Zpět na článek

Diskuze: Výsledky AMD za rok 2015 jsou extrémně špatné

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Tom1122
Tom1122
Level 21 Level 21
20. 1. 2016 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vzhledem k tomu jak padá PC trh,Intelu klesají prodeje a tak zdražil (což kupující jistě potěší)tak se nedalo nic jiného čekat...
Ovšem taktéž se dalo čekat kdo a jak napíše novinku.:)

15degren
15degren
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom1122 Ačkoli je jasné, že OBR má z celé situace radost, nelze mu upřít že má výjimečně ve všem pravdu. Po dlouhé době článek od od OBRa, který si nemusel přikrášlovat svou pokřivenou schizofrenickou myslí.
AMD, mělo dost šancí, ale prodělává obrovské prachy. Bohužel je to banda patolízalu, co hůř poslední rok jde do kelu i grafická divize. Kdybych si mohl vsadit, tak bych si vsadil na to že AMD půjde do krachu, pokud ho někdo zázračně nepodrží.

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdenku, nechci nějak snižovat tvoji zarputilost vůči AMD, ani to, že AMD je už dlouho ve "srač.kách", ale s těmi akciemi ti to moc nevyšlo. Spojuješ totiž celosvětové propady akcií i spopadem AMD. Ano, AMD klesly akcie za poslední období o 30%, ale za to samé období klesly akcie i nVidii a tisícům dalších firem, kvůli poklesu výkonosti v Číně. NVidia konkrétně na tom není o moc líp a víc jak 20% propad akcií se ji nevyhnul. Proč i toto nezveřejníš??? Být tebou, tak se držím testů SSD, tam jsi dobrý, ale jak jde o cokoliv z AMD, tak vše je špatně. Čím to asi bude??? :idea:

Tom1122
Tom1122
Level 21 Level 21
20. 1. 2016 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak No docela je na místě otázka komu by prospělo kdyby AMD zmizelo,či je někdo koupil?
Jistě Zdendovy egu jistě,ale nestačilo by mu pravidelné obveselování různých diskuzí o jeho zaručených novinkách že ta příští ale opravdu příští karta od nVidie bude naprostý trhač asfaltu:),či obdobně zaručené novinky o tom že jedna nejmenovaná karta má zcela plnohodnotnou 4GB VRAM...
Až jednou jedinkrát napíše něco pozitivního o AMD a negativního o nVidii,budu se vážně obávat o jeho zdraví :)
A zpátky k tématu.Myslím že i inteláci by sakra měli doufat že ZEN bude úspěch.Tedy,pokuď nechtějí mít donekonečna i3 jako dvoujádra a i5 nbechutně předražené 4 jádro.
Nemluvě o ,,pokroku,, co předvádí Intel v oblasti
V grafické oblasti je konkurence také nutná...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak Vidím i docela dost pozitivních čísel, když srovnám předchozí období, to je důležité.

Ale optimistou z obecného ekonomického pohledu určitě nebudu - v Číně se můžou rozjet zajímavé věci.

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak I Intel šel s akciemi o 17% dolů...

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 1. 2016 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak Ono ani tak nejde o to, ze sel intel dolu o 17%, jako o to, ze AMD slo dolu o dvojnasobek. To nebude cinskymi trhy, ze.

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
20. 1. 2016 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @hnizdo: nie, urcite to je osvietenou masou ludi(tzv mainstreamom),ktori vedia, ze AMD je fuj, a Intel je úúú, a v pc maju len tu "geforcku" :)
a na hracsky pc je potrebna nova i7 :lol:

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 1. 2016 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @skaven321: Nikoliv, to je az banalne hloupy nazor. Skutecnost je jednodussi a to takova, ze amd ma nezajimave nekonkurenceschopne produkty, a jediny kdo s tim muze neco udelat, je - amd. Npomuze hazet vinu na benchmarky, recenzenty, autory sw, nvidii, intel, herni vyvojare, na hloupe nevzdelane uzivatele, na inske trhy, ekonomickou krizi, nebo kohokoliv jineho nez sebe. Pomuze jen jedno. Zamakat a prorazit.

scobra
scobra
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @hnizdo: Jenže to není pravda... Jejich obrovskou výhodou je cena. Navíc třeba R9 390, 390X a Fury jsou skvělé karty za skvělou cenu, proti kterým konkurence nemá co postavit.

Problém je, že AMD zjevně cpe hromadu peněz do vývoje, ale šetří na marketingu, což je jediný důvod, proč lidi kupují GTX970 a ne R9 390. O 970 se píše, o 390 ne.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 1. 2016 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @scobra: "třeba R9 390, 390X a Fury jsou skvělé karty za skvělou cenu, proti kterým konkurence nemá co postavit."

A vytvarenim si vlastni virtualni reality si take nepomuzou.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @scobra: NVIDIA dáva tak isto veľa peňazí do vývoja a má výborné produkty. Neviem či má zmysel reagovať pretože bohužiaľ viem odkiaľ máš názor ktorý si napísal.

CapsGlock
CapsGlock
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Intel bude v roce 2017 o mnoho dále než je dnes""
Nie, nebude. Bude o 5% dalej... tak ako kazdy rok.

Vike
Vike
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě nepřestává fascinovat, s jakou libostí a neskrývanou radostí to pan Obermaier píše. Samý žert a vtip, že? Nevím, co tomuto člověku AMD udělalo, já z toho zase moc velkou radost nemám, minimálně proto, že se ztrácí konkurence a to pro zákazníky není nikdy dobře, tím pádem ani pro Vás pane Obermaier.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 1. 2016 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vike Myslim, ze Obrovi nejde vubec o AMD ;) Ale nasrat po ranu ty spravne lidi, a dat si pak dobre presso...! Priceless.

gadge
gadge
Level 1 Level 1
21. 1. 2016 00:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo Neviem sa zbaviť toho pocitu..buď ste veľký obdivovateľ p. Obermaiera, alebo ešte trápnejšia situácia, komentovanie si vlastných článkov pod cudzou prezývkou.. V opačnom prípade človek, ktorého pomenovanie má strašne veľa synoným a žiadne sa mi neoplatí použiť..

