Zpět na článek

Diskuze: Zaklínač 3: Divoký hon – Rozbor hry a nastavení detailů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Dolan
Dolan
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 08:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Samozrejme vďaka za detailný rozbor ale mohli by ste nabudúce otestovať aj GTX770/760? (problém s ovládačmi nežeriem, je to proste nVidia a ak to nebudete stíhať tak vyhodte 290x, tú tu aj tak nemá narozdiel od Keplerov takmer nikto :D )

FanatiXX
FanatiXX
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 5. 2015 08:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dolan Zbytecnost, odecti si vykonostni ekvivalent 780vs770 a mas +- kolik by davala. Keplery sly vykonostne do kytek jakoby mavnutim proutku po vydani řady 9xx, takze to trochu smrdi sabotovanim ze strany NVidie pres ovladace. Protoze zase tak spatne by na tom byt Keplery nemely

VashCZ
VashCZ
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FanatiXX Je to tak. Mám 760ku a je to až moc podezřelá slabota.

FuManchu
FuManchu
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FanatiXX @VashCZ: sabotovaním by som to nenazval, skôr neoptimalizovaním. Kepler je architektúra síce na svoj účel dosť efektívna, ale náročná na optimalizácie ovládačov. GCN je oproti tomu viac ťažkotonážna univerzálna architektúra (ako bolo svojho casu Fermi), ktorá je síce menej efektívna, ale takmer vždy podá aspoň aký-taký výkon. nVidia má teraz na tanieri dve aktívne architektúry a zrejme nestíha (alebo nechce) otimalizovať v krátkom čase pre obe naraz.

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
27. 5. 2015 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavostí je, že hra nevyužívá větší textury než 2K, a díky tomu je i nenáročná na paměť grafické karty.

nieje to najma kvoli gtx970?

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
27. 5. 2015 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skaven321 To fakt dost těžko. Smysl by to dávalo, kdyby ta hra žrala kolem 3,2 GB, ne když žere pod dvě giga.

JaneCk
JaneCk
Level 20 Level 20
27. 5. 2015 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Skvěle rozebráno, díky za článek. Já čekám ještě nějaký týden, než si to všechno "sedne"...

luciferik
luciferik
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 08:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skaven321 samozrejme lebo gtx 970 ma 2gb vram...

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
27. 5. 2015 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luciferik btw, asi len nerozumies pisanemu textu..a vsetci co dali minus takisto
to sa stava...

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
27. 5. 2015 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luciferik nie, ma 3,5 GB, takze keby tam boli 4K textury, bol by problem

luciferik
luciferik
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luciferik @skaven321: lebo ty sa ocividne rozumies 4k textury sa rovna 4gb vram?:D

luciferik
luciferik
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luciferik @skaven321: 780 mali len 3 a nebol problem 970 ma 3.5 a uz je to problem :D este daj tu o zbernici...

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
27. 5. 2015 08:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luciferik @luciferik: ?

wju
wju
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no já furt věřím tomu, že zelení ovladače pro Keplera poladí; po netu se to omílá; jinak by to byla fakt bída :-(
recenze pěkná - díky za ní

Wakizashi
Wakizashi
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tweak pro plynulejší chod s Hairworks je i úprava ini ( převzato z gamernexus): "AMD users who wish to see HairWorks are encouraged to tweak “hairworksAAlevel=” to a lower value in the \bin\config\base\renderer.ini configuration file. Please make a backup first." Tady doporučují snad hodnotu 4+ (původně je 16). Zajímalo by mne, jestli to funguje i se slabšími nvidiemi...

LuFi
LuFi
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě by zajímalo jak je na tom GTX960, dá se s ní hrát na plné detaily na FHD? Kolik to bude mít FPS? Stačí jen 128bit sběrnice?

luciferik
luciferik
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LuFi da ale zalezi ake fps...nechapem co ma kazdy so sbernicou ta karta je urcena na FHD s dakym FXAA nie MSAA 4x,1440p+ a podobne uchylarne

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LuFi To ti řeknu naprosto přesně,

4570+960 1200p hraju vše na medium (protože oproti ultra tam není moc velký rozdíl a raději mám trochu víc fps), jen textury na high, ssao a různé hovadinky zaplé, lod vyplý atd. klasika v průměru zhruba 60fps, můžeš dát všechno na vysoké a fps se skoro nezmění, ale já mám radši rezervu kvůli náročným scénám.
A co máš se 128bit sběrnicí? Na 960 ta hra běží líp, než na některých amd s 384bit, o sběrnici to vůbec není, co na tom pořád proboha někteří nechápete. Jde o celkové řešení čipu.

