Zpět na článek

Diskuze: Microsoft nabídne upgrade na Windows 8 za poplatek

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Hydra
Hydra
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

za poplatek? já myslel, že MS to bude rozdávat zadarmo jako charitativní činnost...

ppromi
ppromi
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hydra Vám se zdá blbost s Home Premium přesedlat na Professional za 300kč?

Fred2486
Fred2486
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ppromi Ale pozor z W7 na W8 což je rozhodně k horšímu protože to Metro je hrůza!

ppromi
ppromi
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ppromi @Fred2486: Řekl bych vám zkuste linux, jenže to by jste si taky musel zvykat na jiné prostředí. Berte to tak, změna je život a já osobni nic proti Metru nemám a to jsem ho už na desktopu s myší a klávesnicí používal, takže vím o čem mluvím 8)

Fred2486
Fred2486
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ppromi @ppromi: No já jsem si už W8 zkoušel a moc se mě nezalíbil no a Linux jsem ještě nezkoušel ale mám v plánu ho v brzké době vyzkoušet ;-)

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hydra Nikdy som si nekupil windows a ani nekupim

:P :D

Broxik
Broxik
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio chlubit se tim ze kradu a povazovat to za hrdinsky cin muze opravdu snad jen cesky maloclovek :roll:

sedlja
sedlja
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio @Broxik: Že by Linux? :roll: (Jinak, za win taky neplatím a pirátit je nemusím, když je musím použít tak se nahodí MSDNAA 8) )

venox
venox
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hydra ani sa im necudujem, pretoze novy OS WIN8 neponuka nic nove, prevratne! Nemaju cim uputat tak aspon si odkroja kusok kolace s upgradom. Kto ma WIN7 a neplanoval WIN8 za 15 dolacov si to upgradne skoro kazdy.

Baloun
Baloun
Level 26 Level 26
21. 5. 2012 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@venox Nesouhlasím, tedy alespoň z pohledu domácího uživatele. S W8 se MS vrhá do velmi nejistých vod. Rozhodně největší změna od W2000.

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@venox @Olda79: Díky tomu rozhraní METRO radši Win 8 obejdu a snad to další Win nebude mít a nebo se to bude aspoň dát vypnout. :wink:

origoLachtan
origoLachtan
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@venox @Vlastimil91: uz fakt nevim jestli schvalne trollujes nebo ti to nedochazi ale pripadne mi ze ctu pod kazdym clankem o win8 to samy.. metro bude na normalnim desktope vypnute! jestli si ho zapnes je tvoje vec. v ms sou sice dost velci blazni ale ne sebevrazi

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
21. 5. 2012 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@venox @origoLachtan: Ty jsi asi nezkouel betu co? 8)

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

" tak dostane příjemnou vzpruhu funkcemi nabitou verzí Windows 8 Pro " :lol:
Mimochodem ta nabídka za 15$ platí i pro ČR? Protože to smrdí a čekám nějaké "ALE" nebo né tak úplně na první pohled vyditelné investice. Jakým způsobem zajišťuje Microsoft podporu pro downgrade z Windows 7 Pro na XP Pro je totálně k smíchu.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ako takýto update mal byť poskytnutý každému užívateľovi Win7 keďže Win8 nie žiadny nový OS, v podstate len nejaký update/service pack ... podobne to malo byť aj v prípade prechodu Win Vista -> Win 7 ...

Ico33
Ico33
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...mate tu chybu:
citujem:
Kdo si zakoupí nový počítač s licencí na Windows 7 po 2. červnu, bude mít nárok na UPGRADE z W7 na W8 za poplatek $15.

Malo by znieť:
Kdo si zakoupí nový počítač s licencí na Windows 7 po 2. červnu, bude mít nárok na DOWNGRADE z W7 na W8 za poplatek $15.

