Zpět na článek

Diskuze: MSI GTX 1050 Ti Gaming X v testu s interaktivními grafy

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

yut
yut
Level 29 Level 29
1. 11. 2016 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky Adame, to muselo dát příšerný práce....
přitom taková blbost..

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
1. 11. 2016 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut Ano, dalo, a ještě dá, než se to doladí a trochu probere, co má smysl testovat, co udělat trochu jinak a co se dá oželet. V tomhle rozsahu je to dost neúnosné.

yut
yut
Level 29 Level 29
1. 11. 2016 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Testovat lowend v takovem rozsahu je vylozene nezdrave, silene a frustrujici. To uz se tady vsichni zblaznili nebo co..Kdo to bude testovat, az to s tebou sekne?

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
1. 11. 2016 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekna recenze, po dlouhe dobe obejektivni tady na pctuningu :)

MrFann
MrFann
Level 25 Level 25
1. 11. 2016 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cenu 5400,- za MSI RX470 GAMING X 4G jste nasli kde? Za to se da koupit jen zakladni model. Jinak doplnit o RX460 4GB a GTX1050 2GB at mame slusnej prehled :wink:

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
1. 11. 2016 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrFann někde jsem tam snad psal (v příslušné kapitole), že je to cena za Nitro OC, mělo by to mít podobný výkon. Nějaké 4GB RX 460 mám, mám tu i 3GB GTX 1060, 4GB 480, GTX 1070 a další v různých fázích testování, ale fakt netuším, jak rychle to budu schopný všechno vyhrnout.

maXXmilian
maXXmilian
Level 1 Level 1
7. 11. 2016 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Porad se nemuzu zbavit dojmu, ze GTX 1060 3GB za cenu kolem (do?) 6 tis bude mnohem lepsi volbou. Vzdyt v 1080p (vic 1050Ti skoro ani nezvladne) je defacto stejne rychla jako 1060 6GB.
Nicmene velmi povedeny test, mely by se uz trochu "updatovat" premie, vzdyt padesatniky uz davno ani neexistuji :roll:

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
1. 11. 2016 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrFann pokud mi jde cist o herni vykon mam si koupit MSI pretocenou edici za 5000,- a nebo priplatit par stovek za kartu z uplne jine vykonnostni kategorie ac v zakladnim provedeni (i kdyz nitro+ jsem videl za 5,6k)a pripadne v porovnaneni zakladni verze Ti verze je rozdil sice uz vyssi ale ten vykonnostni narust je tam tak velky ze nema smysl konkretne v tomhle pripade nejak setrit ...pokud to ma clovek na hrani a nema kartu jen jako akcelerator multimedii...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
1. 11. 2016 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemám slov, sprostě tři výstupy (viníka upalte na hranici - 460?). Chystám vyzkoušet 1050Ti, která bude olizovat 4000,- výš půjdu jen za víc výstupů (nedoufám v ně).

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
1. 11. 2016 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute U 1050Ti fakt prokoukly zmařené naděje s polaris 11, smutná tragédie, ještě tuplovaná provedeními.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
1. 11. 2016 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Mimochodem nekoukám na všechno, ale v kapitole o spotřebě se asi vyskytuje duplicita grafů a výsledků v AvP, namísto výsledků z Bioshocku.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
2. 11. 2016 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: Tři výstupy(!), no chápete to?!

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
2. 11. 2016 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: Nauc se pocitat, hystericky vystupy tu mas 4...

Ja sem taky pocital jak si pekne v gameskach budu uzivat alespon 6 monitoru ve Full HD na Ultra, protoze na tohle je ta karta presne urcena...

Pokud ti ale jde o vice vystupu jinde nez ve 3D, rekneme ze treba skladas muziku nebo obchodujes na burze a potrebujes mraky monitoru ale zadny graficky vykon tak co ti brani dokoupit dalsi starsi kartu/karty a pocet vystupu rozsirit?

