Zpět na článek

Diskuze: Nvidia vydá v lednu Titan Black a GTX 790

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

blaho
blaho
Level 1 Level 1
19. 12. 2013 08:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super bracho.

Uz som pol roka nekupil novu VGA od nVidie a zena uz na mna čudne pozera, este ma bude podozievat ze poskulujem po 290X :D :D

Jerrow
Jerrow
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
19. 12. 2013 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ona AMD nVidii nezatopila, jak zde píšete? A proto jsou komplet všechny od R9 280X výše vyprodané, co? Kdežto GTX karty se válí na skladě a nikdo je nechce... Zajímavé...
Pane Obermaier, zahoďte už ty zelené brýle nebo si tohle pište na Vašem blogu.
Jinak pochybuju, že duální GTX790 bude, protože by měla stejný problém s chlazením jako 290X, která je jen o pár wattů žravější...

Braňo1977
Braňo1977
Level 1 Level 1
20. 12. 2013 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerrow Tento koment nemá chybu :D
Si presne červený ako DDebílek

19. Prosinec 2013 - 10:14 od Jerrow
Re: Radeon nebo GeForce? MSI GTX 660 Gaming proti MSI R9 270...
Hm, jak tak koukám, tak v tuhle chvíli není cenový segment, kde by se vyplatilo koupit GTX. Všude je AMD kartami poražena. Snad jen kdyby chtěl někdo grafiku za 20k, ale i tak by koupil předražený bazmek, když nejvýkonnější HD7990 stojí okolo 16-17k...

Braňo1977
Braňo1977
Level 1 Level 1
20. 12. 2013 08:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerrow Jerrow, že takéto komenty nemáš aj u ruddého blbečka!

Blue Storm
Blue Storm
Level 1 Level 1
19. 12. 2013 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerrow Jenže problém nedostupnosti Radeonů je jaksi ten, že byly vykoupeny kvůli těžení Bit/Litecoinů. A není to žádné tajemství, stačí nemít zamlžený obzor. Ale celkem se těším, až se začnou karty objevovat v bazarech, protože lidi budou kupovat hodně bazarové karty a to by mohlo přinést pokles ceny grafik v obchodech. :D

Jerrow
Jerrow
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
19. 12. 2013 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerrow A další věc - Maxwell v lednu/únoru? Co tak vím, tak nebude ani v dubnu, spíše až v druhé půlce roku, protože 20nm výroba ještě není tak odladěná, aby bylo dost kusů. Možná to nVidia oficiálně oznámí, ale to bude tak všechno...

polabecak
polabecak
Level 1 Level 1
19. 12. 2013 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerrow Těch zelených brýlý tu bude víc, já je mám třeba taky, zkuste už sakra přestat řešit kdo komu nadržuje, tak si články pana Obermaiera nečti, nikdo tě nenutí, čti si na jiným webu třeba s červenejma brýlema. Pro mě je tu hlavní ta tabulka a zbytek mě nezajímá. Nehledě na to, že nikdo nemluvil o prodejích, třeba řešil pouze výkonnost, v tom případě má pan Obr pravdu.

Jerrow
Jerrow
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
19. 12. 2013 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@polabecak Ano, 1-3% výkonu navíc pro 780Ti je panečku něco velkého. To je chyba měření...

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
19. 12. 2013 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@polabecak @Jerrow: Ano výkonovo sú na podobnej úrovni a to znamená, že naozaj AMD NVIDII nezatopilo (museli by ich znateľne prekonať a to sa nestalo, platí samozrejme aj naopak). To v čom im zatopili je cena, kvôli ktorej musela ísť aj NV dolu.O cene sa ale myslím v článku nepísalo.

Čo sa týka predajnosti, tak to pre NV vôbec nemusí byť také zlé ako si myslíš. To by sme videli ďalší skok s cenami dolu, čo sa ale nedeje. Uvidíme v štatistikách za tento kvartál.

Okrem toho som si všimol, že navštevuješ jedden web, kde sa napíše ďaleko viac hlúpostí, dezinformácií a prekrúcaní ako nájdeš trebárs tu. Nevidel som, že by si sa takto sťažoval aj tam. Asi to nevadí ak je to v prospech AMD. :wink:

Jerrow
Jerrow
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
19. 12. 2013 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@polabecak @mareknr: Já navštěvuju všechny české weby, takže si všechno zprůměruju a mám jasno, co je nejlepší. Je fakt, že tam se to červená, tady zelená... Máš pravdu, zatopili nV hlavně cenou a to je dobře hlavně pro nás, jen škoda že AMD nestíhá vyrábět. Takhle kdo chce výkonnou grafiku a chce jí hned, vezme to, co je skladem - nV...

