Zpět na článek

Diskuze: Úvaha – Nesnášíme iPad, aneb jak být poněkud mimo

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 6. 2010 00:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Olda_rab1]clanek plnej omlouvani a ohybani spotrebitele pred vyrobcem, plny dojmu ze preci to a to nepotrebujeme atd. novinari by se meli znovu naucit to co uz davno zapomeli, nezaujatost, popsat neco tak aniz by to museli bud milovat a nebo nenavidet.[/quote]

predpokladam, ze trebas v oblasti aut jste majitelem sportaku se zvysenym podvozkem v provedeni kombi, ktere zaroven pouzivate jako traktor.

nebo me napada jeste jedna moznost a to, ze vzhledem k financim je to stary favorit...

ps omlouvam se vsem ostatnim diskuterum.
- mISHA

apoc9
apoc9
Level 1 Level 1
9. 5. 2011 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=jfb]No jediný velikostně srovnatelný e-reader je jen o pár dolarů levnější, ale neumí nic jiného, takže poměr cena výkon je mohem lepší u Apple ..[/quote]
E-reader je nejlepší zařízení na čtení, obráceně než u zařízeních s LCD nebo AMOLED se čte nejlépe právě na přímém slunečním světle. E-ink nespotřebovává žádnou energii v klidu. Baterie tedy vydrží mnohonásobně déle.

Lokavidu
Lokavidu
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 07:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

michal rybka? ten z levelu? :D

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lokavidu radsej si kupim macbook pro
2'nd hand za 700 libier starsi model a s krajsiou striebornou klavesou ..
toto je onicom ..
a este robia rozdiely medzi 3G no chuji
odkedy je 3G feature taky drahy !! idioti

JoHnY2
JoHnY2
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lokavidu Ten a zadnej jinej, 8)

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
4. 6. 2010 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"... iPad není dokonalé zařízení, ale jako tabletové bavítko je zatraceně dobré". To je v podstatě pravda. Ovšem potom je přijatelná cena takového zařízení do cca 6000,-. Samozřejmě že si to Apple může prodávat za kolik chce, ale v tom případě si to já ovšem nekoupím. A ty Windows bych na tabletech taky zatím nezatracoval, uvidíme až bude něco hotového. A nakonec - mnoho výhod iPadu nad obyčejným netbookem, které by ospravedlňovali tak vysokou cenu také nijak nevidím. Já tam tu "revoluci" prostě nevidím.

Petr Kuběna
Petr Kuběna
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanL By mě opravdu zajímalo kam chodíte na taková ad-hoc čísla? Samozřejmě každému by se líbilo, kdyby bylo...v podstatě všechno...levnější. Ale iPad se prodává rychleji, než se stíhá vyrábět a už jen to samotné ospravedlňuje a určuje jeho cenu.

xen254
xen254
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprosto souhlasím s autorem. Tuhle krásku jsem už měl v ruce a musím říct, že mě jednoduše ohromila. Vydrž, displej, mobilita a ovládání - prostě supr. Nejskvělejší na tom je, že když něco chcete udělat HNED, tak to prostě uděláte hned a né až za několik minut, než by se vám nahodily okna. Neexistuje situace kdy by ste chtěli něco spustit a až za 10 sekund se začně dít vůle boží a vy doufáte, že se doberete ke zdárnému konci.

ncc07
ncc07
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dlouho jsem tak skvělý autorský příspěvek neviděl. Ano, iPad je nanic, jen jej zkuste a zůstanete závislý. Mám podezření, že zápornou reklamu si Apple schválně buduje sám :-)

raym0n
raym0n
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 08:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

v predposledni kapitole
[quote]...mohou vzít z iPadu [b]do[/b] dobré a přidat do svých tabletů to ještě lepší...[/quote]

raym0n
raym0n
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nejsem fanda jablek, ale tenhle jiny uhel pohledu na vec byl vazne super, diky za nej

raym0n
raym0n
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=RomanL]"... iPad není dokonalé zařízení, ale jako tabletové bavítko je zatraceně dobré". To je v podstatě pravda. Ovšem potom je přijatelná cena takového zařízení do cca 6000,-. Samozřejmě že si to Apple může prodávat za kolik chce, ale v tom případě si to já ovšem nekoupím. A ty Windows bych na tabletech taky zatím nezatracoval, uvidíme až bude něco hotového. A nakonec - mnoho výhod iPadu nad obyčejným netbookem, které by ospravedlňovali tak vysokou cenu také nijak nevidím. Já tam tu "revoluci" prostě nevidím.[/quote]
no jasne, vsechno je to fajn, ale co cena? :(