scobra
scobra
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo Spíš pohonit ego :)

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
22. 1. 2016 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @gadge: LOL asi nechapes ironii nebo jeste lepe nejsi ochotny pristoupit a povznest se pri pouziti cernyho humoru a ironickych vtipku :roll: Pac pak jsi trapny jenom ty, protoze jsou jakykoliv tvoje modly nedotknutelny :idea:

Reptile
Reptile
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Od Bobra jsem ani nic jineho necekal :) Jeste tam mohl hodit fotku procaku od AMD na sedacce v Oktavce a pak Intelu v Porsche :D ... to je jako bych nekomu furt cpal ze mam BMW...za ty leta by clovek cekal aspon nejak pokrok a vyvoj inteligence :(

mlrs
mlrs
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Reptile Někdo kouka na pecko, někdo pise takovy clanky -> výsledek je asi stejny :D

Ja si porad rikam, kdy to AMD uz konecne někdo za par dolcu koupi :)

Niznansky
Niznansky
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč jakožto redakce necháváte psát Bobra podobné zprávy? To si neuvědomujete, že to snižuje legitimitu celého PC Tuningu na úroveň Blesku? Takhle tendenčí text jsem naposledy četl v Rudém Právu...

scobra
scobra
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niznansky Co sem píše Jiříková a tohle individuum, nemá PC Tuning žádnou legitimitu. Nikdy si nemůžete být jistí, který článek je ještě seriózní a který je totální blábol, což je u média tohohle typu vždycky katastrofa.

Reptile
Reptile
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scobra Chtel jsem reagovat na Niznanskyho... Jirikovou, ale byl jste rychlejsi.. .joo PCT jde do :( Je to tu tragedie. Chodim jsem jen z nudy a z nostalgie. Nic zazracnyho tu ani necekam. Jak tu neni 10 blbosti za den od holcicky Jirikove, tak mam zkazenou naladu...

Niznansky
Niznansky
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scobra @Reptile: Mě osobně slečna (či paní) Jiříková zase tolik nevadí. Má na starosti ptákoviny a lidi ptákoviny rádi. To Bobr je mnohem horší, protože se snaží tvářit seriózně, ale proklatě mu to nejde. Píše jak deváťák co dostal za domácí úkol sloh, prakticky vše co napíše je tendenční až běda a ta forma. Bože ta forma! To si třeba nikdo nevšimne, že má část článku jiné zarovnání než zbytek? A co dělá ten divis mezi předposlední a poslední větou? To je nějaký druh typografického humoru? Vždyt i ten Stach už se to naučil!

fotobaNEW3
fotobaNEW3
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

skoro to az vyzera, ze naposledy bolo AMD ziskove za Meyera (autor K7), Preco sa do pekla nedohodli s predstavenstvom na smerovani AMD v mobilnej oblasti a nasadili tam ludi, co suhlasili s navrhom predstavevnstva. Az do septembra/zari 2011 malo AMD docasneho CEO a hladala sa nahrada za Meyera

ked si pozrieme
2008 - ztráta 3,1 miliardy
2009 - zisk 304 milionů
2010 - zisk 471 milionů
2011 - zisk 491 milionů
2012 - ztráta 1,1 miliardy

Meyer would become AMD CEO in 2008, only to be pushed out in 2011, unable to stem its slide.
http://blog.smartbear.com/software-quality/gelsinger-and-meyer-two-cpu-designers-who-changed-the-world/

What a Day: AMD's CEO Dirk Meyer Resigns
by Anand Lal Shimpi on January 10, 2011 10:26 PM EST
http://www.anandtech.com/show/4123/what-a-day-amds-ceo-dirk-meyer-resigns

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..opravdu triskni.

Pane Wagnere, Vam to nevadi?

Igor
Igor
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bobřík opět nezklamal :roll:

Ale k věci. AMD snad tenhle rok uvede nástupce posledního povedeného CPU Phenom II a situace se zlepší. Nebojím se, že by AMD krachlo. Je to asi nějaký druh charity, protože takhle dlouhodobě mizerné výsledky by snad žádná firma nepřežila.

HafanPetr
HafanPetr
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor Ano, Bobřík opět nezklamal :wink: AMD zkrachuje a zůstane Intel-monopol :roll: Hrozná představa. :x

15degren
15degren
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HafanPetr Intel má monopol už od dob vydání intel core quad, krachem AMD se nic nezmění už ted si intel dělá co chce.

janis
janis
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdeňku,já vím, že nejsme na lingvistickém webu a že jde jen o "novinku", ale zkuste občas kromě burzovních indexů nahlédnout i do Pravidel českého pravopisu.

Tom1122
Tom1122
Level 21 Level 21
20. 1. 2016 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@janis Ono jde o něčí kuří oko?Spíše jde o to kdo a jak to napsal.Podobně výlevy zde zde od něho vychází po kolikáté? A ta podpora ne a ne zkrachovat....
Opět je na místě komu otázka komu by prospělo konec AMD? Tedy spíše by je někdo koupil a nárůst investic do AMD je asi to poslední co by nVidia oceníla :)
Ono teoreticky po krachu AMD by byla na řadě nVidia.PC trh se zmenšuje a autoprůmysl nVidii nevytrhne.Tedy,možná se uplatní jako topení do aut, s tím svým nesmyslným modulem :D

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 1. 2016 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady Obrik slapl na celou slepicarnu kurich ok... Hosi hosi. Cetli jste i jine analyzy nez je Obrova? Vimate si ze hodnoceni je i prisnejsi a prognozy temnejsi? Ale kdyz to napise Obr, tak to je hned takoveho kvikotu od rudych prasatek...

CNN
CNN
Level 0 Level 0
20. 1. 2016 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo Hodnotenie je obecne take, ze sa to dalo cakat a o byti ci nebyti AMD rozhodne ako uspesny bude Zen a 14nm/16nm GPUs. To len tu sa nad tym bude onanovat, este aspon 3x (Q1, Q2, Q3 2016). Osobne si myslim, ze to ma AMD spocitane, ale na ich vysledkoch do uvedenia novych generacii viac nezalezi. Ze budu na dve veci je jasne, ale i keby boli na nule, ci miernom zisku (z pohladu AMD uplne scifi), tak aby spolocnost prezila musi byt Zen a nove GPU fakt super (a podla moznosti uvedene pred Nvidiou).

scobra
scobra
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo Nejde o to kdo a co, ale jak :) Tohle není analýza, spíš takové letmé shrnutí prošpikované autorovým zaujatým názorem a pak ty ostatní analýzy nejsou zdaleka tak zaujaté, útočné a agresivní.

