Zpět na článek

Diskuze: Souboj herních sestav za 25 tisíc — Alza, Barbone a HAL3000

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

wbbeee
wbbeee
Level 1 Level 1
16. 9. 2013 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kolko percent z predajov dostane pan Sulc?
Je to komedia, aj ta medaila pre vitaza.
Rozdiely zostav su mensie ako statisticka odchylka. Je to plichta.

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 06:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Celkem by me zajimalo, jestli ty zaruky jsou na celek, nebo na jednotlive komponenty. Kdyz neco vymenim, ztracim zaruku nebo ne a muzu to prodat s tim, ze pak reklamuju jenom to co jeste mam? Kazdopadne zajimavy, ze jsou to tri identicky sestavy 8)

Cernakus
Cernakus
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 06:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Test naprosto o ničem a zcela špatně pojatý.

Prvně chybí kalkulace cen sestav, tak aby vynikla cena sestavení (aneb o kolik nás firmy natáhly?).

Za druhé chybí counter "sestavím si sám" (kupříkladu SSD nemá v herním PC této třídy co dělat~~!~~)

Za třetí chybí analýza konfigurace systému, ovladačů a celkové SW připravenosti PC.

A v neposlední řadě za čtvrté, naprosto amatérské testování her. Sundání detailů a hlazení, aby hra byla hratelná je podvod na čtenáře, kteří při troše nepozornosti nabudou dojmu, že GTX760 je dostatečná herní grafika pro hraní nejnovějších her na maximální nastavení při ceně PC již velmi vysokých 25 tisíc.

Není a je to na úrovni podvodu "herních" PC za 10 tisíc, které některé obchody prodávají.

Prostě jsme z testu závratně zjistili, že montáž je víceméně stejná, skladba komponent dtto a tudíž i výkon je, světe div se, naprosto stejný.

Věci, které by sestavy odlišily přidanou hodnotou, jako je např. hlučnost ... to už bych chtěl opravdu moc.

BTW. Za 25300Kč navrhnu sestavu, kterou si lze nechat v CZC postavit zdarma, který výše uvedené sestavy do jedné zadupe do země, bude výrazně tišší a zároveň určité komponenty kvalitnější.

A to jsem jen jeden z mnoha internetových joudů, kteří zdarma a důsledně takové sestavy pro internetové uživatele zdarma navrhují.

WiQiX
WiQiX
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cernakus Souhlasím. Z rozpočtu jde vymáčknout vyšší výkon:
http://www.czc.cz/0jclhe21sojb6b7g5ta140m9rg/seznam

SSD není nutné a lze dokoupit kdykoliv.

kajakk
kajakk
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WiQiX Pod i5-4670K by to chtělo nějakou lepší základní desku-ta napájecí kaskáda na není větší taktování asi nebude :) chtělo by to něco jako GIGABYTE GA-Z87X-UD4H. :)

Pavel Urbánek
Pavel Urbánek
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 07:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cernakus Za nastavení patřičných detailů ve hrách, tak aby to jelo "optimálně" autora naopak chválím. Srovnávají se zde 3 PCčka a ne různé GK, jako hráče by mě zajímalo taky spíš na jaké detaily si zahraji hry plynule, než to, že na ultra to bude slideshow o 25fps.

petrobi
petrobi
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 07:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den, částečně souhlasím s "Cernakem", ale s pár výhradami.

Test 3 prakticky totožných sestav asi nemůže dopadnout jinak, než téměř stejnými výsledky..to je pravda :D Ikdyž každý z nás ví, že výkon jedné například základní desky nebo grafické karty není stejný, jako u jiné. To je stejné u procesoru - každý je unikát v jistém slova smyslu...

Nesouhlasím, že SSD do herního PC nepatří! Určitě patří - samozřejmě pro operační systém, hry se klidně mohou instalovat na "plotnový disk".

Samozřejmě grafika Geforce GTX760 není žádné výrazné "dělo". Ano, mě na občasné hraní by určitě stačila, ale pro definovaný "herní počítač" bych volil lepší.

Co se týká výtek u zdrojů "moc výkonu" - záleží, jestli majitel očekává budoucí upgrade, nebo nechá sestavu několik let, bez upgradu. Ono 400W (u všech sestav je napsané "mohlo by být o 100W, 200W míň") není až tak moc.

Pokud kalkuluji odhadem, opravdu se mi to po ránu nechce počítat :D , že základní deska, procesor, operační paměti, disky atd a další komponenty s tím související integrované na základní desce (ztrátový výkon DC/DC měničů, zvukový kodek, switche, řadiče, jižní můstek atd atd...) si vemou cca 150W-200W. A grafická karta cca 120W, při upgradu za silnější i 200W a víc, tak 400W zdroj je opravdu nutné minimum a opravdu bych raději použil silnější 500-600W (samozřejmě 80gold nebo platinum).

