Zpět na článek

Diskuze: Drtivý úder augmentované reality: Pokémon Go

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

holotrop5
holotrop5
Level 1 Level 1
16. 7. 2016 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

btw ten pokemon kteryho nasli v muzeu holokaustu pouziva Poison Gas move.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
16. 7. 2016 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Důkaz, že lidstvo stále více blbne.

pctmungo
pctmungo
Level 1 Level 1
16. 7. 2016 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt Ale kdeže, ľudstvo ako celok bolo blbé vždy, len to je vďaka informačnému veku, v ktorom žiejeme stále viac a viac vidieť :wink:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
16. 7. 2016 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je vtipné jak přišlo do rány Inception, když se přitom bavíme o mohutně "vnuknutých" Pokémonech. Pokémoni jsou roztomilí a to je průser - jako další AR bombu navrhuji záchranu zatoulaných virtuálních koťátek.

AR i VR má pro mě prakticky nepřekonatelné technické nedostatky, když vyjmu ty související s obrazem, přetrvávají zásasadní problémy na straně ovládacích prvků a schémat - všechno se mi to prostě blbě ovládá - cítím "zprostředkovanost" a vyžaduji při užívání mnohem větší pocit bezprostřednosti (nevím zrovna, jak to říci lépe).

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
16. 7. 2016 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ani to nadsenie. Priznam sa, ze nikdy som nechapal ani karty...kamarati hrali rozne kartove hry (napr.: nejakeho ch*ja..),ja som videl iba farebne obrazky .Nemam ani televizor,radio....Nedviham telefon v aute, nepisem SMS,nechal som si zablokovat datove prenosy na SIM . Nerozumiem, k comu su Pokemoni(ani udajny film som nikdy nevidel a ani sa nechystam). Som asi autista ?Az budu vsade tie kamery s rozpoznanim nebvykleho chovania, zatknu ma medzi prvymi.

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
16. 7. 2016 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaro.jaro No podle toho co píšeš se jaro jaro divím, že vůbec chodíš na pct a máš počítač.... proč nežiješ někde u lesa ve srubu a nedojíš kozy?

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
16. 7. 2016 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi ano- PC mam, som nadsenec PC , "tie internety" by som ale nezakazal,vylucuje sa to s tym, co som napisal ??

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
16. 7. 2016 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi Mě ten smysl taky uniká, v podstatě souhlasím s Jarom.
Ale funkcionalita PC jako takového, nebo to že má počítač a chodí na PCT, ono to moc nesouvisí s tím co napsal.
Můžu být technologický fanda a stejně tak se mi příčí kam se dostal průmysl s mobilními telefony. Ale pravda je ta, že jsem si prošel různými plackami(MDA) když ještě nebyly tak populární, tehdy lidi měli legraci z toho jak je to velké, teď to mají všichni a já si pro změnu pořídil nokia 9500 na kterou nedám dopustit. Líbí se mi na ní že technologicky je za zenitem, přitom funkčností plně dostačuje a v některých ohledech překonává i moderní telefony.

KAR
KAR
Level 1 Level 1
16. 7. 2016 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi Počítače jsou zajímavé jako technický rébus a nástroj řešení řady důležitých problémů.

Autor prvního příspěvku není sám, kdo si myslí, že hraní her a potřeba mít facebook i na hajzlu představuje závislost a zároveň i prostředek a znamení debilizace lidstva…

NewScream
NewScream
Level 1 Level 1
16. 7. 2016 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi @jaro.jaro: jaro.jaro ty nechápeš naprosto ZÁKLADNÍ věc. Každý není klon TEBE. To že nechápeš, že někdo hraje karty (fakt to nehcápeš?), že nepíšeš sms (a?), že někdo má zaplé datové přenosy do mobilu atd. Neznamená, že je to špatně, nebo nějak mimo jak to od tebe zní. Nechápeš že někdo rád sází mrkev, někdo rád dře na kole, a miliardy jiných věcí dělají miliardy lidí? Každý má jiné zájmy, jinou zábavu. Ty jsi přesně jeden z těch co říkají, že nemají TV, ale tím jsou nevětší borci na světě :D . A přitom nechápeš základní věci...

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
17. 7. 2016 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi @NewScream: ako vies, ze sa povazujem za najvacsieho vborca na svete ?? :shock: Booze, tie myslienkove KLISE... :evil:

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
17. 7. 2016 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi @NewScream: co nechapem ?? ja nepisem o tebe a ostatnych - ale o sebe. je mi uplne jedno, co robis ty ci cely svet...hrajte si Pokemony ci cokolvek ine od rana do vecera

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
16. 7. 2016 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi @NewScream: Hádám že to myslel trochu jinak, lidi jsou stádovití a hloupnou.

Je jasné že každý je jiný, že máme jiné koníčky, názory, ale koukni se kolem sebe.

Třeba já nesnáším ksychtovník, dříve přátelé přišli na espresso, poklábosili jsme, atd, teď si dáme kávu a čumí do mobilu, lustrují ksychtovník a skoro vůbec nemluví. Tohle bohužel pozoruji u více lidí než jen u přátel.

