Zpět na článek

Diskuze: Huawei Mate 20 Pro v testu: nový král smartphonů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

rnb
rnb
Level 0 Level 0
8. 11. 2018 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nelze připojit sluchátka, nelze nabít z MicroUSB a nepodporuje rozšíření přes SD karty. Tohle má být král :?: Vždyť je to výsměch :idea:

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
8. 11. 2018 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb Micro USB? Vzdyt to jde pres USB C ne? SD karta opravdu nevadi ale ten jack pres to vlak alespon u me nejede

rnb
rnb
Level 0 Level 0
8. 11. 2018 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak Čekal jsem takový hloupý dotaz. Tak si představ, že se ti vybije telefon a nutně si potřebuješ postnout selfie na facebook. Se všemi normální telefony na světě to funguje s vypůjčenou nabíječkou nebo power bankou od kámoše, jenom s tímto krámem ne, protože nabíječky s USB-C mezi lidmi nejsou.

Elevea
Elevea
Level 8 Level 8
9. 11. 2018 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @rnb: Doufám, že se na USB-C přejde co nejdřív. MicroUSB byl strašný omyl.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
8. 11. 2018 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @rnb: Ber to z té lepší stránky, ještě můžeš mít Lightning XD

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
8. 11. 2018 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @rnb: OMG, ať už jako trollit nebo nedej bože regulérní názor..

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
8. 11. 2018 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @rnb: USB-C nabíječky ... je snad na powerbance mickroUSB? :-D (teda vono tam bývá, ale pro nabíjení powerbanky).
Ne je tam USB typu a do něj člověk vrazí USB-A -> USB-C nebo mikroUSB kabel.
Zlatý USB-C mám ho tři roky na telefonu, na notebooku, na novém telefonu, na MP3 přehrávači a na docku.

Navíc s sebou tahám v peněžence pro sich tu prťavou redukci mikroUSB->USB-C jen pro sichr.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
9. 11. 2018 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @Elevea: Cele koncept USB konektoru je hrozny omyl diletantu....tohle ma apple vymyslene lepe ;)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
8. 11. 2018 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @JoeBlack: Nebyl bych si teda jistý jestli je elektricky i komunikačním rozhraním micro usb dopředně 100% kompatibilní s usb-c zařízeními.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
8. 11. 2018 22:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @JoeBlack: Čekal jsem i takový hloupý dotaz. Ano, každá normální powerbanka na zeměkouli má u sebe MicroUSB kabel.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
9. 11. 2018 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @blackbox: Proto bude prechazet na USB C to ma logiku

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
9. 11. 2018 07:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @Xcute: Je, z hlediska dat (USB 2.0) a napájení.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
8. 11. 2018 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @rnb: Druhý kámoš ti podává micro verzi 3.1 Dostaneš na výběr! XD

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
9. 11. 2018 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @pepcadvorak: USB-C no nevim ten stred konektoru je slabsi misto v navrhu lightning je v tomhle smeru elegatnejsi reseni;)

Libor
Libor
Level 23 Level 23
8. 11. 2018 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb A tvar Samsungu ubohé ... A opět není na výběr 16:9 u foťáku v dnešní době výsměch ( pro hodně lidí nepoužitelný )

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
8. 11. 2018 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor K čemu potřebuješ 16:9, lepší je fotit 4:3 v plném rozlišení, žádný fotograf nepoužívá hloupé 16:9.

Jan Schrenk
Jan Schrenk
Level 1 Level 1
8. 11. 2018 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor Přesně :) Držím v ruce svůj Galaxy S9 a je fakt obtížné vidět rozdíly v designu...vlastně jo, je tam výřez...jako na iPhonu :D

Libor
Libor
Level 23 Level 23
8. 11. 2018 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @Intel+nVidia: PS : jsi hodně hloupý když si to myslíš :wink:

Libor
Libor
Level 23 Level 23
8. 11. 2018 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @Intel+nVidia: Máš doma TV 4:3 ? máš doma monitor 4:3 ? máš doma cokoliv 4:3 ? V jakém roce že žiješ ? :shock:

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
8. 11. 2018 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @fucida: Zkuste fotky pak uvidite ten rozdil ;) ALe uznavam ze stoji dost penez. Je nejvykonejsi, foti nejlepe ale chybejici jack mi vadi a to opravdu.

Libor
Libor
Level 23 Level 23
8. 11. 2018 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @fucida: Yea mám to stejně jako ty :wink:

TomášMarný
TomášMarný
Level 26 Level 26
10. 11. 2018 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @xXlibacXx: :shock: monitor mám 16:10 tak teď mluvte

rnb
rnb
Level 0 Level 0
8. 11. 2018 22:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @xXlibacXx: Proto každý slušný fotoaparát umí přepínat poměr stran, typicky 16:9, 4:3 a 3:2.