Jenom dodávám, že také navrhuji sestavy pro rodinu, známé a zákazníky (zdarma) z mého okolí a samozřejmě i pro sebe, takže také mám zkušenosti. :D

kapa
kapa
Level 25 Level 25
26. 8. 2013 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petrobi Vcelku suhlasim, ale toto je uz prehnane "GTX760 není žádné výrazné "dělo". Ano, mě na občasné hraní by určitě stačila" Myslim si, ze ta grafika nieje iba na obsacne hranie, ludia sa hraju aj na horsich grafikach vpohode. :wink: 200+ euro iba za grafiku je pre niekoho pekny peniaz.

Cernakus
Cernakus
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kapa Samozřejmě že GTX760 je dostatečná herní grafika. Ale ne v cenové relaci 25tisíc Kč!

O tom to je, že za 25 tisíc Kč lze bez zásadních ústupků vytvořit herní PC, který ve FullHD režimu utáhne libovolnou hru na maximum.

Není většího rozčarování pro klienta, když vyplázne průměrnou mzdu (v reálu úspory z 6-15 mezd) a musí u svého herního "děla" sundávat detaily.

blaho
blaho
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kapa 200e je dost. Ale radsej by som nekupil SSD disk a namiesto 120 GB SSD zobral GTX 770 /to uz by doplatok nebol velky/ .

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kapa @Cernakus: Presne tak - absenci SSD a tedy okamzite odezvy systemu, rychleho startu atd. kazdy celkem snadno ozeli. Ale pokud chce herni PC, fakt ho dozere, kdyz hry neslapou, jak by mohly.

Hanzales
Hanzales
Level 1 Level 1
3. 9. 2013 02:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kapa @Mysel_1: Kluci, já nevím. Doba strašně rychle utíká. Já si koupil SSD až relativně nedávno. C2Q na 3Ghz a GTX560Ti jsem zatím neměl důvod upgradovat, problém mám zatím snad akorát v pCars, kde bych s přehledem uživil i 1x silnější grafiku, ale jinak u těch náročných her bylo třeba většinou snížit detaily z uber max, na high, AA na 4x je celkem v pohodě a rozdíly nikdy nebyly až tak drastické, jako třeba z high na medium a vypnout AA, což jsem zatím u ničeho nemusel. Něco jiného by byly třeba asi 3 monitory no. Pak přišla investice 2400,- (120GB Crucial M4) a co to celkově s tým kompem porobilo... Plus k systému a rezervě se vejde ještě hromádka her, tam házím ty, co se nejdéle nahrávají (DCS třeba). Ani za dvojnásobné prachy by žádná jiná komponenta tomu systému tak nepomohla, hlavně když člověk viděl, jak se fláká ramka, jak se fláká procesor, ale jak krutě nestíhá plotnový disk. Při dnešních cenách SSD bych bral pro herní PC i docela jako nutnost alespoň 64GB SSDčko na systém, protože i když si hry hrabou na plotnový disk, není ten proces ještě bržděn samotným operačním systémem. Takhle si systém doslova sviští na svém a plotňák může věnovat veškerou svou energii do čtení, nejlépe zkušeně defragmentovaných dat (nedefragmentovat ssd samozřejmě, to jen pro ty co rychle čtou) ;o)
Zdroj bych taky nechal klidně malinko silnější. Lidi si do toho strčí další disk, světýlka, časem budou chtít třeba druhou grafiku a už zbytečná investice do nového zdroje. Ten zdroj sice asi nepojede nejefektivněji, ale velké rozdíly to taky nikde neudělá. Podle mně je hlavní sladit komponenty jako celek a nechat co nejvíce prostoru pro budoucí upgrade.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kapa @Mysel_1: PS: Jinak nic proti 760ce. Je to slusna karta za slusnou cenu. Ale v tehle sestavach byt nema.

Hanzales
Hanzales
Level 1 Level 1
3. 9. 2013 02:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kapa @Hanzales: Jinak s Cernakusem určitě souhlasím. Za ty prachy se to dá od nás, co to rádi děláme zadarmo, nebo za dobrou bublaninu poskládat vždycky určitě lépe. A ještě bych se doplnil, za dvojnásobek ceny toho SSD by určitě investice do silnějšího procesoru a grafiky udělala fičák. Spíše jsem chtěl poukázat na to, že za 2200 (tolik stojí M4 dneska) to těm ostatním výkonějším komponentám prospěje ve výsledku strašně moc, ale je pravda, že asi lépe to přindat k procíku a grafice a to SSD si pak dotyčný přikoupí pomalu při další výplatě ;o)

CageJ
CageJ
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petrobi [quote=petrobi]Dobrý den, částečně souhlasím s "Cernakem", ale s pár výhradami.