Mě spíš štve to konzoloidní ovládání, kdy chceš zastavit a on ještě kousek doběhne nebo takový kostrbatý pohyb při otáčení nebo když jdeš tak tam jde někdy cítit trochu microstuttering... ale hrát se to dá, není to tak krásně čisté a hladké jako jiné hry při 60fps, ale s tím člověk nic nenadělá. A s grafikou to nemá co dělat, četl jsem zahraniční fora, kde si na pohyb/ovládání stěžují lidi i s 980 nebo Titanem. Prostě je ta hra tak napsaná, technicky ne uplně dotažená.

ArgCZ
ArgCZ
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč tak ono kdo byl na fyzice ví že zastavit na místě není zrovna přirozený, je tam jistá setrvačnost a ta hra s ní počítá a máš k tomu i animaci, je to schválně že nezaflekuješ vždy na místě stejně jako je naschvál že se kůň nekdy jako by rozmejšlí jestli pojede nebo ne a občas když chceš zastavit tak ještě udělá pár kroků navíc, kdo jezdil někdy na koni tak mu to přijde naopak milý jak si s tím autoři pohráli, jinak já musím říct že patch 1.04 grafickou stránku hry docela změnil i třeba barvy jsou jiný, textury ostřejší a obecně to celé dohromady funguje lépe

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @ArgCZ: Jo patch tomu pomohl, osobně jsem si stáhl ještě upravený settings na barvy a už s tím problém nemám, ta výchozí původní přebarvenost byla odporná.

A k těm pohybům, jasně, že tam musí být nějaká malinká prodleva a nezastaví ti na místě, ale když to srovnám s jinýma hrama z třetí osoby ať už to je GTA 5 nebo Tomb Raider a další co si z poslední doby vybavuju, nebo i SoM třeba, tam to bylo řešeno líp. Tady prostě Geralt jde pomalinku a stejně kousíček doběhne nebo jak to tam je, trošku to tahá oči a působí to tak krkolomě, celkově ten pohyb není tak plynulý jak by měl být když jdeš a "zatáčíš", casual hráčům je to asi jedno, ale já inputlag, různé microstuttery, rozdíly ve fps apod. dost vnímám a uvědomuju si rozdíly mezi tím, jsem zvyklý hrát krásně hladce jemně plynule a to mi tady trochu chybí, neříkám, že se to hrát nedá, kdyby ne, tak tu hru nehraju, ale ovládání/pohyb/kamera není moc ideální z mého pohledu.
Před Z3 jsem dohrál GTA 5 a ten přechod v ovládání byl znatelný, nehledě třeba na menší konzoloidní FOV a Geralta přes půl obrazovky (ještě, že mám 16:10).

ArgCZ
ArgCZ
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @PC-hráč: zkus FPS limiter přes RTSS tím jsem stutter potlačil, zajímavé že ingame FPS limiter tak dobře nefunguje, prostě si zvol hladinu FPS pod kterou nikdy neklesáš.. 40FPS a uvidíš, mě to pomohlo

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zduř pařani,
na youtube jsou již videa napříč sestavama. Zadejte si jen váš typ VGA či procesoru s názvem hry a uvidíte výsledek.
Docela mě překvapilo na čem všem to jde "rozumně" rozchodit. HW nároky jsou tudíž trošku nadnesené.

kalam
kalam
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

článek OK, ale hra technicky moc ne. Když vynechám Hairworks, tak kvalitu hry ovlinují dvě nastavení ve hře a to listoví a textury. Zbytek je úplně jedno, co nastavíte a vypadá to dost podobně. Pak ještě je potřeba povypínat ruzné post-defekty, aby to nevypadalo jako mazanice, stáhnout SweetFX, aby to nevypadalo jako kýč, upravit AF v ovladáčích a člověk může hrát, ale výchozí stav je technický zmetek. Hra vypadá docela dobře v pohybu, ale jak člověk začně zkoumat z blížka, tak zjistí, že opravdu to není nic extra a ani ty nároky neodpovídají výsledné kvalitě.
Dle mého špatná optimalizace. Takovou grafiku by měla rozjet každá karta na 60FPS.

