Zpět na článek

Diskuze: Nejlepší střílečky všech dob: od roku 2001 do současnosti

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
26. 2. 2015 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A teď vážně, četl někdo ten článek? :D

ados_cz
ados_cz
Level 1 Level 1
5. 3. 2015 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Ty si strasne odporny, zakerny, pronasledovacny skret, musis byt hodne nestastne a zle individuum kdyz se objevis pod kazdym jejim clankem abys ji pronasledoval a urazel. Ty si fakt posedly. PSYCHO!

lukecz123
lukecz123
Level 25 Level 25
27. 2. 2015 06:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Ne, jen jsem přelítl kapitoly a jdu na Techpowerup, tady už to vážně nemá cenu.

Ethos
Ethos
Level 1 Level 1
26. 2. 2015 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč naj bol max payne 1

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
26. 2. 2015 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Nečetl, šel jsem rovnou do koment sekce, kde čekám tradiční pobavení.

Zatím nic moc. Udělejte si někdo srandu z kvality článku, já na to dneska nemám sílu, vemte to někdo za mě :wink: :wink: :wink:

maris35
maris35
Level 1 Level 1
26. 2. 2015 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč

BillVapno
BillVapno
Level 1 Level 1
26. 2. 2015 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Bohužel ano a trhá mě to žíly.
O Farcry se tu píše skoro jako o průměru a Stalker taky nic moc.
Mam ten pocit jen já? Kolik je Lucii let?
Zažila tu dobu?
Podle mě jsou ty hry ikonou pokroku i dnes.
Před Farcry si mohli lidi o takové grafice nechat jen zdát.
Ale což ,asi jsem už starej :lol:

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
26. 2. 2015 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BillVapno Suhlas. Far Cry bola urcite najlepsia prva cast. V case uvedenia odsudila do dochodku vsetky dovtedy uvedene FPS.
Este dnes si pametam ako som to 1 raz hral v lagoch pod 20 FPSna low settings s mojim prvym PC Athlon XP1700Mhz+256MB RAM+Radeon 8500.
Realne dobre hratelne to bolo az po upgrade na Athlon Barton core 2500 MHz +512 MB+ GeForce 6600 GT.

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
26. 2. 2015 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BillVapno taky mi přijde úsměvné, že autorka považuje třetí díl Far Cry za nejlepší ze série. Hrála slečna Lucie v roce 2004 vůbec první díl? Na tu dobu to byla naprosto přelomová hra, která o dva roky předběhla dobu (fyzika předmětů, grafika, umělá inteligence) a tehdejší počítače dostávaly sakra zabrat, aby to bylo plynule hratelné alespoň na medium :)

spc
spc
Level 1 Level 1
26. 2. 2015 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BillVapno @Usm82: Ale ked podla slecny lucie bol crysis so slusnou hratelnostou VDAKA nanosuitu!!! :roll:

Pricom ja osobne som ho pouzival tak malo jak sa dalo - aby sa hratelnost co najviac blizila farcry a jeho realnosti...
No ale mozno je to moja uchylka ze netuzim po superschopnostiach a co sa tyka nerealnosti kvoli hratelnosti tak bohato staci zbieranie lekarniciek a permanentne vlacenie 7 tazkych buchaciek s tonou municie zo sebou.... :wink:

Tudva
Tudva
Level 1 Level 1
26. 2. 2015 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Na text jsem nemel silu (a ani se s nim neobtezovali na posledni strance), stacilo me projit uvedeny seznam. A i tak jsem skripal zuby pri urcovani nejlepsi dilu v serii a nekterych ilustracnich obrazku (to vazne neni lepsi screenshot pro mafii ktery vice vypovida o hre?)

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
26. 2. 2015 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Ja bohuzel ano. A opakovane kladu otazku, jaky smysl maji tyhle kompilaty odkazu na YT s kratkymi popisky. A to jak obecne, takz zejmena zde na PCT. (Vyplneni prazdneho webu nepovazuji v kontextu techto dotazu za "legitimni smysl" clanku.)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
26. 2. 2015 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 Gameplay z YT je pro představu o tom, jak to vypadá a jak se to hraje, bambilionkrát lepší než pět screenshotů a popis hry na jednu stránku.
Jaký to má smysl. Za mě je tam tak deset her, u kterých mi něco říká jen název, který mi utkvěl v paměti z doby, kdy frčely (a neměl jsem na ně čas).
O videu s gameplayem na youtube jsem si tehdy mohl nechat jen zdát a teď si aspoň ty hry, na které jsem dávno zapomněl, můžu touhle formou připomenout a podívat se i na to, o čem to vlastně bylo (s tím časem na hraní to není o nic lepší).

