Google testuje nový formát reklamy. K informačním mailům se přihlásíme přímo z vyhledávání
Internetový gigant vedle běžné textové reklamy přichází s dalším způsobem, pomocí něhož mohou firmy získat své zákazníky. Přímo ve vyhledávání se dočkáme možnosti přihlásit se k odběru novinek skrze mail.
Google neovládá jen největší část internetového vyhledávání, ale široké služby nabízí i na poli internetové reklamy. Tam má se svou službou AdWords své pevné místo a jeho nejrůznější podoby na nás koukají z každého rohu. AdWords není zdaleka jedinou službou, jakou firmám Google nabízí reklamní prostor. Dalšími jsou například reklamy před videem ve službě YouTube, která gigantovi již několik let patří.
Vedle běžné textové a video reklamy v budoucnu pravděpodobně nabídne Google možnost zakoupit si službu Email Subscription. Ta funguje přímo ve vyhledávání, kde u vyhledaných stránek zobrazuje důležité pole navíc. Do něj může uživatel zadat svůj mail a tím se snadno a rychle přidat do mailing listu firem a nejrůznějších serverů. Uživatelé získají aktuální informace např. od výrobců a dalších zajímavých nabídkách na internetu, přičemž firmy další potenciální zákazníky.
Tento druh "reklamy" se mi osobně líbí, neboť uživatele k ničemu nenutí a nabízí se pouze jako volitelná možnost. Při kliknutí na tlačítko "Přihlásit se k odběru novinek" dojde k bezpečnému odeslání adresy inzerentovi. Podle kolegů ze serveru TechCrunch se Google zatím nevyjádřil, zda bude novinka trvalou součástí služeb vyhledávače. To ale pravděpodobně neví ani v Googlu...
Zdroj: TechCrunch