Zpět na článek

Diskuze: Mass Effect 3 — kontroverzní hra s nízkými nároky

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Oriwen
Oriwen
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 05:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechapu smysl tehle recenze, od RPG (jakkoli volne tenhle termin pouziju) nemuzete cekat stejnou grafiku jako od strilecky.
ME3 ma jako hlavni lakadlo (alespon pro me) pribeh a vzdycky si radsi vyberu hru s kvalitnim pribehem nez bezduchou strilecku se superrealistickou grafikou.
Diablo3 budete taky hodnotit pouze z technicke stranky? Ze screenu vime ze ta grafika bude nic moc :)

bobesko
bobesko
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Oriwen Taku sprostost som nepocul uz dlho. Pozri sa na Witchera 2, je to ciste Rpg a kde ma grafiku. Prave v Rpg, sice nie v ME, su krasne scenerie a krajina, kde sa grafike nemusia klast ziadne obmedzenia, takze kludne si viem predstavit rpg v grafike Crysis 2.

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bobesko Sice to není asi úplně RPG? ale chvíli jsem hrál planet Calypso (Entropia Universse), na CryEngine 2 to při své rozlehlosti vypadá docela dobře...umím si představit RPG v CryEngine 3, ale pokud by to mělo vypadat pěkně, tak někdo musí udělat všude detailní textury a hlavně zapracovat na správné teselaci, což prostě stojí peníze a čas...a je otázkou, zda pak zbydou peníze (a čas) na příběh a hratelnost. Ale udělat remake Deus Ex či Vampires Bloodlines v CryEnginu 3, to by byla hra pro mě:-) Snad jen kromě města tam přidat nějakou lokaci víc v přírodě:-)

eaglelukash
eaglelukash
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Oriwen Na PCtuningu se Recenze na hry nepišou tohle je technickej rozbor hry a její náročnosti, a proto se hodnotí hlavně grafická stránka. Od hodnocení obsahu jsou na předposlední stránce výcucy z recenzí herních magazínu, a z těch Mass Effect 3 špatně nevychází.

Jarri
Jarri
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Oriwen Do paze z konzolami. po technickej stranke to je prepadak. ME2 sa mi zda krajsi!!! ked zapnem 8x AA. Takisto shepard sprintuje ako postihnuty. vobec neni rozanimovany. neda sa zasunut zbran... proste to odflakli. hajzli. na trojku sa mali najviac zamerat.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
14. 3. 2012 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarri Presne tak grafika, pohyby, efekty apod proste humus, vubec se divim jak to muzou prodavat a ze to vubec nekdo kupuje :roll: co na tom ze to ma vybornej a strhujici pribeh, jak to proste nema grafiku jako kdejaka vyhypovana strilecka tak se to proste neda hrat :lol: (pro ty co to nepochopili -> ironie)
jinak pro Oriwen: zdejsi recenze jsou jen z pohledu hw narocnosti (herni testy jsou na jinych webech) a ne hratelnosti

ppromi
ppromi
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 06:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Oriwen Hry tu byly vždy od toho, aby zabily nudu. Nevím proč je teď v módě ultra náročná grafika s tím, že jediný co stojí za to je multiplayer, protože singleplayer má hráč dohraný za pár hodin :roll: :roll:

Jeltík
Jeltík
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 05:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejde o to, že by ta grafika byla špatná, spíš je fakt hloupoučký, že je pořád stejná, najít pár rozdílů je práce pro Sherlocka, očividně můžeme opět poděkovat konzolím za nulovou snahu autorů cokoliv změnit.

obcanskej
obcanskej
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 06:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jeltík Pokud bude pro tvůrce výhodnější nakašlat na náročnost, a ne na konzole, tak to budou dělat navzdory fňukání majitelů PC pořád. Překvapuje mě, že má tolik lidí problém to pochopit.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 07:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

