Zpět na článek

Diskuze: Gigabyte Aorus RX 570: za nejlepším poměrem cena/výkon

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

GaGy
GaGy
Level 30 Level 30
27. 4. 2017 23:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To se to hned jinak čte kdyz to pise jiny redaktor nez D.D nebo Obr. Hlavně mi u nich nejvic vadi to jejich nekupujte si konkurenci protoze to a to..Ja se jim taky nepletu do zivota a nerikam jim co maj sukat.! Nicméně tohle je pro me prinosna recenze. :wink:

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
21. 5. 2017 23:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GaGy rozdiel ze obr ty nedá a banána

JakubL
JakubL
Level 1 Level 1
28. 4. 2017 07:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GaGy Jen bych upozornil, že u poměru výkon/wat chybí hodnoty.
Taky moc nechápu, proč se Dirt Rally počítá do průměrného skore, když autor sám píše, že pro srovnání se nehodí..
Ale jinak musím pochválit, moc pěkný test ;)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
28. 4. 2017 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JakubL Jo, za chvilku opravím, díky za upozornění.

humik
humik
Level 23 Level 23
28. 4. 2017 07:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GaGy pro mě ne... jako majitele AMD řady R9 3XX ..

srovnání s "předchozí" generací fakt chybí ...

Draken69CZ
Draken69CZ
Level 1 Level 1
28. 4. 2017 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik Koukni sem http://www.guru3d.com/articles-pages/sapphire-radeon-rx-570-nitro-4gb-review,1.html

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
28. 4. 2017 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik Řekl bych vám, že to v dohledné době doplním, ale na to se mi tu bohužel válí ještě moc nových karet (a řítí se další).

humik
humik
Level 23 Level 23
28. 4. 2017 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @Adam Vágner: cajk ;-)

tuvy
tuvy
Level 1 Level 1
28. 4. 2017 08:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak je na tom ve srovnání s GTX 570? Vychází RX lépe, než GTX, případně o kolik (jestli má smysl uvažovat o náhradě, když nemám 4k monitor).

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
28. 4. 2017 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja ani tak nechcem k testovanej RX570 ako skôr všeobecne k RX4/570 sérii a síce že podľa mňa spolu s lacnejšími GTX1050Ti tvoria dnes super ponuku pre bežných hráčov :P

Za +/- niečo cez 200€/5000+kč človek dostane super grafiku, výkon na úrovni 390/970 a slušnú spotrebu - RX4/570 4GB :idea:

Akokoľvek sú RX580 výhodné a akokoľvek super posun oproti GTX960ke spravila GTX1060 tak tie ich 7000/8000kč cenovky sú proste dosť a to už ceny klesli...

btw. GB 570 nehovorím že vyslovene zlá ale od 5300kč ide MSI Radeon RX 570 ARMOR 4G OC ale ešte je tam blbá dostupnosť...

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
28. 4. 2017 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1050 ti má naprosto nesmyslnou cenu....ta by měla stát hluboko pod 4k, aby to mělo adekvátní posazení vzhledem k výkonu 470 (570). Závěr vyzněl jako kdyby 570 byla karta o ničem, přitom je to široko daleko nejlepší karta s poměrem cena/výkon. Téměř podobný výkon jako 480 a 1060...vzhledem k ceně je ztráta nepodstatná. Jediný problém těch karet je nenažranost....a s tím spojené mizerné chlazení všech základních modelů, kde se o tichém dá mluvit opravdu jen u msi gaming...nevím jak na tom je armor. Já např. s 400W seasonicem do ní nepůjdu....když vidím ty spotřeby u crysis.

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
28. 4. 2017 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Meridius "1050 ti má naprosto nesmyslnou cenu"

nepaušalizuj... pri Strixe alebo nejakom Gaming X od MSI je cenovka nezmyselná, to beriem ale inak za 1050Ti dá kúpiť za veľmi slušnú cenu :wink:

Len príklad od nás z SR, karty skladom a cena s dopravou, najlacnejšie dostupné, výkon beriem podľa tohoto testu, nie presne tie isté verzie, ale tie 1-2% rozdiely sú bezvýznamné...

MSI GeForce GTX 1050 Ti AERO ITX 4G OC 148€ 100% výkonu/100% ceny

ASUS STRIX RX470 4GB GAMING 193€ 138% výkonu/130% ceny

Sapphire Radeon RX 570 Pulse 4GB 203€ 142% výkonu/137% ceny

No ako na to pozerám, RX4/570 má lepší pomer cena/výkon ale sú to "drobné" - "1050 ti má naprosto nesmyslnou cenu" tak to vôbec nie :wink:

A potom dôjde to čo veľa krát opakujem, ak má niekto limit 150-160€ na grafiku, +/- 200€ za RX je už priveľa a aj ten nárast výkonu za €€€ je len o čosi lepší než pri 1050Ti, žiadne +20% cena a 40% výkonu :idea:

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
28. 4. 2017 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 Souhlasím, že jsem to možná napsatl moc extrémně. Vycházím z tohoto např. https://www.techpowerup.com/reviews/Sapphire/RX_570_Pulse/30.html

Nejlevnější u nás je itx 570...za necelých 5k, pak msi armor edice 5,2k...ale třeba ten armor je skutčně slušná karta.

