Zpět na článek

Diskuze: Unreal Engine 5.5 září víc než kdy dřív, podívejte se na ukázku

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

icik81
icik81
Level 28 Level 28
4. 10. 2024 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč se pořád zaobírají těmi hloupými světly a stíny? Už by stačilo ne? Proč se nesoustředí na plně interaktivní prostředí, kde i omítka po vašem dotknutí se začne drolit a vše by intereagovalo s vámi. Kde je sakra fyzikální Real model? To asi s těmi polygóny moc udělat neumí. Ale dokonalý voxelový engine s extrémně jemným rastrem by byl o moc lepší. Tam by mohli dělat parádu pro každý bod na obrazovce.

gepard
gepard
Level 26 Level 26
4. 10. 2024 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@icik81 @icik81 Možná proto, že na to nestačí současný HW? Musíš počkat ještě tak 20 - 50 let.

Krejza
Krejza
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 10. 2024 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gepard @gepard Nehledě na to, že vizuál dělá především právě hra světla a stínu, když pominu rozlišení a detaily. Poslední dvě jmenované věci společně s kvalitou zvukové stopy jsou už standardem, světla a stíny jsou tak logickým dalším krokem, když už na to začíná hardware stačit.

Navíc, padající omítka je sice hezký detail, ale nedá se na něm postavit hra.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 10. 2024 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gepard @gepard Nestačí? na co máš Physx, RTX AI?? Pokud si dobře pamatuji, Battlefield BC2 a i jiné již měli vcelku dobře nakročeno (i kultovní Red Faction 2001!!! to je sakra výkonu na dnešní poměry) Ale souhlas, spousty her bude přesvětleno a budou prostě vypadat nereálně přeplácaně... Myslím, že BF5 asi odlesky zklamal každého a nejen tedy vizuální stránkou :D

Maximumspeed77
Maximumspeed77
Level 38 Level 38
5. 10. 2024 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gepard @Krejza to sice jo ale jestli na scene je 100 svetel nebo 1000 uz nikdo okem nepozna.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 37 Level 37
5. 10. 2024 07:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@icik81 @icik81

https://dev.epicgames.com/documentation/en-us/unreal-engine/physics-in-unreal-engine

jednoducha odpoved .. az tu bude PS6, tak bude mat kazdy jej uzivatel rovnaky HW. Extremne vykonne CPU, GPU, SSD, RAM.

PC na druhej strane bude mat HW 3-4-5-6 generacie. Ak urobis PC hru pre SSD s aspon rychlostou 5.5giga/sec, tak ju zaroven nevies predat pre 2.4, 1.2 giga/sec SSD alebo pre SATA SSD a uz vobec nie pre HDD.

Brzdou je teda PC. Dnesne AAA hry su tak drahe, ze kalkulacia rata s tym, ze musis predat iste percento hry na PC alebo Xbox a tie na to musia mat HW. To ze si zopar blbeckov kupi Nv 4080-4090 a z nich si opat iba male percento kupi danu hru nas nezachrani.

Na druhej strane bude PS6, kde bude mat casom 120 milionov hracov identicky HW a maju chut kupovat. "Interakcia" v hrach teda nakoniec bude ale caka sa na "kriticku" masu, pool adekvatneho HW a kvalitu vyvojarskeho SW, ktora efektivni vyvoj hry. Dnes napr. v podobe jedineho /!/ multiplat enginu UE. Skutocny next gen sa zacne o cca 6-7 rokov.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 10. 2024 10:35 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Sailor SVK :D a nemyslíš, že je spíš brzdou omezená konzole? kde se musí hledět na její možné vzplanutí, nebo vydrž alespoň něco přes záruku? :D Konverze z PC na konzole stojí programátory nejvíc práce a řešení právě výkonového rozložení pro každý systém na hraní... Navíc pochop, že výroba konzolí je jen navýšení Know-How a zisku, tudíž ti za 2-3 roky vyprdnou výrobci novou konzoli (stejně jako u PC komponenty, nebo grafiky) a ty si jí budeš muset pořídit, jelikož ti ta stará už prostě nic nedá :D A jen tak mezi námi: Shadowrun z roku 2007 již byl crossplay, sice nijak zvlášť úspěšný, ale BYL...

