Zpět na článek

Diskuze: Nvidia GeForce GTX 570 - Vysoký výkon za solidní cenu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

jeronim77
jeronim77
Level 1 Level 1
7. 12. 2010 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ve stejných šlépějích, jako jde GTX 580, se drží i GTX 570. Výkon GTX 480, nižší spotřeba, hlučnost teploty a samozřejmě i cena. ATI/AMD se svými 58xx/68xx zůstalo velmi pozadu, těšme se na nově příchozí 69xx, které by již měli být konkurenty nových GTX 5xx. Já jsem s předvedením GTX 570 velmi spokojen, uvidíme co s cenami udělá příchod 69xx. Vánoce se blíží, AMD si další odklad 69xx nemůže dovolit. Bude to zajímavý souboj, první favorit se ukázal v krásném světle :D

Necroman
Necroman
Level 1 Level 1
7. 12. 2010 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejaky duvod, proc nebyl pouzit driver Catalyst 10.11? Nebo uz byl test delsi dobu hotovy a jen se cekalo na NDA? :roll:

smith007
smith007
Level 1 Level 1
7. 12. 2010 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Necroman Oni podle mě netestují Radeony znovu. Řekl bych, že prostě vezmou výsledky minulých testů a srovnají je s GTX 570...

Reklama
Kejso87
Kejso87
Level 1 Level 1
7. 12. 2010 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

podla mna velmi dobra karta, a hlavne co sa vykonu tyka. Spotrebu som cakal mensiu priznam sa ale vykon tomu odpoveda. Len ta cena mozno po prichode AMD 6900 a vacsej dostupnosti sa to zmeni lebo u nas na alze stoji 390€ gigabyte 570 a to su nekrestanske peniaze ked na newegg stoji ta ista karta 349 USD + 10 USD dovoz

Kejso87
Kejso87
Level 1 Level 1
7. 12. 2010 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zabudol som sa opytat autora ci ju testoval na 3dmarku 2011?

M4Touch
M4Touch
Level 1 Level 1
7. 12. 2010 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kejso87 Škoda té limitující velikosti paměti, v Just Case je to velmi znatelné, dosahuje cca výkonu GTX470/HD5870.. Mám obavu, aby to nebylo také limitující pro nové hry, co teprve vyjdou.. Jinak podařená karta.

Ache
Ache
Level 1 Level 1
8. 12. 2010 01:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M4Touch V Just Cause 2 nemůže být limitem velikost paměti, když ta hra sotva využívá 600MB VRAM: http://h-2.abload.de/img/justcause24air.jpg (ukazatel zatížení paměti v pravém horním rohu OSDčka). Nižší výkon v té hře tedy spíš způsobuje něco jiného (menší sběrnice, méně ROPs jednotek). :wink:

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
8. 12. 2010 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M4Touch @Ache: to by nebyl propad 50-ti procentní ... tedy to buď bude chyba driveru nebo malá paměť ...

M4Touch
M4Touch
Level 1 Level 1
9. 12. 2010 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M4Touch @Z. Obermaier: Ten výkon GTX570 v Just Cause 2 se mi nezdá, přečetl jsem několik zahraničních recenzí a i u konkurence ve stejném benchmarku nebyl takový propad nebo jen minimální.

milda001
milda001
Level 1 Level 1
7. 12. 2010 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=jeronim77]Ve stejných šlépějích, jako jde GTX 580, se drží i GTX 570. Výkon GTX 480, nižší spotřeba, hlučnost teploty a samozřejmě i cena. ATI/AMD se svými 58xx/68xx zůstalo velmi pozadu, těšme se na nově příchozí 69xx, které by již měli být konkurenty nových GTX 5xx. Já jsem s předvedením GTX 570 velmi spokojen, uvidíme co s cenami udělá příchod 69xx. Vánoce se blíží, AMD si další odklad 69xx nemůže dovolit. Bude to zajímavý souboj, první favorit se ukázal v krásném světle :D[/quote]

Jenže ty srovnáš ATI 68xx mainstream s Nvidia performace, musíš si počkat na ATI 69xx a srovnávat s GTX580 a 570:D ju?