špatný graf u vlivu CPU na grafiku

KVBF
KVBF
Level 6 Level 6
12. 3. 2012 07:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pokud se to da hrat, nemam s grafikou nejmensi problem, u ME2 se mi moc libila
Spis nez na grafiku jsem zvedavej na pribeh se kterym drzej latku docela vysoko
Ale chapu ze clanek je zamerenej na technickou stranku veci a ta je pravda uz zastarala. Je jasny ze zauradoval predpotopni HW v konzolich

alica
alica
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 07:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zaujímala by ma hrateľnosť na najsilnejšej integrovanej grafike LLana (HD 6550D).
Možno by nebolo zle, túto grafiku zahrnúť, ako vcelku použiteľný variant, aj do testu iných hier. A ukázať v akých nastaveniach dokáže byť, pri tej ktorej hre, aj najsilnejšia integrovaná grafika použiteľná. Predsalen nie všetci kupujú samostatné grafiky a zahrať sa občas chce asi každý :-).

Tomcat2
Tomcat2
Level 22 Level 22
12. 3. 2012 07:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozehrál jsem si teď zase jedničku a musím říct, že trojka vypadá mnohem lépe. Engine sice zůstal, ale rozhodně ho po vizuální stránce zlepšili...teď nevím, jak moc se to změnilo oproti dvojce, ale oproti jedničce je to markantní...

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomcat2 Velký rozdíl je mezi 1 a 2 dílem. Pravděpodobně si u jedničky nebyli tak úplně jisti, do čeho to lezou a jak to dopadne a tak se spíš šetřilo. No a u dvojky už bylo jasno :)

Ico33
Ico33
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...pribeh je dolezity...,ALe aj grafika ,povedal by som ze je to 50/50 ,dobre ,zoberme si ze kozolisti nechcu grafiku ,tak potom preco nehraju hry graficky ako z ps2 ,alebo este nizsie ?? sak aj tam su dobre hry..,aj ja si rad zahram starsie..,problem bude inde..., a to v konfiguracii konzol...,je to stary 6 rocny srot zrely na skladku...,a tu uz nejde len o grafiku ,ked sme pri konzolach..- vdaka nizkemu vykonu ,je nezanedbatelna polozka aj fyzika a AI ...a pod..,a to uz VYRAZNE vpliva na hratelnost..., napr .HL2 -tam bola fyzika naozaj vyuzitelna pocas hrania..,alebo taka AI ,je rozdiel ked sa na vas vyruti 1000 nepriatelov ako v SS (serious sam, ) ci 1000 nepriatelov bude kryt,uhybat a pod. ,to zaberie dost pamäte...,aj grafika sa musi znizovat..,mohol by som dat 100000 prikladov ,ako by bol lepsi pribeh ,hratelnost aj bez grafiky..,len konzole to naozaj brzdia..,a ked nedate uz na mna..,aspon na vyvojarov , ktory sa stale viac a viac stazuju ,a hadajte na co ?! -na kozole ,na ich zalostny ,,vykon´´ ,ake su ubohe ..,musia velakrat zmenit dej/prostredie.., krabice nezvladaju.., takze neni na skodu mat silnejsiu grafiku.., lebo potom sa moze pouzit na vypocet fyziky ,interakcie okolia a pod..,no a to celkovo posobi na vyzual hry...,ale proti gustu ziaden..., pre mna ,za mna ,ten co mu je vyvoj ,,u prdele´´ ,moze hrat hru 3x3 pixely a moze si uzivat pribeh...,hoci fakt neviem aky ,ked uz filmy mame full Hd a ide to este dalej.., a je sakra rozdiel medzi dvd a blue-ray..., to je ako konzola a PC...,

Havris
Havris
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen si Vás dovolím opravit že český EUROGAMER dal 9/10 a ne 8/10 jak píšete :)
Jinak díky

Kotty
Kotty
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle me je ME3 skvela hra, ty nazory "recenze" hracu na Metacriticu dost dobre nechapu, nevidim nic, v cem by hra byla horsi nez jeji predchudce? Ano, grafika se sice nikam neposunula, ano, Shepard MUZE byt gay a ano, pro aktivaci musite mit Origin. Ale to jsou preci nepodstatne detaily. Pribeh je oc tu bezi. A dle meho nazoru je o fous lepsi nez u ME2. Souboje jsou pak dynamicke, byt po case se celkem opakuji (koridor). Jedine co me opravdu vytaci je to ovladani "vseho" pres mezernik. Napriklad v situacich, kdy za rohem zhavi boss raketomet a vy se snazite odsprintovat (samozrejme pomoci mezerniku) a misto toho se prilepite na protejsi zed presne pred miridla toho bosse. To uz me stalo nejedno loadovani a nervy :)

