sice fajn, že ve volný jízdě má hra na dvoujádru s 2,8Ghz 60fps, ale jakmile se jede závod s více autama nebo honička s policajtama, framrate padá k 20fps a auto už je neovladatelný.. Teda aspoň u mě na c2d 2,73Ghz... Takže bych to spíš viděl na čtyřjádra pro hraní..

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
7. 10. 2011 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nWm Spíš si kup lepší grafárnu. 8)

nWm
nWm
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin No grafiku mám HD4850, takže bych to spíš viděl, že brzda je procesor a špatná optimalizace AI... Snížení detailů a rozlišení na problém nemělo vliv...

kudlajz
kudlajz
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nWm Dělá mi to na notebooku to stejné. Dával sem to za vinu slabému procesoru (C2D @ 2.1 GHz), ale jak vidím, ani se silnějším se situace nemění.

pegyy
pegyy
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kudlajz Odkedy je pre hranie hier klucovo vecou CPU? V prvom rade zalezi na vykone VGA az potom na CPU (samozrejme je aj par vynimiek GTA IV, Metro...). Slabe FPS by som skor videl v slabej VGA, nez v pomalosti CPU

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
7. 10. 2011 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kudlajz @pegyy: Samozřejmě, zrovna u notebooku kde je nejslabší část grafika je fakt nesmysl řešit procesor. Ale asi jsi urazil lidi co hrajou na noteboocích, za to ty mínusy. :lol:

Hind.
Hind.
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kudlajz @Pidala: Myslím že jste to nepochopili oba. Více aut okolo může víc zatěžovat grafiku, ale rozhodně to nesníží FPS na čtvrtinu. Tohle bude spíš způsobené mizernou optimalizací AI protihráčů a policie, kterou prostě CPU nestačí zpracovat.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
7. 10. 2011 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kudlajz @Hind.: Je to možný, u notebookovejch procesorů je možný všechno. To mi připomělo že jsem včera zkoušel Zaklínače na noťasu, na i3 s Intelem HD3000 a 2GB ram a dělá to něco podobnýho, to dávam za vinu ramce, protože grafika je sdílená, takže jsou tam 2GB na RAM i grafiku dohromady a 1GB žere Win, ale 8GB příští měsíc to jistí. :wink:

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 10. 2011 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kudlajz @Pidala: Nevim za co ty mínusy, protože to opravdu vyřešilo přidání další ramky. Ono je to logický, když mam v Zaklínači využito 2,3 GB RAM tak je jasný že to před tim s 2GB nemohlo jít plynule. A přidalo mi to taky 1000 bodů v 3D Marku 05, takže u sdílenejch grafik je to dost velkej rozdíl jestli je tam 2GB nebo 4, nebo třeba těch mejch 8. :lol:

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kudlajz @Pidala: Tak to tě čeká nehezké zklamání. :)...proboha kde to sme :(

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 10. 2011 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kudlajz @cursedslayer: Začni logicky uvažovat. Mam 2 GB ram, grafika žere 128 a v případě potřeby až skoro 1GB, Win7 zažírá kolem 1GB. Hra jede dobře v místnostech, ale jakmile vlezi ven tak začnou seky jak kráva, tak čim by to asi mohlo bejt? Je jasný že je to nedstatkem RAM. Teď mi to na nízký detajly ve 1280x720 běží stabilně kolme 25 FPS, což je u RPG hratelný.

_DAVE_
_DAVE_
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teď je otázka jestli takovýto tipnul bych si i pracný článek má cenu psát.
Když na všech kartách (kromě FHD a 4XFSAA) změříte 120fps.
Snad z měření jen vyplývá, že hra umí využít QC.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_DAVE_ Upřímě taky souhlasím. Stačilo suše konstatovat a dodat graf ve FullHD s 4xAA. Ono se naskýtá vůbec otázka, zda má cenubenchmarkovat porty z konzolí. Snad jen na low-endové grafiky se to vyplatí. Výsledky z tohoto článku jsou totiž naprosto nezajímavé. Jak na tom jsou IGP? Tam by se alespoň něco dělo.

moas
moas
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě aby to bylo náročné na GPU, když je ta grafika na úrovni pět let starých závodních her.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
7. 10. 2011 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@moas Vypadá to jako FlatOut 2. :lol:

TNT WagonInPentagon (°,°)
TNT WagonInPentagon (°,°)
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Pidala]Spíš si kup lepší grafárnu. 8)[/quote] Neb notebook za 40 tis.

ussi
ussi
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Staženo -> nainstalováno -> zapnuto -> "kde je tady k... nastavení volantu?!!!" -> vypnuto -> odinstalováno -> smazáno...
Ještě že si v dnešní nejisté době hru většinou nejdřív vyzkouším, než si jí zakoupím. A že budu spokojen, neboť počin sklidil vysoká hodnocení recenzentů? O tom se zde snad ani rozepisovat nemusím. Jsou samozřejmě hry, u kterých si jsem předem skoro 100% jist adekvátní kvalitou za moje peníze (Witcher2, Battlefield3...).

teflon
teflon
Level 1 Level 1
15. 10. 2011 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ussi Bohužel jsi na tak velké intelektuání úrovní, že nedokážeš ani proklikat menu a najít co hledáš (viz. http://2i.cz/94341c36e5).