Ty jednovětrákové 1050 ti ale nepovažuju za adekvátní srovnání. Takže pak ten poměr je někde jinde a skutečně nepovažuju 1050 ti s cenou přes 4k za kartu, které bych měl věnovat pozornost, když stačí přihodit litr a mám kartu, která bude nepochybně více future friendly.

b00n
b00n
Level 1 Level 1
28. 4. 2017 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @Meridius: Jednovětrák MSI Aero 1050Ti - pasivní bez zátěže, v zátěži 70W, větrák 1400 ot. a teplota 65 stupňů. Co bys chtěl víc? 1050Ti nežere..

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
28. 4. 2017 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @Meridius: 1. techpowerup.com, no hej, 570ka má v ich teste celkovo o 47% vyšší výkon (ak beriem ako 100% 1050Ti) čo je rozdiel 2ch tried, bez debát ale je tam Sapphirka vs referencia GTX takže tak, v nereferencii 1050Ti by to myslím spravilo +/- 38-42% ako tu na tuningu a potom už ide vážne len o peniaze...

2. vaše ceny sa mi nechcelo kukať ale ako opakujem a nespochybňujem, 470/570 sú nacenené super a výkon už ozaj majú - úroveň 970/390, k**va koľko hráčov je 10tky % hlboko pod a to sa bavíme o výkone 200€/5000kč grafike 8)

3. "jednovětrákové 1050 ti" no, ale nezabúdaj že 1050Ti "nič nežerie" a aj podľa tohto testu je rozdiel Ti vs 570 kľudne 100W ! takže za a. sa dá 1050Ti slušne uchladiť aj jedným fanom a za b. ono keby že už sa hráme o každé euro/korunu, k cene treba pripočítať rozdielnu cenu zdrojov a keďže 1050Ti utiahne 25€ noname šupák no na RX570 už treba predsa len "normálny" zdroj s nejakým výkonom tak... to trocha stiahne cena/výkon.

Pavel1982
Pavel1982
Level 1 Level 1
28. 4. 2017 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jste snad jedina redakce na svete co netestuje grafiky v BF1. Pritom je to jedna z nejhranejsich her. Stydte se a udeltejte s tim neco!

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
28. 4. 2017 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel1982 Už jsem to psal, s tím, jak dlouhou životnost mají momentálně výsledky naměřené v Battlefieldu 1, to tam ještě nechci dávat, mám obavy, že by to nadělalo víc škody jak užitku. Mění se výkon DX12 (ze strany Windows), mění se výkon v samotném Battlefieldu kvůli patchům, a optimalizují se kvůli němu i ovladače. Nedokázal bych ty výsledky udržovat aktuální, jednak bych měl problém stíhat to přetestovávat, ale hlavně tři čtvrtiny z těch karet, co jsou v grafech, ani nemůžu přetestovat kdykoliv, když se výkon významně změní, protože je tady nemám. Jak to dělají ostatní, netuším, ale hádám, že to většinou vůbec neřeší.

Kharnix
Kharnix
Level 18 Level 18
28. 4. 2017 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Když jste se dostali k tomu přetestovávání... za kolik měsíců cca by mohly vyjít nějaké re-testy výkonů a srovnání optimalizací / nových ovladačů vs. staré? Díky :)

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
28. 4. 2017 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel1982 Ticho, máš tam FC4 a kdyby ti to bylo málo, tak AoS. Bohužel nevidím AvP, věčná škoda.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
28. 4. 2017 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia AvP tam je si slepej nebo co? :roll:

vanuch
vanuch
Level 21 Level 21
28. 4. 2017 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Snaha se cení, ale čím to je, že Vám testy vycházejí jinak než na jiných webech.
Např. Guru3D - [url]http://www.guru3d.com/articles_pages/sapphire_radeon_rx_570_nitro_4gb_review,1.html[/url]

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
28. 4. 2017 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vanuch Jako jak jinak?

vanuch
vanuch
Level 21 Level 21
28. 4. 2017 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Nižší proti RX 480 (470) i GTX 1060.
Když má ta karta vyšší takty, jak může mít nižší, nebo stejný výkon jak RX 470?