Ja mam treba na desce 6x sata portu, ale to mi nestaci, mam dve rozsirujici karty - jedny 4x sata a jednu 2xsata. Jedna posledni sata mi zustava volna. Cili mam 11x sata zarizeni a potrebuju i kdyby, tak minimalne 10x sata.

Takovy desky sem mysel ani nejsou, ale na netu jedna je za krasnych 19 tisic - Intel Workstation Board W2600CR2, Single.

Cili to ukazuje ze mozny to je. Mam se ted u kazdy desky rozcilovat ze tam ty lemplove davaj malo portu (vetsinou ctyri nebo sest)? No kdybych byl mesuge jako ty tak asi jo.

Ale ja chapu ze moje pozadavyky a potreby jsou ponekud neobvykle(jestli jedes v moderni mluve tak mimo mainstream) a tak se musim podle toho zaridit.

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
2. 11. 2016 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @mroyko: Mam doma jako zalohu a na pripadne zkouseni funkcnosti Radeon 5770. 2x DVI 1xHDMI 1x DisplayPort.

Rekl bych ze ma hodnotu tak kolem 500-700 Kc(jestli vubec). A za to bych mohl pripojit dalsi 4 monitory. To by tvuj problem docela resilo ne?

Ty ho ale nechce resit, to vime. Jen mas zachvaty hysterie jako vzdycky a potrebujes si postezovat na svet

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
2. 11. 2016 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @mroyko: Kontext slabého tlaku konkurence, existující generace atd. staví mou situaci do trošku jiné pozice, řekl bych jaksi k věci, ale obecně alespoň chápeš, co je to pc. Já chci výstup navíc, ty chceš dvojnásobek výstupů - hysterie se dá léčit.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
2. 11. 2016 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @mroyko: Vítej v klubu.

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
2. 11. 2016 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: Cekal sem to - nepochopils. Nejde o to kolik my chcem neceho navic a je jedno jestli jeden port navic nebo deset. Jde o to ze ty pocty co nam prijdou nedostatecny jsou dostacujici pro drtivou vetsinu.

Me na grafice staci porty dva PC a TV. Spouste staci dokonce jeden. Stejne tak vetsina lidi ma v PC SSD, HDD a DVD. Casto ani to ne, takovym lidem bezproblemu staci 4sata porty a 6 je mega luxus, stejne jako ty tri porty na grafice. A pokud nam to nestaci mame smulu(resp. muzeme si priplatit).

A rekl bych pochopitelne, takovych nas moc neni a male serie jsou drahe.

Nejde o to ze ten port samotny stoji par korun ale ty naklady okolo na navrh, zmenu vyroby - je to jeden blbej port ale musis kvuli nemu upravit vyrobu - dava se tam soucastka navic. A co logistika? Kolik tech karet vyrobit, kolik jich kam poslat. A co kdyz tam budou lezet, pac vsem staci tri porty.

Cili dve verze(4 a nebo vice-portove to je fuk) se nevyplati vyrabet. Tak jenom jedna rovnou vice nez triportova ale:

MSI ma cca 15 procent trhu ve velikosti cca 45 milionu grafik rocne, tzn MSI rocne proda cca 6,5 milionu grafik. Rekneme ze na kazdy by takhle neco pridali, aby byli vscihni zakaznici spokojeni, fakt vsichni. Takze kazda karta se na vyrobe prodrazi o 50 centu. Tzn. ze za rok akcionarum timto rozhodnutim vyhodili "zbytecne z okna" 3 miliony dolaru - protoze krome par "exotu" by 99,999% uzivatelu ty tri porty stacili.

A ted mi rekni jako majitel/akcionar bys managera co by ten port navic schavlil pochvalil a nebo potrestal?

Se svymi pozadavky nejsme ani promile zakazniku, takze muzem ostentativne zastavkovat, prestat kupovat a vyrobcum to bude uplne fuk protoze drtive vetsine to dostacuje jak to je.