fingus
fingus
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pracuji jako IT ve firmě kde je cca 20 000pc a prozatím jsem nepřišel na to k čemu je to dobré,... Tak jsem si přečet tenhle zapálený článek a čekal že se to dozvým... a na cca 10 stranách textu jsem nenašel nic co by mi vysvětlilo proč si to nekdo koupí? (krom faktu, že na poradách odbourává strach že mě kolega pomlouvá:-)
Teď vážné k čemu je to dobré? Jediné uplatnění které mě napadlo je extrémně drahý ebook... (v posteli čtu klasické knížky, tohle je skladnější) :?:

jfb
jfb
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fingus No jediný velikostně srovnatelný e-reader je jen o pár dolarů levnější, ale neumí nic jiného, takže poměr cena výkon je mohem lepší u Apple ..

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb ono si také stačí uvědomit, že je levnější, než většina nových smartphone (u mnoha i dotovaných)
- SNowie

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
4. 6. 2010 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @SNowie: No to bych zrovna neřekl...

Ondřej Morávek
Ondřej Morávek
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fingus Hlavně - dokud mi iPad nebude fungovat jako standalone zařízení, do kterého když chci nahrát film nebo hudbu, nebudu muset mít další PC na cestách, který tu práci vykoná, tak je naprosto pro mě nepoužitelný. Momentální stav "PC a iTunes" mi vysoce odporuje. Nevím, proč by tablet měl potřebovat další počítač na přidání muziky.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Morávek Na trzích, kde funguje plně iTunes store, nemusíte (pravda po aktivaci) k nahrání filmů, seriálů, muziky, apklikací a knih vůbec PC použít.
- SNowie

Sotkis
Sotkis
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja bych si nedovolil odhadnout, zda jsou tablety s desktopovym systemem od MS slepa vyvojova vetev. Protoze zakaznici jsou do znacne miry konzervativni a radej budou chtit slozite napodobovat to, co delaji uz roky, nez se preucovat... Podel me proste evoluci IT brzdi jak vyrobci, tak uzivatele a ja jsem zvedavy, zda prvni tablety s W7 budou naprosto nepouzitelne, nebo jen budou mene pohodlne, nez PC. Protoze seberevolucnejsi iPad pro me neni tak intuitivni, jako to, co umim uz 15 let. Jen to chce naucit zarizeni, ze dotek jednim prstem je klik levym mysitkem, poklepani je double-klik a dotek dvema prsty je plepnuti pravim mysidlem.

Ondřej Morávek
Ondřej Morávek
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sotkis S desktopovými Windows na případném tabletu je jiný problém - existují momentálně pouze pro x86 architekturu. A všichni víme, jak x86 žere v porovnání s ARM. Na tablet bych viděl spíše Windows Embedded Compact 7 s nějakým šikovným UI: http://www.engadget.com/2010/06/03/microsoft-windows-embedded-compact-7-tablet-prototype-hands-on/

nagger
nagger
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

opravdu zfanatizovanému autorovi připadá v pořádku cena zařízení ? záporů je zde tak málo, že je to pro mě jednoznačná placená reklama - úvahy se psaly na středních školách jako nejjednodušší slohový útvar, který svý způsobem zvládne každý - v tomto případě nic moc - dávám 3-4 (za nesmysly, překlepy a pouze pozitiva)