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
19. 12. 2013 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@polabecak @Jerrow: Problém s dostupnosti R9-290(X) a R9-280X je zřejmě ten, že se z nich stali otroci těžebních strojů na bitcoiny :confused:

Jerrow
Jerrow
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
19. 12. 2013 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@polabecak @Jerrow: Jinak aby sis nemyslel, měl jsem jak intel, tak AMD a i nV, takže beru to, co je v tu chvíli vzhledem k mým financím nejlepší...

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
19. 12. 2013 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@polabecak @Jerrow: Nikomu a ani mne si nemusíš ospravedlňovať čo kupuješ. To je tvoja vec. Len ma zarazila kritika tohto článku. Na ddruhom svete je takáto forma ešte v pohode oproti zvyšku čo plodí na tému grafických kariet (a API s tým súvisiacich). Som sa čudoval nad tým, že ťa iritoval článok ktorý je teda o hodne v pohode oproti tomu čo sa dá dočítať tam kde som spomínal (a kde som podobnej kritiky nedočítal). Aj keď sa tu niekedy zveličuje to, čo NVIDIA robí, ale aspoň tu v každom druhom článku nečítač o tom, aké je AMD na CENZURA, že nie je žiadna konkurencia a že všetko čo robí, robí zle a zámerne neefektívne.

koli_s
koli_s
Level 1 Level 1
19. 12. 2013 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zhrniem čo som sa ja osobne dozvedel. To že Nvidia chystá plné GK110 s 6GB sa vedelo omnoho skôr než ste to opäť vyhrabali z tajných zdrojov.....
A to či "zatopí" R9 780Ti ešte len uvidíme s príchodom nových nereferenčných kariet s porobenými DPS .... POTOM Tu riešme to, kto komu zatopí... už ma to fakt unavuje ako tu vždy vyhodíte niečo takéto... ozaj toto si píšte na blogy a tak podobne.

Dubak
Dubak
Level 1 Level 1
19. 12. 2013 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Darmo sa budeme natahovat a obhajovat obe strany je nad slnko jasne ze nvidia je lepsia...nehlucna nepadaju takty ovladace nadherne vyladene a nesmrdi a bodka. PS a ziadny microshuttering ako bolo v battlefielde na JEDNOCIPOVYCH AMD KARTACH...serem na cervenych komunistov

TCerny
TCerny
Level 1 Level 1
19. 12. 2013 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hele, je mi úplně párek jaké mám GPU v PC, ale články pana Obermaiera jsou jednoznačně tendenční. Považuji Pctuning stále za nejlepší internetový magazín v ČR(kategorie IT), ale pokud toto tendečně komentované zpravodajství bude stále pokračovat, tak se PCT zapíše do podvědomí lidí jako neseriozní web. Vážně se divím vydavateli, že s tím nic nedělá.

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
19. 12. 2013 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TCerny áno, ale aspoň sú tu farby hájené 100X miernejšie a taktickejšie než na DDemagogickom webe kde všade čítam o tom ako je NV mrtva, má nepredajné karty, kupujú ich len hlupáci, nejdú taktovať, nepodporujú moderné technologie atď... a to nehovorím o testoch CPU na samých multivlákonových aplikáciach, herné testy na 2-3 !!! správne vybratých hrách či tvrdenia že FX CPUčka sú vlastne ešte úspornejšie než i5 :lol: ...samozrejme po "nepratrných" úpravách. Každý web musí z niečoho žiť, reklama na nás dýcha všade, ale ako na DD webe je tá reklama až moc do očí byjúca...

Dubak
Dubak
Level 1 Level 1
19. 12. 2013 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a uplne ma zabilo ked ten trtko napisal ze normalny ludia si v dnesnej dobe nekupia 780 radu ... akoze nie som normalny ked som si kupil pred tyzdnom 780 lightning ... debil ... nech len povie ako mu vsetko seka na tej jeho 7970 zaprdenej v eyfinity

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
19. 12. 2013 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dubak Ale on má za to aspoň zapletené, netreba sa mu čudovať. Ja sa skôr úprimne čudujem tým Ultra AMDD fans ktorí si myslia že kúpou AMD grafiky spravili kauf storočia a vydrabli s tou predraženou, slabou a mrtvou Nvidiou :lol: ... lebo na grafike ktorú kupujú raz za 3roky ušetrili 500kč :lol:

Ziktofel
Ziktofel
Level 1 Level 1
19. 12. 2013 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jako ja grafiku od rudejch zasadne nekoupim, zvlaste kvuli jejich ovladacum

inu, posudte sami: http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=nvidia_geforce_gtx780ti&num=5

jako koupit kartu a pak pul roku cekat na ovladace, to vazne ne, to si radsi poridim nvidii, ktera ma vyladeny ovladace v den vypusteni

Jerrow
Jerrow
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
19. 12. 2013 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ziktofel Pokud nemáš kartu od AMD, nemůžeš říkat, že ovladače jsou špatné. Já neměl za poslední 3 roky, co mám Radeon jediný problém s ovladačema. S těma mám problém v práci, kde mám paradoxně nVidii...
Co tak vím, tak všechny nové karty od AMD fungují hned s ovladačema, co k tomu dostanete, ale časem se výkon zvýší, vychytají to. To samé má ale nVidia, rozdíl v kvalitě je asi tak stejný...

