Zpět na článek

Diskuze: Microsoft a hardware: Proč nemůžeme mít ty hezké věci?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

BillVapno
BillVapno
Level 1 Level 1
16. 10. 2015 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co do kvality hardware Microsoftu musím souhlasit.
Měl jsem klávesnici sidewinder X4.
Doslova boží.
Pak jsem tady na PCT vyhrál X6 a taky doslova nářez.
Nic odfláknutého. Nic nevrže a vydrží i hrubší zacházení.
Vrátil jsem se k X4 pro její velikost a prostě mi tak stačí.
Pokukuji ještě po myši.
Určitě nabízí microsoft víc než jiní výrobci.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
16. 10. 2015 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..možná jen dojem, ale MS Surface (jo stůl) mají v seriálu Hawaii Five-0 a používají ho tam docela často. Tož ale také je to sponzorované MSkem. :D

Ale co se týká konzolí.. ehm, tak k tomu bych měl dosti výtek.

Netenke
Netenke
Level 1 Level 1
31. 12. 2015 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius Co se tyce XBOX ONE, tak mohu potvrdit, ze HW tohoto zarizeni v zacatcich opravdu moc kvalitni nebyl. Ale uz mame 3 generaci MB v xboxech. Durango jako prvni verze se moc nepovedla, hucely civky, casto se odpalovalo CGPU atd., pak prisli se Silvertonem, ktery je uz o poznani lepsi a hlavne vyresili zakladni problemy s civkama a zelenou smrti, coz byl take casto problem memorek protoze jich ma 16. No a posledni verze Carmel je uz vyladena dobre. Pomerne dost pozmenili architekturu PCB a diky toho je konzole mene poruchova.A zacali pouzivat kvalitnejsi material. Ale stale to neni ono...

Souhlasim, ze Microsoft dela hezke a kvalitni veci. Mam spoustu veci od MSFT, mimo to i Surface 2 Pro a vsechno mi slape jak ma. Jen ten software je nedoladeny.

Je pravda ze sto tisic neni pro MSFT nijak vyrazne cislo. Celkove Evropa asi Microsoft moc nezajima, aspon tak mi to obcas prijde.

zvirek
zvirek
Level 15 Level 15
16. 10. 2015 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm, kolik Xboxů se u nás asi tak prodalo ? Deset tisíc ? Stotisíc ? To jsou pro MS tak malé čísla, že zaobývat se tím naším komářím trhem mu prostě nestojí za to. :roll:

fangcz
fangcz
Level 1 Level 1
17. 10. 2015 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zvirek Není se čemu divit, v právní evropské džungli (každý pes jiná ves) se hráčům nestojí za to se zabývat pidistáty.
--
Lidé si tohle musí uvědomit, pokud nezačnou tlačit odspodu tak se v tomhle nikdy nic nezmění. Neříkám že evropská integrace je vždy ta správná cesta, ale tady se jasně ukazuje jakou mají USA v tomhle směru výhodu.

inutihar
inutihar
Level 1 Level 1
19. 10. 2015 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fangcz Jakou výhodu konkrétně mají USA?

Duri
Duri
Level 15 Level 15
16. 10. 2015 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... zabila HW produkty MS z rady Sidewinder. 13tym rokom som spokojnym uzivatelom Microsoft Force Feedback 2 Joysticku ktory ani po tejto dobe nechce umrit. Predtym som mal Microsoft Force Feedback 1 ktory bol este kvalitnejsieho prevedenia (snimanie pozicie kamerou) ale ten bohuzial umrel na nedporovanu technologiu gameport a midi (na prenos digitalnych dat) tzn neni ho do coho pripojit. Dnesna cina a pseudocina (Razer atd.) stava na nekvalite cize tzv kurvitkach. To im umoznuje recyklovat produktove rady ako na pase. Zlaty MS :)

palqo
palqo
Level 23 Level 23
19. 10. 2015 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duri Len tak mimochodom...Na gameport existuje USB redukcia. :wink:

Fry
Fry
Level 1 Level 1
16. 10. 2015 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Žijeme snáď v 21. storočí a nemôžem si kúpiť tablet lebo ho u nás MS nepredáva? Neviem potom akým zázrakom si nadelím pod stromček Surface pro 4, keď ho na slovensku MS nepredáva, áh... už viem donesie mi ježiško ;)

lukueasasa
lukueasasa
Level 1 Level 1
16. 10. 2015 21:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

https://wmmania.cz/clanek/nakup-v-zahranicnim-store-i-v-cr-navod/

ale u MS se dá nakupovat i v čechách zařízení mimo CZ microsoft store, je to jako když si objednáváte pizzu, řeknete co chcete, oni vyberou nejlepší (nejlevnější) zemi, ve který je to k dostání, vy jim dáte adresu a informace o kartě a pak vám přijde váš produkt

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
17. 10. 2015 08:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Surface Book se jevi jako zajimavu kousek HW, ale jsem opravdu zvedavy, jak to bude fungovat v realu.
Druha vec je..zkouseli jste se nekdo podivat do jejich obchodu na nej? Informace k pouzitemu CPU a dedikovane grafice "0" (slovy nula). Je tam pouze i5 nebo i7 a nebo dedikovana grafika...to je jako spatny vtip....

Toto by mne jako potencionalnihoi kupce odradilo natolik, ze bych si jejich produkt nekoupil. Opravdu nerozumim..jestli si mysli, ze je kazdy tak tupy...

Honza36519
Honza36519
Level 1 Level 1
17. 10. 2015 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono je přeci jasné, že MS cílí na trhy, kde má plně funkční svůj ekosystém. Hlavním problémem je například absence Cortany. Proto je jasné, že jsme až na druhé koleji.

brin
brin
Level 1 Level 1
18. 10. 2015 00:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S tímhle nesouhlasím. Je naprosto logické, proč nás Microsoft ignoruje. Čeština je naprosto nejhůře integrovatelným jazykem, strašně špatně se s ní pracuje, AI to naprosto nedávají. A navíc je nás málo, takže kvůli podpoře takto malého trhu by se muselo vynakládat 2x tlik prostředků na vývoj než u anglické verze. Stojjí to Microsoftu za to? Ani náhodou.

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
18. 10. 2015 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brin Me to tak uplne jasny neni. Jasne ze kdyby tu MS nic neprodaval tak se mu to nevyplati, ale ma tu distribuci atd. Proc by teda nemohly prodavat anglickou verzi. Jasne asi by to nebyl extra trhak, urcite by se v tom pripade nevyplatilo dat ani korunu do marketingu, ale vzkaz zakaznikum vy si to budete moct koupit az za pul roku, mozna taky vubec, protoze sme usoudili ze tak to bude nejlepsi mi nejak nekoresponduje s brecenim napr u prvnich surface ze jsou male prodeje.

U Apple kde jsou pri uvedeni radi ze stihaji vyrabet je to jasny. Zameruji se na trhy lukrativni, a to hlavne z pohledu aplikaci a sluzeb. Protoze HW prodaj tak jako tak, je lepsi ho prodat tam kde se rovnou i vic vyrejzuje na sluzbach.

Pokud MS taky nestiha vyrabet, tak OK, chapu proc je to v CR nedostupne. Ale to mi prijde jako jediny prijatelny argument pro nas maly okrajovy trh.

Hlasky jako neni CZ Cortana tak by ste to stejne nechteli, smerovane k zakaznikum jez produkt poptavaji, to je uz pak jen vysmech.

Vitenuto
Vitenuto
Level 1 Level 1
18. 10. 2015 22:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj, může mi někdo vysvětlit co je tak úžasného na Microsoft Surface Booku? Každej o něm tak vypráví, někde jsem četl, že se někdo mega divil, když odtrhl ten display od klávesky, ale přitom je to klasický 2v1 notebook - akorát teda dražší/prémiovější a kvalitnější, ale tak pořád klasický. Může mi někdo vysvětlit, kde je ten fígl a proč ho lidé tak obdivují?

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
19. 10. 2015 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vitenuto Osobne nemuzu odpovedet. Ale domnivam se ze jde o povedenou kombinaci uztinych vlastnosti.

Priklad: muzes mi rict proc jsou vsichni tak odvareny ze sedmickovej bavoraku a skovejch mercedesu, normalni sedany jakejch delaj cinani miliony...

Reklama
Reklama