Zpět na článek

Diskuze: Krypto příležitost: Těžte Chia (XCH) na pevných discích 

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ryzen 5 2600
Ryzen 5 2600
Level 1 Level 1
6. 6. 2021 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

procesor jede na 100 procent ssd se znici za par tydnu a to je ekologicke pak jeste cekate jestli vubec dostanete zaplaceno to neni moc vyhodne pro tezare teda :)

sid
sid
Level 1 Level 1
19. 5. 2021 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

strašné, je to neskutečné plýtvání energií a surovinama pro nic, tedy pro obohacení nějaké skupiny lidí, zatím jsem nezaznamenal reálné využítí cryptoměn a to je jich stovky pominul-li platby kryptem u zeleného skřetaa asi i jinde

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
19. 5. 2021 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sid A jaderne reaktory v letadlovych lodich, ponorkach, tisice vojenskych letadel atd to neni plytvani energii? Hochu .. u kryptomen si o tom trochu neco precti nez pujdes diskutovat, asi sis nevsiml ze jde o vytvoreni financniho ekosystemu nezavisleho na bankach a jinych autoritach a to se docela povedlo, navic tento ekosystem ma pomerne pravidelne periody nahore a dole a da se na tom luxusne vydelavat jen nakupem a prodejem, navic tezba krypta je krasna ziskova zalezitos pri ktere ti doma zustava teplo zdarma, ani uz nevim kdy jsem doma zapl plynove topeni, topim zdarma a jeste je to luxusne ziskove kdyz se to co nakopes podrzis nejakej ten cas a prodas kdyz je kurz nahore.

wattar
wattar
Level 6 Level 6
19. 5. 2021 22:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed Jo, to teplo, linoucí se z místnosti, kde mi běží různý HW pro těžení ETH a Chia, to je i teď v květnu k nezaplacení - podlahové topení mám vypnuté dlouhou dobu :wink:
Každopádně, souhlasím až teda na situaci s XCH - skoro 300 plotů a pořád nula :roll:

kelley
kelley
Level 26 Level 26
20. 5. 2021 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed Ne, nejde o vytvoření finančního ekosystému. Jde o "vydělávání" peněz bez práce :wink:

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
21. 5. 2021 01:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed @wattar: Chia nema smysl tezit, az budou zajete pooly tak snad, otazka je jestli to bude prfitove pro male tezare.. navic co jsem slysel budes muset preplotovavat celou zahradku aby to slo pripojit k poolu. Jinak ja mam samozrejme pro ASIC a rigy na leto umisteni mimo byt, to ani jinak nejde ale uspora za topeni za posledni 3-4 roky bude dost slusna :)

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
21. 5. 2021 07:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed @kelley: ono to je trochu jinak, ty krypto site fungujou jako vysavac na prachy, velci hraci sikovne manipuluji s kurzem meny tak aby nalakali do siti co nejvic malych investoru kteri nabazeni jak to roste v momente zvratu kdy ti velci rybnik vypusti samozrejme nestihnou prodat, samozrejme to byva pojisteny i tim ze burzy nefunguji v dany moment, bud jsou pretizeny nebo zamerne na cas nefunguji ;) Ale vydelavat obchodovanim se da a da se byt v plusu. Tezba je jen dalsi moznost investovani, kdy koupim HW dodavam vykon a dostavam odmenu v kryptomene, samozrejme pokud je vyssi kurz okamzite to prodavam a drzim usd / ktery pozdeji reinvestuju az bude kurz uplne dole. Pro zajimavost treba tezba LTC na antminer L3+ po HW uprave stroje na snizeni napeti a najiti optimalnich frekvenci na nejnizsim napeti davaji asi 410 mh / 450w coz znamena aktualne 1LTC vyrobeny za 34$ - kurs ted po padu 210$ na tak stary ASIC krasa. Samozrejme etereum to je jiny kosmos, tam je profit o par levelu vyse, z 1500w el. spotreby je asi 2000$ profitu (karty 5700xt, + nejake polarisy). Takze tak, kdo umi jede v tom a do prace chodit nemusi, kdo neumi jen beka a do prace chodit musi ;)

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
24. 5. 2021 00:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed @kelley: neni to bez prace, jen pracuji stroje za tebe, ale nekdy ty rigy musi sestavit, odladit, hlidat, opravovat takze uplne bez prace to neni jen je to jiny typ prace.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
17. 5. 2021 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

totální krach a po částečně zpackané hodně bolestivé sebevraždě věčné smažení v pekle! Zmrdi! :x

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
17. 5. 2021 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanL nezavid tem co se snazi neco vydelat ;)

