Zpět na článek

Diskuze: Kingdom Come: Deliverance – středověk je fuška!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
17. 2. 2018 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

proč tady není na začátku článku upozorněno že se jedná o SPOILER~~!~~ Proč vykládáte děj bez upozornění????!!!! Fakt magoři. :roll: :roll: :roll: :roll:

rasasak
rasasak
Level 1 Level 1
19. 2. 2018 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Žádný spoiler jsem v článku nenašel. Pokud narážíte na to, že hlavnímu hrdinovi vypálí vesnici a povraždí blízké, tak to je pouze synopse hry.

Je to podobné jako bych vám řekl, že kniha Harry Potter je o mladém čarodějovi který nemá rodiče.

je to predispozice hry od které se teprve příběh odvíjí. Stejné info naleznete na každém webu kde se dá hra koupit, dokonce i na samé krabičce se hrou..

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
18. 2. 2018 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Crhaci mas pravdu, je to blb. Puvodne mi to nevadilo a divil jsem se co to pises, ale pak jsem precetl recenzi na EUG a presne tomu, co tu recenzent napsal na plnou hubu, se tam dokazali krasne vyhnout a napsat to tak, aby to nikomu, kdo to jeste nehral, nezkazili.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
17. 2. 2018 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Spoiler? Spoiler je tam tak na prvních deset minut hry.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
17. 2. 2018 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner No a co a stejně tam jsou i fotky prozrazující jak to bud vypadat a co se bude dít a vůbec, nevím proč prozrazujete děj a kdo je váš nepřítel a tak, kazíte tím akorát tu hru :!:

Elevea
Elevea
Level 8 Level 8
19. 2. 2018 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Crha: Ježíše zabili v třiatřiceti, Kleopatra na konci filmu umře a Césara zapíchne i Brutus.
Neznalost historie neomlouvá! Že je někdo takový diletant, že nedával při dějepise pozor a nezná historii vlastní země, se dá pochopit. Když ale někdo není schopen pochopit, že vyzrazení historické události není spoil, to je projev blbosti.
A na konec drobnost: Spolier není Molier~~!~~~~!~~

shagy2301
shagy2301
Level 40 Level 40
Procesor: ARM
Operační systém: macOS
17. 2. 2018 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Crha: A čo ste prosím Vás čakali od recenzie na hru? Akože názov, jednu tabuľku kde by bolo priemerné FPS na cca 10 PC zostavách a hotovo?

Jan Schrenk
Jan Schrenk
Level 1 Level 1
19. 2. 2018 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Elevea: Mně tam trochu vadí screenshot s tou ubitou Fräulein. To myslím zbytečně odhaluje celkem důležitý dějový bod.

Ale jinak mi nepřijde, že by Michal vyslepičil zbytečně moc :)

Marthy5
Marthy5
Level 1 Level 1
17. 2. 2018 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zatím jsem na začátku,příběh a rozhovory výborné,zpracování (grafika)pěkné.
Ale souboje zbytečně složité,až krkolomné,kůň se ovládá špatně,chybí mi možnost ukládání hry kdekoliv potřebuji.Hře by rozhodně prospěla možnost nastavení obtížnosti.Zatím to vidím tak za mě na 60%.

thorgal
thorgal
Level 1 Level 1
17. 2. 2018 22:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marthy5 KCD jsem to podpořil na kickstarteru a bojoval ve fóru za větší realismus. To že udělali ukládání takové jaké je, je pro mě sice zklamání, ale na druhou stranu zapadá do konceptu hry a myslím, že s ním dokážu žít. To že eliminuje nahrávání až do zblbnutí a zkoušení metodou try-and-error něco pokořit je rozhodně víc role play než většina jiných her na dnešním trhu a dás si sejvovici na závěr před spaním je vlastně dobrý fór.
Ve 4K si moc nezhraju (GTX1070 nestačí na plné detaily ani na 1440p), ale nižší rozlišení to řeší. Na rozdíl od jiných RPG je tu plynulých 60FPS dost potřeba a to jak pro šerm, tak obyčejný pohyb. Hodně lidí hrajících na notebooku bude asi zklamaných, ale s železem na úrovni dnešních konzolí to v 1080p není problém. Těším se až vyjdou nějaké články s vlivem grafických nastavení na výkon.
Obecně je to pro mě počítačové RPG, které se asi nejvíc blíží hraní doupat live (přes dvacet let hraju DRD, AD&D a Gurps a jedenáct let jsem šermoval) a za takový počin jsem moc rád! Lidé, kteří kritizují herní mechaniky, jsou dle mého názoru zblblí počítačovým hraním a zneužíváním exploitů ve svůj prospěch. Ale o tom přece hraní není...