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
27. 2. 2015 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Adam Vágner: Tak to je super.
Ted jde jen o to, jaky smysl to ma pro ctenare a pro PCT. ;o)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
27. 2. 2015 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Mysel_1: Tak jestli jsou na rozdíl ode mě všichni tak dobří, že všechny ty hry pamatují a hráli je, tak žádný.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
26. 2. 2015 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Ne, některé kusy ještě nikdo v klidu znovu nečet.

Ethos
Ethos
Level 1 Level 1
26. 2. 2015 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner naj bol max payne

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
26. 2. 2015 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Je to trochu znat.

petrxp
petrxp
Level 1 Level 1
7. 3. 2015 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Já ne, jenom se jdu podívat na komenty, aspoň nějaká prdel :) .
Z nějakého záhadného důvodu má tvůj koment nejvíc likes :D .

petrxp
petrxp
Level 1 Level 1
7. 3. 2015 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Já ne, jdu se jenom podívat na komenty, aspoň nějaká prdel. :) .
Z nějakého záhadného důvodu má tvůj koment nejvíc likes :D .

VaxMarkus
VaxMarkus
Level 1 Level 1
26. 2. 2015 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

sERIOUS SAM

cryo6930
cryo6930
Level 1 Level 1
26. 2. 2015 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VaxMarkus A co takhle začít ignorovat i diskuzi pod jejími články. Je super si v diskuzi přečíst názory hráčů na výběr titulů a na hry, které tam chybí, ale nejdřív se člověk musí prokousat těmi žvásty o tom,jak to nikdo nečte. Nemám nic proti kritice, každý má právo na vlastní názor, ale názor některých jedinců čtu pořád dokola pod každým článkem od p. Jiříkové. Opravdu nemáte nic jiného na práci než omílat prázdnou slámu??? :roll:

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
26. 2. 2015 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VaxMarkus Nj co takhle začít konečně ignorovat cokoliv co napíše Jiříková? Já už to tak dělám asi měsíc a je mi fajn, ušetřím si nervy, akorát se vždycky skočím pobavit do diskuze :)

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
26. 2. 2015 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Vlastně sorry přečetl jsem nadpis, ten mě taky pobavil "Všech dob"....od roku 2001 :D

Vsadím 4GB ramky, že ta paní polovinu z těch her ani nedohrála a druhou polovinu ani nehrála a to ani nevím, jaké hry tam vybrala. A další 4GB ramky vsadím na to, že by ji v multiplayeru sundal i konzolista s páčkovačem :D

stefan
stefan
Level 1 Level 1
26. 2. 2015 20:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @PC-hráč: To je fakt sila.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
26. 2. 2015 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @PC-hráč: [b]zíívv...
Nejlepší střílečky všech dob – 1. díl (období 1991–2001) [/b]

[i]Ale má ty články blbě značené, ten kdo neví, se v tom ztratí :-) Třeba nový čtenář apod. [/i]

Jinak já od ní články a recenze a vůbec vše od jisté doby ignoruji a svět je úplně jinej a lepší :-P

TheMorokura
TheMorokura
Level 20 Level 20
26. 2. 2015 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uniklo mi něco nebo tam vážně chybí Half-Life 2? Jedna z nejlepších her všech dob?

TheMorokura
TheMorokura
Level 20 Level 20
26. 2. 2015 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel V tom případě ale dělení na období nedává absolutně smysl.

blaho
blaho
Level 1 Level 1
26. 2. 2015 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mna prve miesto : Battlefield 2 Multiplayer

http://youtu.be/uJFOqqqnIlY

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
26. 2. 2015 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nic ve zlém ale zase. Tohle není herní magazín přece. Takže kde jsou technické detaily???
Navíc Red Faction II je opravdu mizerný PC port.

