Zpět na článek

Diskuze: Need for Speed: Most Wanted — pěkný a náročný remake

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

q23
q23
Level 1 Level 1
6. 11. 2012 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kdyby radši udělali remake need for speed underground 2.. :!: a né tenhle "arkáda nfs meets burnout". ale grafika je povedená

NoneCZ
NoneCZ
Level 1 Level 1
24. 10. 2014 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@q23 Je to generační problém. Když tu s náma byly Underground, tak zase lidi řvali po tom, aby se vrátili klasický supersporty a honičky s policajtama aka HotPursuit.

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
6. 11. 2012 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@q23 Je to booring shit.. us ma to nebavi stale otom istom..

Lord_Jajator
Lord_Jajator
Level 1 Level 1
6. 11. 2012 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

koukam EA uz se nechce ani vymyslet dokola nove nazvy :)

Deben
Deben
Level 1 Level 1
6. 11. 2012 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo remake Undergound 2 bych taky uvítal ale mám takovej pocit že nic takového nepřijde ale budu čekat tak snad se někdy dočkáme :D :D

sonics31
sonics31
Level 1 Level 1
6. 11. 2012 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je To Ubohý Odpad ! Vykopaly Dobrou Hru Kterou Lidi milovaly a myslely si že když do toho dají inovace typu Dětinský gameplay , Všudevídaný Fb Engine II a Demolici Vozidel , udělají Bůhví co za pokrok a lidé jim to budou zobat z ruky ale opak je pravdou Hry Od EA jsou Doslova H*** ,Už Od doby Nového Hot Pursuit . Je to škoda ale jako fanoušek serie raději šáhnu do skříně a vytáhnu starý dobrý Underground nebo Most wanted .

Ganimoth
Ganimoth
Level 1 Level 1
7. 11. 2012 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sonics31 Nejste nahodou ctenar DDWorldu? Tam take maji v oblibe Hazeni Velkych Pismen na Nesmyslnych Mistech, protoze to vypada Neskutecne Tvrdacky A CooL.

Venan
Venan
Level 1 Level 1
6. 11. 2012 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sonics31 je to na chamaleonu né na fb II...

WinnyPHA
WinnyPHA
Level 1 Level 1
6. 11. 2012 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ak by som mohol, chcel by som autora poprosit ci by pri testoch najblizsie pouzil aj ten "zazrak" trinity A10-5800K

WinnyPHA
WinnyPHA
Level 1 Level 1
6. 11. 2012 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA a pokracovanie: kedze je hodne uzivatelov, ktorym staci aj to nenarocne hranie, nech vidia ze si s integrovanou grafikou v procaku poriadne ani nevrznu (teda za predpokladu nizsieho rozlisenia ako je nativne... na co sa teda neda ani pozerat :D)

Dindo
Dindo
Level 1 Level 1
6. 11. 2012 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebolo by od veci si nabudúce aj po sebe článok aspoň raz prečítať a urobiť nejakú korekciu...
"že si vydavatelství Electronic Arts neví se značkou Need for Speed." čo? rady?
"Osobně se mi grafika Need for Speed: Most Wanted se mi líbí," aha...
A to som prečítal iba prvú kapitolu. Mám pocit, že som na nejakom divnom blogu.

marek1036
marek1036
Level 1 Level 1
7. 11. 2012 08:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dindo Taky by jsi si to mohl raz po sobě prečítať.

Luzda
Luzda
Level 1 Level 1
6. 11. 2012 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím co si mám o této hře myslet zničit zábavnou hru jako bylo 1 MW je podle mě chyby,ale co by jsme čekal když to dělají konzolisti,když už zkazili a zrušily Burnout serou se teď jinam aby mohli dojebat i jinou sérii. Zábav MW spočínala ve sbírání bodů k dalšímu postupu a těžším rivalům,proč tam již nejsou vybuchující benzínky,a různé pasti které blokují jak soupeře tak fízli. Nebo když už to dělají Criterion, proč tam nedali zábavné věci z burnoutu jako byl Maniac či takedown? to mi jaksi hlava nebere zase jeden z nedodělků,a šmejdú bohužel tím zkurvily jméno MW :D :oops:

