Zpět na článek

Diskuze: KFA2 GeForce RTX 3070 EX Gamer: dobrý základ

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

BackPa
BackPa
Level 1 Level 1
4. 1. 2021 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jaký má ta grafika, za tu cenu smysl? Na 4K to není, na 1440p stačí už RX 5700XT za mnohem nižší cenu. Honiči fps budou raději stejně volit RTX 3080 nebo 3090. To koupí jenom ten, co to fakt potřebuje, ale kdo to fakt potřebuje? Pokuď se neživí hraním, tak vyhozené peníze, ale tam opět platí předchozí bod, že raději šáhne po něčem výkonnějším.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
4. 1. 2021 22:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BackPa S DLSS je to na 4K úplně bez problémů, bez něj je to v podstatě jako RTX 2080 Ti s výjimkou nějakých čtyř her, kde je dobré nastavit nižší detaily kvůli paměti.

A u RTX 2080 Ti by před čtvrtrokem nikdo neřekl, že na hraní ve 4K to není.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
5. 1. 2021 06:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Upscaling je berlička pro konzolisty, nechme to tam...

BackPa
BackPa
Level 1 Level 1
5. 1. 2021 00:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Btw, to říkám už od doby, co vyšly první benchmarky té grafiky. Bohužel, ani RTX 3090 není plnohodnotná 4K karta. V rok vydání musí daná karta zvládat všechny hry na dané rozlišení na Ultra s 60fps. Jak to nedává a musí se něco omezit, tak je to špatně. Kor u grafiky za skoro 60 litrů. Dělat menší ústupky se dá u grafik do 20k, ale výše už to musí být bez kompromisů. Bohužel u RTX 3070 se musí dělat hodně kompromisů a tedy za tu cenu je to zbytečná karta, pro mě.
A kdo nesouhlasí, jeho problém, ale v tom případě tu můžu napsat, že moje bývalá GTX 1070 je taky 4K karta i když reálně to byla karta, která tak tak dávala 1080p na max detaily. Ale se snížením detailů se dalo hrát i ve 4K. Rozdíl je v tom, že ta 1070 stála nová 13 litrů a byla to druhá nejvýkonnější karta, co v té době, byla na trhu.

BackPa
BackPa
Level 1 Level 1
4. 1. 2021 22:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Z her, co hraju, jsem DLSS viděl jenom u Cybershit 2077.
Nehledě na to, že 4K DLSS není 4K! Je to stěží 1440p přepočítané do 4K a plné artefaktů při tenkých linkách. Ne, díky, chci surový výkon, ne nějakou ojebávku.
Kor u grafiky za 18k. Kdyby stála 11k, tak ještě přihmouřím oko, ale takhle, rozhodně ne. Nehledě na to, že oproti RTX 2080 Ti má o dost menší paměť a to už může být u 4K problém.

JurikAler
JurikAler
Level 1 Level 1
5. 1. 2021 23:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @BackPa: Viděl nebo hrál ? Velice zásadní rozdíl.

JurikAler
JurikAler
Level 1 Level 1
5. 1. 2021 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @ananta: Však doufám, že to tam AMD dodá a bude to mít podobné parametry.
Netrpělivě vyhlížím ohlášení PS5Pro.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
5. 1. 2021 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @ananta: On to není jenom upscaling. Reálně je v tom snímku víc informací než při upscalingu. A je to zároveň AA a temporal AA.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
5. 1. 2021 06:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @BackPa: Stojí tolik protože je převis poptávky nad nabídkou. A výkon má jako 3měsíce nazpět co byl za 30Kk+. Zároveň i přijatelnou produkci tepla, proto je takový hit i za cca 5Kk nad oficiální cenou.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
5. 1. 2021 01:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @BackPa: Odkud se vzal nesmysl "V rok vydání musí daná karta zvládat všechny hry na dané rozlišení na Ultra s 60fps" :?: Výrobci her drží basu s výrobci grafik a hry jsou schválně náročnější než aktuální grafiky zvládnou, tak tomu bylo, je a bude.

BackPa
BackPa
Level 1 Level 1
6. 1. 2021 02:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @JurikAler: Hru jsem hrál asi 17 hodin. DLSS videa ze hry jsem koukal na netu, resp. rozbor DLSS vs Nativní rozlišení. Prostě když něco nemáš ve výchozím rozlišení, tak to těžko dopočítáš, že jo. U 4K to není tak moc vidět, ale dej si 1440p + DLSS a koukni se na tenké linky, fuj, hnus.

