Zpět na článek

Diskuze: Srovnání šesti bezdrátových myší do 500 Kč

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

kubik
kubik
Level 1 Level 1
17. 2. 2012 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A4Tech byla moje prvni mys, jeste seriova, nekdy okolo roku 1994, a byla super, tak jsem rad, za firma porad drzi latku vysoko :) Pouzival jsem ji s PC-XT na turbo frekvenci 10MHz ;)

komisar.durex
komisar.durex
Level 1 Level 1
13. 2. 2012 08:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nic překvapivého, od té doby, co tu A4tech je dělá za ty peníze asi nejlepší myšky, které se v dané cenové hladině dají koupit :wink:

Logitech je taky výborný značka, ale ne v téhle cenové hladině :arrow:

Egouš
Egouš
Level 1 Level 1
13. 2. 2012 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na dotaz : Razer Mamba sen každého hráče ?

Odpovídám neeeeee

Měl jsem, prodal jsem a pořídil GX9...
Logitech lépe padl do ruky....

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
13. 2. 2012 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...ty lagy a občasné výpadky jsou pro mne zklamáním. Mám od logitechu myš M510 (ano, žádná drahá) a klávesnici K360 (taky to není top). Zejména klávesnice u her dosti nestíhá. Když zmáčknu dvě tři tlačítka zároveň, hned je problém. Myš jsem dostal neplánovaně k Vánocům a hned pod stromečkem se ztratil ten mini přijímač, klávesnici jsem koupil více či méně proto, že než dávat 300 Kč za nový přijímač.....raději koupím klávesku vč přijímače. Zlatej drát. Je pravda, že hned vedle je zapojenej bluetooth přijímač a v bytě je i wifi. Takže rušení asi je, ale na hry toto řešení tedy opravdu nedoporučuju. Tedy jestli za to nechcete dát jiné peníze.

atom631
atom631
Level 1 Level 1
13. 2. 2012 22:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Meridius Musím bohužel souhlasit. Taky se mi stala podobná věc - notebook mi spadl asi z 1 metru přímo na unifying přijímač (akorát mam myš m505). Chvíli šel, ale pak začal vynechávat a pak už přestal jít úplně. Napsal jsem dokonce i na fejsbůk zeď logitechu, kde mam ten přijímač koupit.. Řekli mi, že se to dá objednat někde na logitech.com nebo co - prej asi za 10 eur. Nakonec jsem koupil taky K360, jako kolega. Sice mi je k ničemu, ale přeci si radši připlatim 2 stovky za klávesnici. Jinak m505 je docela dobrá myška, akorát kryt na baterky má trochu vůli. Dál mi taky občas nejde naklonit kolečko doprava - je totiž moc vpravo, překáží mu pravé tlačítko. Ergonomicky mi padne do ruky mnohem lépe než třeba G700, kterou jsem vyhrál. Ale to už je offtopic.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
13. 2. 2012 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Meridius To je taky nápad si na hry kupovat bezdrátovku. :roll: Táta má u sebe na PC taky bezdrátovou klávesnici a vždycky když jsem u něj tak se diví proč si tam připojuju tu 10 let starou klávesnici. :lol:

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
14. 2. 2012 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin Já si ji nekoupil na hry, ale protože bez přijímače by mi byla myš k ničemu. Nicméně, je to fakt děs běs. Ještě zkusím prodlužovací kabel a dát ten přijímač přímo na stůl, pokud to nebude lepší, tak kávesnici odpojuju a bude ji mít doma kdyby se někomu hodila. Ani ve snu by mne nenapadlo, že klávesnice 4 x dražší než nějakej drátovej klumprt, bude na občasné hraní taková tragédie.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
14. 2. 2012 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin @Meridius: s timhle jsem kdysi taky experimentoval, nepomůže ani když se přijímač narve přímo pod klávesnici/myš :lol: Já měl jednu z prvních laserovejch bezdrátovek od geniusu a byla tak nepřesná že se s tim nedal ani ovládat systém natož hrát a dosah asi tak 2m a už po pár cm se to začalo trhat. A klávesnice většinou neuměj poznat několik stisků nejednou takže jsem dost nevhodný na hry a podobný věci

michal121
michal121
Level 1 Level 1
13. 2. 2012 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen taková poznámka. Chybí mě celkem podstatná informace o rozměrech testovaných krys. Rozměry jsou dle mého velmi důležitou informací při koupi a je z podivem, že tuto informaci všichni (od výrobců po prodejce) systematicky ignorují. Bohužel jste se mezi ignoranty zařadili i vy v redakci.