...spravne ??? :wink:

ppromi
ppromi
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 To že je tam Metro to nedělá špatným systémem!

snorst
snorst
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ppromi to sice ne, ale silně to kazí!
a je pravda, že tam je spousta jiných a dobrých vylepšení, ale metro se na desktop nehodí a svým způsobem ho i kazí

karf
karf
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 Tohle je taky špatně. Správně to má být:
Kdo si zakoupí nový počítač s licencí na Windows 7 po 2. červnu, bude mít nárok na DOWNGRADE z W7 na W8 a dostane $15 zpět.

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 Nevím jestli se mám začít smát nebo spíše brečet... :roll:

Bezerker
Bezerker
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...bude chtít někdo upgradovat na 8?

ppromi
ppromi
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bezerker Kdybych to měl za 300Kč tak hned.

PpXx
PpXx
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ať žijí Windows 9! Lichý OS jako vždycky. :D

ppromi
ppromi
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PpXx To jakože po Win8 už bude následovat čistý Metro desktop? No fajn, na to nemusíte čekat 2 roky, stačí používat jen a pouze metro aplikace... :)

venox
venox
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Olda79]Nesouhlasím, tedy alespoň z pohledu domácího uživatele. S W8 se MS vrhá do velmi nejistých vod. Rozhodně největší změna od W2000.[/quote]

vstavaj a nainstaluj si konecne WIN7 a potom WIN8, porovnaj a napis. Viem ze oproti 2000 jw to pre teba zmena ale pre nas iba METRO.

Baloun
Baloun
Level 26 Level 26
21. 5. 2012 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@venox A v čem tak zásadně se teda liší W2000 a W7? Právě W7 a METRO je úplně rozdílné, proto budou W8 mít vlastně dva druhy desktopu nad jedním OS. Ani monopol jako MS si netroufne vyhodit starý desktop.

SaLaDiN
SaLaDiN
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=venox][quote=Olda79]Nesouhlasím, tedy alespoň z pohledu domácího uživatele. S W8 se MS vrhá do velmi nejistých vod. Rozhodně největší změna od W2000.[/quote]

vstavaj a nainstaluj si konecne WIN7 a potom WIN8, porovnaj a napis. Viem ze oproti 2000 jw to pre teba zmena ale pre nas iba METRO.[/quote]

Ty vstavaj a vypadni odtialto, ked nemas co rozumne napisat, bavit trotla [quote=venox][quote=Olda79]Nesouhlasím, tedy alespoň z pohledu domácího uživatele. S W8 se MS vrhá do velmi nejistých vod. Rozhodně největší změna od W2000.[/quote]

vstavaj a nainstaluj si konecne WIN7 a potom WIN8, porovnaj a napis. Viem ze oproti 2000 jw to pre teba zmena ale pre nas iba METRO.[/quote]

Ked tu tak citam tvoje komenty, je na prvy pohlad jasne, ze si nejaky blby BFU, takze vidis akurat to Metro.

Ja som si W8 testoval a:

Nizsia spotreba RAM pre samotny system
Mensie vyuzivanie CPU pre samotny system
Cely OS je rychlejsi, praca v nom , odozva od hier, programov, rychlejsi boot, prihlasenie do systemu, rychlejsie obnovenie z disku ci ram...

W8, je len vo faze beta, napriek tomu, mi v cpu benchmarkoch a gpu benchmarkoch vyslo vyssie skore ako vo 7 a to nie v ramci statistickej odchylky a, na to, ze je to len beta a ze benchmarky nie su odladene, je to uctyhodne, vo Win 7 ci Viste oproti predchadzajucim OS to pravidlo nebolo. Celkovo W8 ma lepsi manazment RAM, lepsie pracuje s cpu a jeho skalovanim vykonov, co sa prejavuje napr. pri cpu benchmarkoch, takze, ked nemas co rozumne povedat, zdrz sa komentara alebo si kup OSX s predrazenym hw, kde napr. nemas ani podporu najnovsieho OpenGL, ok? Nikto na tvoje trapne ranty nie je zvedavy.

origoLachtan
origoLachtan
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SaLaDiN Souhlasil sem s tebou do te doby nez si zminil OSX. Tady zase nevis ty o cem mluvis :D :D

ppromi
ppromi
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SaLaDiN Nech je, někomu Metro sedne, někomu ne, to je jejich věc (stejně jako příchod Aero ve Vistách, nové Gnome3 v unix rodině...). Vždy se najde někdo, kdo bude rýpat. Já jsem zkoušel metro na desktopu a je v pohodě, kolečkem myši se dá lehce rolovat do boku atd...

