Zpět na článek

Diskuze: Měsíc s Windows 8 Pro – naprostá spokojenost!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Master_Kosa
Master_Kosa
Level 1 Level 1
4. 12. 2012 02:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem precetl tento clanek, doufaje ze mi v nem bude sdeleno, proc je W8 lepsi... Bohuzel jsem se nedockal.

Kuprikladu jsem cekal vetsi zamereni na bezpecnost, problematiku starsich programu a her, pokrocilejsi funkce a jejich pristupnost, nastavovani opravneni, atp.

Bohuzel oslava zakladnich programu (explorer a task manager) me vubec neoslovila, nebot jsem zastancem programu od jinych vyrobcu.

Co jsem se naopak dozvedel je, ze Metro u W8 je hnusny a obtizne zlikvidovatelny dalo by se rici bloatware, nejde nastavit pruhlednost, nez se clovek doklika k pozadovane volbe tak mu odejdou tlacitka na mysi a ze v jadru je W8 nepatrne rychlejsi nez predchozi verze..... bohuzel to vsechno jsem jiz vedel predtim. Jedine, co me zaujalo je file history a moznost resetovat do stavu tesne po instalaci systemu ale kvuli tomu menit zabehany a spolehlivy system nehodlam (na jedne instalaci W7 jedu jiz vice jak 2 roky, sice uz to neni co to byvalo ale jsem liny to prenastavovat).

Je mi lito, autor teto recenze se snazil, nicmene clanek ma alespon pro me nizkou informacni hodnotu.

SNowie
SNowie
Level 1 Level 1
4. 12. 2012 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Také jsem spokojený ... od chvíle, kdy jsem nainstaloval StartIsBack jsou to jen sedmičky bez aera jako bonus.

amrtin
amrtin
Level 1 Level 1
4. 12. 2012 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak takhle nasr.. sem snad ještě nebyl:což o to,w8 jako takový je docela zajímavý systém,i když rozdíl oproti 7 celkem nezajímavý(po "vytunění").Ale(!)-nefunguje mě tv karta!A pokud jsem si myslel,že bude chodit nějaká jiná(do pci-e),tak jsem se hluboce mýlil-od žádného výrobce neexistují ovladače pro osmičky!Co je tohle za bordel!Já upgradoval,protože jsem měl v sedmách problémy se zvukovkou(ta zatim šlape výborně),ale že narazim zrovna u tv karty jsem nečekal,když i průvodce upgradem byl zticha!Vracet už to nebudu,ale jsem z toho docela nasr.... :( .
p.s.:Karta je Leadtek PxDVR3200 a teď už Leadteku ani nefungují stránky,takže jsem nasr.spíš na ně :(

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
4. 12. 2012 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@amrtin Ten TV Tuner je 100 let starej, cos jako čekal? A pokud ti v sedmičce blbne zvukovka tak je to tim že nemáš instalovat novej systém na 10 let starej počítač. :roll:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
5. 12. 2012 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobná skúsenosť je taká, že súhlasím s autorom článku. Čiže pokojnosť. A prvé reakcie "amatérov" boli taktiež pozitívne. Páči sa im jednoduchosť Metra a možnosť aj pracovať "klasickom" prostredí.

xml
xml
Level 1 Level 1
5. 12. 2012 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na jednom PC som dal Win8. Sprava sa stabilne, rychlo, bez bugov ALE! ..

Hromada programov čo mi bežali bez problémov pod Windows 7 Ultimate x64 pod Windows 8 Pro x64 nerozbehám!

Napríklad
Adobe séria CS5, musel som upnúť na CS6
Corel paint shop pro X3 ani X4, musel som ísť na X5
(kto nastavoval pluginy vie čo to znamená meniť verzie)
PhotoZoom 4 detto, musel som dať 5
atď..
atď...

Kvantum softu musíte upgradovať/zakúpiť novšiu verziu lebo ich Win8 nerozbehá. Nepomáha ani nastavenie kompatibility. A portable verzie mojich obľúbených programov detto. Nie je to sranda pokiaľ potrebujete rozbehať niečo k práci na Win8 a nejde to.