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 2. 2018 23:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thorgal Me na mechanikách hlavne vadí že nebojuju se hrou ale s uzivatelskym rozhranim... to jeste navíc v kombu bez savovaní takze tu samou blbost musim opakovat dvacetkrat protoze sem neco nepochopil jak to autori zamysleli... vrcholem vseho je drzet cudlík abys snedl jablko Nebo smlouvani ktere vymaze tvuj nakup pokud selze - proste jeden zbytecnej opruz za druhym

XeZ
XeZ
Level 1 Level 1
17. 2. 2018 22:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thorgal Toto je pre mňa osobne komentár, ktorý je cennejší než hocijaké premúdrelé hodnotenia a kvázi recenzie na iných weboch. Dík!

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
17. 2. 2018 22:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thorgal Cryengin byl hodně propírán kvůli odezvě a mé dojmy z bety věc dost potvrzovaly, tahalo mě to za oči, když ještě připočtu časté načítání - stát ve frontě na startovní marži (+gpu) se mi vážně nechce.

ketos
ketos
Level 1 Level 1
17. 2. 2018 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marthy5 Podívej se na youtube na rozhovory s Vávrou a Klímou a pochopíš proč to udělali ,tak jak to udělali.Na ukládání zkusí zapracovat anebo si stáhni mood.Nastavení obtížnosti nikdy nebude,kvůli balancu.Ber tu hru jako dark souls ;)

Marthy5
Marthy5
Level 1 Level 1
18. 2. 2018 07:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ketos já chápu proč vytvořily řadu věcí ve hře po svém,ale ne vždy je být ve všem inovativní to nejlepší.Ten soubojový systém se dá naučit,(no třeba recenzent na "hej.cz"píše že ho ještě bůhví jak neumí po 70 hodinách hry)ale proč by se měl hráč takhle zbytečně lopotit?Mít ve hře podobný soubojový systém jako třeba Zaklínač přivítal bych to,a určitě nejen já.Kromě toho je hra plná bugů,grafických nedostatků,navíc je špatně optimalizovaná.Ty 3 hvězdičky s pěti co má na hrej.cz je tak akorát.
P.s-vzpomínám jaké bylo pozdvižení s grafickými nedodělky a bugy u hry ME-A,hráči ji a EA posílali do horoucích pekel,a hle vyjde tahle hra a najednou to samé vlastně nevadí,to se přece časem srovná.No já posuzuju hry stejným metrem,ať je vydá kdokoliv.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
18. 2. 2018 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ketos @Marthy5: Pak na hej.cz asi malo cvicil. Ono vyrezat treba 4 protivniky jako fik to moc ve stredoveku nebylo realne. On autor asi jeste nepobral fakt ze i protivnici maji ruznou uroven treningu. Je neco jineho kdyz se vrhnete na lapku co nema skoro zadny trening a na rytire v plne zbroji co se mecem ohani cely zivot. Proti takovemu protivniku je lepsi vyckavat a zautocit po tom co mu odrazite ripostou.

zvirek
zvirek
Level 15 Level 15
19. 2. 2018 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ketos @pepcadvorak: Realita ?, OK, tak ale se vším všudy :

Jakto že nechodí na malou, jakto že nechodí na velkou ?

Anebo tohle je reálné? Strážného Radima u brány jsem neukecal ani jednou ze 3 možností, ať mě pustí ven.
OK, dám konec rozhovoru, začnu ho znovu a on se mě ptá na to samé ???
Nevypadá, že by měl ve 20ti těžkého Alzheimera .....

Takže, hrajme si na simulátor středověku, ale potom se vším všudy, rovnou to těm lidem takto podejme a možná si jich to takto pár koupí. Takhle je to napůl dobré RPG, ale druhá polovina věcí to zabíjí - ne proto že jsou reálné, ale zkrátka proto, že jsou nudné !

Marthy5
Marthy5
Level 1 Level 1
18. 2. 2018 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ketos @pepcadvorak: Reálně-dva protivníky s mečem neporazí téměř nikdo,4-tak možná bůh,člověk ne.
Hra je něco jiného....

