Zpět na článek

Diskuze: Zaklínač 3: Divoký Hon – to už tu dlouho nebylo (a nebude)

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

VaxMarkus
VaxMarkus
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 07:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hraju už roky, ale tohle je pro mně 10/10 doporučuji všem a v češtině je to boží.

Dundee64
Dundee64
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím jak ostatní, ale já bych raději viděl vliv nastavení na hru, než tuhle "klasickou" recenzi. Obzvlášť co se týče AMD karet.

FuManchu
FuManchu
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dundee64 Hra sa este doladuje a ovladace zrejme prinesu.

Zatial jediny clanok na niektorej renomovanej stranke:

http://www.techspot.com/review/1006-the-witcher-3-benchmarks/

vyzera, ze na AMD ide hra OK podla ocakavania a najvacsi zrut vykonu na kartach bez rozdielu je nVidia HairWorks. Po vypnuti HairWorks ide hra celkom v pohode.

FuManchu
FuManchu
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FuManchu dalsi clanok:

http://www.guru3d.com/articles_pages/the_witcher_3_graphics_performance_review,5.html

FuManchu
FuManchu
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FuManchu nVidia Hairworks cisla:

GTX 980 1080p ultra
min fps/priemer
Hairworks on: 28/56 off: 63/76

R9 290 1080p ultra
on: 18/36 off: 54/63 !!!

GTX 780 1080p ultra
on: 16/36 off: 41/49 !!!

Zasa mozno vidiet, ze hra je optimalizovana na Maxwell a Kepler a AMD idu horsie. Po Project Cars dalsi nVidia Gameworks titul kde sa to stalo, dalsi ocakavam Arkham Knight s podobnymi problemami. Ked sa Gameworks vypne, zrazu hra bezi ako ma aj na starsich kartach. Zaujimave...

humik
humik
Level 23 Level 23
25. 5. 2015 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FuManchu @FuManchu: a co si budem povídat, opticky to jejich gameworks na to kolik to žere výkonu nic moc nepředvádí....

FuManchu
FuManchu
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FuManchu @humik: S Hairworks je problem, ze nVidia tam napchala brutalne vysoku teselaciu, ako ma v Gameworks vo zvyku, lebo jej kartam sedi lepsie (Maxwellu obzvlast). Prakticky dopad na kvalitu obrazu to ma minimalny. Dobre by mala sediet aj Radeon 285, ktora ma silnu teselaciu. AMD ma v ovladacoch moznost nastavenia faktoru teselacie, ktory by mal v tejto hre zlepsit vykon pri zachovani dobrej kvality. Overene to ale nemam, AMD to len odporuca nastavit. nVidia ovladace taku moznost myslim nemaju (AMD ju tam dalo myslim v casoch 5000-6000 serii aby vyrovnali slabsiu teselaciu svojich kariet oproti nVidii).

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FuManchu @humik: Hairworks je stejně na p... jako TreeFX, nemají si co vyčítat.

humik
humik
Level 23 Level 23
25. 5. 2015 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FuManchu @PC-hráč: to nepopírám... já jen teď narážím na ty oslavné chorály NV jak gameworks tohle a támhleto...

luciferik
luciferik
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FuManchu @PC-hráč: az nato ze hairworks je na vsetkom zatial co amd verzia az na jednej postave...

Jerrow
Jerrow
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 5. 2015 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FuManchu @luciferik: Tohle ale není problém té technologie, ale vývojářů hry. V Tomb Raiderovi to použili pouze na Laru a ještě na to upozorňovali, tady je to na všem co má srst/vlasy...

humik
humik
Level 23 Level 23
25. 5. 2015 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FuManchu @Jerrow: a jako bonus to na GPU konkurence skoro nejede použitelně :D idkyž ono to moc nejede ani u NV, co jsem tak početl kolem...

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
25. 5. 2015 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FuManchu @humik: Jo to je tak nějak ten problém, ne že to nejede konkurenci, ale ono to nejede nikde. :D

luciferik
luciferik
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FuManchu @humik: lebo to tressfx slo uznasne na nv karte som to hral na 660ti 60fps na max zapol som vlasi a dropy k 30 zatial co na shitnom radeone 6950 to slo pohode takze si mozu podat ruky v optimalizaciach...

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 08:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dundee64 Aktuálně AMD i nVidia makají na nových ovladačích, ještě bych spíš s testováním výkonu počkal do jejich vydání.
U AMD a nVidia 7xx by to mělo prý přinést hodně velké zvýšení výkonu v oblasti teselace.

Arc
Arc
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoeBlack U AMD se dá zvýšit výkon snížením tesselačního faktoru který Nvidia zas a znova přestřelila (ehm... Crysis 2).

Tuším že se to u Nvidia udělat nedá, alespoň ne přes standardní Control Panel, což je škoda.

