profile-image

alisan

0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100

Neevidujeme žádnou aktivitu.

Komentáře

alisan
alisan
Level 1 Level 1
10. 5. 2010 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Václav Vlček @Ondřej Košťál: Tak nedělám si iluze ... na prvním místě je zisk prodejce a pokud se zákazník nepodívá do střev PC, prd ví, halvně že je tam to "burtální" cosi. Mne prostě jen zaráží, že takto složená sestava obdržela takové hodnocení, místo výtky na kompletaci a třeba práv i volbu skříně. Ale co, však ono to snad ani reálně k prodeji určené není, jako spíš k zviditelnění prodejce. Pak je ale tuplovaná škoda, že to nepoladil a lépe nesložil. Ty kabely jim prostě neodpustím. Já s sedmi HDD, DVD, hot-swap rámečkem, regulátorem 6 větráků + 4 větráky s pasivní regulací, mám ve skříni, troufnu si říct, líp uklizeno a že ja to kabelů.

alisan
alisan
Level 1 Level 1
24. 1. 2012 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius @martin022: Díky za přínosný příspěvek :roll:

alisan
alisan
Level 1 Level 1
24. 1. 2012 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius @shipo: Tak určitě nelze proti sdílení bojovat tak, že zruším server, na kterém je toho víc a legálně. Problém ale bude v tom, že majitel tohoto serveu (MU) záměrně držel obsah který je nelegální a rejžoval na jeho sdílení. Tedy tak to vidím já. Z jeho strany nešlo a činnost bohulibou, ale o prachsprostou komerci a zneužití díla jiných, aby se k té komerci dostal. A to beru v potaz, že on tam ty data asi sám nedal. Jenže jak chceš proti tomuto druhu krádeže nakonec bojovat? Producent filmu prostě chce vydělat, kdo ne. Když musí počítat s tím, že místo 1mil. kopií prodá 500tis. a zbytek si lidé stáhnou, tak těch 500tis osolí cenou 2x tak vlekou. Zjednodušuji, ale snad chápeš, co tím chci říct. A k tomu zajíci v pytli. V krámu si taky koupíš mléko v krabici a rozbalit ho nesmíš. Jsou recenze, můžeš se poptat na forech lidí, co už film viděli, leckdy ho najdeš v půjčovně. Fakt si neumím představit (ne že bych to taky nebral), jak vidět film v org. kvalitě celý, abych si řekl, že ho pak ještě chci koupit. Snad jedině jako u porna ... celé video v mizerné kvalitě zdarma a kdo chce víc, koupí org. data. Nic jiného mne nenapadá. Ale i tak bych se ochudil o zážitek. Bude-li film dobrý, pointu budu už znát a kupovat ho jen kvůli obrazu?

alisan
alisan
Level 1 Level 1
24. 1. 2012 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius @shipo: Stále nesouhlasím. Na jedné straně je u nás OSA, která je zledějinou sama o sobě a poplatky za prázdný nosič, což je absurdita. Proti tomu nechť se bojuje jak libo, rád se přidám. Ovšem autorská práva platí a jakékoli stažení obsahu za účelem jeho shlédnutí, množení, sdílení, promítání, ..., bez uhrazení autorských práv, je krádež. Pokud nechceš platit za film, nekupuj ho a nestahuj ho. To je taky odpověď na ceny DVD a podobně. Proto říkám, že tady je hodně diskutujících, co jen nechtějí platit za něčí dílo a aby se neoznačili za zloděje, tak se bijí v hruď, jak stahování třeba filmu je vlastně legální a není to krádež. A servery, co to umožní a berou si za to zprostředkování poplatky, se tak logicky obohacují na díle, které jejich není a stahovači si ho žádají. Na druhou stranu, blokace serveru a dat, jež jsou dílem těch co je tam nahráli, je také špatně. Výmaz autorsky chráněných dat ale OK je. Krást se prostě nemá.

alisan
alisan
Level 1 Level 1
24. 1. 2012 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bumpkin @Bumpkin: Jasně, nebudeš řešit, že kradeš, když to dělá "každý". Není mi už dávno dvacet, komunismus jsem si zažil a mohu tě ujistit, že odmítám sdílet názor, že kdo nekrade, okrádá rodinu. Ty tu píšeš, že když je krádež snadná, je vlastně skoro "legální" a ty vlastně nejsi ani "zloděj". Jseš a budeš. prostě kradeš, nebo nekradeš. Je jedno, zda při tom musíš překonávat překážku (ne z pohledu pojišťovny, ale to je věc jiná). Jde o tvé svědomí. jen by mne zajímalo, zda ukradneš i peněženku, co stařence vypadne z kabelky a nevšimne si toho. Je to přeci tak snadné. A tím s tebou končím. Zloděje nemám rád v jakékoli podobě.