Brzdou není PC, my máme výkonu na rozdávání viz:

Vzhledem k masivnímu rozvoji hraní videoher během druhé dekády, začaly společnosti Microsoft a Sony nabízet větší podporu napříč platformami. Vývojáři, kteří navrhovali hry pro osobní počítače (PC), začali zohledňovat i potřebný výkon při přechodu na herní konzole.

Už jen toto, ti jasně řekne, že se hry optimalizují hlavně na výkon konzolí, protože vše z konzolí se na PC rozchodí...

Bláboly si nech i to své konzolové ořezávátko, mám v notesu 3050 4Gb a stačí mi na vše, Thunderbolt box s 4070Ti připojuji minimálně ba i uvažuji o jeho odprodání, jestli mám mít v PUBG 150FPS nebo 500FPS je fuk, když to běhá a rozdíl jsou jen ty FPS a zanedbatelná "rychlejší" odezva.)

PS5 Pro její GPU, které je navrženo tak, aby nabídlo 33.5 teraflops, což je dramatické zvýšení ve srovnání s 10.28 teraflops standardní PS5. PS5 Pro je schopný pokročilého ray tracingu a pomáhá si upscalerem poháněným strojovým učením a umělou inteligencí. A jak víme, upscaling je dost kontroverzní nástroj... na PC prostě nemá ani jedna konzole _D

BTW:

https://cz.ign.com/pubg-battlegrounds/17152/news/pubg-dostane-v-roce-2024-znicitelne-prostredi-prechod-na-unreal-engine-5-a-dalsi-novinky

Mno uvidíme komu půjdou hry lépe, je škoda, že jsem neviděl program na srovnávání výkonu PC/PSX/Xbox, asi je dobrý důvod, proč to neukazovat :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 37 Level 37
5. 10. 2024 11:04 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Pitcha007 je okolo mna more hernych PC s SATA SSD .. PS5 SSD IOP je cca 10 krat vykonnejsie. Hra presne usita pre toto SSD na tych PC nikdy nepobezi. SONY to vie, aj preto PS5 hry, ktore idu na PC vyuzivaju PS5 SSD iba velmi lahko, tak na urovni 1.2 giga/sec M2ky.

Cele roky je najoblubenejsie PC GPu Nv 1650 podla Steam HW survey. Smiesne.

Priemerne herne PC je beznadejne zastarale a roztahane skrze MNOHO MNOHO generacii HW.

Z tvojho komentara som so slusnosti precital iba prvu vetu a viem, ze zvysok su zvratky uknouraneho PC dietata, ktore nema ani sajnu akop veci v real zivote funguju.

Update: svet za poslednych "20 rokov" registruje presne 0 /slovom nula/ high end AAA hier nativnych PC a teda PC only hier. A uz neotravuj.

Bertram
Bertram
Level 30 Level 30
10. 10. 2024 21:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Pitcha007 Ještě do nedávna byla nejrozšířenější GPU gtx 1650, kterou pak nahradila rtx 3060. Vzhledem k tomu, že vývojáři optimalizují i pro takováto gpu, pak bych si dovolil potvrdit, že brzdou jsou opravdu PC a nikoliv konzole.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 37 Level 37
10. 10. 2024 22:23 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Bertram .. vsetky PS5 maju extremne vykonne SSD IOP s vlastnym low level API a HW dekompresorom o maxime 22 giga/sec .. na druhej strane tu mame PC od sakra pomaleho SATA cez PCI3/4 a vsetky bez HW dekompresora tu pracu musi suplovat PC CPU. Asi tazko vyrobi SONY hru totalne usiitu okolo PS5 SSD streamingu, ak ten vykon priemerne PC nema a museli by to riesit aj cez 32GB system. RAM ako odporucane minimum.

vsetky PS5 maju GPU triedy NV2080+ a ako vieme, priemerne PC ma cokolvek od AMD 480 a horsie po NV 4090 atd. atd. atd. MS to vie, preto dal na trh tu mrdku Xbox Series S o vykone super priemerneho PC STEAM "Nv 1650" kompu.