Crha
Crha
Level 1 Level 1
18. 2. 2018 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ketos @pepcadvorak: neřeš to, děti co jen klikají a hra dělá všechno za ně to nikdy nepochopí. :wink:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
19. 2. 2018 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ketos @zvirek: zahraj si skyrym nebo oblivion a pak piš recenzi na toto, jo dík.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
18. 2. 2018 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ketos @Marthy5: takto zjednodušovat/generalizovat ale taky nejde možné to je a nemusí to být bůh;)...ale souhlas hra je něco jiného a to samé se dá aplikovat i na špičkové profesionální simulátory je to pořád vzdálené od reality ... natož řešit realismus v KCD (= jakákoliv hra) je mírně úsměvné

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
18. 2. 2018 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ketos @Crha: Nejde o to ze by se to nedalo zvladnout - jen to je zábava asi jak mytí nádobí...

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
19. 2. 2018 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ketos @Mmchk: Hele mě třeba naprosto odradil soubojový systém Witchera 1 a celou sérii jsem teda úplně vypustil a nijak mě to nemrzí. Tady jsem na soubojový systém taky ze začátku nadával, ale ten systém zahalený mlhou a nepochopením se pomalu vyjasňuje čím dál tím víc. Jde hlavně o to, že z ostatních her jsme zvyklí, že hlavní hrdina je i na prvním levelu trochu víc než kdejakej pohůnek. Tady je Jindra vopravdu řepa/lopata/jelito vyber si. Upřímě, kdyby většině nás dal někdo do ruky meč, asi by jsme věděli základní postoj a jak máchnout vrchem zprava do leva (leváci ať si to otočí). Včera jsem si řekl, že zaskočím za Bernardem a trochu potrénujeme a můžu říct, že když máš beztrestný čas si všechno vyzkoušet "v klidu", začneš tomu přicházet na kloub. Asi po 15 minutách už jsme si tam dávali pěkný výměny, dávali jednu ripostu za druhou a začalo to mít pěknou dynamiku. Nicméně Bernard je prostě pán a stejně by mě rozsekal, už jen díky tomu že umí triky a já zatím ne.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
19. 2. 2018 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ketos @Crha: Ja hral oboje a zdaleka sem se u toho tolik nenudil jako u KCD

humik
humik
Level 23 Level 23
19. 2. 2018 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ketos @Mmchk: ... tak to nehraj ? :)

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
19. 2. 2018 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ketos @humik: zakaznik"Pane vrchni - v polevce co jste mi prinesl je mrtva mys"
vrchni"Jestli ti to nechutna tak to nejez"
-stejna logika

humik
humik
Level 23 Level 23
20. 2. 2018 08:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ketos @Mmchk: Doplním.. "když tě to nebaví, tak to nehraj" ..

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
20. 2. 2018 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ketos @humik: O me nejde - jde o to aby se nenachytali dalsí lidé na medialní masírku (nejen) bakalových medií... Shrnu to pokud hrajete hry kuli grafice a cutscénkám je to hra pro tebe, pokud jde o cokoli jiného tak je hra podprumerná

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
20. 2. 2018 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ketos @Mmchk: Vyrazne nesouhlasim. Spis bych to rekl takto. POkud rad hrajes hry kdy nekam vlitnes a zbesile mavas okolo sebe mecema a vsechno popada tak si to nekupuj. Pokud mas rad hry kde hrac neni terminator a kazdy souboj proti tvrdsimu protivniku je riziko kde clovek musi premyslet, pak si tu hru kup

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
20. 2. 2018 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ketos @pepcadvorak: No riziko to je - ale je to spis jako clovece nezlob se - dostanes postih aniz bys na to mel jakykoliv vliv - ale proc ne - clovece nezlobse se porad dobre prodava, i kdyz je to nuda... my ostatní si zahrajem neco kde mame na vysledek vliv - jako. Treba shadowrun... jinak doporucuju pred koupi shlednout fightclub s klimou kde resej podobne pripominky a jestli ti to nevadí, uzijte si to

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
20. 2. 2018 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ketos @Mmchk: Uz mam pres 50 hodin a dlouho jsem nehral tak dobre udelanou hru, ano souboje jsou tezke ale o to je to lepsi ;) Neni to nahoda uz jen to ze s nekym bojuju a z leva me strili lukostrelec a pak zjistim ze dva sipy trefil do stitu anichz bych se pred nim kryl parada....

