Zpět na článek

Diskuze: GeForce GTX 780 je dvakrát rychlejší než GTX 580, naznačuje slajd nVidie

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

WinnyPHA
WinnyPHA
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na taky obrazok ani photoshop nepotrebujem, ale tiez sa moc tesim... aj cena bude dufam stejna ako u 7970 okolo 18litrov... inak ked si vsimnete, tak naviac kraluje v stejnych hrach ako u DDho :D

juwe
juwe
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA Nieco podobneho robi AMDD sam na svojom webe....takze ci to je pravda, alebo nie sa dozvieme az o par tyzdnov/mesiacov. Podla vsevediaceho zelenaca, ktory to zhrnul v clanku"Kde jsou nové grafiky NVIDIA KEPLER GTX 660/670/680? Dorazí … někdy … později … snad" :lol: nvidia z japonska samozrejme pracuje na architekture vhodnej do PMD/Sinclair.

pavelkoutny
pavelkoutny
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA nevytvořil ten slide náhodou DD aby trochu pozlobil NVIDIOTY a nenatěšil je na neexistující kartu? :D

Musí se docela bavit, jak jsou schopni někteří uvěřit obrázku s chybami v popiscích a naprosto nereálnými nárůsty výkonu.

Leppard
Leppard
Level 23 Level 23
19. 12. 2011 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pavelkoutny Tak lide se spis bavi nad obrazky pana DD, ktery preklada "engine clock" jako "motohodiny"...atd., respektive to za nej dela google... :lol:

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pavelkoutny Karta s dvojnásobnym výkonem GTX580 bude. Neni důvod aby nebyla. GTX580 má taky dnes dvojnásobnej výkon oproti GTX285. Ale bude později Nvidia se tentokrát nechystá udělat hardlaunch s top end kartou. Nejprve vyjdou karty mainstreamu a niššího high endu, 384-bit karty určené proti Radeonům 7900, a 512-bit monstrum s NV chystá vydat asi až o půl roku později. Takže karta o zhruba dvojnásobku výkonu 580 bude ale nejdříve v létě, spíš na podzim 2012.

pavelkoutny
pavelkoutny
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 21:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pavelkoutny @DOC_ZENITH: proti HD 7900 nic nepůjde, půjde jen proti HD 7800, protože NVIDIA potřebuje něco i pro mobilní segment.

jestli nějaká GTX 580 přijde na konci roku, znamená to, ž enic takového zatím neexistuje takže nikdo nemůže znát ani výkon a znamená to taky fakt, že nepůjde proti HD 7900, protože na konci roku už budou za rohem HD 8900. Ale souhlasím, že užčitě dorazí grafiky s 2x takovým výkonem jako má GTX 580.

smith007
smith007
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pavelkoutny @DOC_ZENITH: Jenže GTX285 je dvě generace stará karta.

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pavelkoutny @smith007: Ne, neni. Pokud rozdíly mezi GTX280 a 285, či 480 a 580 počítáš jako generaci tak to počítáš špatně. To jsou pouze refreshe stejného čipu s v praxi velice malými výkonnostními rozdíly.

mouldy
mouldy
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Metro ma mit nazev Last Light a ne Last Night.

thanak
thanak
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no moje gtx275 uz pomale dosluhuje a Q6600 taky... uz by to chtelo upgrade a aspon 30000 jak tak na to koukam :D zastavi se nekdy ten vykon ty jo?

pavelkoutny
pavelkoutny
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč rozšiřujete jednoznačné podvrhy? Tak hnusný slidy NVIDIA nedělá, navíc lineární nárůst výkonu napříč zcela rozdílnými hrami? Nemožné! Navíc v Unigine by byl nárůst vyšší než v nějaké hře. Každopádně žádný objektivní profi IT magazín na světě tento slide nepoužil, natož aby kolem něj napsal takové zavádějící rádoby věrohodné informace.

Ze všech světových zdrojů, které tradičně přinášejí přesné info před vydáním jasně vyplývá, že nic jako GTX 780 neexistuje ani v testovací verzi ani čip pro ni neexistuje, tak jak by to někdo mohl změřit?! Jako první dorazí za několik měsíců menší čip KEPLER výrazně slabší, maximálně s výkonem na úrovni GTX 580. Dejte mi pár minut čas a vytvořím vám lépe vypadající slide o tom, jak GTX 980 bude 5x silnější než GTX 580 a můžeme o tom napsat podobnou zprávu ...

WinnyPHA
WinnyPHA
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pavelkoutny ono ten slajd bol uz pred par dnami zverejneny na extrahardware a ten je urovnou hodne vyssie ako pct

pavelkoutny
pavelkoutny
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA doufám označen jako FAKE rovnou jinak by to bylo smutný, že by to tam s těmi chybami nepoznali :)

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
18. 12. 2011 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=pavelkoutny]…[/quote]Přestaňte tu vyvolávat flame, nebo sáhneme k deaktivaci účtu, "Pavle" :-)

Leppard
Leppard
Level 23 Level 23
18. 12. 2011 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí Ano, klidne to udelejte, pan "Koutny" na svem blogisku taky rad BANuje...tak proc by to nemohl "ochtnat" sam nekde jinde, ze? :D

pavelkoutny
pavelkoutny
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Leppard já nemám kde koho banovat, maximálně na svém facebook účtu :).