KTO VYUŽÍVA PC NA PRÁCU TAK WINDOWS 8 NEINŠTALOVAŤ!!!!

Kalty
Kalty
Level 1 Level 1
5. 12. 2012 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dneska jsem win8 nainstaloval a spokojenost.

Po vyzkoušení Shell i Start8 jsem pro Start8. Jednoznačně. Graficky, jednoduchostí...

LoPiO
LoPiO
Level 1 Level 1
5. 12. 2012 23:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podobna situacia bola ked Ubuntu zacalo pouzivat Unity http://royal.pingdom.com/2011/11/23/ubuntu-linux-losing-popularity-fast-new-unity-interface-to-blame/

Menit GUI je vzdy velka vyzva nakolko zvyk je zelezna kosela. Na druhej strane clovek si zvykne na vsetko.

Cas ukaze ci to bol naozaj taky fail ako kazdy pise s W8.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
7. 12. 2012 00:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LoPiO Jenomže Unity umožňuje všechno co je od PC potřeba, Metro ne. :D

kalam
kalam
Level 1 Level 1
6. 12. 2012 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Potřeboval bych poradit... jaksi mi nefunguji funkce v creative console launcher jako eax a X-fi CMSS-3D atd... má někdo podobný problém?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
7. 12. 2012 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JJ, taky mi to nešlo, určitě si nahrej PAX DRIVERy a na ty ofic. se úplně vykašli, stahuj tady: http://www.hardwareheaven.com/pax-drivers/
- vybereš si nejprve verzi tvé zvuk.karty a pak sosni drivery a zkus nahodit
- melo by to fachat OK, nehelde na to, ze ten zvuk je daleko lepsi v tech modnutych PAX :-)

[quote=kalam]Potřeboval bych poradit... jaksi mi nefunguji funkce v creative console launcher jako eax a X-fi CMSS-3D atd... má někdo podobný problém?[/quote]

danito
danito
Level 2 Level 2
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 12. 2012 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Začínal jsem na 3.11. Pak jsem nainstaloval 95, pak 98 a nakonec XP. Pokaždé to byla změna ku prospěchu. Zejména co se stability týká. Visty jsem odmítnul po prvotních potížích s ovladači a po zjištění, že to zas taková výhra není. Teď mám 7 a mám je, protože skončila podpora XP. 8 nechci, protože se mi prostě nelíbí už od pohledu. Připadají mi jako termminál někde na obecním úřadu a málem čekám, že když ťuknu na ikonu, z klávesnice vyjede lístek s pořadovým číslem. Jsem kvůli tomu trapný? Jestli ano, tak s omlouvám, ale myslím, že je moje věc, co se mi líbí a co ne. A pokud se někdo přidá... Mám jásat, že můžu stáhnout zdarma Media center? V 7 je taky. Wow! A překopávat to na 7? Proč? Proč chválit systém, který k uživatelskému pohodlí potřebuje programy třetích stran? Proč to chválí na webu, kde před zásahy do systému programy třetích stran varovali? Nejsem odpůrcem 8. Nelíbí se mi. A nebudu se přidávat k těm, co je propagují jen proto, aby o mně netvrdili, že som trapný.

[CZ]Airwolf[OC]
[CZ]Airwolf[OC]
Level 1 Level 1
9. 12. 2012 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nainstaloval jsem W8Pro na zkousku z poskozenych W7 a proslo to bezproblemove, netreba instalacniho media. Co me potesilo, konecne mi asus mb ukazuje i spotrebu procesoru. Netusim, kolik bylo ve W7, ale 3570K netaktovana si v klidu po temer ciste instalaci + ovladace/utility brala dle programu necelych 7W v idle. Parada.

danito
danito
Level 2 Level 2
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 12. 2012 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Včera mi to říkal známý. Prý kde se potkala Nokia s Microsoftem? Na nádraží. Ujel jim vlak. :D