jeronim77
jeronim77
Level 1 Level 1
7. 12. 2010 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@milda001 Souhlasím, proto jsem v příspěvku 2x uvedl, že se těším, co předvedou 69xx. Nějaké info již je, ale nechtěl bych se předčasně pouštět do spekulací. Ovšem nesouhlasil bych, že nemůžeme srovnávat GTX 570 se současnými grafikami ATI/AMD. Můžeme, protože 5870 taky stojí 8k a stejně tak můžeme srovnávat poměrem cena/výkon 5850 a 6870, jak je ukázáno i v testu. Těžko by se dělal test, kde by se uvedl jenom naměřený výkon s provozními vlastnostmi a bylo připsáno: "nelze srovnávat se současnými ATI/AMD, proto si pro srovnání budete muset počkat na 69xx :D

Reklama
milda001
milda001
Level 1 Level 1
7. 12. 2010 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=jeronim77]Souhlasím, proto jsem v příspěvku 2x uvedl, že se těším, co předvedou 69xx. Nějaké info již je, ale nechtěl bych se předčasně pouštět do spekulací. Ovšem nesouhlasil bych, že nemůžeme srovnávat GTX 570 se současnými grafikami ATI/AMD. Můžeme, protože 5870 taky stojí 8k a stejně tak můžeme srovnávat poměrem cena/výkon 5850 a 6870, jak je ukázáno i v testu. Těžko by se dělal test, kde by se uvedl jenom naměřený výkon s provozními vlastnostmi a bylo připsáno: "nelze srovnávat se současnými ATI/AMD, proto si pro srovnání budete muset počkat na 69xx :D[/quote]

58xx je serie performace stará dnes již rok. Srovnat se to samozřejmě dá, ale je to dle mě nemastné,neslané. GTX5xx je určitě povedená nová revize FErmi. Pro mě bude souboj nový revize FErmi vs cayman

jeronim77
jeronim77
Level 1 Level 1
7. 12. 2010 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@milda001 Když vyšly 5xxx, srovnávaly se s GeForce 2xx. Když vyšly 68xx, srovnávaly se s GTX 4xx. Tohle je běžná praxe, že se srovnávají grafiky, které jsou dnes na trhu.

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
7. 12. 2010 23:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jeronim77 Podívejte se tady to této recenze ta stojí fakt za to.! :wink: Zajímavé je škálování ve hře METRO 2033 suvereně nejlepší kartou je ATI 5970 na tu nemá zatím žádná karta... Jen asi ve třech hrách bylo špatné škálování crossfileX a Radeon 5970 se propadl. Jinak testovali ASUS GTX 570 karta má dobrý potenciál jak pro taktování tak jako celek. :)

Nakell
Nakell
Level 1 Level 1
8. 12. 2010 00:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Obr prostě posledními články naprosto potvrzuje leadra PCT.cz mezi ostatními web-magazíny. EHW nestíhá už po několikáté v čas vydat recenzi, a Diit nebo SHW není konkurence. Skvěle obře!

danito
danito
Level 2 Level 2
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
8. 12. 2010 01:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=jeronim77]Ve stejných šlépějích, jako jde GTX 580, se drží i GTX 570. Výkon GTX 480, nižší spotřeba, hlučnost teploty a samozřejmě i cena. ATI/AMD se svými 58xx/68xx zůstalo velmi pozadu, těšme se na nově příchozí 69xx, které by již měli být konkurenty nových GTX 5xx. Já jsem s předvedením GTX 570 velmi spokojen, uvidíme co s cenami udělá příchod 69xx. Vánoce se blíží, AMD si další odklad 69xx nemůže dovolit. Bude to zajímavý souboj, první favorit se ukázal v krásném světle :D[/quote]////
Panebože kluku co máš v té hlavě?Řada 5800 je rok stará a 6800 je mainstream ne hi-end a je to nástupce 5700.Než něco plácneš,napočítej raději rovnou do sta.