bobin97
bobin97
Level 1 Level 1
6. 11. 2012 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Luzda Ámen ... Moje vysněné NFS funguje na principu NFS MW 1 ale s tuningem kde si můžete měnit auto do posledního šroubku.
Todhle nové jsem hrál jednou a smazal.
Tuning ve smyslu otevřít poštu 2x kliknout a woala nové kola atd. je na ho***
už od hot pursuitů je to sra***
Co je to za dobu kde se upřednostňuje grafika před hratelností.

DaweNovak
DaweNovak
Level 1 Level 1
6. 11. 2012 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bobin97 Jak říkáš ... fakt nechápu proč nemůžou udělat pořádný, zábavný NFS ... grafiku maj dobrou, okey, tak proč do toho prostě nezakomponujou pořádnej tuning ve stylu aspoň MW když už ne NFSU a mačkalové by se jenom hrnuli... ty pasti bych tam taky nechal ... sakra fakt zlatý starý Most Wanted .. sem strašně moc zvědavej jestli jednou něco takovýho vyjde. Nechápu, že to těm vývojářům ještě nedošlo ... grafika, tuning vnitřku, tuning vzhledu, benga, možnost kupovat nový káry, který se budou postupně odemykat a na pořádnou mačkanici je zaděláno !!!! Damn EA ...

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
7. 11. 2012 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bobin97 @DaweNovak: Problem bude v tom, ze cili jasne na kindose. A ti mnohem vic oceni tuzing nez tuning. Pak to vypada takhle - bambilion nalepek, napisu, disku, spoileru, ktere jsou k nicemu..

AleRx8
AleRx8
Level 1 Level 1
6. 11. 2012 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bobin97 @DaweNovak: Bohužel, no...

Ale tak co vám připadá špatného na tom, že si jezdíte po městě a hle! Narazíte na nový Koenigsegg, tak si do něj prostě sednete a jedete! Mně osobně všechno :D

Grafika není nic extrémně světového, co by se muselo pořád vyzdvihovat. Technické zpracování se mi naprosto hnusí. Mám Phenoma 940 BE, 4GB RAM a GTX660 a fps drop mám za každým rohem... Nevím proč, v jiných hrách mi tohle nevadí, ale tady mi to připadá, že se hra seká i při framerate kolem 50ti, pokud tedy spadne z těch 60. Ten "tuning" co tam je, to je vyložená kravina, to už tu ale padlo. Jízdní model se mi moc nelíbí, ale dá se přežít. Další věc, co se mi opravdu nelíbila, je soundtrack. Když si vzpomenu na Most Wanted nebo starší, všude byly super pecky... Disturbed, A7X... U Undergroundů to taky bylo super. V Burnoutu Paradise snad ještě lepší, ale tady u tohoto jsou bezpohlavní a nudné elektrosongy... Nemáte žádnou dobrou motivaci, když nejlepší auta získáte klidně za první čtvthodinu...

A tak by se dalo pokračovat donekonečna... Proto nechápu hodnocení nad 7/10. Dal bych tomu přinejlepším 5,5. A opravdu mě mrzí, že tak zmršili mou oblíbenou arkádu... :/

OverlordCZ
OverlordCZ
Level 1 Level 1
6. 11. 2012 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bobin97 @AleRx8: Je to strašná hra, strašná arkáda, pokud jste předchozí díly nfs nazvali arkádou, tak to byla urážka nejhrubšího zrna.
Grafika fajn, ale tuning 0, měnit si propíchnuté pneumatiky v rychlosti 300km/h a pak si změnit silniční na off road při stejné rychlosti, nebo si za jízdy změnit "chasis" nebo převody. no.... nevím fakt už je to moc, stejně jako stanice, která vás přebarví a policista do vysílačky zahlásí
Status update suspect is red... když jste měli 5 vteřin zpět modré auto :D
Ta hra má hodnotu tak 3€ ne 50€ nikdy bych si nfs nekoupil, poslední kvalitní díly byly NFS U 1 2 a MW 1, tam to docela skončilo, pak trošku výstřel do tmy v podobě shift, ale já okruhy a drifty nemám rád v jejich podání.