1)"proč byste nemohli nosit počítač o 650 gramech?" - iPad přece není počítač
2)"Několik aplikací mi už spadlo, ale většinou se bez problémů dostaly do stavu před pádem – proč tohle neumí Windows?" - jaká Vaše aplikace podobného data výroby jako ta na iPadu se po pádu neuvede do původního stavu ? - letos si vzpomenu jedině na Firefox, který se obnoví do přesně shodného stavu jako před pádem
3)"Systém „stáhnout – nainstalovat – restartovat – zahrát – odinstalovat – restartovat – hledat, co po tom zbylo za svinstvo“ mi přijde téměř středověký." - a systém - připojit se přes další PC k itunes, najít, stáhnout, nainstalovat, zahrát, odinstalovat - je v něčem lepší ? kolik aplikací ve windows vyžaduje po instalaci/odinstalaci restart ? kdo Vás nutí "hledat co zbylo" ? asi nějaká fóbie
4)"Takže centrálně spravovaný AppStore jistý smysl dává." - ano, jistý smysl dává všechno - nicméně centralizace je historie
5)"Pokud chcete číst noviny v browseru, musíte být online." - a ještě tu o karkulce prosím :lol:
6)"Synchronizace, kdy aplikace sama rozhoduje, co si nechá a co zapomene, je podle mě podstatně modernější koncept." - taková řízená informovanost :wink: aplikace není inteligentní - rozhoduje její autor - a zájmy autora nejsou všeobecné... komunismus také redukoval, co jsme mohli v TV vidět
7)"Jak je možné, že dobrovolně hraju demo a bavím se u něj lépe a podstatně déle, než u plné superhry pro PC?" - problém hledejte mezi klávesnicí a židlí - to, že si v přehršli her na pc nedokážete vybrat takovou, které Vás zaujme, není problém všech
8)"Nepochopili ani důvod, proč jejich Tablet PC zkrachoval a ani proč iPad uspěl." - mohl byste toto rozvést - zajímalo by mě Vaše odůvodnění 8)
9)"dovedu si představit, že Microsoft krapet přežehlí Windows 7, dá tomu velké ikony, zkusí zapnout hlasové ovládání a vypustí to do světa, aby se na tom lidi pokoušeli ovládat standardní aplikace. Fail. Epic fail!" - ach ty anglikanismy - ne, když, ale až toto microsoft udělá, bude to větší úspěch než zatím cokoliv od Apple - protože to nebude na ovládání standardních aplikací, ale na ovládání nových, pro takto upravený systém napsaných - HURRAY! YEAH !

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nagger Cena zařízení je naprosto vpohodě a odpovídá jeho využitelnosti a provedení. Po vydání příjemně překvapila všechny recenzenty a nepříjemně všechny konkurenty. Veškeré konkurenceschopné prototypy jiných výrobců se cenově pohybují právě kolem hranice 500 dolarů, spíše nad ní. 1. iPad samozřejmě je počítač, 2. většina aplikací na windows toto samozřejmě neumožňuje, 3. na iPadu stejně jako iPhone funguje systém, stáhnu a nainstaluju na zařízení-spustím, 4. 95% software projde skrze "cenzuru", zbytek porušuje jasně daná pravidla, která každý vývojář zná předem a filtrují převážně vulgarismy a pornografický materiál (kterého je plný internet, pokud máte tu potřebu) 5. pokud chcete číst noviny v browseru musíte být opravdu online, co je na tom k zasmání?! 6. tady bych prosil tu o karkulce já, 7. člověk, co nehrál nic víc, než crysis tohle asi nikdy nepochopí, 8. důvod je jednoduchý, tablety byly drahé a systém na nich neohrabaný, 9. tablety za posledních 10 let měly všechny ty aplikace k dispozici také, jejich velkému rozšíření to rozhodně nepomohlo. Windows jsou možná více touch-friendly jako systém, ale 99% aplikací na nich (možná 99.99%, jsou jich přecijen miliony) s tím nepočítá.
- SNowie

blizz.boz
blizz.boz
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nagger čo iné sa dá čakať od komerciou prehnitého redaktora ktorý onehdy dával sračkám typu: The Sims hodnotenie 9/10 ?

jfb
jfb
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nagger Proč proboha pro zkoušení her na iPadu se připojoval k jinému zařízení?

modrymysak
modrymysak
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=xen254] Nejskvělejší na tom je, že když něco chcete udělat HNED, tak to prostě uděláte hned a né až za několik minut, než by se vám nahodily okna. Neexistuje situace kdy by ste chtěli něco spustit a až za 10 sekund se začně dít vůle boží a vy doufáte, že se doberete ke zdárnému konci.[/quote]
Tak když stejně jako iPad počítaš nevypneš, ale jen uspíš (a s Win 7 to jde dlouhodobě bez problémů provozovat) tak taky můžeš pracovat "hned". Jenže, zkus n iPadu "hned" vyrendervoat video. :wink:

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@modrymysak Mě tímhle argumentem taky stvou, ale nemá to cenu. U mě start systému probíhá tak, že příjdu k vypnutému PC, sednu ke stolu, natukam heslo (ano PC bylo stále vypnuto) a hned po rozsviceni monitoru dám enter. Voala a mám tu svojí plochu a PC běží a můžu si začít dělat co chci. A doba? Do 7 sec, z toho asi 5sec datluju heslo a 2sec cekám než se rozsvítí LCD.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 23:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer tento argument se však vztahuje k notebookům a případným W7 tabletům, kde porovnatelné probuzení znamená suspend to ram a tedy poměrně rychle vymlácenou baterku, zatímco iPad vydrží připraven k okamžitému použití měsíc...
- SNowie

Atapi
Atapi
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer Nějak tak, od doby co mám W7 si pamatuju, že se musel bootovat normálně ani ne 3x (z toho jednou nová grafika a jednou vypadla elektřina po městě :D ). Jinak PC naběhne dřív, než se rozsvítí monitor. A ten argument o 10 sekundách... obyčejný programy (prohlížeč, winrar, nero... blabla) startujou do dvou vteřin a i to je možná přehnaný (samozřejmě jestli někdo instaluje každou zhovadilost, na kterou narazí a má spuštěnejch 5 rezidentů a "superzlepšováku na zaručený zrychlení a vyčištění systému", tak ať se nediví, že jsou wokna zabržděný), jestli se někdo diví, že se programy co maj stovky MB až třeba 10 GB startujou i 10 vteřin a víc, tak to si snad ani nezaslouží komentář.

Shark NX
Shark NX
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=modrymysak]Tak když stejně jako iPad počítaš nevypneš, ale jen uspíš (a s Win 7 to jde dlouhodobě bez problémů provozovat) tak taky můžeš pracovat "hned". Jenže, zkus n iPadu "hned" vyrendervoat video. :wink:[/quote]Ukaz mi vola kterej by jsi koupil iPad pro Renderovani videa :roll:
Ludia ... Tie vase argumenty.

Sapphirecze
Sapphirecze
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shark NX jenže tím se tu objevuje otázka k čemu vlastně iPad je, když to co zvládne umí již dlouhou dobu jiná zařízení?

blizz.boz
blizz.boz
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sapphirecze napr. kalkulačka :D

kn16ht
kn16ht
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prý úžasné zařízení. Jo zařízení bez USB, rozšíření paměti, atd. Toto to nejlépe vystihuje [url]http://fc07.deviantart.net/fs70/f/2010/146/b/8/2010_Tech__Brick_vs__iPad_by_VacuumNinja.jpg[/url]

kn16ht
kn16ht
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prý úžasné zařízení. Jo zařízení bez USB, rozšíření paměti, atd. Toto to nejlépe vystihuje [url]http://fc07.deviantart.net/fs70/f/2010/146/b/8/2010_Tech__Brick_vs__iPad_by_VacuumNinja.jpg[/url]

Corgan
Corgan
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

strasne me bavi jak se resi ze je rychly. sice sem ho nemel ale vim jak iphone byl "rychly" ale mohl sem delat jednu vec. kdyz by se pustilo vic veci tak se to pos.... iphone 3g me padal furt a sekal se. a ne nemel sem ho cracknuty.

gdfox
gdfox
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprostý souhlas. Není to tak dávno, co tady autor článku psal o tom, jaké hry to s námi Apple hraje - ten článek pro Apple nevyzněl příliš pozitivně. A dnes - hle - ten samý autor tady oslavuje elektronický fotorámeček (nebo je to snad dobré ještě k něčemu jinému?) za nehorázný peníz. Asi si předchozí Rybkův článek v Apple přečetli a nabídli mu tučnou odměnu, pokud svou kritiku obratem napraví. Jinak si to vysvětlit nedovedu. A pokud ty bludy myslel pan Rybka vážně, tak asi psal článek v drogovém opojení. Jen pro Vaši informovanost, pane autore – iPad se opravdu tak skvěle prodává jen na základě zázračného marketingu, nikoliv díky zázračnosti samotného zařízení. O tom, že reklama funguje, jste ostatně sám psal v článku „Co to s námi hraje Apple za hry?“