(od AMD doma aktuálně nic nemám)

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 1. 2016 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No co, kdyztak v 2018 vsecko prodaj a pujdou vyrabet treba smart panve do kuchyne.

No a ted vazne, celkem se bojim aby to do vydani Zen nejak vydrzeli a stejne, zachrani je to? Bude to stacit?

FuManchu
FuManchu
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AMD je na konci reštrukturalizácie a v Q3 a Q4 2016 sa ukáže, či bola úspešná, alebo pôjde spoločnosť do bankrotu. Finančná hotovosť im stačí akurát na toľko. Prvé dva kvartály 2016 budú finančne veľmi slabé. Pozitívne je, že AMD orezalo náklady a "bottom line" sa neustále zlepšuje. Ak sa ale nezlepšia tržby v Q3 a Q4 2016, spoločnosť pôjde na predaj.

Inak, Obrmaier sa vo financiách totálne nevyzná a bolo by lepšie, keby ste radšej preložili článok zahraničného webu. Spomínaná fúzia s nantong fujitsu, ktorú Obrmaier spomína, bola iba joint venture dvoch spoločností, keď AMD dostalo spomínaných 371 miliónov hotovosti výmenou za 85% podiel v aktívach joint venture a akcie AMD. Nech si Obrmaier naštuduje, čo to znamená pre tržby a náklady predtým, ako zverejní svoje náklady výkalov.

Opakujem to každý kvartál, keď sa objaví Obrmaierova "správa": Emócie do poctivej žurnalistiky nepatria. Patria do bulváru. "O grafiky stráca verejnosť záujem" - trhové čísla predaja a podielov za Q4 ešte neboli zverejnené. Trhový podiel síce nie je to čo býval, ale očakáva sa skôr stagnácia ako pokles podielu AMD. Obr neráčil spomenúť, že AMD má potenciál na doručenie silných GPU produktov v Q3 a Q4 2016, ráčil spomenúť iba Zen, ktorý samozrejme hneď odsúdil na neúspech.

Možno nás v 2016 čaká obrat a príjemné prekvapenie, možno AMD definitívne padne. Obe možnosti sú otvorené. Každý súdny človek by si prial prvú možnosť. Obrmaier ale neskrývane a detsky nenávidí AMD, čo mi je dosť čudné. Hádam nejaká psychická porucha, alebo mu rodičia nevysvetlili, že priať cudzím zle je no no...

FuManchu
FuManchu
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FuManchu Mimochodom, na webe vášho hlavného konkurenta (nejmenovany web) je článok o výsledkoch spracovaný oveľa lepšie, a hlavne nestranne. Máme to brať tak, že nejmenovany web je seriózny web a pct je bulvár?

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FuManchu pct je "teenfanmade" bulvár

taky mám tu a tam problém se s tím smířit, ale jinak by mě jen těžko něco jiného provokovalo ke své vlastní existenci zde.

scobra
scobra
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FuManchu Jak kteří autoři... Některé články jsou tu pořád super, jiné by asi na seriózním webu vycházet neměly.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AMD potrebuje poradnou propagacni masinerii, podivejme se ano treba na Nvidii ta neprodukuje zadny vyrobek kde by mela dominantni postaveni (tak treba jako intel na trhu s PC) a i presto se ji dari prodavat produkty ktere jsou nekdy lepsi nekdy horsi proste oproti konkurenci nic extra (vykony maji podobne jako ostatni hraci) ale porad je na tom relativne dobre. AMD spolklo cely busines s konzolema ale porad ja na tom spatne....jak to?

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 1. 2016 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak Propagacni masinerii ma amd v plnem utoku. I z lednicky na mne pada, co kdo amd udelal zleho, co amd planuje, co za architektury amd ma a co slibuje, jak jsou jeji produkty nadcasove, jak jsou vsichni blbi, podplaceni a zaujati kdyz to nechapou, co za standardy vytvorila, co za soudy vyhrala. Jenze pane na PR si nezaparis any Miny. A podil na trhu pak vypada podle toho, ne podle PR.

jeliman
jeliman
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musim se smat jak nekdo tady dela prognozy o krachu AMD..Tahle spolecnost nidky krachnout nemuze..Krachuje uz nekolik let..Intel AMD vzdy podrzi musi byt mezi nema tajna dohoda..

Jo a kdyby na svete nebylo tolik ovci vcetne zdenka tak kupuji poradne grafiky a to je od AMD.. Ale to zase jejich buh ukaze atrapu Pascala,ktera bude preznacena 980 a vsichni pobezi do kramu na nakup... :lol:

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jeliman Vidím, že ty zasa počúvaš svojho "boha" na jednom nemenovanom červenom webe. Celkom ti vymyl mozog. :)

Milhausl
Milhausl
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejde mi do hlavy, že jestli jsou ty údaje v článku pravdivé, jak to, že ta firma ještě stále existuje. To přece není možné. Pochopil bych dluhy kvůli investici s tím, že pak bud generovat zisk a ony dluhy splácet. Ale tady ty dluhy stále rostou a nezdá se, že by se to mělo změnit. Možná si investoři říkají, že aby ty peníze dostali zpět, raději firmu znovu podpoří doufajíc, že příští rok vydělá a tedy že se jim to vrátí, ale moc to tak tedy nevypadá.

showtek
showtek
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

boli roky co som kupoval len AMD, bolo obdobie ati a teraz je obdobie intel a nvidia, kupujem hlavne podla vykonu, spotreba a cena ma moc nezaujima, je mi jedno aku to ma znacku logo alebo farbu, AMD a svojho casu aj intel maju stastie ze existuje aj nieco ako fanusik znacky, pretoze inak by uz skrachovali :), ale neda mi nakladate tu ze je zaujaty ja osobne si pametam jeho clanok opteron 144 a tam pouzival same superlativa ako uzasny,neuveritelny atd. co tak sa skutocne zamyslet a povedat si to AMD je fakt v tejto dobe uplne mimo a to ze to okoreni "vysmechom" nie je ani tak averzia voci AMD ako averzia voci DDement ... pretoze ten co uz dokazuje je vrchol drzosti narozdiel od subjektivneho vykladu grafu Z.Obra robi DDement subjektivny graf :D