jawakiller
jawakiller
Level 1 Level 1
6. 11. 2012 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bobin97 @Overlord: Tak underground 3 očekávám jako spasení, tyhle hrozné série jsou u NFS jen prasení...kromě shift 1.
Já si NFS představuji formou pouličních aut typu civic,RX-8 a spol. přece ve srovnání s realitou, kolik lidí tuní Lambo nebo SLR a jezdí po městech a honí se kdo je rychlejší na semaforech?3 bawco E36 nebo Supra apod. to jsou pouliční auta :)))A ten tuning to je hrůza... grafika je nádherná ale...Chci časy Underground a proč? Hudba,neony,výběr křídel nebo alu a zrcátka atd. a né tam plácnout jeden ze tří bodykitu a konec :( uvítal bych zase jen prostě staré NFS, hraju jej nostalgicky pořád a zabaví mě to víc jak ty nové sra*ky... škoda že se hry dělají už tak stupidně hloupé a bez nápadnu.Kdyby aspoň vytvoření toho, co bylo fakt super bylo úspěšně dokončené a ne aby to byl fail jako je toto.A vývojáři?Neposlouchají víc hráče tím správným směrem :( dnešní HW i SW dovoluje snad pořádnou povedenou hru nebo se pletu? :(Podle mě tam sedí jen špatní lidi co to dělají už jen komerčně,kdysi to snad bylo děláno pro prachy a aspoň kapku pro hráče.To dnes není :(

Papek_SVK
Papek_SVK
Level 1 Level 1
7. 11. 2012 01:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bobin97 @jawakiller: Mne by uplne stacilo, keby spravili podobny diel ako boli kedysi NFS 3 az po NFS 6 - banda rychlych aut, kopa policajtov a ide sa jak ozivot. Ziadny tuzing, iba postup v kariere, odomykanie aut, medaily, sem-tam nejaky bonus a aspon trochu narocnejsi jazdny model, pretoze sucasne model drzania sipky a neustale mackanie nitra spojene s auto-steeringom je na zaplakanie :roll:

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
6. 11. 2012 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak mě se celkem hra líbí hlavně MP ,ale i SP není k zahození. Jako odreagování od BF3 či MoH je to dobré. Auta já mám rád i když bych radši ocenil takové Shift 3 ,ale asi se jen tak nedočkám. Od této hra jsem čekal víc ,ale za cenu 540,-Kč je to slušné. 1000,-Kč bych teda nedal to tu cenu nemá. Mé hodnocení 8/10 :twisted:
Jinak co bych hlavně podotknul tak the RUN se mi graficky líbilo mnohem víc a také běželo líp. Tato hra se mi zdá že není dobře vyladěná snad o nějaký update vylepší :)

polabecak
polabecak
Level 1 Level 1
6. 11. 2012 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlastimil91 přesně...optimalizace, nula, čistej konzolovej port...mám nevysvětlitelné dropy FPS i na 670 GTX...ale přesně...chtělo by to aby EA "spolklo" nějaké vývojáře co dělají rFactor, iRacing nebo Live For Speed a udělat Shift 3 postavené na Frostbite 2 se super grafikou, ale hlavně fyzikou ;)

