Zpět na článek

Diskuze: Vánoční průvodce počítačovými skříněmi

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

drysoft
drysoft
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Viac ako 15 rokov venujem kompom ako takym asi polovicu volneho casu, mal som asi 7 skrin a ani jedna ma nenadchla... prevazne to bolo sposobene rozvibrovanim skrine cez disky.. neskor som nepochopil chladenie u napr. 8800GT a neprisposobenie sa vyrobcov skrin (nevedia perforovat bocnicu na mieste vyfukovania tepleho vzduchu u grafy?)Raz za cas potrebuje clovek vybrat skrinu a zbavit sa prachu za nou.. oni tam daju gumove podlozky ako keby som mal skrinu polozenu na zaoceanskom parniku aby sa mi nepohla ani o milimeter... zacinam byt pesimista a asi si cely buduci komp osadim do policky na knihy polozeny na penovych podlozkach a zalozim ho nejakym plexi a bude pokoj.. mam pocit ako keby vyrobcovia skrin ich vobec nepouzivali... :lol:

Maňo
Maňo
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@drysoft no vidíš to mal si mať len jednu dve skrine ale zato poriadne a nepísal by si tu také kraviny.

drysoft
drysoft
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maňo [quote=Maňo]no vidíš to mal si mať len jednu dve skrine ale zato poriadne a nepísal by si tu také kraviny.[/quote]

Ako vies ake som mal skrine? btw polovica bola draha okolo 5000Sk a neboli to skrine vycackane.. druha bola lacna... a vsetky sa casom stratili na svojom lesku... casom myslim 2 roky a boli v pecku...

Maňo
Maňo
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 22:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maňo @drysoft: Ja mám len druhú. Prvá bola so zostavou papierová nemá cenu riešiť neskôr som kúpil z ruky Thermaltake Armor VA8000BVS, nevravím že to bola v tej dobe dokonalá skriňa(pár vecí na nej nebolo domyslených) a v tejto dobe už vôbec nie. Ale postupne som si ju pretvoril k obrazu svojmu a môžem povedať že v dnešnej dobe sa môže rovnať s absolútnou špičkou aj keď niekto môže povedať že montáž diskov a mechaník je možno trocha zložitejšia ale zas sa tieto veci nemenia každý mesiac a pre tichosť HDD iná možnosť aj tak nie je ako použiť boxy. Tu si môžeš pozrieť ako sa dá z nedokonalej skrine spraviť myslím dokonalá bez toho aby som mal 7 skríň :lol: [url]http://picasaweb.google.com/matrix2199/ThermaltakeArmor#[/url]

Pokiaľ ide o tú hlášku že cez bočnicu dávať teplo od grafiky preč je fakt hlúposť keď tak sa z tade zväčša nasáva chladný vzduch ku grafike/procáku a nie tlačí von. Nato je predsa zadný prípadne aj horný ventilátor v skrini. :wink:

Broxik
Broxik
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maňo @drysoft: [quote=drysoft][quote=Maňo]no vidíš to mal si mať len jednu dve skrine ale zato poriadne a nepísal by si tu také kraviny.[/quote]

Ako vies ake som mal skrine? btw polovica bola draha okolo 5000Sk a neboli to skrine vycackane.. druha bola lacna... a vsetky sa casom stratili na svojom lesku... casom myslim 2 roky a boli v pecku...[/quote]

no ja poridil tak drahou skrin loni na vanoce poprve a byl sem z ni prave totalne nadseny. Jedna se o CM Cosmos S s tim 160 nebo 200mm vetrakem v bocnici nevim kolik to presne ma tak jestli nemas jen moc velke ocekavani a uspokoji te jen case v cene trosku drsne! :wink:

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
23. 12. 2010 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maňo @Maňo: Hoši, najděte si babu, ať se nemusíte ukájet nad kastlou :)

Jay
Jay
Level 16 Level 16
21. 12. 2010 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tu pani ste si mohli odpustit

jawakiller
jawakiller
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jay plne souhlasim vsak to neni ani slecna ta by mi mohla delat mamu :D

