Zpět na článek

Diskuze: Sapphire Radeon HD 6950 1GB – cenová bitva v plném proudu!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

BooYaa
BooYaa
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 01:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekna s dobre napisana recenzia ako vzdy.

thorgal
thorgal
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BooYaa Jojo taky se přidávám a těším se na test GTX560 s 2GB paměti ;)

BooYaa
BooYaa
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 01:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BooYaa kurna kde je edit? Ne s ale a dobre napisana recenzia som myslel

Skyline.ni
Skyline.ni
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 05:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to že nejde odemknout na 6970 bych do záporů nedával, je to celkem logický že to výrobce neumožnil....

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Skyline.ni Podle mě to do souhrnu patří, jenže podobné vlastnosti nejsou ani kladné ani záporné, ale spíš neutrální. Chtělo by to prostě třetí kategorii vedle kladů a záporů na vlastnosti, které mohou někoho zajímat, ale nedají se vytknout nebo přičíst k dobru.

Paxan
Paxan
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Skyline.ni Když 2GB verze šla, tak bych to tam určitě uvedl, ale na poslední místo.

Paxan
Paxan
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paxan Zajmali by mě důvody mínusu, když píšu pouze fakta, jestli aktuálně příplatek 350,- za 2GB a možnost odemčení je málo...A ktomu když to 2GB verze umožnuje a 1GB ne, tak nevím no, asi jsem moc nezaujatý a tak nechápu ty mínusy.

Paxan
Paxan
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 08:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V závěru máte 2x DirectCompute + OpenCL.

Lumiere
Lumiere
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Skyline.ni]to že nejde odemknout na 6970 bych do záporů nedával, je to celkem logický že to výrobce neumožnil....[/quote]

nehladajte zbytocne vsade chyby .. podla mna to je dobre ze to tam napisal

JaM
JaM
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no cena v slovenskych obchodoch je 280-290e (s dph), takze idem radsej do GTX 560 Ti ktora je u nas o dobrych 50e lacnejsia

Dayllen
Dayllen
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JaM ja neviem ale asi pozeras njavyssiu cenu v alze. 6950 1GB ide od 233€ a 2GB od 253€ tak apson nezavadzaj ok?

JaM
JaM
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dayllen [quote=Dayllen][quote=Dayllen]kks no tak zato by si zasluzila aj diamantovo platinovu hviezdu!!! zasa sa ukazala objektivnost pct...
(zaujimave ze len tu je to tych 34% :)[/quote]

neviem ci dobre vidim ale 6950 2GB nema tiez hviezdu? :D:D:D ja viem vykon 6970 za 250€ je pomerne dost zly a to hlavne oproti 560 OC ktora sa ledva dotahuje na 6950 za 260€ a vo vyssich rozliseniach s 4/8AA nema sancu...[/quote]

to by ma zaujimalo kde si videl 6950 2gb za 250e... iba ze by si hovoril o cenach BEZ DPH... no potom treba povedat ze 560 Ti sa da kupit za 193e BEZ DPH...

JaM
JaM
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dayllen lenze ja som pisal o cenach s DPH.. a ako pozeram tak pozeram, v Alze je najlacnejsia 6950 za 267e a aj to je Sapphire s velmi hlucnym vetrakom... 2gb uz idu okolo 280-290e presne ako som napisal...

takze ak si mam vybrat medzi Sapphire 6950 1gb (267) alebo Gigabyte 560 Ti OC (233), tak je to myslim jasne...

Dayllen
Dayllen
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dayllen @JaM: napr. tu :)

http://talkive.sk/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=51729&option=com_virtuemart&Itemid=1&vmcchk=1

Dayllen
Dayllen
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dayllen @JaM: si snad robis srandu nie??? vies ja som pisal iba vyrobne naklady...

a ako pozeram tak pozeram: http://www.heureka.sk/?h[fraze]=6950+2GB
pripadne
http://graficke-karty.heureka.sk/sapphire-radeon-hd-6950-1gb-ddr5/

takze ak si mam vybrat medzi 250€(6950 2GB) a 250€ (560), tak je to myslim jasne...