Gregi
Gregi
Level 1 Level 1
26. 2. 2015 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To som tu jediny taky stary, co si pamata na legendarnu stealth strielacku Project I.G.I. (2000) a I.G.I. 2 (2003)? Trojka uz nic moc. Zato tieto dve ... famozne na tu dobu.
[url]https://m.youtube.com/watch?v=M4MI3Z_ZlI8[/url]

palqo
palqo
Level 23 Level 23
26. 2. 2015 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gregi Nie, sme viaceri. Jedna z najlepsich hier, co som kedy hral! Musel som dokupit 1 GB RAM k mojej Voodoo 3 3000 aby som to plynule rozbehal :D

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
26. 2. 2015 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gregi Taky si na to pamatuju, hrál jsem asi deset minut demo a pak už jsem se k tomu nedostal.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
26. 2. 2015 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mně nejlepší střílečka z roku 2004 je nepřekonatelný Half Life 2 :)

stefan
stefan
Level 1 Level 1
26. 2. 2015 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja spomeniem Black hawk down, síce hrateľnosť nebola nič moc, ale keď si človek zvykol, tak to bolo celkom fajn. A ešte z menej známych Line of sight Vietnam. Bolo to skôr o chodení po lese a hľadaní snajperov, ale miestami to bolo celkom napínavé.

Jaroch
Jaroch
Level 1 Level 1
26. 2. 2015 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

O ničem. K ničemu. Nejspíš za Sudety protože se osobně neznáme a jiný důvod toho proč mi to dělá , mne nenapadá :cry:
Pochybuji , že ta holka má nějaký vztah ke kterékoliv zde zmíněné hře . Zvláš´t potom co jsem narazil na jí recenzované hry na Games.cz

HafanPetr
HafanPetr
Level 1 Level 1
26. 2. 2015 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroch Číst tady tyhle komenty je vážně zábava.

oihnoj
oihnoj
Level 1 Level 1
26. 2. 2015 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prvý diel Soldier of fortune je pre mňa dodnes jedna z najlepších fps her vôbec. Také možnosti zneškodnenia nepriateľa, aké ponúkal prvý diel tejto hry, sa už asi v inej hre ani neobjavil. Nabližšie bol k tomu Painkiller.

chytrolin
chytrolin
Level 2 Level 2
26. 2. 2015 22:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oihnoj dovolim si tvrdit ze nejlepsi cod je cod 2warfary mu nesahaji api po zadek,pominemeli dnes jiz pomerne archaickou grafiku,a multak jeden z nejlepsich,jeste dnes ho "masti" hafo lidi :shock:

Narmedacil
Narmedacil
Level 1 Level 1
27. 2. 2015 07:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chytrolin Plně souhlasim, skvělý model poškození nepřátel a příběh.

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
27. 2. 2015 00:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"bezejmenná hra od CryTeku s názvem Far Cry" tož takhle to teda je, bezejmenná, ale s názvem! :)

Narmedacil
Narmedacil
Level 1 Level 1
27. 2. 2015 07:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen tak ze zvědavosti jsem se mrkl na kapitolu se Stalkerem a kromě toho, že mi opravdu uniká smysl zplácaniny pár screenshotů a několika nic neříkajících řádek, tak aktuální informace, že na dalším díle se přeci jen začíná/začne pracovat, chybí...

jouki
jouki
Level 1 Level 1
27. 2. 2015 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ach boha to je opravdu slátanina. Předpokládejme, že podle názvu by to mělo být hodnoceno objektivně, čili by se zde měli hodně započítávat recenze několika webů a podle průměrů říct jestli ta hra je opravdu tak skvělá (ano existuje pár výjimek kde recenze byly horší než uživatelský názor - to sem teď nepleťme)

Co mě udivuje a zároveň nepřirozeně nará, je položka "Nejpovedenější hra v sérii" například u Army. O hře jsem se porpvé dozvěděl až přes recenze druhého dílu, kde, jak je mi známo, se hrají dodnes ještě nějaký mody atp. Jak je tedy možný, že nejlepší díl má být právě první díl, o kterém jsem skoro ani neslyšel. Řekl bych že se tady spíš jedná o takový to "být cool" a "mainstream", kde je prostě "krutopřísný" hlásat to, jak ty první díly jsou nejlepší a basta. Dopele, kdybych měl vybírat hry podle tohoto článku tak hraju jen starý sr***y, jen protože to byla kdysi vskutku dobrá hra. Já neříkám, že je špatný si sem tam zahrát starou hru, ostantě dodnes jednou za čas zahraju X-COM: Apocalypse (1997), ale taky to nebudu doporučovat, aby si to zahráli všichni právě tohle ze série Xcom! Řeknu ať si zahrajou Enemy Unknown, ale že hra je oproti svým předchůdcům poměrně ořezaná se svýma možnostma.