NENIE
NENIE
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kotty to je jednoduche, staci si ty nazory hracu precist a je to kazdemu jasne, protze s epic pribehu se stal epic fail, vase rozhodnti maji minimalni vliv a rozhodnuti z 1 a 2 maji na 3 dil skoro nulovy vliv a nikoho nenuti si to zahrat znova, protoze je konec porad stejny bez ohledu nato jake rozhodnuti behem triĺogie udelate...

shipo
shipo
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 21:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@NENIE souhlas, jediným koncem totálně příběhově zničily celý ME(anulovaly smysl RPG a znovuhratelnost)

NENIE
NENIE
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@NENIE a ma todle BW zapotrebi
http://cdn.gamerant.com/wp-content/uploads/Tali-Unmasked-Mass-Effect-3.jpg

Jarri
Jarri
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kotty a shepardov sprint je taaaak nevydareny. Hrozneee. a takisto sa neda zasunut zbran ako sa dalo v 1 a v 2. Niektore veci, ako aj grafiku odflakli. Nepotrebujem, aby to vyzeralo ako Crysis 2, ale toto je uz privela co si dovolili.

Jarri
Jarri
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kotty Neviete ako aktivovat prostrednictvom nvidia ovladacieho panelu MSAA? ako to bolo napr. v ME2? Skusal som rozne varianty,ale nic nefunguje. FXAA,kt je v hre nefunguje vsade. dakujem.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ME je perfektní hra. Lepší grafika by prospěla, ale lepší, když investovali do příběhu a hratelnosti než do nového engine.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel jenže jim stačilo jen vzít novější verzi starého, a ani to nebyli schopní. Přijde mi to stejně odfláknutý jako Crysis Warhead..

Jarri
Jarri
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

za koho to hrate??? aku ste si zvolili class a preco??? dik :D

shipo
shipo
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarri to je jedno za co a jak hraješ

Lorka
Lorka
Level 0 Level 0
12. 3. 2012 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Grafika ME sa neda hodnotit ako jeden celok. Miestami je uplne dostacujuca (Normandy) a miestami je to odpad (napr. Eden prime).

Ked sa clovek pozorne pozrie tak je to vsetko problem dvoch zakladnych veci ktore keby su na vyssej urovni tak by sa nikto nestazoval.
1. textura
2. shader

To je kugrafike ako takej ale vsetci zabudate na jednu podstatnu vec.

ME3 nema zaostalu grafiku kvoli konzolam. Podla mna je to cista lenivost.

Porovnajte si Crysis2 v dx9 a ME3. Obe hry beziace na tych istych konzolach. Az na to, ze Crysis2 (aj v zakladnej verzii) ma neporovnatelne lepsiu grafiku ako ME3.

Je to cista lenivost a samozrejme business.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lorka na to tlačí hlavně ti od businesu, tvůrci by jistě rádi lepší technickou stránku, ale vydavatel chce co nejméně výdajů a co největší zisk za každou cenu a takhle to dopadá :confused:
Vydavatelé si doslova zotročili tvůrce a ti musí tancovat jak pískají byznismeni jinak nedají peníze. Odstavení těchto nežádoucích prostředníků by prospělo jak tvůrcům tak zákazníkům. A dneska by to šlo, protože na digitální distribuci nejsou třeba velké řetězce jako před deseti lety.

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 Ono by to nebyl problém, kdyby pár velkých vývojářů šlo dělat nějakou pořádnou hru:-) Systém jako tohle
http://www.kickstarter.com/projects/66710809/double-fine-adventure
pak není třeba DRM a tak dále...

PersonalComputer
PersonalComputer
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ovšem první dva díly nebyly špatné, dvojka patří k mým nejoblíbenějším hrám. UE 3 je přece jen už poněkud stařičký, je však pravdou že třeba Batman Arkham City vypadá parádně ! Pokud tedy ME3 vypadá hůře nežli Batman, je někde něco špatně....

