Zpět na článek

Diskuze: Jablíčka do zásuvky jednou denně. A lepší to asi nebude...

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
13. 3. 2015 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

sialeni centralni bankari,sialene pasivni obcania, sialeni dizajneri...
kam to speje ?

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
13. 3. 2015 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaro.jaro odpoviem si sam - ako povedal major Haluska Kefalinovi :"Do rici"...
vsetci budeme cervenymi rypakmi orat Zemegulu :roll:

M-M-X
M-M-X
Level 1 Level 1
13. 3. 2015 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Já vidím v chytrých hodinkách praktický notifikační displej..."

Ja v chytrych hodinkach nevidim prakticke nic, vidim len zbytocne zariadenie vytvorene s cielom vygenerovat viac zisku, pretoze smartphony uz "vedia" v podstate vsetko co bezny uzivatel potrebuje a aj technologicki nadsenci prestavaju mat chut zaplatit kazdy rok 15000+ Kc za v podstate identicky pristroj s par papierovymi "vylepseniami" ktore v praxi v podstate nikto nespozna.

snajprik
snajprik
Level 1 Level 1
15. 3. 2015 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-M-X Keby uz konecne urobili poriadne 3D okuliare s displejom mesto skiel idealne kazdy 2K na ktorych by som si vecer mohol v posteli pozriet film...

czatlantis
czatlantis
Level 1 Level 1
13. 3. 2015 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je klasika Apple - musí to být hlavně krásný když vám to ukážou v reklamě/podíváte se na to v Apple store. Že to bude pak nepoužitelný je věc druhá

Chytrý hodinky si představuju klidně s černobílým displejem, kde ve dne není potřeba podsvícení. Nebo s barevným displejem stejnýho typu (v prvních barevných mobilech takovej byl - v klidu měl na sobě mobil tapetu s časem a vypnutý podsvícení). Aby měly hodinky pomalu větší rozlišení než televize a obnovovaly se 60fps je čistě magořina.

Ono by nevadilo, kdybychom na tu magořinu měli technologie, ale když nepočítáme výdrž na desítky/stovky hodin, ale jen na jednotky, tak je to naprostá blbost.

kalam
kalam
Level 1 Level 1
14. 3. 2015 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@czatlantis hochu Apple produkty jsou nepoužitelné od kdy? Samozřejmě pro tebe jo, ty na ně koukáš jen na youtube, ale by mě zajímalo co je nepoužitelné na iPadu, iPhonu, Macbooku Pro, Air, iMacu 5K, Macu Pro atd. Prosím vysvětli mi, co je na nich nepoužitelné, mám iPhona, iPada a Macbooka a nikdy jsem si neuvědomil, že jsou nepoužitelné. Chtěl bych to strašně vědět....

davkol
davkol
Level 1 Level 1
14. 3. 2015 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam To asi nemá smysl vysvětlovat, ale samozřejmě se to liší člověk od člověka.

Proč třeba nemám já ani většina lidí v mém okolí iPhone (ani obdobné zařízení od konkurence)? Protože je moc velký, málo vydrží na baterie, špatně se drží, nemá hardwarovou klávesnici… a hlavně, je zbytečné platit jeho cenu, když člověk potřebuje něco jiného než velkou šmatlaplacku v zásadě závislou na zásuvce a mobilním připojení k Internetu.

Proč nemám mac? Protože není modulární a mám – stejně jako většina lidí v mém okolí – výhrady k OS X: někomu tam nejede software nezbytný aktuálnímu způsobu obživy, já si pro změnu vystačím se základními aplikacemi a unixovými nástroji, ale chybí mi tam pohodlí GNU/Linuxu a odpovídajících desktopových prostředí.

kalam
kalam
Level 1 Level 1
14. 3. 2015 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam hošánci nemínustkujte, ale argumentujte, pokud to umíte. Zkuste mi popsat v čem jsou produkty od Applu nepoužitelné. Děkuji.

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
14. 3. 2015 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @davkol: Šmatlaplacku chápu - osobně mám k iPhonům 5 a více stejné výhrady, nejlépe se mě držel naposled 3GS, 4s už mě byl nepříjemný kvůli hranám, ale mám na něm futrál. Každopádně to bude asi poslední telefon, který od nich mám - pádla jedině až jestli někdy pojedu na vodu :)

Mac do jisté míry modulární je, prakticky jste omezen pouze na zdroj - všechno ostatní lze měnit libovolně (jedu na Mac Pro s klas. 560Ti, před tím GTX 285, 260, Quadro, 8800GTX, 8800GTS, původně tam byl nějaký Radeon).

