Zpět na článek

Diskuze: GeForce GTX Titan X: nejvýkonější grafický čip v testu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

StratosCZ
StratosCZ
Level 0 Level 0
17. 3. 2015 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Testovat kartu za 30tis+ s 12GB pameti jenom v 1440p je testuhodne :)... Pro tohle rozliseni ta karta ani neni delana jak parametrama tak cenovkou.

Me jakoz to majitele 4K monitoru by to celkem zajimalo zda ma smysl vuci GTX980@1500/8000

DEUS.EX
DEUS.EX
Level 1 Level 1
26. 3. 2015 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StratosCZ Hosi moje dve pretaktovany hd 7970 co jsou 3 roky stary a staly me 15000 bez dph maji 42 fps v crysis 3 pri uplne stejnym nastaveni jako tady TITAN X :D

zorrrro
zorrrro
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 23:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StratosCZ A uz zas je to v prdeli s tym kurzom, zadnych 999USD, ale u nas 1184eur bratku pekne, a mam po chuti....

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
17. 3. 2015 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StratosCZ další takovej, co klepne na úvod, protože se tím otvírá článek, na kapitolu průměrný výkon, a na závěr, a jde do diskuze, co? :)
Ale GTX 980 pod 4K zatím nemám, karta mi byla dovezena až dnes odpo, doplním ASAP.

StratosCZ
StratosCZ
Level 0 Level 0
17. 3. 2015 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner uz jsem k tomu dosel :) beru zpet, kazdopadne nechapu proc to neni uvedeno v kapitole celkovy vykon..

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
17. 3. 2015 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @StratosCZ: protože jsem to nechtěl průměrovat, mj. proto, že R9 295X2 by (na můj vkus trochu neférově) sestřelil nefunkční crossfire.
Jakmile tam něco takového je, tak je s průměry o to větší problém.

StratosCZ
StratosCZ
Level 0 Level 0
17. 3. 2015 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @StratosCZ: kazdopadne uz konecne udelejte interaktivni grafy... je to znacne neprehledne kdyz si nemuzu presne kliknout vuci ktere karte je o kolik vykonejsi. Na ExtraHW to maj poreseny lepe..

Taky mi chybi ve 4K rozliseni GTX980 4GB nebo R9 290X 8GB apod..

Blablaman
Blablaman
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @StratosCZ: Tak si tahni na ExtraHW ty sráči a nevotravuj tady.

Stačí, že už opruzuješ uživatele na CZC, ještě tady budeš smrdět.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: Na druhou stranu to ale není tvůj problém, že na 295X2 něco nefunguje, to je minu té karty :)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
17. 3. 2015 22:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @StratosCZ: jak jsem doplnil výše, GTX 980 na otestování ve 4K se mi povedlo sehnat až dnes odpoledne, doplním ASAP.

blaho
blaho
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @PC-hráč: Tak v celej EU fungovala 295X2
korenktne iba : Staxujovy z ddworId.cz :roll:

ten ju ospevuje dodnes a je z nej vlhky

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @PC-hráč: minus*

michalos
michalos
Level 20 Level 20
19. 3. 2015 06:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @blaho: Ten je vlhký, protože mu vyteklo to vodní chlazení u GK :D :D :D

Proč to takhle nefunguje všude, je to krásné, když jsou stratosovo komentáře hezky zabalené :D

morke
morke
Level 1 Level 1
17. 3. 2015 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Optimisticky 30% vyšší výkon než GTX 980 za skoro dvojnásobnou cenu. To si měl Huang nechat na 1.4 :).

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
17. 3. 2015 22:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke Odpusť nVidii že to nemusí ako AMD predávať za 350USD... :roll:

morke
morke
Level 1 Level 1
17. 3. 2015 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 Kdyby byla cena 800 USD, tak by to bylo odpovídající.

StratosCZ
StratosCZ
Level 0 Level 0
17. 3. 2015 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke cena je silena a v zakladu vykon nic moc. Uvidim az se mi karta dostane do rukou + vodni blok az ho nekdo udela (prvni bude asi EK) a poradne ji porovnam na mem 4K monitoru vuci GTX980 take na vode pretaktovane do maxima...
Tohle srovnani je celkem o nicem..

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
17. 3. 2015 22:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StratosCZ Cena je na "titan" štandardná a výkon, o 25-30-35% prekonáva akúkoľvek jednočipovú konkurenciu.

Čo si ako čakal ?

+60% oproti GTX980 na 1500MHz za 499USD ?

