Zpět na článek

Diskuze: Zamyšlení se nad žánrem FPS: úpadek nebo přirozená evoluce?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím, že poslední důstojnou fps je zatím bad company 2, otevřene prostředí, osady a alternanivní cesty. Široká škála povolání a ucházející grafické zpracování. Singl byl slabší, ale aspoň oživení od stálého COD.
- D3VL3R

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
10. 11. 2010 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel A aby som nezabudol - moja srdcovka Borderlands - tiez celkom pekne vyriesene otvorene prostredie, na styl Fallout 3.

midlan
midlan
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle platí možná tak pro single player. Hraju CoD2 asi 2 roky, a teprve teď mi dochází jak jsou ty multiplayer mapy promakané. Ty škvírky, kterými je vidět na plant, nebo možnost hodit granát někam naprosto přesně a všechno ostatní... Ale co, to byste to museli vidět a hrát.

niemand
niemand
Level 23 Level 23
10. 11. 2010 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak řekl číšník ve filmu Dědictví aneb ku.... "Nová doba".
Sice tam mluvil v jiné souvislosti, ale je nová doba, tvůrci se ženou za penězi a tak honem honem vydat nějakou hru. Když nějakou hru oznámí, tak hráči ji honem honem chtějí a tak není čas na to, vytvářet nějaký velký úrovně, kde by byly alespoň 2 - 3 možnosti splnění.

Než vyšel první Crysis, tak jsem někde četl, že by se měl odehrávat na jednom velkém ostrově s možností volného pohybu atd. atd. Ano, hra se odehrává na jednom velkém ostrově (kdo zkoušel otevřít všechny mapy v Sandboxu, tak pochopí), bohužel ale hra byla nakonec rozdělena na několik částí a defakto jak je nahoře ten obrázek vpravo, tak to taky je u Crysis.

Myslim si, že tvůrci na to mají, vytvořit něco takového, jenže by to stálo hodně a trvalo déle, takže radši místo toho, aby vyvýjeli jednu takovou hru, vydají dvě a je to. Money se hrnou a vo tom to je.

VaVa-CZ
VaVa-CZ
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=D3VL3R]Myslím, že poslední důstojnou fps je zatím bad company 2, otevřene prostředí, osady a alternanivní cesty. Široká škála povolání a ucházející grafické zpracování. Singl byl slabší, ale aspoň oživení od stálého COD.[/quote]
Absolutně souhlasím s tím Bad Company 2.
Vzpomínám třeba na starý povedený první heretic a další. Dnešní FPS ala CoD? Nic mě nenutí to dohrát, sice to dohraju, ale dřívější FPS mě přímo nutili to hrát, protože byly zábavné, dnes se každý žene za penězi, každý chce, aby ta a ta hra vyšla co nejdříve.

Pokud někdo znáte Nexus: The Jupiter Incident, sice to není FPS, ale hra je to úžasná, máte několik možností splnění u několika her, ovládání je primitivní, intuitivní, sice tam jde v podstatě jen o rozdávání příkazů typu útoč, zrychly, uteč, ... lodím, ale i tak je to chytlavé, škoda že nevyšel druhý díl :(:(:(:( Tato hra, i když ne tolik známá a oblíbená je SUPROVÁ oproti dnešním brakům, tedy FPS...

zayl
zayl
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, dnesni hry a to vsechny jsou celkem trapne, lehke, je to delane na decka, ktery cchou akci, acki ackci jako je v CoD: MW2...

shipo
shipo
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zayl Singl "Call of Duty: Modern Warfare 2" mě alespoň jednou bavil(ale dost mě vadilo že třeba na letišti nebo na konci nešlo uhnout ani o milimetr). Krom multiplayeru jsem naposledy singl FPS desing obdivoval v roce 2004 u hry "The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay"(k dosažení cíle jsem využíval různé cesty a techniky).
Hlavní problém tunelovosti dnešních her je hlavně náročná grafika(to co se draze vymodeluje, musí být za každou cenu vidět).

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No vsak od volneho pohybu zde pak byl Far Cry 2, ktery sice byl po urcite dobe monotonni, ale na volnosti to neubiralo.

Neverwinter
Neverwinter
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel autor to krasne vystihol a vo vsetkom ma pravdu.posledna poriadna FPS co som hral bol asi crysis a co sa far cry 2 tyka tak tam bola volnost len v uvodzovkach pretoze napriek velkej mape bol hrac nuteny ist po cestach a nemohol si to strihnut cez dzunglu alebo kopec lebo inak by nenatrafil na tie respawnuuce sa hliadky s takou volnostou mozu ist do prdele

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Neverwinter Tak to nevim o cem mluvis, ve Far Cry 2 nebylo nutne vylozene cekat na respawnujici se hlidky, castokrat bylo mozne prave tyhle hlidky obejit, samozrejme problem byl, ze tam casto nebyla dzungle uplne volna, ale byla tam nekde skala, reka, propast, most apod. a hlidky byly v podstate na kazdem rohu, ale porad je to volnost, oproti naskriptovanemu koridoru je to nebe a dudy. Tim tu nechci rict, ze byl Far Cry 2 nejak skvely a uzasny, jen ze i nove hry nejsou nutne koridorovky.