JaM
JaM
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dayllen @Dayllen: aby to nebola nejaka buda... v popise karty je:

Grafická karta s chipom Radeon HD6850 s jadrom taktovaným na 800MHz.

Dayllen
Dayllen
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dayllen @Dayllen: alebo za 260€
http://www.pixmania.sk/sk/sk/8766002/art/pixmania/radeon-hd-6950-2-gb-gddr5.html?srcid=8375&Partenaire=Heureka&CodePromo=oui&aftrack=TVRRNE96RXlNVEF6OzEyOTY0OTAwMDk7

Nakell
Nakell
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na spotřebu já se směju, ale tady mě vážně pobavila.
chladič mě taky zklamal, 3HP není málo a tolik má i GTX560Ti a je na tom líp.
Recenze pěkná.

Sheep-Master
Sheep-Master
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

karta podává výkon jako minulý týden testovaná GTX560ti a stříbrnou hvězdu nedostala? nebude vtom trošku zaujatosti? 8)

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2011 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sheep-Master Hvezdu si urcite nezaslouzi. Hlucne chlazeni, spatne OC, nemoznost odemknuti a cena, ktera je v porovnani s 6950 2GB o nicem.

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
31. 1. 2011 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Sheep-Master]karta podává výkon jako minulý týden testovaná GTX560ti a stříbrnou hvězdu nedostala? nebude vtom trošku zaujatosti? 8)[/quote][quote=Sheep-Master]karta podává výkon jako minulý týden testovaná GTX560ti a stříbrnou hvězdu nedostala? nebude vtom trošku zaujatosti? 8)[/quote]nebude, 560 to dostala za 34 procent vykonu navic a 1 ghz

Dayllen
Dayllen
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier kks no tak zato by si zasluzila aj diamantovo platinovu hviezdu!!! zasa sa ukazala objektivnost pct...
(zaujimave ze len tu je to tych 34% :)

zdenek11
zdenek11
Level 0 Level 0
31. 1. 2011 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier Nechci zabíhat do téma zaujatosti, ale sám napíšete že 6950 1GB je lepší volbou než 560 Ti, ale hvězdu nedostane protože má smůlu že není o 34% výkonnější než její předchůdce. Není takhle důležitější aktuální výkon, vlastnosti, cena v porovnání s konkurencí? To jaký je rozdíl proti jiné starší kartě je přeci naprosto nevýznamný údaj.

Tai
Tai
Level 21 Level 21
31. 1. 2011 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zdenek11 Koukám, že tu přilítla kupa lidí co do všeho rádi rejpou. Taky by se na vás mohli tady vys... a neměli byste recenzi žádnou.
Já osobně souhlasím s tím, že stříbrnou hvězdu si nezaslouží, ale ne kvůli nárůstu výkonu či taktování. Výkonem i OC je na úrovni GTX 560ti, ale hlučnost chlazení a jeho účinost je tragédie a to je jedno z hlavních kritérií co u grafiky požaduji. S tímhletím si stříbrnou hvězdu nezaslouží, nebo snad ano? Otázkou bude jaká bude od jiných výrobců.

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zdenek11 Možná bych jen poupravil v hodnocení místo AMD Radeon HD6950 na Saphire Radeon HD6950, jelikož jak sám píšeš, spotřeba mohla být vinou zvolených součástek použitých Saphire (+ i jejich hlučnost chlazení)

vagi
vagi
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
31. 1. 2011 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zdenek11 @flanker: Uvidíme s čím přijdou jiní výrobci a jak se postaví k řešení chlazení a spotřebě karty. Docela mě pobavil mínus, že karta nejde odemknout na HD6970...to u GTX560Ti mohl obr rovnou napsat do mínusu, že karta nejde odemknout na GTX570/580 :lol:

Broxik
Broxik
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zdenek11 @Vagi: tve prirovnani ma jednu a dost podstatnou vadu. Zadne GTX posledni dobou neslo odemknout nahoru. Za to ati se diky tomu po 6950 jenom zaprasilo tudiz kdyz je tu ta moznost odebrana je korektni to uvest jako minus nic spatneho to neni hlavne kdyz si na PC TUNINGu:}. Ostatne ty minusy a plusy si muzes projit a sam urcit jednotlivym faktorum nejakou prioritu a sam pak usoudit zda je to pro tebe takove plus nebo minus jestli beres nazor recenzenta jako dogma tak pak ano jenze ono to dogma neni je to jen souhrn informaci ktere ti pomuzou se rozhodnout.

Paxan
Paxan
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zdenek11 @Vagi: Když HD 6950 s 2GB stojí pouze o 350,- více aktuálně na CZC, tak nevím jestli se tak 1GB vůbec vyplatí...A 2GB jde odemknout, jsem v tom zajedno s OBR ač mnohdy s ním nesouhlasím.

vagi
vagi
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
31. 1. 2011 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zdenek11 @Vagi: Tak jsem namátkou kouknul na guru3d na test HD6950 1GB a spotřeba karty je tam stejná, jako u 2GB verze. Takže bych to viděl buď na špatný kousek od Sapphire, nebo je chyba mezi židlí a klávesnicí na straně pct :wink:

Bohumil_Stej
Bohumil_Stej
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier tak to je mega LoL zdůvodnění :lol: :P :lol:

Dayllen
Dayllen
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Dayllen]kks no tak zato by si zasluzila aj diamantovo platinovu hviezdu!!! zasa sa ukazala objektivnost pct...
(zaujimave ze len tu je to tych 34% :)[/quote]

neviem ci dobre vidim ale 6950 2GB nema tiez hviezdu? :D:D:D ja viem vykon 6970 za 250€ je pomerne dost zly a to hlavne oproti 560 OC ktora sa ledva dotahuje na 6950 za 260€ a vo vyssich rozliseniach s 4/8AA nema sancu...

AL_
AL_
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak, procetl jsem recenzi a pak komentare, a co nevidim? pulka komentaru place nad tim ,ze karta nema hvezdicku, a druha pulka nad tim ze nasli cenu jinou nez je tu udana. To ja panecku zabavny a hlavne smysluplny počtení :) prectu recenzi, vidim jak si karta stoji, tam kde rad nakupuju zjistim za kolik se prodava mam li o ni zajem, a je to, udelal by to tak kazdej i kdyby tuhle recenzi necet a tyhle komentare muzete radsi psat do redakce bravicka nebo ceho

Dayllen
Dayllen
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AL_ ide o zvadzanie potencialnych kupcov! ak si niekto chce kupit nejaku kartu a uvidi TU ze 560 je lepsia ako 6950 tak jasne ze si asi potom skor kupi 560... (ja sa etse furt smejem na tych zaporoch 6950 2GB :D)

AL_
AL_
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dayllen aha, tak z toho bych taky nemoh usnout

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dayllen @AL_: Taky nechápu, mrknu na data (vyčerpávající výčet), přečtu sice názor autora, ale rozhodnu se sám. Kdo přeletí grafy, aby pak studoval závěrečné shrnutí a na základcě toho se rozhodne, toho prodejce na místě překecá, ať vezme jejich zaprášený ležák ze skladu, co za něj produkťák koupí pivo tomu, kdo ho toho zbaví, nebo mu rodiče rovnou vysvětlí, že nejlepší bude koupit "tu nabouchanou, už sestavenou mašinu z Tesca, kde je - moderní 4 jádrový procesor - no to je tutovka, že to bude pecka na hry, na co ňáka grafika" :D
Tuhle mentalitu nemá cenu řešit :wink: :roll:

janis
janis
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neberu nikomu právo se vyjádřit, ale osobně mi OBRova recenze přijde slušná a vyčerpávající, případní kupci dostali dost informací k rozhodnutí zda brát či ne a jestli někdo kupuje podle toho, že testovaný kus obdrží nějakou hvězdu (pohár, věnec, kladívko, atd.), pak si asi neumí udělat vlastní názor z dodaných faktů.
A plusy/mínusy nejsou taky dogma - v plusech je (mělo by být) to, co lze pochválit, v mínusech co by šlo zlepšit. Nesuďte podle několika bodů v tabulce +/-, je tu 17 stran informací, jaký si udělat na kartu názor. Já ho mám a za recenzi děkuju - slušná práce!

Kejso87
Kejso87
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=JaM][quote=Dayllen][quote=Dayllen]kks no tak zato by si zasluzila aj diamantovo platinovu hviezdu!!! zasa sa ukazala objektivnost pct...
(zaujimave ze len tu je to tych 34% :)[/quote]

neviem ci dobre vidim ale 6950 2GB nema tiez hviezdu? :D:D:D ja viem vykon 6970 za 250€ je pomerne dost zly a to hlavne oproti 560 OC ktora sa ledva dotahuje na 6950 za 260€ a vo vyssich rozliseniach s 4/8AA nema sancu...[/quote]

to by ma zaujimalo kde si videl 6950 2gb za 250e... iba ze by si hovoril o cenach BEZ DPH... no potom treba povedat ze 560 Ti sa da kupit za 193e BEZ DPH...[/quote]
6950 2GB ide po 260€ a 1GB po 240€(su aj lacnejsie ale ja verim obchodom kde dlhe roky nekupujem) cize podla mna 6950 1GB ma vynikajuci pomer cena vykon aj ked 560Ti ide po 230€(gigabyte bez OC s OC okolo 260€)

Kejso87
Kejso87
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Dayllen][quote=Dayllen]kks no tak zato by si zasluzila aj diamantovo platinovu hviezdu!!! zasa sa ukazala objektivnost pct...
(zaujimave ze len tu je to tych 34% :)[/quote]

neviem ci dobre vidim ale 6950 2GB nema tiez hviezdu? :D:D:D ja viem vykon 6970 za 250€ je pomerne dost zly a to hlavne oproti 560 OC ktora sa ledva dotahuje na 6950 za 260€ a vo vyssich rozliseniach s 4/8AA nema sancu...[/quote]
jednoznacne by som mementalne kupoval 6950 1GB je o nieco drahsia ako 560 ale ma vykon o 5-14 percent vyssi...a tych 14 percent dosahuzje v AA tituloch cize do buducna by sa viac oplatila ta 6950 lebo ma vyssi vykon v narocnejsich hrach ako napr. Metro 2033

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
31. 1. 2011 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Dayllen]kks no tak zato by si zasluzila aj diamantovo platinovu hviezdu!!! zasa sa ukazala objektivnost pct...
(zaujimave ze len tu je to tych 34% :)[/quote]

na hardware canucks vysla 560 nad 46 dokonce 35 procent ... 8)

BooYaa
BooYaa
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Dayllen]kks no tak zato by si zasluzila aj diamantovo platinovu hviezdu!!! zasa sa ukazala objektivnost pct...
(zaujimave ze len tu je to tych 34% :)[/quote]

Tak ako tu uz niekto napisal podomnou ze na hardwarecanucks vyslo 35 percent nad, ale ked sa ti nepaci objektivnost recenzii na pct tak preco tu chodis a pises taketo kraviny? Ak chces objektivnost ktora ti bude vyhovovat tak chod citat recenzie na blaboloblog (ddworld). Tam budes urcite spokojny.