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 22:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@showtek Podle mě je dement ten, kdo chodí na web, kterej nesnáší...
Jinak Zdenda nejspíš začal psát proti AMD až začal dostávat peníze za "objektivní" recenze od nVidie. Denska celkem standard, že si firma zaplatí "recenzi" s tím, že vyjde líp než konkurence.
A když jsme u DD, tak pokud vím, tak i tam se nVidia produkty chválí, což u Zdendy neuvidíš - viz ZEN, nikdo ho neviděl, ale Zdenda už ví, že to je propadák.
Takže ano, DD je víc do červena, ale umí pochválit i zelenou stranu, ale to ty nejspíš nepochopíš a budeš si mlet svou...

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
21. 1. 2016 06:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak Nepamätám si ani jednu pochvalu NVIDIe. Iba zhadzovanie všetkého čo táto firma robí. Že je iba viac do červena? On je celý červený. A dokazuje to hlúpymi vyjadreniami typu ako AMD hádže peniaze do výskumu a NVIDIA marketingu alebo že sa NVIDIA stále iba vezie zatiaľčo AMD tvorí a podobné. A to nie je jediné. Veď on otáča názor o 180 stupňov pri každej alebo každej druhej generačnej obdobe. Vždy je najlepšie to čo AMD práve ide lepšie (aj keď to predtým bolo naopak). Veď on tejto firme robí PR. To fakt nevidíš?

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
21. 1. 2016 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @mareknr: Tak asi neumíš číst nebo nečteš všechno....viz třeba tady (vždy si dopiš základní adresu+zkopíruj):
.../mobility/notebook/test-eurocom-sky-x6-vykonne-core-i7-6700k-sbalene-na-cesty-v-notebooku--5.html
Píše: "Pokud chcete NB na hry, tak z nabídky připadá do úvahy jen to naše GTX 980M s G-SYNC FullHD panelem. Funguje to parádně." - a pokud nestačí tak třeba tady:
.../pc-a-komponenty/graficke-karty/test-asus-rog-poseidon-gtx-980ti-platinum-hybridni-chladic-s-vodou-v-akci--5.html
tady vychválil 9880Ti a dal jí 95% (nevím, jestli dal někdy víc...)
Stačí prostě číst a vnímat, ne jak vy se zeleným filtrem a předem odsuzovat.
Takže jsem Tvou větu "Nepamätám si ani jednu pochvalu NVIDIe" jsem vyvrátil, znamená to teda, že jsi demagog a lhář ty? Asi jo.
Rozhodně se DDho nezastávám a jeho články beru taky s rezervou a raději si přečtu i jiné weby, ale je rozhodně míň červený než Zlobr nebo třeba tady Hnízdo a pár dalších. Jasně, koupili si zelenou grafiku, tak ji chtějí bránit, ale já mám doma jak AMD tak nVidii a nemám problém ani s jendou - nejsem takový zabedněnec

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
21. 1. 2016 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @wendak: Jedna lastovička leto nerobí. Raz za rok niečo pochváliť musí. Alebo aspoň tam kde je to zrejmé. To ale nevyvracia nič čo som povedal. Veď tie jeh názory na NVIDIu, ktoré prejavuje aj v diskusii sú extrémne. A veľakrát aj smiešne pretože presne ukazujú, že sa v tom čo odsudzuje vôbec nevyzná. Ja chápem, že z pohľadu ľudí mimo IT môže dávať jeho povrchný pohľad zmysel, to je ale naozaj slabá útecha. Sedliacky rozum ti nepomôže v oblasti ktorej nerozumieš.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 1. 2016 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@showtek +1

showtek
showtek
Level 1 Level 1
21. 1. 2016 01:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo Ja sa smejem ako dokážete ohýbať pravdu, 1. na jeho web som narazil úplne náhodou a bez vedomostí o tom aký to je web alebo kto je on. 2. pri jednej recke kde hodnotil produkt ktorý mi nie raz prešiel rukou som ho upozornil na chybu v grafoch podloženú vlastnou skúsenosťou a review po celom svete a bol mi udelený ban :O a až postupom času som si to pospájal. 3. neviem či viete čítať tak skúsim písať pomalšie, o Z.O. som písal o jeho recke na opteron 144 kde pri firme AMD používal superlatíva pretože to bol naozaj podarený kus železa a aj jeho recka bola jeden z dôvodov prečo som si ho kúpil, bohužiaľ čo sa o dnešnej ponuke ich cpu povedať nedá. Ďalej jeho averzia voči AMD je očividná a vyjadril som k nej len dohad prečo, každopádne na rozdiel od DDementa neupravuje výsledky podla seba to je už kategória sama o sebe a to by som napísal aj keby jeho web vyspevoval intel a nvidiu.

bLaCk0uT
bLaCk0uT
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemá cenu se vyjadřovat k tomuto článku, který má sloužit pouze k pošpinění AMD a chvále NV. Toto nemá s nestrannou analýzou výsledků hospodaření nic společného. Nechápu, jak člověk, který dejme tomu rozumí OC, SSD apod. cpe svoje neznalosti z financí do tohoto článku. Kdybych se s touto parodií na analýzu chlubil na VŠE, tak věřím, že studentem přestanu být velmi rychle.