WinnyPHA
WinnyPHA
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí Mirku tohle nerobte, take spatnosti sa prevadzkuju inde ;)

pavelkoutny
pavelkoutny
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí Tak tu nedělejte závěry na základě evidentně podvrženého obrázku s chybami v popiscích atd. ;) Mirku

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
18. 12. 2011 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=pavelkoutny]..[/quote]My tu žádné závěry neděláme, nikde není psáno, že to je pravda. Naopak jste si nejspíše nevšiml slovíček jako "údajný", "kachna", apod. Je tu devět komentářů, z toho čtyři Vaše, nemyslíte, že toho bylo již dost?

Připomíná mi to chování pepíčka, co mu rozbili na písečku bábovičku. K diskuzi již nemám dále co říct. Díky

Candys_SLR
Candys_SLR
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pamatuji si dobře, že před 4mi roky, vlastně ani skoro ne, tu byla GTX280? a za tři a půl roku vlastně 6 řad? za rok přijde GTX 1000 ne =D

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Candys_SLR ukazovat vykon karty ktera je momentalne na papire a vyjde za rok je dosti usmevne :)

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Stratos]ukazovat vykon karty ktera je momentalne na papire a vyjde za rok je dosti usmevne :)[/quote]

No nejaké testovacie karty už kľudne môžu mať. Bez ohľadu na to že slajd v článku je vzhľadom na chyby na 99,9% fake. V tomto verím gregovi z fora na DDWorlde, ktorý tam písal, že debugovaciu kartu k dispozícii majú už mesiac. Ako odkiaľ berieš ty aj pavel kútny istotu, že NV má zatiaľ iba k dispozícii papierový návrh? Viete aspoň povedať ako je rozdelený cyklus medzi prvým prototypom a predajnou verziou karty? Zrejme prechod medzi týmito fázami nie je iba otázkou pár mesiacov. Takže ak by aj NV vydala predajnú verziu Keplera vychádzajúceho z GF110 o rok, kludne prvé verzie kariet s týmto čipom môžu mať už teraz.

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Candys_SLR]Pamatuji si dobře, že před 4mi roky, vlastně ani skoro ne, tu byla GTX280? a za tři a půl roku vlastně 6 řad? za rok přijde GTX 1000 ne =D[/quote]

jj nvidia si to znackuje jak se jim to libi :).

jelikoz mezi grafikami maji vesmes 2 rocni cyklus narozdil od AMD kteri maji cyklus polovicni musi tedy i vzdy preskocit jednu radu aby to vypadalo v ocich zakaznika dobre :)

BooYaa
BooYaa
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Stratos]jelikoz mezi grafikami maji vesmes 2 rocni cyklus narozdil od AMD kteri maji cyklus polovicni musi tedy i vzdy preskocit jednu radu aby to vypadalo v ocich zakaznika dobre :)[/quote]

A stale im to staci na to aby mali vzdy vykonnejsie karty tak tu zase nemudruj stratosi. Si uz o dost umiernenejsi vo svojich vyjadreniach ako kedysi, ale stale nie dostatocne.

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=BooYaa][quote=Stratos]jelikoz mezi grafikami maji vesmes 2 rocni cyklus narozdil od AMD kteri maji cyklus polovicni musi tedy i vzdy preskocit jednu radu aby to vypadalo v ocich zakaznika dobre :)[/quote]

A stale im to staci na to aby mali vzdy vykonnejsie karty tak tu zase nemudruj stratosi. Si uz o dost umiernenejsi vo svojich vyjadreniach ako kedysi, ale stale nie dostatocne.[/quote]

vykonejsi? pokud vim vykonostni trun si uz AMD drzi od doby HD4870 X2 :) kort v rozliseni 2560x1600 kam sou tyhle grafiky primarne urceny a ted s prichodem HD7970 ten vykonostni naskok jeste vice prohloubej :)

TOC
TOC
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos Výkonnostní náskok? :lol:
Ty jsi asi nikdy neviděl GTX580, nV pěkně AMD drtí, jako AMD má výhodu, že má vyladěnější multi-GPU, ale jinak nic moc.
Já osobně jsem měl HD6950 a už bych asi znovu nechtěl.
Ano AMD má pár trumfů v rukávu, jako je třeba M-GPU u HD6970 nebo ještě lépe po stránce škálování je na tom HD6870 v CF, výkonnostně vychází 30% na GTX580, ale i tak prostě je nV lepší.
HD4870 X2 byla hrozná karta a každý ti to dosvědčí, já jsem jí měl taky, stejně jako GTX295.
Single AMD karta nemá v 2560x1600 šanci. :wink:

Máchal1
Máchal1
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TOC TOC: mi spíš řekni,co si kdy neměl?Jelikož co tak čtu na jednom fóru,tak si měl snad všechno,otázkou je,jestli jsi to všechno měl ve skutečnosti. Barone prášile :lol:

To,že nemáš rád amd karty taky nemusíš nikomu dokazovat.