alisan
alisan
Level 1 Level 1
27. 12. 2011 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@alisan @Daniel Wojtěch: Teď jste mne zmátl, je-li to reakce na můj vstup, pak nejsem ten kdo oponuje výsledkům ve Vašem testu. Naopak jsem toho (jarod72pm) co tu píše, že je test špatně, dotazoval v čem, když Vámi prezentované výsledky sedí s těmi které prezentuje on. Ale asi je tu jen zmatek v řazení postů, nebo jste reagoval na základ této části diskuse :wink:

alisan
alisan
Level 1 Level 1
24. 1. 2012 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius @jankisler: Ano, bylo by to přesnější. Otázk pak ale zní, je to kopírování krádež či nikoli
? Ten vzorek na mých pneu musel někdo navrhnout, otestovat, ... vše stálo prostředky. Já je hradím koupí pneu, ten co kopíruje chce ušetřit svou práci při vymýšlení vzorku, ukrást ho a ušetřený čas vložit do něčeho, co mu přinese peníze. Prostě stále vyčůránek, co myslí jen an svůj prospěch. Prostě si stojím za tím, že pokud mi vadí cena filmu na DVD (například), nesouhlas projevím tím, že si ho nekoupím. Ukrást ho přes stahování není "odboj", je to jen zlodějina, co se snaží tvářit jako něco víc. A to mi vadí. V čem se pak taková OSA liší od stahovačů? Obě "organizace" ve finálu sají krev z tvůrců díla a ten si j idoiplní přes ostatní, co krást z principu nechtějí a film naopak vidět chtějí.

alisan
alisan
Level 1 Level 1
24. 1. 2012 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius @Dr._Macák: Ano, volné šíření informací, ale je film volně šířená informace? Není, je to něčí dílo. Ale kdo z těch, co to tak rádi kritizují, si prostě přizná, že než dát za lístek do kina 160,-, nebo si film upřít, když se jim to zdá drahé, tak ho raději ukradnou a jsou zloději, tak jak je zloděj definován? Nikdo, protože lidé si rádi o sobě myslí, že oni jsou "jiní". Prostě zloděj je zloděj a je fuk, jak si to okecá.

alisan
alisan
Level 1 Level 1
10. 5. 2010 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Václav Vlček Nemohu si pomoct, ale co dobrého na tom něco "udělat", když to udělání vlastně nemá ani hlavu, ani patu. Naopak mi přijde, že správné vyznění recenze (při shrnutí kvalita výběru komponent/ sestavení/cena) by mohlo být ... tuto sestavu nedporučujeme pro nevyváženost, nepříliš kvalitní zpracování kabeláže a další. Chtěl bych vidět, jaké hodnocení by taková sestava dostala při komentářích an fóru a to i od autora tohoto článku. Tohle je prostě jen reklama a nic víc a bylo by korektní na to upozornit. Pokud to reklama není a autor tedy své hodnocení myslí vážně, je to na zamyšlenou :idea:

alisan
alisan
Level 1 Level 1
1. 6. 2010 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@racz Zadní otvory jsou "slepé". Problém ani tak není v nasávání vzduchu ... nasávaný vzduch lze protáhnout relativně "úzkým" vstupem, opačně (vytlačit) už to je mnohonásobně horší. Což ale není tento případ. Problém je teplo ze zadní strany GK (nelze na ní v zátěži udržet ruku, mám ji v PC), které se nasává do chlazení těch tří horních GK. Fakt netuším, jak se tohle dá uchladit (u obou výrobců GK).

alisan
alisan
Level 1 Level 1
11. 10. 2010 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi @alisan: Doplním, to chlazení je vztaženo k referenční verzi obou karet ... nereferenční jsem v tomto srovnání nikde neviděl.

alisan
alisan
Level 1 Level 1
11. 5. 2010 08:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Szotek_cz A to tam ještě není BD mechanika a čtečka pam. karet ... ano, ta cena není zlá, ale je tam procesor, který si svou cenzu prostě obhájit nedokáže a věřím, že mohli jít cestou, kterou kdysi šla PC FOX - taktování. I s vodou za 6.000,- by to vyšlo levněji a procík mohl tikat na jiných frekvencích. Tedy za dané komponenty to není zlá cena. Ovšem dle mne prodejce nepočítá s jediným prodaným kusem. Je to tedy reklama a nic víc. A že PC šlo kompletovat jinak, lépe, smysluplněji, na tom se snad tady všichni shodneme.