Asi to tak neni ale prijdes mi jako ukriceny decko co netusi jak vypada prumyslova realita dneska. Vsechno beres jen ze svyho pohledu "ja chci" a nepodstatny detaily jako ze by to pro vyrobce znamenalo zbytecny rozhazovani penez te nezajimaj...

P.S. Spouste lidi prijde jako nesmyls resit tyhle halirovi polozky, jenze v tech objemech... Tyhle halirovi polozky se vasnive resi i na poradach ve Skodovce a to se bavime o cenach produktu ve stovkach tisic takze u grafiky za par supu je kazdy halir jeste dulezitejsi.

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
2. 11. 2016 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @mroyko: Tim nehodnotim jestli to je dobre spatne. Ale je to pochopitleny a na miste vyrobcu bysme se nechovali jinak(ja teda ne).

Stejne jako se treba vetsina lidi shodne ze vrazda je spatna.

Ale kdyz nekomu znasilni a zavrazdi dceru a jeji otec pak toho hajzla sejme tak to je myslim pochopitelny a v zasade to akceptujeme, prestoze vlastne nesouhlasime a sme durazne proti...

Tekze bych tvuj(resp. nas) problem shrnul do vety: "stvat te to muze, ale musis to chapat"

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
2. 11. 2016 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @mroyko: Se svým postojem se budeš mít čím dál lépe :wink:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
2. 11. 2016 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @mroyko: Já nehodlám ustupovat výrobci a ty si užij svou průmyslovou (marketingovou) realitu.

Gembler23
Gembler23
Level 1 Level 1
1. 11. 2016 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Obdivuju tě Adame, takhle se do toho pustit skoro až se dá říct od podlahy.
Pár chybek jsem ale našel, ne že bych to študoval nějak podrobně, sem tam nějakej překlep na druhé stránce jsem odpustil.
U testování v GTA V jsem nepochopil, proč má testovaná gtx1080 nižší výkon v uhd, než gtx1060 a taky konkrétně tebou vybraná pasáž testu je dost zrádná, protože když padá kamera z té stíhačky směrem k tomu SUV, tak (alespoň mě) vystřelí framerate do maxima, což zahýbá s průměrem a taky poslední scéna při nárazu do cisterny je občas haluz, kolik aut je v tu chvíli na křižovatce, může tam být jedno, nebo i šest, ta jsou generovaná náhodně a občas si i jedno s sebou mafiáni dotlačí.
U RoTR jsou na konci tři stejné grafy pro UHD.
U Battlefrontu najednou figuruje rozlišení 2560x1600.
A pak nevim co znamená OV limit.
Reaguju teda na tvou výzvu v úvodu a jásám, dobrá práce.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
2. 11. 2016 07:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gembler23 Díky, snad je to poopravované. U GTA byly ve 1440p a 2160p výsledky jiné karty, tak proto. Každopádně to asi bude chtít náročnější nastavení, protože to vypadá, že s tímhle to v 1080p a trochu i v 1440p brzdí procesor a výkonnější grafiky neškálují.
OV limit by měl brzdit takty v případě, že je GPU na maximálním přípustném napětí pro čip (což bývalo u OC modelů anebo u netaktovaných či méně taktovaných karet, které měly rezervu u napětí, v případě přetaktování se zvýšeným napětím).

r4in
r4in
Level 1 Level 1
1. 11. 2016 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle působí ještě jako karta, kterou má cenu si pořizovat na hraní, což bych o 460 fakt netvrdil. Zase ten rozdíl mezi 470 je celkem malý, ale třeba ty ceny sednou.

Jo a Division je DX11.

Tralalák
Tralalák
Level 1 Level 1
1. 11. 2016 23:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Klobúk dolu pred toľkými testami Adame.

Musím konštatovať, že môjho pohľadu je 4GB NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti OC so 75W TDP najlepšia GPU v segmente Full-HD 1080p akú som kedy mal (ešte prednedávnom 4GB NVIDIA GeForce GTX 960 OC so 120W TDP)..