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TOC single karta od AMD v 2560x1600 nema sanci?

Zvlastni ze skoro vsude HD6970 2GB tu GTX580 v tomhel vysokym rozliseni dotahuje a nekde i predhani a to stoji mene a mene zere... Opravdu bys mel sledovat aktualni testy na netu :)

BooYaa
BooYaa
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 00:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TOC @Stratos: myslis Stachove testy?

TOC
TOC
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TOC @Stratos: HD6970 stěží nandává GTX570 a to i v takovémhle rozlišení.
Tudíž to není hratelné, jedinné, co tohle rozlišení nějak zvládá (na max detaily s AA) je GTX580.

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TOC @BooYaa: http://nejmenovany konkurencni web/assassins-creed-odhaleni-revelations-test-srovnani-benchmark-vykon-geforce-radeon-nastaveni?page=0,3

Karliczek
Karliczek
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=pavelkoutny]nevytvořil ten slide náhodou DD aby trochu pozlobil NVIDIOTY a nenatěšil je na neexistující kartu? :D

Musí se docela bavit, jak jsou schopni někteří uvěřit obrázku s chybami v popiscích a naprosto nereálnými nárůsty výkonu.[/quote]laskavě nevyvolávej FLAME

BooYaa
BooYaa
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Stratos]vykonejsi? pokud vim vykonostni trun si uz AMD drzi od doby HD4870 X2 :) kort v rozliseni 2560x1600 kam sou tyhle grafiky primarne urceny a ted s prichodem HD7970 ten vykonostni naskok jeste vice prohloubej :)[/quote]

Ani jedna z tychto grafik tam nie su primarne urcene na rozlisenie 2560x1600.
Zvladaju to rozlisenie ale ze by to bolo primarne tak to urcite nie. Drviva vacsina uzivatelov pouziva klasicke FullHD a NV to dobre vie. Tebou zmienovane rozlisenie pouziva asi tolko ludi ako eyefinity u Stacha na ddxxxx.cz
Co sa tyka dokazovania si linkami ktora karta a ktory cip je vykonnejsi tak na to proste nemam chut s tebou stravit celu nedelu a bavit sa s clovekom ktory je zaslepenejsi ako samotny Stach. Hovor si co chces ale NV je vykonnejsia a lepsia v hrach a podporuje viac technologii (aj ked svojich) a hlavne stara sa o svojich zakaznikov nie tak ako AMD ktore svojim hot(bugmi)fixmi zbabre vsetko co sa da.

uvediem taky mensi priklad z konkurencneho webu od jedneho uzivatela.

Ale jeden příklad za všechny... mám radeon 5970 a po nejnovější aktualizaci zvládá full HD rozlišení pouze na primárním monitoru a na druhém max 1280x1024 a při vyšším jsou rozmazané fonty a obraz posunutý o 10 cm doleva... no je tohle normální? To je za rok a kus co ji mám třetí aktualizace driverů, po které bych to nejraději vyhodil z okna.

Aby som pravdu povedal vacsinu majitelov kariet AMD co poznam sa na nieco stazuje a vacsinou na drivre. Ty ktori sa nestazuju su radsej ticho pretoze vedia ze nekupili prave najlepsie a potom su tu taki ako ty ktori budu rozsirovat klamstva za kazdu cenu a napriklad tvrdit ze physx je len a len zbran NVIDIE. AMD si nebolo schopne za tu dobu vyvinut alebo aspon kupit ziadnu technologiu na ktorej by bola tato firma schopna postavit nejaky marketing. Aj to eyfinity nefunguje vo vsetkych hrach spravne a ludia sa stazuju na posunuty obraz. Podla mna je bez 3d eyefinity aj tak zbytocnost, ale to je len moj nazor.

A co sa tyka najvykonnejsieho cipu tak to si teraz s HD7970 uzi pretoze ako dobre vieme a vies to aj ty, ze ak NV s niecim pride tak nedovoli aby to bolo slabsie ako konkurencia. Je jedno kolko to bude zrat ale vykonnejsie to bude a vzdy bolo. Neratam dual monstra.

Ale predsa aby si sa uz prestal dalej strapnovat tak ti tu jeden link dam. Podotykam ze som ho specialne nevyberal pretoze aj tak sa vsade vysledky zhoduju v prospech NV.
http://www.overclock.net/t/435548/fudzilla-new-gtx-295-vs-4870x2-benchmarks
Rodiel obrovsky a hadaj pre koho asi :D

A to by sme mohli ist generaciu po generacii a stale s rovnakym vysledkom ale nemam na teba proste chut. Nechapem ako je mozne ze takto otvorene klames ked sam vies ze nemas pravdu
P.S.
Moc by som sa po fiasku AMD s BD(kolkykrat uz zase) nenaparoval pretoze karty HD7000 tu este nie su a moze to dopadnut vselijako takze aby si nahodou neostal na posmech.