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
17. 7. 2016 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi @Fox_25: TV som sa nevzdal preto, aby som niekoho pouzoval- ale ze ma to vyrusuje..

vapno92
vapno92
Level 1 Level 1
16. 7. 2016 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1.) Myslím si, že tomu "hype" a záujmu mainstremaových médií pomohlo to, že je akurát najkrutejšia "okurková" (uhorková) sezóna a médiá robia senzácie aj z takých vecí, že Tesla Model S má čierne nejaké tlačítka, čo majú byť červené a teda príchod niečoho, z čoho sú zbláznené masy je udalosť roka...

2.) Dosť ma zaráža a doslova ma irituje, že 8-12 ročné deti, ktoré majú mozgy deformované rôznymi Youtubermi a Minecraftom sa vytešujú, ako keby to bola nejaká novinka, pritom je to staré 25 rokov. Sú už druhá generácia, ktorú tento "hype" postihol, sám si dobre pamätám na kartičky, pogy, albumy a podobné kraviny, ktoré sme zbierali ako malí Caparti... V komerčnej sfére nič nové, rovnako, ako keď nejaká teplá chlapčenská kapela presieva starú vypaľovačku od Blondie alebo Bonnie M zo 70. rokov a dievčatká na internete vypisujú "OMG, prečo tie trápne staré kapely stále kopírujú pesničky od One Direction???"

3.) Dosť ma serie, že ľudia nevidia, že toto má princíp v Geocachingu. Geochaching je krásne spojenie techniky, turistiky, relaxu a športu, funguje už od čias, kedy turistické (a tiež nie lacné) GPS zobrazovali maximálne tak súradnice na numerickom displeji. Človek by čakal, že to získa nejakú tú masovú popularitu s príchodom zariadení, ktoré majú vo veľkom nasadené GPS, krásne zobrazia aj 3D mapu a na Bazoši stoja od 10€... Namiesto toho tu máme Pokémonov, ktorí ma iritovali v roku 1996, v roku 2006 bol od nich konečne pokoj a v roku 2016 ma iritujú zas... :lol:

casca
casca
Level 1 Level 1
17. 7. 2016 00:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vapno92 S geocashingem to moc nesouvisi (krome GPS a pohybu). V geocachingu jde o to navstivit co nejvice mist a je to spis o turistice, AR tam neni vubec. V POGO clovek navstevuje tzv. pokestopy opakovane (napr. pri ceste do prace) a i na lov pokemonu se casto vraci na stejne misto, resp. chodi stejne trasy (napr. chyta vodni druhy cestou podel reky). Dalo by se rict, ze v POGO je dulezitejsi cesta nez cil a v tom je velky rozdil.
Me napr. geocaching nikdy nezajimal, nevidim tam zadnou pridanou hodnotu oproti bezne turistice (hrabat se v krovi abych vymenil propisku za zapalovac me fakt nebere :roll: ). V POGO jsem za tri dny nachodil po praci 30km a porad vymyslim nove trasy. A "telocvicnu" mam za rohem, takze muzu bojovat i z domu (i kdyz caching doma taky provadim, kdyz nemuzu neco mesic najit).

btw je mi 36, v r. 1996 me zajimaly spis holky nez pokemoni, takze podobnym traumatem nastesti netrpim.

historik
historik
Level 1 Level 1
16. 7. 2016 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vapno92 Poraď, co do telefonu s Androidom na geocashing v nasich koncinach? Hlavne any to dal i zaciatocnik.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
16. 7. 2016 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Většina lidí co o tom slyšela tak už na to nadává.
Já myslím, že se to povedlo. Je to hra, která vás vytáhned od počítače a z domova ven na procházku z přáteli. Navíc se projdete a budete venku na čerstvém vzduchu. Četl jsem, že kvůli Pokemon Go odmítají sex a nebo v česku už někdo naboural auto při lovení pokémonu. Není to jedno? Záleží jaký k tomu má člověk přístup. Myslím, že kritika od lidí, co to ani nezkusili je nesmyslná. Vlastně to jen dokazuje to jak moc jsou hry populární :) Takže vlastně Pokémon Go je velice dobrou hrou. Jen je to v lidech jak se k tomu postaví. Stejně ale většina co to nezkusí jsou jen blbá hovada :D :twisted: :twisted: :twisted: Jdu pařit Pokemon~~! Pojdte pařit ven~~!

consider
consider
Level 1 Level 1
16. 7. 2016 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mně teda Ingress nepřišel tak zlý, jen prostě cílil na jinou skupinu lidí než Pokémoni, asi jako kdybych srovnával úroveň pokémoního seriálu vs. třeba Ghost in the Shell...a vzhledem k tomu, že ve statisísích jsou jen recenze na nej (google play), tak mi těch 7M uživatelů k 10-50M instalacím docela sedí.