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
18. 5. 2021 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed Já to těm zas*anejm komoušům nezávidím, já jsem za to na ně nasraný! :x

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
19. 5. 2021 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed @RomanL: co s tim maji spolecneho komousi .. tvl.. uz to nehul kamo :)

mittar
mittar
Level 6 Level 6
16. 5. 2021 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tento clanek uz nema moc smysl, chtelo by to dodelat jak je to s poolama co zacinaji zitra, protoze jednotlivec uz nema sanci ...

mittar
mittar
Level 6 Level 6
16. 5. 2021 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mittar Jestli to ja chapu dobre, tak to co uz je natezeno se do poolu neda prenaset, takze by to chtelo osvetlit jak to bude od zitra ... protoze ja z toho moc moudrej nejsem a par desitek TB tomu venovat muzu, ale nema smysl si odrovnat SSD a pak to zahodit, ze ...

wattar
wattar
Level 6 Level 6
16. 5. 2021 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mittar Tak od zítřka ještě nic nebude, prý až koncem května.

wattar
wattar
Level 6 Level 6
16. 5. 2021 23:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mittar @wattar: Mimochodem, přes 200 plotů a stále nula XCH :lol:

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
17. 5. 2021 01:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mittar @wattar: to bude tim ze vyrazne stoupla obtiznost a muzes taky cekat rok nebo nekolik let nez bude odmena.. uplnej nesmysl jet solo, musis jet na poolu, solo se da ale musis mit ohromnej vykon / mnozstvi plotu. Vzhledem k tomu ze neni ani stabilizovana cena na a podpora na vice burzach tak to je zatim cistej gamble a otazka je jestli se to uchyti a jaka bude cena a profitovos..

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
17. 5. 2021 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mittar @Maximumspeed: aktualne 2 ploty prumer na nalezeni bloku = odmena 19 let :-D 1 plot 37 let a to je stredni cas nekdo muze mit stesti a da to drive nekdo ne a po 50 letech nic nenajde a mezitim stoupne difficulty asi 10 000x takze pochybuju ze za svuj zivot uvidite nejakej reward .. totalni nonsense :)

wattar
wattar
Level 6 Level 6
18. 5. 2021 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mittar @wattar: Nyní 240 plotů a pořád prd. Ukazuje to šanci 2 měsíce pro možnost vyhrát XCH :lol:

wattar
wattar
Level 6 Level 6
24. 5. 2021 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mittar @wattar: Tak jen pro zajímavost a nadhled, jak to s Chia aktuálně je. Nyní 456 plotů a pořád prd, tzn. 0 XCH :x Uvidíme, jestli 31.5. ty pooly pomohou v získávání alespoň pár korun :lol:

ElGonzo
ElGonzo
Level 0 Level 0
16. 5. 2021 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zkusil sem to s HW co mám, nadělal 10 plotů a ... ani po týdnu nic. Je to letadlo, pro ty co naskočili jako první a velké hráče. 33% celého objemu plotů má jedna adresa s diskovým polem snad 1,8PiB. Za dobu co článek vyšel až doteď kapacita celého prostoru vzrostla skoro o 100%, pro malé hráče je to o ničem.

Výkon to žere jen při tvorbě plotů, pak už nic. Ale pokud člověk nemá obří diskové pole, je to o ničem. Diff narostl do nebes.

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
16. 5. 2021 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElGonzo a neni to proto ze jsi jel vlastne solo mining a vzhledem k obtiznosti by trvalo treba rok nez bys nejakej blok=reward nasel ? Nebo jsi pracoval pro pool jestli to teda uz jde ?

PetrJirasek
PetrJirasek
Level 1 Level 1
14. 5. 2021 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odinstaloval jsem hned co mi tento program nasdílel všechny zástupce na ploše. Možná sdílel i všechny soubory.

kelley
kelley
Level 26 Level 26
15. 5. 2021 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PetrJirasek Což ovšem neznamená, že je pořád nesdílí :D

PetrJirasek
PetrJirasek
Level 1 Level 1
16. 5. 2021 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kelley Už by měl být snad pokoj. Ale bylo to krásných pár dnů, odinstalováváním, zakazováním a sledováním komunikace. Víc takových programů :-D.

Blablaman
Blablaman
Level 1 Level 1
12. 5. 2021 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jinak nic.

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
11. 5. 2021 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je Nevidany.