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BooYaa pokud ma nekdo na to koupit si nejvykonejis grafiku za 15tis ma asi na to aby si jednou za 5 let koupi kvalitni 30" monitor nemyslis? ja sam mam doma 30" DELL s 2560x1600 a nemam problem s HD6950 2GB si zahrat vsechno na maximum coz bych ze stejne drahou Nvidii nemel ani nahodou. To ze je AMD lepsi s vyssim rozlisenim je znama vec uz dlouhou dobu a kdyz bych mel prachy jeste na 2x 30" sel bych klidne do toho protoze ten herni zazitek ze 3 monitoru je neskutecnej co sem to mel uz sanci si to nekolikrat vyskouset u souseda co ma doma 3x22" IPS.

co se tyce HD970 ci HD7990 Nvidia odpovi az koncem pristiho roku a to uz tu bude zas dalsi nova generace od AMD pokud opet dodrzej 11-12 mesicni cyklus jako dodrzuji nekolik poslednich let. Nvidia je proste v obrovskem skluzu diky ejich politice obrich cipu ktere chteji vice casu na vyvoj natoz na odladeni vyroby...

Igor
Igor
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos Ty nemáš problém hrát s HD6950 všechno na plné detaily, protože ti nevadí, že si to seká.

Igor
Igor
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Igor: , že se ti to seká.

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Igor: tak se zastav a muzes se presvedcit na vlastni oci v tom nevidim problem :)

Igor
Igor
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Stratos: Není třeba. Stačí mi projít si výsledky na netu. Já ti věřím, že ti to nedělá problém. Patříš mezi lidi, kterým nevadí nízké fps.

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Igor: pokud se to neseka a je to plynule k cemu 100-200fps? Nejak te nechapu

Igor
Igor
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Stratos: Nemám rád, když jsou časté propady pod 50fps. Když máš 2560x1600, tak ti to musí pod 50fps padat dost často v náročných hrách při plných detailech. Nechápu kecy o 100-200fps. Tolik průměrných fps ti ta karta neudělá ani ve snu. Budeš rád za průměrných 40-50fps, což by mi nestačilo ani náhodou. Tobě to stačí, tak buď rád.

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Igor: dokud se obraz neseka fps neresim, ani nemam zapnuty nejaky ukazatel fps v rohu hry coz nechapu jak muze nekdo mit, je to dosti rusive.... Az se zacnou hry sekat koupim vykonejsi grafiku nebo druhou do crossu v om nevidim problem.. Vzdy to vjyd elevneji nez reseni od Nvidie a nemusim si kupovat spunty do usi nebo 1KW zdroj abych tu elektrarnu uzivil :)

Igor
Igor
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Stratos: No právě, jenže on se seká jako prase. Jenže ty to nejsi schopný vnímat.

zumik31
zumik31
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Igor: Když to sekání nevnímá, tak proč by mu mělo vadit?

Nowi
Nowi
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Igor: Tak to má oproti tobě sakra výhodu, protože mu pro plynulé hraní stačí méně výkonná karta oproti tobě ;)

keistown
keistown
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @zumik31: Protoze to ze mu nevadi 25 fps neznamena ze je to plynuly. Myslim ze o tomhle je rec.

BooYaa
BooYaa
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Stratos]pokud ma nekdo na to koupit si nejvykonejis grafiku za 15tis ma asi na to aby si jednou za 5 let koupi kvalitni 30" monitor nemyslis? ja sam mam doma 30" DELL s 2560x1600 a nemam problem s HD6950 2GB si zahrat vsechno na maximum coz bych ze stejne drahou Nvidii nemel ani nahodou.[/quote]
takze ty mi chces tvrdit ze GTX 570 alebo 580 v podstate nema sancu na tvoju 6950 :D ? Prosim ta prestan. Pokial sa nemylim tak mas projektor s ktorym si sa vsade chvalil a teraz uz mas 30 monitor? Zvlastne, ale aj keby si ho mal tak nic to nemeni na faktu ze uzivatelov s 30 monitormi je len o nieco viac ako uzivatelov s troma monitormi.

[quote=Stratos]co se tyce HD970 ci HD7990 Nvidia odpovi az koncem pristiho roku a to uz tu bude zas dalsi nova generace od AMD pokud opet dodrzej 11-12 mesicni cyklus jako dodrzuji nekolik poslednich let. Nvidia je proste v obrovskem skluzu diky ejich politice obrich cipu ktere chteji vice casu na vyvoj natoz na odladeni vyroby...[/quote]
Ano suhlasim ze bude trvat dlhsie kym NV odpovie na HD7000, ale urcite to nebude na konci buduceho roka a vies to aj ty tak nepodavaj klamlive informacie.

Inac je zabavne ako nikdy neodpovedas na veci ktore ti vyvratim v diskusii. Napr. 4870x2 :roll:

A inak ja robim upgrade kazdu generaciu a kupujem vzdy najdrahsie NV karty a nemam potrebu ist do najvyssieho rozlisenia, ale skor do najvacsej zobrazovacej plochy. V mojom pripade je to 24 FullHD monitor a 50 televizor na jednom kompe a spokojnost urcite vacsia ako jeden 30 monitor. Kazdeho osobna vec co preferuje ale v globale je uzivatelov na fullHD rozliseni neporovnatelne viac ako na 2560x1600.