Maor
Maor
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč byla z testu odstraněna HD6870? FPS na HD7970 nezajímá takové procento čtenářů jako mainstream 6xxx řady.
Aspoň že tam zbyla GTX 460, podle té se dá udělat obrázek.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maor Mě by spíš zajímal test HD7850 které nám tu teď bez jediného pípnutí začali shopy nabízet. Nemyslím zrovna na ME3, ale celkově. :)

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ME3 jsem v sobotu dohrál a moc se mi hra líbila, ALE je tu taky hodně nepříjemných věcí, které hru kazí: stupidní
Origin, pro příběh podstatné DLC s Proteanem za 10dolarů, nutnost importovat savy z ME2 pro kompletní příběh (to byla ale blbost mazat savy :confused:, proto jsem začal hrát ME1 zase od začátku, abych o nic nepřišel), nemožnost strčit zbraň za opasek (takovou lenost od vývojářů jsem ještě nikdy nezažil), animace běhání vypadá 10x líp v ME1, podstatně méně možností v rozhovorech a samozřejmě zjednodušený RPG systém.
I přes tu hromadu vítek se mi moc ME3 líbil a jediné co mě vyloženě ser... ehm deptá, je že udělali velké boom okolo toho, že soundtrack dělá Clint Mansell a přitom má v celém Mass Effectu jen 1 a půl skladby.

Bucho95
Bucho95
Level 1 Level 1
15. 3. 2012 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoeBlack Ten jeden a půl skladby strká do kapsy skoro cokoliv za posledních 10 let. http://www.youtube.com/watch?v=dXJRlWdjjRk Clint Mansell je prostě bůch. (Jinak doporučuju celý soundtrack, fakt to není jen pár skladeb).

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoeBlack Mně vadí nejvíc ten origin:-)
Ale ještě jsem se nedostal k dohrání jedničky, tak nemůžu moc soudit ostatní...

Jarri
Jarri
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=JoeBlack]ME3 jsem v sobotu dohrál a moc se mi hra líbila, ALE je tu taky hodně nepříjemných věcí, které hru kazí: stupidní
Origin, pro příběh podstatné DLC s Proteanem za 10dolarů, nutnost importovat savy z ME2 pro kompletní příběh (to byla ale blbost mazat savy :confused:, proto jsem začal hrát ME1 zase od začátku, abych o nic nepřišel), nemožnost strčit zbraň za opasek (takovou lenost od vývojářů jsem ještě nikdy nezažil), animace běhání vypadá 10x líp v ME1, podstatně méně možností v rozhovorech a samozřejmě zjednodušený RPG systém.
I přes tu hromadu vítek se mi moc ME3 líbil a jediné co mě vyloženě ser... ehm deptá, je že udělali velké boom okolo toho, že soundtrack dělá Clint Mansell a přitom má v celém Mass Effectu jen 1 a půl skladby.[/quote]

To mas pravdu. fakt obrovitanska lenivost vyvojarov, ze tam nedali moznost dat zbran za opasok. + shepard fakt sprintuje a beha horsie ako v ME1,ME2. AKOZE TO FAKT OFLAKLI. HROZNEEE. su to hajzly. ved necham animacie take ako boli v ME2 ked uz.

drysoft
drysoft
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarri hmm a nie je to urobene preto aby behal pomalsie aby sa ta hra hrala dlhsie?? :P

shipo
shipo
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 22:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@drysoft každá mise končí 3.minutovým nepřeskočitelným a "stejným" projevem od generála, pak musíš ještě doběhnout 100m k mapě galaxie(mezitím tě na 5sec zastaví u kontroly) :roll:

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 23:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@drysoft @shipo: Ty kontroly jsou tam jen proto, aby se na konzolích zatím načetla další část lokace. :D Něco jako výtahy v prvním Mass Effectu.

oneill_sx1
oneill_sx1
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak se vám povedlo přetaktovat i3-2100 na 4 GHz?

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Snad mi tu prominete trošku spamu pánové.

