Zpět na článek

Diskuze: Teplota dvoujádrové GeForce GTX 590 dosahuje 112°C

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
2. 4. 2011 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Safra to je kvalita, az bude v lednu zima, zaparim crysis a hned mi bude teploucko, ale az bude v cervenci 30°C ve stinu, to me bude asi dost horko co?

VIVI
VIVI
Level 1 Level 1
2. 4. 2011 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom Tady je aspon videt proc EK tak rychle prispechalo s vodnim blokem pro 590ku :D

racz
racz
Level 2 Level 2
2. 4. 2011 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to je ten ich ultramegatichy chladic co tu "niekto" vychvaloval...

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 4. 2011 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nVidia nikdy nevedela robit dualne karty a ako nam to dokazuje, zrejme sa to ani nikdy nenauci ...
- IQLogic

Lachtánek
Lachtánek
Level 1 Level 1
2. 4. 2011 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=nostrom]Safra to je kvalita, az bude v lednu zima, zaparim crysis a hned mi bude teploucko, ale az bude v cervenci 30°C ve stinu, to me bude asi dost horko co?[/quote]

Na to ti muzu poradit jednoduchy reseni. Uzivej si leta a nesed za kompem ;)

mustti2
mustti2
Level 1 Level 1
2. 4. 2011 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aha tak uz mame vysvetleni toho, proc je gtx 590 tak ticha (tizsi nez HD 6990) :)

TOC
TOC
Level 1 Level 1
3. 4. 2011 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mustti2 Ale tohle je v skříni, jak pro nějaký úplný lowend.
Sorry, ale tohle by mohl udělat jenom debil a kdo to tak udělá, tak dobře mu tak.

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
3. 4. 2011 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TOC Nechápu ty náctileté AMDčkaře co ti klikají na mínusy, proč radši nenapíšete nějaký relevantní komentář, který vyvrátí jeho tvrzení? Pravdou je totiž spíš to, že na to není co říct, že? Že je to jenom taková snaha dohnat to do extrému, protože taková informace je pro kupce z této třídy GK opravdu zcela bezpředmětná :P

MajklGT
MajklGT
Level 1 Level 1
3. 4. 2011 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TOC @koutlosh: To neres. Oni si do skrine za 500kc koupi grafiku za tisice a pak se divi ze ono se to prehriva.

Vzdy je lehci kritizovat...

peavey
peavey
Level 1 Level 1
3. 4. 2011 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TOC @koutlosh: At uz je karta v low nebo high end skrini, mel by ji v burnu uchladit chaldic od vyrobce, pokud ne, je to smejd, a nikomu bych nedoporucoval neco takoveho kupovat.

jindra72
jindra72
Level 1 Level 1
3. 4. 2011 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TOC @koutlosh: Problém je, že oni mají pravdu a vy oba se mílíte. Cílem toho testu bylo simulovat horší podmínky pro chlazení, které přijdou s letními teplotami. Ani nejlepší skříň s teplotou v bytě nad 28C nedosáhne na lepší výsledky, nežli oni naměřili v tomto malém Antecu.

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
4. 4. 2011 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TOC @jindra72: To že se schopnost chladit u média zhoršuje s jeho stoupající teplotou je jasná věc, nicméně simulovat v pokoji 28 stupňů není nic nemožného a přijde mi to mnohem průkaznější, než zavřít kartu do nevětrané bedýnky a tvrdit, že výsledek takového testu je totožný. Není.

peavey
peavey
Level 1 Level 1
3. 4. 2011 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TOC @peavey: lol, odporovat takove vpodstate notoriete, to musel byt nejaky dement, co mi dal minus :))

MeFi
MeFi
Level 1 Level 1
2. 4. 2011 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A to se vyplatí !

CNN
CNN
Level 0 Level 0
2. 4. 2011 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kazdy co si kupi tuto kartu si koleduje o problemy. A ked si ju kupi do malej skrinky koleduje si o problemy dvojnasob. Bohuzial, to bude najskor prave pripad semi-bfu, pac si povedia - jeje toto sa mi tam zmesti a je to najvykonejsia karta vobec. 6990 vsak na tom najskor nebude ovela lepsie. Kto chce poriadne (rozumej high-end) a pritom bezproblemove SLI/CF nesmie setrit. Na zdroji, na skrinke a uz vonkoncom nie na chladeni. To znamena jedine bud voda, alebo 2x samostatna karta.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
2. 4. 2011 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN Dodatok: Inak a samozrejme i na procesore. I i7 4GHz ma problemy nakrmit 2x580 v 2560x1600, takze prevadzkovat tuto kartu na nizsom rozliseni a este povedzme so slabsim procesorom je naprosta blbost. Mini mainboard je tiez nevhodny, pretoze napriklad na ten hore sa evidentne nedaju dat dve karty s medzerou medzi nimi. SLI/CF najlepsich cipov je proste ultra-high end a kto sa to pokusi oklamat, len vyhodi vela penazi za nic viac, nez starosti.