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
20. 2. 2018 22:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ketos @pepcadvorak: Je smutny ze si nehral nic lepsiho... ja zas nic horsiho... Kdyz se vratim k tvemu prirovnani k zbesilemu mavani mecem - tady zbesile mavas mecem ale protivnikovi to nic nedela protoze jsi vlastne jen v hratelne cutscene... pokud ti to nevadi - ok Jen chci aby zaznel i objektivnejsi nazor, protoze me stve vsude ta medialní masírka

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
21. 2. 2018 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ketos @Mmchk: Ono toho moc lepsiho neni, jednoduche. Je videt ze jste to moc nehral. Pokud je vice protivniku tak se obcas stane ze pri utoku na zamceneho protivnika dostane zasah nekdo kdo stoji u vas v draze mece. takze opet realne. Ano da to praci se to naucit neni to RPG z dnesni doby kdy proste zmacknete tri utoky a udelate paradni kombo. Tak to nefunguje a je to dobre. Jsem hrozne rad ze se to blizi hram z dob Ghoticku, hry kterou povazuji za jedno z nejlepsich RPG vsech dob.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
21. 2. 2018 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ketos @pepcadvorak: Klidne mi tykej :-) Prave ze hral - pribeh me bavi -a prave proto me mrzi vsechna ta frustrace vsude okolo... To ze dostane zasah nekdo kdo stoji v drze mece dnes povazuji za standard... Zato to ze sem cloveka bez helmy pretahnul mecem po hlave a nic se mu nestalo protoze vlastne hraji cutscenu je opruz (zvlast kdyz sem na to vyplejtval sejvovici...) Ghotic byl super (i kdyz ten inventar... :-)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
17. 2. 2018 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemám na to hw ani čas. V posledním výprodeji na Steamu jsem si pořídil Shadowrun Returns, kterému dám případně přednost. Hrál jsem betu, hra mě hodně láká, ale nechám to uležet.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 2. 2018 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Jo shadowrun je super Uprime bavil sem se u nej o dost vic nez u KC:D mam pocit ze kazdej hraje nejakou jinou hru - dejiny me bavi ale nemuzu si to uzit kuli spouste otravnejch veci... je to jako navsteva muzea a ne hra - v podstate vsechny herni mechaniky sou otresny a dialogy strasne spatne napsany...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
17. 2. 2018 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk Ucházející sci-fi tahovka za necelé 4€. Ke hře nic nepotřebuju (hw, běží na linuxu pod opensource drivery), hlavní kampaň vyplní volný víkend, přičemž si můžu zážitek ohromným způsobem prodloužit skrze pokračování a fanouškovské kampaně. Nebylo o čem přemýšlet.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
17. 2. 2018 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Vážně děkujeme že nás seznamuješ s nějakou trapnou indickou plošinovkou. :roll:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
17. 2. 2018 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Takové gigantózní rpg mě prostě děsí časovou náročností (patřím mezi ty, kteří prohledají každý kout), navíc mečování mě oslovuje o dost méně, než gunplay a zlodějským (stealth) přístupem prakticky úplně bez boje asi nelze prolézt celou hru, jak jsem pochopil. Takže banán! Kvůli tomu kartu na hraní kupovat nebudu :P

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
19. 2. 2018 07:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Xcute: Ve hře je povinný jen jeden souboj a podle indicií jde také vyřešit bez meče. Stealth tam rozhodně hrát můžeš. Jsem sice relativně na začátku, ale náhodou jsem si uložil hru před bojem který šel řešit spoustou způsobů. Dva kumáni zrovna obědvají a sedí vedle sebe na jedný kládě. Řešil jsem to i tak, že jsem se svlečený ze zbroje pro nejvyšší tichost doblížil za jejich záda. Naštěstí tam je jeden zajatec který neustále pořvává a nadává na kumány, takže to není problém. Počkal jsem si až začne zase vyřvávat a začal jednat. Po přidušení pravého začal levý reagovat až na padající tělo, ale to už jsem byl za ním a přivíral mu ventyl taky. Pak jsem je oba dobil na zemi a osvobodil zajatce.
Ale vím že to jde řešit i třeba tak, že je opiješ, otrávíš nebo prostě vyrubeš. Nebo si počkáš až pujdou na kutě a pak...