Celý článek je mistifikující. Vybral jsem pár odstavců a je to furt to samé, takže předpokládám, že i zbytek bude takový.

Omlouvám se, že se přidávám na tu stranu kritiky, ale nejspíš to zvedlo jen dalšího člověka ze židle jaký koniny tu občas vážně jsou.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
27. 2. 2015 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jouki Zrovna u té položky nejpovedenější hra v sérii je v úvodu celkem jasně napsáno, že to je subjektivní názor autorky.

Ono se to snad ani objektivně říct nedá, tohle je spíš individuální záležitost. Někdo, kdo k Far Cry přičichl poprvé u trojky, a pak zkusí jedničku, z ní asi nebude nadšený tak, jako někdo jiný, kdo ten první díl hrál v roce 2004. A některé změny jednomu vyhovují, zatímco jiného budou otravovat.

Třeba typický spor u letitých sérií "nový díl je díky autohealu akčnější, víc to odsejpá, člověk nestráví půl dne hledáním lékárniček" vs. "s autohealem je to pro blbečky a chybí to kouzlo, kdy se člověk bojí o zbyteček života"

BillVapno
BillVapno
Level 1 Level 1
27. 2. 2015 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jouki Budu trošku oponovat. Tento článek není postaven na principu recenze.
Je to ohlédnutí za minulostí a já se rád ohlédnu.
I dnes bych byl schopen někomu doporučit Fallouta ,protože je fakt dobrej (1997).
Spíše se pozastavuji nad faktem ,jak je o hrách psáno.
A mám pocit že před vydání Army byl celkem dost velký humbuk kolem celé hry.

jouki
jouki
Level 1 Level 1
27. 2. 2015 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BillVapno No krom toho humbuku (který nemám jak porovnávat vzhledem k tomu že se první díl ke mě nedostal), ten druhý humbuk o druhém díle se dostal už až ke mě navíc řekl ybch že ARMA 2 je hraná dodnes díky těm modum

a k tomu ohlédnutí, já bych to klidně bral ale příjde mi "současnost" jak je zmiňováno v titulku považovat za minulost je krapet divný, proto bych trochu odůvodnil která hra byla, řekněme ve své době nejlepší a kterou hru by si měli hráči zahrát dnes. Problém vyřešen :)

Mimo to, jak už někdo předemnou říkal, to není ani tak článek jako spíš odkazy na videa se stručným popiskem.

BillVapno
BillVapno
Level 1 Level 1
27. 2. 2015 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BillVapno @jouki: V poho Jouki. Nechtěl jsem rozebírat fakt ,že je článek na CENZURA napsaný.
Arma měla opravdu velký ohlas už u prvního dílu.
Samozřejmě to více posoudí lidi kteří hráli Operaci Flashpoint.
A na pana Vágnera. Neměl by tedy psát takové články někdo kdo ty hry hrál popořadě(zapálený gamer) a má tu určitou dobu odehranou?
FPS hraju od prvního Halfa a prvního red faction a proto nebudu komentovat co bylo před tím ,to dá rozum.
Když bych psal článek ,tak budu psát o tom o čem vím.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
27. 2. 2015 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BillVapno @BillVapno: Autor, co by odehrál všechny díly všech her, u kterých připadá v úvahu, že by se do tohoto přehledu měly, anebo naopak neměly dostat, aby si mohl dovolit ten luxus psát jen o tom, co skutečně hrál (a pokud možno v čase vydání, aby to vnímal v kontextu doby), pravděpodobně neexistuje.

BillVapno
BillVapno
Level 1 Level 1
27. 2. 2015 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"BioShock přitom není čistokrevnou střílečkou, ale spíše survival hororem s propracovaným RPG systémem,"
Že to je vtip ,že jo.
Tohle nemůže soudný člověk myslet vážně.

luke777
luke777
Level 1 Level 1
27. 2. 2015 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

KDE mam svuj milovany battlefield bad company 2?
Moje srdcova hra?BF 3 koupil nainstaloval zahral a smazal hnus hratelnost zadna znicitelnost predmetu.Jen hnusne zakempeni v urcite oblasti a strileni tak jen co vykoukne hlava noha nastal heeedshooot.Fuj jeste je me blivno z bf3.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
27. 2. 2015 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to: Adam Vágner
- proč se ji vlastně pořád "zastáváte", ať si sem npíše něco ona sama, ne, hodně by mě zajímal její názor tady na tyhle komentáře a vůbec na většinu z nich..že neumí a neumí a nedá se to po ní číst (to já říkám pořád :-D )..........