gertas
gertas
Level 1 Level 1
6. 11. 2012 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem také rád, že jsem si to nakonec nekoupil. Moje hraní po instalaci totiž činilo 10 min trajdaní po městě než sem našel své oblíbené vozítko (nisánek GTR) za další půlhodinu dojel ty jeho závody pak 10 min bloumal po městě, 20 min zkoušel ještě jiné auta a jen se projížděl a pak s pocitem dohrání hry ji zase vypnul a již nezapnul - nebylo už prostě proč... viz všechny již nademnou vyjemnované neduhy tu hru srážejí na průměr dnešních NFS titulů (těch 5-6/10). Např vůbec nechápu že mne unudilo i ježdění jen tak. V takovem test drivu sem byl schopnej najezdit tisíce kilometrů jen z radosti z pohybu/ježdění, v nfs se ale ani toto nekoná... (teď jsem si ještě vzpoměl na to šílené gumové lano kterým sem připevněn ke všem oponentům, včetne policajtů) např ty stará policejní auta (nevím co to je zač) do mne zezadu napálí když jedu po rovince svých 260 Km/h, a takovou silou že letím vzduchem :)) to mi prostě taky vadí... ono samoosobě o nic moc nejde, je to arkáda. Ale jak se sečtou všechny ty nesmysly tak výsledek je hodně mizerný. A ani se neodvažuju odhadovat na jakou cílovou skupinu hráčů je tato hra vlastně zamířena...

czatlantis
czatlantis
Level 1 Level 1
6. 11. 2012 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co mi na nových hrách dost chybí je nějakej "casual mode", kde bych měl odemčený všechny auta a jen tak pro zábavu bych si mohl jezdit jak šmejdem, tak nejlepším autem buď závody nebo jen tak po měste, když se chci odreagovat....nemám náladu se propracovávat v kariéře a sbírat body, abych si mohl zajezdit lepším autem než je nějaká ta základní šunka. Tohle je pro gamery co u toho sedí od rána do večera a sbírají skill, ale ne pro lidi co když přijdou ze školy/práce se chtějí na hodinku odreagovat.

Frky
Frky
Level 1 Level 1
6. 11. 2012 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky jsem skončil u MW1. Carbon měl šílený jízdní vlastnosti a ty další se mi nelíbily už ze screenů a recenzí.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
6. 11. 2012 22:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

NFSU, NFSU2 a prvé NFS MW ... posledné diely, ktoré sa EA fakt podarili ... toto čo predvádzajú teraz je jeden obrovský výsmech pre celú sériu a (niekdajších) fanúšikov NFS :roll:

Mohli by urobiť nejaké kvalitné pokračovanie NFSU s poriadnou dávkou tuningu a stylingu 8)

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
6. 11. 2012 23:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je zase optimalizace. Starý Most Wanted měli hezčí grafiku než předchozí díly a též i lépe běželi. Undercover bylo svinstvo největší. Bylo to hnusné a na ničem to nejelo úplně bez sekání. NFS:RUN pomalu totéž...

holotrop5
holotrop5
Level 1 Level 1
6. 11. 2012 23:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Frky]Taky jsem skončil u MW1. Carbon měl šílený jízdní vlastnosti a ty další se mi nelíbily už ze screenů a recenzí.[/quote]

carbon bylo jeste dobry nfs, celkem me to bavilo, dohral jsem nekolikrat a ovladat se to dalo hodne slusne, tam se to dalo v zatackach ladit na milimetry kolem svodidel :p dokonce i u murcielaga a gt3rs to slo dobre ovladat s manualnim razenim a treba drift zavody to jsem nektery trate daval nonstop driftem-tam byla jeste ovladatelnost hodne dobra ale nfs skoncilo u shift 1 ktery jsem taky dohral a mam tam i ferrari pack z xboxu a od te doby uz je to ale strasna tragedie.

holotrop5
holotrop5
Level 1 Level 1
6. 11. 2012 23:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@holotrop5 jeste dodam kdyz treba srovnam vyse zmineny carbon vs novy mw tak co se ovladatelnosti tyce tak to je nebe vs peklo ve prospech carbonu :p ty novy mw porad nezataci a pak to najednou zatoci tak ze jsem ve zdi a neda se s tim poradne trefit do zatacky a to jsem u toho uz stravil hodne hodin :roll:

PersonalComputer
PersonalComputer
Level 1 Level 1
7. 11. 2012 00:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím jak je na tom velká verze s hratelností, ale mobilní se tentokrát fakt povedla... Po dlouhé době povedená autíčka... Jenže mobilní MW stojí šestiojro.... A ne padesát...