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
8. 11. 2018 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @xXlibacXx: Ty toho o focení moc nevíš... :)

Libor
Libor
Level 23 Level 23
8. 11. 2018 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @Intel+nVidia: Aha to napsal člověk s IQ houpajícího se koně beru ;-)

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
8. 11. 2018 23:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @xXlibacXx: Nijak zvlášť.

Normální formát fotek je 3:2 (prakticky všechny foťáky kromě m4/3, které jsou v onom 4:3).

16:9 je pano (technicky) a fotí se do toho pěkně blbě. Navíc to není ani zlatý řez, což je 16:10 (1.618:1).

A na skutečnou širokoúhlost je to zase málo 2,35:1 (anamorphic).

Jediný praktický důvod pro širokoúhlost jsou panoramata, nicméně z důvodu neexistence detailů na jakkékoliv fotce kromě makra z Huawei je to spíš čistě teoretická zábava. :D

Podle mě je ideální spíš tak 4:5, ale je to otázka osobních preferencí. Jsou lidi co fotí extra širokoúhle a úspěšně. Jeden poměrně slavný český fotograf má takhle od Leicy "napevno" upravený širokoúhlý foťák (a jako bonus fotí jen černobíle). Nicméně pokud tuším, tak to klasicky filmově širokúhlé (tedy víc jak 16:9).

A pokud chce někdo fotit, tak mobil je leda nouzovka. Za ty prachy se dá koupit z bazaru už leccos.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
9. 11. 2018 07:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor @Daemonius: Zaskočilo ono "klasicky filmové 16:9", film má klasicky 2,35:1 či podobně (ještě o kousek úžeji).

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
25. 11. 2018 23:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb ja si našetrím na LG V30

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
8. 11. 2018 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To (tiez ) musim mat !

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
8. 11. 2018 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo kvůli tomu sem chodím, číst o telefonech, ach jo ...

Jinak top vlajková loď a nemá základní věci jako jack, má průměrný zvuk atd.? Sorry, ale telefon za takové peníze (za rok bude cena poloviční) a myšlenku, že člověk kupuje to nejlepší, co tato planeta nabízí, by neměl čekat nějaké kompromisy ..

Dneska se dá koupit i za polovinu telefon, který je nabušený až až a dokonce v některých věcech tento předčí (např. LG G7 za téměř polovinu a takových by se našlo víc), že to malinko líp fotí? No, nejvíc stejně záleží kdo a co fotí.

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
8. 11. 2018 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia Ono stejně většina uživatelů stejně ty fotky max prohlíží na pididisplayi telefonu, kde se rozdíl dražších a levnějších víceméně maže, jakmile to člověk pošle přes Whatsapp, tak to aplikace stejně redukuje na pár kb a kvalita se ztratí, youtube, instagram apod... nepoznáš rozdíl zda je fotka z telefonu za 10 nebo 20 tis ....

Duncan66
Duncan66
Level 1 Level 1
9. 11. 2018 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia 1) Foti to vyrazne lepe a diky technice to ma vice moznosti.
2) Za rok polovinu stat nebude.
3) Apple nema jack uz nekolik let a porad se prodava dobre, stejne tak i dalsi telefony bez jacka. Navic staci redukce usb-jack, takze zadna tragedie a fungovani bez dratu je proste obrovske plus.
4) U toho telefonu zadne kompromisy clovek resit nemusi.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
8. 11. 2018 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia Foti vyrazne lepe, to AI umi opravdu zazraky

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
8. 11. 2018 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak Ty toho o focení a telefonech moc nevíš co. Zázraky asi jako P20pro co :) AI je jen kurvítko, které přesaturuje barvy a celkově domrví obraz. To nemá s fotkou nic společného. Každý kdo fotí zrcadlovkou se těm výblitkům co lezou z telefonů musí smát (a to mám slušný fotomobil - byť se mi to slovo příčí).

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
9. 11. 2018 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @Intel+nVidia: Njn porad je to nejlepsi fotomobil a s tim neudelate nic. Ano zrcadlovka to neni ale vuci ostatnim telefonum foti lepe

Jozef62
Jozef62
Level 1 Level 1
8. 11. 2018 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

p.Kočí, makrofotografia sa nefotí na široké ohnisko, práve naopak na tele./skreslenie, zvečšenie/
Kamera mobilu nedisponuje plynulým záznamom 60fps v 4K, len 30fps navyše má slabý stabilizátor, to skutočne nemôže byť najlepší mobil.
40MPx je príliš vysoké rozlíšenie s maličkými bunkami. Škoda, že ukážkové snímky neobsahujú EXIF, nevieme hodnotu ISO citlivosti, napríklad posledný snímok v galérii je úplne vymydlený, dlažba je bez kresby.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
8. 11. 2018 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jozef62 Bohuzel neni lepsi telefon co foti lepe, to je proste fakt no. I Honor 10 strci vetsinu telefonu do kapsy.