BackPa
BackPa
Level 1 Level 1
5. 1. 2021 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @DDR0: No a co? Kdysi komponenty staly jako barák. Mají snad teď stát jako celé město, když jsou o tolik výkonnější?
RTX 2080 Ti byla nejvýkonnější GPU, stála 30+-k. Tedy RTX 3090 měla stát stejně nebo míň, když je to nejvyšší model. RTX 3070 by měla stát stěží 11-12k.

BackPa
BackPa
Level 1 Level 1
5. 1. 2021 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @rnb: Počkat, takže vy si koupíte High End kartu za 60 litrů, abyste hned při první hře musel snižovat detaily? Budu dělat, že jsem toto nečetl. A co za rok? Dva? TO už si zahrajete stěží ne Medium detaily. Já kupuju kartu aspoň na 2 roky. A po ty dva roky si chci zahrát na nějaké pořádné detaily, což znamená, že už při koupi musí mít karta dostatečnou rezervu a to prostě zatím nemá žádná.
Bod 2 - Hry jsou náročnější ne proto, že by to byla úmluva mezi tvůrci a výrobci GPU, ale proto, že kravaťáci chcou stihnout termín. Stále je tu hodně her, které se dají hrát na slabších sestavách a vypadají skvěle. Kdyby všichni dělali dělali to, co u Cyberpunku, tak to zapříčíní smrt PC platformy a určitě to nepřinutí kupovat lidi nové grafiky. To si spíše koupí novou konzoli. Však drtivá většina lidí má stěží něco o výkonu GTX 2060.....

JurikAler
JurikAler
Level 1 Level 1
6. 1. 2021 03:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @BackPa: 1440 jsem měl já, můžu souhlasit s tím, že je to poznat když je nastavené cokoliv pod Quality. Je ale důležité jak hra funguje v pohybu než pixel hunting. A mě to za to stálo.
Pak je tu Death Stranding, tam naopak vypadal obraz líp hlavně co se týká drátů vedení a celý byl víc koherentní. Tady o výkon nejde, hra chodí všude dobře.
Jsou to moje osobní dojmy to je jasné, ale nelze říct, že celé dlss je k ničemu jen proto, že se mi ten princip nelíbí nebo to na mojí kartě nejde.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
5. 1. 2021 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @BackPa: No a co? Prostě jich je málo, tak platí železný zákon trhu. Taky se mi to nelíbí ale tak je to u každého nedostatkového zboží. Kdo tu kartu opravdu chce tak si připlatí, ostatní mohou svobodně remcat...

rnb
rnb
Level 0 Level 0
5. 1. 2021 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @BackPa: 60 litrů jste zaplatil za to, že máte 3x tolik FPS než ostatní chudáci co mají jenom 15 litrů.
Výrobci her mají marginální možnosti zasahovat do GPU a do ovladače GPU, kde se koná 95% práce kolem grafiky a něco tam optimalizovat.
Žádná smrt PC platformy nenastala, naopak desetitisíce hráčů po celém světě si za rok-dva koupí novou GPU právě kvůli Cyberpunku, aby měli víc FPS, čímž ekonomika naopak naroste.
Konzole jsou na 4K mrtvé, Cyberpunk je důkaz.

BackPa
BackPa
Level 1 Level 1
6. 1. 2021 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @JurikAler: Já neříkám, že DLSS je špatný nápad, jenom je zatím nedokonalý a to mi vadí.
Prakticky vzato, u 1080p a 1440p DLSS není potřeba, resp. je to nekoukatelné. Buď ta grafika ten RT dá, nebo nemá výkon ani na rasterizaci v tom rozlišení. Takže DLSS se hodí na 4K a tu je ten problém. 4K dávají jakž takž, s hodně kompromisy, až RTX 3080 a RTX 3090, které stojí tolik, že za ty peníze chceš reálný výkon a ne mít vyšší fps kvůli nějaké ojebávce. Protože pak výjde hra, která to "zázračné" DLSS nemá a ty na grafice za víc, jak 50 litrů budeš snižovat detaily. To prostě ne. Mě nevadí si připlácet, když za to ten výrobek stojí. Moje LG OLED E9, kterou mám jako monitor, byla dražší, jak počítače většiny diskutujících zde. Tam ta černá, herní vlastnosti, input lag, 4K@120hz, Gsync, nejlepší HDR, atd mají smysl, ale jaký smysl má předražená RTX 3070 nebo výš? Co mi přináší navíc oproti mojí RX 5700XT za 12k? Nic, za co by stálo si tolik připlacet! V 1440p si zahraju i nové tituly na vyšší detaily (tedy kromě Cyberpunku, ale ten nejede ani na RTX 3090). Na RTX 3070, za 19k, dostanu 1440p převlečené za 4K. To si můžu zapnout hru, nastavit 4K rozlišení a škalování nastavit na .70 a rozdíl bude minimální, kor při menších uhlopříčkách. A to je to, o co mi jde. Kdyby 3070 stála 10k, 3080 16k a 3090 22k max, tak ani nepípnu, ale takhle prostě musím svůj názor napsat.
https://youtu.be/xqLhrdMZTA8

