Zpět na článek

Diskuze: Lynx Tripple Titan — extrémní výkon za extrémní cenu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Arc
Arc
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 06:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opět by mě zajímalo vytížení CPU jader a GPU load při hře ArmA3.

aRIva
aRIva
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Arc Arma v této fázi prostředky moc efektivně nevyužívá, někteří uživatelé na oficiálních fórech uvádí využití kolem 50% v případě CPU a dokonce méně u GPU. BI na tom podle bug trackeru už pracuje.

lukecz123
lukecz123
Level 25 Level 25
4. 4. 2013 07:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprosto souhlasím s autorem, že tohle je jen machrovinka pro nadšence, skoro by se dalo říct vyhozené peníze.Já svojí rozumnou (ne vysněnou) sestavu napočítal na necelých padesát-mám na mysli jen skříň a její obsah.Ale setava je to zajímavá a na těch třech 30" monitorech to musí vypadat parádně.

MAX HACKER
MAX HACKER
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 07:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je taková slátanina že mně to po ráno normálně nasralo. AUDIT na ně! Prostě takové lidi co staví takové PC bych osobně okamžitě zaškolil. Boha krista a ještě maj tu drzost otravovat lidi aby o tom napsali článek ty vole tohle opravdu moc... jdu napsat šefovi LUNXu už jsem vážně totálně nasranej!!!! :( :(

Lqa
Lqa
Level 25 Level 25
4. 4. 2013 07:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Arc]Opět by mě zajímalo vytížení CPU jader a GPU load při hře ArmA3.[/quote]

Tak jelikož ArmA 3 Alfa zatím umí využít pouze 2 jádra procesoru a SLI/CF oproti jedné grafice FPS nepřidá...

Arc
Arc
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lqa To je nepopiratelný fakt a tudíž je můj koment narážka na autora (který mi ani neodpoví na otázku) proč zařazuje do testů SLI (respektive do testů vůbec) hru která nedokáže využít ani moji mainstreamovou sestavu...

febrik
febrik
Level 21 Level 21
4. 4. 2013 07:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Celkem pěkná recenze na zajímavou sestavu (zajímavě přehnanou). Souhlasím, že u té sestavy je cena uměle vyhnaná výš chybně volenými disky, i ten procesor je zbytečnost, na 3930K se dá, bez problémů, dosáhnout 4,8GHz stabilně na, v článku zmiňované, Noctue NH-D14 a výkonu by tak bylo dostatek i tak.

Na závěr si neodpustím rýpnutí, jestlipak na konci roku bude dávaná jako příklad extrémního PC v pokračování vaší bombastické akce (bombasticky zmršené a vyšumělé) "Ukaž svojí sestavu"?

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 07:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vyhodiť jedného Titana, zmeniť CPU, odobrať min polovicu RAM, pridať ďalšie SSD, vymeniť 1xHDD za 2xHDD v RAIDe a k tomu všetkému šupnúť vodné chladenie nie len pre CPU, ale aj pre obe GPU a hneď by to bola zaujímavejšia zostava :wink:

Ico33
Ico33
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic ..no tak takato zostava (brutalDraha)
a vyzera ako low-end humac, wtf ? vsak ako keby t skladalo decko.., aj ta skryna ,cele to posoby lacno a gycovito.., ako zakaznik by som im na to nasral....

Lavak
Lavak
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 08:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=MAX HACKER]Tohle je taková slátanina že mně to po ráno normálně nasralo. :( :([/quote]

Nechapem tvoju nasranost. Su ludia (a medzi nich sa radim aj ja) co sa nepytaju ci danu vec potrebuju ale ci ju chcu. Nikdy by som nevyhodil tolko penazy za PC aj ked teoreticky nan mam, lebo rozum mi kaze radsej za tie peniaze zobrat manzelku na Male Divy pretoze hry ako Crysis by som vzivote nehral. Aj ked 3x30" ma laka.
1. Case tu by som ja urcite vymenil. Hlavne koli dizajnu
2. CPU. Urcite by som si ho nechal. Preco? Preco si ludia kupuju luxusne auta, hodinky, mobili. Preco si niekto kupi 400konove Porsche ked tolko koni a luxusu ti ponukne hocijaka kombi Audina? CPU s X bol vzdy moj sen.(nepotrebujem ho a nevyuzijem ale chcem ho)
3. Vodnika by som nechal. Tie grafiky su tam hodne natlacene a Noctua predsa len nejake teplo rozmeta po skrini.
4. Ram v tejto cenovej kategorii uplne nepodstatne
5. Disky. Suhlas s autorom.
6. GPU. Keby som chcel take PC a 4 grafika by mi dala dalsich zbytocnych 5% kupil by som aj tu.
Pre tych pomalsich...chcem tym vsetkym povedat ze toto nie je PC pre pubertiaka na strednej ale proste luxus pre bohatych a fajnsmekrov.