Chtěl bych jen upozornit na připravovanou hru od studia Double Fine. Tvůrci z tohoto studia nám nadělili hromadu výborných převážně adventure her.

Day of Tentacle
Monkey Island
Grim Fandango
Full Throttle
Psychonauts
Costume Quest
Stacking
a další

Aktuálně končí akce, kdy můžete přispět na vývoj (preorder) plánované adventure hry pod taktovkou těchto dvou pánu:

Tim Shafer
http://en.wikipedia.org/wiki/Tim_Schafer
a Ron Gilbert
http://en.wikipedia.org/wiki/Ron_Gilbert

Bližší informace najdete zde:
http://kck.st/A9k3jH

Nalim27
Nalim27
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Lorka]
1. textura
2. shader
[/quote]
S texturami souhlasim, zvlast ohavne je to u rozhovoru - velmi pekna textura obliceje a vlasu a pak hnusna rozplizla uniforma / brneni. Ten kontrast je obrovsky a pusobi to dost rusive.

Ale shadery tak spatne nejsou - treba v ME2 byla ta mise na planete kde prselo - tam byl uplne paradni efekt deste dopadajiciho na podlahu a na samotne postavy - ME2 byla prvni hra, kde jsem videl, ze dest tece po postave (a samo vse bylo leskle diky te vode). Dokonce to meli tak vymakane, ze voda po brneni stekala jeste chvili pote, co se hrac dotal pod strechu a az pak to "uschlo".

V ME3 jsem zatim jen narazil na Tuchance v tech ruinach na vodu kapajici seshora (nejaky vodopad), krasne zpracovana podlaha a steny jako v ME2, akorat kdyz jsem do tech kapek vlezl, tak to postavu nenamocilo - skoda.

Ono celkem nechapu, proc davno nekdo nevyrobil nejake ten HD texture pack do ME 1-2 (3), do spousty her to komunita vytvorila.

michal3d
michal3d
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A mame to tu zase, opat sa testuje vplyv CPU na slabsej karte, len aby to bola nVidia. Tak isto ako v dobe, ked bola najvykonnejsia karta na trhu HD5870 a test vplyvu CPU sa robil na vyrazne pomalsej GTX285, cim cely test stracal relevantnost. A takto sa to testovalo mesiace a az ked sa do testu dostala GTX480 tak sa zacal testovat vplyv CPU na nej. Come on, o co tu ide, to vazne nemozete testovat na AMD grafikach, alebo co?

btw...pri tejto hre je to vcelku jedno, ale vzhladom na to ako to prebiehalo predtym je jasne, ze sa grafika na test CPU zmeni asi az s prichodom novych grafik od nVidie...

Jarri
Jarri
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michal3d Myslite,ze pride daky hires texture pack? hlavne na to oblecenie,ved to je hrozne. podobne bolo na ME2 a vyzeralo to paradne :) Thane vyzeral ako skutocny. aj osattne postavy.

horakmichel
horakmichel
Level 1 Level 1
12. 3. 2012 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Série to je parádní, co jsem hrál demo 3-ky tak mi ani nevadil starý engine. Když má někdo po ruce dobrý "vercajk" a umí to s ním tak nevidím důvod proč ho měnit, to si asi řekli v Bioware - proč dělat ME 3 v novém enginu a tím riskovat že se to nepovede, když tu mají starší, ale pořád dobrý Unreal Engine 3...
S Mass Effect sem strávil hodiny ba i dny, ale nelituji toho, je to fakt úžasná série - akce, RPG, parádní příběh - co víc si přát :)

Celou sérii bych hodnotil podle toho co jsem viděl, četl a propařil 15 z 10 !!! Zaslouží si to a před lidmi z Bioware smekám :)

SNowie
SNowie
Level 1 Level 1
13. 3. 2012 01:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po dohrání jsem rozpačitý, podobně jako dvojka mi trojka přišla už jen jako nastavovaná kaše plná nostalgie. Jednička je jednoznačně nejlepší.

