Rockstar: i špatná reklama je reklama
Kontroverzní firma Rockstar si mne ruce. O jejím prozatím posledním titulu a hitu letošního léta se stále mluví. Ačkoliv chce společnost Rockstaru ublížit a jeho produkty by nejraději pálila na hranicích, působí vše prozatím opačně. Lepší (a hlavně neplacenou) reklamu si Rockstar ani nemohl přát.
V některých ohledech velmi puritánská Austrálie se dočkala obnovení prodeje GTA:SA. Bohužel se jedná o verzi, z níž Rockstar odstranil všechny kontroverzní scény. Nová verze byla staronově ohodnocena na MA15+, ale pochybuji o dodržování tohoto doporučení. Pod stejným označením se hra prodávala už dříve a to dokonce po objevení scén, kvůli kterým se GTA:SA stala kontroverzní.
Já osobně počítačové hry hraji, ale nikdy jsem na sobě nepocítil po hraní nutkání někoho rozšvihat železnou tyčí. Soudný člověk pozná realitu a chorobomyslný by stejně dříve či později zaútočil. Podle mě je nesmyslné zbavovat hru jejich částí. Není to to samé, jako hrát Paperboye a nemoct roznášet noviny?
Podle smh