Jinak PC mám teprve 11 let (je mi 21). PC v 2005 a 2008 mi platil otec a moje poslední z 2011 já sám. Za tu dobu jsem měl 6x AMD a 1x NV (po asi 2 letech z bazaru 8800 GTX). Vždy šlo hlavně o to, dostat rozumný výkon za rozumnou cenu (mainstream za cca 6 000 Kč). To se tak nějak u AMD dařilo lépe a nikdy žádný problém. AMD 6950, kterou jsem flashnul na 6970 zadarmo, jsem koupil po půl roce od uvedení za 4000 (tehdy ta verze stála skoro 7 000 nová) po někom a teď už rok a půl funguje v kámošově kompu. Od té doby jedu na R9 280x, kterou mám za 4 000 po někom, kdo jí používal 3 měsíce na na mining (mám fakturu, takže déle to být nemohlo a tehdá stála v CZC 2x tolik). Pointa je, že někdo pořád hejtí ovladače jen u AMD apod., protože měl zrovna jednu kartu, kde se mu to bohužel stalo. Tohle se šíří internetem a slyšíte potom více doporučení na NV, tak se nemůžete divit, že i to hraje v neprospěch prodejů AMD.

Měli bychom být rádi za konkurenci a já doufám že se jí bude dařit, protože ceny a pokrok Intelu mě vážně nebaví (říkám jako člověk kdo nikdy neměl AMD CPU). Vždyť my z existence AMD můžeme jen získat a kupovat vás to nikdo nenutí. :roll:

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je zajímavé jak jen v česku se s tak velkou vervou obhajují brakové produkty. A já se potom divím že na českém trhu se prodává samé předražené svinstvo. Odpad který nikde nechcou ale Češi se o to rvou hlava nehlava.

Lidi. Podívejte se jakou má AMD jako firma hodnotu na trhu.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 1. 2016 23:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.Lolendo To mas tak. Komancove do lidi vtloukli, ze ten velkej, bohatej a uspesnej je vzdycky zlej vykoristovatel pracujici tridy, zlodej a smejd. Ti lide, kteri obdivovali ty schopne a uspesne, odesli za hranice aby se sami mohli relaizovat. Vypada to, ze bude potreba vic nez jedna generace, aby tohle zvracene mysleni vysumelo...

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
21. 1. 2016 01:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo :D aha takze je to v podstate vina komunistu ze ti bohati elitari jsou taci jaci jsou ...proste jim to vtloukli do hlavy nemeli pak po prevratu na vybranou ze za pomoci obdivovatelu ze zahranici rozkradli a vytunelovali co se dalo za pomoci byvalych vekslaku a kriminalniku kteri se dostali do politiky :)

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 1. 2016 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @blackbox: Covece nevim jestli se u nas po prevratu dostal do politiky intel nebo nvidia..... To je to o cem mluvim. Komouske mysleni zavistivych parazitu, kteri nesnesou ze by se jiny co dre a neco umi mohl mit lepe nez oni, co umi jen rozkradat cizi...

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
21. 1. 2016 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @hnizdo: pred tim jste mluvil vseobecne :)
tak nevim proc jste do toho nelogicky zatahoval "komance" a pak zase ze mluvite o Intelu a AMD
a chcete rict ze u AMD nedrou ze nejsou prinosem pro svet IT?
a v kontextu davat za priklad "pocestneho a uspesneho vyrobce" zrovna Intel ktery ma na svem triku dost prokazanych nekalych praktik ? ze vam hanba neni

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 1. 2016 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @blackbox: Ne, nemluvil jsem vseobecne, reagoval jsem na MrLolenduv prispevek, ktery je zcela konkretni, jak vuci amd, tak intelu a nvidii. Naopak sametovy tunel u nas je nas lokalni problem, ktery s veci nijak nesouvisi.

Co se tyce praktik intelu, nema si s amd co vycitat, amd je zalovano za podvody vuci akcionarum za nadhodnocovani apu a nekale praktiky v obchodnim styku. Takze ne, fakt mi habna neni, mne ne :)

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
22. 1. 2016 00:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @hnizdo: Vubeec nemate potuchu co rikate. Intel byl usvedcen z nekale hospodarske souteze na ukor jinych produktu v tomto pripade AMD . Cili Intel byl odsouzen k pokute za poskozeni AMD (receno lidove). Nic takoveho nikde nebylo vuci AMD jednak vzneseno, jednak AMD nebylo nikde za nic odsouzeno (alespon o tom nevim).
To cim tady "mavate" jsou nesmysly ala 'vydru prachy na americky zpusob z ceho se da'. Krome toho je to pouze obvineni.
Tyto dve veci se nedaji vubec srovnavat.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
22. 1. 2016 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @tombomino: AMD se soudí s investory že lhalo o specifikaci/kvalitě architektury Bulldozer a plánu do budoucnosti s APU.

Hehe kdyby tehdy od Intelu nedostalo AMD injekci v podobě vysouzené pokuty v řádu miliard tak by už žádná AMD asi nebylo. :D
Ten případ byl ale dosti kontroverzní a Intel čím se jen prohřešil bylo to že je prostě silnější značka. Tedy nabídl firmám lepší nabídku kterou AMD nemohlo a nemůže samo nabídnout.
AMD je takový jednooký král v síní slepých ignorantů.

Všichni se bojí monopolu ale nikdo nechápe to že ekonomický růst není nekonečný stejně jako prostě technologické větvě se redukují až zbude ta nejlepší. Lidé nepotřebují rohlíky od 10 různých pekáren. Chcou levné a čerstvé rohlíky splňující určitou kvalitu. V rámci úspor je jedna firma šetrnější tedy efektivnější vůči ekonomice. Pokud samozřejmě dodržuje svoji laťku.
Představte si že by si někdo patentoval matematiku a vy byste museli platit za to že si chcete spočítat jedna a jedna. Potom vaše jediná další možnost je vymyslet vlastní matematiku a tu si patentovat. Dnes něco výroby není sranda. Jen na blbí telefon se muže vztahovat statisíce patentů... To nemáte šanci si pohlídat a prakticky pro malé výrobce je tohle mnohdy likvidační pokud se objeví patentový troll.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
22. 1. 2016 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @Mr.Lolendo: Se docela silne pletete ;-)
Jednak zde jsou 2 hlavni soudni spory .. Jeden je datovan od roku 2004 v US, kde Intel zaplatil dobrovolne na mimosoudnim vyrovnani 1,25 miliardy dolaru AMD, aby se vyhnul soudnimu rozhodnuti. To uz samo o sobe znamena, ze ta zaloba byla opravnena.
Druha byla zaloba Evropske Unie, ktera uznala Intel vinnym z porusovani pravidel hospodarske souteze a ktera byla potvrzena Evropskym soudnim dvorem "..But the Luxembourg General Court found that Intel had a long-term game plan to shut out AMD and "attempted to conceal the anti-competitive nature of (those) practices." BOhuzel pro MAD, tyt penize nesli jim, ale do fondu EU. Myslim, ze nemuze byt pochyb, ze Intel zneuzival sveho postaveni a snazil se nekalymi praktikami AMD poskodit.