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
14. 3. 2015 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @kalam: Neumí. I sám rádoby redaktor neví a podsouvá čtenářovi bludy. Viz. třeba kapitola "Baterky neměníme, kupte si nový model" - nic o koupení nového modelu se tam jednak nedočtete a v kontrastu s tím Apple samozřejmě baterie mění. Také mě docela rozesmálo srovnávání výdrže baterie při přehrávání Watch vs iPod kdy ten Shuffle samozřejmě neposílá hudbu vzduchem přes bluetooth nehledě na fakt, že nemá ani displej takže je v něm nesrovnatelně horší orientace. Brutál je pak srovnání Macbooku, kde je špatně, že má tělo vycpané baterií, ale u IBM X30 je dobře, že si za ty baterky musím připlatit zvýším tím váhu přístroje na 4kg, o rozměrech nemluvě :roll: Je tam toho víc a nechápu jak tenhle IT nevzdělanec může psát pro dříve odborný magazín.

Aminux
Aminux
Level 1 Level 1
15. 3. 2015 01:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @.::Richmond::.: Za jedno, v té kapitole nezmiňoval Apple, to je jen tvůj výmysl, za druhé, sháněli jsme baterii do 2,5 roku starého Huawei a nesehnali. Prostě už není podporovaný.

"...a v kontrastu s tím Apple samozřejmě baterie mění."
Také to zmiňuje ve 3 kapitole, viz:
A nebo si nech akumulátor servisně vyměnit (což je patrně u nových Macbooků s lepenými bateriemi operace „výměna kus za kus“).
Jde o to, že se to musí dělat přes servis a nemůže si ji člověk vyměnit sám a platit tak další prachy.

davkol
davkol
Level 1 Level 1
15. 3. 2015 01:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @.::Richmond::.: S dostatkem vůle může být modulární cokoliv. Nakonec i ten OS X (Hackintosh) jde narvat mimo jablečný hardware. Pointa je jiná.

OS X nechci. Čtyři roky jsem se s ním potkával na škole a ke konci jsem se mu už vyhýbal velkým obloukem. Nemám speciální nároky na aplikace jako jiní uživatelé, ale nevidím důvod upřednostnit pro mě hůře použitelný proprietární systém.

Konkurence dnes už nabízí (kopíruje) plně srovnatelný hardware (např. ultrabooky). Ale já nechci srovnatelný hardware. Já chci desktop nebo konvertibilní tablet, který má dostatek portů kompatibilních se zbytkem světa (VGA, Ethernet, USB, ExpressCard u notebooku) a který můžu snadno spravovat sám. Do toho taky spadá fakt, že si vyberu komponenty, jak to vyhovuje mně: namátkou mám solidní ohlučněnou skříň, modulární 80+ Gold zdroj, ale k tomu nejlevnější slušnou desku s dostatkem portů, obyčejné pentium a pasivně chlazenou grafiku, která běží s open-source ovladači out-of-the-box a jde do ní strčit více monitorů.

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
14. 3. 2015 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @.::Richmond::.: Jinak OS není problém nainstalovat jak Windows tak Linux, separátně na disky nebo na jeden s partišnama, ale je to tak trochu barbarství (ne že by to nefungovalo).

kalam
kalam
Level 1 Level 1
14. 3. 2015 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @.::Richmond::.: baterie pro MBA stojí cca 2500 kč. Takže autor samozřejmě lže, že baterie nejdou vyměnit, jak jsi správně podotknul. Jen moje osobni zkušenosti s bateriemi od Applu. Šest let starý Macbook Pro asi čtyří hodiny na baterce. Rok starý Air asi 10-12 hodin kancelářské práce, kolem 8 hodin HD filmů či stramovaní videíí z youtube to vše na Yosemite, na Mavericku to bylo ještě o nějakou tu hoďku lepší..

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
15. 3. 2015 03:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @Aminux: A co je prosím tohle: "Pravdou je, že Apple sice používá velmi kvalitní baterie (lze je nacyklovat přes 1000 cyklů a to úplně každý akumulátor nedá), ale jinak se o problémy náročnějších zákazníků moc nestarají. Nestačí ti kapacita baterky? Tak si kup nový stroj!"