BooYaa
BooYaa
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BooYaa Doprdele, polovica mojho prispevku mi zmizla.
Toto patri pod prvu polovicu tvojho prispevku

takze ty mi chces tvrdit ze GTX 570 alebo 580 v podstate nema sancu na tvoju 6950 ? Prosim ta prestan. Pokial sa nemylim tak mas projektor s ktorym si sa vsade chvalil a teraz uz mas 30 monitor? Zvlastne, ale aj keby si ho mal tak nic to nemeni na faktu ze uzivatelov s 30 monitormi je len o nieco viac ako uzivatelov s troma monitormi.

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BooYaa Projektor mam na filmy ne na hrani her, to bys taky mohl vedet pisu to vsude...

Co se tyce za 5600,- co me stala HD6950 2GB mi nvidia ve stejne cene lepsi vykon v te dobe nenabidla pro rozliseni 2560x1600. Vsak dle vsech testu v 2560x1600 uz HD6950 2GB bezproblemu vyrovna vykon s GTX570 coz je mnohem drassi grafika a po odemceni na HD6970 2GB uplne vyrovna vykon GTX580 ktera stala tehdy skoro 2x tolik :).

Jinak dokud neskusis hrat v 2560x1600 tak radsi vubec nemluv :)

morke
morke
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Máme tu opět 2 fanatické tábory a zbytek mezi nimi. Ti co uctívají boha Stacha budou do smrti hájit AMD a Nvidia si taky udržuje komunitu. Takže debatovat v těchto vodách je zbytečné. Fakta jsou jasná, AMD vydává grafiky každý rok s +/- 20% výkonem navíc, nVidia si vystačí jednou za dva roky s úchvatným výkonem stačící na obě generace AMD. Ten slajd je jen taková sranda, za kterou se časem postaví skutečný fakt. Nevím, proč by nemohl být takový výkon možný, když uvážíte, že stále omílaná velikost jádra může být toho příčinou. Optimalizace architektury spolu s výrobním procesem a možnosti vyšších taktů může dokázat zdvojnásobit výkon Fermi. Možná jste moc zvyklí na pomalé a časté zvyšování výkonu AMD. Tak, teď ty mínusy...

BooYaa
BooYaa
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke Tu je HD 6970 v rozliseni 2560x1600.
Kludne si pozri aj ostatne hry.
http://www.techpowerup.com/reviews/HIS/Radeon_HD_6970/18.html

kde je je potom tvoja HD6950? Ako pisal Igor. Mas asi rad nizke fps pretoze ked sa 6970 pohybuje medzi 15 az 25 v modernych hrach tak hd6950 musi byt na tom este horsie.

Igor
Igor
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BooYaa Přesně tak. To Metro musí být při 15fps krásně hratelné :) Crysis 24fps Stalker Clear Sky 30fps....jak říká BooYaa, máš rád nízká fps.

Igor
Igor
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke Rozdíly mezi 3870-4870-5870 byly víc jak 20%. Akorát 5870-6970 byl malý nárůst výkonu.

morke
morke
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor Proto jsem uvedl +/- 20% :D .

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
19. 12. 2011 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @morke: Těch tvých +/-20% je spíše +/-50% s každou generací

http://www.hwcompare.com/2340/radeon-hd-3870-512mb-vs-radeon-hd-4870-512mb/
http://www.hwcompare.com/1000/radeon-hd-4870-1gb-vs-radeon-hd-5870/

versus

http://www.hwcompare.com/8789/geforce-gtx-280-vs-geforce-gtx-480/

A pak je to cca 2x nárůst výkonu u nvidie za dva roky vs 2-2,5x nárůst u AMD za přibližně stejnou dobu.

|ve tvém podání je to "komunitní" a "úžasný" výsledek nvidie a "střední hodnota nárůstu" u AMD. Nejmenuješ se náhodou Goebbels? :D

Igor
Igor
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @morke: Aha, takže tím +/-20% jsi myslel třeba i +60% :D

morke
morke
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Igor: To znamená střední hodnotu nárůstu, když je mezi dvěma rozdíl 10%, u dalších je třeba 30%. Takže +/- 20%.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
19. 12. 2011 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @morke: apropos, ta tvá "střední hodnota nárůstu" je CO, PROBOHA? Ty sčítáš a dokonce průměruješ "procenta" z různých baseline?

Předpokládám, že propadáš z matematiky, protože jinak to není možné, taková ignorance...

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
19. 12. 2011 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @morke: Už nemusíš psát dál, jsi prostě nvidiář ;-)

P.S.: jen bych rád někdy viděl ten "úchvatný výkon" nvidia karet - zatím se mi to nějak nepoštěstilo, protože GTX580 mi moc "úchvatně výkonná" nepřipadá. O poměru cena/výkon ani nemluvě, tam je to spíše ostuda..