Aleš Kaňák
Aleš Kaňák
Level 1 Level 1
13. 2. 2012 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michal121 Připomínku beru na vědomí a příště změřím velikost, když někteří výrobci tento údaj úspěšně zatajují.

pc_tuzing
pc_tuzing
Level 1 Level 1
13. 2. 2012 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michal121 Přesně, to mi tam hodně chybí. Kdyby autor aspoň udělal jednu fotku s měřítkem, nebo na milimetrovém papíru.

IceBee
IceBee
Level 1 Level 1
13. 2. 2012 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak si pročítám co tu všichni píšete, někteří už konkretizujete, tak přidám i svoji poznámku. Mě by spíš zajímalo, kolik ty myšky vydrží na baterii(e) - chápu, tohle otestovat není na 30 minut práce, ale přece jen, u bezdrátové myšky by mne osobně více zajímala právě výdrž - ano rozměr je též důležitý, ale ten zjistím v obchodě, výdrž - možná tak "papírovou" hodnotu - to se pak může taky stát, že ona "nejlepší" myška ztratí veškeré svoje vesměs kladné hodnocení, jen díky tomu, že do ní po dvou týdnech budu muset ládovat nové baterie (případně dobíjet akumulátory).

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
13. 2. 2012 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IceBee Já mam malou myšku k notebooku od gigabytu a jede už půl roku a nezdá se že by jí docházela šťáva. :lol:

Aleš Kaňák
Aleš Kaňák
Level 1 Level 1
13. 2. 2012 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IceBee Výdrž bezdrátových myší je v dnešní době v pohodě a zmínil jsem to okrajově i v závěru recenze: "Výdrž, kterou jsem z časového hlediska nemohl otestovat, by se měla pohybovat okolo půl roku u většiny modelů." Osobní zkušeností mám s A4techy a Logitechy a tam platí výše zmíněné, takže bych u ostatních výrobců čekal něco podobného. Určitě také nebude špatné připomenou, že nezáleží pouze na HW myši samotné, ale na použité baterii a její kvalitě.

HudsonStan
HudsonStan
Level 10 Level 10
13. 2. 2012 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavé, ale co to je za recenzi myší když nebyla testována tak podstatná vlastnost jako je pohyb na různých površích? :shock:

Tacud
Tacud
Level 1 Level 1
13. 2. 2012 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=IceBee]Tak si pročítám co tu všichni píšete, někteří už konkretizujete, tak přidám i svoji poznámku. Mě by spíš zajímalo, kolik ty myšky vydrží na baterii(e) - chápu, tohle otestovat není na 30 minut práce, ale přece jen, u bezdrátové myšky by mne osobně více zajímala právě výdrž - ...[/quote] Moje bezdrátovka vydrží na 2 AA celý rok, nevím, jak by jste to chtěl testovat :wink:

IceBee
IceBee
Level 1 Level 1
13. 2. 2012 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tacud Právě proto jsem psal, není to věc na 30 minut :-) Ale bylo to spíš rýpnutí, že mi nepřijde rozměr tak důležitý - tedy psaný, když ten si jednoduše ověřím, ale právě tu výdrž se buď spolehnu na výrobcem udané hodnoty, nebo mám smůlu. (Teoreticky by se dalal proměřit spotřeba myši a podle kapacity akumulátoru by se dala odvodit i výdrž - samozřejmě jen zhruba)

IceBee
IceBee
Level 1 Level 1
13. 2. 2012 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IceBee Je mi jasné, že otestovat toto není "jednoduchá" věc - ani jsem ji nepožadoval - když si přečtete mé příspěvky, pochopíte, že to bylo jak píši spíše rýpnutí do uživatelů, kteří horentně řešili chybějící rozměry - které se dají v kdekterém obchodě zjistit, výdrž ne, takto to bylo myšleno.