RoflaS
RoflaS
Level 1 Level 1
27. 2. 2015 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[b]Tyhle články jsou fakt na nic! Informační hodnota je nulová! Pravdivost údajů taktéž.

Paní nebo slečna redaktorka by si měla zjistit informace o tom, o čem sakra píše! Jestli není schopná to udělat, tak ať tu nepíše vůbec. Akorát mě to rozčiluje a ostatní očividně taky.

V sérii Vietcong nevyšla jen hra "Vietcong". Byl tu dokonce datadisk Fist Alpha a taky Vietcong2! Nemluvě o sérii ArmA, kterou jsem již nakousl v předchozím dílu, kde se psalo o Operaci Flashpoint. Jestli se tu nedozvím nic pravdivého nebo zajímavého, tak proč bych to měl číst a proč by se sem takovéto články vůbec měly dávat?![/b]

:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
27. 2. 2015 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RoflaS Co se datadisků týká, ty tam určitě nejsou u všeho všechny (třeba v datadiscích, resp. DLC pro Battlefieldy 3 a 4 už se ani prase nevyzná, kolik jich je :)). K Vietcongu jsem to doplnil.

FuManchu
FuManchu
Level 1 Level 1
27. 2. 2015 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na ktorý nikto nie je zvedavý :)

1. Stalker - Call of Pripyat
Neviem prečo, ale túto hru som prešiel asi 5-krát. Jednoducho láska. Nie najkrajšia, s chybami, ale s obrovským srdcom. Skvelá atmosféra, super príbeh, super mechanika streľby, keď sa človek cítil pomaly ako v RPG, lebo sa počas hry zdokonaľoval, nepriatelia, príšery, anomálie, brain scorcher, monolit s neprávým koncom, Sidorevich :)... Keby tak bola dvojka...

2. Half-Life 2
Je pyramída dizajnu hier, na jej vrchole je stĺp, na vrchole sĺpu je klinec, na vrchole klinca je ihla a na vrchole ihly je Half Life 2, ktorý z neho zhodil Half-Life 1. Prvý krát je to jazda, druhý krát, keď si človek všíma chytrý dizajn, číre potešenie z fantázie a vynaliezavosti. "Offshoot" Portal je nemenej skvelý. Trojku prosííím.

3. Crysis
Hra, ktorá posunula žáner nevídane dopredu. Nielen technicky. Super hrateľnosť, voľnosť, pre fantáziu hráča hra poskytla skvelé ihrisko. Škoda, že dvojka posunula sériu ku konzoloidnosti. Trojka je niečo medzi. Len ten príbeh je poslabší... Je to vlastne nástupca Far Cry 1, ktorý položil základ Cryteku.

4. F.E.A.R
Minulý mesiac som si len tak z dlhej chvíle nainštaloval F.E.A.R a hádajte čo: je to taká istá bomba, ako bola v čase uvedenia. Adrenalín ako sviňa, skvelé, intenzívne prestrelky ešte dnes nemajú chybu a ťažko hľadajú páru. Dobré sú aj dvojka a trojka.

5. Metro: Last Light
Jednotka Metra bola super, dvojka je takmer dokonalá. Dávno som si žiadnu hru tak nevychutnal. Jediná výhrada je k morálnemu systému, ktorý ovplyvňuje koniec ale je trocha nejasný. Týmto tvorcom by mali dať dvojku stalkera do rúk, chrochtal by som blahom...

6. Far Cry 3
asi jednotka open-world akcie (štvorku som zatiaľ nehral). Dobrá grafika, príbeh, nečiernobiele postavy, crafting systém, je... ehm, súlož na konci... Jednoducho výborná hra. Výborná by bola už dvojka, nebyť neustáleho respawnu nepriateľov a debilného modelu streľby, kedy chlapík v tričku zniesol zásobník 7,62x54 NATO striel do hrude a padol až na jednu do hlavy...