Skyline.ni
Skyline.ni
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jay náhodou mě slečna potěšila po ránu :) lepší než aby tam daly tu fotku tlustýho chlupatýho chlapa v trenkách mezi hromadou PC :D

nagger
nagger
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jay no jestli je Vás zde tolik 4%, tak si sepište petici, že tam chcete chlapa - mě tam teda 1 foto ženské v santovským kostýmku nijak neruší 8) Ale pokud jste všichni opravdu takoví puritáni, tak běžte na nějakej web pro děti :!:

Tai
Tai
Level 21 Level 21
21. 12. 2010 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nagger Nejde o to, že tam je ženská, ale o to jaká tam je ženská. Výběr modelky měl být lepší... :roll:

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nagger @Tai: Kucí, já vám do toho nechci žbrblat, ale slečna je v pohodě, no fotograf ji zprasátkoval tím světlem. To, že vypadá strašidelně, je daný tou jednou úspornou žárovkou, která na ni svítí (prostě jedno vyblinkaný světlo nebo co to je). Pak jí to háže po obličeji stíny, dělá ji to starší, bubáčtější a v kontrastu s tím přesvícením na jiných místech i absolutně neatraktivní. Ale ve skutečnosti je k světu. Jasný, žádná topmodelka, ale hezká je... :wink:

laginoo
laginoo
Level 25 Level 25
21. 12. 2010 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nagger @Vincent Vega: nebudu rikat jestli se dama povedla nebo ne, ci co za cune to fotilo, ale kdyz vim ze ty fotky za moc nestoji tak je tam radsi nedal (o duvod vic kdyz se to osoby tyce). To uz je pak chyba autora clanku

gigik
gigik
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jay to jo no, nebo aspoň použít víc než jednu žárofku na focení, lepší pani a lepšího fotografa...

jinak teď jsem skládal do micro case a musel jsem hodně věcí upravovat aby se to tam vůbec vešlo, takže pozor na otočený sata konektory na desce a zdroje se dvouma větrákama..

jvopenka
jvopenka
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fracta design ukradl kompletní design (vnitřek i vnějšek) řady P18* od Antecu. Nevím, proč je tedy Antec šedou myší se svou řadou P183 a 193 a Fractal design s okopírovanými skříněmi, které mají jen hodně málo detailů jiných král. To mi hlava nebere...
A skříně Antec Mini jsou v kategorii Micro ATX asi nejlepší dostupnou skříní (nevím, zda znáte jinou tak kvalitně zpracovanou s cable managementem, dvěma komorami, antivibračním uchycením disků a vyjímatelnými filtry. Jediná nevýhoda je jen dostupná blá barva.

exipo3
exipo3
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Keby tam dáte aspoň neakú je...ku, ale nie toto...

cudlo
cudlo
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Paradny vyber modelky...mozno tak na 1.Aprila :D Za vyber davam autorovi 0,5 KC

AgentOrange
AgentOrange
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Olalala...ta pani se vubec nepovedla...a pan fotograf jakbysmet...

Lucifer199
Lucifer199
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta pani.. to urcite uz nie je slecna :D je za 5***** super mladsia sa uz nenasla? inak skrinky su moc pekne. :lol:

jurash
jurash
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

slecnu nerieste , clanok je skrinkach :P
ja by som skor dodal ze Corsair, Akasa, Zalman nic ? :D ja len preto ze take zalmany ci akasy stoja aspon za zmienku :)
pridam este napr ze ako predajca PC, a som v branzi nejaky ten piatok, mozem s kludnym svedomim odporucit ako lacne a dobre riesenie znacku MODECOM. s ohladom na cenu, lacnejsie ako napr take me kde som sa rezol vzdy ked som tam dal ruku, velmi kvalitne spracovanie a pekny desiegn. inak Cooler Master rules :D

Dodo677
Dodo677
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pánové.... dejte si facku.....kritizovat za nic neříkájícím nickem... to jde každýmu....
Vy ste každý taky určitě Brad Pitt :lol: Věřím tomu že v reálu by si o vás tato slečna ani bočnici neopřela... :lol: tak si běžte radši místo blbých keců "zpravit oko" na pornhub :lol:
Jinak všem normálním lidím přeju pěkný svátky 8)

