Zpět na článek

Diskuze: nVidia GeForce GTX 770 aneb „GTX 680 OC za desítku“

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Twan
Twan
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ten potenciál k oc není zase až tak slušný, spíš je ze slušnosti :D nehledě na to že je to furt mainsteam který se již 2. generaci prodává jako highend :D

Rajnoha
Rajnoha
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Twan High-end je len Titan, dvojjadrove monstrum od konkurencie je len "modny vystrelok" :D

Nejaky OC potencial tam je, ber to tak, ze 90% ludi nejake vyrazne OC neriesi, kupi, nastavi a hraje.

Rajnoha
Rajnoha
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rajnoha "dvojchipove monstrum" samozrejme, aby sa neozval opat nejaky chytralek, ktory ma bude opravovat :wink:

Rajnoha
Rajnoha
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekny test. Sice refresh, ale ved tak to bolo dlhodobo avizovane, takze je to v poriadku, vykon ako aj spotreba potesi, horuci kanditat pre kazdeho kto v danej cene hlada kartu. Samozrejme majitelia 670, 680 nemaju dovod, ale ostatni by sa mali zamysliet.

Paci sa mi normalny objektivny pristup PCT, lebo to co sa clovek docita niekde inde tak akurat zdvihne adrenalin :D

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
31. 5. 2013 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rajnoha koukám že mazalové opět mazali :-D přitom se rozhovor vedl v klidném duchu a bez jakýchkoli vulgarit... ale tak asi zde nemaj rádi pravdu no na to sem si už zvyk :-)

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rajnoha jj taky se mi konečně líbí objektivní přístup ale takový byl už i u předešlé recenze :-) však jsem psal že se asi konečně jedná o návrat k starým dobrým kořenům :-) Doufám že ty moresy které tu panovaly cca poslední 2 roky už pominuly

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
30. 5. 2013 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN taky doufám. :-) Ono to je dost blbý, když se "až potom" člověk dozví, že HD7970GHz "byla" nejvýhodnější, a že to nvidia "dorovnala".

I když teda kdo chce gamesky, tak za 500Kč navíc k ceně GTX770 dostane k 7970 pár AAAčkových titulů.

Myslím ale, že GTX770 za tuhle cenu si své kupce najde.

Rajnoha
Rajnoha
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN @tynyt: Ta vyhodnost je relativna, poznam mnozstvo ludi, ktori sa z 7970 GHz popalili a lutuju, ze usetrili, na druhej strane nepoznam nikoho kto by kupu 680 lutoval.

Max. FPS nie su vsetko, mas mnozstvo inych faktorov, ktore musis brat do uvahy, od frame latencii, ovladacov, spotreby a s tym spojenej hlucnosti az po moznost ziskat kody k hram z ponuky NV kdekolvek na nete, staci behat po tych spravnych forach. Nie kazdy tuzi po naservirovanych hrach z ponuky k AMD kartam.

Z tohto pohladu bola aj 680 dobra kupa, takze tato 770 je aktualne palba.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
30. 5. 2013 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN @Rajnoha: ale prosím tě, s hiendem se dá hrát prakticky všechno na max a rozdíly jsou sice měřitelné, ale z praktického pohledu nevýznamné.

Ovladače a jejich (ne)kvalita, to je evergreen, to souhlasím, ale platí to pro oba výrobce stejně.

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jak jsme již psal jinde je to super a můžou se zas rozhořet konkurenční boje aby šly ceny dolů :-)

I když je cenově radeon nyní výhodnější díky hrám co k ní hráč dostane věřím že Nvidia taky za chvilku s něčím přispěchá aby to dorovnala :-)

Shadow play je asi určen jen pro novější grafiky já mám s 560TI OC smolíka pacholíka :(

morke
morke
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zatím nejzajímavější grafika na trhu. Výkon HD 7970 GHz, lepší provozní vlastnosti a už teď výběr z nereferenčních verzí. Pokud jde o hry u AMD grafik, tak je mám všechny dohrané, takže ten bonus je pro mě zbytečný. Nejzajímavější je ale cena, která je podobná HD 7970 GHz a navíc se skokově snížily ceny GTX 680.

WinnyPHA
WinnyPHA
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke zabudol si dopisat ze na rozdiel od 7970GHz bude aj k dostaniu (jeden Sapphire Vapor-X na trhu mi pride malo a cenou mimo) a ten 770 Lightning... to bude daco

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
30. 5. 2013 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA tak jsem se kouknul do velkoobchodu. Skladem jsou MSI a Sapphire, GB je "do týdne", Asus do 2 dní.