kemo
kemo
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ppromi Přesně tak. Jako na doma (i když mě by to asi nesedlo ani tam) prosím, ale nemůžu si představit jak bych na tom dělal v práci.

ttxman
ttxman
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 19:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ppromi @kemo: Normalne. Metro pouzivas jako nabidku start, nazvy pises na klavesnici jako v 7 a hotovo. Akorat misto malyho prostoru vlevo na obrazovce to mas roztazeny po cely.

Aplikace co bezi v desktopu se spusti v desktopu, ta v metru se spusti v metru zadnej problem.

Design "nabidky start" se zmenil ale pracuje se s tim stejne. ("win key, pisu nazev, sipky, enter")

Jenom by to jeste mohlo po spusteni postupne zapinat i rezidentni programy v desktpu a ne az kdyz se tam clovek prepne, to trochu otravuje.

Hydra
Hydra
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SaLaDiN já třeba na ně zvědavej sem...

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bude to fungovat jen u sestavených počítačích, nebo i když si koupim OEM licenci k železu, která nebude "certifikovaná".

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer Ty jo to sem napsal jako prase... sorry

Shake_D
Shake_D
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za poplatek? To by museli platit oni me abych si ten hnus pustil do domu...hold kazdou druhou verzi win preskocim no :)

morke
morke
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela mě zajímá, jaký úspěch bude mít W8, když to je pro desktop jen trochu jiné W7 s kopou zbytečností. Microsoft se snaží o prosazení na mnoho platforem, ale tím na PC narazí. Po čase sice nebude na výběr, ale myslím si, že drtivá většina s W7 nebude měnit. Po tom termínu nebudou případní zájemci kupovat W7 a počkají na W8, ostatní nebudou platit za upgrade, když dostanou jen Metro, které stejně nechtějí. Opět velký marketing Microsoftu a nadité kapsy Ballmera.

morke
morke
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke V jedné PR diskuzi přivolával Ballmer metro, metro, metro, což znamenalo dolary, dolary, dolary do mé kapsy :D.

morke
morke
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke * Přivolával

morke
morke
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke @morke: Android mě už sere, mělo to být provolával.

Ico33
Ico33
Level 1 Level 1
21. 5. 2012 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=karf]Tohle je taky špatně. Správně to má být:
Kdo si zakoupí nový počítač s licencí na Windows 7 po 2. červnu, bude mít nárok na DOWNGRADE z W7 na W8 a dostane $15 zpět.[/quote]

------------
--zjavne je tu nejako moc extra natvrdlych
ludi ,ktori nevedia pochopit zart äi ked to je z väcsej casti pravda..)
---- no hovori sa, ze ked sa niekto zlosti za pravdu ,pravda to je...., lebo cloveka nic nenastve viac ,nez ked sa mu povie pravda, a nevie to stravit.... :wink:

modo
modo
Level 1 Level 1
22. 5. 2012 07:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to nieje o zvyku na nove prostredie... Zvyknut na linux sa da urcite rychlejsie ako na metro vo win8. Ide o to ze nainstalujes linux... a co dalej ? Profikom bude chybat soft od adobe, hracom hry. A je vymalovane... uninstall a Win. A to nehovorim ze rozbehat taku pikačuovinu ako su mp3 a ine veci je v ubuntu pre laika hotova olympiada.
-----------------------------
"Řekl bych vám zkuste linux, jenže to by jste si taky musel zvykat na jiné prostředí. Berte to tak, změna je život a já osobni nic proti Metru nemám a to jsem ho už na desktopu s myší a klávesnicí používal, takže vím o čem mluvím "

drysoft
drysoft
Level 1 Level 1
22. 5. 2012 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@modo Ahoj videl si uz vobec ubuntu??? ze olympiada... spustis mp3, vyhodi Ti to okno ze to nevie prehrat ze hlada plugin... najde, das install, upozorni Ta ze to nie je open source kodek alebo cosi v tom zmysle potvrdis nainstaluje sa a hotovo.. trva to asi tak minutu..
Inac suhlasim osobne pouzivam na bezne surfovanie po nete, pozeranie telky, ubuntu.. na pracu sedmicku (prevazne CAD, a excel je excel darmo.. )

modo
modo
Level 1 Level 1
22. 5. 2012 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@drysoft a presne tak... dokial nebude na linuxe profi soft a hry, tak bohuzial...