Sasakr
Sasakr
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam SweetFX? Zatím jsem neviděl, že by to s nějakou hrou udělalo něco jinýho, než co si můžu sám poštelovat na monitoru. Na rozdíl od ENB.

kalam
kalam
Level 1 Level 1
28. 5. 2015 00:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sasakr ty neznáš věcí :wink: SweetFX, které obsahuje i GEM, Reshade. Hodně štěští s monitorem pako :lol:

Sasakr
Sasakr
Level 1 Level 1
28. 5. 2015 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sasakr @kalam: Co ty seš zase za potrata?! Já řekl, že jsem to neviděl. Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu faktu, že jsem to neviděl, dá dělat. A nebo bys mi tu mohl postnout nějakej důkaz, já se rád přiučím.

kalam
kalam
Level 1 Level 1
28. 5. 2015 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sasakr @Sasakr: jak říkám, užívej si kalibraci, já si stahnu reshade. Do vidění pako :roll:

kalam
kalam
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam ne každá karta :wink: to jsem napsal blbě, ale určitě vyšší mainstream by s takovou kvalitou neměl mít problém v 60FPS při FullHD. Když ta hra dle mého vypadá dost podobně jako dvojka, tam bylo sice vše vzdálené řešeno pomcí Depth of Filed, ale aspoň jsme neviděli ty rozmázle vzdálené textury, jako jsou ve trojce :)

X-COM
X-COM
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za článek, toto je PCTuning.

teeejay
teeejay
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chválím autora tohoto textu a detailní rozbor!Jen tak dál!

TankGeorge
TankGeorge
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě jsem nic nečetl, ale automaticky klik na komentáře a +0.5... jinak dobrá strategie vydat rozbor raději až po recenzi :D

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Článok super. Viac takýchto by tu bolo treba. Mal by som iba jednu poznámku ohľadom vety

[quote]Jediné, co se opravdu nepodařilo optimalizovat, je přídavný efekt Nvidia HairWorks.[/quote]

Hairworks ako taký beží očividne dobre potom ako sa zníži teselačný faktor. Takže samotná implementácia je dobrá a nedá sa povedať že je neoptimalizovaná. Problém spôsobila zlá konfigurácia Hairworks čo je niečo odlišné ako vychádza z citovanej vety. Vcelku chybné rozhodnutie na implicitné nastavenie teselačného faktoru. Mohli ho dať do nastavení aj spolu s MSAA pre Hairworks a nebol by žiadny problém. Každý by si to nastavil ako potrebuje.

nvkl
nvkl
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja to parim na starickym radeonu 7770 + i5-4590 a bezi to paradne, takze minimalni pozadavky hry jsou trochu mimo (1920x1200 AA/SSAO mid/low detaily) je to snandartni konzolovka rozebehne to kazdej

Hafanana
Hafanana
Level 12 Level 12
27. 5. 2015 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hraju hry s nastavenim tak, aby minimalni fps nesli pod 60. Zaklinac 3 mi v rozliseni 1920x1200 (vse na low) neda vice jak 50fps a dropuje az ke 30fps. GTA V mi jede na high/fxaa na minimalne 60fps a bez problemu. Neverim tomu ze slaby vykon Kepleru v tehle hre je nahoda.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hafanana Tak se podívej na GTA 5 - http://pclab.pl/art57777-16.html podívej se klidně na test bez MSAA, kde 960 drží perfektní minimální fps. Stejně jako v ACU a dalších hrách, kde jsem to porovnával se 770tkou, kterou jsem dřív měl doma a má ji kamarád.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hafanana Tiež si myslím, že to nie je náhoda a dúfam, že sa výkon Keplerov výrazne zlepší s novými ovládačmi kde má byť práve toto riešené. Tak isto som nespokojný s výkonom GTX780. Je nás veľa a snáď dosť na to, aby sa problém riešil.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co furt máte s tím Keplerem? Vždyť 770 má výkon jako 280X v té hře, to je ok snad ne?

960 respektive 9xx jsou rychlejší, protože architektura Maxwell má vylepšené počítání teselace (mimo jiné), proto v novějších hrách budou rozdíly větší a i ve starších drží často lepší minimální fps. Prostě to tak je, chápu, že pro některé je těžké to pochopit a radši budou jak nýmandi pořád řešit šířku sběrnice, ale realitu tím nezměníte.