StratosCZ
StratosCZ
Level 0 Level 0
17. 3. 2015 22:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.pcgameshardware.de/Geforce-GTX-Titan-Grafikkarte-256920/Specials/Geforce-GTX-Titan-X-Test-Benchmark-1153643/2/?draft=514269&token=75399B2FA63E9266FA25770666BFDE7F#a2

toto je velmi zajimave srovnani
GTX980 pretaktovana do maxima vs TITAN pretaktovanej do maxima..

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
17. 3. 2015 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a btw. AMD musí ešte tak 2,5 mesiaca dopredávať 290X :confused:

X-COM
X-COM
Level 1 Level 1
17. 3. 2015 22:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Kartu brzdí procesor" není nevýhoda karty, ale problém procesorů nebo her.
Každopádně je základ přetaktovaný procesor.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
17. 3. 2015 22:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@X-COM Ani ten nestačí. Možná by to bylo lepší se čtyřjádrem kolem 5 GHz. Každopádně že to není problém karty, ale procesoru, je v závěru napsané, v záporech je to spíš proto, že je na to třeba (na rozdíl od jiných karet) opravdu myslet.

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
19. 3. 2015 00:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Je to bohužel o tom, že Intel nikdo a nic netlačí aby si pořádně máknul :( myslím si že lidi co maj třeba I5 2500K absolutně nemaj zapotřebí kupovat novější procesory protože nárůst výkonu je prakticky nulový.... (2500K šlo super taktovat)

Tady můžeme být aspoň rádi, že v grafikách máme stále 2 firmy a tak je tu nějaký vývoj. Jinak teda grafika je parádní :-) ( Nvidiacky drahá, ale ten výkon je opravdu pěkný :-) ) Doufejme že 390X se taky tak povedla.

PS: není škoda zařazovat do testů hru WOT s jejím .... no... enginem??? Teď jsem si nevšim jestli v testech je třeba i WT.

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
19. 3. 2015 00:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Je to bohužel o tom, že Intel nikdo a nic netlačí aby si pořádně máknul :( myslím si že lidi co maj třeba I5 2500K absolutně nemaj zapotřebí kupovat novější procesory protože nárůst výkonu je prakticky nulový.... (2500K šlo super taktovat)

Tady můžeme být aspoň rádi, že v grafikách máme stále 2 firmy a tak je tu nějaký vývoj. Jinak teda grafika je parádní :-) ( Nvidiacky drahá, ale ten výkon je opravdu pěkný :-) ) Doufejme že 390X se taky tak povedla.

PS: není škoda zařazovat do testů hru WOT s jejím .... no... enginem??? Teď jsem si nevšim jestli v testech je třeba i WT.

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
19. 3. 2015 00:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @KOCHREN: pane Vágner prosím smažte tenhle druhý post nějak se to první zaseklo a pak koukám zdvojilo a editace tu bohužel není možná :(

Wolfii
Wolfii
Level 1 Level 1
17. 3. 2015 23:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nestálo by za úvahu WoT testovat na nejnovější verzi? V okamžiku, kdy na 9.1 je nemožné hrát, tak testovat pět verzí dozadu starou hru je pravděpodobně kvůli průběžné optimalizaci nejen karet, ale i dané online hry dost důležitý rozdíl.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
17. 3. 2015 23:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wolfii Stálo. Připravit slušný replay, který nebude moc limitovaný procesorem, bohužel není sranda s ohledem na to, jak se tam losují mapy a strany (a s ohledem na to, že ty nejnáročnější padnou jednou za padesát her). Posledně jsem to musel hrát dva dny, než se mi něco takového povedlo pořídit, a na to jsem už hodně dlouho čas neměl.

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
19. 3. 2015 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner já bych naopak s tak otřesným enginem jako má WOT moc neztrácel čas... Kdyby fungovalo to co už slibovali před 2mi roky tak by to byla věc jiná... Sic se teď tváří jako, že to umí využívat vícero jader ale no... Tohle se dalo udělat už dávno v nastavení spřažení a nad funkčností bych se pozastavil... Kolikřát to běží líp když to předěláte zas na 1 jádrový běh...

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Ono s tim bude dost prace, ale snad to za to stoji. Uz nekolik verzi WoT zpet dokaze lepe vyuzit procesorova jadra, zemnila se graficka stranka atd. Vsak uvidite sam..

csjacob1.5
csjacob1.5
Level 1 Level 1
17. 3. 2015 23:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:lol: 4960X brzdila TITANa X já čekám na FIJI ale pokud na tom bude podobně tak můj připosránek 5820K to taky už asi nenakrmý. :lol:

brin
brin
Level 1 Level 1
17. 3. 2015 23:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdá se, že by mohla zvládnout novou verzi Oculusu s dostatečným framerate, aby z toho nebolela hlava...