Čekat od Drivera něco jiného než arkádu může snad jen... někdo jako ty.
A to jak se snažíš omlouvat svoje pirátství snad ani nemá smysl komentovat.

Co uděláš teď když víš že tam volant je. Stáhneš znovu?

karelpipa
karelpipa
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=ussi]Staženo -> nainstalováno -> zapnuto -> "kde je tady k... nastavení volantu?!!!" -> vypnuto -> odinstalováno -> smazáno...
Ještě že si v dnešní nejisté době hru většinou nejdřív vyzkouším, než si jí zakoupím. A že budu spokojen, neboť počin sklidil vysoká hodnocení recenzentů? O tom se zde snad ani rozepisovat nemusím. Jsou samozřejmě hry, u kterých si jsem předem skoro 100% jist adekvátní kvalitou za moje peníze (Witcher2, Battlefield3...).[/quote]

Mi řekni k čemu je takovyhle hre volant ? :D

ussi
ussi
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelpipa Tak hra je především o jezdění, pokud jsem to dobře pochopil :lol: Navíc je mi trochu líto, že poslední dobou moc nevyužiju mojí G27 :cry:

orhore
orhore
Level 1 Level 1
10. 10. 2011 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ussi Sice je to diskuze o něčem jiném, ale stejně nevím zda to ježdění autem chtěli nejvíce přiblížit reálu a nebo je to tak odfláknuté. Po chvilce hraní a skřípání zůbu ta hra letěla z pc. Nesedí mi to. Jsem zvyklý na NFS a nebo ještě lépe na serie FlatOut, kde řízení na klávesnicí je naprosto v pohodě.

Baneshee
Baneshee
Level 1 Level 1
9. 10. 2011 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ussi Mozna by sis to mohl zkusit zahrat. Je to naprosta arkada a volant me ani nenapadlo pripojovat k PC potom, co jsem si to zahral. To ale neznamena, ze je to spatna hra.

andree
andree
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim všechny ..jen mam dotaz ..tady píšete že Gtx460 (768mb) dá 120 FPS

Moje sestava:
Asus Striker II Formula
C2Q 8300
Gtx460 768mb
6Gb Ram

Jede mi to 56 Fps a při honičkách to klesá na 50-48

tak by mě zajímalo v čem je problém ...všímam si právě že na to jaké mam PC ty hry nejedou tak jak by měly...může mi v tomdle někdo poradit ?

Teploty mam v pořádku

ussi
ussi
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@andree Myslím že to FPS je celkem adekvátní k uvedené sestavě, zde testovaná má výkonější CPU, rychlý systémový disk a pravděpodobnou "čerstvý" systém. Aktualizuješ pravidelně ovladače grafiky?

eLzyx
eLzyx
Level 1 Level 1
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 10. 2011 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

myslíte, že to rozjedu v rozlišení 1024x768 na intel X3100 s C2D 1,8Ghz, 4GB RAM :?:

Mynny
Mynny
Level 1 Level 1
8. 10. 2011 22:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eLzyx Rozhodně ne, X3100 je bohužel prakticky 2D karta, vhodná pro hraní nenáročných her do roku vydání 2003.

andree
andree
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=ussi]Myslím že to FPS je celkem adekvátní k uvedené sestavě, zde testovaná má výkonější CPU, rychlý systémový disk a pravděpodobnou "čerstvý" systém. Aktualizuješ pravidelně ovladače grafiky?[/quote]

no tak teď jsem si všim že mam i vyplé AA a hraju to na 1920x1080 tak mam 38-55 Fps
..no nejsem si jistý že by to co píšete mělo udělat rozdíl 60-70 Fps.čerstvý system mam taky a ovladače uplně nejnovější 285.38

Chroustostroj
Chroustostroj
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@andree A nemáš jen zaplej vertical sync ?