VIVI
VIVI
Level 1 Level 1
2. 4. 2011 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN Je pravdou ze spousta lidi nedomysli dusledky a reknou si fajn,nasetril jsem na tu kartu,super,koupim si ji,za mesic poslou do kytek zdroj,pak se budou divit proc se jim prehriva karta a nakonec podle recenze zjisti ze jejich cpu takove monstrum naplno nenakrmi...ale porad doufam ze je vic tech co vi do ceho jdou kdyz to kupuji,co si prectou recenze dopredu a nebo to aspon sveri nekomu kdo se vyzna...ale btw na 590ku uz by to chtelo vodu...

racz
racz
Level 2 Level 2
2. 4. 2011 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN @VIVI: nemyslim ze tuto kartu kupuje niekto kto nevie co kupuje. to fakt nie

Karliczek
Karliczek
Level 1 Level 1
2. 4. 2011 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já s mují GeForce 8400GTS udělal 130°C

Nakell
Nakell
Level 1 Level 1
2. 4. 2011 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karliczek No a oni si tady stěžujou na 112°C co? Barbaři. Není nad pořádnej pasivní low-end :D.

Bezerker
Bezerker
Level 1 Level 1
2. 4. 2011 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Nakell]No a oni si tady stěžujou na 112°C co? Barbaři. Není nad pořádnej pasivní low-end :D.[/quote]Moje 486ka taky měla pasiv tak proč ho nedát na tuhle bestii...křest ohněm:D

Deja vu
Deja vu
Level 1 Level 1
2. 4. 2011 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Karliczek]Já s mují GeForce 8400GTS udělal 130°C[/quote]
tak to mas stesti ze jeste funguje kremik se zacina nicit nekde kolem 120°C, ja si rikal jak to muzou takovy mali 2 chladice uchladit a to se mi zdalo ze na moji 260 70-80°C je moc no asi ne dost :D

belgorad
belgorad
Level 1 Level 1
2. 4. 2011 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dolů do bedny třeba nasypat led do dna udělat dírku ať má voda kam odtékat. Jo a třeba ten led dosypávat... a se sirupem teče limoška

Brcaka
Brcaka
Level 2 Level 2
2. 4. 2011 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono Vám to nefunguje? Tak zkuste tyhle ovladače. Pořád se Vám náš výrobek pálí? Hmmm..tak když chvilku Vy (a hlavně Vaše karta) vydržíte, tak s tím možná něco uděláme příště :)

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
2. 4. 2011 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=belgorad]Dolů do bedny třeba nasypat led do dna udělat dírku ať má voda kam odtékat. Jo a třeba ten led dosypávat... a se sirupem teče limoška[/quote]

Spíš při této teplotě kafe, ne? :-D

QQZW
QQZW
Level 1 Level 1
2. 4. 2011 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@c3cilka opravdu skvělé chlazení...to určitě pomůže životnosti karty

MajklGT
MajklGT
Level 1 Level 1
2. 4. 2011 22:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jejda na tohle zas vetsina lidi cekala... Nerikam ze to neni problem ale pokud ma nekdo penize na tuto kartu pak asi neni problem prejit na vodnika...

QQZW
QQZW
Level 1 Level 1
2. 4. 2011 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=MajklGT]Jejda na tohle zas vetsina lidi cekala... Nerikam ze to neni problem ale pokud ma nekdo penize na tuto kartu pak asi neni problem prejit na vodnika...[/quote]
to si to vyřešil,já myslel že si kupuju hotovej produkt a ne dodělěj si sám :roll:

MajklGT
MajklGT
Level 1 Level 1
2. 4. 2011 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@QQZW Vzhledem k minulosti a pouzitym chipum muselo byt vsem jasne ze karta nepojede na 80°C, ale budou zde problemy s teplotou. Vzhledem k cene predpokladam ze to nebude karta pro masy, ... Netvrdim ze to neni problem.