Test 3 prakticky totožných sestav asi nemůže dopadnout jinak, než téměř stejnými výsledky..to je pravda :D Ikdyž každý z nás ví, že výkon jedné například základní desky nebo grafické karty není stejný, jako u jiné. To je stejné u procesoru - každý je unikát v jistém slova smyslu...

Nesouhlasím, že SSD do herního PC nepatří! Určitě patří - samozřejmě pro operační systém, hry se klidně mohou instalovat na "plotnový disk".

Samozřejmě grafika Geforce GTX760 není žádné výrazné "dělo". Ano, mě na občasné hraní by určitě stačila, ale pro definovaný "herní počítač" bych volil lepší.

Co se týká výtek u zdrojů "moc výkonu" - záleží, jestli majitel očekává budoucí upgrade, nebo nechá sestavu několik let, bez upgradu. Ono 400W (u všech sestav je napsané "mohlo by být o 100W, 200W míň") není až tak moc.

Pokud kalkuluji odhadem, opravdu se mi to po ránu nechce počítat :D , že základní deska, procesor, operační paměti, disky atd a další komponenty s tím související integrované na základní desce (ztrátový výkon DC/DC měničů, zvukový kodek, switche, řadiče, jižní můstek atd atd...) si vemou cca 150W-200W. A grafická karta cca 120W, při upgradu za silnější i 200W a víc, tak 400W zdroj je opravdu nutné minimum a opravdu bych raději použil silnější 500-600W (samozřejmě 80gold nebo platinum).

Jenom dodávám, že také navrhuji sestavy pro rodinu, známé a zákazníky (zdarma) z mého okolí a samozřejmě i pro sebe, takže také mám zkušenosti. :D[/quote]

760GTX je na hry dostatocne vykonna.. V tejto cene je 770GTX uplne mimo hry..

CZ_viper
CZ_viper
Level 25 Level 25
26. 8. 2013 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=wiqix]Souhlasím. Z rozpočtu jde vymáčknout vyšší výkon:
http://www.czc.cz/0jclhe21sojb6b7g5ta140m9rg/seznam

SSD není nutné a lze dokoupit kdykoliv.[/quote]

Je sice super, že jsi se dostal na 24.300,-, nicméně chybí Ti tam OS za cca 2.000,- a také bedna je ve srovnání např. s tím Zalmanem docela bídná.

polabecak
polabecak
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V kapitolách máte uvedeno BF3, ale testujete Bíoshock Infinite.

petrobi
petrobi
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem to myslel tak, že je výkonná, ale jsou i lepší, samozřejmě dražší a náročnější. Tím jsem nechtěl říct, že by se na ní nedaly hrát hry.... Za tu formulaci se omlouvám, vyzněla poněkud jinak, než jsem zamýšlel :D

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za ty prachy by tam mohli dát aspoň slušný skříně když už nic jinýho. Corsair 550D to je dneska základ. Kdo se má na ty kýče patvarový s prosklenejma bočnicema koukat? To bylo v módě tak v roce 2006. :lol:

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 To je v mode furt, pokud je nekomu

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 .. mene nez 15 let.

sasav
sasav
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a kde je pointa? :shock:

Tři téměř shodné sestavy ve vyrovnaném souboji.. ta recenze snad ani nemusela být tak dlouhá, stačilo jen rozebrat design a napsat, že je stejně fuk co si pořídíte.. záleží defacto jen na osobních preferencích.. a možná na té delší záruce u dvou sestav.. :roll:

dizz
dizz
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=wiqix]Souhlasím. Z rozpočtu jde vymáčknout vyšší výkon:
http://www.czc.cz/0jclhe21sojb6b7g5ta140m9rg/seznam

SSD není nutné a lze dokoupit kdykoliv.[/quote]

Sorry ale nesplnil jsi pozadavek na OS vhodny pro hry tj. Windows 7/8.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takze srovnanim stejnych sestav jsme se dozvedeli, ze maji stejny vykon. To je fakt pecka! :o)
Ale dve zajimave informace z toho vyplynuly:
1. AC Freezer 7 je fak slabsi. Pouzitelny je, ale vykon nic moc.
2. HAL3000 taky umi sestavit pouzitelne PC, kdyz o neco jde. Akorat cely zbytek jejich nabidky je k nicemu.