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
13. 2. 2012 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IceBee Musím se zastat mého kolegy, nechápu, jak by jste si představovali, že bude tetsovat výdrž baterie 6 myší?! Vždyť hardware se půjčuje od výrobců a nebo z e-shopů a pochopitelně se musí v nějakém rozumném termínu vrátit, je půjčen pouze na recenzi na kterou nemáme vyhrazeno půl roku času.

RomanOn
RomanOn
Level 1 Level 1
13. 2. 2012 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za to koliecko na Logitechke by si niekto zasluzil poriadny preplesk, musim obcas silno preglgat sliny ked ho pouzivam...strasne nieco, prepacil by som to na genius myske za 3 evri ale nie na logitechu, vidno ze lajdacka robota prisla uz aj k nim. Bohuzial cena produktu tomu nezodpoveda...V praci mam sto rocnu geniusku Netscroll + Eye PS/2 a funguje perfektne, kolecko ani nepocut.. Kde su tie casy ked sa este komponenty vyrabali kvalitne...

Wass
Wass
Level 9 Level 9
13. 2. 2012 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dotaz k A4tech G10-660FL - s čím se dá srovnat senzor V-Track? Je to něco jako laser nebo spíš jako optika? Díky.

Aleš Kaňák
Aleš Kaňák
Level 1 Level 1
13. 2. 2012 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wass Odpověď není úplně jednoduchá. Myslím, že pomůže tento odkaz: http://www.a4tech.com/V-Track/zg1.aspx

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
13. 2. 2012 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nic proti ,ale bezdrátovou myš bych nechtěl. Měl jsem sní co dočinění. Vybije se vám baterie uprostřed hry a jste nahraní. Taky nechápu proč nesmyslně zabírá slot v UBS. V NB by to snad mohlo fungovat s Bluetooth co má NB ne? Bud jsem měl tehdá nějaký blbý kus nebo nevím ,ale myš se mi nepovedlo rozchodit s BT co měl NB. :confused:

Blue Storm
Blue Storm
Level 1 Level 1
13. 2. 2012 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlastimil91 Od toho mají (některé) myši indikační LED, kterou upozorní na slabé baterie. Mně takhle Logitech LX8 upozorňuje vždy a od začátku blikání LED mi vydrží minimálně ještě další týden. Co se týče BT, tak ne každá myš funguje přes bluetooth. Jsou i klasické rádiové myši.

shipo
shipo
Level 1 Level 1
13. 2. 2012 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlastimil91 Bezdrátouvou bych si taky už nekoupil, když za stejnou cenu můžu mít 3600DPI 1ms a bez hmotnosti baterií (bezdrátová myš zákeřně přestane ob-měsíc s nedostatkem energie reagovat, a testovat by šlo jako pokles napětí v baterii za 24hodin - např:z100%na92%). Jinak drátová myš by ti také zabrala USB slot, přes Bluetooth ti to nebude fungovat pro komunikaci se používá jen jeho volné pásmo 2.4GHz(vysílač a příjmač nepotřebují používat bluetooth).

jarod72pm
jarod72pm
Level 0 Level 0
13. 2. 2012 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo A4Tech , ač se to někomu může nelíbit je mým oblíbencem už nějaký rok co ji mám jako drátovku a měl sem možnost testovat i tuhle bezdrátovku,sice na laciné plasty má pod kapotou velmi solidní součástky které nejsou zatíženy předraženou značkou a tudíž poměr cena/výkon je velmi zajímavá a šahá na nejvyšší příčky.Co se týče herní drátovky za 500.- směle konkuruje myškám značkovým o tisícovku dražším a laser plus pohyb je velmi přesný.
Bezdrátovka tak přidala volnost bez drátu a je opět vidět že existují kvalitní myšky které nutně nemusí nést název Logitech či Génius.
Navíc jsem z Logitech MX518 přesedlal na A4Tech XL-750BK už druhým rokem a rozhodně jsem si polepšil!