RulezZzOr
RulezZzOr
Level 1 Level 1
2. 4. 2011 23:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a jejda jejda, dalsi failed?
to si zas nikdo nekoupi :D

Xnovic
Xnovic
Level 1 Level 1
3. 4. 2011 00:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RulezZzOr Ale koupí.. Nebo snad někdy něco nVidia neprodala? Stačí "vylepšit" marketing a masírovat média.. :wink:

sxone
sxone
Level 1 Level 1
3. 4. 2011 02:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ach ti Frantíci. Jsou to ale srandisté ;) Kdyby to zveřejnily 1.4. takt to pochopím. Ale jelikož ne, tak je to zas cílená provokace na masu lidí :) Samozřejmě že mají pravdu. Ale asi v tom smyslu jako kdybych tuhle grafiku zabalil do ručníku a pustil 3Dmark. Nebo u 6990 to je fuk. Pochopil bych kdyby testovaly v téhle skříni[i](šílený cable management a ještě naschvál u grafiky)[/i] a nebo něco tomu podobného grafiky max. do vyšší mainstream [i](a že jich už tam testovali)[/i]. Ale testovat grafiky s cenovou relací cca. od 6tis. výš? Ta je to jenom demence, která některé pobaví a některé nas.re :D

racz
racz
Level 2 Level 2
3. 4. 2011 07:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sxone ty si si z toho clanku ale nevzal to spravne. Posolstvom bolo ze nVidia urobila presne to iste ako pred rokom Ati s HD58xx... Vymenili nizke teploty za tichsi chladic a vtedy im za to kazdy nadaval a hanil karty. Vsetci to mame v zivej pamati.

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
3. 4. 2011 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@racz ja mel za to ze problemy s teplotou mela 4850, ktera melo jednoslotove chlazeni a oproti 3850 nizsi otacky. Pokud vim tak HD5000 ma chlazeni docela dobre.

csjacob1.5
csjacob1.5
Level 1 Level 1
3. 4. 2011 03:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Bezerker][quote=Nakell]No a oni si tady stěžujou na 112°C co? Barbaři. Není nad pořádnej pasivní low-end :D.[/quote]Moje 486ka taky měla pasiv tak proč ho nedát na tuhle bestii...křest ohněm:D[/quote] :D a já nadávám co s tím chlazením zas je a říkám si no snad jeto ještě v normě když my vyleze teplota na jádře na 60°C u sví ASUSKY gtx 570 DCU II
PS.: Dělám si srandu ale pravda je že nad 62°C jsem se nedostal. Proč na to vlastně narážím? Protože něco podobného by mohli vymyslet i na tuhle bestii komu se zrovna nechce do vodníka jako například mně. Podle mně oproti referenčnímu chladiči špička až nato že na pamětích ani plíšek ale ty jsem si už osadil sám.

wolfdesigner
wolfdesigner
Level 1 Level 1
3. 4. 2011 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

....tak asi to hojně vychvalované a TICHÉ chlazení 590tky nebo menší velikost nebude až takové PLUS oproti 6990. Je to asi takové PLUS za každou cenu,....ale obě karty se můžou naštěstí vybavit jiným chlazení a je po problému.....možná....uvidíme, na jaké "malé chybičky" možná ještě někdo narazí :)

Halberdier
Halberdier
Level 1 Level 1
3. 4. 2011 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebylo by už lepší, kdyby tu kartu vyráběli s pasivem a snížili by tak hluk i spotřebu :?: Moje stará 9600GT měla v zátěži jen 110° :lol:

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
3. 4. 2011 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

proč tu spousta lidí kritizuje fakt, že by se jim karta přehřívala v jejich nevětrané lowendové skříni, když případní kupující budou mít zcela určitě obrovské skříně s 20ti centimetrovými větráky, ne-li rovnou luxusní vodní chlazení se zeleně podsvícenými hadicemi. Jakože je jistě špatné, když karta nemá ochranu proti přehřátí v nevhodné skříni, ale na druhé straně, z hlediska reálného kupujícího, který se evidentně zaměřuje na výkon a má k tomu vše uzpůsobeno, je to vcelku bezpředmětné. Jestli neudělá líp, když si pořídí 6990, to už je druhá věc, ale kritériem určitě nebude teplota v malém kastlíku...

jindra72
jindra72
Level 1 Level 1
3. 4. 2011 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@koutlosh Jenže v létě s teplotou přes 28C v bytě už nikomu nepomůže ani ta nejlepší skříň ... to tu taky hodně lidem jaksi nedochází. Se stoupající teplotou chladícího média se radikálně snižuje chladící účinek.