440bx
440bx
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lavak :D Lidi většinou kupují luxusní věci, aby na někoho udělaly dojem nebo na ně balili ku*wy. Koho chceš balit tímto paskvilem?:D Letíš na uhrovatý chlapečky?:D
Luxusní můžeš mít vilu, auto, hodinky, ale luxusní PC je ptákovina na Ntou.

davison_bg
davison_bg
Level 1 Level 1
12. 4. 2013 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@440bx Luxus možno ani nie je to pravé slovo, skôr zostava nadšenca, ktorý nepozerá na peniaze. A tí to rozhodne nerobia preto, aby zbalili pipku, ale pre taký ten ťažko definovateľný pocit sebauspokojenia z dokonale zoskladanej mašiny.

Ibaže v tom prípade si takáto zostava pýta úplne inú dávku pozornosti a citu pre detail, než sa dostalo tej testovanej. Ale to je už skôr o tom, že človek skladá kusovku na mieru pre seba, alebo unifikovanú sériu do predaja.

Ja si zostavy takého kalibru predstavujem nejako takto... http://www.youtube.com/user/SingularityComputers/videos?view=0

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lavak No dobre, ale i kupovat luxusni veci jde prece trochu s rozumem. A tahle sestava je jen pro bohate bez rozumu. ;o)

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 PS: Ale opravdu to neni nic, co by me (nebo kohokoli jineho) melo "nasrat".

blaho
blaho
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Arc]Opět by mě zajímalo vytížení CPU jader a GPU load při hře ArmA3.[/quote]

kamo klidek,Arma3 je zatial alfa :wink: Ta zatial nevytazuje ani moju GTX 670 OC, nie to este tie 3 kurwy

Arc
Arc
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blaho nevím o tom že bychom my byly kamarádi tak si to nech pro někoho jiného :) a očividně si můj koment nepochopil :D

blaho
blaho
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=MAX HACKER]Tohle je taková slátanina že mně to po ráno normálně nasralo. AUDIT na ně! Prostě takové lidi co staví takové PC bych osobně okamžitě zaškolil. Boha krista a ještě maj tu drzost otravovat lidi aby o tom napsali článek ty vole tohle opravdu moc... jdu napsat šefovi LUNXu už jsem vážně totálně nasranej!!!! :( :([/quote]

Sa mipaci toto : ,,Boha Krista´´ si ako východniari na Slovensku :D

blaho
blaho
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=febrik]Celkem pěkná recenze na zajímavou sestavu (zajímavě přehnanou). Souhlasím, že u té sestavy je cena uměle vyhnaná výš chybně volenými disky, i ten procesor je zbytečnost, na 3930K se dá, bez problémů, dosáhnout 4,8GHz stabilně na, v článku zmiňované, Noctue NH-D14 a výkonu by tak bylo dostatek i tak.

Na závěr si neodpustím rýpnutí, jestlipak na konci roku bude dávaná jako příklad extrémního PC v pokračování vaší bombastické akce (bombasticky zmršené a vyšumělé) "Ukaž svojí sestavu"?[/quote]

Sa povrava ,ze to bude premenovane na ,, UKAZ SVOJU CICINU´´ :D

StepanPepan
StepanPepan
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč jenom 240 gigové SSD v extrémní sestavě? Proč tam není 480? Proč tam jako storage není RED místo BLACK?

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 09:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No kebyže to má byť PC snov... tak jednoznačne 2x 480GB PCI SSD :lol: Síce by to asi "trocha" zdvihlo cenu ale tak rýchlosti by boli neskutočné. + Samozrejme všetko hodiť "pod vodu".

Takero
Takero
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 Ak dáš do PCI SSD, kam dáš potom tie 3 grafické karty? :wink:

jack08
jack08
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takovou sestavu dokáže vymyslet jen hňup.

Wolfii
Wolfii
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přijde mi celkem zajímavé, jak u prakticky každého herního testu redaktor lamentuje, že by snížil RAM na půlku (z 32 na 16 či z 16 na 8).

Dočkáme se někdy zátěžových testů vlivu množství RAM na náročnější práce, které stále může běžný zákazník dělat? Myslím tím renderování HD videa s pár efekty, renderování nějakého modelu třeba z Mayi, Blenderu nebo 3DMaxu, puštění kompletního Adobe Suitu zároveň, apod.

Přeci jen jen to "PC Tuning", ne "Gamer PC tuning".

Takero
Takero
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wolfii 32GB RAM = 24GB ramdisk + 8 GB RAM pre systém, fajn predstava. Zbohom kávičkovým prestávkam pri loadingu.. :)

thorgal
thorgal
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wolfii Naprosto souhlasím. Ve své vysněné sestavě si dokážu představit klidně i 64GB ram a dokonce i jak bych ji využil :D (i pro hry).

Sallvator
Sallvator
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nze na vyvoj furt lepsich a lepsich gpu by meli zabrat vyvojari na optimalizaci

Takovej assasin 3 kterej ani na tehle sestave nejede uplne plynule tzn 60 to je hrozny pritom crysis nebo bf stim problem nema

Je to jen o spatne optimalizaci

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
4. 4. 2013 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tos je to teda riadna strojovna. Klimatizaciu by som riesil umiestnenim do tesnej krabice s freecoolingom.Jednou dierou nasavat studeny vzduch z vonku budovy a druhou dierou vyfukovat horuci vzduch von. Pri takej extremnej cene za samotne PC su nakladay na take male stavebne upravy stratia...