Vitenuto
Vitenuto
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brin :D Nebyl zrovna na tom technologickém setkání vyvyšováno AMDčko a jeho nové Fiji, resp. R9 390X? (asi u Oculusu, nebo jiného VR headsetu)?
Ale věřím, že by to mohla být bomba - jinak v celku čumím, že pokud bych člověk v dneční době chtěl 4k tak už ho dokáže rozjet, za (pro mě sice hodně, ale když to tak srovnám tak zas tolik ne) například 20-26k za R9 290X 2x (s vodníkama nebo bez), pak ale záleží jak by to bylo v BFku při těch 60 snímcích s tím microscturingem.
Mno teďka už je to stejně jedno, boháči si to koupit můžou, normální lidi si snad už počkají na AMDčko - ano čekat se dá pořád, ale na novou řadu u AMDčka se vyplatí počkat (možná ještě tak 1-2 měsíce po vydání, aby už i ta Nvidia zlevnila - mno :confused: čekat můžeme furt no :) ) Ne, ale vážně si myslím, že na toto se vyplatí počkat - viz R9 2** jak posunula ceny...

Sam Sadovski
Sam Sadovski
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 00:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brin To každopádně :)
Na ofi. webu níž je i malá část věnovaná Oculusu.
http://maxwell.nvidia.com/titan-x/

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
18. 3. 2015 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sam Sadovski tak Oculus je asi jedna z mála věcí, u kterých dávají momentálně (s AFR) smysl dvoučipovky nebo multi GPU.

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sam Sadovski @Adam Vágner: Dvoučipovky nedávají žádny smysl pro VR, dokud se nevyřeší všechyn problémy s microstutteringem apod.

Je potřeba dodávat vysoké fps bez jakýchkoli artefaktů, jinak bude člověku špatně (v lepším případě), v horším mu to zkazí celý vjem virtuální reality. Naopak silné jednočipovky jsou pro VR mnohem vhodnější.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
18. 3. 2015 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sam Sadovski @net.Xtreme: Tam je právě ta výhoda, že může každé GPU servírovat obraz pro jeden displej a mohou jej posílat zároveň do obou očí, nemusí se střídat (což je to, co způsobuje lag i microstuttering)

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
18. 3. 2015 07:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co sa stane, ak sa historia zopakuje:
ak prijde R9 390X a porazi Titan tak o 5-10% v priemernom hernom vykone a nVidia vyda vyhlasenie, ze Titan nieje herna karta(zase)...naco bude dobry tento test hier? :)

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skaven321 poviem ti tajomstvo,

mne ako zákazníkovi je totálne ukradnuté za čo a ako označuje grafiku výrobca, nech Titana X nazve aj grafikou "do úprav tabuliek v Exceli a prezentácií v PowerPointe" na jej hernom výkone to nič nezmení.

...ale chápem, nVidia, musel si si pichnúť.

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
18. 3. 2015 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 ano, musel som si pichnut, lebo ci apple alebo nvidia si robia so zakaznikmi co chcu, a oni im to zeru, proste ma to uraza

Vitenuto
Vitenuto
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @skaven321: + Samsung

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
18. 3. 2015 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @skaven321: Matko ti prave sdelil, ze jim nezere nic a ridi se vykonem (a svou penezenkou). Tak jako vetsina hracu. Pausalizovat zakazniky nvidie jako applisty je stejne nesmyslne, jako oznacovat majitele amd karet za trvale rezidenty DDkliniky. Ackoliv u toho druheho je k tomu potreba hodne odstupu.

humik
humik
Level 23 Level 23
18. 3. 2015 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @hnizdo: skaven321 tím chtěl zase říct, že on se řídí i cenou (což je normální) a také kouká i na to, jakou politikou daná firma vystupuje, jak se chová k zákazníkům apod. Prostě netasí jen svou naditou peněženku a bez přemýšlení, poté co uvidí nápis "nejlepší výkon", bez váhání solí peníze... (tím neříkám, že zrovna Maťko to dělá) ...

humik
humik
Level 23 Level 23
18. 3. 2015 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @hnizdo: takto se tu ale majitelé AMD označují zcela pravidelně a většinou přispívatelů... nebo stačí napsat názor podobný tomu DD a už je tu za magora...

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 3. 2015 01:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @humik: A porad zapominate na skupinu zakazniku, kterych je asi malo (nevim nezajimal sem se), kteri jdou proste nekompromisne za vykonem a cena je jim jedno. V pripade single gpu je to ted urcite 980tka/titan a dual gpu 295x.
Ja volim titan, protoze mam radeji single gpu vyhody a provozuji gsync. Za par mesicu bych treba volil 390x, ale dneska nv.
Tento uhel pohledu pri vyberu tu chybel, nevim vsak kolik to generuje zisku te ci one firme. Vi nekdo? Kolik dava ktere firme prodej highend gpu?