modo
modo
Level 1 Level 1
22. 5. 2012 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@drysoft tak ti spravim video ako sa pokusa nainstalovat mp3 linux lama... aby si to videl v reale. som nad tym maturoval hodinu a potom uninstala a bye bye ...

venox
venox
Level 1 Level 1
22. 5. 2012 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=SaLaDiN][quote=venox][quote=Olda79]Nesouhlasím, tedy alespoň z pohledu domácího uživatele. S W8 se MS vrhá do velmi nejistých vod. Rozhodně největší změna od W2000.[/quote]

vstavaj a nainstaluj si konecne WIN7 a potom WIN8, porovnaj a napis. Viem ze oproti 2000 jw to pre teba zmena ale pre nas iba METRO.[/quote]

Ty vstavaj a vypadni odtialto, ked nemas co rozumne napisat, bavit trotla [quote=venox][quote=Olda79]Nesouhlasím, tedy alespoň z pohledu domácího uživatele. S W8 se MS vrhá do velmi nejistých vod. Rozhodně největší změna od W2000.[/quote]

vstavaj a nainstaluj si konecne WIN7 a potom WIN8, porovnaj a napis. Viem ze oproti 2000 jw to pre teba zmena ale pre nas iba METRO.[/quote]

Ked tu tak citam tvoje komenty, je na prvy pohlad jasne, ze si nejaky blby BFU, takze vidis akurat to Metro.

Ja som si W8 testoval a:

Nizsia spotreba RAM pre samotny system
Mensie vyuzivanie CPU pre samotny system
Cely OS je rychlejsi, praca v nom , odozva od hier, programov, rychlejsi boot, prihlasenie do systemu, rychlejsie obnovenie z disku ci ram...

W8, je len vo faze beta, napriek tomu, mi v cpu benchmarkoch a gpu benchmarkoch vyslo vyssie skore ako vo 7 a to nie v ramci statistickej odchylky a, na to, ze je to len beta a ze benchmarky nie su odladene, je to uctyhodne, vo Win 7 ci Viste oproti predchadzajucim OS to pravidlo nebolo. Celkovo W8 ma lepsi manazment RAM, lepsie pracuje s cpu a jeho skalovanim vykonov, co sa prejavuje napr. pri cpu benchmarkoch, takze, ked nemas co rozumne povedat, zdrz sa komentara alebo si kup OSX s predrazenym hw, kde napr. nemas ani podporu najnovsieho OpenGL, ok? Nikto na tvoje trapne ranty nie je zvedavy.[/quote]

Chlapce moj, riesit zatazenie CPU a RAM, popripade BOOT systemu je velmi dolezita vec tak pri P4 a starych crepoch ..... osobne si myslim, ze ludia s SSD a min. C2D,C2Q,i3,i5,i7, 8 - 16 GB RAM to riesit nemusia... pretoze moje testy a naroky holej bety boli obdobne ako pri holej WIN7cke, velmi zalezi ci si skusal 32 bit alebo 64 v tom je sakra rozdiel. Ja vidim velky problem zase v ovladacoch a GUI - metro zavadza novy standard ovladania. Pre niekoho to nieje nic ale pre vacsinu ludi je to velka zmena. Nikde som nenasiel, ze by MS pisal o vypnuti METRA. Skus pouzivat WIN8 a napln ho softwarom. Potom si pozri CPU a RAM. Skalovanie CPU funguje uz velmi dlho.

A este na zaver: nepouzivaj slova ktore by ta mohli mrziet

Reklama
Reklama