Bez_n1ck
Bez_n1ck
Level 1 Level 1
8. 12. 2010 04:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@danito To ale nemění nic na tom, že AMD nemá co nabídnout. Ve většině případů ve výkonově srovnatelných kartách má o chlup horší poměr cena/výkon a oproti nVidii jí brzdí zásadní absence zelených technologií. Spotřeba bych řekl lidi moc netankuje, protože v klidu to není moc drastické a 100W v zátěži? no to je 0,4kč za hodinu hraní - IMHO zanedbatelná suma. Kdy hraju 20h/tejdně, tak je to moc a to jsme na nějakejch 40kč/měsíc. Jediný, co nVidii chybí je podpora více monitorů, což z pohledu nV chápu, protože více jak 2 monitory má opravdu mizivé procento hráčů, ale sám používám 2 monitory a bejt prachy a další výstup, tak bych ten třetí asi i pořídil.

Nakell
Nakell
Level 1 Level 1
8. 12. 2010 05:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bez_n1ck Absence "Nfinity" je ale zcela určitě v neschopnosti této pofiderní technologie jádra. Jádro to nezvládne, jinak by tam ta podpora byla. Proč si na krabičku nenapsat podpora 3 monitorů, že jo. Trochu škoda je to při ultra low-endu a při ultra hi-endu, ale ne až zas taková, aby nVi vymýšlelo kraviny a prodlužovalo vývoj. Tato situace je zcela správná,

nVidia má prostě dobrej marketing a dobrou pověst, GTX460 je ve své tříde best seller a já se nedivim (věčně nedostatková HD6850 se tam může dostat až po dobré dostupnosti, a dle mě se stejně nedostane, navíc když už dnes v podstatě známe výkon jeho nástupce). nVidia má prostě i s v podstatě rok starým čipem ne náskok, ale hodně dobrou pozici. AMD zaskočilo, a problémy (ať už u Texas Instruments nebo na straně čipů) nVidii jen nahrávají.

A s čím jiným srovnat než s tím, co je na trhu? Taky nemám rád když se srovnává se starší generací konkurence, ale dělalo se to tak i minulý rok,....

Reklama
Drdek
Drdek
Level 1 Level 1
8. 12. 2010 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můj požadavek , přání , možná i maličká výtka ale jen a pouze k řádu věci!

Pokud by se testovaly a jedná se především o grafické karty (málokdo má hlučnější komponentu) dalo by se drobet rozvést pojednání o hlučnosti - dnes už je celá řada lidí co jistě vymění 5 procent výkonu za tichej kompík a klidnej spánek u zapnutý mašiny!
Pokud by to šlo (obracím se především na p. Z. Obermaiera coby recenzenta grafik) jistě Vám to leckdo přičte k dobru.
Jinak recenze hodnotím velmi pozitivně !!! a díky za ně :-)

jvopenka
jvopenka
Level 1 Level 1
8. 12. 2010 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen drobná formalita v termínu -
rozdíl 6dB je subjektivně lidským uchem vnímán jako dvojnásobný hluk. Dvojnásobný hluk objektivně je cca 3dB

thorgal
thorgal
Level 1 Level 1
9. 12. 2010 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Smím se prosím zeptat, jak je možné, že GTX570 má v celkovém skóre 142,6% a GTX480 142,2% tedy nepatrně větší výkon, přitom v grafu jednotlivých rozlišení má všude méně? Chápu, že jsou to naprosto zanedbatelné desetiny, jen by mě zajímalo, jak je to matematicky možné. Jinak díky za vyčerpávající test.

Reklama
Reptile
Reptile
Level 1 Level 1
10. 12. 2010 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=thorgal]Smím se prosím zeptat, jak je možné, že GTX570 má v celkovém skóre 142,6% a GTX480 142,2% tedy nepatrně větší výkon, přitom v grafu jednotlivých rozlišení má všude méně? Chápu, že jsou to naprosto zanedbatelné desetiny, jen by mě zajímalo, jak je to matematicky možné. Jinak díky za vyčerpávající test.[/quote]

JJ. taky mi to moc nevychází... asi skvělý Obr dostal příplatek za zvýhodnění Nv :-) ale co už...

Jinak když se to na podívam tak v 5870/6870 je pozádu za GTX570 cca v prumeru o 5fps (někde má dokonce navrh)... navíc 6870 jde krásně taktovat a stojí o třetinu mín....takže zas takovej zázrak to neni.

lubo188
lubo188
Level 1 Level 1
23. 1. 2011 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ten chladic je Noctua NH-D14?

Reklama
Reklama