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @humik: Ak si myslíš, že ľudia čo kupujú NVIDIu nerozmýšľajú, tak si na veľkom omyle. Rozmýšľajú úplne rovnako ako každý iný.

BTW politika firmy nie je žiadny argument vzhľadom na to, že drvivá väčšina "škandálov" bola doslova vyfabulovaná a nafúknutá hatermi a fanúšikmi konkurencie. A samozrejme je tu aj fakt, že keď sa niečo niekomu nepáči, neznamená to, že je to zlé. Iný človek na to môže mať odlišný pohľad. Toto proste neuznávam.

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @humik: No tu si možno s takým názorom niekedy za magora, no na Worlde si rovno duševne narušený negramotný hlupák a ešte aj idiot.

A prosím pekne takto ťa nepočastkujú diskutujíci ale samotný aDDmin ktorí ešte keď si dovolíš priamo nesúhlasiť či žiadať dôkazy jeho tvrdení ti dá aj ban.

Koľkokrát sa tu nakladalo na Obra či "zelenosť" webu ? 95% tých diskusií tu je, nezmazaných, nezmenených...

Nehovoriac o tom že Staško ktorí ťa v jedom komente nazve idiotom je schopný v ďalšom komentáre upozorňovať na slušné správanie a vyhýbanie sa osobným útokom :shock:

... raz som ho nato upozornil a skončil som s Banom, zmazaným komentom a DD ten svoj zmenil "ale teraz prosím k veci".

Gembler23
Gembler23
Level 1 Level 1
19. 3. 2015 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @mibfox: Pokud by to bylo jako u automobilek, kdy se do nákladů počítá i vývoj, tak by nVidia na každém Titanu asi i tratila... Nejvíc by to bylo znát u generace, která by nově přešla na menší výrobní proces.

humik
humik
Level 23 Level 23
18. 3. 2015 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @mareknr: když mě někdo obelhává, nepovažuji to za normální chování a už vůbec za rádoby nafouknutý skandál, je to prostě z principu a ze slušného chování špatně... nebo snad ne? a mě se prostě takové chování nelíbí... a nevidím na tom nic nenormálního, že se mi to nelíbí...

humik
humik
Level 23 Level 23
18. 3. 2015 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @Maťko911: však vím, toto je omýlaná rétorika (netvrdím že nepravdivá) ...ale já se bavím o tomto webu :)

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
18. 3. 2015 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @mareknr: neverim, a vies preco?
lebo ked pride r9 390x a bude minimalne o 5% a viac rychlejsia, nebude mat take predaje ako GTX980 alebo Titan
to je jednoznacny dokaz :)
lebo to nieje nvidia

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @humik: Nehovorím o GTX 970. To beriem ako priestor pre oprávnenú kritiku a dôvod prečo GTX970 nekúpiť. Ale prečo by som mal teraz prejsť k AMD ak mi AMD neponúka to čo chcem? V mojom prípade je to PhysX. Nemám problém kúpiť inú grafiku od NV. V prvom rade je pre mňa dôležité to, čo chcem ja. Reprezentanti AMD sa tiež neraz nechovali slušne. Vadilo to ľudom, ktorí si kúpili ich grafiky? Nie. Preto ma takéto moralizovanie nijak neberie. Akurát mi vadí to nálepkovanie ľudí.

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
18. 3. 2015 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @mareknr: ked vysla najavo vramgate, tiez vsetci z jedneho tabora gtx970 obhajovali, naraz uz to je na kritiku :) btw testy titana s physx som si nevsimol

FuManchu
FuManchu
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skaven321 nVidia take vyhlasenie tentoraz nevyda, pretoze Titan X je cisto herna karta. FP64 vykon bol obmedzeny na 1/32 tak ako u ostatkych GeForce kariet, takze nVidia efektivne "zabila" prosumer segment a mame tu vlastne cisto hernu kartu (+FP32 vypocty) za 999 dolarov. Kto chce FP64 vypocty, musi ist do profi segmentu.

VIVI
VIVI
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle se Nvidii zcela jasně povedlo, konečně karta pro singl karta pro 4K, provozní vlastnosti parádní a až přijde nereferenční karta nebo voda,tak to bude opravdu požitek...Jenže problém jsou dvě věci, blížící se generace Radeonů a cena. Ikdyž bude 390X o pár procent pomalejší, tak bude maximálně za poloviční cenu a proto ikdyž bude žrát více, bude to dobrý kup...Takže tohle nebude mít smysl ani pro půlku těch co na ni mají. :confused:

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 3. 2015 01:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VIVI Ja se teda pridavam s tipem ze 390x bude stat 700 usd.
Tak schvalne?