- Huawei, Prestigio je na tom stejně (špatně), nedejbože rebrandovaný noname tablet.

Lepené baterie jsou i v Zenboocích, vyměnit se samozřejmě dá, ale nějak mě nejde do hlavy za co jiného než nový kus bych měnil.

Přes servis se to dělat nemusí, není to nic složitého, návody se dají najít. Každopádně třeba u toho Applu se mi zrovna stalo, že mě sehnali baterku do opravdu výběhového 3GS. U 4s pro změnu stačí odšroubovat 4 šroubky...

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
15. 3. 2015 03:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @davkol: Chápu. V rodině je UX301 - VGA ani LAN má jen přes redukci a vesměs ty Ultrabooky na tom nejsou o moc lépe. Dřív jsem měl Latitudy se vším věudy, ale postupem času jsem se omezil akorát na eSatu (jedu přes redukci, kabel jako kabel). IMHO ten 12" by mě s jediným portem taky nestačil...

V OSX naopak problém nevidím - dělám na tom grafku a hudbu a narozdíl od Linuxu nebo Windows se na tom dělá perfektně, na nedostatek aplikací si nemůžu stěžovat a třeba od Windows se nemusím pachtit s bar. profilama při importu rovnou z foťáku (16bit RAW/TIIF > 8bit JPG/PNG), out of box.

U hackintoshe je vcelku problém s kextama při updatech, stále platí pravidlo pokud nejsou ovladače pro určitý hw tak není šance (leda dodělat svépomocí - nemám čas) plus problém s AMD platformou. Macbook jsem nepořizoval primárně kvůli OS, ale kvůli celku :wink:

Jinak normálně funguju na Windowsech, Linuxu, nejsem puritán...

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
14. 3. 2015 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @kalam: Já vím, že lže - to IBM mj. stálo v základu přes $2.000 bez baterek (jedna pak kolem $180), se všema by to pak vážilo přes 3.5kg a výdrž (papírovou) 7.5h s tím, že je notes vycpanej baterkama stejně jak ten Macbook s tím, že nerovnoměrně. Lepší konfigy šly klidně přes $3.000 [url]http://www.pcmag.com/article2/0,2817,508193,00.asp
[/url], ale to se mu jaksi nehodí do krámu :)

Naproti tomu 12" Macbook stojí $1.299-$1.599, váží 0.92kg a vydrží 9-10h se standartní baterií.

No ale lepší je samozřejmě jeho oblíbence vycpat baterkama, to dá přece rozum :roll:

13" Pro early 2008 se starým C2D, ssd, původní baterie a vydrží 4 hod. s Lionem. Air 1.7GHz 13" 9h s Maverickem. Na baterky bych si u Macbooků stěžoval až někde na poslednm místě. Faktem je, že podobně vydržel Asus UX301 - nějakých 8h, ale ten je prakticky kopií (taky má vycpaný vnitřek baterií) a kupodivu stál stejnou řachu jako ty "japka". Dohledat se to každopádně dá, ale je tu krásně vidět, že pan Rybka je jen militantní protiapplí zaslepenec a je ochotný zajít daleko za hranici...

kalam
kalam
Level 1 Level 1
14. 3. 2015 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @kalam: místo nějakých argumentů mi na fakta raději kliknete mínuska :D vskutku skvělá komunita!!! Jen tak dále.

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
15. 3. 2015 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @.::Richmond::.: A neprijde ti divny srovnavat ceny z roku 2005 a roku 2015, to je 10 let rozdil kdybys to nesvedl spocitat. Neprijde vid?

A jinak samozrejme macbook vazi necely kilo uz od roku 2005, stejne tak vydrz 10 hodin, atd... :roll: to da prece rozum

Aminux
Aminux
Level 1 Level 1
15. 3. 2015 01:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @.::Richmond::.: A můžeš si tu baterii u Applu sám vyměnit, nebo přes servis?

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
15. 3. 2015 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @mroyko: Přijde, úplně stejně jako výkon, rozměry, výdrž nebo notebook s hodinkama :twisted:

Kilo váží akorát Air, Pro jsou 2x těžší.