7. Operation Flashpoint
V čase uvedenia sme túto hru brali ako malý zázrak. Všetky ostatné hry boli oproti tejto vlastne hračky pre deti. Ten pocit, keď človek videl biele bodky v hodnotení po misii za 5 killov + zničené BVP... Pri misií, keď som stratený musel doraziť k vlastnej jednotke a pri tom prejsť lúku s hliadkujúcimi vojakmi a snoriacim Mi-24 som takmer nedýchal. Pritom hra mala príbeh, ktorý dokázal zaujať, čo nasledujúce hry v sérii už akosi nezopakovali.

8. Call of duty - séria
nič lepšie v koridorových strieľačkách nebolo a ani nebude. Ľudia radi nadávaju, že je to furt to isté, ale objektívne séria priniesla tony zábavy. Osobne mám najradšj diel World at War. Čestne spomeniem aj Medal of Honor: Allied Assault, ktorá bola v svojej dobe pecka.

9. Dead Space - séria
Jednotka bola skvelý horor, dvojka hotové peklo a trojka skvélá akcia a vyvrcholenie série. Niektorí nadávali, že trojka stratila hororovosť, ale mne to prišlo logické, po dvoch dieloch už nepriateľov poznali a nejaké lacné ľakačky by boli iba varenie z vody. O napätie ale núdza rozhodne nebola. Túto sériu by nemal nikto premeškať.

10. Ghost Recon - Advanced Warfighter
Hra, ktorá priniesla skvelú grafiku a realisticky taktické prechádzanie levelov. Dvojka bola o niečo lepšia ako jednotka. Trojka nabrala konzolový arkádový smer (100-150 killov za misiu oproti 20-30), ale je to veľmi zábavná a príjemná hra, pri ktorej musí človek aj zapojiť mozog.

Čestné zmienky - Hidden & Dangerous 1&2, Vietcong, Rainbow Six Vegas, Dark Messiah of Might & Magic, Sniper Elite

FuManchu
FuManchu
Level 1 Level 1
27. 2. 2015 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FuManchu Samozrejme som zabudol na Battlefield :)

Mari0
Mari0
Level 1 Level 1
27. 2. 2015 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kazdej tu nadava, ale jeji clanky jsou nejctenejsi. Vsechno co napise je koukam v top ten. Tak o co jde. a nahodou kazdej mrkne, jestli mu neco neuniklo a jestli si nemuze zahrat. Ja jsem klikl jen na hru, kterou neznam, nebo jsem nehral. Pohoda. libi se mi tyhlety clanky a je mi jedno, ze tam neni moje hra

Narmedacil
Narmedacil
Level 1 Level 1
28. 2. 2015 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mari0 Ono to bude asi tím, že se každej chce mrknout co to zase autorka vyplodila a jestli náhodou se nestal zázrak nebude to třeba za něco stát... Tyhlety sjednocující články ať už jsou subjektivně psané (podporuji názor, že by se mělo vybírat podle obecné oblíbenosti a ne podle toho, o kterou hru autorka ve své "hráčské kariéře" zakopla) patří maximálně tak na nějaký soukromý blog... Když už jsem chcete dávat i články o hrách, kde se nezabýváte výkonem HW, tak proboha poproste někoho schopnějšího. Vím, že taky píše do LEVELu a na Games.cz a bůhví kam ještě, ale to z ní nedělá dobrou autorku (alespoň co se her týká; v LEVELu ty články většinou přeskakuji). A opravdu by bylo vhodné, kdyby se autorka někdy vyjádřila k tomu co píše, když si evidentně za svými články stojí, protože soudný člověk by pokud nemá kloudné argumenty, které třeba alespoň projeví v diskuzi) přestal tyhle články psát...

Mari0
Mari0
Level 1 Level 1
28. 2. 2015 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Narmedacil vzdyz je to tu oddechovka. Proc to berete tak vazne