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
7. 11. 2012 07:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No koukám jak může bejt konzolová hra náročnější na PC :-) To je zase komentů... čekal sem něco, to se to hraje levou zadní i na nejslabším PC a ono nic :-)
Pokud je to tak jak zde je v komentu psáno, tak zlatý dobrý původní MW ale je fakt, že na PC bych si to nekoupil, prostě je to Konzole Game

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
7. 11. 2012 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldrick No blbe udelanych konverzi je docela dost. A tohle furt nepohnojili tolik jako treba GTA:SA.

shipo
shipo
Level 1 Level 1
7. 11. 2012 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 Co pohnojili na San Andreas?

xIndian
xIndian
Level 1 Level 1
7. 11. 2012 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych byl mnohem radši, kdyby někdo udělal remake Carmageddonu 2. To byla perfektní oddychovka! Zrovna nedávno jsem si na něj vzpomněl, jen na Win 8 ho né a né rozchodit... :(

q23
q23
Level 1 Level 1
7. 11. 2012 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xIndian já carma 2 hrál nativně pod windows 7, ale je to hodně hardwarově náročný, jede to totiž přes emulaci 3dfx glide. našel jsem to tehdy na piratebay

rybajda
rybajda
Level 1 Level 1
7. 11. 2012 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xIndian naintsluj si Virtual XP,a přes dosbox to spustíš :)

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
7. 11. 2012 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z mého pohledu byly kvalitní jen NFS1 (to byla hra z roku tuším 1994 nebo 95, víceméně moderní remake starého dobrého 16- a 8-bitového Test Drive od Accolade), pak NFS4 (asi nejpovedenější díl, kde byl velký výběr různých aut a hlavně na svou dobu skvělý destrukční model) a na něj navazující NFS5 (dost známé Porsche unleashed).

Zbytek je dost nechutná arkáda pro děti, stačí držet čudlík a semtam zatočit.

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
7. 11. 2012 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...aktuální hodnocení na serveru Metacritic činí 82 bodů.
Ale hodnocení hráčů je jen 4,5 bodu.
Čím dál tím méně jsou pro mě herní recenzenti relevantní, protože dávají vysoké hodnocení neskutečným blbostem.

sonics31
sonics31
Level 1 Level 1
7. 11. 2012 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ne.

Taskr
Taskr
Level 1 Level 1
7. 11. 2012 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro mě skončila série NFS dílem Porsche Unleashed (5). Od té doby se ze hry zcela odstranil fyzikální model a chování aut je příšerný.

Autor v článku píše o arkádových vlastnostech starých dílů, ale ono takový NFS1 arkádou nebyl. Rozhodně jste nemohli jet 200 do zatáčky. První a pátý díl jsou pro mě nejlepší a to právě proto, že tam je nejlepší fyzikální model a auta se tam chovají reálně.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
7. 11. 2012 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak musím povedať, že toto je skutočne jeden veľký odpad :roll:

xIndian
xIndian
Level 1 Level 1
8. 11. 2012 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=q23]já carma 2 hrál nativně pod windows 7, ale je to hodně hardwarově náročný, jede to totiž přes emulaci 3dfx glide. našel jsem to tehdy na piratebay[/quote]

Na Win 7 mi to chodí pomocí nGlide a V2 super patch, ale na Win 8 bohužel ne... Ani ve Virtuálu. Přes DosBox to určitě nepůjde, protože dvojko pro Dos nebyla, jenom jednička a tu mám na mobilu :) Dvojka je ale prostě lepší...

fmokry
fmokry
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U toho testování náročnosti na procesor jak jsou uvedené FPS to znamená, že i když budu mít jednu z nejvýkonnějších grafik a dvoujádro tak mi to nepřekročí 20 FPS?

MrFann
MrFann
Level 25 Level 25
9. 11. 2012 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jsem slepej, natvrdlej, nebo blb? nevim kde vypnout omezeni 30fps, jen v okne mi to jede pres 30fps...a co nejake nastaveni citlivosti klavesnice, bo se to takhle neda hrat ...na klavesnici...dik

Reklama
Reklama