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
8. 11. 2018 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak Člověče ty sem radši nepiš už nic. Honor 10? Ten krám, co ani nemá optickou stabilizaci? Jeden z nejhorších telefonů za danou cenu.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
9. 11. 2018 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @Intel+nVidia: Aha tak to vypada ze o telefonu vite uplny kulovy. Naopak honor 10 je jeden z nejvyhodnejsich telefonu. Ano nema stabilizaci ale za dobreho svetla ji opravdu nepotrebujete. Je to mantra ja vim nema stabilizaci jenze toho si drtiva vetsina uzivatelu ani nevsimne. Za ty penize neni moc lepsich telefonu.

kalam
kalam
Level 1 Level 1
8. 11. 2018 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jelikož všechny LTE sítě operátorů spravuje Huaweii, tak Huaweii tlačí do reklamy neskutečné peníze . Tyhle recenze celorepublikově nejdou brát vážně.

Duncan66
Duncan66
Level 1 Level 1
9. 11. 2018 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam A co konkretne nelze brat vazne? Nejhorsi jsou lidi jako vy, kteri neco dehonestuji, ale nejsou schopni uvest jediny konkretni skutecny argument na podporu sveho tvrzeni.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
8. 11. 2018 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam J, poslední dva roky je to neskutečná masáž...

Y2K
Y2K
Level 1 Level 1
8. 11. 2018 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Možná tak královna protože je na p... Také by už mohli myslet nad tím co lidi chtějí... :roll:

XeZ
XeZ
Level 1 Level 1
8. 11. 2018 23:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ešte stále sa má niekto potrebu rozdeľovať na "jablíčkare" a "nejablíčkare"? Veď používajú takmer identické súčiastky, rozdiely v softwari sa už takisto postupne stierajú a cenou je to vlastne už aj tak jedno, lebo premium trieda už úspešne prekonala hranicu 1000€ (a k lepšiemu sa to už nezmení). BTW som spokojným userom XS Max.

FabledWarrior
FabledWarrior
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 11. 2018 08:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Normálně si tady tak čtu ty vaše komentáře a mám dost :D

Furt tady brečíte nad nějakým jackem.. bože no, tak v budoucnu už se stejně nebude montovat na žádnej telefon, tak se s tím smiřte. Tady dostanete redukci a svá oblíbená sluchátka si připojit můžete. Že sebou budete muset tahat nějakej bazmek navíc? To už fakt jen hledáte problémy, protože redukci můžete mít nonstop nasazenou na jacku sluchátek a sluchátka s sebou nosíte furt.. těch 5 cm kabílku navíc vám určitě neublíží.

Furt se to řeší foťák... já nevím, co se vám furt nelíbí? Ten foťák je evidentně nejlepší ze všech mobilů. Jo ale srovnávat něco takového se zrcadlovkou a potom nadávat, že to stojí za hov...? Trochu soudnosti. Komu se nelíbí AI, ten má k dispozici full manuál režim, kde si vše může nastavit podle svého ne? Já focení nerozumím, neumím si nastavit foťák a proto AI velice vítám. Pro mě je to obrovské plus, že třeba i moje fotky někdy můžou vypadat dobře.

Dále nadávky na to, že to nemá microUSB? To myslíte vážně? Se divím, že u základních desek nenadávate, že nemáte AGP slot nebo třeba LPT port. Doba jde dopředu, tak si zvykejte.

NM Card.. dobře ..microSD by bylo lepší ale tohle řešení docela chápu. Z hlediska úspory místa je určitě výhodnější, že ta karta má stejné rozměry jako nano SIM... kdyby chtěli zachovat dual SIM a ještě mít SD karty, museli by tam prostě nacpat další šachtu.. šachtu, která by sebrala místo třeba baterii. Popravdě 128 GB je podle mě dost a nevím, jestli bych to dokázal zaplnit a i kdyby jo, tak mi je buřt, jestli si koupím micro SD nebo NM Card... je o něco dražší.. ano.. teď při vydání, když ji vyrábí jen Huawei, ale podle mě cena půjde dolů a pak už to bude uplně jedno.

Výřez - čtete někdo ty recenze? Já nerozumím tomu, proč to udáváte furt jako strašnej estetickej problém, když se ten výřez dá uplně deaktivovat a pak ten telefon vypadá jako každej jinej bez výřezu.