Podarilo sa mi cez prázdniny (s príchodom RX 480/470 a 3GB/6GB GTX 1060) veľmi prezieravo a dobre (sledujúc trh) predať svoju 4GB Mini-ITX GTX 960 OC.

V podstate v piatok som len peniaze otočil na 144.78mm "Miláška" EVGA GeForce GTX 1050 Ti SC GAMING (Base Clock: 1354 MHz ~ Boost Clock: 1468 MHz).
link: [url]https://www.youtube.com/watch?v=6ohWAM6ac7Q[/url]

SPOTREBA KLESA o vyše 50W pri mojej zostave oproti 4GB GTX 960 OC pri o 5% - 7% vyššom lepšom výkone.
link: [img]http://i669.photobucket.com/albums/vv53/Artthurko/VIA%20QuadCore%20C4650%20GTX%201050%20ti_zpsrhqdt1dt.jpg[/img]

Ja mám teraz, ale iný problém, že v mojej Mini-ITX skrinke Cooler Master Elite 110 je tento 144,78mm "Milášek" doslova utopený... a chce to zmenšiť - poobzerať a po niečom menšom v segmente Mini-ITX skriniek...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
1. 11. 2016 23:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tralalák Mi za tu cenu příjde jeden dp ze třech výstupů jako výsměch (pokrok jak cyp). Čtyři výstupy, z nich dva dp, a připlatím i za Evgu.

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
1. 11. 2016 23:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bohača...keď vidím výkon tej karty tak je to výkonnejšie ako moja dva a pol roku stará GTX 770 OC verzia :D :D To je sila. to mať takú GTX 1060 tak si dvihnem výkon hádam aj 2,5x a spotrebu znížim aj o 100-150W. To je sila táto generácia...

zaqqq
zaqqq
Level 9 Level 9
2. 11. 2016 08:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dzambor GTX 770 vysla pred 3,5 rokmi, GTX 970 ma uz cez 2 roky a v porovnani s 1060 to taky uzasny skok vo vykone ani cene nie je - akurat velkost jadra spadla z 400 na 200mm^2 a spotreba o 30w...

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
2. 11. 2016 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zaqqq v GPU-Z mám Release Date: May 30, 2013 a aj oficiálne je uvádzané 30 máj 2013. A ja nehovorím o GTX 970 ale o GTX 770 čo je podstatný rozdiel. GTX 770 OC má spotrebu cca 250W (samotná karta) GTX 970 má +- spotrebu zhodnú s GTX 770 a GTX 1060 má spotrebu okolo 130-150W. Takže čo píšeš ty je riadne vedľa a bolo by vhodné si pozisťovať informácie a fakty.

zaqqq
zaqqq
Level 9 Level 9
2. 11. 2016 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zaqqq @Dzambor: Ano nie je to 3,5 ale 3,41666 alebo 3 roky a 5 mesiacov, ak chces mozme zacat pouzivat dni/hodiny/sekundy. Posli link na meranie spotreby kde ma GTX 770 OC 250W....

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
2. 11. 2016 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zaqqq @zaqqq: Špecifikácia na stránke nVidia

http://www.geforce.com/hardware/desktop-gpus/geforce-gtx-770/specifications

Spotreba karty 230W OC verzia od gigabytu má viac. Ty si fakt evidentne blázon. Ja som hovoril o mojej GTX770ke a ty si začal splietať do toho 970. Čo to má spoločné s mojím príspevkom??

zaqqq
zaqqq
Level 9 Level 9
2. 11. 2016 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zaqqq @Dzambor: Pekne "meranie". 970 som spomenul lebo mas 2,5 rocnu (3,4166 roka staru) grafiku a 970 ma tiez uz cez 2 roky a v porovnani s 1060 sa nejaka revolucia nekona, len normalny medzigeneracny posun. Ano 14/16nm vyrobny proces je pekne velky posun ale vyvoj stal peknych par miliard $ takze si tie wafery a cipy daju aj pekne nalezite zacvakat.