alisan
alisan
Level 1 Level 1
11. 10. 2010 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi Hugo ... kde jsi vzal těch -30% u ATI? Jinak ano, našel jsem si, že 5570 má spotřebu udávanou téměř shodnou s GT 430 a dle testů je na tom maličko hůř v klidu a o něco lépe v zátěži a hlavně v zátěži lépe chladí. Jen jsem chtěl poukázat na více méně reklamní vyznění aktualitky. Čekal bych, že autor také ví, jak na tom konkurenčí karta je a mohl to tedy sám připsat do článku.

alisan
alisan
Level 1 Level 1
22. 10. 2010 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 Trošku jsi mne nepochopil ... fakt si nemyslím, že pro světové rekordy (absolutní, nikoli ve "třídě" vzduch/voda/dusík) jde použít byť i sebelepší chladič ať už referenční, nebo jako má zde inzerovaná karta. Pouze jsem poukazoval na skutečnost, že autor zde vychvaluju kartu s klasickým chladičem výkonem jejího jádra pod dusíkem. Dal bych přednost odkazu na OC test této karty s jejím org. chladičem a pak nadšenému zvolání SUPER KARTA, pokud si to opravdu zaslouží. To ale tento článek nedokazuje.

Navíc, trochu jsem si hlavně rýpl ... vadí mi, že tyto celkem okaté reklamní článečky se noznačují slůvkem - reklama. Neznalý si pak bude myslet, že nad tuhle kartu není a pak se diví, zač to vlastně vyhodil své ušetřené korunky.

alisan
alisan
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dart6Man @alisan: Pardon, to byla reakce na Jawakillera ... uklepl jsem se :oops:

alisan
alisan
Level 1 Level 1
28. 12. 2011 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm Ano, všichni jsme tu hloupí blázni, jen Vy letadlo. Nikdo tu přeci nepíše, že ten chladič za tu cenu není OK. Ale problé je v tom, jak jste se navezl do výsledků testu, kde prostě o chlup vyhráll jiný chladič a tvrdil jste, že naměřené výsledky nesouhlasí s Vaší zkušeností. Nejen já jsem Vám pak psal, že Vámi uvedené teplotní rozmezí přesně odpovídá výsledku testu a tedy není důvod test napadat. Holt vyhrál jiný chladič, srovnatelný, ale byl o něco lepší. To se stává. Závislost na jedné značce a pak ten stres spojený s tím, že ne vždy vyhraje, jak si přejete, je nezdravá. Doporučuji více klidu, jinak horzí "prasklá žilka" :wink:

alisan
alisan
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dart6Man Aniž bych cítil potřebu se té slečny zastat, tak to co už tu psal kolega platí ... blbé světlo a ostré stíny udělají i ze sexy 20tky hnusnou 50ku ani nemrkneš. Ta holka bude OK, jen by ji musel fotit alespoň průměrný amatér a ne diletant. O ničem jiném to fakt není.

alisan
alisan
Level 1 Level 1
27. 12. 2011 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@alisan Měla to být odpověď na post jarod72pm

alisan
alisan
Level 1 Level 1
27. 12. 2011 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm Ne, nechápu ... odkaz mi nefunguje. Ale i bez něj. P4 v idle zrovna moc úsporné není (oproti moderním CPU) a tedy zde srovnávat teploty s třeba 2500K moc smysl nemá. V zátěži má pak v testu autor stejné výsledky, jaké tvrdíte že mít má (tedy mezi 45C až 50C). Předpokládám, že vše co jste uvedl bylo na AUTO a pak se uator dostal s P4 přesně do Vámi uvedeného rozmezí. Proto stále nechápu, kde je rozpor. Nebo je to jen o tom, že Vámi osazovaný chladič nevyhrál?