Opravdu "nejsou k dostání?"

CNN
CNN
Level 0 Level 0
30. 5. 2013 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA @tynyt: Hele Tynite, za seba mozem povedat, ze kebyze sa rozhodujem medzi 7970GHZ a tymto, nevaham ani sekundu a beriem toto. Uz len kvoli nadhernemu chladicu, na ktory mam slabost, istotu, ze mi pojde PhysX, dobrej skusenosti s Nvidia supoportom a samozrejme Stachovi na zlost. :-)

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA @CNN: já si taky bral Nvidii i kvůli PhysX a popravdě mě tím Nvidia dost naštvala protože reálné využití ve hrách je skoro rovno 0. Ano krááásné efekty ale využitelnost 0. Jak by měla ve hrách fyzika vypadat předvedl stařičký HAWOK ve hře Battlefield bad company 2... neustále čekám kdy neco takového konečně předvede PhysX...

Rajnoha
Rajnoha
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA @CNN: Stachuja neries, nech si zije v tom svojom svete :D Napise demagogicky clanok, ktory si vacsinou nezabudne ani sam pod inym nickom pochvalit :D Kazdy sme nejaky..

Tiez to tak vidim ako si napisal, ale v ramci objektivity nema zmysel zhadzovat ani 7970GHz, vzdy je fajn to zhodnotit objektivne a nie zaujato, ale toto dokazu len ludia, ktori sa vedia povzniest nad svoj osobny nazor, niekto to nedokaze :wink:

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
31. 5. 2013 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA @Rajnoha: PCT PCT svým způsobem hanlivé označení na někoho jiného je v pořádku že? :-) ale když se tu slušně začne debatovat o Vaši nestranosti spojené s jistým člověkem tak máte hned důvod mazat :-D A rozhovor to byl klidný bez nadávek a vulgarit.... říkám pro objektivnost už jsem začal chodit na jiný český web a doporučuji to všem ;-)

PS: DD to není aby si hned někteří nepřisadili ;-) Ale jsou tu jiné a lepší

CNN
CNN
Level 0 Level 0
30. 5. 2013 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA @KOCHREN: GPU PhysX je skoro zbytocny. To je pravda. Ale Dx11.1, zvlast tych par chybajucich instrukcii je zbytocny uplne. Bez PhysX ti pojde evidentne horsie par hier. Absenciu plnej podpory Dx11.1 nepoznas NIKDE. A teraz si porovnaj ako "niekto" pise o tychto dvoch aspektoch. Zapnute GPU PhysX v hre je priam nevyhoda (vid posledne Metro), ale absencia DX11.1 je problem co sa musi spomenut aspon 3x za tyzden. A to je len jedna jedina vec z miliona. To fakt nevidis? :-)

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA @Rajnoha: že Vás to baví CNN a Rajnoha :-D PS: nevidím důvod proč být sprostý a měkomu nadávat... tady psal oběktivně zabarvený pro změnu do zelena Obr články a to jste nekritizovali co? :-D Žeby i ta Vaše objektivita byla zabarvená? :-D Má jiný názor tak ať jej má já to tady Obrovi taky vyčítal a proč? protože ničil tento web svými žvásty dodnes se musím zasmát nad článkem (gtx470 za cenu do myslím 5000 karta roku!!!). PS: ten článek pak sám stáhnul :-D Já podle výhodnodti používám nebo do sestav montuju karty z obou táborů a s ovladači maj problém oba takže nevím o co Vám jde...

Nephilim
Nephilim
Level 1 Level 1
31. 5. 2013 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA @KOCHREN: Klasika na PCT, rajnoha sa do DDho obuva snad v kazdom "komentari". Uráža, haní, ale to nikomu nevadí, LEBO JE ZELANÝ. :D To, že je Rajnoha na smiech vedia už asi všetci, je to taky troll no.