andree
andree
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@andree i na dvoujádru bych měl mít 60 Fps podle té recenze

senrim
senrim
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lidi neznate nekdo zpusob jak ve hre zprovoznit volant logitech dfgt ? nekde sem slysel ze ani volanty nepodporuje, coz je u zavodni hry samozrejme skvělý nápad..... :?: :?: :?: :?:

andree
andree
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

stáhni si x360ce je to x360 controller emulator ..v něm si nastavíš tlačítka a soubory zkopíruješ do hry tam kde je driver.exe ...takhle jsem si to nastavil na volant a dá se to hrát

www.uloz.to/10368987/x360ce-vibmod-3-1-4-1-rar

XTad
XTad
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 21:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=andree]stáhni si x360ce je to x360 controller emulator ..v něm si nastavíš tlačítka a soubory zkopíruješ do hry tam kde je driver.exe ...takhle jsem si to nastavil na volant a dá se to hrát

www.uloz.to/10368987/x360ce-vibmod-3-1-4-1-rar[/quote]

Vyzkousel to nekdo? Pokud tam nepujde volant, tak to pro me nema smysl kupovat, ba ani stahovat...

Routh
Routh
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 23:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky se přidám do dizkuze, tato hra není moc dobře optimalizovaná, jelikož všechno tahá CPU.
uzamčený Phenom -> Athlon 7750 & 3.2Ghz, 6GB RAM, HD 5750, takty 5770. Čím jedu pomaleji tím mám MÍN FPS :-D Takže jezdím jako prase abych měl těch 40FPS. Jinak mám sotva 25FPS... grafika vytížená na 1/2. Teploty stejné jako ve Win.
To mi nedalo tak jsme to dal k bráchovi na Phenom II uzamčený :-D -> Athlon II 3.2Ghz default. 4GB RAM, HD 5670 (slabší), Dal sjem to u něj na stejný rozlišení 1280x800, blázen si zapl Vsync, plné vyhlazování, High textury a všude měl 40+. Dodávám že já měl pouze 2x vyhlazování bez Vsync a Medium detaily.
Čili má ten samý procesor akorát novější architektury a vtom je rozdíl téměř 1/2 výkonu. V ničem jiném.

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
8. 10. 2011 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No začíná mne bavit,jak si stále recenzent a uživatel nemůže zvyknout na rozlišení 1920x1080.Pokud by sme se vrátili o 6 let zpátky,nemáme ani možnost takovou sestavu vlastnit za přijatelnou cenu...nehledě na požadavky GK,které sou také mínusové.Hra je asi opravdu optimalizována na vše, v dnes už nepoužívaném Mainstream žánru.No klidně by se do testu mohly zařadit i Notebooky,když už vlastně standartem se stalo,že hra je vlastně z konzole a testuje se pak na PC...

Routh
Routh
Level 1 Level 1
8. 10. 2011 18:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldrick Jenom by stačilo, kdyby se udělalo pár reálných testů. K čemu mi je test: Všechny grafika + i7 a pak test, GTX 580 + různé procesory. To nejde přece na rozum, z takových testů se nic nepozná. Bud to pořádný test nebo radši nic!
Protože pochybuji o tom že ten kdo má na GTX580 si koupí 2 jádrový AMD a opačně, když už si koupím intela min za 4k tak k tomu nebudu mít integrovanou grafiku nebo nějaký šmejd za litr.

Mers
Mers
Level 1 Level 1
8. 10. 2011 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímalo by mě jakej de.ment vytvářel systém komentářů...proč určitý komentář nejde po dosažení určitých nesouhlasných kliknutí přečíst? Připadám si tu jak v cenzurované číně :-D

SNowie
SNowie
Level 1 Level 1
11. 10. 2011 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mers stačí na něj "reagovat" a ukrytý text je rázem opět na světě :wink:

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
10. 10. 2011 00:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Routh]Jenom by stačilo, kdyby se udělalo pár reálných testů. K čemu mi je test: Všechny grafika + i7 a pak test, GTX 580 + různé procesory. To nejde přece na rozum, z takových testů se nic nepozná. Bud to pořádný test nebo radši nic!
Protože pochybuji o tom že ten kdo má na GTX580 si koupí 2 jádrový AMD a opačně, když už si koupím intela min za 4k tak k tomu nebudu mít integrovanou grafiku nebo nějaký šmejd za litr.[/quote]
přesně tak a souhlasím,sestavy by měly být reálnější ,co spotřebitel vlastní...
no nic...nejde vyhovět všem ale chce to rozumný přístup....

Egouš
Egouš
Level 1 Level 1
10. 10. 2011 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč netestujete Intel i5? Co asi tak osloví více lidí, tři takty i7 , nebo když zahrnete i3 & i5 & i7 .....
i5 2500K má spousta lidí ( dovolím si říct že více než i7)
p.s. já jej nemám , kdyby chtěl někdo namítnout že mi vadí že tam nevidím své železo....

Reklama
Reklama