alisan
alisan
Level 1 Level 1
27. 12. 2011 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@alisan @Daniel Wojtěch: Teď jste mne zmátl, je-li to reakce na můj vstup, pak nejsem ten kdo oponuje výsledkům ve Vašem testu. Naopak jsem toho (jarod72pm) co tu píše, že je test špatně, dotazoval v čem, když Vámi prezentované výsledky sedí s těmi které prezentuje on. Ale asi je tu jen zmatek v řazení postů, nebo jste reagoval na základ této části diskuse :wink:

alisan
alisan
Level 1 Level 1
24. 1. 2012 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius @Kapacitátor+: To je ale pouze tvoje věc. Nikdo ti nebrání pěstovat mrkev a rozdávat ji, ale stejně tak nemáš právo ji pak krást sousedovi, když ti ta tvá dojde. Pokud se autor díla rozhodne, že jej posktne pouze úplatně, máš jediné právo, nekoupit si ho a tím jeho práci ignorovat. Ovšem zlodějinu si prostě neomluvíš a je mi fuk, kolik mínusů tu rádoby Jánošíci naklikají. Nejsem zastáncem DVD za 500,- ... ale neznamená to, že si ho při první příležitosti ukradnu. prostě si ho nekoupím, nebo počkám, až bude po slevě, chci-li třeba pohádku pro malou. Takže se oprosti od rádoby drsných výkřiků o kecech a dřív přemýšlej, zda jsi či nejsi zloděj, když bez souhlasu autora kradeš něco, do čeho on investoval svůj čas a snahu. Kupovat tě to nikdy nenutil, nebo snad ano?

alisan
alisan
Level 1 Level 1
24. 1. 2012 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius @elukok: Super. Já koupil auto a mám na něm nové zimáky. Tak trošku počítám, že ho můžu najít na špalkách a pneu si odnese někdo, kdo za ně nechce dávat peníze. Tak až se to stane, ty mi jistě řekneš, že jsem s tím měl počítat. Hele, on tě někdy někdo nutil ten koerční film sledovat? Nebo proč ho kradeš? Když se ti jako mně DVD či lístek do kina zdá předražený, tak ten film ignoruj. Ale to ty zjevně nechceš. Ty jen chceš, aby někdo jiný udělal na tom filmu práci a ty jsi za něj nemusel platit. A ještě máš tu drzost tvrdit, že ty jsi ten čestný. Ne, na jedné straně nenažraní herci a studio, co chce max. zisk a na druhé zloděj, kvůli kterému pak ten poctivec platí víc, protože v ceně jeho kopie už jsou náklady na lidi, jako ty. Možná že nekrást, počkat na slevu a pak film koupit, by vedlo ke zlevnění DVD obecně. Ale zlodějinou toho nedosáhneš.

alisan
alisan
Level 1 Level 1
24. 1. 2012 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bumpkin @Bumpkin: Hele, když ty peníze na louce nechám ležet, není to totéž, jako když mi je někdo vytáhne z kapsy a na tu louku položí, navíc ve stovce kopií. Zabezpečení ano, ale pořád nechápu, jak můžeš říct, že zloděj vlastně není zloděj, když nemusel rozlámat troje dveře a vypáčit pět zámků. Opravňuje mne snad nezabezpečené auto k jeho odcizení? Ne! Nebudu proto zloděj? Také ne! Neříkej mi, že až na pár výjimek, ti lidé, co jdou stáhnout kopii filmu na diskutované servery, tak nečiní s pocitem, že raději ukradnou data, než za ně platit koupí org. DVD.

alisan
alisan
Level 1 Level 1
27. 12. 2011 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady s tím chladí P4 na 3GHz, což je co pamatuji dost topivý procesor a na auto mají teplotu 47C (i v dalších případech nastavení se teplota pohybuje ve Vámi uvedeném rozsahu 45C až 50C). Tak proč je autor osočen, že udělal chybu, když má stejné teploty jaké uvádíte sám?

alisan
alisan
Level 1 Level 1
27. 12. 2011 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@alisan Měla to být odpověď na post jarod72pm

alisan
alisan
Level 1 Level 1
16. 10. 2011 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, pochybuju že bude trvat nějak dlouho, než tě típnou. Do té doby prosím tě mlč a už se zbytečně víc neztrapňuj. Pokud plácáš cíleně, pak jsi ještě větší jelito, než si myslím.

BD je právě z části díky strojovému návrhu tam kde je a cenu má na svůj výkon nadsazenou. Dostuduj si recenze a diskuse a pak to zkus znovu.

alisan
alisan
Level 1 Level 1
16. 2. 2012 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám doma Cosmos I a spokojenost. Ale tahle mrška mne možná donutí ke změně. Používám velkém množství HDD a verze I nemá tolik pozic, ani tak zmáklé chlazení. Každopádně tohle jsou skříně, na které se nejen dobře kouká, ale výborně plní svůj účel. Jen ta cena by mohla být příjemnější. Ale za kvalitu se holt platí :-)

Reklama
Reklama