Je uplne fuk s akou technologiou pride "PC" alebo Nvidia. Kym to nemaju konzoly v standarde, tak na to sere pes.

A opakujem, stale opakujem. Poslednych 20 rokov je jedno ake vykonne PC si kupite. PC only hry pre high end sa nerobia. To vase PC hraje hry robene pre konzoly. Amen. A neunavujte ma s pathtracing v Cyber 77 na 4090 s DLSS v nativnom rozliseni starej PS3. Dakujem.

PT bude zaujimave .. prekvapko .. az na PS6, ked to bude .. ako inak .. v standarde. PC vsak zostane brzdou uz navzdy.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 11. 2024 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@icik81 @icik81 :D co je real na tom, že se omítka začne drolit po dotknutí? :D to bys toho zedníka asi docela hnal to opravit XDD

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 10. 2024 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

skoda ze Crytek Engine posledni roky tak zaostal, svyho casu byl lepsi jak Unreal a mel i lepsi optimalizaci.. V soucasne dobe je to obecne na trhu s enginy jedna velka bida.. vetsina dnesnich enignu sou zastarala s dost spatnou optimalizaci a nikdo se nak extra nesnazi s tim neco udelat....

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
4. 10. 2024 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Stále tu jsou firmy jako Rockstar, který enginy někam pousouvají. Třeba i Bohemka se o něco snaží v rámci Enfusion enginu, akorát to je klasicky zabugovaný až na půdu 😁

Unreal Engine vsadil na marketing a ne na vývoj rozumných nástrojů.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
4. 10. 2024 18:42 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Pokud máš dojem že je situace s enginy je bída, možná přispěj svým umem a dej světu něco podstatného..

Jen z těch velkých jich znám minimálně deset. A myslím že by si svět vystačil i s polovinou.

Jo a máš pravdu, CryEngine je už dost bokem

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 10. 2024 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Počkej, limity různých enginů prostě neovlivníš a jejich remake je trochu nákladný... Unity ti nepřipadá v pohodě? "BOEL" :DDDD

Aneb těžko ti někdo udělá hru v Crytek enginu, když konzole ho ani neznají a případný vývoj konverze, výdělek z prodejů hry nezaplatí...

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
8. 10. 2024 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Pitcha007 proc by ho konzole neznaly? dyt na nem bezi veleuspesny Kindome Come a ten normalne na konzolich funguje

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
8. 10. 2024 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratossimo opravdu, tak to se omlouvám, je to pro mne vcelku novinka 😱

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 37 Level 37
3. 10. 2024 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"bezi to na PS5" .. ze ano. kde su teraz ti dristosi co povazuju UE5.x za srot a nevidia co vlastne Epic robi.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
3. 10. 2024 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravdu nádhera. Je tam tolik šumu, že to je vidět i přes nízkej bitrate na Youtube 😁

cztajtrlik
cztajtrlik
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
3. 10. 2024 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vsechno to je na me porad moc unreal. Takova blikava showcase co ma asi udelat wow. Na me to nefunguje. Epic by mel zacit makat na Real engine 1.0

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
3. 10. 2024 18:14 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A stuttering už opravili?

Dilinozravec
Dilinozravec
Level 30 Level 30
3. 10. 2024 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Pre teba, ktory ma absolutny sluch, a ako vidim aj orlie oko, zatial nie.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
3. 10. 2024 18:35 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dilinozravec @Dilinozravec 😂 vole

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 10. 2024 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dilinozravec @Dilinozravec no na cryptone to bol standard

Reklama
Reklama