2005 z vlastní zkušenosti nevím, na powermacích jsem čas netrávil. Každopádně by se nedalo říct, že by macbooky patřily mezi šrot ve stejné cenové kategorii [url]http://images.anandtech.com/graphs/dellstudioxps16_040209050721/18753.png[/url]

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
15. 3. 2015 03:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @Aminux: Můžu, dělal jsem to jak u 3GS tak 4s. Stačí šroubovák :roll:

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
15. 3. 2015 04:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @.::Richmond::.: U notesů taky - Macbook Pro bez náčiní, u Aira 4 šroubky...

petr_
petr_
Level 1 Level 1
14. 3. 2015 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@czatlantis Hmm, Macbook Air nebo iPhone je nepoužitelný? I když uznávám, že WP Nokie mi přišla lepší.
Zajímavé, že obě denně používám.

U hodinek je opravdu nesmyslný ten výkon - není problém tam dát nějaký low power cortex co na takovou baterku poběží měsíc, display může být v klidu prakticky statický a téměř bez spotřeby.

Ale to ne. Musí se tam cpát GHz procesot a Gigo paměti. A Android nebo podobné zhovadilosti.

historik
historik
Level 1 Level 1
13. 3. 2015 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čiastočná odpoveď sú hodinky Pebble s farebným e-paper displejom a výdržou 7 dní. NIe sú asi tak cool a všestranné ako iWatch, ale sú praktické a použiteľné.

M-M-X
M-M-X
Level 1 Level 1
13. 3. 2015 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@historik Pouzitelne asi ano, ja ale stale cakam na nejake ktore budu aj vyuzitelne.
Pretoze jedna vec je ci zariadenie funguje v laboratornych podmienkach, druha vec je ci funguje pri pouzivani v realnom svete a tretia vec je ci to robi nieco zmysluplne za co by som bol ochotny zapliatit $100+ a este mysliet na to aby som to niekde nezabudol/nestratil/nerozbil a pravidelne to nabijal.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
13. 3. 2015 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@historik Ked som bol maly, mal som digitalky co vydrzali na baterku skoro rok a vedeli cas, stopky, budik a kalkulacku. ;-)

historik
historik
Level 1 Level 1
13. 3. 2015 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN Pebble toho vedia "trošku" viac :wink:

Mirek
Mirek
Level 1 Level 1
13. 3. 2015 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN @historik: Mno, moje hodinky, sice bez kalkulacky, ale budik, casova pasma, stopky a dalsi ptakoviny to zvladlo, vydrzely asi 7 let, nez v nich dosla baterka. Umi toho Pebble alespon tolikrat vic, kolikrat je kratsi vydrz baterie ? :roll: A pokud toho umi tolikrat vic, tak to jsou vse natolik uzitecne vychytavky, aby to ospravedlnilo smesnych 7 dni? :wink:
Hodinky jsou vec u ktere predpokladam, ze bude k dispozici kdykoliv... bez toho, abych to musel nejak behem roku opecovavat.

historik
historik
Level 1 Level 1
13. 3. 2015 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN @Mirek: Pre niekoho "umí", pre iného "neumí". Je to prosté.

smolik12
smolik12
Level 1 Level 1
13. 3. 2015 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN @historik: Když už mám u sebe mobil tak nepotřebuju hodinky.To je jako kdybych auto parkoval pět km od baráku a jezdíl k němu na kole.

Libb
Libb
Level 1 Level 1
13. 3. 2015 22:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN @smolik12: A když bydlím kousek od telefonní budky, nepotřebuju mobil, že?
Jasně, nepotřebuju je, ale mám je a jsem rád, že je mám. Třeba dneska jsem revizorovi ukazoval SMS jízdenku na hodinkách, protože se mně nechtělo v šalině na Cejlu tahat ven mobil. Možnost odpovědi na zprávu nadiktováním (možnost, ne povinnost!) je někdy hodně fajn, třeba když jedu městem v autě, tak můžu na nejbližší červené jednoduše odpovědět. Hodinky v mém případě hodně pozvedly celkový zážitek z užívání telefonu.
Jo, musí se nabíjet zhruba jednou za dva dny, jenže srovnání s Kesselkami nebo jak se ty srandy jmenovaly, je dost mimo, protože ty neměly bluetooth.
Osobně se domnívám, že název smar****ch je chyba, protože se v každé debatě najdou lidi, kteří je budou srovnávat s švýcaskými mechanickými cibulemi. Stejně byste mohli říct, že auto je nesmysl, protože arabský hřebec je lepší investice a navíc na něm můžete založit chov a určitě vypadáte líp na koni, než v kusu plechu. A kůň se napase sám, zatímco do auta musíte líp smradlavou břečku ;)

historik
historik
Level 1 Level 1
13. 3. 2015 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN @smolik12: Veď hovorím, niekto pre také hodinky praktické využitie má, niekto nie. Ja zas nepotrebujem to auto. A hodinkami myslím Pebble, iWatch sú marketingový šmejd. Smar****ch, ktoré nevydržia pracovný týždeň sú skutočne určené len na masírovanie majiteľovho ega.