Dayllen
Dayllen
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BooYaa ani pct. ani ddworld nie su objektivni... na obidva sa chodim len pobavit co sa tam popise :D (napr. tu z grafov vijde nieco a na druhej strane pisu opak tak co niekedy to je smiesne :D)

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dayllen objektivní možná nejsou, ale nevěřím, že by si některý web dovolil manipulovat s výsledky. Je to prostě o tom jak mají nastavené samotné testy a na čem se testuje (Je docela rozdíl jestli testuješ na OC i7,nebo na Phenom X6). Samozřejmně lze nastavit metodiku tak aby více vyhovovala některé značce.

BooYaa
BooYaa
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Dayllen]ani pct. ani ddworld nie su objektivni... na obidva sa chodim len pobavit co sa tam popise :D (napr. tu z grafov vijde nieco a na druhej strane pisu opak tak co niekedy to je smiesne :D)[/quote]

Ved to je to o com hovorim. Ja tiez nechodim vypisovat na jeden alebo druhy. Proste precitaj si pobav sa a urob si vlastny zaver, ale ked tu vidim tychto nv haterov ktory sa navazaju do celkom dobrej recenzie resp. autora tak mi neda nereagovat. Deti by chceli striebornu hviezdicku no.

Dayllen
Dayllen
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BooYaa neda mi to este nepodotknut k tym hviezdickam ktore ukazuju objektivnost(zbytocne tie grafy su vacsinou objektivne ked potom autor napise nieco ine :D)

naposledy ATI/AMD dostalo tu hviezdu ako ,,specialna,, edicia ASUS ARES... bolo to 19.7.2010 (trochu davno nemyslite?)
ALE! odvtedy nVidia dostala 5x hviezdu (trochu vela nemylsite?)
460,450TOP,480(light.),580,560.
nedostala ju ani 6850 ani 6870 ani 6950 2GB ani 1GB ani 6970

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo, Radeon HD 6950 2GB se starším PCB a možností odemčení je teď vážně nejlepší volba. Sám jsem ale kvůli pěknému TwinFrozr II chladiči, který je skoro tak dobrý jako pořádný pasiv, zvolil 6950 v nereferenční verzi bez dvou BIOSů a bez možnosti odemčení na 6970. Ale ani mi to nevadí. Ta karta je dost výkonná i tak, je prostě fajn, víc od těchhle 40nm modelů nechci.

Dayllen
Dayllen
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jindy to potom radsej powercolor 6950 pcs++ ktora je asi najvykonejsia 6950 a ako som cital ma aj dual bios

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dayllen O nějaký extrémní přetaktovaný výkon mi ani nešlo, nejsem taktovač (a jestli bych do R6950 nahrával BIOS z 6970, tak jen proto, abych odemkl další Stream procesory). PowerColor PCS++ HD6950 má pasiv menší, než MSI R6950 TwinFrozrII, čili bych si ho nekoupil. Třeba se objeví i jiné a lepší chladiče, ale v době, kdy jsem R6950 kupoval, mi přišel TwinFrozrII nejlepší a stále mi tak přijde. Ve 2D je to ten masivní pasiv schopen uchladit i bez větráčků, což je skvělý.

Skyline.ni
Skyline.ni
Level 1 Level 1
31. 1. 2011 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Lumiere]nehladajte zbytocne vsade chyby .. podla mna to je dobre ze to tam napisal[/quote]

v tom připadě by tam mohlo bejt v záporech physx který tam nemá co dělat když to karta nepodporuje proste stejně jako odemčení jádra... :)
nehledám nic zbytečnýho,,, jen návrh :)

janis
janis
Level 1 Level 1
1. 2. 2011 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Dayllen]neda mi to este nepodotknut k tym hviezdickam ktore ukazuju objektivnost(zbytocne tie grafy su vacsinou objektivne ked potom autor napise nieco ine :D)

naposledy ATI/AMD dostalo tu hviezdu ako ,,specialna,, edicia ASUS ARES... bolo to 19.7.2010 (trochu davno nemyslite?)
ALE! odvtedy nVidia dostala 5x hviezdu (trochu vela nemylsite?)
460,450TOP,480(light.),580,560.
nedostala ju ani 6850 ani 6870 ani 6950 2GB ani 1GB ani 6970[/quote]