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
28. 4. 2017 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @vanuch: Proti kterým? Ta osmigigová RX 470? U ní by byl naopak problém, kdyby výkonnější nevycházela. Je taktovaná poměrně vysoko (na 1260 MHz, zatímco tahle 570 má "jen" 1280 MHz), ale hlavně má 8GHz paměti stejně jako RX 480 (zatímco nové 570 už mají paměti jen na 7 GHz) – tak tak.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
28. 4. 2017 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po uveřejnění testu RX580 (rx485) na pc tuning panuje v těchto ještě chladných posledních dubnových dnech oslavná nálada: Všichni fanoušci AMD právě oslavují, že se AMD s RX485 dostal nad 1060 o sotva 1-2FPS. V nVidia si rvou vlasy, propadají depresím, zbavují se majetku, polovina manažerů byla vyhozena, druhá polovina byla suspendována na uklízečky toalet v mCdonaldech. Su'ang Huång se zatím nerozhodl jestli rezignuje na svůj post nebo vydá jako odpověď novou 1065 s ještě o chlup rychlejšími paměťmi. V diit právě bouchá šampaňské a ježek upadá do agónie, že si konečně zahraje Skyrim ve větším rozlišení než 640x480. Tynyt se zavřel na záchodě zpituje svědomí, protože jeho RX480 se na toto nechytá a on tak vyhodil 7500,-kč z okna a přemýšlí jak se z této složité situace vylhat aby to vypadalo že je machr. Crha s 1080 si dál mastí baldu u castingu. :lol: A v mezičase napíše filosofickou otázku, jestli v grafech byly použity výsledky původní 1060 a nebo jestli by nebylo vhodné do grafů zanést i upgradeovanou NEpřeznačenou 1060 s již dodávanými rychlejšími paměťovými čipy :?:

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
28. 4. 2017 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Jardo, Ty si fakt neskutečnej... chvílema mám pocit, že žiješ na jiné planetě :lol:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
28. 4. 2017 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak To se lehce pozná, když vykoukneš z okna je pod mrakem a vypadá to na déšť nebo prší? Nebo svítí sluníčko nebe bez mráčků?

xkasnyo
xkasnyo
Level 1 Level 1
28. 4. 2017 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @Crha: Crha změnil dealera? :D :D Co to dneska jede je masakrrrrr!!! :D

Crha
Crha
Level 1 Level 1
28. 4. 2017 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @xkasnyo: tady prší

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
28. 4. 2017 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @Crha: Tak teď jsi vyděsil spoustu lidí. Že žiješ na jiné planetě, bylo totiž jejich zbožné přání.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
28. 4. 2017 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Zatím jsem se po ní (a po 11GHz 1080) ptal jen u Gigabyte, ale tam samply ještě nebyly.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
28. 4. 2017 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner gigabyte je špatný výrobce, to chce MSI. Sama nVidia nic na test nepošle, že?

Tralalák
Tralalák
Level 1 Level 1
28. 4. 2017 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aj ceny sú úplne mimo - pozrel som u mimozenšťana zaačína GIGABYTE AORUS RX 570 4GB na €206,90 / 5 499,- CZK [i]vs[/i] PALIT GeForce GTX 1050 Ti StormX za €147,90 / 3 999,- CZK atď...

To je nejaký vtip ? :shock:

Škoda nevyužitej príležitosti...

xkasnyo
xkasnyo
Level 1 Level 1
28. 4. 2017 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tralalák No pokud výkonově tu 570 posadíš na úroveň 1050Ti tak bych tipoval že už se bude teplotama i spotřebou dost přibližovat :D

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
28. 4. 2017 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..čí značka je Aorus?

Osobně mam mírnou averzi vůči "taky vyrábíme nějaké karty".

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
28. 4. 2017 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius Nvm, neumim číst. :D

Marthy5
Marthy5
Level 1 Level 1
6. 5. 2017 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prohlížel jsem testy nových RX 570/580,zejména kvůli porovnání spotřeby proti jejich konkurentu,kartě GTX 1060.Obvykle jsem našel výsledky které ukazují mizernou efektivitu čipů RX 580/570 proti konkurenci,a to ve všech režimech.Jednu přehlednou tabulku vkládám do odkazu,viz níže.Ovšem na jednou našem webu jsem našel výsledky měření odlišné,tam jsou si karty RX 570/580 v režimech přehrávaní videa a podobně (mimo hry) rovnnocené s GK GTX 1060.Je to na nejmenovany web.Zajímá mě jak je to možné?Je to odlišnou metodikou měření,nekvalitními měř.přístroji nebo snad někdo dokonce výsledky upravuje?Třeba pokud je něčí web financován tou či onou značkou.Dále-některé weby uvádějí jen spotřebu samotných GK,je to jen odhad nebo je nějaká metoda která umožňuje přesné změření spotřeby samotné GK?Předem díky za odpověď.
[url]http://www.pcgameshardware.de/Radeon-RX-580-8G-Grafikkarte-265939/Tests/RX-570-Review-Benchmarks-1225896/[/url]
P.s-tabulka spotřeby je zhruba uprostřed článku :)

Reklama
Reklama