Po tom, co sa Praca produkujuca realne a uzitocne hodnoty stala tercom vseobecneho posmechu a TOP je vymyslanie zbensretosorue pocas jazdy na kolieskovych korculach (s beziacim platom 4000 USD) , je Zanik Nevynutny (Reset Nemozny).
Poslednym krokom k Priepasti bude nepodmieneny prijem a vseobecna vseobjimajuca Inkluzia(vsetkych, vsetkeho..)

josephpilsen
josephpilsen
Level 1 Level 1
12. 5. 2021 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaro.jaro Chytrým patří svět, volům práce. Nebo tak nějak to bylo.

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
12. 5. 2021 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@josephpilsen Ale bez práce těch volů, chytří chcípnou hlady.

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
13. 5. 2021 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@josephpilsen @nostrom: mas pravdu, ale "volu" tedy lidi kteri bud nic neumi nebo neco umi ale neumi to prodat je a bude porad velka vetsina a na to ty chytry sazeji.

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
13. 5. 2021 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@josephpilsen @Maximumspeed: K Chia, dokud nebudou funkcni pooly, je pro male horniky/zahradkare nesmysl to farmit, takhle kdovijak ty vyplaty funguji pripada me to jako solomining kde muzete tezit roky a odmena bude 0.. takze jedine na poolech kde mate jistou pravidelnou odmenu.

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
15. 5. 2021 07:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@josephpilsen je rozdiel Chytry a Chytrak...

ono sa to ukazuje az casom - niekedy dost dlhym
napr.: EU a USA "Chytro" (nech robia zlti otroci za par penazi...) "outsourcovali" vyrobu do Ciny
ci to bolo chytractvo ,alebo chytrost , to sa uz zacina rysovat.
alebo dovoz "lacnych" migrantov do EU (moslimov) , aby mal kto zametat ulice .
to sa tiez zacina rysovat ako skor chytractvo, nez chytrost

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
15. 5. 2021 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@josephpilsen este k " Chytrým patří svět..."
asi si to nepochopil...
tale a veticka je produkt typickych Chytrakov

mas pocit, ze svet ovladaju Chytri, alebo Chytraci ?

vo vladach su Chytri, ci chytraci?
platia ich chytri ci chytraci?

zakony su chytre, alebo sluzia chytrakom ?

smerujeme k chytremu svetu ( nemam na mysli "smart", ktory sluzi zas len chytrakom, ako ta Vytazit - financne, emocne, clovecensky...) , ktory sluzi vsetkym ?

lebo co je chytre, ked sluzi iba niektorym a aj to katastrofalnymi nasledkami ...vojny, nepokoje, ozobracovanie, ekologia, zdrazovanie, de facto otroctvo bankam...

korg
korg
Level 1 Level 1
11. 5. 2021 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Momentálně je Chia 5000 až 10 000 krát méně náročná na spotřebu energie. Ne jak Bitcoin - celá Argentina, nebo třikrát Rakousko. Taky jsem už něco vytěžil. Osmijádro,32GB a 2TB SSD jede 2,4TB za den. 17.5.začnou podporovat Pooly a to teprve bude o něčem. Ne čekat 2 měsíce na štěstí, ale každý den stabilní trošičku. Mají velmi zkušný tým lidí. A mají ,,průhledný a vymyšlený´´ koncept. Při ceně 1000 dolarů za jednotku Chia se to samozřejmě vyplatí. Pokud teda člověk vše nekupoval nový. Price is $6.28 per plot. 100 plots for $533.80 ...tady se dá taky vydělat. Můžeš jenom dělat ploty. Mají nachystaný nádstavby pro developery a až se dostanou na Coinbase nebo Binance tak budou populární ještě víc. Hlavně fakt stačí dva měsíce trochu práce a pak už to v Poolu pojede samo. Na to stačí NUC.

enderman
enderman
Level 18 Level 18
11. 5. 2021 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@korg Podľa mna sa to tiež oplatí, ja som začal pred viac ako mesiacom a už mám pár chia. Dufam, že pôjde o úspešný projekt a cena XCH pôjde hore. Coinov je dva krát toľko ako bitcoinov, čiže 10k-20k za jenu XCH je reálna, ak to prerazí. To, že človek môže farmit dlhodobo aj na raspberry pi je velka výhoda. Tiež to nie je len jednoúčelova mena ale ma podporu pre smart kontrakty podobne ako ETH (čiže budú vznikať ďalšie coiny nad chia).

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
11. 5. 2021 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@korg no dobre, ale vyvoj obtiznosti nikdo z nas neodhadne a az se na to zameri mega farmy ktere muzou 5 let zivit energie a HW a svym obrovskym vykonem zabit profitovost pro ostatni.. nebylo by to poprve ani naposledy.