Zaoblený hrany - ano toto je sporné a každému se líbí něco jiného.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
9. 11. 2018 08:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FabledWarrior Jasně, koupím si telefon za 25 klacků a budu na tom hůř než moje babička s telefonem za 380 Kč, který má Jack i MicroUSB a jako ko*ot s sebou budu muset tahat po kapsách 2 (slovy dvě) různé redukce a jako naprostý *urák nebudu moct použít sluchátka a nabíječku najednou :idea:

A nežere to ani SD karty, kterou babička recyklovala ze starého telefonu, musím koupit jako k*eten NM card, která pro jistotu ještě ani není v prodeji :idea:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
9. 11. 2018 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb Redukci netaháš po kapsách, máš ji nasazenou na svých sluchátkách. Rozdvojku po kapsách netaháš, máš ji nasazenou na nabíječce. Co tam máš dál?

Duncan66
Duncan66
Level 1 Level 1
9. 11. 2018 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb Argumentace s jackem a SD kartou je na stejne urovni, jako brecet nad tim, ze dnesni pocitace nemaji disketovou mechaniku, nebo CD mechaniku. Doba proste pokracuje a cim dal vice uzivatelu ma bezdratova sluchatka a docenuje vyhody USB-C.

Kdo si kupuje telefon za 25k, tak nebude skudla, co neni ochoten utrati par stovek za novou pametovku, pokud ji potrebuje a bezdratova sluchatka, pokud je vyuzije.

Sluchatka pouziva mensi cast uzivatelu mobilnich telefonu. Vyrazna vetsina zadny problem s jackem neresi. To by si meli omezenci vaseho razeni uvedomit.

A pripad, kdy potrebujete mit pripojene sluchatka i dobijecku najednou bude mezi uzivateli v radu promile, takze jde o zcela marginalni zalezitost. Pokud je to pro vas zasadni problem, tak si tento mobil nekupujte, nikdo vam ho nevnucuje.

Vetrelec
Vetrelec
Level 1 Level 1
9. 11. 2018 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb Tak si telefon za 25klacku nekupuj.Kup si ten co se ti libi za kolik se ti libi a mlc.Miluju troly co maj neustale potrebu se vyjadrovat jak si neco nekoupej nebo jak je neco spatne protoze to neni dle jejich vnimani sveta.Ste jak hlupaci na Novinkach kde taky jakmile je neco jinak nez se jim libi tak i kdyz si to nikdy neporidi musi svetu sdelit ze si to kupovat nebudou a ze je to vlastne spatne.A ze ti nedoslo ze vsechny powerbanky maji klasicky port USB na nabijeni a ty si pripojis ten kabel co je potreba je jen tvuj boj.I moje male deti to vedi,kazde ma powerbanku a kazde nabiji dle libosti cokoliv neb v tom neni problem.PS USB-C je samozrejme aktualni moderni rozhrani a s microUSB se klidne vrat do muzea.Me zase stve kdyz nekdo dnes jeste je schopen vydat zarizeni ktere misto USB-C ma prave horsi microUSB.

FabledWarrior
FabledWarrior
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 11. 2018 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb A ještě bych dodal to o té redukci co budeš tahat v kapsách... nebudu řešit tu tvojí redukci z USB-C na micro USB.. to je podle mě nesmysl, protože tu nabíječku za celý den nebudeš potřebovat. Ale redukci z USB-C na Jack můžeš mít klidně nonstop nasazenou na kabelu od sluchátek, které s sebou pořád nosíš, takže žádné redukce po kapsách nosit nebudeš.

FabledWarrior
FabledWarrior
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 11. 2018 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb Ty děláš z komára velblouda.

Jak asi probíhal přechod z mini USB na micro USB? Uplně stejně, prostě jedni měli ještě starej konektor a drzí už novej.. po čase se to srovnalo. To samé se děje právě teď... postupně VŠICHNI výrobci mobilů přejdou na USB-C .. holt v mezidobí zas budou mít někteří ještě starší micro USB a jiní USB-C. To je prostě technologický pokrok.

To by mě zajímalo, co měla babička za telefon za 380 kč a jak velkou asi tak mohl obsahovat SD kartu :) Mate 20 Pro má 128 GB v základu, za běžných okolností to málo kdo vyčerpá a když jo, tak si stejně koupí nějakou větší kartu, než která byla obsažena v telefonu za 380 kč.

S tím současným nabíjením a posloucháním máš sice pravdu, ale pokud se nepletu, tak Mate 20 Pro má dostatečně výdrž na to, že si celej den můžeš s telefonem hrát, poslouchat dle libosti a večer stejně bude mít dost energie. A já nevím jak ty, ale já telefon nabíjím v noci, když spím.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
9. 11. 2018 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Duncan66: Tak nedavno bylo prokazano ze zadne bezdratove sluchatka nedosahuji kvalit dratovych. Me jde spis i o praktickou stranku..a tou je nutnost dobijet bezdratova sluchatka, dalsi vec o kterou se musite starat. U klasickych se vam to nestane. A cpat redukci je sice reseni ale velice neprakticke

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
9. 11. 2018 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @FabledWarrior: Přemýšlím, kdy jsem naposledy zapojoval jack. Doma z desktopu mi leze HDMI a Toslink zvuk, v práci bezdrát sluchátka, v terénu bezdrát sluchátka, doma bezdrát sluchátka....

rnb
rnb
Level 0 Level 0
9. 11. 2018 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Duncan66: Přirovnání je naprosto demagogické, asi tak 10 let bylo v PC vedle sebe disketovka, CD-ROM a USB port a mohl sis vybrat. Nebylo to ze dne na den a disketa zemřela pro nezájem.