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 04:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro správné regionální nastavení mě pomohlo přidat nový jazyk (Ovládací panely > Jazyk > Možnosti > Přidat metodu zadávání znaků > České QWERTY) pro vkládání znaků včetně klasické klávesnice, vypnout synchronizaci času, nastavit formát času/datumu, jako výchozí jazyk pro přihlašovací obrazovku zvolit CS a poté zkopírovat nastavení pro všechny účty. Bohužel ve stávajícím účtu zůstaly měsíce i formát data v EN nicméně v nově vytvořených se všechno zobrazuje korektně. Horší je, že mi zmizel panel pro zadávání znaků (on screen klávesnice) na logon screenu takže musím při každém logování vyvolat tu přes symbol usnadnění tak kdyby někdo věděl jak to vrátit zpět :oops:

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
30. 11. 2012 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@.::Richmond::. NO to ja us poznam takych ludi trapnych
nadavaju na windowsy aby zapadli medzi tych co robia to iste a potom po par mesiacoch si to ajtak nainstaluju ..
takychto chujov by som jebal po tych ich sprostych lebeniach ..

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 05:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky by mě zajímalo jestli někomu funguje připojení přes vzdálenou plochu (přes lokální síť) bez toho abych měl povoleno Vzdálené připojení se seznamem uživatelů. Když to vypnu tak se normálně připojím na celý disk přes TotalCMD nebo muCommander z Macu, ale vzdálenou plochu ne. V Sedmičkách to šlo. Zajímavé ovšem je, že mě Vzdálená plocha funguje pokud nechám sdílet Veřejnou složku :shock:

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 05:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takze Windows 8 jsou dobre, ale az po to co si z nej udelate Windows 7. A tento "upgrade" vas bude stat jen 1599 Kč. Uzasne....

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
30. 11. 2012 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom ty somar upgrade ma stal 25 libier de si zobral taku cenu ? jaj tam v cechach vas ojebavaju ahaa :D

Dr. Macák
Dr. Macák
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom Tak nějak. Podle mě jsou tam věci, který měly být už dávno v sedmičkách, ale MS vždycky investuje energii do chujovin ala Aero a Metro...

taita
taita
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 05:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Také systém Windows 8 používám již déle než měsíc na svém domácím počítači a nemůžu si ho vynachválit. Zpočátku jsem samozřejmě problémy měl, než jsem přišel na to, jak ten počítač vypnout, jak změnit klávesnici či jak stáhnout aktualizace, ale to si člověk rychle zvykne a teď už bych rozhodně neměnil. Výhody převažují a to, co se zpočátku jevilo jako nevýhoda se časem ukazuje jako moje neznalost. Když na to člověk přijde, tak zjistí, že to vlastně žádná nevýhoda není.

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
30. 11. 2012 22:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@taita naco sa staras o katualizacie ked to win 8 robi setko auto ?

_eF_
_eF_
Level 1 Level 1
1. 12. 2012 02:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio Automaticky aktualizace delaji/delaly snad vsechny windows po minimalne 2K... ale u vsech to jde vypnout - posledni o co stojim, aby me system zacal otravovat snahou o restart (a navic instaloval zbytecny "aktualizace" - nastroj na skodlivej soft opravdu nepotrebuju a nechci instalovat zbytecne).

WiQiX
WiQiX
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@taita Souhlasím. Jen nechápu to množství negativů, nic špatného jsi nenapsal.

_eF_
_eF_
Level 1 Level 1
1. 12. 2012 02:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WiQiX No prave... nic spatnyho nenapsal.
Po mesici na ntb s win 8 nemam zasadnejsi problem - bud jsem si na neco rychle zvykl, nebo jsem zjistil, ze neco potrebuju tak minimalne (konkretne vypinaci tlacitko, na ntb proste zavru viko a necham usnout), ze neresim.

chci_asus
chci_asus
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 05:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

k tomu rychlemu nacteni ulozeneho stavu nepotrebuju w8. jak dlouho tedy trva uplny reboot ve srovnani s w7?