BackPa
BackPa
Level 1 Level 1
5. 1. 2021 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @rnb: Teď přemýšlím, jestli to má být sarkasmus, nebo jste opravdu tak mimo. Lidi si nikdy nekoupí něco dražšího. Když kupují karty do 10k tak těžko najednou koupí kartu za 30k a většina lidí si koupí kartu za 6k a pak na ni jedou i pět let, jenom si sníží detaily a rozhodně neletí ihned koupit nové GPU, protože už to jejich je slabé na nějakou novou hru. Mě nedělá dát 20k do grafiky, ale chci od ní i adekvátní výkon. Což zatím nesplňuje ani AMD, ani nVidia.

JurikAler
JurikAler
Level 1 Level 1
7. 1. 2021 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @BackPa: Dokonalé není ani TAA, to je proč se mi líbí Death Stranding s DLSS víc, neni tam ani jediná rušivá zubatá hrana. A neni to rozmazané jak by se dalo očekávat. A je nejspíš počítané z niššího. Další věc je, že třeba práve video od gamers nexus ukazuje jak negativní, tak pozitivní věci ohledně dlss. Ceny, s tím souhlasím, ale co s tím můžeme dělat? Nanejvýš nekupovat.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
6. 1. 2021 03:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @BackPa: Nic o 30k jsem nepsal. Typický pařan má GPU za 5-15 litrů a nakupuje novou GPU zhruba co dva roky, ve stejné cenové hladině a za dva roky bude mít přibližně tytéž FPS jako ty letos.
Lidé s kartou za 6k co s ní jedou 5 let jsou nostalgici, ne pařani, každý musí uznat, že nové hry na takových kouskách prakticky nejdou.

BackPa
BackPa
Level 1 Level 1
7. 1. 2021 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @JurikAler: Tak DS má samo o sobě nic moc level design. Ta grafika je docela jednoduchá pro DLSS.

BackPa
BackPa
Level 1 Level 1
6. 1. 2021 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @rnb: A přitom by jim stačilo koupit grafiku za 12k a ušetřili by, protože by jim ta karta vydržela o mnoho dýl. Ale lidi, co si koupí multimediální grafiku (GPU pod 10k) nejsou praví hráči. Pravý hráč si chce hru vychutnat co nejvíc, ne ji hrát na low detaily. Nechápu lidi, co stále sedí na 1080p. Každý správný hráč už má aspooň 1440p zobrazovadlo, případně už je připravený na to, až příjde 4K grafika.

JurikAler
JurikAler
Level 1 Level 1
7. 1. 2021 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @BackPa: Souhlas, ale přeci jen, s videí se dovíš prd, musíš to sám otestovat.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
7. 1. 2021 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @BackPa: Koupit si dražší kartu aby déle vydržela není špatný nápad, ale kazí to cashflow, pro spoustu hráčů nepřekonatelný problém.
Odkud se vzal zase další nesmysl "Každý správný hráč už má aspooň 1440p zobrazovadlo"? Pařan paří na takovém rozlišení, kde se cítí komfortně s detaily a FPS. Mnoho lidí tak paří na 1080p, protože na 1440p mají málo FPS a na víc FPS nemají peníze.

BackPa
BackPa
Level 1 Level 1
8. 1. 2021 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @JurikAler: Z videí se kolikrát dozvíš víc, jak když si to přímo zahraješ. Záleží na tom, jak kvalitně je to video udělané.