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA @CNN: a já teď psal o 11.1? Nvidia měla problém zavést už 10.1 :-) Jen jsem před nějakým časem psal že lhali že to má 11.1 nejde o to zda to má význam jde o to že někdo uváděl nepravdu. Ono co se týče mě ať klidně zůstane DX9, ale ať ty hry stojí za něco... Dnes máš úžasnou grafiku PhysX Ti dodá poletující papírky ale hra je lineární bez nápadu a pod :( Pořád vzpomínám na starý hry které dodaly hodiny zábavy a zkoumání jak dál.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
30. 5. 2013 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA @KOCHREN: Kde niekomu nadavam? :-) Nemat grafiku od AMD je u mna objektivne (akoby ktosi povedal ;-)) pridana hodnota od cias co citam iste stranky. Netvrdim, ze to ma nejaky extra vyznam, to samozrejme nie, ale u porovnatelnych produktov mi to rozhodovanie ulahcuje. :-) Proste mi tu znacku zhnusil, to je vsetko. A co sa tyka Obra - Tak po prve, PCTuning nie je len on a hlavne - v zivote som od neho necital naprosto nekriticku recenziu a velakrat som od neho v recenziach naopak cital vychvalenu AMD kartu. To u jeho "protipolu" nehrozi ani omylom a prave preto to nie je protipol. Co si kupujes ty a preco je tvoja vec. :-)

Rajnoha
Rajnoha
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA @KOCHREN: Principialne mas pravdu, ale je rozdiel vyjadrovat svoj nazor v komentaroch a je rozdiel prezentovat demagogiu na strankach, ktore citaju aj menej znali a na zaklade zavadzajucich odporucani zle nakupia. Staci si prest niekolko nakupnych poradni na spominanom webe, uprimne lutujem tych, ktori sa podla toho orientovali :wink: Tym, ze si zalozim vlastny blog ovplyvnujem aj inych, samozrejme znali veci pochopia, ze ide o sracky, ale nie kazdy. A poviem Ti otvorene tolko bludov a nezmyslov som este nikde nevidel, nikde (hovorim o celosvetovom webe)..

Rajnoha
Rajnoha
Level 1 Level 1
31. 5. 2013 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA @Nephilim: Preber sa. Objektivne zhodnotenie nie je urazka. Demagog by to mal nechat tak a radsej svoj blog zavestit na klinec, lebo to nevie. Aj ked netvrdim, ze jeden zo sto clankov moze byt aj dobry. Ale zavadzanie, polopravdy, neoverene fakty a nasilne presadzovanie svojho osobneho nazoru cez manipulaciu skutocnosti je holy fakt s ktorym suhlasia vsetci, ktori to vidia.

Takze ak Ti vyhovuje taky pristup tak chod si tam :D

Nephilim
Nephilim
Level 1 Level 1
31. 5. 2013 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA @Nephilim: ..oprava ZELENÝ

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA @CNN: pravda u Tebe jsem to napsal blbě :-) Tys nepsal Stachuj čili v tomhle omluva z mé strany. Ono Obr se pak už krotil ale jeho články byly šílený a podíval ses někdy na ten jeho webík? To je prostě KLASA :-D takhle nepíše na DD ani náhodou (tolik agrese a sprostosti)... Já ho hodnotil právě i pro ten jeho webík... a ty nejhorší články byly nakonec staženy... Nechápu ho ano můžu být fanda jedný strany, ale být tak agresivní vůdči konkurenci to je dílo :-)

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA @Rajnoha: říkám má svůj a je to jeho web :-) popravdě a tedy Ober neovlivňoval na mnohem známějším webu? Ano řada 6 se Nvidii vyvedla což je dobře, Ale co řada 4 a 5? Dyť to bylo to samý co se teď vyčítá AMD/ATI byly brutálně žravější a brutálně topily. Nevím pro srovnání neznám test ale myslím že ani dnes tolik Atiny nežerou a netopí... A Ober tady psal jak sou úžasné i když nebyly to nebyla demagogie? Buď nestranný a podívej se na to i takhle ;-)

Nephilim
Nephilim
Level 1 Level 1
31. 5. 2013 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA @Rajnoha: preber sa ty, trapko

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
31. 5. 2013 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA @Nephilim: trapko si ty. to co pise rajnoha je pravda

Nephilim
Nephilim
Level 1 Level 1
31. 5. 2013 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA @Dzambor: išlo o iné, ale nečakám, že to pochopíš

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
30. 5. 2013 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke jenže HD7970 (GHz edice je jen "defaultní" OC staršího čipu) tu je už nějaký ten pátek (rok a půl) a je docela pro nvidii ostuda, že poměr cena/výkon dohnala až teď.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt Jaka ostuda?
Cena je takova, jaka se vyrobci vyplati = za jakou jsou zakaznici ochotni dany produkt kupovat. V praxi vidite, ze zdaleka ne kazdy zakaznik se orientuje jen podle vykonu a ceny.

morke
morke
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt To se pleteš, GHz Edition je na trhu rok a jak píše WinnyPHA, nebyla s dostupností a cenou hlavně při uvedení na tom dobře. Navíc je GTX 770 v provozních vlastnostech na tom lépe než HD 7970 GHz, takže jsou dále.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
30. 5. 2013 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @morke: jenže i ty "staré" neGHz-7970 šly přetaktovat na GHz edici (ostatně venku jsou i BIOSy).