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gdfox Pokud si myslíte, že minoritní magazín někde v hloubi čech, ve kterých nemá ani vlastní retail obchody navíc o produktu, který se zde neprodává a ještě dlouho prodávat nebude, zajímá Apple tak, že by podplácel jeho autora, tak to se opravdu šeredně mýlíte, trpíte paranoiou nebo obojí:-) Ten obrat spíš ukazuje jisté předsudky, kterým se ani tak dobrý autor, jako pan Rybka neubrání a měl by zrovna vás donutit k zamyšlení, proč ani ne měsíc po vydání ambivaletního článku o praktikách Applu se náhle zamiloval do jejich produktu:-)
- SNowie

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super autorský článek, žádný falešný "nadhled", ale reálné pocity z produktu, pod který se můžu po měsíci používání iPadu podepsat. Rybkovy recenze v levelu byly podobné (nevím, jestli tam ještě působí:-), ať už šlo o desitkovou hru nebo jedničkovou sra*ku, pokaždé to byla radost číst:-) delší články a témata jakbysmet.
- SNowie

thomasblue
thomasblue
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neuvěřitelné, potom co tu autor na několika stránkách vysvětlil v čem je iPad vyjímečný a že největší chyba, kterou lidé při hodnocení dělají je srovnávání s PC a notebooky, protože tohle zařízení není určené pro práci a má úplně jinou filozofii ovládání atd. tak je stejně opět diskuze plná hlupáků srovnávajících iPad s notebookem nebo PC. Fakt nechápu. Umíte vůbec číst lidi? Jinak ty vaše vysněné tablety s Windows 7, tisícem portů a nadupaným HW, na kterých budete pracovat od rána do večera vám od srce přeju :lol:

thomasblue
thomasblue
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Corgan]strasne me bavi jak se resi ze je rychly. sice sem ho nemel ale vim jak iphone byl "rychly" ale mohl sem delat jednu vec. kdyz by se pustilo vic veci tak se to pos.... iphone 3g me padal furt a sekal se. a ne nemel sem ho cracknuty.[/quote]

A teď tu o červené karkulce... Nebo jinak, a mobil s Windows Mobile nebo Androidem už jsi měl? :lol:

jurash
jurash
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mne sa zda byt system ipadu, jeho zmysel a posolstvo naopak veeeelmi dobry. suhlasim s vacsou castou clanku.preco asi idu dotykove telefony tak na dracku ? lebo je to fajn a intuitivne. preco niekto porovnava ipad s netbookom , notebookom alebo dokonca klasickym PC ? to je somarina. osobne mi vadi len to ze neprehrava flash a nema USB. to ze nema USB port je obrovska nevyhoda ale da sa s tym vyrovnat. prezdradte mi vsetci co sem pisete tie vase zmysluplne komentare , ze co je tam zle na cene ? 350€ je taka horibilna suma ? za netbook na ktorom budete robit este menej ako na ipade ste ochotny zajst do sum aj 600€ tak potom co tu trepete ! co dokaze taky netbook extra ze sa oplati viac ako ipad ? pre bezneho uzivatela voooobec nic. povedzme ze som vo fachu a zaoberam sa vecami a osobne si ho mozno aj kupim po tom ako som ho vyskusal. zatial vsetko co apple vyrobilo (a dostalo sa mi vsetko do ruk) som zavrhol pretoze ja neprogramujem takmer vobeca nenarabam s videom a zvukom na pro urovni je mi mac na nic. ipod je somarina pre kenov a barbie lebo od prehravaca vyzadujem kvalitny zvuk a jednoduche a rychle prehadzovanie veci z PC do prehravaca. iphone napodobne pre ludi co chcu byt IN. ale ipad je nieco ine . rozmyslal som aj nad eee padom ale musim skusit a az potom poviem ci je ten win 7 az taka zla volba . zatial vsak ostavam pri tom ze kupim sebe a este par ludom z rodiny ipad na vianoce.
PS: zamyslite sa co robi drviva vacsina ludi na pocitacoch: pozeraju filmy, pocuvaju hudbu, surfuju, chodia na skype a icq.

ifkopifko
ifkopifko
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jurash Kde presne si ho môžem kúpiť za tých 350€ ? :D :D V alze vidím najlacnejšiu (16GB) verziu za 590€ BEZ DPH. :wink: Tiež nechápem v čom je ipad tak iný ako tebou odsudzovaný iphone a ipod?