Jarri
Jarri
Level 1 Level 1
13. 3. 2012 23:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SNowie Hnusne su tie textury. Otras. Tvar ma pekne textury a kombineza alebo oblek uplne rozmazane. to je neakceptovatelne a ubohe.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
14. 3. 2012 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=bobesko]Taku sprostost som nepocul uz dlho. Pozri sa na Witchera 2, je to ciste Rpg a kde ma grafiku. Prave v Rpg, sice nie v ME, su krasne scenerie a krajina, kde sa grafike nemusia klast ziadne obmedzenia, takze kludne si viem predstavit rpg v grafike Crysis 2.[/quote]samozrejme ze cim lepsi grafika tim lepe ale zrovna u toho RPG pro me neni grafika to nejdulezitejsi, u tohohle zanru preferuju kvalitni pribeh, ktery je u BioWare snad pokazde vyborny a jestlize me hra diky svemu pribehu dokaze do sebe vtahnout, tak potom me na graficke strance vubec ale vubec nezalezi. Chapu ze budes nejspis mladsi generace nez ja, ktery zacinal na Didaktiku M ci Amiga 500,1200 nebo Nintendo konzoli zacatkem 90. let a zajimalo by me co bys delal kdyby ses ocitl v te dobe a takovato grafika byla jen hole scifi a hry byly jen o hratelnosti. Proto nechapu ze musi mit kazdy tu nejuzasnejsi grafiku ale me staci vymysleny kvalitni pribeh, ne jen to graficke pozlatko :idea:

randomofamber
randomofamber
Level 17 Level 17
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
14. 3. 2012 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Oriwen]Nechapu smysl tehle recenze, od RPG (jakkoli volne tenhle termin pouziju) nemuzete cekat stejnou grafiku jako od strilecky)........[/quote]

Mám trochu jiný názor. Souhlasím s tím, že příběh je u RPG na prvním místě, ale jenom příběh v dnešní době RPG nedělá. To bychom mohli skončit u prosté textové konzole "alá" 8 bitový počítač...

Právě hra jako Mass Effect by měla excelovat kromě příběhu i v oblasti grafiky. Vždyť grafika prvního Mass Effect byla jedním z hlavních taháků.

RPG je svou podstatou "pomalejší" a hráč by měl mít možnost si nepřetržitě vychutnávat prostředí, do kterého je hra situována.

U FPS akčních stříleček se nějaký ten grafický ústupek dá odpustit, protože hráč je prakticky neustále zaměřen na nepřítele a neměl by mít příliš času na to, aby se pohoršoval nad nedokonalostí u vzorku boty své vlastní stopy v krvi nepřítele...

Z ME3 mám shodně s nadpisem článku rozpačité pocity. Velmi zjednodušeně můžu říci, že jsem moc rád, že je, ale mohlo to být lepší.

Myslíte si, že bude ME4?

robgryg
robgryg
Level 1 Level 1
14. 3. 2012 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

*Mám trochu jiný názor. Souhlasím s tím, že příběh je u RPG na prvním místě, ale jenom příběh v dnešní době RPG nedělá. To bychom mohli skončit u prosté textové konzole "alá" 8 bitový počítač...

Právě hra jako Mass Effect by měla excelovat kromě příběhu i v oblasti grafiky. Vždyť grafika prvního Mass Effect byla jedním z hlavních taháků.

RPG je svou podstatou "pomalejší" a hráč by měl mít možnost si nepřetržitě vychutnávat prostředí, do kterého je hra situována.

U FPS akčních stříleček se nějaký ten grafický ústupek dá odpustit, protože hráč je prakticky neustále zaměřen na nepřítele a neměl by mít příliš času na to, aby se pohoršoval nad nedokonalostí u vzorku boty své vlastní stopy v krvi nepřítele...

Z ME3 mám shodně s nadpisem článku rozpačité pocity. Velmi zjednodušeně můžu říci, že jsem moc rád, že je, ale mohlo to být lepší.

Myslíte si, že bude ME4?*
Mass effect 4 určitě nebude, už jen kvůli tomu jak po*rali ten konec, jediné co bych ještě od bioware bral by byl opravný balíček na všechna roznodnutí vě hře a úplné předělání konce, parádní série zkažená koncem. Nic horšího bejt nemohlo :(

Reklama
Reklama