Argument, že když mám 25k, tak se ode mě žádá utratit další prachy za věci které nechci, přirozeně akceptovat nemohu.

Pokud pominu "kvality" bezdrátových sluchátek, tak rozhodně nechci večer nabíjet místo jednoho zařízení zařízení dvě, to je zásadní fail.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
9. 11. 2018 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Vetrelec: Miluju svazáky, co mají potřebu neustále přesvědčovat lidi "Kdo nejde s námi, jde proti nám" a ještě u toho účelně lžou, protože 99 % power bank u tvých kamarádů není vybaveno USB-C kabelem, takže pokud kabel nemáš v kapse, tak jsi v *iti. Powerbanky zařízení na USB-C jsou v prodeji teprve od letoška, potrvá roky než se to dostane mezi lidi.

U PC má samozřejmě USB-C smysl bez diskuzí, ale přechází se na něj pozvolna, většina PC má USB-C pouze 2 ks a zbytek USB portů je 3.0/2.0

rnb
rnb
Level 0 Level 0
9. 11. 2018 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @FabledWarrior: Pokrok se provádí tak, že se na přístroj namontují konektory dva, starý a nový a ne naopak, že se ze dvou konektorů udělá jeden úplně jiný.

A ne každý má na práci jen nabíjení telefonu, běžný člověk občas nestíhá.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
9. 11. 2018 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @ananta: Já bych jack prosil, sluchátkům výsadu, nenutím, nemyslím, že by ho musí mít všichni. Jeho vyřazení ale můžeš v mnoha případech považovat za unáhlené, nebo za snahu vmanipulovat zákazníka zajistit si odbyt jinak neprodejného zboží (Beats) XD

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
9. 11. 2018 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @rnb: Stejne se mi libi jak se tu hadate o konektorech .....bych chtel videt jak by vase hadky vypadali v dobe kdyz kazdy model mel unikatni konektor nejen datovy ale i napajeci a pomalu kazda dalsi generace to měla jinak :)
Treba serial port atd se pouziva dodnes ...ale ieee 1394 ac predcilo ve sve dobe USB uz skoro neni videt protoze zarizeni s jeho podporou dozivaji a vitezi USB/TB apod. ...atd. atd.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
9. 11. 2018 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @ananta: Mam bezdratova sluchatka na sport za 3.5k na mimosporotovni aktivity skoro za 8k a pak za 3.5k dratova a hadej ktere hrajou nejlepe ...tak asi proto ocekavam v takto drahem zarizeni kvalitni DAC s 3,5mm vystupem ...drive v kralujici produkty Applu to zarizli bez kvalitatvni nahrady a kdyz apple rekne vyskoc z okna tak ostatni vzorne skacou ...bohuzel ...kdyby Apple prisel s obdobou LDAC a poresil problem vychazejici z napajeni prenosnych zarizeni tak ani neceknu ...ale on degradoval reprodukovatelnou kvalitu ze svych produktu

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
9. 11. 2018 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @ananta: me v praci lezi bezdratova sluchatka a ani se na ne nepodivam, pouzivam dratova. Kazdy to ma jinak a ja chybejici jack povazuju za minus....

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
9. 11. 2018 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @rnb: Asi máš na mysli USB-A. USB 2.0, 3.0 (resp. dnes 3.1 gen1) je řadič, nikoli konektor. USB 2.0 ti běžně teče i přes USB-C.

FabledWarrior
FabledWarrior
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 11. 2018 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @rnb: Ne, je to úplný nesmysl co tady říkáš. Tak si zůstaň u svého milovaného micro USB, ale pak nebreč, že zase nemůžeš použít nabíječku od kámoše, protože ten už má USB-C.

A po 10 tý ti píšu, že ten telefon má takovou baterii, že zvládne vyfržet celej den používání a nabíjí se, když spíš. Nebo ty nespíš? Pracuješ nonstop 24/7/365? Hledáš problémy tam, kde nejsou.

Jsi evidentně zaujatý a nemá cenu s tebou o ničem mluvit.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
9. 11. 2018 22:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Xcute: Kdybych kupoval bezdrátová sluchátka, první podmínkou by byla možnost pasivního režimu přes jack (vybitý akumulátor), jinak je to imo bazmek.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
9. 11. 2018 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @blackbox: Tehdy se nehádalo, ale chodilo se od čerta k ďáblu somrovat nabíječku na kobkrétní model. U Apple to zůstalo nezměněno dodnes.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
9. 11. 2018 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @FabledWarrior: Já za to nemůžu že jsi funkčně negramotný. Cestu, jak bezbolestně přejít z MicroUSB na USB-C, jsem uvedl jasně.