Celkově mám se zaklínačem jen dva problémy: strašné ovládání na klávesnici a viditelné mikrotrhání obrazu při vypnutém Motion Bluru přičemž AVG FPS jsou stabilní.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 08:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoeBlack Jaké teselace proboha, vždyť tu hru nejspíš kvůli novým lowzolím (když se zjistilo, že nejsou tak silné jak se čekalo) totálně ojebali, po technické stránce ta hra je slušný paskvil, medium=ultra, špatné ovládání/pohyb, microstutter jde cítit i při 60fps, inputlag.. hnus. Nehledě na tu aféru s lhaním, polovina hráčů si stahuje settings na úpravu barev atd. Těch věcí je až moc na takovou hru.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
25. 5. 2015 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoeBlack @Arc: Mám dojem (možná jen dojem), že to jde upravit mírným porýpáním se v nastavení hry přímo.. (klasické úpravy v texťáku).

Dle toho co sem viděl, tak tohle bude zase jeden z těch titulů, kde je půlka zážitku vyladit nastavení tak, aby to současně vypadalo dobře a aspoň trošku jelo. :D

Jinak dost smutný je rozdíl z těch pre-release verzí a finální. Vypadat to jako v těch pre-release, tak fakt PC master race. Takhle je to spíš master rice..

bmr
bmr
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoeBlack @PC-hráč: ač s PC-hráčem v 99,9% názorů nesouhlasím, tady má naprostou pravdu. 9/10 maximálně

Lukyz
Lukyz
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoeBlack @PC-hráč: Ty jsi opravdu hustej LV, jak stíháš hejtovat Zaklínače na všech webech? :shock:

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoeBlack @bmr: "9/10 maximálně" prosímtě co je to za blud tohle ? 2/10 minimálně ! :D

Já neřeším hru jako takovou, ta je dobrá, ale technická stránka je trošku podělaná, to fakt někteří necítí to divné konzoloidní ovládání a zpoždění pohybu? :)

Nehledě na to, že kamera je totálně špatně na myši, ovládáš tím jen kameru, takže jdeš, chceš změnit směr plynule jako v každé jiné normální hře a tady jen otočíš kamerou a chuj jde pořád rovně.. v té hře je tady takových blbostí víc.

humik
humik
Level 23 Level 23
25. 5. 2015 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoeBlack @Lukyz: ještě jsem od něj čekal příspěvek o AMD .. ušetřil mě, zatím ;-)

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoeBlack @PC-hráč: Oprava: s tou kamerou jsem to ve spěchu bez přemýšlení napsal špatně, ale kdo chápe, tak chápe jak to myslím.

luciferik
luciferik
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoeBlack @PC-hráč: ja som praveze rad ze to cele spravili na ovladanie cez gamepad podobne hry by som ani inak nehral asi ako hrat fifu na kb...

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoeBlack @humik: ... tak sis ho tu napsal sám co :)

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoeBlack @luciferik: Já jsem náročnější hráč nebo spíš nenechám si tak lehce vnutit, že "tohle je ok, tohle stačí".

Analogový pomalý nepřesný pohyb na páčkovači mi nikdy nevyhovoval, dokážu s tím hrát hry kde to nevadí jako je Mortal Kombat, Fifa, plošinovky, ale doomovky nebo i tyhle hry z třetí osoby, to je děs. Dohrál jsem na tom poprve Dead Space 2, když jsem to pak jel znovu klasicky na kl+m uplně jiný zážitek.

Protože nejsi pomalým ovládáním svázaný, tak se soutředíš víc na hru samotnou co se děje, s páčkovačem než se člověk jen otočí na místě, to je děs, nehledě na nemožnost ovládat směr a pohyb kamery v jednom čase atd.

Páčkovače jsou pro casual lamy, dobrý hráč si vždycky vezme kl+m.

humik
humik
Level 23 Level 23
25. 5. 2015 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoeBlack @PC-hráč: nj tak když na mě nemyslíš :D cítím se uražen 8)

luciferik
luciferik
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoeBlack @PC-hráč: a kde preboha potrebujes vo witcherovy presne mierenie ked je to 2 tlacidkova hra max hadzes granaty kusa ma autoaim.. nato presne staci gamepad..nevravim ze vsetci musia hrat na gamepade ale tak proste je to taka hra to je ako stazovat sa ze auta sa hraju zle na klavesnici :D da sa to ale neni to nato robene...

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoeBlack @luciferik: To není jen o soubojích, to je o svobodě pohybu, myš je tisíckrát rychlejší a přesnější, tak jak v realu se během chvilky podívám kam chci a udělám s postavou pohyb jaký chci, mnohem víc se do toho tak vžiju, protože nejsem omezený páčkovačem. Zkus si v realu 5 minut pomalinku hýbat hlavou jak s analogem a chodit tak třeba, to je hrůza :)

Mně mnohem víc vyhovuje svobodnější a intuitivnější ovládání, chci se otočit pomalu otočím se pomalu, chci rychle, tak rychle atd. Nehledě na to, že s analogovýma páčkama jsi odsouzený ke stupidnímu poťukávání.