BackPa
BackPa
Level 1 Level 1
7. 1. 2021 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @rnb: A to je ten rozdíl mezi hráčem a nadšencem, neboli správným hráčem. Někdo si chce jenom zahrát, tak šetří, na čem může, ale někdo si chce hru opravdu vychutnat. Taky jsme hrál dlouho na 1080p a odmítla jít výš, protože ceny grafik. Ale pak jsem objevil krásu 1440p@120hz a 4K a už bych se k tomu nevrátil. Osobně ročně hraju ais tak 4 hry, ale chci si je opravdu vychutnat a ne se dívat na to, jak se mi před očima dočítají objekty nebo naopak mizí... Prostě si tu věc nekoupím za měsíc, ale za 3, to už mě nezabije.
Prakticky vzato ještě v roce 2019 jsme hrál v 1080p, pak jsem koupil tu QLED, protože 1440p@120hz. Na to moje GTX 1070 nestačila, tak jsem minulej rok koupil RX 5700XT. Na 1440p v klidu karta. Pak jsme is koupil OLEDku, která už umí i 4K120Hz a proto chci jako další grafiku něco, co zvládne aspoň 4K@60fps minimálně v době vydání. Zatím se mi nenabízí nic. U všech GPU musím dělat ústupky.

JurikAler
JurikAler
Level 1 Level 1
8. 1. 2021 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @BackPa: Jak to říct .. mě příjde, že tě apriori žere skutečnost, že k té fantastické 4KOLEDTV je tvoje RX5700 absolutně nedostatečná karta a zejména CP77 si tam nemůžeš pořádně užít. Vzheldem k cenám je nová GK výdaj, který nejsi ochoten akceptovat. Proto nemá váhu když nemáš vlastní zkušenost a intenzivně prosazuješ svá tvrzení.
Nakonec, kromě hraní v dnešní době absurdních rozlišeních je raytracing to oč tu běží, kvůli tomu je tu dlss.

thunder.m
thunder.m
Level 14 Level 14
4. 1. 2021 23:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naco jsou grafiky které nejdou koupit?.......

A vzhledem k ceně BTC si je nejspíš nekoupíme dřív než v létě.

Měli byste teď víc testovat GTX 1650, nebo Radeon RX 580, to je to nejlepší co se dá sehnat, když nepočítám předraženou RTX 3090 v jednotkách kusů.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
5. 1. 2021 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thunder.m 1) BTC je prakticky netěžitelné, nicméně určuje cenu zbytku crypta

2) cena BTC je vždy velmi dočasná, obzvlášť pokud je hodně vysoko

Problém s nekoupením grafik bude úplně jiného rázu související spíš s ekonomicku situací ČR a světa. Teda za předpokladu, že nebude dřív WW3.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
5. 1. 2021 06:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thunder.m Ale koupíme, jen to není jako nákup housek, chce to trpělivost a oni se po kusech objevují. Konkurence je na tom ještě hůř.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
5. 1. 2021 02:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thunder.m No to bych mohl, ale to už nebude nikdo číst. :\

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
5. 1. 2021 05:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je jeden z mála obchodů kde se objeví aspoň ty RTX, zato po Radeonech ani smrad.
Co mě u této třídy karet fascinuje jak je dělají tří ventilátorové lopaty, když v základu jde o fyzicky malou mainstream kartu. Mám s tímto GPU od Zotacu, Twin Edge a dva bohatě stačí na tiché chlazení. A hlavně nepřepažuje celou skříň takže je lepší odvod tepla :idea: .

kbq
kbq
Level 1 Level 1
5. 1. 2021 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 S tím odvodem tepla záleží i jak je celá skříň ventilovaná. Nemusí to být problém.
Nad kartou fičí velký CPU chladič, pod kartou fičí ventilátory karty, po stranách skříně další ventilátory, teploty na všech čidlech v pohodě.

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
5. 1. 2021 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 divne, vcera som si ten "smrad" normalne kupil...samozrejme drahsie, ako by to malo stat, ale to teraz stoja vsetky karty :/

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
5. 1. 2021 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skaven321 Tak to gratuluji. RTX3080 jde v čechách normálně koupit, stačí vědět správný eshop. A to i před Vánocema.
Kde ale koupit v čechách RX 6800 XT, to fakt nevim. Můžeš naznačit?