960 je parádní karta za ty prachy, tvrdím to od začátku, doma mi prošly 3 kusy a jedna mi zůstala v PC, vím o čem mluvím. Skvělá střední třída s fantastickými provozními vlastnostmi.

Semik
Semik
Level 47 Level 47
27. 5. 2015 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Možno ma, ale na 770ku to jaksi nestači, takže problem bude niekde inde.

Porovnanie Teselacie 960 vs 770 a kopou dalších ->
[url]http://cdn3.wccftech.com/wp-content/uploads/2015/05/NVIDIA-vs-AMD-Tessellation_TechReport.gif[/url]

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Všetko by bolo v poriadku vo Witcherovi 3 keby mieru teselácie Hairworks dali do nastavení. Nevidím dôvod mať na GTX780 zlý framerate keď to pri minimálnej strate kvality môže ísť 2 krát rýchlešie (pri teselačnom faktore 16x namiesto 64x). Nič viac od toho nepotrebujem a bol by som v pohode keby toto NVIDIA v ovládačoch poriešila.

cantre
cantre
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kurzové sázení, velmi spolehlivé informace :

http://salveto.blogspot.cz/

luke777
luke777
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.videacesky.cz/ostatni-zabavna-videa/conan-recenzuje-hru-zaklinac-3-divoky-hon

cameroncz
cameroncz
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem jediný, komu se TressFX líbilo řadově více než HairWorks?

Wakizashi
Wakizashi
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cameroncz Nikoliv. Na Laře mi to opravdu přišlo mnohem hezčí, propracovanější a možná, že i méně náročné na výkon. TressFX třeba na gtx960 je v TR úplně v pořádku.

7R7
7R7
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wakizashi A t si nepamätáš ako to bolo keď to vyšlo, však to zobralo skoro polovicu výkonu grafickej karty a to použili len na Laru a ešte to bolo úplne nerealistické.
Porovnávať by sa dalo iba ak by TressFX rendroval ja larinho bobra :D

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
28. 5. 2015 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wakizashi @7R7: peticia hracov so starsimi kartami od nvidie a hracov s amd kartami

http://wccftech.com/cd-projekt-red-petitioned-amd-tressfx-witcher-3/

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
28. 5. 2015 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wakizashi @skaven321: Nie je dôvod na použitie TressFX vo Witcherovi. Hairworks je fajn. So sníženým teselačným faktorom nemá problém. Stavím sa, že táto petícia vznikla na pozadí akurát ako forma marketingu. Síce stavia na chybe NVIDII a CD Projektu s implicitným nastavením Haorworks, ale nie je dôvod použiť na to isté 2 rozdielne technológie. Toto nie je antialiasing. Bolo by potrebné prekopať viaceré modely postáv či zvierat, ktoré využívajú Hairworks a to je podľa mňa už nerealizovalné vzhľadom na áklady, ktoré by to mohlo predstavovať.

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
28. 5. 2015 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wakizashi @mareknr: marek, mne prides ako pr nvidie, co je ok, ale to len daj oficialne vediet :)

zmysel tressfx ma, ma podla testov nizsiu latenciu.. a ak by tu implementaciu zafinancovala amd(viem ze to je dost nerealne), nepoviem ani makke f
nechapem minuskarov, co je zle ak by tam boli 2 technologie a kazdy by si zapol to, co mu vyhovuje viac

