Zpět na článek

Diskuze: Eurocom Tornado F7W: Brutální notebook za 180 tisíc

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

radek.novak
radek.novak
Level 1 Level 1
25. 12. 2018 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč takováhle věc existuje? Pro koho?

Y2K
Y2K
Level 1 Level 1
26. 12. 2018 01:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radek.novak S takovou otázku můžeš začít rovnou u GPU NVIDIA k čemu je titán... Za 5% víkonu platíš 50% navíc... a stejně to lidi berou...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
26. 12. 2018 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Y2K On je totiž rozdil mezi koncákem a podnikovou sférou, která chce výkon, tam neobracejí dvakrát úplně každou korunu, obvzláště s ohledem na ceny softwaru. A instrukční sada u Intelu bude pro hodně lidí pádným důvodem připlácet i dvojnásobek oproti konkurenci.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
26. 12. 2018 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Y2K @Xcute: V podnikové sféře především nejsou žádní blbci a vědí, že v notebooku se nedá dlouhodobě uchladit víc než asi 50 W, tudíž žádné renderování 4K zakázek se tady konat nebude. Peníze raději vynaloží na standardní workstation s Xeonem a ECC RAM.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
26. 12. 2018 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Y2K @rnb: Především bezpečně vylučuješ, že někdo může mít takový specifický požadavek na workstation, jakým je mobilita, schopnost během dvou minut stroj sbalit a naložit na cesty??? Souhlasím s tím, že TDP přesahuje dimenze zvoleného formátu, ale jak píšu výše, když zvolím "K" procesor, můžu jeho provozní charakteristiky upravit směrem dolů, s možností uvolnit krátkodobě jeho potenciál pro experimenty, testování.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
26. 12. 2018 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Y2K @Xcute: Požadavek na mobilní workstation má hodně lidí, ale nikdo ho zatím není schopen splnit, důvody výše :lol: Žádné provozní charakteristiky upravovat netřeba, CPU i GPU se zařídí sami přes throttling a PCap.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
26. 12. 2018 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Y2K @Xcute: A to, že v podnikové sféře nejsou žádní blbci, dokazuješ vlastním příkladem, viď?

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
26. 12. 2018 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Y2K @rnb: Tvá sebejistota je dokonale odzbrojující, jsi jí vyhlášen jen tady na fóru?

rnb
rnb
Level 0 Level 0
26. 12. 2018 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Y2K @Xcute: Buď podej protidůkaz - odkaz na alespoň jednu solidní (na svou dobu) mobilní workstation, nebo se dále neztrapňuj.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
25. 12. 2018 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radek.novak Volitelné části konfigurace jsou vyhnané někým, kdo ztratil soudnost, ale je kvůli individuální blbosti a nevkusu produkt a jeho koncept špatný? To ani náhodou. I 9900K bych dokázal bez ohledu na cenu (tam raději Ryzen) ze svého pohledu ospravedlnit, podtaktoval a podvoltoval ho.

Hafanana
Hafanana
Level 12 Level 12
25. 12. 2018 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hráčům ale doporučuji model Sky X9C s Core i9-9900K, 2× GTX 1080 ve SLI za 80 000 Kč s DPH. Nema to byt 180k?

Pjetro de
Pjetro de
Level 38 Level 38
25. 12. 2018 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stelesnenie blbosti č 1. Sachty pre 2,5-colove SATA disky su vedla seba a vsadim krk na to, ze podporuju disky maximalne do vysky 9 mm, nie 12 mm ani 15 mm disky. Tym padom SME ZABETONOVANI na 2 TB kapacite (!~~~~!~~~~!) a to napriek tomu, ze existuju 3, 4 a 5 TB 2,5-colove disky s vyskou 15 mm a hentake monstrozne telo notebooku by ich mohlo ponat. TRESTUHODNE ze ich notebook nepodporuje. A navyse sa nehanbia dat tam 2x1 TB miesto maxima 2x2 TB 2,5-colovych diskov s vyskou 9 mm a mensou. A pritom tam mohli krasne byt 2x5 = 10 TB 2,5-colove disky. FAJTABLE VELEBNOSTI !!!

Stelesnenie blbosti č 2: Konfiguracia uplne debilna. Na kieho krista je tam vysoko rizikove raid0 (navyse z troch !) SSD, ked to ziadne zrychlenie na 9-10 GB/s alebo milion IOPS priniest nemoze ! Jediny SSD sa pokazi a komplet vsetko na SSD v prdeli. Ked uz raid0 (ktory by interne nieco akoze zrychloval do 3,9 GB/s), tak 970 EVO 2TB. Bud by bola kapacita 2 TB miesto 1,5 TB, rychlost trocha pomalsie ale bol by to tripple-bezpecny raid1 a nie raid0. Alebo druha moznost SSD kapacita 6 TB a uplne rovnako rychly raid0. A nie trapne blbe 512 GB SSDcka. Dobre ze tam nedali 240-250-256 GB.