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
5. 1. 2021 22:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skaven321 @cursedslayer: v cechach nikde, ale mindfactory pred tyzdnom mal rx6800xt nitro+ za 800€
s donaskou na slovensko ma to stalo 827€

BackPa
BackPa
Level 1 Level 1
5. 1. 2021 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skaven321 @cursedslayer: Tak kde ji můžu normálně koupit za doporučenou cenu? Bez čekání nebo příplatku?

Jan Schrenk
Jan Schrenk
Level 1 Level 1
5. 1. 2021 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skaven321 @skaven321: Včera dopoledne měli na Alze 5+ ks RTX 3080 od MSI (model za 32 tisíc), ještě před Vánoci jsem potkal i 6800xt (jen jeden kus) asi za 22 tisíc a sem tam vidím RTX 3070. RTX 3090 už jsou dostupné docela dobře, Alza jich má mraky, CZC taky docela dost.

Blbý je, že já bych si chtěl pořídit RTX 3080 FE za 19 tisíc a to mám tedy dost smůlu. Nechci platit 30 tisíc za 3080 s výkonem vyšším o 5% (nebo méně), nebo 50 tisíc za 3090 s výkonem vyšším o 15%. A fakt nechci krmit překupníky. To snad jedině kdyby moje 1080 už dosloužila. Takže čekám...a čekám...a čekám.

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
5. 1. 2021 23:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skaven321 @fucida: no, mne to pride, cim dlhsie budes cakat, tym drahsie karty budu...kvoli miningu. bitcoin je kua vysoko, a ethereum ho kopiruje. a 3000ky su dobre na tazenie.
necakaj a kupuj.

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
5. 1. 2021 23:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skaven321 @skaven321: a neviem preco ste vy cesi fixovani na alzu, popripade czc
caseking/mindfactory a ides

BackPa
BackPa
Level 1 Level 1
6. 1. 2021 02:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skaven321 @skaven321: Protože nekoupím grafiku v zahraničí. Už vidím, jak posílám kartu někam do řiti a vysvětluju v cizím jazyku, co tomu je. Nehledě na to, že ty karty jsou předražené všude.

PDSFab
PDSFab
Level 1 Level 1
5. 1. 2021 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ráno pri trónení na záchode, som našiel na Alze MSI 3070 Trio za 795Eur >5ks, teraz tam je 2080Ti tiež Trio za 1 310,82 € :D a sme späť v dobách temna, moja 1070 za chvíľu skape, našetrené mám, no ak vydrží do leta, to bude zázrak. Teraz sú osratí celá hentá zgerba.

kbq
kbq
Level 1 Level 1
5. 1. 2021 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PDSFab Ono se na staré karty teď dost zapomíná, ale pokud člověk nepotřebuje ray-tracing a nehraje ve 4K, tak furt dost zvládnou.

BackPa
BackPa
Level 1 Level 1
5. 1. 2021 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PDSFab Já GTX 1070 v Dubnu prodal a koupil RX 5700XT, jako kartu, než výjde aktuální generace. Ale jak vidím tu dostupnost a ceny, tak se mnou bude ještě aspoň do vydání RTX 4000. AKtuální řada se za ty peníze fakt neoplatí ani zdaleka.

kbq
kbq
Level 1 Level 1
5. 1. 2021 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BackPa No já čekal, že pro nové generace karet bude ray-tracing jako nic, ale prostě je to jen částečný posun ve výkonu. Někdo kdo má GTX 1080 asi bude čekat ještě na další generaci karet.

JurikAler
JurikAler
Level 1 Level 1
5. 1. 2021 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tvl. to je pálka. Ideální do levnějších sestav :D

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
6. 1. 2021 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JurikAler Tak levnější neznamená levná.

Dá se postavit sestava za čtyřicet tisíc, která bude mít regulované větráky kus za pětikilo, chladič CPU za dva a půl a skříň za čtyři tisíce a zdroj o dva litry dražší jen aby byl tišší... a dá se postavit stejně výkonná sestava, která bude o osm tisíc levnější, ale bude se péct ve vlastní šťávě a hučet jako hrom.

JurikAler
JurikAler
Level 1 Level 1
7. 1. 2021 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner To mi připomíná, že bych měl pořešit ložisko ve zdroji, dělá to extrémní bordel :oops:
Já jsem v jsem jednoznačně ta druhá kategorie, ale snažím se mít kvalitní díly aby to vydržely.

Reklama
Reklama