Zpět na článek

Diskuze: Nvidia GeForce GTS 450 — Lidová Fermi za tři tisíce

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

ghf
ghf
Level 1 Level 1
20. 9. 2010 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkná ecenze, nicméně již delší dobu pozoruji, že se grafické karty testují v max rozlišení na 1920 x 1200. Může mi někdo osvětlit proč? Když dnešní nový trend full hd je 1920x1080 a toto rozlišení má většina dnešních LCD monitorů. Proč proboha nám pořád cpou výsledky paskvilu 16 ku 10???
Děkuji za ozřejmění.

kapa
kapa
Level 25 Level 25
13. 9. 2010 07:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zase pekna praca, pekna recenzia.... neviem preco, no nic pozitivne ani negativne na tej karte nevidim, pride mi ta karta taka nezaujimava, neviem cim to je no ta karta ma vobec nezaujala....

memphisto
memphisto
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 07:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkná karta, ale poměr cena/výkon dopadne ještě hůře, protože naši obchodníci pojem "doporučená cena" neznají a počítám, že bude o pár set vyšší.

Tomáš Šulc
Tomáš Šulc
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphisto Stejne jako v pripade kolegy a jeho narazky na ceny o par radku nize opravdu netusim, jestli vam jde vylozene o vyvolani flamu, ci si jen chcete rypnout za kazdou cenu. Treba na Alze uz jsou karty skladem, referencni model od Gigabyte za 3090 Kc vcetne DPH. Byt to Radeon, tak uz tu jisti jedinci hulakaji, ze neni v grafech cena o 10 Kc nizsi. V pripade NVIDIE je naopak s podivem, ze jsem nepocital cenu minimalne 3500 Kc...

Václav Vlček
Václav Vlček
PCTuning PCTuning
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
13. 9. 2010 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphisto Neni to kupodivu az tak zle, czc uz ma v ceniku EVGA modely (skladem ale jeste nejsou), zato jsou za odpovidajici cenu. Nejlevnejsi a pretaktovany od vyrobce vyjde na 3190Kc. http://www.czechcomputer.cz/cat_tree.jsp?bpath=Grafick%C3%A9+karty\PCI-E\NVIDIA+Graphics+PLUS\GTS+450

memphisto
memphisto
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 08:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Václav Vlček]Neni to kupodivu az tak zle, czc uz ma v ceniku EVGA modely (skladem ale jeste nejsou), zato jsou za odpovidajici cenu. Nejlevnejsi a pretaktovany od vyrobce vyjde na 3190Kc. http://www.czechcomputer.cz/cat_tree.jsp?bpath=Grafick%C3%A9+karty\PCI-E\NVIDIA+Graphics+PLUS\GTS+450[/quote]
Pravda, viděl jsem ji zhruba od 2900 do 4000 Kč a taky nejsou prozatím dostupné

Superjumper
Superjumper
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphisto Tady už dostupné jsou [url]http://www.alza.cz/graficke-karty/dle-vyrobce-cipu/nvidia/geforce-gts450/18852225.htm[/url]

Superjumper
Superjumper
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphisto Tady už dostupné jsou: http://www.alza.cz/graficke-karty/dle-vyrobce-cipu/nvidia/geforce-gts450/18852225.htm

Superjumper
Superjumper
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphisto http://www.alza.cz/graficke-karty/dle-vyrobce-cipu/nvidia/geforce-gts450/18852225.htm

Superjumper
Superjumper
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphisto Tady už dostupné jsou :wink:

http://www.alza.cz/graficke-karty/dle-vyrobce-cipu/nvidia/geforce-gts450/18852225.htm

ArgCZ
ArgCZ
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no vzhledem k tomu, že za měsíc začne na trh AMD posílat novou generaci je asi bláhové čekat, že bude nějak reagovat na GTS450 která tak nějak dohnala RV840... i když pořád nV pokulhává v efektivitě, BFU to třeba netrápí ale pro mě je větší jádro s o něco větší spotřebou a nižším výkonem špatná vizitka a bude kluci hůř, bude hůř

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ArgCZ Každého normálního člověka zajímá na prvním místě poměr cena/výkon. Tedy přesně to čím si dříve ATI získala své zákazníky. Nyní má lepší poměr Nvidia. Nějakých 20W při zátěži zajímá opravdu jen hnidopichy. A vzhledem k současným informacím o nové řadě AMD HD6xxx to nevipadá, že by AMD chtělo nějak výrazně měnit svůj poměr cena/výkon. Prostě dostanem o trochu dražšší karty s otrochu větším výkonem.