FuManchu
FuManchu
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VIVI nové AMD určite nebudú stáť 500 dolarov. Očakáva sa cena okolo 700 pre vzduchovu verziu 390x a okolo 800 pre WC edition. Titan X ma rezervu okolo 10%, tak ako mala 780Ti pri starte. nVidia potom vyda "nove" ovladace pri starte 390x, ktore tych 10% clocku pridaju na benchmarky a Titan X bude na vrchu. Tak sa to stalo v "Mantle killing" ovladacoch, kedy 780Ti dostala pekny clock boost.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vidím dobře? Kde je seženu? Jaké jsou nové funkce? Stránky AMD nabízí stále jen 14.12 a bety jsou ještě starší.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
18. 3. 2015 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer NDA na ně končí zítra (ono je to teda takové divné embargo, protože jsou od AMD přímo jako doporučené do testů pro srovnávání s Titanem, i když jsou pod NDA), pak jdou ven spolu s definitivně oficiálním uvedením FreeSync.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Milion plusů, milion minusů... nějak netuším pro koho ta karta je.

Na FHD je to blbost za ty prachy a na 4k je to pořád pomalé (sorry, ale abych dal 32tis za kartu a 2 roky staré hry mi běhaly 40fps.. uff). A 1440p? V tom rozlišení to nezvládne ani 4x MSAA při 60fps...

Prostě dokud tu nebudou karty na novém procesu, nemá smysl nějaké vyšší rozlišení řešit. Osobně budu mít 1200p do té doby, než tu budou karty minimálně s 2x vyšším výkonem než je teď, abych vůbec uvažoval nad 4k.

Jinak spotřeba super.

humik
humik
Level 23 Level 23
18. 3. 2015 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč jediné plus je výkon, který ale stále není dostatečný za takové peníze, a spotřeba.. zbytek je negativum.. jinými slovy .. v kontextu s tvým příspěvkem - FAIL ...

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik humik ddement web má výpadek nebo o co se tu snažíš ?

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik Ale tá karta neni žiadny FAIL. Predražená ano, ale FAIL rozhodne nie.

humik
humik
Level 23 Level 23
18. 3. 2015 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @PC-hráč: každopádně, čekal jsem, že se ozveš :)

humik
humik
Level 23 Level 23
18. 3. 2015 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @PC-hráč: aaaa už jsme u toho.. názor podobný a jsem hned dement.. hlavně že ty tam lezeš šířit moudra zcela pravidelně ke všemu co se tam plácne :D a jelikož jsem napsal něco s čím ty, jako vždy, nesouhlasíš, tak mě pošleš na ddementweb... když čtu i guru3d, anandtech, apod. tak jsem guru3dtard bo anandtechtard ? nebo jsem normální ? .. schýza...

co mi povíš teď... že cenu obhájí protože má "kvalitu" ? nebo už jsou nějaké nové argumenty ?

at si to kupuje kdo chce, ale když je něco předražené, proč to člověk tedy kupuje ? kdyby to bylo drahé a odpovídalo té ceně, nebylo by to označeno jako "předražené" ne?

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @mareknr: To sú asi potom FAIL aj procesory Intelu s cenou nad 500$. Alebo nie?

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @humik: Prosímtě čteš si ty slinty po sobě vůbec? Co to matláš o nějaké failu a že ta karta má jedině dobrou spotřebu a podobné kraviny jako na ddement webu (protože ty tvoje příspěvky to je přesně jako z tama) .. nebo co jsi to tam psal (nechce se mi to tady v té nepřehledné diskuzi hledat), je to nejvýkonnější jednočipová herní grafická karta součastnosti a tradičně (jako každý jiný top model i od AMD) má prostě vyšší cenovku. Tohle není karta pro mě nebo pro tebe, to ani není karta pro jakéhokoliv diskutujícího tady, ty myslím vůbec netušíš co je tohle za segment.

Fakt nevím co tu někteří jako čekali, že to bude mít výkon mimo současnou sféru a bude to o 5tis dražší než 980?

humik
humik
Level 23 Level 23
18. 3. 2015 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @PC-hráč: kriste ať ti nepraskne žilka :D člověk tě trochu potrolluje a můžeš se zbláznit ;-)

mě jen vadí jak píšeš o mě ve smyslu, že jsem dement z ddementwebu, že píšu slinty apod. to mě vadí... to si můžeš nechat od cesty.. né každý je tak chytrej jako ty.. a "tuší" na 100%

CNN
CNN
Level 0 Level 0
18. 3. 2015 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Osobne by som to bral ako jednocipove riesenie pre 30 palcove 2560x1600. Problem je, ze 99% takych ludi uz ma nejake SLI riesenie zo sedmickovej rady, a to sa upgrade neoplati. Na 4K ako SLI len podmienecne, ak chcem 4K za kazdu cenu "uz dnes", inak je imho lepsie pockat este rok na 28nm proces.