Chápu, že dnešním lamičkám to možná stačí, ale já jsem ze staré školy, kdy se hry jako Quake, Unreal tournament apod. valily na uplně jiném levelu, když dnes vidíš ty děcka jak hrají Battlefield s páčkovačem jak nejsou schopni udělat rychlý pohyb a přesně vystřelit, natož u toho myslet, to je hrůza :D

Pravdu máš v tom, že u Zaklínače jsou ty souboje takové slabší, tam je skoro jedno na čem to hraješ jako tak při boji. Shadow of Mordor byl co se soubojů týče lepší.

:twisted:

luciferik
luciferik
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoeBlack @PC-hráč: ved ja sa s tebou nehadam len vravim ze ta hra je pomala tak sa to hra dobre na gamepade...nechapem co to ma s quakom alebo ut co je upne ina hra..

luciferik
luciferik
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak oproti dnesnym hram je to 11/10 a top hra za posledne roky keby sa to ma zobrat kriticky tak je to 7-8/10 kedze oproti w2 to herne a graficky moc skok neni. Hlavne kombat system je celkom onicom a pocase nudi lebo geralt ma v zasobe par animacii ktore robi dokola napr taky batman je v tomto uplne inde...tak ci onak je to hra v ktorej sa da stravit desiatky hodin aj pri svojich chybach..

Mari0
Mari0
Level 1 Level 1
2. 6. 2015 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luciferik tak si zmen obtiznost a ten boj je zase uplne jinde. Nebudes vedet co driv vychlastat

rbclass
rbclass
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luciferik ako vypnes teselaciu cez konzolu prosim ta ?

SitStay
SitStay
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přiznám se, že po grafické stránce jsem byl dosti zklamán. Hra není ošklivá, ale pokud porovnáme například vegetaci ve Witcherovi 2 a tady, tak W3 prohrál na plné čáře. Na druhou stranu, zpracování postav a monster se mi zdá lepší zde a soubojový systém mi zatím vcelku vyhovuje, i když jsem nahrál zatím jen pár hodin. Tráva i stromy vypadá občas velmi úsměvně, pokud je porovnáme se zpracováním například zaklínače. Geralt je dosti propracovaný (real-time bradka mě opravdu dostala) a pak vidíte na zemi trávu, která vypadá že je složená z 2-4 textur hozených přes sebe a stromy, které v jemném vánku vypadají, (jak prohlásil jeden můj známý) jako by měly epileptický záchvat. Hru hraji na ultra na GTX970 a technologii, kterou bych chtěl vypíchnout, je NVIDIA Hairworks (také Fur Tech). Vlasy i srst na zvířatech vypadá opravdu velmi dobře. Na oplátku proti mé srsti mi je, že pokud porovnám LOW vs ULTRA nastavení, tak až takový rozdíl nevidím. Vyhlazování téměř nepostřehnu a například tessalace v nastavení není vůbec (Viva konzole). Více kostrbaté to sice na pohled je, ale čekal jsem větší wow efekt.

TL;DR

Hra je to poutavá a příběh vyvažuje občasné nedostatky vizuální stránky. Zatím můžu s klidným svědomím říci, že těch peněz na steamu nelituji. Při hraní se bavím a to je podle mě to hlavní 8)

rbclass
rbclass
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SitStay ako vypnes teselaciu cez konzolu prosim ta ?

Aros
Aros
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SitStay Jo no, s tím větrem máš pravdu. Ačkoliv to dělá dobrou atmošku (i v těch sluchátkách je to dobrý fukar), tak to odhaluje spoustu chybiček. Například když jste někde uvnitř a venku je silný vítr tak ta vegetace zasahuje i do těch interiérů, tím jako moc ji to ohýbá. Další podivná věc je třeba i to, že Geraltovi vlají vlasy (mám zapnutý Hairworks) i v interiérech když venku fouká vítr.

M4r1hu4n3
M4r1hu4n3
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vážně bych si někdy přál abych od tu od Lucky viděl její recenzi a ne jen opakování toho co bylo řečeno nebo napsáno jinde. Ta "inspirace" je až moc nápadná.

Aros
Aros
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M4r1hu4n3 Navíc týden pozdě.

humik
humik
Level 23 Level 23
25. 5. 2015 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aros tak těch sto hodin neodpaří jen tak ne ;-)

iks
iks
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A test výkonu je proboha kde ? Tohle si strčte do...

dajan
dajan
Level 3 Level 3
25. 5. 2015 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@iks [url]
http://www.techspot.com/review/1006-the-witcher-3-benchmarks/page4.html

http://www.guru3d.com/articles_pages/the_witcher_3_graphics_performance_review,5.html

http://www.techpowerup.com/reviews/Performance_Analysis/The_Witcher_3/3.html
[/url]

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Velke ceny" maji byt "velke slevy".
"Sejmuti hlavy" je blabol v cestine nepouzivany. Obzvlast kdyz toho panacka ve skutecnosti uplne obycejne povesi.

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
25. 5. 2015 23:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mám dojem, že by tu měli přidat hvězdičky do plusu, protože pak nebvím, jestli je GTA V10/10 a Withcer 3 11/10 nebo naopak. Jak se v tom má pak obyčejný šlověk vyznat? :D

Reklama
Reklama