_DAVE_
_DAVE_
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na rozdíl od vyvážené GTX460 je tahle karta poměrně nevýrazná. O 5% výkonější než předchůdce - prehistorická 8800GTS (GTS250). Na svou (a i na dnešní) dobu bylo jádro G92 naprostý fenomén. Dnešní nové karty překonávají tuhle "rachotinu" sotva o pár procent.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_DAVE_ Jj, G92 byla asi nejpovedenejsi nVidie za poslednich nekolik let a stale je dostacujici. Mne stale staci i ma 9600GT, vubec si nestezuju, ale ono je to take temi hrami, ktere se graficky uz tak prekotne nevyvijeji, jako tomu bylo kdysi. To totiz souvisi take s tim, ze tu uz dlouho mame monopol DX9 a ja docela doufam, ze u nej jeste dlouho zustane. Je docela dobre, ze se prechod na DX10 a 11 moc nepodaril, jako tomu bylo u DX8 > 9, kde skutecne bylo potreba koupit nove grafiky, jenze DX9 zacaly s prehledem zvladat az karty od 8800 dal a to je prave ono.
- Jindřich Pirner

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_DAVE_ no ona 8800-512 bola aj cenou niekde uplne inde... ja som svoju kupil za cca 8000Sk, cize okolo 265 eur...
- JaM

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
13. 9. 2010 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no to mas sice prvdu.. 8800gts g92 byla drazsi, ale na druhou stranu jeji vykon neni o tolik horsi, aby te to nutilo upgradovat na tuto kartu. Nicmene koukni se dnes na bazar za kolik se prodavaji takove karty... Koupis je v pohode do 1500kc. A ted mi rekni kdyz ti takova karta odejde... koupis si novou za 3100, nebo starsi za 1500?

Jasne ja bych si koupil novou, ale urcite ne tuhle.

_DAVE_
_DAVE_
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Mtss: Já osobně koupil před dvěmi roky Zotac 8800GTS v akci za 3200Kč !!!

Tralalák
Tralalák
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @DAVE: Ale nie je 8800 ako 8800.
Áno pamätám si tú akciu na lacnú Zotac GeForce 8800GTS 320MB, ale pamätám si aj tú drahú a výkonom niekde inde napr. ASUS EN8800GTX.

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tralalák: Ono hlavněn ení 8800GTS jako 8800GTS, starší verze 320/640MB jsou trochu jiné, než pozdější 8800GTS 512MB

_DAVE_
_DAVE_
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @net.Xtreme: Samozdřejmě mluvím o G92. já nemůžu za to, že nV dává stejná jména dvě jiným kartám.

potooczech
potooczech
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak je vidět, Fermi je značně neefektivní architektura. GF106 je větší jak RV840 a přesto podává horší výkon a hlavně při vyšší spotřebě. Ta je jak se ukazuje opět jen papírová a v reálu je vyšší než udává Nvidia.
Jelikož RV840 je již skoro výprodejový model, který bude za měsíc nahrazen, tak GTS450 asi nebude moc úspěšná, protože nová generace Radeonů ji vyžene vyloženě do lowendu.

Radagabi
Radagabi
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@potooczech Pro většinu hráčů není důležitá efektivita jádra,ale celkový výkon...A poměr cena/výkon má tato karta pořád dobrý....Ovšem máš pravdu v tom,že jestli dopadnou Radeony stejně,jako při nástupu 5xxx bude nespíš tato karta až někde dál pod 6750 nebo při nejmenším na tom budou stejně...Však uvidíme!

potooczech
potooczech
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Radagabi Poměr cena/výkon bych ještě nebral v potaz, protože reálné ceny ještě nejsou. Nesrovnával bych reálné prodejní ceny ostatních karet s papírovou cenou od výrobce. Každopádně cena by se měla pohybovat kolem 3 tisíc s DPH, jinak je to neprodejné. A po nástupu nové generace Radeonů se uvidí, zda karta nespadne ještě níž. Celkově vzato se ale výrobci grafik z této karty moc radovat nebudou.