A ten kdo má na práci i jiné věci než se celý den jenom flákat na telefonu, prostě občas večer zapomene telefon nabít, znovu to už opakovat nebudu.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
9. 11. 2018 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @rnb: Apple si taky prosel zmenou konektoru ;) ale v case byl rozhodne vice konzistetni ...

CNN
CNN
Level 0 Level 0
9. 11. 2018 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Huawei, to su ti pani co ochcavali benchmarky? ;-) A v duchu "co nie je pravda dame do nazvu" s modelmi "honor"? :-)

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
9. 11. 2018 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN A myslite ze to treba apple dela jinak? NA sve systemu kde nikdo nezjisti ze si neco do pocita po ukonceni testu? Nedela ;)

CNN
CNN
Level 0 Level 0
9. 11. 2018 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak A tiez bije cernochov. ;-)

jendabek
jendabek
Level 2 Level 2
9. 11. 2018 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle může být nejlepší mobil jen pro někoho, kdo nemá vkus - jak po stránce designu, tak na fotky, které z toho lezou. Tak příšernou olejomalbu bez detailů (díky agresivní redukci šumu) jsem dlouho neviděl... to už snad fotí líp i moje Redmi 4X za 3500 Kč se zapnutým Camera2 API.
http://redmi4x.jankaderabek.cz/cameratests/2018-01-27-otrokovice/IMG_20180127_214751.jpg
http://redmi4x.jankaderabek.cz/cameratests/IMG_20180120_110331.jpg
http://redmi4x.jankaderabek.cz/cameratests/2018-01-27-otrokovice/IMG_20180127_220631.jpg

Kdo se nepotřebuje chlubit parametry, tak to zařízení podle mě nemůže obhájit šílenou cenu.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
9. 11. 2018 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jendabek Pochop, ze je to platena reklama. ;-)

CNN
CNN
Level 0 Level 0
9. 11. 2018 21:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN Teda no, to beriem spat, ale veta "i přes několik výtek je Huawei Mate 20 dnes asi nejlepším smartphonem" je u takto subjektivnych produktov trocha cez limit. Podla mna je prinajmensom dost skaredy a osobne by som ho nechcel. :-P

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
9. 11. 2018 22:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN @CNN: osobne to neresim stejne kazdy telefon narvu do pouzdra(nejcasteji spigen predrazeny kus plastu ale verim mu) takze nejaky desing telefonu je mi k nicemu :D

RybkaRudy
RybkaRudy
Level 1 Level 1
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 11. 2018 23:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechci přilívat olej (benzín) do ohně, ale když si na aliexpressu zadáte vyhledat:
"2 in 1 USB Type-C Audio Charging Adapter Cable"
Vyhodí vám to redukce, které umožňují nabíjet telefony s usb-c a zároveň poslouchat přes sluchátka s 3,5mm vstupem.
Řešit se dá i absence rozšíření SD kartou.
Zadejte:
"Mini Type C Micro SD TF Memory Card Reader"

Slunce v duši :D

rnb
rnb
Level 0 Level 0
10. 11. 2018 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RybkaRudy Obávám se, že jste to vůbec nepochopil, proto polopaticky: U přístroje za 25 tisíc nejsou redukce a adaptéry přípustné, zvláště když u přístroje za 380 Kč to bez redukcí a adaptérů vyřešit šlo.

RybkaRudy
RybkaRudy
Level 1 Level 1
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 11. 2018 03:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb rnb
Ale pochopil, hned od začátku. Mně jen přijde divné odsuzovat jinak dobrý výrobek jenom proto, že má jiný audiovýstup a nemá vnitřní SD čtečku. Bez toho se dá přece zcela normálně fungovat. Když to někomu nevyhovuje, tak si může koupit model od jiného výrobce, který tato kritéria splňuje, nebo se může uchýlit k řešení, co jsem navrhnul já. Může, ale nemusí.
Komentáře zdejších diskutujících totiž silně připomínají ty protiapplovské a Huawei rozhodně Apple není.
Mně se na tom telefonu nejvíce nelíbí designová uchýlka v podobě výřezu na displeji, jenže na stejný trendový vlak už naskočil mnohem více výrobců, kteří tím chtějí zvýšit své zisky, hlavním problémem je v tomto případě nesoudnost kupců/uživatelů produktů Apple, která už v principu přerostla v určitý druh náboženského dogma, takže cokoliv, s čím Apple přijde je automaticky dobré a nelze to ani zpochybnit.
Když od Applu zkopírují něco dobrého nebo nový ale jinak funkční standard, tak mi to nevadí, ale notch bych nikdy na telefonu neakceptoval.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
11. 11. 2018 23:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @RybkaRudy: Ta nesoudnost začíná právě takhle *"přijde divné odsuzovat jinak dobrý výrobek jenom proto, že má jiný audiovýstup a nemá vnitřní SD čtečku" *:idea:

Soudné posouzení zmíněného produktu mělo být "Mohl to být skvělý přístroj, nebýt těchto zcela zbytečných faux-pas".