Problém spíš bude - samozřejmě krom "masovosti" pokémonů, které jsou jednodušší a přístupnější pro větší okruh lidí - v tom, že před 2-3 roky ještě moc lidí nemělo mobil, co by Ingress zvládal, dneska už je společnost přeci jen prostoupená těmi modernějšími smartphony výrazně víc...

kocourmikes1
kocourmikes1
Level 1 Level 1
17. 7. 2016 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

skoda, ze to neni na windows phone...ale androida bych stejne nikdy nechtel :)

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
17. 7. 2016 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kocourmikes1 Buď v klidu, po oficiálním release je to absolutně nepožitelné, mají tak zahlcené servery, že je člověk rád, když mu to ukazuje svoji polohu o 100 metrů dál.
Jinak v 90% připadu si lidi stěžujou, že maji locklou postavu tam, kde se naposledy přihlasili přes wifi...a tam jim stojí a nic nedělá.

casca
casca
Level 1 Level 1
17. 7. 2016 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi V sobotu odpoledne to byla tragedie, ale dnes uz je to zase v pohode. Locklou postavu sem nikdy nemel. Kdyz se dlouho toci hodiny, tak to proste vypnu/zapnu a jedu dal. Polohu to zobrazuje podle GPS, s tim nema aplikace nic spolecneho.

hetttt
hetttt
Level 1 Level 1
17. 7. 2016 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... stejně tak řada spolužáků z Fakulty informačních technologií, ale chápu, že běžné smrtelníky hra nepotkala. :D

Svojí myšlenkou mě nadchla a díky ní jsem prochodil Prahu tam a zpět.

A číslu 7 milionů hráčů, na rozdíl od Rybky, věřím. :)

paja666
paja666
Level 1 Level 1
1. 8. 2016 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hetttt prochodils Prahu tam a zpet? a co si z ni pamatujes? jmena pokemonu? :-D

thorgal
thorgal
Level 1 Level 1
17. 7. 2016 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hetttt Souhlas.

Ingress nehraju, ale osobně znám Drtice, člověka, který ikdyž ho hraje v US, tak je z Čech a je jedním z nejlepších hráčů celosvětově vůbec. Jenže to je linuxák, geek, fanda technologii a pravidelně nás, své bývalé kolegy v Čechách, štve ukázkami toho, co nám tady nikdy nebude fungovat, protože náš trh je pro nové technologie naprosto nezajímavý.

Na jeho příkladu chápu, proč se Ingress nikdy nesetká s takovou popularitou jako Pokemon Go, ikdyž jsou obě založené na dost podobném principu jako ještě starší geocaching. Pokemon je totiž v podstatě vyhypovaný restart Ingressu pro tupé masy.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
17. 7. 2016 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thorgal "Tupé masy" - řekl bych že je to složitější. Zaryté hráče a virtuální honiče najdeš spíše mezi náctiletými, které Pokémoni prostě táhnou a táhnou i ty, kteří zažili původní vlnu, když byli v tom věku.

Neřekl bych, že je někdo "tupá masa", když si koupí hračku s kačerem Donaldem, protože jej prostě zná...

yara
yara
Level 1 Level 1
21. 7. 2016 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tam kam se nepodařilo umístit kamery ochotně vleze vlezlý človíček a vše nafotí.

http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/15089-fizl-do-kazde-kapsy-podilela-se-na-vyvoji-hry-pokemon-go-cia-.aspx

Mari0
Mari0
Level 1 Level 1
21. 7. 2016 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U nas v kolbence to resi vsichni. Od vedeni az po pani uklizecky. Sileny. Lidi, ktery hry vubec nezajimaji si aspon chteli nechat vysvetlit, co to jejich decka porad s tim telefonem tropi.
Tohle tu jeste nebylo. Driv bylo silenstvi ninja turtles a serialu pokemon s merchem na to nabalenym, ale to se tykalo malych deti, nebo maximalne trosku zabrzdenych pubertaku. Jsem zvedavej jak dlouho to bude lidi bavit. Analogovi pokemoni atakovali penezenky rodicu par let. Tady to bude bude rychle sesup dolu hadam. zustanou skalnaci a po uklizeckach budou odpadavat dalsi a dalsi raketovou rychlosti. Navic je mozne, ze se toho lidi preji- jedno a to same na jina temata a nic moc noveho vyvojari nevymysli- se stat taky muze. stejne jako pokud vas nebavi strilecky na pocitaci, tak vas nebavi vubec zadne, i kdyz jich je sto tisic a kazda z jineho prostredi a snazi se od sebe odlisit.
Geocaching- hraje to vubec jeste nekdo- taky se to nejak neupgradeovalo a potencial tam asi je, byl. Taky to slovo znaji skoro vsichni a uz zustali jen skalnaci.

dorcadion
dorcadion
Level 1 Level 1
24. 7. 2016 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mari0 Geocachinh jsem někdy před 13 lety pomáhal v Česku rozbíhat, tehdy bylo v u nás asi 60 keší... A asi 15 hráčů :) Dnes je u nás keší asi 40 000 a registrovaných hráčů cca 200 000, velmi aktivních asi 20 000... Já jsem s geocachingem ne skončil, ale už mne tolik nebaví právě díky masovosti. Dnes je ke každé geocache vyšlapaný chodníček a u některých jsou ve správnou dobu fronty na logování :).

Reklama
Reklama