Superjumper
Superjumper
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Radagabi @potooczech: Ceny jsou občas přesně pdole výrobce :)

[url]http://www.alza.cz/graficke-karty/dle-vyrobce-cipu/nvidia/geforce-gts450/18852225.htm[/url]

Jimmy55
Jimmy55
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkná recenze :wink: nicméně až na tu cenu a spotřebu ta karta není nic extra..Moje 8800GTX s novým chladičem od AC je si myslím pořád výkonější 8) Ale můžu se mýlit že :P

yoo
yoo
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

už vím proč se o PCT říká že je to NVdia magazín : D strašně nezaujatý magazín : ) a ty orientační ceny které vůůůbec nejsou nezaujatý proti ATI :)))
smích ... tak z něčeho ten magazín musí žít že :) škoda jen že z rovna z NDvidie která je tak pozadu

Tomáš Šulc
Tomáš Šulc
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yoo Rad bych si precetl konkretni duvody, proc jsou ceny zaujate. Presna metodika brani cen je vypsana hned nad nimi, jiste neni problem to zkontrolovat.

Jimmy55
Jimmy55
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yoo prej pozadu :D Si mě pobavil...

yoo
yoo
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Jimmy55]prej pozadu :D Si mě pobavil...[/quote]

ne asi : ) tobě nepříjde pozadu o proti ATI ? :) tak to to asi moc nesleduješ :) podívej se co nvdia teprv vydává když ati se chystá zachvílí zase o třídu víš :) na co si u nvidie azse rok počkáme ..

a to nepřihlížím k výkonum a cenám mezi těmi to dvouma výrobci kde nvvidia zase zaostava : )

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yoo Ono je to trosku komplikovanejsie. To ze GF100 alias Fermi stroskotal na terajsom vyrobnom procese je sice pravda ale NVIDIA zasa na rozdiel od AMD je o generaciu popredu. Tento prechod AMD este len caka u HD7xxx a tiez nemusi dopadnut dobre. Zatial co NV doladi Fermi 2. Ak situaciu sledujes tak vies, ze Fermi nebola vydavana ako cisto herna GPU tak ako HD5xxx, ktore stale vychadzaju z predchadzajucej a zatial aj stavajucej architektury, ktora zacinala este s cipom R600. Z techbickeho hladiska je preto popredu prave NV, ktora ma novu architekturu rok pred konkurenciou(ta s nou pride v lete alebo na jesen buduceho roku).

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
13. 9. 2010 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr nicmene je otazka jestli je ta nova architektura k necemu dobra... protoze co se tyka tesselace tak tam ma ati pres to co podle dx11 spec. ma mit. Nvidie tady sla dal a je v tomhle opravdu pokrocilejsi?

ale podle ceho bude delat hry? podle nvidie nebo podle standartu dx11?

jedine co by se nvidii mohlo podarit je prosadit si to svoje jako dx11b (treba)

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @Mtss: Po SW stranke nie je rozdiel medzi volanim funkcii DX11 medzi AMD resp. NV GPU. To uz ako to samotne karty spracuju je uz na nich. T.j. to co pojde v DX11 na AMD pojde aj na NV a naopak. NVIDIA nemusi presadzovat v tomto smere vobec nic. Podla toho ako to pises ty, by musel byt rozdielny kod v hrach pouzivajucich teselaciu, pre NV alebo ATI GPU a take nieco neprichadza do uvahy. Preto je tu rozhranie DX11, ktore vyvojari vyuzivaju a nestaraju sa na akej GPU to pobezi.

Architektura Fermi bola vytvorena z pohladu ocakavanych trendov v buducnosti(a zrejme aj z toho hladiska, ze NV nema CPU tak proste musi tlacit cGPU riesenia). To ci je to k niecomu sa uvidi neskor(momentalne je vidno ze je na DX11 pripravena lepsie ako RV5xx, ktora vychadza este zo starej architektury) na 28nm ako konkurencia k HD7xxx. Potom sa uz bude podla mna dat povedat ci Fermi bude iba zla spomienka na nepodarenu architekturu alebo bude naozaj znamenat pokrok. Mne osobne sa hybrid medzi hernou a vypoctovou grafikou ako myslienka paci. GPU tak moze spracovavat viacero operacii, ktore jej idu lepsie ako je tomu u CPU(napr. pocitanie fyzikalnych vypoctov).