ElBastardo
ElBastardo
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=nagger]no jestli je Vás zde tolik 4%, tak si sepište petici, že tam chcete chlapa - mě tam teda 1 foto ženské v santovským kostýmku nijak neruší 8) Ale pokud jste všichni opravdu takoví puritáni, tak běžte na nějakej web pro děti :!:[/quote]

Prozradim ti tajemstvi. Ne kazdy, kdo shledava odpudive vypadajici, blbe nafocenou slecnu v krajne nevkusnem obleceni u clanku, ktery s tematem zen vubec nesouvici, za nevhodnou volbu, neni homosexual. To se ale tezko vysvetluje napr. lidem, jejichz rozhled konci u plakatu z Penthousu vylepenem na stene, ponozkama v sandalech a cigaretou za uchem s nausnici.

nagger
nagger
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElBastardo Tak to zkusíme jinak ty češtináři.
1) nikoho jsem homosexuálem nenazval - a pokud to tak chápeš, tak se nauč číst a zpracovávat čtené informace
2) slečna není odpudivá
3) 98% klikačů by ji nedokázalo nafotit líp, protože umí jen kecat
4) santovský kostýmek je 3dny před vánoci nevkusný ?
5) s tématem vůbec nesouvisí 95% komentářů řešících slečnu - kdyby tam autor dal hromadu hnoje, našlo by se taky tolik stěžovačů ?
6) o mém rozhledu nemáš nejmenší představu :lol:

ElBastardo
ElBastardo
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nagger 1) Takze ty 4% byly narazkou na co? Pokud si nepamatujes vlastni prispevek, mel bys se svou pameti neco delat. Treba na par dni vypustit huleni.

2) Slecna vypada odporne. Treba je to jen stylizaci, mozna nazivo je fajn, ale tady z ni vidime jen dodane fotky.

3) Kdyz neco prezentuju, mam to udelat poradne. Taky nedodavam odflaknutou praci s tim, ze 98% ostatnich by to nezvladlo ani tak.

4) Ano, kostymek ozraleho tlustocha z reklamy na Coca Colu v Evrope pusobi smesne.

6) O tvem vzhledu predstavu samozrejme nemam, asi nejaky kinderganxta, ale jen hadam. Ponozky se netykaly tebe, byl to jen priklad. Mozna bys s pochopenim psaneho textu mel zacit u sebe.

nagger
nagger
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nagger Koho sakra musíme zabít, aby konečně do komentářů přidal možnost odentrování textu na další řádek ??? :x

nagger
nagger
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nagger @ElBastardo: Aha - takže jsi jen další lama, co umí kritizovat a sám vyrábí jen výkaly 8)
1) to nebyla narážka, ale konstatování - chápeš rozdíl ?
2) odporně vypadá třeba kráva po spadnutí do obří drtičky - slečna je jen nevhodně nafocená
3) tak se něčím prezentuj :wink: slečna je tam navíc - a ta přidaná hodnota je pořád lepší než 99% ostatních "novinek, či článků" kde jsou i věcné chyby a nedostatky
4) ještě jsem neviděl reklamu na santu, kde je ožralý a má na sobě 2 stuhy a čepičku - asi nesleduji tak často TV jako ty
5) vynechals - nevadí, vím, že neumíč číst a přemýšlet zároveň
6)vzhled a rozhled - chápeš rozdíl ? :roll:

ElBastardo
ElBastardo
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jo, priste si to po sobe prectu. Druha veta mela znit:

Ne kazdy, kdo shledava odpudive vypadajici, blbe nafocenou slecnu v krajne nevkusnem obleceni u clanku, ktery s tematem zen vubec nesouvisi, za nevhodnou volbu, je homosexual.

zspasitel
zspasitel
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Netuší někdo, co je to za skříň v kapitole Podle ceny. Je hned pod tím Cooler Masterem. Docela se mi zalíbila :D

Dart6Man
Dart6Man
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zspasitel Měla by to být EuroCase ML L800

alisan
alisan
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dart6Man Aniž bych cítil potřebu se té slečny zastat, tak to co už tu psal kolega platí ... blbé světlo a ostré stíny udělají i ze sexy 20tky hnusnou 50ku ani nemrkneš. Ta holka bude OK, jen by ji musel fotit alespoň průměrný amatér a ne diletant. O ničem jiném to fakt není.