s3icc0
s3icc0
Level 0 Level 0
13. 3. 2015 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bohužel musím s autorem článku skoro ve všem souhlasit.
Klidně bych si chytré hodinky i koupil, ale podmínkou pro mě bude výdrž 14 dní - do té doby buď budu udržovat místo na levačce prázdné, nebo prostě pujdu a koupim švýcara za nekřesťanský peníz a 5+ let se nemusím o nic starat co se týče baterie.

Flek
Flek
Level 1 Level 1
14. 3. 2015 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@s3icc0 Tak to jste asi jeden ze 100 000 kdo potřebuje takovou výdrž. 95% lidí má za 14 dní mnoho příležitostí jak hodinky/telefon v klidu nabít.

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
14. 3. 2015 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flek Přesně. Taky nechápu, proč máme auta s dojezdem mezi 600-1000 km. Benzínka je na každým rohu, myslim, že současné elektromobily co ujedou na elektřinu cca 30 km úplně stačí. A stejně je to s těmahle hodinkama. Nebo telefonama, nebo notebookama a tabletama.

Krátká výdrž je vlastnost, ne vada.

:D :D :D

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
16. 3. 2015 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flek @Bradley: elektromobily uz nejaky ten rok zvladaji vzdalenosti kolem 100km

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
16. 3. 2015 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flek @kalda69: No, chtěl jsem mu k této stránce také něco napsat, ale píše: [quote]elektromobily co ujedou na elektřinu cca 30 km úplně stačí.[/quote]
a tedy ničím nevylučuje ty, které mají dnes razantně vyšší dojezd.

Některé mají i okolo 500km. :wink:

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
13. 3. 2015 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..já už mám nějakou dobou vyhlídnutých pár hezkých hodinek. Které ani nemají baterku. :)

A co se mobilů týká, ty ultra-durable vydrží na baterky hodně dlouho. Přesto že jsou omezeně "smart".

Nicméně můj dumbphone jede na baterku 14dní, takže jako.. :D

Mari0
Mari0
Level 1 Level 1
13. 3. 2015 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli to prijde do mody, stejne to dopadne jak s digitalkama. Proste zhruba ke sportu a pro decka atp. Frajer zustane u klasiky a bude spokojen.
Ja bych si to k saku nevzal jak Fuka ale ten je za to placenej

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
13. 3. 2015 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mari0 Digitální hodinky taky ale z módy hodně rychle vyšly a dneska člověk slušnější digitálky ani nesežene, všechno je to ručičkový nebo kombinace, po digitálkách neštěkne ani pes. Ale je to podle mě škoda, digitálky jsou přesnější a časovej údaj je snadnějc a rychlejc čitelnej. Pokud by někdo udělal digitálky za rozumnou cenu se solidní kvalitou kvalitou a designem jako u ručičkovejch hodinek, tak bych se digitálkám nebránil.

Mari0
Mari0
Level 1 Level 1
15. 3. 2015 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 Jojo, detektiv Kojak nosi zlaty digitalky. A ten je jak ze zurnalu. Jeste s cervenyma digitronkama :)

M-M-X
M-M-X
Level 1 Level 1
13. 3. 2015 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 Zozenie, len su drahe:
http://us.tagheuer.com/en/watchmaking-history/monaco-sixty-nine

GliderMan
GliderMan
Level 1 Level 1
1. 4. 2015 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 Mám klasické digitálky Casio W800H s desetiletou baterií za 600 Kč. Mám je 4. rokem a jsem spokojený. Měnil jsem jen řemínek.

Mari0
Mari0
Level 1 Level 1
13. 3. 2015 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Momentalne zrovna apple digosky nejsou jenom hodinky, ale i tim hlasite neco do sveta. Pro nekoho vyhoda, pro mne tezka nevyhoda.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
13. 3. 2015 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Měl jsem notebook Pentium 166MHz se 3 baterkama (normální, místo diskeťárny a třetí v dokovací stanici) a s těma 2 interníma baterkama to vydrželo tak dlouho že jsem to snad nikdy uplně nevybil, vždycky jsem to dřív dal do dokyny. Určitě minimálně 7, 8 hodin to vydrželo a tenký a lehký to už bylo taky.