RybkaRudy
RybkaRudy
Level 1 Level 1
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
13. 11. 2018 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @rnb: rnb
"Faux pas"
Zjistětě si v jakém kontextu se dané cizí slovo používá, abyste se neztrapňoval, když ostatní tak rád označujete za prosťáčky.

P. S.
Jste typický egomaniak.
"Já, já, já".
Jdyž tam není to, co chcete vy, ačkoliv vás to nijak nepoškozuje, tak je to hned špatné. Svým smýšlením mi připomínáte komunisty a jiné primitivy s bipolárním smýšlením. Kdo nejde s námi, jde proti nám.

P. S.
Že vy mě označujete za prosťáčka, mě nemůže urazit.

RybkaRudy
RybkaRudy
Level 1 Level 1
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
13. 11. 2018 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @rnb: To, co vám přijde nesoudné, přijde jiným soudné. Absence něčeho, co tam chcete zrovna vy, je subjektivní nesoudnost.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
13. 11. 2018 23:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @RybkaRudy: Nejde o mě, ale o miliony uživatelů celosvětově.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
13. 11. 2018 22:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @RybkaRudy: O tom co je objektivní nerozhodujete Vy, z definice. Objektivně se prodávají miliony sluchátek s jackem, miliony SD karet a každý uživatel telefonu mladšího 10 let má doma MicroSD nabíječku, tudíž soudné posouzení je správné.

RybkaRudy
RybkaRudy
Level 1 Level 1
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
13. 11. 2018 22:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @RybkaRudy: P.S.
Neutrální facit by měl znít:
Je to skvělý přístroj.

Nevýhody
Pro některé uživatele absence výstupu pro 3,5mm audiojack, absence interní SD čtečky.

P. S.
To co jste napsal vy, je subjektivní fraška.
"Mohl to být skvělý přístroj, nebýt těchto zcela zbytečných faux-pas".

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
10. 11. 2018 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RybkaRudy Kvalita reprodukce takoveho reseni jaky zpusob pouziva ?

Jasne redukci na kabelu to uz radeni pripojim miniaturni flasku ...to pak ta SD ztrácí smysl :)

Vsechny extra redukce ubiraji na prakticnosti a uzivatelskem komfortu

RybkaRudy
RybkaRudy
Level 1 Level 1
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 11. 2018 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox Jasně, lze připojit flashku, jenže většina flashek, co dnes člověk pro USB-C dostane, je poměrně velká. Ten cardreader vlastně ani redukce není, je to miniaturní čtečka (ta na aliexpress vychází tak na cca 60,-), oproti flashce bych viděl výhodu v tom, že lze do ní měnit paměťové karty.

Co se týče kvality reprodukce. 3,5mm výstup je sám o sobě analogový výstup a moc "kvality" neposkytuje ani před použitím redukce. Kvalitní USB-C sluchátka jsou vybavena vlastním chipem, který zlepšuje kvalitu reprodukce. Všechno má své pro a proti.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
10. 11. 2018 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @RybkaRudy: hezke takze si koupim telefon a budu ho degradovat nejakym bazmektem za 60 korun a soupnu do toho SD kartu:) samozrejme mobilita taky vezme za sve

>> omyl jack poskytne mnohem vyssi kvalitu vystupu (kdyz je dobry DAC) nez bezne dostupna alternativa (BT ci USB Audio jak analogove tak digitalni)

to same plati o ruznych reduckcich kablicich atd.

prave nevim jakou tridu prenosu to pouziva nejcasteji to bude class 1 coz je nevyhovujici sice 2 a 3 nabizi lepsi parametry ale porad se nevyhneme odchylkam a chveni a hodne bude zaviset na kvalite konkretnich komponentu v sluchatkach takze aby to za neco stalo pripocteme si tak 3-10k jen za samotny integrovany DAC k cene "kabelovych" sluchatek (a to pocitam s levnejsim resenim) a navic je to dalsi pomerne drahe zbytecne "kurvitko"

pokud se budeme spolehat na USB analogove audio zase je to degradovane samotnym vystupem a meziclankem ....tahle vize budoucnosti se mi opravdu nelibi a jsem rad ze nekteri vyrobci maji stale rozum

zaver: k telefonu za 20-35 tisic budu muset zainvestovat nemalou sumu jen proto abych se priblizil ke kvalite reprodukce "starsich" modelu...