_eF_
_eF_
Level 1 Level 1
1. 12. 2012 02:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chci_asus Vypnuti jsem nestopoval, ale z vypnutyho stavu muj ntb nastartuje za osm vterin, nejsem si jistej, jestli od zmacknuti vypinace, nebo zmizeni bootovaci obrazovky efi. Za ctyri az sedm, kdyz jsou windows uspany (nepouzivam hibernaci). Sedmicky jely asi za dvacet az tricet z vypnutyho, a tri az deset ze sleepu - podle toho, jestli je probouzim behem par desitek minut, nebo po dvou dnech, stejnej duvod rozpeti u osmicek. i7-3517u, SSD.

al_capone
al_capone
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 05:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Závěr jasný - musím udělat 10 kroků k tomu, abych to mohl vůbec reálně používat. Nelibí se mi to, z pohledu hráče.

Není důvod přecházet. Výkon her to neovlivní.

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
30. 11. 2012 22:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@al_capone tak ci tak si to za par mes nainstalujes iba taras ako male dieta co sa hrajka trapne nudne hry ..

Pepa1
Pepa1
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 06:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@al_capone Chtěl jsem se autora zeptat, jestli nevyzkoušel utilitky, které jsou na Win7 dost rozšířeny v souvislosti s taktováním grafiky , nebo testování stability PC pro hraní her, myslím tím např. Evga precision X, D3DOverrider atd...Já si např. bez D3DOverrideru nedovedu hraní her představit, tak jsem se chtěl zeptat jestli funguje i na Win8.

P.S. Ještě jsem chtěl požádat, zda by nebylo možné zkusit DPC Latency Checker, jak jsou na tom Win8 oproti Win7.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
29. 11. 2012 07:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skvělé. W8 chceme a vřele doporučujeme, ale napřed musíme udělat spoustu úprav, vyhodit některé funkce a doinstalovat pár tweakerů, abychom z nich udělali W7.

Tohle není cesta, zvláště pak pro firemní nasazení. I kdybych akceptoval fakt, že Windows lze instalovat a resealovat pomocí WAIK a customizovat přes GPO, tak prostě tam je dalších 20-30 kroků NAVÍC oproti W7 (které taky nejsou pro firemní nasazení zrovna ideální, ale je to lepší než W8).

Autorův pohled je pouhý pohled domácího usera.

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
30. 11. 2012 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt ja neviem kto vam ale kaze nejake trapne customy a modifikacie spravovat ..
ved to nainstalujem a necham na pokoji
preco sa musite do setkeho vrrtat a babrat iba to dojebete a potom sa vam system hnusi .. strata casu .
mam win 8 pro a nic natom nemodifikujem naco? metra sa nedotykam len kliknem na desktop a je to .. to je take zlozite ?
asik ste to vy negativisti .. robite si to samy .. iba tarate trepete piicoviny . namest toho aby ste sa nieco naucili nove a zacali vtom behat ..
to prides do skoly a budes sa mat nieco nove ucit a povies ze ja to jeben nejdem sa to ucit lebo je to nove???
len ko**ti tako myslia
si nainstalujte rovno win 98 negativisti ..!

dodofix
dodofix
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 07:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

win8 + lenovo t420 = o nicom

na noteboku instalacie pekne prejde, skusana cista aj upgrade z win7, akurat po reboote to umrie, uz sa nespusti system

viacero programov od lenovo (utility pre notebook) nie je ani po mesiaci kombatibilnych z win 8

z mojho pohladu je win8 strata casu a po absolutnej spokojnosti s ipadom mam akurat chut prejst aj tu na nejaky mac

_eF_
_eF_
Level 1 Level 1
1. 12. 2012 02:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dodofix Ja teda ipad mam, ios toleruju, ale jen proto, ze na ipadu jen konzumuju obsah - ctu, sleduju, posloucham. Nemam proto potrebu prilisnejch uprav nastaveni. Na telefonu uz bych ios nechtel, tam nejaky nastaveni preci jen pouzivam a moznosti nastaveni ipadu by mi nestacily.
Za absenci utilit od lenova bych dekoval spise lenovu, mne asus v urcitym ohledu taky moc netesi (ale podstatny veci ma a funguje i po rebootu (; ).