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
2. 11. 2016 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zaqqq @zaqqq: Ešte raz. GTX 770 aj OC edícia vyšla 30 mája 2013. To znamená, že k dnešnému dňu má TRI A POL ROKA pretože 2016-2013 je 3 slovom TRI ROKY + ten pol rok (zaokruhlime ten november) od vydania. Stále nechápem súvislosť s GTX 970. Ja som vravel rozdiel v spotrebe a výkone GTX 1050Ti a mojej GTX 770 OC verzie...a zase nechápem súvislosť s vývojom a cenami za wafer. Opäť a zasa ja som narážal na rozdiel Výkon/spotreba medzi kartami GTX 770 OC a GTX 1050Ti. Ak máš problém čítať a chápať text tak prosím ťa už nepíš...

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
2. 11. 2016 22:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zaqqq @Dzambor: A sorry teraz som si všimol preklep u dátumu v mojom prvom príspevku. Ale aj tak sa odvíjam spotrebou a výkonom stále od mojej karty.

l.jelinek
l.jelinek
Level 1 Level 1
2. 11. 2016 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to je teda recenze dlouhá jak autobus. Ale snad tím Adam zavřel kušnu všem těm věčným nespokojencům. Za mě osobně díky a další recenze klidně zkrátit. :lol: Co se týče karty, cena je fakt dost vysoko, myslím si, že u takového low-endu je ta kvalita zbytečná. Karta málo žere, určitě jí vystačí jeden kvalitní větrák, což má za následek i zmenšení celkového rozměru karty. Takže pokud se člověk podívá do ceníků, tak jednovětrákové řešení bez problémů za cca 4.2-4.3k, což už je vcelku konkurenceschopná cena. Tedy asi do doby, než vyjde (pokud tedy i v EU) okleštěný RX470.

Mimochodem, skvělý závěr vyvodil aDDmin: "NVIDIA GTX 1050Ti není příliš zajímavá grafická karta, pokud jde o „hodně muziky za málo peněz“. Poměrem cena-výkon zkrátka nedokáže konkurovat." Otestoval jednu z nejdražších karet a na získaném poměru cena/výkon ohodnotil celou řadu 1050ti. :shock: Netvrdím, že poměr u 1050ti je nějaké terno, bohužel, NV opět nezklamala a AMD drží jeho politiku bláznivých marží, ale ohodnotit celou řadu podle nejdražší karty? A to podotýkám, že v době vydání jeho recenze už byly v cenících karty kolem 4.3k a dokonce sám autor recenze poukazuje na to, že i doporučená cena má být o pár stovek méně. A přesto vyvodí takový nestranný a objektivní závěr. :D

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
2. 11. 2016 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@l.jelinek Rečnícka otázka:

A ono snáť podľa AMDWorldu nVidia mala niekedy nejakú zaujímavú či kúpyschopnú karty ?

...keď pozerám tých jeho nákupných poradcov pre GPU tak to už roky zhora dole ovláda AMDD :lol:

Ale tak či onak, 1050Ti sa dá vo verzii od MSI zohnať v SR za 155€, CZ za 4200kč a či sa to nejakému Honzovi páči alebo nie za tie €€€ sa nič lepšie zohnať nedá a do RX470 4GB je cenovo ďaleko 8)

eviljack
eviljack
Level 1 Level 1
2. 11. 2016 08:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdar lidi, mám doma už pomalu praotce, i7-860, u kterého funí taky stará GTX-470, má cenu k němu na oživení brát něco silnějšího, nebo bude bohatě stačit nějaká ta 1050 Ti? Já myslím, že by měla, chci beztak postavit úplně nový komp, tak mi přijde zbytečné kupovat do tohohle něco za 7k+, a Radeon nechci (no flame, prostě jsem zvyklý na Nvidii).