Jerrow
Jerrow
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
19. 12. 2013 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerrow Pokud něco nejde, zvlášť když ostatním to jde normálně, asi bude chyba někde mezi klávesnicí a židlí, třeba bordel v systému :D

R0mi
R0mi
Level 1 Level 1
19. 12. 2013 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Ziktofel]jako ja grafiku od rudejch zasadne nekoupim, zvlaste kvuli jejich ovladacum

inu, posudte sami: http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=nvidia_geforce_gtx780ti&num=5

jako koupit kartu a pak pul roku cekat na ovladace, to vazne ne, to si radsi poridim nvidii, ktera ma vyladeny ovladace v den vypusteni[/quote]
To mi chces povedat ze si kupujes kartu ako 780 TI alebo 290x na linux ? tam je tych hier ozaj vela tam ten vykon naozaj vyuzijes. Je pravda sice ze na linuxe amd zaostava ale tam je to uplne zbytocna karta tochto typu na hry boze :!:

matva888
matva888
Level 1 Level 1
19. 12. 2013 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak samozrejme pán zelený sa zasa prejavil .... prečo ju neporovnal z HD7990 ? asi sa bojí že AMD je lepšie ako jeho milovaná Nvidia

Dubak
Dubak
Level 1 Level 1
19. 12. 2013 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=matva888]tak samozrejme pán zelený sa zasa prejavil .... prečo ju neporovnal z HD7990 ? asi sa bojí že AMD je lepšie ako jeho milovaná Nvidia[/quote]

7990 hhhh tam je microshuttering ako pica ... kamarat jeden si nedal poradit a kukal len na cisla ale cisla nie su vsetko treba to aj vidiet .. battlefield 4 bucha fps ako diva ale ten obraz komplet rozpadnuty .. no lepsie si to zahras na voodoo 3 s pred 10 rokov

Vít Komínek
Vít Komínek
Level 1 Level 1
19. 12. 2013 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

p. Obermaier je bukál! :D
Jen si počkejte na nereferenční 290(x). Už proti referenčním to má nVidia na těsno...

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
19. 12. 2013 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=blahorodie]Super bracho.

Uz som pol roka nekupil novu VGA od nVidie a zena uz na mna čudne pozera, este ma bude podozievat ze poskulujem po 290X :D :D[/quote] další retard na poli nejdřív něco čti pak piš jsi další s členů ketrým by měl být blokován přístup k netu ;)

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
19. 12. 2013 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=polabecak]Těch zelených brýlý tu bude víc, já je mám třeba taky, zkuste už sakra přestat řešit kdo komu nadržuje, tak si články pana Obermaiera nečti, nikdo tě nenutí, čti si na jiným webu třeba s červenejma brýlema. Pro mě je tu hlavní ta tabulka a zbytek mě nezajímá. Nehledě na to, že nikdo nemluvil o prodejích, třeba řešil pouze výkonnost, v tom případě má pan Obr pravdu.[/quote][quote=Jerrow]Ano, 1-3% výkonu navíc pro 780Ti je panečku něco velkého. To je chyba měření...[/quote]
ty si sám chyba neměl jsi být nejpíš stvořen další oDDborník

blaho
blaho
Level 1 Level 1
19. 12. 2013 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=vlastoman][quote=blahorodie]Super bracho.

Uz som pol roka nekupil novu VGA od nVidie a zena uz na mna čudne pozera, este ma bude podozievat ze poskulujem po 290X :D :D[/quote] další retard na poli nejdřív něco čti pak piš jsi další s členů ketrým by měl být blokován přístup k netu ;)[/quote]

a dalsi chudacik s 3 nickmi na DD world :lol:

Ziktofel
Ziktofel
Level 1 Level 1
19. 12. 2013 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=R0mi][quote=Ziktofel]jako ja grafiku od rudejch zasadne nekoupim, zvlaste kvuli jejich ovladacum

inu, posudte sami: http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=nvidia_geforce_gtx780ti&num=5

jako koupit kartu a pak pul roku cekat na ovladace, to vazne ne, to si radsi poridim nvidii, ktera ma vyladeny ovladace v den vypusteni[/quote]
To mi chces povedat ze si kupujes kartu ako 780 TI alebo 290x na linux ? tam je tych hier ozaj vela tam ten vykon naozaj vyuzijes. Je pravda sice ze na linuxe amd zaostava ale tam je to uplne zbytocna karta tochto typu na hry boze :!:[/quote]

no, z toho vyplyva, ze pokud si budu kupovat kartu, sahnu po nvidii

jo a kdybys ten web prolez, tak zjistis, ze vykon nvidie na linuxu je priblizne stejnej, jak na win, kdezto AMD se na linuxu propada

jinak kdesi jsem cetl (berte to jako nepodlozenou informaci), ze u AMD zatimco je vykon v DX11 dobrej, u DX9 a OpenGL je vykon slabej narozdil od nvidie

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
19. 12. 2013 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=vlastoman][quote=polabecak]Těch zelených brýlý tu bude víc, já je mám třeba taky, zkuste už sakra přestat řešit kdo komu nadržuje, tak si články pana Obermaiera nečti, nikdo tě nenutí, čti si na jiným webu třeba s červenejma brýlema. Pro mě je tu hlavní ta tabulka a zbytek mě nezajímá. Nehledě na to, že nikdo nemluvil o prodejích, třeba řešil pouze výkonnost, v tom případě má pan Obr pravdu.[/quote][quote=Jerrow]Ano, 1-3% výkonu navíc pro 780Ti je panečku něco velkého. To je chyba měření...[/quote]
ty si sám chyba neměl jsi být nejpíš stvořen další oDDborník[/quote] jé kámo to mělo býti na jerrow ten asi neví kde je ty si ok :D on ne! sorry ;) a na ddw nemám nick :D a už vůbec tam nechodim píšou se tam oDDbornické sračky :D

CNN
CNN
Level 0 Level 0
19. 12. 2013 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Imho ako bola Nvidia predajmi Titana pozitivne prekvapena, tak bude teraz sklamana. Titan bol v inej pozicii. Bol to vyrazny upgrade oproti 680tkam a najrychlejsi jednocip, kym toto je proti 780Ti nic, ci skor (v single precision/hrach) downgrade, bolo to skoro o rok skor, kym dnes uz klepe Maxwell na dvere a hlavne - vsetci potencialni kupci tohoto uz maju prave Titana (ako ultra high endisti mozno i dvoch) a upgradovat za 1000-2000 eur/$ a zisk mozno 10% vykonu naviac je uz naozaj len pre minimalne mnozstvo velmi bohatych ludi, zvlast ked vyhadzovat peniaze sa daju i inde, napriklad na nastupujuce 4k monitory.

Na druhej strane designove naklady budu asi minimalne, v podstate sa zoberie Titan, vymeni jadro a nastrieka chladic na cierno.

Dubak
Dubak
Level 1 Level 1
20. 12. 2013 00:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dede je uz spoteny dorazila mu 290

Vetrelec
Vetrelec
Level 1 Level 1
20. 12. 2013 08:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[/quote][quote=Jerrow]Ona AMD nVidii nezatopila, jak zde píšete? A proto jsou komplet všechny od R9 280X výše vyprodané, co? Kdežto GTX karty se válí na skladě a nikdo je nechce... Zajímavé...
Pane Obermaier, zahoďte už ty zelené brýle nebo si tohle pište na Vašem blogu.
Jinak pochybuju, že duální GTX790 bude, protože by měla stejný problém s chlazením jako 290X, která je jen o pár wattů žravější...[/quote]

Nechci ti brat iluze ale AMD karty sou vyprodane ne proto ze by byly uzasne na hry ale protoze je skupuji mineri na tezbu LTC ci jinych kryptomen.Diky rozdilne architekture je AMD na tyto veci vhodna a proto nejsou.Ja osobne sem minule dva tydny nakoupil 60 AMD karet(280X a 290) prave na tezbu a jedou ted 24h denne a opravdu jen tezi a na hry nikdy nesahnou.Na hry mam GTX 780Ti.Takze sice mas pravdu ze AMD karty sou totalne vyprodane ale hry nejsou ten duvod.

ch3vr0n
ch3vr0n
Level 13 Level 13
20. 12. 2013 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vetrelec potvrzuji.. u nas v datacentru se cpou do serveru po 3 a viice :) a je potreba aby to slapalo pod linuxem ... ty karty hry v zivote neuvidej :)

ianko
ianko
Level 1 Level 1
20. 1. 2014 00:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=blahorodie]Super bracho.

Uz som pol roka nekupil novu VGA od nVidie a zena uz na mna čudne pozera, este ma bude podozievat ze poskulujem po 290X :D :D[/quote]
blaho si pica ale mam ta rad :D

Reklama
Reklama