Calis
Calis
Level 1 Level 1
11. 5. 2021 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mezi nevýhodami by mělo být zmíněno, že musíte mít spuštěný počítač nonstop, jinak nedostanete odměnu, ani kdybyste byli vylosováni (pokud zrovna budete offline). Což je nevýhoda oproti těžení na GPU. A nabourává to ten "zelený" koncept (Chia je zelená asi jako hořká čokoláda je "zdravá").

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
11. 5. 2021 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Calis Hořká čokoláda je hlavne dobra jestli je i zdrava o tom jsem nejak nepremyslel nikdy :-D A u tezby to je stejne me nejaky ekopicoviny nezajimaji, kdyz vidis kolik lita letadel a obrich lodi co to sezere paliva a vyprodukuje bardelu ..

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
11. 5. 2021 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed Velmi správná poznámka. Ono i kdyby osobní doprava přešla komplet na elektřinu, tak přínos pro ekologii bude záporný. Protože osobní doprava jaksi není ten hlavní problém.

Ty hlavní problémy nejde vyřešit snadno a hlavně se je nebude chtít řešit, protože by to stálo peníze lidi, kteří jich už teď mají velmi mnoho a tudíž jim je ekologie úplně buřt, neb jde o prachy.

Jediný následek aktuálního ekologického šílenství v EU bude krach EU a všech zúčastněných. Zbytek si pak pravděpodobně rozebere Čína a Rusko, buď se o to poperou nebo se jen rozdělí.

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
11. 5. 2021 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Calis Me by zajimalo jakej to ma sitovej traffic, vim ze tezba eth, btc, ltc atd. Ma provoz na siti minimalni a tohle a jak moc vytizene je cteni/zapis na ty disky kdyz uz jsou "naplotovany"? Abych rekl pravdu zustanu u grafik a ASIC kde je jisty a zabehnuty profit, takovehle pokusy nejspise skonci prudkym rustem diffi a naslednym velmi dlouhym obdobim kde bude profit v minusu, pujde to ziskove prodat az za x let nebo take vubec..

lace
lace
Level 1 Level 1
11. 5. 2021 07:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím, že to bude jako 99.999% altcoinu. Autory vymyšlené bez smyslupného plánu k čemu by to vlastně mělo sloužit, aby se sám napakoval v krátké době (jediný smysl projektu) a pak se po tom zavře voda. Nageneruje si coiny dopředu a po dostatečném hype to prodá a je dokonce života za vodou. Tady je to dotažene k dokonalosti tím,že pokud nechcete čekat tak vám přímo za dolary prodají předem nagenerované zahrádky které si stahnete.

lace
lace
Level 1 Level 1
11. 5. 2021 06:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nejzajímavější je na tom spíš to, že více jak 1/3 mincí bere jedinná adresa viz https://www.chiaexplorer.com/top-farmers. Samzřejmě s velkou farmou.
Respektive několik adres bere celou polovinu mincí. https://www.chiaexplorer.com/charts/topFarmers
Myslím, že bežný uživatel bude s pár disky bez šance. I ta obtížnost než to autor dopsal stoupla zásadně.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
10. 5. 2021 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi vymyslim krypto, ktore sa tazi iba tym, ze sa nieco downloaduje plnou rychlostou.

Do mesiace padne cely Internet a hrdo budem nosit tricko "nasral som cely svet".

nenazranej
nenazranej
Level 1 Level 1
10. 5. 2021 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A taky až přijdou výrobci pamětí RAM, jak na nich těžit, tak nám podsunout měnu co se bude jmenovat Viagra a to už budem všichni v lati.

Tu měnu budou kupovat samotní výrobci disků, protože tím vzbudí horečku, ryba se chytne, disky vystřelí nahoru a za rok pád ...pak oáza a znovu. Někdo se spálí jiný bude ve vatě a výrobce na tom bude nejlépe. A i dodavatelé a pod

To je systém.... jednou to někdo zažaluje .. A já to hned zkusím na Bitcoin... je to nekalá obchodní praktika...

rumpeak1
rumpeak1
Level 1 Level 1
11. 5. 2021 08:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nenazranej No oni ty paměti letí vzhůru preventivně už teď. Dneska jsem se díval na CZC a 64GB RAM Viper blackout 3600 stojí už 8990. V lednu jsem je kupoval za 6390.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
10. 5. 2021 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Boze, to je debil.

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
10. 5. 2021 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

keby sa nejaka kryptomena dala tazit z WC sedatok.
To by som potom (tiez) chcel mat.