Sp@ce
Sp@ce
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Očividně většina pisálků, (někdy jsem měl pocit, že i včetně autora), vůbec nepochopila smysl celé sestavy. Nešlo o to vytvořit sestavu "co nejvíce výkonu za co nejméně peněz" nebo "rozumná volba pro nadšence a kutili", ale šlo o to udělat sestavu "chci dostupné maximum a je mi jedno co za to". Proto jsou zcela zbytečné debaty jestli 16 nebo 32GB ram a jestli 2x3TB nebo 1x4TB. Maximální běžně dostupné jsou 8GB moduly, proto jsou tam 4x8GB moduly, největší běžně dostupný disk je 4TB WD, proto je tam 4TB WD. Jediná kritika může zaznít na téma SSD disku, kde jsou už běžně dostupné varianty 400 - 512 GB, které by se tady hodily více (extrémně drahé varianty do PCIe neberu jako běžně dostupnou komponentu). Můžete se stavět na hlavu a mínusovat, ale pokud chci postavit nejvýkonnější sestavu, tak ji prostě nemůžu postavit s druhým nejvýkonnějším procesorem a dvěma grafikama místo třech a chlácholit se tím, že to byla přece "ekonomicky rozumnější volba"... O to u téhle sestavy nešlo.

Pepousek
Pepousek
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sp@ce Takovou sestavu by zvladlo dite ze zakladky, staci vzit cenik a vybrat to nejdrazsi. Hura, mam nejlepsi sestavu na svete. Sem dobrej,sem nejlepsi. Na tom neni zadna pridana hodnota, od seriozni firmy bych cekal neco trosku vic...

Lavak
Lavak
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Mysel_1]No dobre, ale i kupovat luxusni veci jde prece trochu s rozumem. A tahle sestava je jen pro bohate bez rozumu. ;o)[/quote]
Bohaty co sa v PC nevyzna alebo sa vtom nechce pripadne nema cas sprtat tomu to je jedno hlavne ze to frci. A je mu jedno co to stoji a co tam je. A taky co sa vtom vyzna si zostavu postavy sam podla seba.

440bx
440bx
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lavak Bohaty treba muze chtit, aby to bylo TICHE. Ne kazdy musi nutne mit vysavac jen proto, ze to je drahe.

Lavak
Lavak
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Mysel_1]PS: Ale opravdu to neni nic, co by me (nebo kohokoli jineho) melo "nasrat".[/quote]
Az vyrasties poobzeraj sa okolo seba co vsetko a ake kravyny vedia byt luxusne. Clovek co ma penazie je zvyknuty na nejaky standart. Ani ti si nekupis hrdzaveho favorita ked mas na octaviu a predsa ta favoritka tak isto odvezie do prace. Ale to pochopis az ked vyrasties.

Lavak
Lavak
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Lavak][quote=Mysel_1]sry to patrilo 440bx[/quote]

Václav Vlček
Václav Vlček
PCTuning PCTuning
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 4. 2013 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Takero]32GB RAM = 24GB ramdisk + 8 GB RAM pre systém, fajn predstava. Zbohom kávičkovým prestávkam pri loadingu.. :)[/quote]A neni lepsi spis vypnout swap a nechat win, aby pamet vyuzily pro cache pres vnitrni mechanismy?

Takero
Takero
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Václav Vlček Pri tak veľkej RAM by jej nevyužitie ako ramdisk bolo mrhanie potenciálom :)

Ramdisk benchmark: http://youtu.be/j4wJlg53hlQ

Praktický prínos ramdisku: http://youtu.be/jbAhJ7INHj8

maltra
maltra
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

že byla GeForce GTX 670 původně určena do segmentu střední třídy, je například z návrhu plošného spoje patrné na první pohled

Že je toto prohlášení nesmysl, je patrné na první pohled. Kam na to chodite, to uz ste fakt tak oblbnuti tymi velkohubymi vyhlaseniami Nvidie ze stracate sudnost? Ked to napise Nvidiot do diskusie tak budiz, ale aby to pisal este aj autor v hlavnom clanku...

irval
irval
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za rok to nema ani tretinovou hodnotu

blaho
blaho
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Arc]nevím o tom že bychom my byly kamarádi tak si to nech pro někoho jiného :) a očividně si můj koment nepochopil :D[/quote]

,,kamo´´? tym som myslel sproste decko, ked pises bludy :roll: trolo :lol:

Jarri
Jarri
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blaho hry bezali na 3 30" monitoroch? teda 3x 2560px?
no ved fps boli hrozne u niektorych hrach. 40fps neberem za plynule. Plynule berem 60fps.

-IRONHIDE-
-IRONHIDE-
Level 23 Level 23
Procesor: Intel
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 4. 2013 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

za ty prachy teda FPS nic moc

Reklama
Reklama