edemski3
edemski3
Level 23 Level 23
18. 3. 2015 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN [i]nak je imho lepsie pockat este rok na 28nm proces.[/i] Ehm?!? :roll:

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN SLI je imho nesmysl, nikdy jsem nechápal toto řešení. Microstuttering, potřeba ovladačů, ne vždy to funguje jak má, navíc 2x větší spotřeba, 2x větší teplo, nároky na zdroj atd. Vždycky je dle mě lepší koupit jednu pořádnou kartu i cenově to bývá +- stejně.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
18. 3. 2015 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN @PC-hráč: SLI nie je nezmysel pokial uz nemas kam dalej ist. To znamena, ze ti nestaci ani Titan X. Potom je samozrejme 2x Titan X do SLI logicka volba. Rozhodne je ale nezmysel ist do SLI, kym este existuje jednocipovy ekvivalent. A ultra utrpne je, ak sa niekto potom este vytesuje, ze ho to vyslo menej ako jednocip a ma pritom "vyssie fps" :-)

CNN
CNN
Level 0 Level 0
18. 3. 2015 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN @edemski3: 16nm samozrejme, uletelo. ;-)

VIVI
VIVI
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN @PC-hráč: No když ti z nějakého důvodu nestačí výkon jakékoliv jednočipovky, není jiné cesty, a jedno jestli to své doby byla 9800GT a nebo teď Titan X :wink:

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč 1. no už keď sa ale pre to 4k rozhodneš, je faktom že toto je z prehľadom to najvýkonnejšie jednočipové riešenie čo zoženieš. V SLI "dupľom".

Ale inak s pointou súhlasím, na 4k ešte grafiky ani zďaleka nevyzreli, to chce + 100% oproti 290X/980...

2. do nejakých 27" 2560x1440/1600 to už je veľmi dobrá voľba, 50-60fps to dá a má to rad výhod oproti 2x 970/290.

Takže minimálne pre 4k a 1600p tá karta má zmysel, ono nič výkonnejšie pár týždňov nebude...

cerepce
cerepce
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je pekne ze je to najvykonnejsia jednocipova karta na trhu, ale ta cena,... cisty snobsky segment kde je jedno ze v porovnani s inymi kartami rovnakeho vyrobcu je pomer cena/vykon uplne uleteny.

Toto si ziadny racionalne uvazujuci clovek nekupi.

Bendrr
Bendrr
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cerepce Ono je rozdíl mezi racionálně uvažujícím člověkem kterému stačí hrát na Full HD a racionálně uvažujícím člověkem kterého neuspokojí nic jiného, než hrát na 4k Ultra HD. Asi tak :!:

cerepce
cerepce
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bendrr "racionálně uvažujícím člověkem kterého neuspokojí nic jiného, než hrát na 4k Ultra HD"

- myslím že taký človek bude s touto kartou dosť nespokojný keď mu v najvyšších detailoch dá 20FPS. Ja by som teda bol.

humik
humik
Level 23 Level 23
18. 3. 2015 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cerepce ted sis tu zavařil.. toto je názor typický pro DDkliniku ... jak to tu někdo označoval :D

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik Stačí sa naučiť rozlišovať medzi slovami predražený a FAIL. A ďalej ide o jednoznačne najvýkonnejšiu jednočipovú grafiku, takže už len kvôli tomu sa to oplatí kúpiť pre človeka, ktorý na peniaze nehľadí. Ja by som ju napríklad tiež nekúpil a zároveň nevidím dôvod nálepkovať ľudí či uvažujú racionálne alebo nie iba na základe toho, že si danú grafiku kúpia. To môžeš rovno rovnako onálepkovať aj ľudí, ktorí si kúpia LGA platformu od Intelu, kde len za cenu CPU (500$ a viac) môžeš poskladať slušný počítač na AMD platforme.

cerepce
cerepce
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik OK, vďaka za info. Prosím, ak môžeš vysvetli podrobnejšie. Netuším čo je DDklinika :shock:
Ď. :)

humik
humik
Level 23 Level 23
18. 3. 2015 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @cerepce: spousta lidí ti to tu vysvětlí, takovej PChráč, to je ideální adept...

cerepce
cerepce
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @mareknr: Samozrejme, každý nech sa pohybuje v cenovej hladine akej môže.
Nie je nič zlé na tom ak si niekto kúpi CPU za cenu celej zostavy pokiaľ za svoje peniaze dostane primeraný výkon - to čo som sa snažil napísať vyššie.