Tenhle trend ztenčování na úkor výdrže se mi fakt nelíbí, za chvíli to bude vypadat tak že si ke svejm zařízením budeme muset přidělávat externí baterky a budou nám z toho trčet kabely abysme to mohli používat aspoň pár dní. Naštěstí mam nokii co vydrží 2 tejdny, ty dnešní smartphony mě fakt nelákatj. U to nabíjení jednou za 2 tejdny mě otravuje, kolikrát se mi to vybije a po práci si na to prostě nevzpomenu to dát na nabíječku a mam ten mobil vybitej třeba tejden v kuse než se mi podaří si na to doma vzpomenout abych ho nabil. A to si vzpomenu většinou až mě lidi začnou bombardovat že jim to nezvedam a nečtu SMS. Takže i 2 tejdny výdrž je fakt málo.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
13. 3. 2015 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

" 90 pohledů na čas"

To bych v práci vybil ještě před polední pauzou. :D :D :D

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
13. 3. 2015 23:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když Forest Gump investoval do té zelinářské firmy, netušil, že ta časem vytvoří miliony jeho kopií:)

kalam
kalam
Level 1 Level 1
14. 3. 2015 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč autor nenapsal něco podobného na chytré hodinky od Samsungu, Motoroly atd. ??? Ty už jsou přece dávno venku a výdrž je většinou podobná. Od Applu aspoň ty hodinky nevypadají jak z tržnice. Mám pocit, že typický český jouda si prostě vždy rád kopne do něčeho úspěšného :)

eLzyx
eLzyx
Level 1 Level 1
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
14. 3. 2015 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam je to sice silně subjektivní názor, ale mě právě ty Apple hodinky připadají jako z tržnice. Jako takové tamagochi s náramkem.
Naopak LG watch R, nebo Moto 360 ... to je blíže tradiční estetice hodinek.

kalam
kalam
Level 1 Level 1
14. 3. 2015 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eLzyx http://www.iphonehacks.com/wp-content/uploads/2014/09/apple-watch-gold.jpg
tohle ti připadá jako z tržnice??? Ten hejt ti zatemnil mozek. Chápu, že české sociálky musí nadávat na vše, na co nemají, ale upozorním tě, je to vážně už trapné..

holotrop5
holotrop5
Level 1 Level 1
14. 3. 2015 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eLzyx @kalam: k cemu ti je zlato na smart hodinkach?temto modernim vecickam zlato moc neslusi

kalam
kalam
Level 1 Level 1
14. 3. 2015 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eLzyx @holotrop5: ale sluší. iPhone 6 Gold vypadá velice dobře.

holotrop5
holotrop5
Level 1 Level 1
14. 3. 2015 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eLzyx @kalam: nevim cece, zlato je takova hodne dedkovska zalezitost, modernim vecem to proste neslusi, predstav si treba bmw i8 ktery ma zlaty doplnky, to by byl krasavec.zlatej iphone by mozna vypadal velice dobre v rukou odbarvene ruske krasky ktera ma rty plny botoxu.zlaty telefony fakt nedavam

kalam
kalam
Level 1 Level 1
14. 3. 2015 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eLzyx @holotrop5: a já ti říkám, že máš v prvním bodě pravdu, ale Apple to prostě umí. Se podívej na zlatého nového MacBooka. To je mladistvý šperk. Desingově naprosto TOP!

Aminux
Aminux
Level 1 Level 1
15. 3. 2015 01:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eLzyx @kalam: Připomíná mi tabatěrku... :)

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
14. 3. 2015 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevidim zadny negativum u notebuku , ze je dle autora stihly a tedy nepouzitelny.
To srovnani s tim starym zelezem je sice spise ukazka pokroku.
Powerbanky sou oproti battery batohum z minulosti bekde jinde, a to je skoda, ze autor trochu mlzi...
Predstava o legendarnim IBM s vydrzi + +11h,dle autora,kde opomene, ze vsechny ty cihly dohromady daji aspon 20kilo :)
O kolik je novy Dell s jejich PowerBank lehci,kompaktnejsi a tedy ta chybejici vydrz?
No a apple watch, ktery vam lezi v zaludku od chvile, kdy tu jabko vykously predkladate, to jen nejake srovnani s jinymi vyrobci a tedy ,ze sou na nic ale mame tu jiny vyrobce, kteri nabidnou vice.
Skoda,ze jen tlachate, a nedavate konkretni srovnani,ano, na zamysleni to je, ale jen jako vase.