Igor
Igor
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @morke: Napsals AMD vydává grafiky každý rok s +/- 20% výkonem navíc, nVidia si vystačí jednou za dva roky s úchvatným výkonem stačící na obě generace AMD. Tak to jsem to blbě pochopil. Z toho souvětí mi to vyznělo jinak.

BooYaa
BooYaa
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Stratos]Jinak dokud neskusis hrat v 2560x1600 tak radsi vubec nemluv :)[/quote]

Myslis ze ked si kupujem high endove karty kazdu generaciu tak nie som schopny sa aspon pozriet ako to v tom rozliseni vypada. Za koho ma mas? Skusil som to a ostavam na Full HD a jednej velkej telke. Ako som povedal je to o osobnych preferenciach, ale nemel tu bludy ze tie karty su tu LEN pre takto vysoke rozlisenia.
A trocha som si pozrel testy HD 6970 v rozliseni 2560x1600. V drvivej vacsine modernych hier dava nehratalne fps medzi 15 az 25 takze tvoja 6950 aj ked odomknuta musi byt na tom este horsie. Neratam hry ako COD seriu. Porovnal som to samozrejme aj s GTX570/580 a hadaj kto je zase na tom lepsie?

jumpEEEr
jumpEEEr
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak už toho Stratose nechte :) žije v trochu jinym světě.

WinnyPHA
WinnyPHA
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak ratam ako ratam... HD6950 a GTX470 su v podstate vykonovo stejne... moja 470 ma co robit aby pri max detailoch pri rozliseni 1680x1050 (1,764 megapixlov) neprepadala k 40tim fps co je minumum plynulosti. HD6950 Stratos Edition bez problemov zvlada vykreslovat 4 megapixle co je dva a pol nasobok... no nech ratam ako ratam tak stratosova najnarocnejsia hra su asi miny vo windowse

prcek91
prcek91
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=BooYaa]Tu je HD 6970 v rozliseni 2560x1600.
Kludne si pozri aj ostatne hry.
http://www.techpowerup.com/reviews/HIS/Radeon_HD_6970/18.html

kde je je potom tvoja HD6950? Ako pisal Igor. Mas asi rad nizke fps pretoze ked sa 6970 pohybuje medzi 15 az 25 v modernych hrach tak hd6950 musi byt na tom este horsie.[/quote]

Ale tak dle fps to ani na kartách od nvidie není moc hratelné... A navíc vybrat hru, která je výrazně optimalizovaná pro nvidii... Minimálně je vidět, že co si nezahraješ s 6970, nezahraješ si ani s 580, byť můžeš argumentovat, že je výkonější ;)

prcek91
prcek91
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prcek91 [quote=prcek91][quote=BooYaa]Tu je HD 6970 v rozliseni 2560x1600.
Kludne si pozri aj ostatne hry.
http://www.techpowerup.com/reviews/HIS/Radeon_HD_6970/18.html

kde je je potom tvoja HD6950? Ako pisal Igor. Mas asi rad nizke fps pretoze ked sa 6970 pohybuje medzi 15 az 25 v modernych hrach tak hd6950 musi byt na tom este horsie.[/quote]

Ale tak dle fps to ani na kartách od nvidie není moc hratelné... A navíc vybrat hru, která je výrazně optimalizovaná pro nvidii... Minimálně je vidět, že co si nezahraješ s 6970, nezahraješ si ani s 580, byť můžeš argumentovat, že je výkonější ;)[/quote]

Nechápu, co to s tím příspěvkem udělalo. Když dám odpověď, kód vypadá normálně. Buď za to může Chrome, nebo je bud někde jinde :D

Tomáš111
Tomáš111
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja nevím jak jste na to přišli ale nejvýkonější karta není žádná NV580 jak se to někdo hádá ale Radeon 6990.Určitě bude někdo psát bláboly ze to není jednočipovka ale to na tom že je nejvýkonější nic nemění

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 20:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš111 To nejsou bláboly, to je fakt, který znamená problémy ve hrách a to, že ten výkon je elckdy poloviční nemluvě o mnoha problémech, které se projevují horší odezvou/kvalitou obrazu... Jo někde je lepší a výkonější, někde ne, když na to přijde, tak nejvýkonější kartu dodává ASUS nebo kdo...

keistown
keistown
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš111 Nejvykonnejsi karta je 580. Ono 6990 JSOU dve karty. Dle tvoji logiky muzu rict ze 2x 570 je lepsi nez 6990, obe to jsou dve karty.

Nebo snad znas fintu jak obejit AFR lag, tvoje CF scaluje na 100% atd? Ne.

keistown
keistown
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@keistown Proste jsou to dva cipy a je jedno jestli jsou na jednom nebo na trech PCB.