alisan
alisan
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dart6Man @alisan: Pardon, to byla reakce na Jawakillera ... uklepl jsem se :oops:

jawakiller
jawakiller
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hele hosi jako obecne clanek fajn skrine fajn ale viz. stranka 4 a hned prvni foto ( z toho fakt nemuzu) kde jste tu ehm slecnu carodejnici vykopali?jako kdyz se delaj takove fotky tak by to chtelo krasnou 20tku a ojetou 50tku :D :D :D ale jako JOKE je to parada pobavili jsme se tu vsichni v praci :D

Milhausl
Milhausl
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pokud ta jemná dívka měla navodit vánoční atmosféru, tak se to hold moc nepovedlo, no. Na druhou stranu každý má jiný vkus, jak na ženy, tak na skříně :).

smiders
smiders
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, dle mého je ta paní slušná obludka, ale nic proti gustu. Frankestein hadr ... asi takto:
http://www.google.cz/imgres?imgurl=http://kdonnelly13.voices.wooster.edu/files/2009/10/57200_3_5_2009_10_12_03_pm_-_frankenstein-novel-portrait.jpg&imgrefurl=http://kdonnelly13.voices.wooster.edu/frankenstein-villain-post-in-which-i-don%25E2%2580%2599t-mention-heathcliff%25E2%2580%25A6-except-right-here/&h=569&w=500&sz=29&tbnid=23D383FxBKlYWM:&tbnh=134&tbnw=118&prev=/images%3Fq%3Dfrankenstein&zoom=1&q=frankenstein&hl=cs&usg=__qRF6sd8de9WVCEqFpx8GdkiamAk=&sa=X&ei=EJ0QTYvCM5KL4gaOmrCGAg&sqi=2&ved=0CEMQ9QEwBw

Ranger666
Ranger666
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

omg ja mám taku smolu, konecne ked sa mi paci nejaka skrina tak ju nemaju v takej farbe akej chcem a aj ked maju aspon v približnej tak musím demontovat vetraky a vymenit ich za modre.... napr. taký Xpredator od AeroCool... je aj v ciernom prevedení ale modre LED diody ?....kdeže oražnove ! :(

NoSKill
NoSKill
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja by som bohuzial nemohol nazvat skrinku Fractal Design kral kralov. Dovod je len a len jeden ( teda okrem toho ze by tak krasne spravena skrinka mohla mat priehladnu bocnicu ale to sa da spravit za hodinku )
Z mojho pohladu mi strasne vadi pocet 5,25" pozicii. Dnes uz sa do 5,25" pozicii dava vsetko - panely,regulacia, zasuvky, mechaniky, disky - ci uz na odpruzenie alebo na vodne chladenie, expy, uchytenie cerpadiel...
Toto ma velmi sklamalo na tejto skrinke inak by bola moj favorit.

Hind.
Hind.
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@NoSKill Skříňku od firmy Asus jsem kupoval asi před třemi lety. Design mají dle mého názoru opravdu povedený, provedení už je na tom hůř. Celkově pěkná skříň třeba pro slečny nebo uživatele, co si potrpí na vzhled.

mirke
mirke
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hind. Zdravim. Po zhliadnuti tohoto clanku mam pokazene cele vianoce a nocne mory minimalne na mesiac. Dakujem PCtuning.

Hind.
Hind.
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@NoSKill Osobně už nemám v PC ani mechaniku, takže mi stále dvě zbývají :) Zásuvky pro disky jsou dnes v době externích HDD věcí snad již dávno minulou. Regulátor je stejně nutné použít tlačítkový, kvůli minimu místa. A ruku na srdce, kolik lidí jej má? Sám sem měl v předchozím PC regulátor, ale vše končilo beztak tím, že jsem jej jednou nastavil a tím to haslo. Mnohem lepší službu mi udělá jednoduchý potenciometr v záslepce (Jak jej má právě Fractal) spolu s automatickou regulací větráku na CPu a GPU. Jedinou vadou to tak může z mého pohledu být jen omezení možnosti uložit víc než dva disky do ztišovacího boxu.