RybkaRudy
RybkaRudy
Level 1 Level 1
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 11. 2018 02:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @blackbox: blackbox
Já to uvádím jako alternativu pro ty, kteří tvrdí, že se bez vnitřní čtečky SD karet nedá obejít. Dá, mohu si koupit malou čtěčku, nebo použít malý flashdisk.

P. S.
Jak může funkční čtečka za 60 korun degradovat telefon?
Bude snad nějak způsobem ničit usb-c port?
Proč by to měl být bazmek, když stojí 60 korun?
Stejné výrobky k nám vozí naši distributoři a prodávají je pak minimálně za dvojnásobek.
Tvrzení, že mi něco levného a funkčního bude degradovat dražší výrobek mi přijde scestné.

keistown
keistown
Level 1 Level 1
11. 11. 2018 00:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @blackbox: Zajimalo by me, ktery starsi modely mely v sobe tak kvalitni dac, ze musis investovat 3-10 tisic, aby ses k nim priblizil.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
11. 11. 2018 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @RybkaRudy: Nekdo to pouziva jako alternativu pro rozsireni uloziste ...v takovem pripade postrada takove reseni smysl a prinasi tak jistou nepoholnost a vyssi riziko poskozeni...nevim co je na tom k nepochopeni

Uplne normalne ...mobilita a komfort uzivani bude horsi....ano muze to nicit porty ..a z 60 neverim v kvalitni elegatni vykonne reseni ..

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
11. 11. 2018 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @keistown: I apple produkty meli driv velmi kvalitni DAC s minimalnim zkreslenim na vystupu ;)

XeZ
XeZ
Level 1 Level 1
11. 11. 2018 02:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @keistown: Sluchatka na telefone/ipode/discmane/walkmane NIKDY neboli pre väčšinového poslucháča určené na nejaké ultra hi-fi supersonik elektronik zážitky, ale na obyčajnú cestu verejnou dopravou alebo prechádzku. A pri nej bolo vždy najdôležitejšie pohodlie. Z toho dôvodu sú bluetooth sluchatka absolutne logická evolúcia a dnes pri cenovke porovnateľnej s klasickymi sluchatkami sa dajú zohnať bezdrôtové, ktorých zvuk je totálne v pohode. To 1% ktoré bude pindať na pokrok sa nájde vždy, ale pre takých tu predsa ešte stále existuje možnosť voľby.

XeZ
XeZ
Level 1 Level 1
11. 11. 2018 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @blackbox: Definuj, čo to znamená "veľmi kvalitné". Btw, to, čo bolo "veľmi kvalitné" pred 15timi rokmi, je niekde inde v súčasnosti. Ja som mal starý ipod, skúšal som aj novšie EarPods, aj drahšie in-ear slúchadlá, aj hi-fi headsety, a súčasné bluetooth sluchadla s dobrým odhlučnením sú presne ten "sweet spot" ak idem von a chcem bezstarostne počúvať hudbu.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
11. 11. 2018 08:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @XeZ: Jobs si zrejme myslel neco jineho..

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
11. 11. 2018 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @XeZ: Bohuzel v BT sluchatkach neslysim pomalu 1/3 veci a zbytek je zkresleny ...s klasikou tento problem nemam :)

Proste ta nekvalita prednesu mi vadi porad musim premyslet nad tim ze tam neco chybi a znervoznuje me to ...ale to clovek pochopi az kdyz delsi dobu pouziva kvalitni techniku...timto pristuoem prave Apple zazdil jednu ze svych vyhod kterou mel dlouhe roky protoze DAC v androidech ani v W10M pristrojich dlouho nedosahovali takove kvality .....

XeZ
XeZ
Level 1 Level 1
11. 11. 2018 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @XeZ: ...lebo keď ideš nakupovať, tak potrebuješ auto s kufrom, nie Lamborghini Gallardo.

TomášMarný
TomášMarný
Level 26 Level 26
10. 11. 2018 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

píšete že dělá super makro,mi se to teď s mobilem nepovedlo a musel jsem vytáhnout foťák. Kde je nějaká fotka malé věci,ten přerostlý list neberu,fakt malé věci~~!~~

ryo2
ryo2
Level 1 Level 1
12. 11. 2018 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako brečet že zmizel Jack a že to má USB-C konektor, to si děláte srandu ne? Lidičky jako zvykejte si, protože obojí bude za chvilku rarita.

Jediné co telefonu vytknu je chybějící optická stabilizace a nelíbí se mi vlastní formát karet.
Za sebe ještě přidám zakřivený displej a potažený display, to ale není chyba pouze huawei ale celkově. Neexistuje člověk ten, který by se líbil všem a u mobilu to platí také.

Reklama
Reklama