Papek_SVK
Papek_SVK
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dodofix iOS a MAC OS nie je to iste. Okrem PC mam aj iMac a ten system moc nemusim, resp. ma neoslovil natolko, aby som za nim robil aj nieco ine ako pracovnu cinnost, zatial co na PC s Win 7 travim zvysok casu. Mac ma sice vela inovativnych prvkov a dobrych napadov, ako napr. posuvanie okien gestami na mysi, scrollovanie na strankach, ale to je asi vsetko. iPad a vseobecne iOS je kapitola sama o sebe a je to super ekosystem, kde vsetko funguje tak ako ma, akurat po dlhsej dobe mi to pride trochu nudne a malo inovovane.

Snakeeyes
Snakeeyes
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 07:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pamätám si dobu, kedy sa upravoval vzhľad starých windows na nové. Do doby kedy prišiel "úžasný" Windows 8, ktorí chcú všetci upraviť na vzhľad Win 7. Evidentne MS šliapol poriadne vedľa a keby tento /ešte navaac aj škaredý/ systém netlačil do všetkých zariadení asi by toho moc nepredal. Inak nikde som sa nedočítal jednu vec vážení. Metro - nemôže MS používať. Chceli na začiatku, ale prišlo k problémom s nejakou licenciou alebo autorskými právami k značke. Takže nové rozhranie sa volá iba "nové rozhranie windows". Táto informácie je priamo od zástupcu MS. Názov Metro sa iba "udomácnil" ale oficiálny nie je.

Milhausl
Milhausl
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 07:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Snakeeyes Ano, o problémech s registací značky Metro jinou firmou všichni vědí, to není žádná novinka (i zde o tom informovali). Ale je jednoduší říkat METRO, než "Nové moderní rozhraní windows" (kde jak to "nové" tak to "moderní" je hodně pochybné označení, vzhledem k tomu, že to není nové, ale jen okopírované a obšlahnuté a že to není moderní, ale debilní. Tedy úplně správný název by byl "Obšlahnuté debilní rozhraní windows).

Milhausl
Milhausl
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 07:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě se hlavně líbí, jak jsou vychvalovány "nové fukce" windows8, jako například úplně úžasná kosmetická úprava správce úloh a podobně a to, že není třeba užívat aplikace třetích stran. Jenže ono ty aplikace třetích stran jsou stále výrazně lepší, než to, co je přímo integrováno do windows8 a tedy stále existuje důvod je požívat. Naopak to, že je třeba používat aplikace třetích stran, aby byl windows8 vůbec použitelný (na odstranění metra a dalších hovadin) nevadí, protože přece když si udělám pochybnou cestou z win8 win7, tak jsou super. A co, že používám aplikace třetích stran, které nejsou vhodné, jsou zbytečné a navíc mohou být i potenciálně nebezpečné. Zrychlení výkonu o +/- 1 nanoskendu je pak opravdu zdrcující a rozhodně je to důovd přejít na windows8. Ono to avizované zlepšení výkonu v aplikacích zjevně bude dáno zrušením AERA a i tak se pohybuje na hranice měřitelné chyby. Já osobně bych dlouhodobě windows8 vyzkoušel, jenže si to nemohu dovolit riskovat. Nemám PC na hraní, kde si na měsíc vyzkouším pochybný systém, abych si "zvykl". Musím mít jistotu, že je funkční a takto uvažuje většina lidí. Vyzkoušet windows 8 na chvíli se dá (to jsem dělal), ale nemá důvod si na něj "zvykat", abych mohl prohlásit po měsíci obtížného zvykání si na něj, jak je boží. Pořád si nemyslím, že přináší dost, aby to stálo za to a naopak přináší mnoho věcí, které za to určitě nestojí.

Lizzardo
Lizzardo
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milhausl To je blbost. Zaprvé ty nové funkce nejsou jen kosmetické. Například ten správce úloh teď umožňuje i třeba správu aplikací spouštěných po spuštění která byla v dřívějších verzích mnohem hůře dostupná (to je pro lidi, kteří tvrdí, že je ve win8 vše zdlouhavější). To, že aplikace třetích stran nabízejí více je pravda, ale kolikrát to něco více používáte? U spousty programů myslím nikdy. Naopak si zpomalujete počítač tím, že vám běží souběžně x aplikací. A to, že je nutné instalovat nějaké aplikace aby to bylo použitelné je zcela největší blud. Přece nikdo uživatele nenutí používat metro aplikace. Dá se tomu systému vytknout, že po startu naběhne do metra místo do desktopu a tak musíte udělat ten jeden klik navíc, ale kolikrát denně počítač spouštíte? Za ten jeden klik denně to vylepšení systému rozhodně stojí.