SOudni zaloba na AMD s ohledem na Investory je uplne neco jineho. Zjednodusene receno, slibite investorum neco, co pote z jejich pohledu nebylo dodrzeno, jelikoz se nekonal "financi" zazrak, ktery od toho ocekavali. Jak jsem psal vyse, je to snaha vytriskat penize z jejich pohledu nepovedene investice.

RuThaN
RuThaN
Level 1 Level 1
20. 1. 2016 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S co se tyce procaku, tak AMD je na tom fakt spatne, kdyz jejich papirovy osmijadro, drti dvojjadro od Intelu a vykon v jednom vlakne je pomalu pod urovni dostacujici na nejzravejsi hry.
Kde by si snad mohli hrabnout, jsou ty APU, ale davaj do nich maximalne 512 shader units ,coz je proste malo, protoze maj pravdepodobne nekde podepsany, ze kvuli Xbonu a PS4 - kde je 768 respektive 1152, vic do desktop jit nesmi - aby se pak nekdo nerozciloval, ze cela vypocetni jednotka z konzoli je prumerny PC procak, za 3 tisice. Takze jediny zajimavy jsou ty super levny Athlony X4 jadra kolem 15 stovek, respektive ty nejlevnejsi APU kolem 2k, pokud nekdo opravdu nema na grafiku.
Diky spotrebe si neskrtnou na noteboocich a tabletech.
Jediny co by se snad mohlo povest jsou ty Genode - 5-10W procaky, co mely byt v tom Smach zero handheld se Steamem na hrani / mozna nejaky herni tablety s Androidem (kde ale asi nemaj poradny Linux ovladace nebo co) / neco jako AMD Nvidia Shield kopie, tam Intel nic nema a neschopnost AMD se na takovem trhu prosadit, je az trapna.

GPU - Linux ovladace jsou tragedie, v Applu pokud vim je AMD je Macu Pro, kde grafiky jsou nevymenitelny a Crossfire nefunguje (zadna velka vyhra), ve Woknech sice ovladace docela fungujou, ale i tak vic hluku (pomer na vykon /watt je zoufalej) a prece jen o neco mene stabilni system za usetrenej litr nebo dva, lidem ktery nepotrebujou skudlit proste nestoji.
Servery - stary Opterony jsou davno mrtvy a ty ARM 4/8 jadrovy desky jsou trapny, v konkurenci s ostatnima vyrobcema, ktery uz maj 48/96 jader SoCy.

humik
humik
Level 23 Level 23
21. 1. 2016 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mareknr, hnizdo.. dva maniakalni spameri o webu kterej je hrozne sere a proto ho furt dokola čtou a všude o tom spamujou jak je to tam blbě :D

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
21. 1. 2016 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik Bohužiaľ niekoľko naivných teenegerov ten web "žerie" a človek potom číta tie hlúposti aj na diskusných fórach iných webov. Ja hlavne nechápem tých čo chodia prudiť sem a nadávajú na obra, pričom na spomínanom webe nemajú žiadny problém. To je pokrytectvo, ktoré sa mne osobne nepáči. A na to vždy rád poukážem.

humik
humik
Level 23 Level 23
21. 1. 2016 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr Tak si těch jedinců nevšímej... já chodím taky tam, nejsem teenager a naivní snad taky ne, ale nemám potřebu se neustále vyjadřovat o někom (např. OBr) jakej je/není apod.

p. Stach má prostě svůj styl, je svůj, má své názory, má dost odpůrců, ale prostě vede si svůj web a budiž mu to přáno .. pokud se mi ten web nelíbí, tak ho nečtu .. tohle je totiž furt dokola se hádat o ničem..

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 1. 2016 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @humik: Stach nema zadne nazory. Stach je lump, ktery si udelal byznys z amd sektarstvi. Bude mluvit pravdu nebo lhat, jen proto aby si udrzel svoje ovce. Takovy no-x nebo krteq, to jsou "jen" pokrytci. Ale aspon si z toho nedelaji byznys.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
21. 1. 2016 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @humik: V podstate máš pravdu, ale niekedy to človeku nedá. A btw netvrdil som, že všetci čo chodia na jeho web sú teenegari alebo rovno naivní. To platí iba o niektorých jedincoch a mňa veľakrát fakt už nebaví čítať tie prenášané myšlienky z daného webu, ktoré nemajú žiadny základ či logiku a ešte k tomu od ľudí, ktorí očividne danej téme ani nerozumejú. To ma niekedy (zrejme zbytočne) vytočí.

humik
humik
Level 23 Level 23
21. 1. 2016 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @humik: chtěl jsem říct že chodím taky tam, stejně jako sem a na jiné weby.. mi to nějak vypadlo :D

Tom1122
Tom1122
Level 21 Level 21
21. 1. 2016 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @hnizdo: Neleží ti spíše Stach v žaludku proto že má úspěšný blog který asi vydělává, a ty plácáš zadarmo a zadarmo ze sebe děláš zeleného osla?

Igor
Igor
Level 1 Level 1
21. 1. 2016 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @Tom1122: Zas tolik mu to nevydělá. To by dokázal vyletět z hnízda...

humik
humik
Level 23 Level 23
21. 1. 2016 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @Tom1122: asi tak nějak...

já s některými jeho názory souhlasím, např. se mi nelíbí to jak nv klamala zákazníka, jak tlačí své rádoby zlepšováky herním vývojářům a díky nim jsou byti ti co mají amd gpu apod. Plus nadsazená cena jejích produktů... Budeš mě taky kamenovat, že jsem DDement, Stachuj a idot z dementwebu ? Odpovím si sám, ty ano ...