Je všetko ok ak cena 1 TB HDD je 100USD a cena 10 TB HDD je 1000USD. Niečo je zle ak by 5TB HDD bol za cenu 1000USD. A to je vzor TITANU.
BTW je mi naozaj jedno kto je výrobca, alebo o akú platformu ide...

C.

humik
humik
Level 23 Level 23
18. 3. 2015 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @cerepce: přesně takhle to také myslím... přeci si nekoupím např. 500 GB externí disk za 1500 když za 1700 mám 1 TB...

samozřejmě TITAN si koupí někdo, kdo je fan HW, chce mít to s nej výkonem, ale z racionálního hlediska, kdyby se nad tím měl více zamýšlet a tedy i hledět na peněženku a zda výkon odpovídá ceně v porovnání s podobným GPU, tak si to nekoupí...

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @humik: "a tedy i hledět na peněženku a zda výkon odpovídá ceně v porovnání"

Ak už niekto musí rozmýšľať takto (čo je prípad väčšiny ľudí), tak v prvom rade nad Titanom kvôli cene ani neuvažuje. Tu ide proste o to, že za tie peniaze dostane človek maximálny výkon v rámci jednojadrových grafík. Za to sa platí tá vysokohorská prirážka.

humik
humik
Level 23 Level 23
18. 3. 2015 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @mareknr: ok, chápu tě :)
ty aspoň diskutuješ bez "příkras" jako PChráč, který kritizuje ddementweb a sám se chová místy jak DD, tedy označuje ostatní za "idioty" ač ne takhle přímo... ale to je šumák...

jasný, ale mě se vysokohorský přirážky prostě nelíbí... ;-)

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cerepce Cena TOP reseni je vzdy a ve vsech oborech velice vysoka.

cerepce
cerepce
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 To chápem. Nemám problém kúpiť TOP kartu v tejto cene. Avšak výkon vzhľadom na cenu je polovičný ako by mal. Preto mi moja logika dáva výsledok taký ako píšem vyššie.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @cerepce: V tomhle konkretnim pripade by rozdil vykonu mohl byt i polovicni a cena by mohla zustat. Velmi(!) podcenujete schopnost cilove skupiny akceptovat ten priplatek za top produkt.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @cerepce: "Avšak výkon vzhľadom na cenu je polovičný ako by mal"

Inak povedané nesedí [b]tvojej[/b] metrike pretože neviem o tom, že by bolo niekde zadefinované aký výkon by karty mali mať v danej cenovej hladine. Ak chce nieko najlepšiu jednočipovú grafiku bez kompromisov, tak na výber nemá.

pekacko
pekacko
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak to vypadá s 980Ti bude, nebude ?

michalos
michalos
Level 20 Level 20
19. 3. 2015 06:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pekacko Ta nebude, bude GTX990 :)

Bendrr
Bendrr
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Si myslim že smysluplné a zajímavé by bylo ve 4k otestovat 2-way SLI GTX 980 vs. GTX Titan X, na sestavě s i7 4790k OC 4,8GHz. Cenou jsou si obě varianty hodně blízko, ne-li stejně. 2-waySLI GTX 980 bude mít ve většině her asi navrch.

cerepce
cerepce
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bendrr Skor by ma zaujimalo 3-way 970. Cena je tiez porovnatelna. Avsak to multi-gpu :evil: ...

Bendrr
Bendrr
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cerepce Určitě by byla zajímavá i varianta 3-way SLI GTX 970. Nebo ještě líp, otestovat 970 GTX 2way + 3way vs. 980 GTX 2-way + 3-way vs. GTX Titan X. A hlavně testovat ve hrách a ve 4k UHD. Doba hraní na 4k pomalu přichází a určitě by to zajímalo hodně (nejen) hráčů. Už nějaký ten pátek se dá slušně zapařit hodně her ve 4k s 2-way SLI GTX 980 OC. Vlastní zkušenost.

FuManchu
FuManchu
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bendrr S SLi a Cf je v poslednej dobe problem. Uz uz sa zdalo, ze to bude celkom bezproblemove riesenie - najma v case vydania 295x2 boli ovladace a multicip na velmi slusnej urovni: hry skalovali velmi dobre a microstuttering v podstate zmizol u oboch vyrobcov. Horsie to zacalo byt v sezone jesen2014/jar2015. Hry skaluju slabo alebo vobec, ak aj ano, tak je microstuttering, a ked nie je ten, tak su artefakty. Priklad Far Cry 4 - CF nefunguje vobec a SLi robi artefatky.