Vyrobit hentaky poskvil.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
25. 12. 2018 22:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pjetro de Výška šachet pro disky by mě nepálila, protože i do takovéhoto notebooku bych plotny nedával, spoléhal bych na externí úložiště (NAS + cloud). Jinak obecně souhlasím, že konfigurace disků je hodně špatná. Obvzlášť když uvážíš, že úplně všechny připojené disky sdílejí DMI, takže práce s nimi v širším záběru bude velmi limitovaná - jenže optimálnější rozvržení rozhraní v nabídce notebooků nenajdeš. Dokázal bych si s tím vystačit (2x velkokapacitní TLC SATA SSD + 2x velkokapacitní NVMe TLC SSD + systémový NVMe MLC), pořád je i tohle rozvržení nejlepší, co trh nabízí (smutné to asi trochu je).

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
25. 12. 2018 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Ovšem smutnější než cokoli jiného, mimo hledisko rozhraní pro úložiště, je imo absence AMD v nabídce.

Petr Koc
Petr Koc
Level 2 Level 2
25. 12. 2018 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nic proto, ale základním znakem mobilní pracovní stanice je třítlačítkový touchpad.

alesv
alesv
Level 1 Level 1
26. 12. 2018 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

za ty prachy zlatej desktop, kde si to 4k pujde doopravdy uzit. jinak tohle mi prijde jako absolutni zbytecnost

Pavel1982
Pavel1982
Level 1 Level 1
26. 12. 2018 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

uz táhni do prdele a dej pokoj aspoň o vanocich. nulo

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
26. 12. 2018 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

320 W na notebok, to je docela síla. Osobně si ale nedokážu představit cílovku takového počítače. Snad nějaký prominentní "spratek", nebo fanda co si místo auta koupí tohle. mě osobně by to ale neohromilo a ani bych nezáviděl.
Co jsem i osobně poznal v profi sféře, tak doma i v práci stroj za 150tk s přehledem. Ale notebook za nějakých 15tk, protože sloužil jen jako přenosné zobrazovadlo výsledku a externí disk zároveň. A pořizovat si našlapaný stroj na hry? Proč kupovat na hry notebook za 180 tk, když spoustě hráču stačí ten za 30 tk. Hodně hráčů, co si ho pořídí, ho pak stejně po roce prodávají. Dělá to kravál jako kráva a začíná to zlobit, protože to teploučko co vytváří mu fakt nedělá dobře. A vytáhnout to někde v kavárně, znamená udělat ze sebe cíl zlodějíčků...

Nalim27
Nalim27
Level 1 Level 1
27. 12. 2018 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kazaxx Zlodejickove po tako velke cihle nepujdou.

Ti jdou po malych, lehkyh NB, idealne ty od Apple.

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
27. 12. 2018 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nenech se vysmat

Cernakus
Cernakus
Level 1 Level 1
28. 12. 2018 23:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1,5 hodiny na 90Wh baterii u 300 wattového "desktopu" při hraní her? Kohopak tu lakuješ Obře?
Nebo že by jsi hrál karty?

Tenhle notebook postrádá jakoukoliv přidanou hodnotu. Materiály odpadní, komponenty neupravený poloodpad (neříkám ne desktop komponentům, ale chce to s citem a vyladit vč. podtaktování a podvoltování na ideální efektivitu) a zbytečné šetření na některých místech.

Nevím kdo přesně by si jej koupil, zřejmě jen exot https://www.youtube.com/watch?v=_fwTvejzZvY
co pak bulí na trubce.

Profesionál zvolí spíše Lenovo P72 ve vrcholné verzi. Sice nebude moci stříkat z toho, že tam má naprosto nevyužitelné osmijádro, které je failem i v normálním desktopu, ale je to relativně odladěný stroj z prémiových materiálů kde největším problémem uživatelů je fakt, že klávesnice dle nich neodpovídá prémiové ceně 200 klacků, ale "jen" prémiové ceně 60 klacků.

Neváží to komplet 10 kilo (ale jen polovinu), nehučí to fén ani při práci, natož při nenáročné kancelářské práci a hlavně to při běžné činnosti jako notebook vydrží (nějakých 8 hodin v kanclu, nebo hoďku při hraní).

A ta nejdůležitější část - záruka. Pracovní stroj za 200 klacků musí být NBD zcela automaticky a on-site, a ne že je jen za velmi specifických podmínek.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
29. 12. 2018 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cernakus V barvách vidím, jak si v šasi P72 hoví 150W Quadro P5200 - si to tedy nalakujme XD

Reklama
Reklama