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
2. 11. 2016 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eviljack Tam ťa bude asi limitovať výkon procesora, ak by si bral výkonnejšiu kartu. Ale ak by si vyskladal nový PC tak ti prudko klesne spotreba a výkon ti pôjde podstatne hore. GTX 470 bol relatívne vysoký ohrievač.

eviljack
eviljack
Level 1 Level 1
2. 11. 2016 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dzambor No právě, proto se mi to zdá zbytečné, takže si měsíc počkám a před vánočním volnem jednu Titanku pořídím a uvidíme :) Do nového PC počítám s 1070, tenhle pak pošlu asi dál do rodiny.

roob
roob
Level 36 Level 36
2. 11. 2016 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale notaaak... 1050ti je nahradou za 950, cize velmi zly zly vyber konkurencie. V teste mala byt 750ti, 950, 960 a konkurencia od AMD = 380, 460 mozno 470. Za dalsie 1050ti je v kategorii 150-200€, 470 je 200-260€, takze o 25% vyssie...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
2. 11. 2016 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob 950ka chybí hodně - modely evgy mají výstupy luxus, vůbec provední celkově, ty tady s námi můžou být dlouho vzhledem k nastavené "politice".

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
2. 11. 2016 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob Časem se to pokusím doplňovat. Momentálně má vyšší prioritu měření karet, co se dají (a má smysl) aktuálně kupovat.
Zkusím do dalšího testu dát do srovnání aspoň to, co mám naměřené z dřívějška aspoň v té staré metodice, ale neslíbím, nevím, jestli to budu stíhat, v podstatě to znamená vyrobit dvě sady grafů.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
2. 11. 2016 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Máte prosím někdo tuto kartu?
http://graficke-karty.heureka.cz/msi-gtx-1060-6g-oc

V nabídce MSI sjem jí nenašel, ani jsem nedohledal žádnou recenzi. Díky za postřehy.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
2. 11. 2016 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petrcomp Máš pravdu, v ENG verzi webu karta je. A recenzi jste někdo nenašel? Díky moc.

Mirasov
Mirasov
Level 1 Level 1
4. 2. 2017 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petrcomp @oldass: Ja kartu mam a maximalni spokojenost, koupil jsem ji na TS Bohemia za 6100,-Kc, coz byl super kup, po chvilce sla ale cena vyrazne nahoru.

jarda69
jarda69
Level 1 Level 1
2. 11. 2016 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když vidím víc jak 5 stran, tak skáču rovnou na závěr :D

nehalim
nehalim
Level 16 Level 16
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 11. 2016 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

bez addblocku odklikane vsetky stranky testu, + premia na konci pre vas. posli na techpowerup mail a daju ti tuto recenziu do svetoveho prehladu..Today's Reviews tak ako je to tu . https://www.techpowerup.com/ su tam vsetky z roznych statov a jazykov.

Hell Kitty
Hell Kitty
Level 1 Level 1
2. 11. 2016 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale velikostně a vzhledově v takovém provedení bych uvítal ve verzi 1070 při ceně 10.500,- Kč. Ale tohle je předražený paskvil bez výkonu, spotřeba je velká 75W, to bych očekával maximálně 55W. U mně tahle karta by dostala medajli v podobě shnilé brambory, na stříbro tohle nikdy nemůže mít. Ale vzhledově MSI 1050 Ti je takhle karta krasavice, jen je to "NVidiažel" zajíc v pytli.

marcel1975
marcel1975
Level 1 Level 1
8. 11. 2016 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na hry typu fallout , Crysis, Metro nepotřebujeme recenze ..tohle si zahraji na mé radeonce HD 370.
Kde je Hitman, Battlefield 1, Deus EX. Bylo by lepší mít tam místo výše uvedených tohle, protože tohle jsou moderní enginy a tam mě zajímá jak moc utíká(neutíká) RX 470 1050 TI.

freespace
freespace
Level 1 Level 1
24. 11. 2016 01:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako super clanek, ale kdo si k i7 koupi tohle? Proc to neostestujete na i3, coz je asi proc, ktery ma clovek jenz si koupi takovou grafiku.

Reklama
Reklama