Podla mna je chyba na strane vyrobcov hier, ktori v dnesnej dobe maju problem vydat dokoncenu hru, nie to este optimalizovat na multi GPU. Jedna sa najma o Ubisoft, ktory hral v poslednej dobe prim, podobny pripad je aj Techland (Dying Light) - u toho sa to da skor pochopit, nejde o velke studio. Creative Assembly a Total War je kapitola sama o sebe... Dufajme, ze Witcher 3 bude spraveny poriadne. Jednoducho posledne hry SLi a Crossfire velmi nefavorizuju. nVidia a AMD maju co robit, aby "opravily" hry na urovni ovladacov, aby to ako tak slo pre vacsinu uzivatelov na jednom cipe.

Tu je vyjadrenie ex nVidia zamestnanca o stave, v akom sa hry nachadzaju:

http://www.dsogaming.com/news/ex-nvidia-driver-developer-on-why-every-triple-a-games-ship-broken-multi-gpus/

Mimo ineho tvrdi, ze viac ako polovica softverovych kapacit teamu je vyuzivana na spojazdnenovanie SLi pre existujuce hry. To je uplne mimo proporcii voci podielu uzivatelov vyuzivajucich multi GPU. Podobne to bude aj u AMD. Potom sa ludia cuduju, kde su drivery a preco musia cakat a preco takmer kazda velka hra potrebuje novy driver od oboch vyrobcov...

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FuManchu Ono se tak nejak zda, ze od SLI/CF davaji vsichni ruce pryc. Vydelek z toho nekouka, popularita toho reseni mezi zakazniky klesa (a nikdy to nebyla masova zalezitost), tak proc si tim pridelavat praci?

Bendrr
Bendrr
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FuManchu Tak tak. Optimalizace vydávaných her je opravdu smutná realita dnešní doby. Co pomůže výkonný HW, když to zprasí herní studia....

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
18. 3. 2015 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bendrr Speciálně k tomu multi GPU jsem tam dnes doplnil tuhle stránku:
[url]https://pctuning.tyden.cz/hardware/graficke-karty/33839-geforce-gtx-titan-x-nejvykonejsi-graficky-cip-v-testu?start=19[/url]
Hrubý výkon ve FPS to zvedne. Neznamená to, že by se na tom muselo nutně hrát líp.

YoRkFiElD
YoRkFiElD
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Rozhodne sa taktiez priklanam este k dotestovaniu SLI 970 aj 980, ale nebolo by od veci prihodit aj single R9 290X, pretoze dany input lag by mohol byt ani nie tak multi-gpu(Crossfire) ako tym, ze je to ine GPU, pripadne, ze to prave v tejto hre zvlada lepsie Geforce, v inej by to mohol byt trebars Radeon.

Bendrr
Bendrr
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Ano to je pravda. Jen bych se přiklonil k otestování Multi GPU řešení od Nvidia.

luciferik
luciferik
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co som pozrel web kuziel a zazrakov tak tam je jednoznacny king stale r9 295x2 ktory ponuka to co chceme od high-endu a to vodne chladenie :D ok teraz k veci vykon super cena otras klasika nv k tomu prepad eura = nic moc karta na upgrade

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mně přijde, že tu jsou někteří jak z Marsu pořád :) Vy pořád žijete v tom, že existuje nějaká úměra (viz ty blbosti 1GB disk 10kč, 100GB disk 1000kč).. to je nesmysl, tak to nefunguje.

Nebo myslíte, že zesilovač za 100tisíc má 10x kvalitnější zvuk, než ten za 10tisíc ?

humik
humik
Level 23 Level 23
18. 3. 2015 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč ve srovnání s diskem šlo o kvantitu (počet GB) nikoliv o kvalitu celého disku jako takového ...

ano někomu záleží na tom, že jeden disk má o pár MB víc přenosovku, tak si připlatí za dražší za cenu menší kapacity... když se mu zdá že to za ten peníz stojí, at si koupí... o to tu přeci jde ne ? ;-)

chci_asus
chci_asus
Level 1 Level 1
20. 3. 2015 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak myslim, ze kdyz uz se nejaky geek odhodlaval za tuto vec vysolit pres 30 tacu, tak to rozhodnuti nakonec zabije nemoznost double precision.. no, ja si necham zajit chut, tohle uz neni svet pro me.. :cry:

CNN
CNN
Level 0 Level 0
22. 3. 2015 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chci_asus Jo, pretoze typicky pocitacovy geek robi pevnostne vypocty mostov a potrebuje mat cisla presne na 15+ desatinnych miest. Zaujimalo by ma, ci je tu na tuning forach aspon 1 (slovom JEDEN clovek) pre koho je double precision dolezita. Pretoze ja takych ludi poznam - napriklad moj otec co robi skutcone inzinierske vypocty v Ansyse a uz niekedy od cias Pentia 4 tvrdi, ze viac rychlosti v podstate nepotrebuje, velke veci aj tak musi nechat zbehnut cez noc a na GUI mu to staci. ;-)

Reklama
Reklama