jurash
jurash
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ifkopifko tak takto, teraz som pozrel ze cena vysla kusok na [b]413€[/b] (16GB WiFi) ;) a pre mna ako podnikatela to je naozaj ze bez DPH a to ma potom vyjde AZ NA 326€ ;) ja totiz nepozeram tu na slovensku ale priamo v USA kedze to odtial mozem kedykolvek mat. a ani 413€ nie je tak vysoka cena ked porovnam ipad s gigabyte t1028x. kolko krat za mnou pridu ludia ze chcu dobry notebook ale do 600€ a ked sa spytam na co ho chcu tak im staci mobil s TV vystupom. tak sa na to treba divat. apropo, alza vobec nie je lacna tak s tym by som nic neporovnaval. este aj ja mam lacnejsie ako oni

ifkopifko
ifkopifko
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ifkopifko @jurash: Ale nie každý je podnikateľ, takže s dph je to 540 éčok (cez applestore + shipito cena za dovoz).

ifkopifko
ifkopifko
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ifkopifko @jurash: Ale nie každý je podnikateľ, takže s dph je to 500 éčok cez applestore + shipito. :wink:

jurash
jurash
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ifkopifko @ifkopifko: s DPH je to 413€ (citaj pozorne). a pridaj si ze podla mna kazdy pozna niekoho kto chodi do USA , momochodom zasielka tejto velkosti a gramaze vyjde asi na 15-18€ z USA na slovnesko :) ale ako som uz vyssie napisal, ja cakam do vianoc co by sa mohol ukazat aj eee pad a mozno aj msi vyda svoj tablet a podobne . dovtedy padne aj cena ipadu. tabletom treba dat este aspon par mesiacov kym sa stabilizuje trh a bude slusna konkurencia aby sli ceny dolu. teraz to odporucam kupit len najvacsim nadsencom.

ifkopifko
ifkopifko
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ifkopifko @jurash: Sorry ale 499$ (pokiaľ viem, tak táto cena je BEZ DANE) je pri súčasnom kurze 1,19 asi 419€. Ja som našiel, že zásielka tejto gramáže vyjde cca na 50$= cca 40€. Navyše ak ti balík preclia, čo je vraj takmer isté ak použiješ nejaký overený spôsob dopravy (shipito), tak si pridaj slovenskú 19% daň a si na tých 540€.

jurash
jurash
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ifkopifko @ifkopifko: oni to predavaju s danou. musis v tom vediet chodit aby tp vyslo lacno ;) a 50 USD za tuto velkost a gramaz ? tazko. za vacsi balik a o vahe skoro 5kg som platil menej. http://ircalc.usps.gov/ do 10 dni balikom s poistenim necelych 20 USD :)

carlooser
carlooser
Level 1 Level 1
10. 6. 2010 22:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ifkopifko @jurash: No, tak ses nám tu vykecal a je to že? :roll: cena 499$ je samozřejmě bez daně. 8)

kn16ht
kn16ht
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=jfb]No jediný velikostně srovnatelný e-reader je jen o pár dolarů levnější, ale neumí nic jiného, takže poměr cena výkon je mohem lepší u Apple ..[/quote]Až na to že iPad neni e-reader, takže ho s nima neporovnávej. V článku je že nechce porovnávat iPad s PC, tak to nedělej s e-readerem.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kn16ht Já reagoval na někoho jiného. Ale Apple je mimo jiné i velmi dobrý e-reader, softwarově ten nejlepší.

thomasblue
thomasblue
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=kn16ht][quote=jfb]No jediný velikostně srovnatelný e-reader je jen o pár dolarů levnější, ale neumí nic jiného, takže poměr cena výkon je mohem lepší u Apple ..[/quote]Až na to že iPad neni e-reader, takže ho s nima neporovnávej. V článku je že nechce porovnávat iPad s PC, tak to nedělej s e-readerem.[/quote]

No to se ale šeredně pleteš. Jedno z klíčových použití iPadu je jako eReader. Navíc on jen reagoval na komentář nad ním.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
4. 6. 2010 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thomasblue Jako e-reader je to předražené a má to slabou výdrž, že to "dobře vypadá" není až tak podstatné...