Aminux
Aminux
Level 1 Level 1
15. 3. 2015 01:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldrick U powerbanek vadí, že se musí tahat zvlášť a připojovat kabelem. Elegantnější bylo zasunout baterii místo mechaniky nebo nacvaknout na tělo notesu, že to tvořilo jeden celek. Člověk nosil jen jednu věc a bez zbytečných kabelů.

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
15. 3. 2015 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aminux Osobně bych radši nosil po dobu nabíjení v ruce 1kg s kabelem v báglu než 3.5kg v jednom kuse pokud bych byl v terénu.

kalam
kalam
Level 1 Level 1
14. 3. 2015 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldrick autor je typický český jouda. Stačí se podívat jak vypadá. Sice je to povrchní argument, ale ano. Pan Rybka je prostě typický Čech. Pivečko, knedlíčky, zelíčko. Já mu to přeju, ale proboha ať si ti žvásty píše na blog...

Aminux
Aminux
Level 1 Level 1
15. 3. 2015 01:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam Hodnotit někoho podle vzhledu je neméně povrchní.

kalam
kalam
Level 1 Level 1
15. 3. 2015 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @Aminux: že je tlustej, zakomplexovanej apple hater jako zdejší stádo je dle mého nejlepší argument, co se tu objevil, jelikož je to aspoň nějaký argument :)

Srandista
Srandista
Level 1 Level 1
15. 3. 2015 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @kalam: Hlavne, ze ty si studnica objektivity...

Zelam ti vela stastia s tvojimi buducimi Apple hodinkami s nie celo dennou vydrzou (v mojej realite ma este den 24 hodin, nie 18)...

kalam
kalam
Level 1 Level 1
15. 3. 2015 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @Srandista: jasně v životě jsem nenosil hodinky a si myslíš, že mě nějaký hodinky s nápisem Apple donutí kupovat hodinky. Se pleteš hochu. Pro mě je to zbytečný krám jako všechny hodiniky či smart hodinky, ale rozhodně nebudu odsuzovat firmu kvůli hodinkám jak ten zakomplexovaný tlustoprd a zdejší české sociálky, co v životě na Macu nedělali a iPhone viděli nejblíž v obchodě za výlohu. Místo argumentů jen lži, lži a zase lži. Diskutujíci nejsou schopni odpovědět na svoji kritiku, jen klinkou na mínus, jako by si mysleli, že umlčí pradu. Prostě dětisnká komunita pc-tardů .) Co čekat od PC tuningu že?

Dammster
Dammster
Level 1 Level 1
15. 3. 2015 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano dobře, chápu. Autor opravdu nemá rád Apple. Fajn. Já taky nejsem nadšený z té výdrže na jeden den. Ale co takhle říct, že ostatní hodinky jsou zatím na tom s výdrží stejně snad jen kromě Pebble (které mimochodem vlastním a funkčností jsou na tom prostě hůře i když běžet celkem vydrží).

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
15. 3. 2015 21:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dammster Jenže to se mýlíš. Já mám třeba druhou generaci Samsungovských a ty vydrží při normálním užívání cca 2-2,5 dne a když je máš položené jen bokem bez rozsvícení tak i několik dní. :wink:

A věř mi, že necelý den a necelé tři jsou slušný rozdíl. Už i ty tři dny jsou pěkná otrava když tu donedávna byly hodinky samo-nabíjecí/-natahovací nebo na jeden knoflík s výdrží minimálně rok...

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
16. 3. 2015 01:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@c3cilka Jak psal Dammster - oni i ty Pebble mají problém s Moto X, v porovnání se Samsung Gear a ostatními na tom Apple Watch nejsou rozhodně špatně (S Gear mají 80 watch per day). Jediné, které se výdrže vymykají jsou Pebble s epaperem, bez možnosti streamování apod.