Už se těším na mínuskovou smršť :)

faugusztin
faugusztin
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 07:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

*Nejvíce mne otravovalo, že aplikace pro Metro nelze nijak vypnout nebo se jich zbavit, zachrání vás jedině "zmizet" do desktopu, zdali aplikace dále "straší" na pozadí ale nevím, *

1) Metro aplikaciu chytite mysou na hornej strane, potiahnete dole. Tym aplikaciu zatvorite.
2) Mysou prejdete do laveho horneho rohu, zobrazite si zoznam aplikacii, pravym tlacitkom mysi kliknete na aplikaciu, Close.

Microsoft tvrdí, že nikoliv a že se neaktivní aplikace samy vypínají (dle mé zkušenosti se to neděje).

Aplikacia sa zatvori, ked dojdu prostriedky. Rovnako ako napriklad filesystem cache v pamati u W7.

Dobrým příkladem je nastavení čehokoliv v ovládacích panelech. Ve Windows 7 stačí kliknout na Start a poté na Ovládací panely a jsme tam
Windows, Alt+Q, v sekcii Windows System mate Control Panel. Ak ho chcete mat na jeden klik, tak si ho pripnite na Start Screen.

WiQiX
WiQiX
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@faugusztin Oprava: Win + X (ctrl + X dělá něco jiného:-))

WiQiX
WiQiX
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@faugusztin Všechny důležité položky pro nastavení jsou v menu, které vyjede, pokud kliknete pravým na levý dolní roh desktopu (nebo ctrl + X). Není tedy třeba nic nikam připínat. Tady je jak to vypadá: http://goo.gl/9mQgY

Já měl k W8 také negativní vztah (testoval jsem jen na netbooku), moc se mi do něj nechtělo. Ale pak jsem si W8 koupil (mimochodem jde to bez problémů i za 390,- - ověřeno na 3 PC s licencí z MSDNAA) a i to metro mi nevadí. Používám jej jen na zprávy a mail a na to je výborné.

leviatan3
leviatan3
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 08:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No to je, ale s prominutím úplná hloupost. Proč bych si sakra koupil nový systém, pak všechno nové vzal, vyhodil a udělal z něj, kromě drobností, starý systém. Prostě win 8 jsou na desktop k ničemu (zkoušel jsem je)a ani zaplacený článek na pctuning nás nedonutí si je pořídit microsofte. :roll:

micek
micek
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Abychom si to shrnuli. Podle srovnávacích grafů vidíme, že rozdíly jsou minimální a můžeme tvrdit, že Win 8 a Win 7 jsou totožné co se výkonu týče. Pro práci (nemyslí se pubertální a adolescentní slintání u fuckbooku) si musíme Win 8 několika kroky upravit tak, abychom dostali škaredší Win 7 než ta původní Win 7. O různých upgradech z 7 na 8 a verzích, o kterých ani sami prodejci namají jasno, se nemá cenu bavit. Je potřeba přecházet z Win 7 na 8? Abych po instalaci udělali z 8 zase 7, určitě smysl přecházet nemá. Článek je právě o tom, že win8 si musíme předělat na 7. Pak i chápu ten nadpis. Auter je velice spokojen s win7. Poté, asi pod nějakým vlivem naistaloval win8. Zjistil, že tudy opravdu ne a tak z nich udělal win7. Takže "Měsíc s Windows 7 Pro - naprostá spokojenost".

Rád bych se akorát zeptal, mám Win 7 ultimate 64bit a koupil jsem si upgrade na win 8. Mám tím automaticky vyšší verzi win 8, která má v sobě bitlocker?

Reklama
Reklama