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
28. 5. 2015 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wakizashi @skaven321: Nie som PR NVIDIe. Pracujem ale v oblasti vývoja SW. Prešiel som si fázu programovania, testingu až po terajšiu analýzu (na biznis úrovni, nie architektúry). S NVIDIiou som nikdy nespolupracoval (pracujem úplne v inej oblasti)a ani som nikoho kto v tejto firme pracuje nikdy nestretol. :-)
Ako hobby si sam pre seba programujem nieco ako object viewer na ktorom sa učím DX11 (samozrejme gro aplikácie je programované v C/C++). Vychádza to aj z toho, že som vyštudoval počítačovú grafiku. Tak čo to o tejto oblasti viem. Ak by bol záujem vedel by som odoručiť pár kníh ktoré mi slúžia ako zdroj informácií pre programovanie. Dá sa v nich nájsť kopec zaujímavostí vrátane toho z čoho sa skladá moderný herný engine a ako funguje.
Inak proti TressFX nič nemám. Keby hra na ňom zakladala od začiatku, reagoval by som rovnako na prípadnú petíciu za použitie Hairworks. TressFX som zatiaľ videl v praxy iba v Tomb Raiderovi, takže nepoznám jeho súčasnú implementáciu. Pýtam sa preto aké testy hovoria o nižšej latencii? Rád by som videl nejaké zrovnanie v hre, ktorá by TressFX využívala v rovnakej miere ako teraz Witcher rieši Hairworks. Pokiaľ si pamätám, tak kvôli vlasom jednej postavyboplo vtedy potrebných zhruba do 30% výkonu. Ešte aj teraz s GTX780 cítim značný pokles hlavne v prípadoch, keď je hlava Lary blízko ku kamere. Čím bližšie, tým horšie. Čo je samozrejme v pohode. Vo Witcherovi 3 je Hairworks využívaný vo väčšej miere a tomu zodpovedajú aj poklesy výkonu. Ak pominieme ten nešťastný vysoký teselačný faktor, ktorý by sa mal rozhodne dať používateľsky nastaviť. Ak je nižší, nie je problém ani so staršími GPU od NVIDIe a ani s grafikami AMD (s výnimkou Tongy, ktorá ide dobre aj teraz). Kvôli nižším teoretickým latenciám to naozaj nestojí za to. Bolo by treba TressFX zakomponovať do engine-u hry, zariadiť zmeny u všetkých actorov, ktorý ho majú používať a toto všetko postupne zoptimalizovať a testovať. To sú mesiace práce. A úprimne väčšine tých čo tú petíciu podpíšu vadí iba to, že je Hairworks spjatý s NVIDIou a vôbec neriešia jeho funkčnosť. Naozaj nevidím za súčasnej situácii zmysel dnes do tejto hry zapracovávať TressFX. Dokonca AMD používatelia si môžu zmeniť teselačný faktor na aký chcú, čím majú výhodu oproti NV userom. Vďaka tomu si pekne navýšia framerate, ktorý potom ani tak divoko neskáče. Mne s GTX780 momentálne skáče framerate od 27 FPS do 40 s občasnými poklesmi až k 22. No a to sa mi samozrejme nepáči. Ak to má byť iba kvôli nevhodne zvolenému teselačnému faktoru.

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
28. 5. 2015 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wakizashi @mareknr: nechcem obhajovat tressfx, v lare bola pouzita verzia 1.0, v novom deus ex ma byt pouzita verzia 3.0. podla vsetkeho len na vlasy, zvierat tam asi vela nebude

uvidime a porovname :)

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
28. 5. 2015 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wakizashi @mareknr: [quote]Ešte aj teraz s GTX780 cítim značný pokles hlavne v prípadoch, keď je hlava Lary blízko ku kamere. Čím bližšie, tým horšie. Čo je samozrejme v pohode.[/quote]

Týmto bolo myslené, že je také správanie pochopiteľné kvôli vyššiemu LOD.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
27. 5. 2015 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"je tím hlavním vyníkem výraznějšího"

Au au au..

Normálně nejsem grammar nazi, ale tohle bylo moc. :D

Jinak výkon rozebraný dobře, akorát hra měla "pomoci" od nVidie až příliš zřejmě.. :(

Aros
Aros
Level 1 Level 1
28. 5. 2015 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote]Hardware kurzoru[/quote]
No tak to se překladatelé zase jednou vytáhli...

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
28. 5. 2015 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S haierworks mi vlci připadaj jak hipíci z 60. let. :D

PS: Nešlo by udělat aby porovnávací obrázky (po najetí myši se změní nastavení) fungovaly i ve vyššim rozlišení nebo aspoň ve většim náhledu?

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
28. 5. 2015 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 PS: Mam 1GB grafiku a textury mi jednou v pohodě na střední a vypadá to o dost líp než na nižší. Ale využití paměti už atakuje 1000 MB tak nevim jestli mi to nepadne v ňáký náročnější scéně. Zatim nemam problém. Ale když je dam na vysoký tak už mi hra padá pro nedostatek VRAM.