Cernakus
Cernakus
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=kajakk]
Nesouhlasím, že SSD do herního PC nepatří! Určitě patří - samozřejmě pro operační systém, hry se klidně mohou instalovat na "plotnový disk".

[/quote]

Kolik FPS v Crysis 3 Vám přidá SSD disk ;-)
Samozřejmě, že i já bych do sestavy dal raději SSD disk, ale když se musím držet dvou protichudných požadavků, tedy herní PC za 25 tisíc a Windows v ceně, tak SSD disk padne za vlast. Mimochodem, mopje sestava by měla 2TB disk. Takže vyjma vyšší rychlosti by měla podstatně více prostoru pro, nalijme si čistého vína, hodně stahovaného obsahu :-)

Sajgon
Sajgon
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=wiqix]Souhlasím. Z rozpočtu jde vymáčknout vyšší výkon:
http://www.czc.cz/0jclhe21sojb6b7g5ta140m9rg/seznam

SSD není nutné a lze dokoupit kdykoliv.[/quote]

Nemáš tam licenci za OS :)

Killing joke
Killing joke
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vždyť ty zdroje jsou akorát. Účinnost nemaj 100% a nejlepší je, když běžej v zátěži na 50%.
Já mam na Phenom II 955 a 7850 Seasonic S12II-620 a přijde mi to akorát.

snajprik
snajprik
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Killing joke Moja zostava ma spotrebu 52-142W mam zdroj 400W len preto, lebo v 300W neni napajani na GPU.
Ale u teba fakt nechapem tych 450W (620W zdroj) zbytocnich navyse, si si mal kupit nejaky gold 400W raci a ten by ti potaj aj 2 take zostavi jak mas s prstom v nose :)

Killing joke
Killing joke
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Když to má takhle malou spotřebu, tak proč nepoužít 300W a reducke z molexu?
To se divim, že tam není grafika, který stačí PCI-e x16 slot.

Tak jako tak, podle stránek Seasonicu dosahuje zdroj nejvyšší účinnosti při 50% vytížení.
Mít tam 400W, tak rozhodně nebude moc tichej.
Jenom procesor si vezme cca 150W (1,4V 3.8GHz)
Grafika teda netušim kolik, ale má zvednutý napětí a 1150MHz, takže taky tak 150W.
To máme cca 300W jen tyhle dvě věci, GOLD je super ale furt to není 100% účinnost.
400W zdroj by jel dost na hraně.
500-600W je podle mě ideální, samozřejmě to utáhne kvalitní 400W zdroj ale radši mam rezervu.

wikina
wikina
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

8) fotka moji masiny jako uvodní foto článku po tolika letech...sem poctěn. díky :D
exFox

MAX HACKER
MAX HACKER
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://cz.msi.com/product/mb/H87-G41-PC-Mate.html

Garak
Garak
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=kapa]Vcelku suhlasim, ale toto je uz prehnane "GTX760 není žádné výrazné "dělo". Ano, mě na občasné hraní by určitě stačila" Myslim si, ze ta grafika nieje iba na obsacne hranie, ludia sa hraju aj na horsich grafikach vpohode. :wink: 200+ euro iba za grafiku je pre niekoho pekny peniaz.[/quote]

Naprostej souhlas, sam vlastnim GTX570, ktera je vykonem par procent pod 760, dat se na tom hrat vsechno na max detaily, jenom AA je obcas treba stahnout. Je to nejvykonejsi karta za rozumnou cenu. Cokoliv vykonejsi je pomerem vykon/cena o peknej kus dal. Zalezi jesli clovek kouka spis na penize nebo si tech cca 10% z celkovy ceny sestavy za GTX770 je ochotnej priplatit.
Kazdopadne GTX760 je karta pro herni PC

Treba tenhle OC kousek s dobrym chladicem ze sebe vymacne o naky to procento navic
http://www.czc.cz/gigabyte-gtx-760-oc-2gb/132086/produkt?q-c-0-f_2027481=sNVIDIA&q-category-id=9ht0msjf58gnva96n24a7t1057&q-c-2-f_2027483=sGeForce+GTX+760&q-c-1-producer=s0232r3lqn6d0o9rpe1jtaadii8

Deben
Deben
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.czc.cz/apfaq8053sjrv8hd7rj92i3gl2/seznam tady jsem dělal před rokem sestavu a věřím že je to výkonější než zde zminované sestavy

mikimik69
mikimik69
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 21:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=CZ_viper][quote=wiqix]Souhlasím. Z rozpočtu jde vymáčknout vyšší výkon:
http://www.czc.cz/0jclhe21sojb6b7g5ta140m9rg/seznam