yoo
yoo
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Tomáš Šulc]Rad bych si precetl konkretni duvody, proc jsou ceny zaujate. Presna metodika brani cen je vypsana hned nad nimi, jiste neni problem to zkontrolovat.[/quote]

vybrat ceny aby byli zaujaté proti ATI a pak udělat metodiku braní cen aby to vypadalo nenápadně dobrá práce : )

ROZHODNĚ prodejci,zboží a dostupnost skladem šla vybrat tak aby místo největšího cenového rozdíli pro nvdii byl rozdíl nejmenší pro ATI ;)

Tomáš Šulc
Tomáš Šulc
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yoo [quote=yoo]vybrat ceny aby byli zaujaté proti ATI a pak udělat metodiku braní cen aby to vypadalo nenápadně dobrá práce : )

ROZHODNĚ prodejci,zboží a dostupnost skladem šla vybrat tak aby místo největšího cenového rozdíli pro nvdii byl rozdíl nejmenší pro ATI ;)[/quote]
Tak jeste jednou a podrobne zopakuji metodiku, kterou jsem bral ceny.
Ceny beru ze tri nejvetsich obchodu alza, alfa, czc. Beru vzdy nejlevnejsi dostupny model u kazde rady s alespon referencnimi takty. Ceny jsou brane ze dne pred vydanim recenze. Vsechny ceny a linky na konkretni karty jsou v clanku vypsane.

Chci konkretne vedet, v cem je tento zpusob neferovy vuci jakemukoliv vyrobci GK a jak tedy zajistit, aby ceny byly udajne ferovejsi. Prosim o konkretni odpovedi na obe otazky. Tohle totiz silne zavani cilenou snahou o flame a OT.

Hor410
Hor410
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hihi... Já koupil cca pred pul rokem ASUS ENGTS250 TOP za 1900kc i s daní (měla pouze poškozenou krabici) :D Když se člověk dívá, koupí dobře

Kuprt
Kuprt
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pravda, že jsem jen ten článek proklikal a ještě nečetl. Ale mě by hlavně zajímal výkon GF450 proti GF250 v cuda aplikacích o kolik si polepšíla. I kdyby to měl být třeba jen výpis z CUDA-Z.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kuprt Tiez sa pripajam. Podobne testy by sa mohli urobit s viacerymi kartami aby sme mohli porovnat ich vykon v CUDA.

Václav Vlček
Václav Vlček
PCTuning PCTuning
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
13. 9. 2010 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kuprt Zkusime neco vymyslet a treba to doplnit, nebo to bude v dalsim clanku. Diky za zajimavy napad...

yoo
yoo
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

máte skvělé zápory karty :) prej
proti HD 5750 má větdelší PCB :D mega zápor : D já bych třeba jako zápor dodal že GTS450 a HD5770 stojej takřka stejně :)
http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=105140006000000VY3&Search=hd%205770&SearchType=1

http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=10514000600000010J8&Search=gts%20450&SearchType=1

ale podle vašich testu HD5770 podává ve FULLHD rozlišení +4AA a více o 10až20 FPS víc vě většině her a to je podle mě ku*va dost : ))))

Radagabi
Radagabi
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yoo Na to,že stojí stejně,jsi přišel tak,že jsi vybral nejlevnější 5770 s 512MB RAM(která je úplně někde jinde než 1GB) a jedinou zatím prodávanou GTS450?

yoo
yoo
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

klady su ještě lepší : DD sem málem spadl ze židle : DDD taký joke

prý lepší poměr cena výkon oproti ati : DDD

no možná souhlasím v rozlišení 1280x1024 + AA 0max 1 :D ale kdo má dneska doma 17" LCD :) min. ten kdo si nekoupí kartu za 3000 :)

ale každého zajímá min 1920x1080 :) nejlépe s nějakým tím AA kde vaše karta dostává i od HD5750 :)))) tu se občas zaměju víc jak u blesku :)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yoo "...nejlépe s nějakým tím AA kde vaše karta dostává i od HD5750..."

vaše? nevedel som ze PCtunning vymyslel a vyraba GTS450...
- JaM

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yoo ty jsi sam taky dost pobavil...ne kazdej ma doma 24ku monitor nebo rad cte s lupou ;)

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yoo Mohol by si inak pouzivat Odpovedet. Cita sa to potom cele lepsie. :)

memphisto
memphisto
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Tomáš Šulc]Stejne jako v pripade kolegy a jeho narazky na ceny o par radku nize opravdu netusim, jestli vam jde vylozene o vyvolani flamu, ci si jen chcete rypnout za kazdou cenu.[/quote]

Nemám potřebu vyvolávat flame. Pokud to tak vyznělo, tak se omlouvám. Bylo to pouze konstatování.