Bladelm
Bladelm
Level 1 Level 1
17. 3. 2015 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Narmedacil @Mari0: Preto, pretože toto nieje portál zameraný na hry. Keď je tu niečo o hrách je očakávaný nejaký test alebo zo zákulisia niečo o engine proste niečo viac ako len popis hry, o čom hra je a odkaz na yt. Keď si chcem oddýchnuť tak si pustím hudbu a budem spokojnejší ako čítať 11 strán v podstate o ničom a zabijem s tým iba čas. Alebo proste idem na stránku kde nájdem presne typy tohoto článku. Poslednou dobou tu pribúdajú stále iba veci ohľadom hier zliav na steame atp. Rovno nech sa spraví podstránka hry.pctuning.cz a tam su články takéhoto typu. Ja osobne sem chodím pretože sa zaujímam o HW a podobne. Som fanúšikom aj hier ale to aj tak nevyľučuje že sa mi to nepáči že sú tu články tohoto typu: Víkendová zľava na stame od Ubisoft (každí kto má steam mu tam vybehne denná popup okno kde to uvidí. Takže sa zamýšľam na čo to tu je napísané)

dendroid
dendroid
Level 1 Level 1
1. 3. 2015 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zaradit do zoznamu Panikillera a Prey a pritom vynechat napr. Half life 2 a GTA III (co bola na tu dobu prelomova hra), tak to je dost masaker. Far cry ze je arkadova strilecka ? Hrala to vobec autorka ? Jedna z najtazsich hier, co som kedy hral. Tiez slovne spojenie "bezejmenná hra s názvem Far Cry" stoji za to.

vixl
vixl
Level 1 Level 1
5. 3. 2015 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chybí TERMINATOR: FUTURE SHOCK!!!

vixl
vixl
Level 1 Level 1
5. 3. 2015 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vixl tak sorry, zjistil jsem, že byl nějaký první díl tohoto článku, mohli byste si to nějak zpřehlednit, napoprvé jsem si vůbec nevšiml odkazu v článku

Mari0
Mari0
Level 1 Level 1
5. 3. 2015 21:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ted to chce clanek hry od roku ja neviim 2008- 2014. Proste jen hry s novym kabatek, ktery vetsina z nas hraje nejvic.

František Kulíšek
František Kulíšek
Level 1 Level 1
7. 3. 2015 02:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mari0 To nekdo vazne dnes hraje ty battlefieldy, call of duty, nove wolfensteiny a podobne zubozene tituly? Jako sorry, ale hra, aby se mohla nazyvat strileckou musi splnovat par zakladnich kriterii:
1) hra nesmi nikdy vyjit na konzolovy ovladac, pouze klavesnice a mys
2) po spusteni hry musim do 30ti vterin mit zbran a po necem moct strilet a neco zabit!
3) sbiram lekarnicky, neexistuje zadny autoheal (co je to za picovinu, zvlast v dnesnich radoby realistickych hrach??)
4) ma to save a load, zadne checkpointy, protoze narocnost je takova, ze vas muzou obcas i zabit!!!
5) neexistuje zadne pickovani predmetu, dlouhe reloadovani nebo prehazovani zbrane, moznost jenom dvou zbrani a podobne extrazrudnosti!!!
6) zadny leveling, mikrotransakce a podobne silenosti, ktere nemaji s (dobrou) hrou nic spolecneho
7) zadne nepreskocitelne naskriptovane sekvence, koridoring, vodeni za rucicku nejakym chujem, turret sceny a podobne veci z kterych je dnes cloveku, co nekdy hral dooma, duka, blood nebo jakoukoliv FPS, proste do breku ...
8) atd ....
9) atd ....
atd ....
atd ...

Ukazte mi dnes hru, ktera se muze honosit titulem FPS? Za poslednich 10 let? Neznam .... nevidel jsem ..... neexistuje .... mozna tak toxikk, ten vypada trochu nadejne ....

Fajfka123
Fajfka123
Level 1 Level 1
6. 3. 2015 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kde je half-life, counter strike ?

František Kulíšek
František Kulíšek
Level 1 Level 1
7. 3. 2015 01:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten clanek ma byt legrace pro zasmani nebo nasrani par lidi?
Hned me upoutal ten rok 2001, to uz se pomalu strilecky prestavaly delat .... pak se divam, ze tam neni treba DOOM 3 (jako ROFL!) ...
A pak se divam, ze jsou tam vyslovene MMS (Modern Military Shooter), coz nema se strileckou (FPS - tak jak ten termin byl proste specifikovan v 90tych letech) vetsinou vubec nic spolecneho ...
No, priznam se, ze tentokrat jsem necetl ani zaver ... jen nazev clanku a nazvy kapitol a podle par reakci v diskuzi vidim, ze jsem vubec o nic neprisel:o)

Iwo
Iwo
Level 1 Level 1
7. 3. 2015 22:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Return to Castle Wolfenstein :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Reklama
Reklama