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
21. 1. 2016 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @humik: Kritika klamania je v pohode. Tá by vadila málokomu. Cena je vecou názoru. Čo tiež beriem a že sa niekomu nepáči je jeho vec. Ono všetko je v podstate vec názoru. Ide ale aj o tom ako je názor podaný a relevantný vzhľadom na vedomosti autora.

"své rádoby zlepšováky herním vývojářům"

Tu je pekný príklad. Prezentácia Gameworks ako optimalizácií a potom túto knižnicu kritizovať za to, že neoptimalizuje a že si naopak berie FPS. Čo je z princípu zle. Gameworks sú prídavné grafické features a nie optimalizáčné techniky ako niečo implementovať rýchlejšie. Tu je buď účelová prezentácia GW ako niečoho čo v skutočnosti nie je a potom ho za to kritizuje alebo on v skutočnosti nevie čo GW je a čo rieši. Ani jedna možnosť nie je dobrá a osobne si myslím, že ide hlavne o druhú (a teda že Stach netuší o čom hovorí). Za to sebavedomo niečo od veci zhadzovať, to mu ide.
Taktiež neprebieha žiadna diskusia o tom, čo je na GW zlé. Jediný zádrhel je ten, že nie je "open". A na základe toho vzniká kopec konšpiračných a hlavne od veci teórií ľudí z iných odorov, ktorí o tom nemajú ani tucha. Samozrejme je niekde kririka opodstatnená (chýbajúca možnosť nastavení pri Hairworks u Wicthera 3) ale veľakrát sa opiera iba o všeobecné ničnehovorice vyhlásenia a nie o konkrétne chyby. Dokonca sa zvykne GW kritizovať za veci, ktoré zo svojej podstaty neovplyvňuje.
A na koniec, GW features sú voliteľné a môžeš si ich vypnúť. Nikto nikoho nebije a nikto na to nedopláca. Ak nie si spokojný s tým čo daná feature prináša, môžeš ju vypnúť. Prípadne ak ide o proprietárnu feature, nemáš k nej prístup (a teda ťa nemá ani ako ovplyvniť). Toto má byť bitie?
A inak pamätáš si ako kritizoval PhysX za to, že neovplyvňoval všetky objekty v scéne ale iba niektoré? A kritizoval to ako nedorobok? Keby vedel ako sa hry tvoria, tak by takú hlúposť nenapísal. Ide totiž o rozhodnutie autorov hry, aké majú mať objekty vlastnosti a čo ich teda bude ovplyvňovať a ako sa budp zobrazovať. No a takíchto ľudí je veľa. Všeobecne niečo skritizujú alebo si urobia grafy výkonu a už neskúmajú výsledky. Robia rovno závery. No a pri NVIDII sa Stach žiadne skúmanie ani nesnaží robiť. On má z historických dôvodov averziu voči tejto firme kvôli osobným problémom z vtedajším zastupiteľstvom NV v Česku.
Možno ho čítaš krátko, ale časom uvidíš ako mení názor o 180 stupňov podľa toho čo má AMD aktuálne vyriešené lepšie. Produkty tejto firmy hypuje, konkurencie neguje. Ak vám toto nevadí tak prosím. Je to vaša vec.

Tom1122
Tom1122
Level 21 Level 21
21. 1. 2016 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @mareknr: No on Stach už pár let píše že PhysX je mrtvé a přínos ve hrách je minimální až žádný.Což se ukázalo jako pravda a mnozí mu to do dnes nemohou odpustit:)
A u Gameworks kritizuje to že někdy je více jak vážný důvod předpokládat že minimálně nVidia ,, motivuje,, vývojáře aby ten či onen titul neběžel na AMD zrovna OK:)
Otázka je proč má nějaký výrobce HW nahrazovat neschopnost tvůrců her kteří vydávají polotovar...

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
21. 1. 2016 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @Tom1122: PhysX je dnes najpoužívanejší middleware pre hernú fyziku a je implementovaný v 2 veľkých enginoch priamo v základe (Unreal Engine 4 a Unity 5). PhysX mŕtvy nie je ani náhodou. Pokiaľ sa bavíme o jeho GPU variante (ktorá inak reprezerntuje minotritnú časť celej funkcionality), tak tá sa nahrádza postupne Flexom. Fakt je, že sa GPU PhysX používal minimálne. V najlepších rokoch vychádzalo 5 hier ročne. Teraz si zober TressFx, ktoré použili doteraz 2 hry a 2 sa chystajú. To je behom 3 rokov 4 hry. O dosť menej ako GPU PhysX. Prečo sa o TressFX nepíše ako o mŕtvole? Prečo toto riešenie hypuje? Kto tvrdí, že je PhysX mŕtvy hovorí z cesty a nie, že má pravdu. Tam neni čo zazlievať.

"že minimálně nVidia ,, motivuje,, vývojáře aby ten či onen titul neběžel na AMD zrovna OK"

To sú presne tie dohady na úrovni konšpiračných teórií. Veľa hier s GW používa iba TXAA a HBAO+. Toto je fakt minimálna časť oproti celému projektu akým hra je. Nejde o žiadne nahrádzanie neschopnosti. A samorejme tieto moduly ani nemôžu za radu chýb, ktoré sa im pripisujú len kvôli nálepke Gameworks od neznalých ľudí.

NVIDIA razí cestu podpory svojho HW aj SW. Čo sa mne osobne páči. Beriem to ako bonus pre ich zákazníkov. A hlavne ide o voliteľný bonus, ktorý si môžeš vypnúť. Bez NVIDIe by tam aj tak tie moduly neboli.