Pro mě jsou stále smar****ch k ničemu, nicméně to co tu pa Rybka přednáší je zcestné a dokážu to úplně stejně jako blafy o X30. Ten člověk prokazatelně lže a Vy se ho chytáte (bez urážky). Je to jednoduché - ověřovat je těžší než slepě číst. Já to chápu, ale tohle prostě přehnal. Nijak Osobně po watch neprahnu, neprahnu ani po novém airu nicméně v IT se řídíme čísly a ty jsou jasné. Nablekotal toho tolik, že z toho nmá šanci vybruslit :wink:

kalam
kalam
Level 1 Level 1
15. 3. 2015 23:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@c3cilka :roll: to si borec :wink: :!:

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
16. 3. 2015 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@c3cilka @.::Richmond::.: Já si jeho článek nečetl, takže se jej nechytám a ani nevím jakým způsobem vystupoval proti Apple iWatch. Na internetu tak nějak všeobecně kolují informace o příšerné výdrži těchto hodinek.
Kde přesně se dopouští lží?

Jinak já také smar****ch nemusím, stále nejsou ve stavu velké použitelnosti(velikosti, výdrže, designu), ale na běh či kolo to není špatné. :wink:

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
16. 3. 2015 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@c3cilka @kalam: A ty jsi známý trollující pablb. Jsem rád, že jsme si to vyjasnili. :wink:

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
16. 3. 2015 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@c3cilka @c3cilka: Bohužel moje příspěvky jsou již zabalené a PCT již před časem takticky zrušil tlačítko Reagovat takže se to nedá přečíst.

Lže kupříkladu v bodě, kde tvrdí, že Apple nemění baterky a zároveň tlačí zákazníky do pořízení nového stroje.

V celém článku se snaží čtenářovi vnutit názor, že jen a pouze výrobky Applu trpí problémy s výdrží a vlastně jsou to jenom designové přístroje.

- Vyplnění Macbooku baterií je špatně, protože uvnitř není prázdné místo (na co proboha?). To samé v případě ostatních Ultrabooků (Zenbook, XPS atd.) mu ale nevadí

- Lepená baterie je špatně, musí se měnit kus za kus - to samé u konkurence nevadí.

- Výměna není snadná - 4 šroubky u Aira, 5min práce. Naproti tomu Ultrabooky mají většinou 8, ale do 5min se to dá.

- Standartní výdrž Macbooku (9-10h, $1599, 1kg) je špatně, mnohem lepší je IBM X30 ($2000-3100) s Exended battery ($189) a Bay battery ($169) (3.46kg, 8.5h podle výrobce, 11h podle Rybky)

- 30min cvičení a přehrávání hudby na hodinkách přes bluetooth je nedostačující, jako srovnání použije mp3 přehrávač, který neposílá hudbu přes rádio.

- 90 watches per day u Applu vadí, ale že má konkurence úplně to samé už nenapíše.

Takový jednostraný hate jsem u produktu, který ještě nevyšel do minulého víkendu fakt nečetl. Ale taky co čekat od člověka, který sesmolil články s nadpisy:
iPhone 6 Plus: Super herní konzole... ale co dál?
Jak Apple omylem vyrobil ohebný telefon
Apple ovce, aneb jak Apple k iZákazníkům přišel

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
16. 3. 2015 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechapu co porad proti Michalovi mate, vzdyt pise i kladne zamereny uvahy ohledne Applu
[url]https://pctuning.tyden.cz/hardware/notebooky-pda/31148-iphone-6-plus-super-herni-konzole-ale-co-dal?start=1[/url]
[url]https://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry-a-zabava/30217-projekt-snehurka-jak-vznikaly-tajne-zbrane-apple[/url]
[url]https://pctuning.tyden.cz/hardware/multimedia-zvuk-tv/23795-pohled-jablickare-jaky-je-novy-ipad-a-jeho-prislusenstvi[/url]
[url]https://pctuning.tyden.cz/hardware/multimedia-zvuk-tv/23795-pohled-jablickare-jaky-je-novy-ipad-a-jeho-prislusenstvi[/url]
[url]https://pctuning.tyden.cz/multimedia/16-elektronika/17726-uvaha-nesnasime-ipad-aneb-jak-byt-ponekud-mimo[/url]

nameless1
nameless1
Level 1 Level 1
20. 3. 2015 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

o kterých se moc nemluví jsou pro mě aktuálně nejlepší chytré hodinky. Super funkce - to potřebné z chytrosti, hlavně notifikace + skutečné využití pro outdoor a sport, opravdová vodotěsnost, vypadají asi milionkrát líp než iwatch, zvlášť luxusnější sapphire verze, výdrž nejméně týden a to se zobrazením času neustále, nic se nemusí probouzet.

Reklama
Reklama