Tomáš Šulc
Tomáš Šulc
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphisto Pak jde o moje vnimani komentaru a omlouvam se. Ostatne vite jak vetsina diskusi o GK zde na PCT vypada :(

Tomáš Šulc
Tomáš Šulc
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rad bych jen dodal, ze diskusi jsem promazal od spamu uzivalele yoo, kteremu byl soucasne deaktivovany ucet a udelen ban za opakovane OT, lzive prispevky a flame. Nicmene pro nazornost jsem nechal nekolik jeho prispevku aby kazdy mohl posoudit, nakolik je ban adekvatni.

Tachy
Tachy
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc No nevim, ja takové čištění moc rád nemám. Zavání to cenzurou (tím se Vás nechci dotknout) ale raději trapné příspěvky přeskočím, než aby někdo měl někdo rozhodovat co je ješte OK a co ne. Navíc mě i něco pobaví jako v minulosti příspevky jistého Ladika na jistém serveru, než byl také zabanován.

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tachy Ladika občas teď vídám na zive.cz,ten mně vždycky pobaví

NoSKill
NoSKill
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ked je niekto rozhodnuty pre NV oproti Radeonu, tak by som v tomto pripade este dosetril par Kc a zvolil radsej GTX 460. Krasne moznosti taktovania, chladenia a vykon ktory urcite postaci prakticky vo vsetkych hrach.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ona dáva vačšinou rozdielne mená dvom rovnakým kartám. :lol:
- jancula

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ona dáva vačšinou rozdielne mená dvom rovnakým kartám. :lol:
- jancula

ArgCZ
ArgCZ
Level 1 Level 1
14. 9. 2010 08:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

opravdu to měla být reakce na mě? Nějak jsem totiž nepochopil jak se to týká toho co jsem napsal

R69
R69
Level 1 Level 1
14. 9. 2010 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtěl bych se zeptat co vám říká nazev [b]GEFORCE GT435 2GB DDR3 DVI/HDMI[/b].To je nějaká novinka.

unaghy
unaghy
Level 1 Level 1
14. 9. 2010 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Máte chybu v špecifikáciach GTX460, kde uvádzate pamäť 796MB, ale v skutočnosti má iba 768MB.

PhysX môžete s kladou kľudne odstrániť. Táto karta nemá dostatočný výkon plynulo rozbehať ho. Pustite si Mafiu 2.

danito
danito
Level 2 Level 2
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
15. 9. 2010 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozdíl 30w ve spotřebě je opravdu banální.No aby si to autor uvědomil,když právě na spotřebu poukazuje u AMD.To je totiž to samé v bleděmodrém.Každopádně tuhle "lidovku" si nikdo nedá do kompu s i7.Spíš s i5 nebo ce core2 a to je pár fps dolů a u fakt náročných her na běžným PC s 22" MO se do nastavení sáhnout musí.Pak už to řeším z pohledu hratelnosti a v tom případě mi bude stačit i HD5750 512 MB.Ta stojí 2566,- na TSBohemia.Navíc bych asi počkal jak to bude s HD6xxx.Takže až na to,že je to konkurence mezi 5750 a 5770 bych v tom důvod k jásotu neviděl.Přišla docela pozdě a spíš to jen potvrzuje,jak skvělá byla řada 8800.

danito
danito
Level 2 Level 2
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
15. 9. 2010 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=R69]Chtěl bych se zeptat co vám říká nazev [b]GEFORCE GT435 2GB DDR3 DVI/HDMI[/b].To je nějaká novinka.[/quote]
-------
http://www.notebookcheck.com/NVIDIA-GeForce-GT-435M.35830.0.html

Reklama
Reklama