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
17. 2. 2018 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Take se pridavam, mam odehrano cca 22 hodin. A musim rict naprosta parada. Tahle me hra nevtahla snad uz pres rok a pul. Soubojovy system je pekelny ale pokud budete par hodin trenovat v Ratajich tak vam garantuju ze se posunete opravdu dal, umim zatim tri komba a plus ripostu s mecem. Driv jsem utikal pred kumanama ted je roztrham. Pomalu chci prejit na tupe zbrane. Jinak typ na penize...jdete pytlacit vysokou a to maso nekde uvarte pak uz nebude kradene a da se na tom pekne vydela. Jen bugy ve hre jsou coz je pochopitelne ale co mi hodne vadi je bug v lukostrelbe v ratajich kdy konecne na stredni obtiznost turnaj dam opravdu vysoke skore ale jeden ze strelcu nestrili, tak tam cekam cekam a cekam ale nakonec se musim stejne hnout a jsem diskvalifikovan :(. Nicmene za me 100%

kubik
kubik
Level 1 Level 1
17. 2. 2018 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Transsexualni muslimske lesbicky, gay romance, duraz na obnovitelne energie, ochrana prirody, neziskove organizace...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
17. 2. 2018 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kubik A co děti? Jak mám ulevit nutkání je svlíkat a vraždit? Tahle země nemá budoucnost :P

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
19. 2. 2018 02:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Jen počkej jestli to půjde modovat, pak se dočkáš.. :D

Btw. jestli tam nejsou děti, tak to zas tak moc realistický neni. Jako pochopitelně by to bylo kapku hardcore, ale celá ta hra vypadá dost hardcore ve všem.

zkill
zkill
Level 10 Level 10
17. 2. 2018 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Projekt jsem podpořil na Kickstarteru takže mě to stálo celkem zanedbatelných 18EUR. Zatím mám odehrány asi zanedbatelné 4 hodiny.

Co mě však mile překvapilo jsou HW nároky. Na mám postarším železe při rozumném snížení rozlišení a kvality grafiky (1680x1050, střední detaily) hra funguje hezky plynule. Mám i5-4670K + 16GB RAM + HD 7870.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
19. 2. 2018 08:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zkill Na medium detaily to jde hrát na kde čem. Včera jsem to zkoušel na Ryzen 1200 + RX560 4GB. Rozlišení jsem musel stáhnout na 720p@1080p ale v kombinaci s freesyncem to pak bylo naprosto skvěle hratelný(40-70fps) a stále koukatelný i na takovym "potato" PC.

Sov2T
Sov2T
Level 1 Level 1
18. 2. 2018 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtel bych autora pochvalit, za velmi podarenou recenzi. Vic takovych!

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
19. 2. 2018 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevíte někdo zda jde otřít meč od kečupu jinak, než broušením? (debilní otázka, že?) Teď mě napadá že to dělá ještě umytí v kádi (myslím). A možná...možná...půjdou použít obvazy na meč, stejně jako jedy a léčiva na jídlo.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
20. 2. 2018 07:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer Tak nejde umít ani v kádi ani obvazy ani při použití kovářskýho náčiní. :/

zvirek
zvirek
Level 15 Level 15
19. 2. 2018 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer A to je přesně to co to kazí, poloviční realismus:

Zatímco normálně by sis meč otřel do kalhot/do trávy atd. tady to nejde.

A menší část lidí bude křičet, že to chce víc reálný, ta větší ( aspoň doufám ), že naopak méně. Takže se možná dočkáme, že to třeba půjde, nebo doufejme ne.

Podle mě má smysl dělat věci reálně tak, dokud je to zábavné, ale nepřehnat to , aby to spadlo do nudy/stereotypu/frustrace:

Př:
V MS flight simulatoru je docela sranda si zkusit zakroužit Jumbojetem kolem Prahy, ale letět s ním 8 hodin přes oceán jako v reálu ? To moc lidí nepobaví ....

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
19. 2. 2018 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zvirek Tak sorry, ale asi jsem zrovna úchyl, kterej by si na výpravě ten meč rád vypulíroval i za cenu krátké animace. Zas tak často se tam neřezničí. A skloněn nad mrtvolou bych si ten sajrajt i někam otřel. Do kalhot teda zrovna ne. Jinak je celkem pěkný jak se ten zubatej tupej meč krásně mění když ho vezmeš na broušení.

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
19. 2. 2018 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za dva roky to bude dobrá hra.

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
19. 2. 2018 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Předěláváme s kamarády Skyrim do Enginu KDC. Můžete nás finančně podpořit na oficiální stránce projektu www.rybkaivavrajsoutrotli.com

*obelix*
*obelix*
Level 1 Level 1
21. 2. 2018 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

až to bude vyleděný a v GOTY edici za 500 tak do toho jdu, do tý doby je to jen vyhazování peněz za něco co vás leda tak nasere...

Reklama
Reklama