Provozní vlastnosti 7970 jsou takové jaké jsou protože GTX770 je z HW stránky oproti 7970 instrukčně ořezaná. Že to ořezání nemá vliv na hraní je věc jiná. Po technologické stránce je to z mého pohledu plichta.

A po uvedení nebyla moc dostupná ani ta GTX680..

Takže se plete asi někdo jiný.

morke
morke
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @tynyt: Asi máš chabou paměť, ale verze od Gigabyte byla od prvního dne uvedení dostupná ve všech hlavních obchodech, na rozdíl od HD 7970 GHz.

StratosCZ
StratosCZ
Level 0 Level 0
30. 5. 2013 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

10 400,- s DPH?

a co je toto?
http://www.czc.cz/gigabyte-hd-7970-ultra-durable-oc-3gb/103539/produkt

morke
morke
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StratosCZ A co toto: http://www.czc.cz/gainward-gtx-770-2gb/130142/produkt :D.

morke
morke
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke Oprava: http://www.czc.cz/gainward-gtx-770-2gb/130142/produkt?q-category-id=7edu87d26kgr5blkf3ig7o1p93&q-c-1-producer=sbdovh56qqiffc8rbd5ggutfmvb&q-c-0-f_2027483=sGeForce+GTX+770

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke @morke: no je zvlastni ze je o tolik nizsi ta cena :-) bud maj chybu a nebo sou ty ostatni predrazene :-) ale tak jako tak bude dobre si pockat ;-) Ony ty ceny pujdou dolu :-)

StratosCZ
StratosCZ
Level 0 Level 0
31. 5. 2013 22:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke @KOCHREN: ano byla to chyba uz to opravili karta stoji pres 10tis s DPH...

Leppard
Leppard
Level 23 Level 23
30. 5. 2013 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tahle vypada dost dobre - za ty penize:

http://www.czc.cz/gigabyte-gtx-770-2gb/130132/produkt?q-category-id=9ht0msjf58gnva96n24a7t1057&q-c-0-f_2027483=sGeForce+GTX+770

Skyline.ni
Skyline.ni
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jen takovej dotaz k GeForce Experience — Shadowplay... funguje to i na GTX 680? pokuď ano tak na to nemůžu přijít kde to najdu :D

luciferik
luciferik
Level 1 Level 1
31. 5. 2013 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak nemozu ti postavit celu hru na gpu physx jedine ze by si ju zaplatila nv. Nato je tu cpu physx na ktorom celkom zamakali tak uvidime co nam prinese nova generacia krabic.

medic_xx2
medic_xx2
Level 1 Level 1
31. 5. 2013 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak si myslite ze by dopadla 580 v porovnani?

StratosCZ
StratosCZ
Level 0 Level 0
31. 5. 2013 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=morke]A co toto: http://www.czc.cz/gainward-gtx-770-2gb/130142/produkt :D.[/quote]

toto byla chybna cena uz karta neni ani v ceniku a objevila se nova presahujici cenovku 10tis s DPH :)

nehlede na to ze HD7970 1100/6000 edice od GB stoji 10 350,- s DPH a je 6% pod GTX780 :)

ninko011
ninko011
Level 1 Level 1
2. 6. 2013 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StratosCZ Ono včera som kúpil Asus MATRIX 7970 1100/6600 a môžem ju rovno vrátiť ( artefaktuje pri dlhodobej záťaži) Ale, žeby mala výkon 6 % pod 780 mi neprišlo pri testovaní :)

Ale to je o inom, nemôžeš porovnávať 7970 1100/6600 s 770 na referenčných ( objektivita by bola v ťahu. :roll:

Doteraz som bol červený, ale keď pozerám recenzie tejto 770 (cena,kvalitné ovládače,výkon,PhysX v niektorých hrách) , tak idem do Lightningu od MSI :wink:

Tibby
Tibby
Level 1 Level 1
6. 6. 2013 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkné, jen škoda že nebyla do testu zahrnuta i 570-ka, když už ji nVidie doporučuje jako upgrade právě pro ni :(

Reklama
Reklama