NoSKill
NoSKill
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hind. Zasuvku som nemyslel na disky ale prazdnu zasuvku - kde das DVDcka, veci a pod ( ja tam ma vsetky instalacky a tym padom viem ze ich nestratim ale su stale po ruke ). DVD (CD)mechaniku neznasam od kedy ich vymysleli ale pre instal a pod by tam mala byt. Davat dozadu potenciometer a prehrabavat sa tam rukou pomedzi kable niekde vzadu to nieje bohvie co. Ale sto ludi sto chuti. Ako hovorim poctom pozicii tato skrinka klesla v mojich ociach.

Hind.
Hind.
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hind. @NoSKill: Vzadu to samozřejmě není na časté hraní s rychlostí, já mám prostě nastavenu nehlučnou rychlost a dál už na to sahat nepotřebuji.

smiders
smiders
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím. Ohledně Antec také nesouhlasím. mají výborné kousky včetně již dnes legendárního Antec Three Hundred ... Ano za cenu kolem 1 500 Kč ale kvalitou o třídu výš.

syslik
syslik
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ten "hardware" se santovskou čepicí co je na fotkách fakt není nic moc...

dohnalik
dohnalik
Level 0 Level 0
21. 12. 2010 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A ještě se tak zeptám, jak je to s Pimp my computer? Žije to ještě?

matox01
matox01
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja to vydím na zakázku od pana stoobiho

apoc9
apoc9
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[b]Žádné parádičky, světílka, průhledná bočnice apod.[/b]Dostatečný vnitřní prostor pro kabely (zdroj, SATA) a GPU - Big Tower.
Hodně šachet pro disky a alespoň 3x 5.25" - Big Tower.
Dobrý průchod vzduchu - zde krutě selhávají všechny modely.
Žádný otvor nahoře a dole - zdroje prachu.
Žádné prachové filtry - okamžitě se zanáší.
To samé platí i o kovové síťce - prach a zase prach.
Další tipy: vyhodit větráky a vyměnit za dražší ultra tiché.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=jvopenka]Fracta design ukradl kompletní design (vnitřek i vnějšek) řady P18* od Antecu. Nevím, proč je tedy Antec šedou myší se svou řadou P183 a 193 a Fractal design s okopírovanými skříněmi, které mají jen hodně málo detailů jiných král. To mi hlava nebere...[/quote]
Tak sem se ti na tu skříň od Antechu podíval a mimo toho že obě mají vpředu dvířka a jsou designově celkem jednoduchý (mě se to líbí), tak ve vnitř teda podobný moc nejsou. Takže nevim co štěkáš.

PersonalComputer
PersonalComputer
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když jsem si před třemi lety kupoval nový počítač tak jsem měl jasno. Chci pořádnou skříň ! I když mne od toho mnozí zrazovali (pravíc: Kup si namakanou grafiku !) nedbal jsem na to a koupil si Stacker CoolerMaster 830 Evo, i když valná většina reakcí byla -cože ? Takovou skříň do sestavy [b]jen [/b]za třicet tisíc ?

Stacker řady 83. je legenda, však ho Stoobi neopomenul... Jenže ! Masivní, dvoukilová (minimálně) dvířka skříně držely na místě dva čepy z ABS. Stačilo aby mi vypadly jednou z rukou a bylo...

Na rohu dvířek byla nenápadná ostrá hrana jejíž existenci jsem odhalil až když jsem o ni po čase zavadil DVD a na něm se objevil pěkný škrábanec...

Spínací tlačítko se uvolnilo ze svého ukotvení a tak trochu se hýbe v otvoru dle své nálady... Bodejž by ne, když je panel s USB porty a spínačem z plastu. Stejně jako samotná masivní podpěra skříně...

Celkově tedy jsem se Stackerem spokojen, nespokojen... Náhradní čepy neseženu... Takže dvířka drží jen magnety. "Čepice" se zřejmě nedá odmontovat a tlačítko opravit :(

Skříň má tendenci se bez dvířek trochu naklánět, a levá bočnice se sem tam zaseknula...

Čas od času se ozve něco co by se tu vyskytovat nemělo-vibrace !

Jenže - teď je tady otázka - čím starého dobrého Stackera nahradit ?

Řada H.A.F. od CM je vhodná leda tak pro puberťáky.... LanCool nepřípadá v úvahu protože není hliníkový. Lian Li se mi popravdě řečeno v poslední době moc nelíbí. I tato luxusní značka propadla módě přílišných světel... A ty skříně jež by mi vyhovovaly stojí(v ČR) asi jako dva Stackery a dát jen za skříňku deset tisíc není moc dobrý nápad...