Aros
Aros
Level 1 Level 1
28. 5. 2015 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote]Jediné, co se opravdu nepodařilo optimalizovat, je přídavný efekt Nvidia HairWorks. Ten dělá hlavně problémy na AMD grafických kartách, kde sráží výkon velmi výrazně. Jak jste ale mohli vidět díky našemu testu, na grafické kartě AMD jej můžete naštěstí mírně ošidit. Efekt je tak náročný hlavně z důvodu, že používá vysoký tesselační faktor. Zbytek hry využívá maximálně tesselační faktor 16×, ale na samotném HairWorks je využita úroveň 32×.[/quote]

Právě že se ta optimalizace povedla. Přesně toho se snažili v nVidii (která na grafice ve Witcherovi spolupracovala) dosáhnout. Najít nastavení, které bude ještě jakštakš použitelné na nVidiáckých kartách ale nepoužitelné na Radeonech.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
28. 5. 2015 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lol prej dobrá optimalizace. Grafika úrovně Two Worlds 2 a je potřeba dnešní high-end. :lol:

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
29. 5. 2015 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.Lolendo Si toho Zaklínače zahraj a uvidíš že grafika je uplně jinde než Two Worlds II. Se koukni třeba na postavy jak jsou v TW placatý a nejsou na zbrojích vidět žádný výstupky a tak... jak kdyby všechno řešili jenom přes bump mapy. Naproti tomu v Zaklínači je většina těhle věcí opravdu vymodelovaná, ne že to řeší jenom bump mapping textur.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
29. 5. 2015 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 Ale co mi pije krev je ta kontrastní grafika. Chtělo by to trochu stáhnout kontrast, bolej mě z toho někdy oči.

GERHART
GERHART
Level 1 Level 1
29. 5. 2015 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý Večer,
Prosím vás je možne spustiť hru keď PC nesplňuje minimálne požiadavky,
pretože klikneme a nič sa nedeje, nejde to spustiť, instalace prebehla dobre ?

Ešte druha otázka pre priateľa suseda
Na jeho Windows 8 hra seka poriaďne aj na najnižších možných nastaveniach , pričom jeho PC je výkonne a spĺňa všetky požiadavky
Je to problem Windows 8 ?

Vopred ďakujeme za odpoveď, prajeme pozitívny herný zážitok budúcej hernej legendy ktorá musí dozrieť ako víno, Všetko dobre...

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
29. 5. 2015 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GERHART To neni problém Windows 8. Asi evidentně požadavky nesplňuje. Na to aby ta hra jela aspoň trochu slušně je potřeba aspoň GTX960 a ňákej základní čtyřjádrák.

GERHART
GERHART
Level 1 Level 1
29. 5. 2015 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 Diky za odpoveď

certes
certes
Level 1 Level 1
31. 5. 2015 03:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

i5-2500k, 8 GB RAM, GTX970
Tak jsem došel do Oxenfurtu, hra mi shodila Aero a systém opět hlásí nedostatek paměti, přitom nastaveny mám pouze vysoké detaily.
Co se bude dít až budu v daleko větším Novigradu si netroufám odhadovat. Tak nevím co teď. Má smysl si pořídit za 5 stovek 200 MB/s flešku pro ReadyBoost, nebude tato fičůrka brzdit SSD ? A nebo mám risknout vytvořit stránkovací soubor na SSD ?
Ram moduly rozšířit nemůžu, překáží jim větráček chladiče. Jo a mám tam ten spec. ovladač nVIDIE.

Dolan
Dolan
Level 1 Level 1
9. 6. 2015 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@certes Nebude to niečím iným? Mne hra totiž nezaberie viac ako 3-4 GB, ani so systémom to neprekročí 8. Ževraj to je len 32 bitová hra btw.

Skôr to môže byť tá skríplená pamäť... naskôr skontroluj vyťaženie cez rivatuner a až potom vyhadzuj peniaze za niečo čo nepotrebuješ.

nameless1
nameless1
Level 1 Level 1
3. 6. 2015 07:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U Zaklínače 3 mě fakt pobavilo, jak, když už to bylo z pozdějších videí a obrázků jasně patrné, že grafika není nic špičkového, se redakce (nejen tato) stále držely hype a dojmů způsobeným úplně jiným enginem a psaly, jak je ta grafika neuvěřitelná, top a podobně.
V diskusích pod články už byly většinou příspěvky realistické.

Reklama
Reklama