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
13. 2. 2012 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já nevím ale není náhodou u bezdrátových myší jedním z nejdůležitějších hledisek výdrž baterií, o kterých není v testu téměř zmínka.
Ano jsou kvalitní myši co vydrží i půl roku, ale jsou taky myši jako některé Genius a jiní co nevydrží ani 14 dní.

BDO
BDO
Level 1 Level 1
13. 2. 2012 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi Jo, taky si myslim, ze vydrz je u bezdratovych mysi podstatna (nakonec, hraci si imho koupi radsi dratovou, mne pomalejsi odezva tolik netrapi).

Jinak jsem mel nejakej set KB/Mys, asi Genius, ale vydrz baterii mne docela stvala, tak se mi jen vali doma.

Tedka pouzivam Bluetooth mysku Logitech V470 Laser Cordless a jsem vic nez spokojenej. Tovarni baterky odesli asi po pul roku, nove nevim, jelikoz jsem ji stratil :(
Tak jsem si koupil dalsi.
Vyhoda, ze na NB nemusim mit zadnej dongl, nemusim mit obsazen USB port, myska, kdyz se nudim, funguje i s Android telefonem :)

Blue Storm
Blue Storm
Level 1 Level 1
13. 2. 2012 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi Problém je v tom, že 99,99 % redaktorů nemá na tak dlouhodobé testování čas a hlavně často chtějí společnosti, které výrobky zapůjčí, vrátit zapůjčku co nejdříve.

Noxik
Noxik
Level 1 Level 1
13. 2. 2012 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebylo by mozne volne navazat srovnanim Bluetooth mysi? Docela by se mi hodilo neco k notebooku, ale nechci si zabirat USB port. Treba takovy Asus BX700 vypada dobre, ale nevim, zda ma nejake nedostatky.

Aleš Kaňák
Aleš Kaňák
Level 1 Level 1
13. 2. 2012 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Noxik Díky za podnět, je možné, že se na BT myši také podíváme někdy příště.

faunik
faunik
Level 1 Level 1
13. 2. 2012 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám myš asi 5 let,je drátová,dokonce má trošku natrhlý kablík,který je zalepený,ale tu myš mám rád. Mám kompletní set bezdratové klávesnice abezdrátové myši,ale nepoužívám je,pořád chtějí baterky,tahle je moc parádní zvykl jsem si na nic,ikdyž jsem kupoval novou drátovou klávesnici,ano opět nevyužívám tu bezdrátovou co mi tu leží,tak jsem novou myš nekoupil je malá,to někomu i vadí,ale mně to stačí,hrávám na ní fps hry po internetu vše v poho,prostě nejdu po vlně,odmítám si furt kupovat nové a nové baterie,tak jako,že k té své myšce mám jistý vztah,tolik hodin,co jsem s ní nahrál her.

zumik31
zumik31
Level 1 Level 1
13. 2. 2012 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@faunik Já mám set od Logitechu, je pravda, že stál něco přes 2k, ale naprostá spokojenost, neumím is představit, mít drátovou myš. Baterie v klávesnici jsem měnil jen jednou asi po 3 letech a myš má dokovací stanici, tak tam jsem baterie ještě neměnil a nikdy se mi nestlao, že by se vybila a to i po výkendových maratonech D2.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
14. 2. 2012 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám doma komplet MK710 a upřímě, ty baterie co jsou dodávány s kompletem (kvalitní Duracellky) pravděpodobně umřou až s kompletem. Mám ho přes rok, myš jela tak 4-6 hodin denně a ještě teď hlásí přes tři roky životnosti. U klávesnice bych to neřešil už tuplem. Ale to se bavím pouze o Logitechu. U klávesnice Genius jsem musel baterie vyměňovat každé měsíce a to navíc sloužila jen k HTPC.

Reklama
Reklama