Tao
Tao
Level 1 Level 1
11. 5. 2021 06:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaro.jaro Kedy bude krypto za prejazdený počet km? za spálenú naftu? za počet vystrielaných guliek, za počet zavraždených ľudí? ....

mbartak2000
mbartak2000
Level 1 Level 1
10. 5. 2021 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Akorat ze misto derivatu tu mame virtualni menu - opet pro vetsinu populace neuchopitelna vec, do ktere vkladaji sva prani po bohatstvi, ale hlavne se nikdo nesmi zajimat o to, co je vlastne uvnitr...

josephpilsen
josephpilsen
Level 1 Level 1
10. 5. 2021 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Diff už vystřelil do nebes a raketově roste, takže nemá smysl řešit, návratnost je infinite. Bez poolu je nutno mít ne 20, ale 60TB a i to negarantuje drop. Jenže než to nahashujete, tak uplyne další měsíc, takže jste v pr...

Disky tedy na trhu naopak budou přebývat, jen budou "týden použité, jako nové"

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
10. 5. 2021 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě mi chybí nějaké krypto, co není nějak výpočetně náročné, ale na mining potřebuje hodně RAM. Nejlíp aspoň 128 GB.

voidmain
voidmain
Level 1 Level 1
10. 5. 2021 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Tak RAM disk je na plotování chia samozřejmě ideální. Nemá omezenou životnost jako SSD. Těch 256GB na serverový desce neni problém ;)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
10. 5. 2021 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@voidmain No, se obávám, že za 36 litrů se spíš vyplatí pořizovat ta SSD a postupně je odepisovat. :D

rumpeak1
rumpeak1
Level 1 Level 1
10. 5. 2021 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Já bych potřeboval nějaké kombinované krypto, které využívá CPU a RAM. Potřeboval bych vytížit své 3 domácí PC: 1) R5800X s 32GB RAM 2) R3900X s 32GB RAM a za 3) R5950X s 64GB RAM. Ale kdyby se našlo krypto, které jen alokuje RAM, tka můžu nabídnout své staré i7 4790 s 32GB RAM. Když se trochu podtaktuje, tak ten procesor jede s nulovou spotřebou. A třeba by se mi podařilo podplatit nějakého IT v korporátu, aby mi na pracovní noťas nainstalovali double boot okna a využil bych i 32GB RAMky v pracovním noťasu. Jako v poslední době byly ta RAMky fakt nechutně levné - je potřeba s tím něco udělat. A vůbec. Zahálí mi doma tiskárna. Co takhle vymyslet ekologické krypto, které bude 24hodin denně tisknout třeba text: "Babiš je ..." a kdyby se to tisklo na recyklovaný papír, tak je to přeci eko, ne?

_DAVE_
_DAVE_
Level 1 Level 1
10. 5. 2021 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vždyť je to geniální, první kdo z tohodle bude profitovat jsou výrobci. Nevím jediný důvod, proč by byť nepřímo nemohli za něčím takovým stát...

A jestli ano, tak tenhle svět už opravdu to červené tlačítko potřebuje :)

Václav Vlček
Václav Vlček
PCTuning PCTuning
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 5. 2021 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_DAVE_ Tak vždycky záleží na tom, jestli ta mince půjde za nějaké adekvátní peníze prodat a pokud ano, tak co :-)

mbartak2000
mbartak2000
Level 1 Level 1
10. 5. 2021 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Václav Vlček Tak "sama" se neproda.. Neboli musi byt nekdo, kdo ji zakoupi.. A tim se dostavame k jadru pudla - je v zajmu spolecnosti, aby v populaci bylo tolik lidi, co timto budou zit?
Aby z toho nebyla ve finale zavislost jako kazda jina...

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
11. 5. 2021 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Václav Vlček @mbartak2000: Z týchto digitálnych nezmyslov sa zahoja firmy čo vyrábajú hardware
Jedine riešenie je to nekupovať pri takých cenách
Ešte som stihol kúpiť 1Tb 7200ot 2,5 klasicky disk do laptopu za nejakých 52 aj z poštou
SSD ešte nieje pre mňa na laptope skúšam linuxové distribúcie to by po roku išiel ssd do pekla

Tomcat2
Tomcat2
Level 22 Level 22
12. 5. 2021 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Václav Vlček @mbartak2000: Ono to bude letadlo, jako všechny ostatní kryptoměny...vydělají jen ti, co nebudou kupovat poslední...

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
13. 5. 2021 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Václav Vlček @Tomcat2: Skorej Tesla firma splnila online burzový podvod !! Kúpila bitcoin na 30tisic dolároch ale je otázne ci nezačala nakupovať už pri tých 5 000 a keď predala len pri 50 000 tak zarobila za 2 mesiace raz toľko .
Tesla sa po 2 mesiacoch odvracia od bitcoin
A to verejne pri nákupe aj pri predaji

Reklama
Reklama