BooYaa
BooYaa
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=prcek91]Ale tak dle fps to ani na kartách od nvidie není moc hratelné... A navíc vybrat hru, která je výrazně optimalizovaná pro nvidii... Minimálně je vidět, že co si nezahraješ s 6970, nezahraješ si ani s 580, byť můžeš argumentovat, že je výkonější ;)[/quote]

Myslim ze si nepochopil o co tu islo. stratos sa nam tu snazi nanutit "fakt" ze, citujem:
ja sam mam doma 30" DELL s 2560x1600 a nemam problem s HD6950 2GB si zahrat vsechno na maximum coz bych ze stejne drahou Nvidii nemel ani nahodou

takze vsechno na maximum a teraz mi prcek91 prosim ta povedz ktory z nas je vacsi fanatik. Takze podla teba si nezahram ani na GTX580 nic v takomto rozliseni ale stratos si zahra na HD6950 vsetko na max. Ja si priznam ze som NVIDIOT ako repa ale narozdiel od stratosa diskutujem s faktami. stratos si bohuzial farbu neprizna a umyselne zavadza ludi na roznych forach.

prcek91
prcek91
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 22:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BooYaa To souhlasím, to od něj úlet je :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BooYaa HD 6950 vsetko na maximum...? No mam GTX 560Ti je to slabsia karta ako ten radeon 6950 ale ako sorry že vsetko na max. :D To hram len vo Full HD a nestaci mi to na max. Sad len Portal 2 a tona hier ktore vyzeraju ako z dôb Marie Terezie ale koli takymto hram by som este dnes mal v PC GTX 260. Upgradujem najme koli tej mensine hier ano bohuzial dnes je to mensina hrier ako je Metro 2033, Battlefield 3, Zaklinač 2,Crysis 1/2 a podobne ak mu tieto hry behaju plynulo na HD 6950 a este k tomu v tom vysokom rozliseni+ ultra detaily tak zjem kefu.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
19. 12. 2011 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Pokud jsem četl, tak má tu 6950 odemčenou na 6970 a navíc má 2GB RAM na celkem agresivních taktech, tudíž netrpí propadem výkonu ve vyšších rozlišeních, což je obecně minela nvidia karet plynoucí z jejich HW návrhu. Co jsem se díval, tak mám v BF3 taky snad všechno na maximum (tyhle onanistické podružnosti nesleduju, mně zajímá především hratelnost) a s nepřetaktovanou a neodemčenou HD6950 mám na všech MP mapách konstantně FPS přes 59 v rozlišení 1920x1200. Tudíž nevidím ve Stratosově tvrzení nějaké zásadní nedostatky - prostě nové ovladače AMD řeší i výkon, nejen nefunkčnosti (jako u nvidie, která dlouhodobě enginy od DICE moc neumí - viz prastarý BF2, ve kterém se TAKY nešlo s novějšími nV kartami "beztrestně" přepnout do Windows). Tím ovšem netvrdím, že AMD má bezchybné drivery, jen těch minel dělá vposledku o dost míň.

Igor
Igor
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @tynyt: Jenže Stratos mluví o rozlišení 2560x1600. To je trošku jiný kafe než 1920x1200.

Takže máš snad všechno na maximum, nebo máš všechno na maximum v BF3?

Igor
Igor
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Igor: Je velký rozdíl mít snad všechno na max, nebo mít všechno na max. Co se týká dopadu na fps.

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

že fanoušci nvidie mají lepší Photoshop než příznivci druhého tábora :lol: Bohužel pak se jim nvidia nemůže zavděčit...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zaujimala by ma cena HD 7970...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 23:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zumik31 No z taku cenou predaju 4 kusy. Trocha clovek prisetri a ma 2- cipovku.

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 00:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zumik31 @zumpar1234: cena bude samozrejme daleko nissi :). Urcite muzem cekat cenu nad GTX580 protoze vykon tomu bude odpovidat, jedine ze by nvidia slevila a pak by muselo slevit i AMD.

Bormen87
Bormen87
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Nepači sa mi, ked nVidia bude nove karty označovat 7-radou...to čo napisal stratos, že 6950 2GB dava moderne hry v 2560x1600 to ešte berem ale plynule...pekne som za zasmial :) mam podobny vykon 560 hawk ale taku sprostost by som si nedovolil napisat... tešim sa na high end, kde nVidia určite nesklame aj keby čo bolo :) No viacej ma zaujima vykon v mainstreame, na rok by som chcel upgrade tak uvidime ako sa to vyvinie, hlavne ake nasadia ceny.

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 23:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bormen87 momentalne parim novyho morowinda SKryim ve na max s AA v 2560x1600 naprosto bez problemů :). Predtim sem paril Battlefielda 3 to same nastaveni tez bez problemů. Takze nechapu co se ti nezda na tom ze to ta grafika neutahne..

adoooo77
adoooo77
Level 1 Level 1
18. 12. 2011 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=zumpar1234]HD 6950 vsetko na maximum...? No mam GTX 560Ti je to slabsia karta ako ten radeon 6950 ale ako sorry že vsetko na max. :D To hram len vo Full HD a nestaci mi to na max. Sad len Portal 2 a tona hier ktore vyzeraju ako z dôb Marie Terezie ale koli takymto hram by som este dnes mal v PC GTX 260. Upgradujem najme koli tej mensine hier ano bohuzial dnes je to mensina hrier ako je Metro 2033, Battlefield 3, Zaklinač 2,Crysis 1/2 a podobne ak mu tieto hry behaju plynulo na HD 6950 a este k tomu v tom vysokom rozliseni+ ultra detaily tak zjem kefu.[/quote]