SSD není nutné a lze dokoupit kdykoliv.[/quote]

Je sice super, že jsi se dostal na 24.300,-, nicméně chybí Ti tam OS za cca 2.000,- a také bedna je ve srovnání např. s tím Zalmanem docela bídná.[/quote][quote=CZ_viper][quote=wiqix]Souhlasím. Z rozpočtu jde vymáčknout vyšší výkon:
http://www.czc.cz/0jclhe21sojb6b7g5ta140m9rg/seznam

SSD není nutné a lze dokoupit kdykoliv.[/quote]

Je sice super, že jsi se dostal na 24.300,-, nicméně chybí Ti tam OS za cca 2.000,- a také bedna je ve srovnání např. s tím Zalmanem docela bídná.[/quote]

no za těch ušetřených 700 by se dala koupit i lepší bedna , ale jak rozjet ty hry pod ubuntu ? Žeby se dal udělat test výkonu pod wine ? :-)

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 23:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jen jeden typ karty, minimum nápaditosti. Zde je můj výrazně lepší návrh:

http://www.czc.cz/8mqsimnpm2h8rb0sjuuq69g229/seznam

mara.t
mara.t
Level 1 Level 1
27. 8. 2013 00:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..s tím jsou znepokojeni všichni. Jak k němu autor došel je záhadou, ale budiš. výkon sestav je stejný takže kupec se rozhoduje dle záruky, dle lepší výbavy, či možné o 200MHz rychlejšímu CPU. Co z tohoto testu vyšlo mně je, že lepší SSD disk má větší vliv na výkon než o 200MHz rychlejší CPU. Nebo sem něco přehlídl? Proto také nesouhlasím s těmi co píší, že zde nemá SSD co dělat. Kdyby se mi chtělo přeinstalovávat PC tk si ho hned pořídím. Spíš by to možná chtělo článek o vlivu SSD disků na rychlost PC.

*obelix*
*obelix*
Level 1 Level 1
27. 8. 2013 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já teda nevim, ale proč testovat sestavu v X testech když vím že střeva jsou téměř stejný. Výsledek vydedukuje přeci každej.. Spíš bych se zaměřil na porovnání kvality montáže,vyladění (třeba jestli přidali nějaké hry nebo něco na OC, ztišení,teploty) a výběr komponent - jestli není v danám segmentu něco "za stejné peníze více muziky" a pak třeba ony sestavy porovnat se sestavou, která se dá za daný peníz svépomocí postavit... a taky by nebylo k zahození uvést i kolik vlastně tyhle tři firmy rejžujou za složení.

RuThaN
RuThaN
Level 1 Level 1
27. 8. 2013 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi si k autorovi přijdu opéct buřty, až mu shoří, nějaká jeho popelnice, protože tam neměl přehnaně výkoný zdroj.
Vzhledem k tomu, že jen grafika má spotřebu kolem 200W, tak dávat tam nějaký 400W,450W zdroj, by pravděpodobně skončilo tím, že by za chvíli shořel, jak papír..

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
28. 8. 2013 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RuThaN A procpak by to ten zdroj zatezovany na

Deben
Deben
Level 1 Level 1
27. 8. 2013 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem udělal kalkulaci na všechny tři sestavy a dopadlo to takto

Alza: 21 718 kč
Barbone: 23776 kč
HAL3000: 25000 kč

Z kalkulace jasně vyplívá že nejvíce si přihodíte za sestavu z Alzy a to celých 3 382 kč. Sestava Barbone 1 224 kč a nakonec HAL300 kde mi cena vyšla naprosto stejná tím co nabízí prodejce.

Crafted
Crafted
Level 1 Level 1
30. 8. 2013 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za 1. u hitmana máte chybu bud je špatný graf nebo špatná tabulka u alzy je napsáno 18 FPS minimum ale na grafu to je zcela jinak rozdíl cca 10 FPS... Za 2. muže mi někdo vysvětlit proč tyhle firmy davají jen 1 alternativu a to s GK Nvidia? A proč tady na PC tuningu děláte reklamu jen na komponenty Intel/Nvidia? Když už tak jak bylo rečeno tenhle test má hodně nedostatku zaprvé ja bylo řečeno. Kolik nás budou stát komponenty kdyby jsme si to poskládali sami.2 zda nebude vyhodnější zvolit jinačí komponenty do 25 tísíc. 3 mi tu chybí alternativa AMD sestavy do 25 tisíc.Jestli nás nenápadně chcete dostat do povědomí, že když si budem kupovat nový počítač do 25 tisíc je nejlepší volba tohle? No sem docela zvědavej na vaše reakce

Reklama
Reklama