Tom1122
Tom1122
Level 21 Level 21
21. 1. 2016 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @mareknr: Jasně že byla řeč o PhysX pod GPU. Který je dnes opravdu out.Paradoxně ho zabila sama nVidia mimo jiné rozhodnutím zakázat vlastní kartu jako jeho akcelerátor.Komu to tak vadilo že by to běželo i s AMD? :)
PhysX přes CPU bude přežívat dokuď nepříjde třeba ? Havoc,Opencl,DX12? :)

Jinak o podivnostech kolem GW nepíše jenom nejmenovany web.Toho je plný internet.Takže žádné konspirace.Na místě se otázka ptát se proč v některých hrách s ,,podporou,, nVidie má AMD tak podivně nízké výsledky...
http://arstechnica.co.uk/gaming/2015/05/amd-says-nvidias-gameworks-completely-sabotaged-witcher-3-performance/
ct-cars-studio-denies-it-intentionally-crippled-performance-on-amd-cards/

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
21. 1. 2016 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @Tom1122: Havok je tu rovnako dlho ako PhysX a jedná sa o druhý najrozšírenejší middleware na fyziku. A doteraz ho nenahradil. A nie je ani natívnou súčasťou ani jedného väčšieho herného engine-u. Vieš, že na rozdiel od CPU PhysXu je Havok dosť drahý čo sa týka licenicí? Je zaujímavé, že to nikomu z kritikov PhysXu nevadí. Ďalšia vec je, že OpenCL ani DX12 ho nenahradia tiež. Jedná sa totiž o úplne iné API za úplne iným účelom. Niekto by musel celé fyzikálne API nad OpenCL či DirectCompute (v rámci DX12) naimplementovať. To sa len tak nestane. Inak vážne nálepkuješ najpoužívanejší middleware na fyziku prežívaním? Čo je potom podľa teba TressFX či TrueAudio?

Jo keď čítam tie internetové články a diskusie kvázi odborníkov tak mi je do plaču. Čítal si aj tú časť keď vývojári Project Cars poskytli AMD kľúče k hre pre optimalizáciu ovládačov a AMD na to niekoľko mesiacov kašľalo? Začali sa starať až keď bola hra viac na verejnosti, populárnejšia a tesne pred vydaním. Šéf vývojového týmu povedal, že NVIDIA s nimi komunikovala na dennej báze keď potrebovali. Samozrejme dnes už problém s výkonom na AMD pokiaľ viem nie je. Poriešili to čo dovtedy nestihli. Je pekné, že sa ale opäť hádže vina na NVIDIu. Ďalšia vec čo je zaujímavá je, že ľudia hádzali vinu na PhysX, ktorý bol v hre použitý minimálne. Tá časť fyziky, ktorá bola najnáročnejšia bola vytvorená samotnými vývojármi. A hlavne ide o CPU PhysX, tak mi vysvetli ako ten ovplyvňuje grafické karty AMD.

A ešte zaujímavejšia vec je, že sa smejete z ľudí, že sú pod vplyvom NVIDIA marketingu. A pritom papáte všetko čo vám AMD hodí. Čo sakra znamená "Nvidia’s GameWorks “completely sabotaged” Witcher 3 performance"? Witcher 3 akceleruje cez GPU iba Hairworks. Zvyšok je čiste na CPU. Hairworks si môžeš vypnúť alebo mu znížiť úroveň. Možnosti už na to sú (a nepopieram, že mali byť od začiatku). Je jasné, že NVIDIA pri implementácii jej features postupuje tak, aby využila možnosti jej HW. A teda aj napríklad teselácie. To je v poriadku dokiaľ to nezneužíva proti konkurencii ako sa to stalo na začiatku u Witchera 3. Tam bola kritika opodstatnená, ale to sa aspoň časom vyriešilo. Treba nad tým aj porozmýšľať. Všeobecné vyhlásenia bez podkladov ma nechávajú chladným. U AMD väčšinou stačí počkať kým zapracujú na ovládačoch a výkon jej kariet sa dostane do normálu. To platí u pomaly každej hry kde je problém.

Fakt nechápem ako ľudia neveria napríklad vyjadreniam vývojárov Project Cars, ale hltajú všetko čo im naservíruje AMD. Vám tie neustále sťažnosti nepripadajú ako súčasť PR tejto firmy?

Tom1122
Tom1122
Level 21 Level 21
21. 1. 2016 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @Tom1122: http://www.pcgamer.com/project-cars-studio-denies-it-intentionally-crippled-performance-on-amd-cards/

http://arstechnica.co.uk/gaming/2015/05/amd-says-nvidias-gameworks-completely-sabotaged-witcher-3-performance/

Sorry:)

Tom1122
Tom1122
Level 21 Level 21
22. 1. 2016 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @mareknr: Zapomněl jsi na to nejdůležitější,to co zpečetilo osud PhysX bežící na HW a značně zkomplikovalo budoucnost pro SW verzi.
HavoK koupil MS a podporuje ho Intel...Tedy jediný opakuji jediný kdo trvá na PhysX je nVidia.A smutný fakt že PhysX nepředvedlo za těch mnoho let vlastně mimo technologických dem nic zajimavého.To už TressFX v Tomb Raider alespoň vypadá dobře a uvěřitelně...
A co se týče Cars aspol.Proč by sakra výrobce HW měl dodělávat či napravovat neschopnost tvůrců hry kteří nejsou schopni či OCHOTNI optimalizovat svůj produkt aby na +- stejně výkonném HW běžel srovnatelně...A je zajímavé že na konzoly s AMD takové problémy nejsou,čím to? Potom se nelze divit že dojde na pochybnosti co vlastně ta ,,optimalizace,, pro nV. ,,optimalizuje,, Je smutné že ovladače či jiný software musí napravovat to že tvůrci jsou flákači či hůře...

Igor
Igor
Level 1 Level 1
21. 1. 2016 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je tu dost lidí, podle kterých NV vydává na marketing víc, než co dává na vývoj.
Mám na ně otázku. Kde se ty desítky nebo stovky milionů dolarů ročně za marketing konkrétně projevují?

humik
humik
Level 23 Level 23
21. 1. 2016 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor výš co je cílem marketingu ? tak si ve spojení s výsledky firmy odpovíš sám..

humik
humik
Level 23 Level 23
21. 1. 2016 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik kurnik *víš :D

Igor
Igor
Level 1 Level 1
21. 1. 2016 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @humik: Markenting jsem měl jen jeden semetr. Cíle marketingu nebyly předmětem otázky.

Igor
Igor
Level 1 Level 1
21. 1. 2016 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor Mám na mysli, kde s jejich ohavným marketingem přijdu do styku. Napadlo mě, že si založili jeden známý blog, kde vychvalují AMD do nebes a tím ho zesměšňují, ale to asi nebude ono.

Reklama
Reklama