(oEtnies - sector)
Ja mám takisto gtx560Ti a viem že je slabšia od hd6950 2gb (5%) ale len vo vyšších rozlíšeniach teda viac ako FHD, lenže karta za 200€ nieje určená na 30 monitor (no podľa Stacha si s hd6950 kľudne zahráš aj na eyefinity s full detailami). A keď tu niekto napíše takú hlúposť že hráva na eyefinity su full detailami tak ozaj nemám slov (či to nieje aj Stach :lol: ). Ja mám len 1680x1050 monitor a tam akurát patrí gtx560Ti teda podľa mňa...

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 00:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@adoooo77 momentalne parim jak nejnovejsi Morowinda tak i Battlefielda v 2560x1600 vse na doraz a nemam problem, neni problem zajed se podivat :)

BooYaa
BooYaa
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 00:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos meles neskutocne kraviny s tym battlefieldom

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 00:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @BooYaa: [quote=TOC]HD6970 stěží nandává GTX570 a to i v takovémhle rozlišení.
Tudíž to není hratelné, jedinné, co tohle rozlišení nějak zvládá (na max detaily s AA) je GTX580.[/quote]

ses si tak jisty? :)
http://nejmenovany konkurencni web/tes-the-elder-scrolls-5-skyrim-test-vykonu-grafickych-karet-kvalita-obrazu-srovnani-vykonu-geforce-radeon-nastaveni-detailu?page=0,5

http://nejmenovany konkurencni web/call-duty-modern-warfare-3-test-vykonu-grafickych-karet-kvalita-obrazu-srovnani-vykonu-geforce-radeon-nastaveni-detailu?page=0,4

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 00:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @BooYaa: jak rikam zajed se podivat osobne a uvidis sam jak mi to chodi co ti na to mam rict

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Stratos: Jsi nejaky nemocny a nebo co? Meles tadu o BF3 na plny kule a davas odkazy na testy uplne jinych her!
Nebo myslis tech 18 FPS v prumeru ze je hratelnych? Viz - http://nejmenovany konkurencni web/battlefield-3-18-grafik-7-nastaveni-v-interaktivnich-grafech-nastaveni-a-vykon-srovnani-vykonu-grafickych-karet?page=0,7

BooYaa
BooYaa
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Stratos: stratosi toto celu situaciu vystihuje uplne perfektne.
http://stripgenerator.com/strip/601928/na-navsteve-v-rubylandu/#share

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 07:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Stratos: Takze tie framedropy v multaku BF3 k 30 FPS ti nevadia? BF3 je hodne narocna hra na FPS a pri 30 FPS je to už citelne neplynule a citit to najme v ovladani ktore reaguje opozdene. Okolo 40 FPS už citit miernu neplynulosť.

Tak ale poznam ludi ktorý hrali Doom 3 na 10-15 FPS a prehlasili ze je to plynule takze v pohode bracho ano mas to "plynule". :D Pokial sa ti objavi aspon jeden snimok za sekundu budes urcite v pohode. :D :D Ma to aj výhody nemusis upgradovat asi tak 8-10 rokov. :D

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @zumpar1234: ja opravdu fps nesleduju proc bych se tim behem hrani rozptyloval kdyz je to plynule a nerha se to :). Opravdu te nechapu

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Stratos: Ved pohoda tu graficku kartu budes mat este min na 5 rokov lebo lebo pod 15 FPS ti hry budu padať až v tej dobe. A mohol si aj usetrit a kupit nejaku HD 6850 tam by si mal tiež plynuly obraz. :D

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @zumpar1234: hele grafiku uz dlouho mit nebudu protoze uz mam penize nachystany na HD79xx :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Stratos: Nechapem preco si ideš kupovať novu graficku kartu ked ti táto udajne vsetko v pohode stíha. :?: :confused: Nebude mat ani nový DX... Ty tie graficke karty zbieraš? :D

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 06:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já myslím, že ten graf je pravdivý, protože (pokud nejsem mimo mísu) tak další generace po nVidia 580 bude 680 (ne 780) a za další rok teprve 780, takže dvojnásobný výkon 580 -> 780 je pochopitelný. Nicméně tento graf předběhl trochu dobu, asi tak o jeden rok...

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
19. 12. 2011 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak Raději nemysli. :D

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 07:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak Aha, jsem mimo mísu, 680 nebude :evil: při čtení občas přeskakuju... navíc asi neumím počítat, ale po 5xx by měla přijít 6xx, ne? Ten marketing nVidie fakt nechápu...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 07:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak Ale ved je to Jen-Hsun Huangovo pravidlo. :D

zumik31
zumik31
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 07:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak Řada 6xx bude označení pro mobilní segment, proto se přeskakuje. Stejně tak to bylo i s řadou 3xx. Ale je to samozřejmě nesmyslné.

Reklama
Reklama