Fractal používá plast.

Silverstone to samé...

ThermalTake je dnes již opravdu značkou pro puberťáky vyznávající "kolotočářský nevkus..."

Pokud chci skříň s elegantním a krásným nadčasovým designem, pokud možno bez zbytečných perforací a z kvalitního hliníkového plechu...kde nebude ani gram plastu - co si mám vybrat ?

To jsem se z článku bohužel nedozvěděl... A upřímě řečeno, nevím do čeho strčím svůj budoucí počítač... Jako by pěkné skříně vyhynuly... a zbyla jen svítící a děravá, velmi agresivně tvarovaná konfekce...nebo naopak střídmá elegance ze střídmých materiálů...

Není to škoda ?

matox01
matox01
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=PersonalComputer]Když jsem si před třemi lety kupoval nový počítač tak jsem měl jasno. Chci pořádnou skříň ! I když mne od toho mnozí zrazovali (pravíc: Kup si namakanou grafiku !) nedbal jsem na to a koupil si Stacker CoolerMaster 830 Evo, i když valná většina reakcí byla -cože ? Takovou skříň do sestavy [b]jen [/b]za třicet tisíc ?
mě přyšlo že tenhle článek je přesně pro rodiče z pubertáky jestly vám neco neuniklo a vynechal jste pár prvních vět ! pravda skřín z minimem plastu asi neseženete rozhodně docky pro disky jsou většinou z plastu tlačítka start a restart jsou taky z plastu nezbívá nic jiného než jak bylo taky v článku doporučeno nechat si udělat skřín na zakázku což rozhodně nemusí bít hned za 10 tisíc vyděl bych to od tech 4 do 6 a mužete te mít vše z oceli třeba

Stacker řady 83. je legenda, však ho Stoobi neopomenul... Jenže ! Masivní, dvoukilová (minimálně) dvířka skříně držely na místě dva čepy z ABS. Stačilo aby mi vypadly jednou z rukou a bylo...

Na rohu dvířek byla nenápadná ostrá hrana jejíž existenci jsem odhalil až když jsem o ni po čase zavadil DVD a na něm se objevil pěkný škrábanec...

Spínací tlačítko se uvolnilo ze svého ukotvení a tak trochu se hýbe v otvoru dle své nálady... Bodejž by ne, když je panel s USB porty a spínačem z plastu. Stejně jako samotná masivní podpěra skříně...

Celkově tedy jsem se Stackerem spokojen, nespokojen... Náhradní čepy neseženu... Takže dvířka drží jen magnety. "Čepice" se zřejmě nedá odmontovat a tlačítko opravit :(

Skříň má tendenci se bez dvířek trochu naklánět, a levá bočnice se sem tam zaseknula...

Čas od času se ozve něco co by se tu vyskytovat nemělo-vibrace !

Jenže - teď je tady otázka - čím starého dobrého Stackera nahradit ?

Řada H.A.F. od CM je vhodná leda tak pro puberťáky.... LanCool nepřípadá v úvahu protože není hliníkový. Lian Li se mi popravdě řečeno v poslední době moc nelíbí. I tato luxusní značka propadla módě přílišných světel... A ty skříně jež by mi vyhovovaly stojí(v ČR) asi jako dva Stackery a dát jen za skříňku deset tisíc není moc dobrý nápad...

Fractal používá plast.

Silverstone to samé...

ThermalTake je dnes již opravdu značkou pro puberťáky vyznávající "kolotočářský nevkus..."

Pokud chci skříň s elegantním a krásným nadčasovým designem, pokud možno bez zbytečných perforací a z kvalitního hliníkového plechu...kde nebude ani gram plastu - co si mám vybrat ?

To jsem se z článku bohužel nedozvěděl... A upřímě řečeno, nevím do čeho strčím svůj budoucí počítač... Jako by pěkné skříně vyhynuly... a zbyla jen svítící a děravá, velmi agresivně tvarovaná konfekce...nebo naopak střídmá elegance ze střídmých materiálů...

Není to škoda ?[/quote]

Reklama
Reklama