Do pytle, to je jak kolovrátek: kupuješ [b]jakoukoliv[/b] grafiku kvůli tomu, že dostala nějaké ocenění v testech, nebo kvůli tomu, aby ti na ní běžely spolehlivě a v co nejlepší kvalitě hry, které hraješ? Osobně je mi u zadnice, co a kde která karta dostala - zajímá mě výkon a cena. Pokud dobře počítám, prošlo mi kompem víc ATIn, než nVidií, ale fňukat tady nad tím, že 6950 nedostala hvězdičku a sepisovat kvůli tomu petici, to fakt nebudu.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
5. 2. 2011 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@janis A proč se tedy tato ocenění vůbec udělují? Aha? Tebe to možná nezajímá, ale jiné třeba ano, je to hodnotící a srovnávací prvek jako každý jiný - ne každý je schopen absorbovat všechny hodnoty výsledků a syntetizovat z nich závěr.

iXo
iXo
Level 1 Level 1
4. 2. 2011 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@janis AMD Radeon 6990 320MB/s trochu ste sa splietli s jednotkami ;) MB - GB

:) ale inak pekná recenzia... :)

Jaromír Podzemný
Jaromír Podzemný
Level 1 Level 1
6. 2. 2011 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže 560Ti s rozumným chlazením a DPH 5500,-.
6950 1GB/2GB s rozumným chlazením a DPH 6300,-.

Tedy 800kč (14,5%) příplatek za prakticky stejný výkon. Pokud vezmu v úvahu i karty se základním chlazením, vychází to pro AMD trochu lépe, ale pořád je tam cca 550kč (10,5%)příplatek za nic.

Jelikož se rozhoduju co koupit místo mé 8800GT tak mám zatím z poměru cena/výkon jasno. Uvidíme jak se v průběhu února pohnou ceny :)

l.jelinek
l.jelinek
Level 1 Level 1
8. 2. 2011 07:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

uz jsem objednal - MSI GTX560Ti Twin Frozr II/OC za necelych 5500,- :lol: Recenzovana HD6950 je, dle meho, zbytecny produkt. Pokud je opravdu 2GB verze jen o cca 300 Kc drazsi a jeste lze "upgradnout", potom by si tuhle 1GB verzi koupil jen zoufalec (nic ve zlem). Dokonce i v porovnani s 560kou si nejsem jisty, jestli je to lepsi koupe - vykon lepsi jen v nejvyssim rozliseni (a tenhle segment trhu je, myslim, stejne jen obycejny mainstream) za cenu vyssi o cca 500 Kc. Osobne bych za favority videl GTX560 nebo HD6950 2GB pro trosku majetnejsi.

janis
janis
Level 1 Level 1
8. 2. 2011 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=tynyt]A proč se tedy tato ocenění vůbec udělují? Aha? Tebe to možná nezajímá, ale jiné třeba ano, je to hodnotící a srovnávací prvek jako každý jiný - ne každý je schopen absorbovat všechny hodnoty výsledků a syntetizovat z nich závěr.[/quote]
Protože si to tak jednotlivé weby rozhodly - někdo uděluje hvězdy,jinej palce,další kladívka nebo pohárky atd. Je to ale vždycky ocenění subjektivní,protože o něm rozhoduje recenzent.Nevím,jak složité je mrknout se na výsledky v testech,cenu,eventuálně další pomocné parametry (hlučnost,spotřeba,výbava) a rozhodnout se pro/proti koupi - já osobně to právě tak dělal a složité mi to nepřišlo.
A než tu plamenně orodovat za udělení hvězdy,vyjádřím radši podporu výrobci zakoupením jeho produktu.Toť celé.

danito
danito
Level 2 Level 2
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
13. 2. 2011 07:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když má 6950 1GB lepší poměr cena výkon a 560 Ti je po čertech dobrá karta,tak 6950 je lepčí po dvou čertech? :lol:

Reklama
Reklama