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanL Jediny e-reader se stejne velkym displayem (avsak cernobilym) stoji o 10 dolaru mene, nez ipad a umi pouze cist knihy.
- SNowie

thomasblue
thomasblue
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanL Proboha, to už snad není možné, další co si ani neumí přečíst komentáře na které reaguje. Však ti právě vysvětlil, že čtečka Kindle stojí skoro stejně a neumí NIC navíc. A výdrž v podstatě celý den se ti zdá málo???

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanL @SNowie: Tim e-readerem je kindle dx mimochodem.
- SNowie

Durannn
Durannn
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tak, plně souhlasím Naggere. Potíž spočívá v tom, když začne tvořit recenzi nebo článek člověk, který se řídí spíše ženskými pudy a tedy tím, jak dané zařízení vypadá, k tomu špetku fanatismu k danému výrobci a ejhle, úvaha školáka je na světě.

Osobně s PC pracuji dlouho, mám znalost více OS a v neposlední řadě, taky mám rád Apple, osobně nevlastím žádné zařízené od Jeblíček, ale dokážu obdivovat jejich preciznost a cit pro eleganci. Nicméně, když se na to podíváme z pohledu použitelnosti, proč by vůbec měl vlastně Čech používat tyto hračky ? Na co vám to je ? Na frajeření na diskotékách ? Mi, jako člověku, který pracuje s PC je tahle věc absolutně na prd a divím se všem, co tuhle reklamu četli, slovo po slovu. Co se týče iPadu samotného, už jen to, že nemá ani USB port pro připojení dalších zařízení a hlavně nějakých flash pamětí je zařážející. Dotékový display je sice super, ale mám raději fyzické stisk tlačítka, kde jsem si jistý, že mačkám co mačkám. Další věc je multitasking, co vím, tak něco takového kolem iPadu ani neprošlo. Flash je pro mě taky důležitý. Z pohledu mladších, není tohle přece věc na internet ? Co když si někdo bude chtít zahrát flashovou hru ? ... Já vám nevím pane autore, mám netbook od společnosti Acer, a je mi to pomůcka 10 užitečnější než celej iPad se vším, co nabízí (raději bych ale řešil co neumí). Jinak, už i dnešní low-end netbooky jsou vybaveny polovodičovými pevnými disky, takže vymlouvat se na naklánění a na mechanické části oproti ipadu je přinejmenším blbost, protože můj netbook za 5000 nemá ani jednu mechanickou funkční část.

thomasblue
thomasblue
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Durannn No hezky ses vychválil a rýpnul si do autora. Škoda, že jinak ses dokonale shodil, protože je vidět, že nemáš ani špetku fantazie a neumíš si představit těch x využití které toto zařízení má. Poznámky o fyzických tlačítkách jsou taky úplně mimo mísu, to je naprosto proti filozofii tohoto zařízení. Stejně tak multitasking. Ale evidentně tohle asi někteří lidé nikdy nepochopí. A to srovnání s notebookem Acer ... škoda slov.

GlaDOS
GlaDOS
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thomasblue Já moc využití nevidím. Je to jen hračka. Ano, proti filozofii iPadu je rozšířitelná paměť, jakékoliv usb připojení, lehké nahrávání dat kdekoliv, kde není pc obdařeno iTunes, multitasking. Sice s Durannnem nesouhlasím ohledně dotykáče, ale jinak souhlas. Já třeba fantazii mám a tak si bohužel dokážu představit x nevyužití a problémů. Třeba: kámošovi se narodí dítě a chce se pochlubit fotem, dá ti to na flešce a ty máš jen iPad, si nahranej, kdykoliv kdy do toho chceš dát data, musíš být na svém pc (to je jako vězení). Mohl bych pokračovat. Apple mělo dobrej nápad, a kdyby nerazili tu svou filozofii uzavřeného systému a maximální jednoduchosti, byl by iPad dobrým a využitelným pomocníkem, za který bych ty peníze utratil. Ale takhle z toho udělali jednoduchou a drahou hračku.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
6. 6. 2010 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thomasblue @GlaDOS: jj, občas se pod iPadem objeví fleškaři, kteří si na ulici mění skripta, fotky apod. Nevím, nikde jsem nějak neměl tuhle potřebu, prakticky neumím počítat s nějakými daty někde na nějaké flešce, buď je mám on-line nebo je nemám. Ale i tak, tahle potřeba vzniká tak vzácně, že by bylo škoda si kvůli ní iPad nechat ujít

Reklama
Reklama