TOC
TOC
Level 1 Level 1
3. 4. 2011 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@koutlosh Plně souhlasím. Takový uživatel spíše ocení tichost, než to, že karta je v chládku. Samozřejmě je tu pak otázka OC potenciálu, ale to je už vedlejší faktor.
Mít nějaký i7 950 (nebo něco podobného- šestijádra mají jiný BOX a XE také) s BOXem v takovéhle skříni s GTX590 je holé šílenství a nedivím se, že karta dosahovala takovýchto teplot. Spíše bych ocenil termosnímek s dobře větrané skříně (nějaký HAF X nebo Corsair Obsidian 800D). Tam by tyto výsledky nebyly nesmyslné....

peavey
peavey
Level 1 Level 1
3. 4. 2011 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak o tom, ze to je zmetek, asi nema cenu diskutovat, klast na koncoveho uzivatele takove naoroky na chlazeni je uz opravdu presprilis.
Spis by me zajilo, jaky typ treanzistoru se v dnesni tobe na tyto primotopy pouziva, jelikoz obycejny tranzistor funguje do 95°C, pote ztraci sve fyzikalni vlastnosti.

Thor4x
Thor4x
Level 1 Level 1
3. 4. 2011 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=koutlosh]Nechápu ty náctileté AMDčkaře co ti klikají na mínusy, proč radši nenapíšete nějaký relevantní komentář, který vyvrátí jeho tvrzení? Pravdou je totiž spíš to, že na to není co říct, že? Že je to jenom taková snaha dohnat to do extrému, protože taková informace je pro kupce z této třídy GK opravdu zcela bezpředmětná :P[/quote]

Podle tebe je bezpředmětné když se ti karta za 15k prakticky usmaží po nějaké době v počítači? Skoro 20C rozdil je opravdu hodně, jak myslíš že se to projeví na životnosti těch karet? Že byla tahle skřín špatná byl účel, protože pokud tohle grafiku budeš dusit v horkém létě a ještě přetaktovanou, což věřím je normální scénář, tak je po ní, 110+ je už příliš. Takže se přestan ohánět minusy a příště radši mysli než něco napišeš, nikdo ti minusy davat nebude.

MajklGT
MajklGT
Level 1 Level 1
3. 4. 2011 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Thor4x Vzhledem k cene si troufam tvrdit ze si ji tu koupi par lidi. Neni to karta pro masy ale nadsence. Kdo ji chce jeste taktovat urcite investuje do lepsiho chlazeni, to je preci zaklad!!

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
3. 4. 2011 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nemá smysl nic jinýho než ty nejsilnější komponenty provozovat na vodě. Když už člověk investuje do pořádnýho , CPU, pamětí, desky, či karet, neinvestovat do vody je blbost. Krom možnosti užívat komponenty na max, včetně přetaktování , se takto vyladěný počítač dá i normálně používat. Trávit pracovní dobu vedle hučící turbíny ani dlouhodobě nejde a sluchátka nejsou trvalé řešení ať jsou sebelepší.
Vmém případě , dokud to šlo jsem provozoval komponenty na pasivním chlazení. Ale to bylo v době ATI 3850 a prvních X2. Šlo nakoupením vhodných pasivních chladičů plus kvalitní průchod vzduchu skříní dosáhnout tichého stabilního provozu i za větších okolních teplot. Ale dnes ani náhodou , to prostě nejde a voda je jediné řešení. Krom stabilního chodu na max výkonu a tichosti , má vodní chlazení i pozitivní dopad na životnost komponent. Prostě když si pořizuji počítač za 80-100K musím počítat i s náklady cca 20-25% navíc na kvalitní chlazení a napájení. Počítač kterej se začne chovat jinak když vyleze sluníčko je k ničemu.

LoPiO
LoPiO
Level 1 Level 1
3. 4. 2011 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Samboush A to je trosku smutne.

Ja som si myslel, ze dalsie naklady na chladenie riesim ked to chcem mat tichsie alebo chcem taktovat a nie hned ako kupim produkt musim riesit to co vyrobca nedoriesil.

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
3. 4. 2011 23:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LoPiO Určitě je to smutné souhlasím s tím. Tak je to zakon o zachování energie. Počítače jsou výkonější, hodně žerou a produkují kvanta tepla. Svodou i bez vody, pokud máte doma počítače tak stejnak v létě musíte dochlazovat sám sebe. Zase v zimě ušetříte za topení.

Vejta
Vejta
Level 1 Level 1
3. 4. 2011 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nvidia grillforce thermi forever :D

Reklama
Reklama