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Neverwinter @Solitary: Far Cry 2 sice koridorovka nebyla, ale možnosti obejití respawnujících hlídek byly minimální a celkově mě ta nutnost cestou k úkolu postřílet tři pětice žoldáků značně iritovala, imho to celou hru pokazilo, víc než koridor mi vadí "nesmyslný" respawn nepřátel. Na co jsem si u nových her zvyknul, i když to je pro lamy je regenerace aka autoheal, naopak checkpointy nemám rád. Takže nepřekvapí, že mou oblíbenou hrou poslední doby je Crysis, sice má checkpointy a autosave, ale zároveň umožňuje quicksave kdykoli a kdekoli, což by měla umět každá PC hra.

hotel007
hotel007
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jojo, taky jsem si nedávno nainstaloval dosbox - M602 a hurá na Duke Nuken 3D, Doom, Transport tycoon,.... Lepší jak všechny nový FPS v jednom... Nejraději bych, kdyby někdo věděl o něčem podobném jako je transport tycoon, ale v novém kabátku, ale se zachovanou hratelností atd. :)

x3m
x3m
Level 1 Level 1
11. 11. 2010 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hotel007 Vyskusaj Locomotion. Je to vlastne TTD v novej grafike a s par vylepseniami.

zumik31
zumik31
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hotel007 A co takhle OpenTTD? Hratelnost je úplně špičková. Grafika je sice pořád stejná (trošku vylepšená), ale jinak je ta hra uplně někde jinde. Silně pochybuju, že by někdo mohl vydat podobnou hru na takové úrovni. Na koleji hrajeme pouze OpenTTD, nic nás tak nebaví :-).

PS je tam skvělý multiplayer a s tím dostává hra uplně nový rozměr.

RanDoMize
RanDoMize
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zumik31 Že je grafika stejná, to dělá právě geniálním, ta už být lepší ani nemůže, vlastně může, dají se nastavit moderní rozlišení a grafika podle toho škáluje!!! Geniálním pak na tom právě je to spojení staré grafiky s novými rozlišeními. Schválně zkuste na velkém monitoru, to je přehled... :)))

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
11. 11. 2010 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zumik31 @RanDoMize: jjj OpenTTD :)) muhehe

Mnau
Mnau
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hotel007 aaaaa Transport Tycoon ani mi to nepripominej, pamatuju si jak to tenkrat hodne dlouho mel jeden kamos a my zbyly jsme po něm škemrali aby nam to ukazal a nechal nas chvilku zahrat :D letadylka, auticka a lodicky rulezz :P

adamiskos
adamiskos
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Absolutně nejvíc mi vadí ty části her, kdy je hráči "souzeno" prohrát a hráč to nemůže změnit. Např. scéna ve vězení v Mafii II bojujete s jedním týpkem, ale vyhrát nemůžete. :x :evil:

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@adamiskos To nemám rád, v takových situacích (ne zrovna v Mafii) jsem hru asi padesátkrát restartoval, třikrát restartoval počítač a neměl jsem daleko abych klávesnici omlátil o stůl... pka jsem se kouknul na návod a zjistil, že musím umřít, takže mé ukládání, kdy jsem vyplýtval všechny granáty, polovinu lékárniček a náboje do všech lepších zbraní a zabil desítky nepřátel bylo k ničemu...

adamiskos
adamiskos
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Neverwinter]autor to krasne vystihol a vo vsetkom ma pravdu.posledna poriadna FPS co som hral bol asi crysis a co sa far cry 2 tyka tak tam bola volnost len v uvodzovkach pretoze napriek velkej mape bol hrac nuteny ist po cestach a nemohol si to strihnut cez dzunglu alebo kopec lebo inak by nenatrafil na tie respawnuuce sa hliadky s takou volnostou mozu ist do prdele[/quote]

Myslím že se chystá něco jako nástupce TT s názvem Cities in Motion.

Lofy
Lofy
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja si mysim ze nebude dlho trvat a da sa do kopy nejak partia ludi, fanusikov kt bavi napr udk a vymania nas zo stereotypu.
Teda aspon dufam... Keby ne mozno to napadne nejaky zacinajuci dev team.

callisto
callisto
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 11. 2010 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle meho nazoru je problem, ze ted hraje na PC o hodne vic lidi a HC hraci jsou jen mizive procento. Chtel bych videt kolik lidi co ted hraji COD by si daly DooM2 na na ultra violence.... O final a ultimate ani nemluve.... Staci se podivat na tomb raidery. Clovek vleze do mistnosti a kamera mu ukaze kudy jit, zadny hledani. Pokud budou tvorit 90 procent hracu 10 lete americke lamky, lepsi to bohuzel nebude:///////////

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@callisto Tomb Raidery jsem na hodně dlouho vynechal v době, kdy Lara zapomněla couvat a začala místo toho běžet směrem k hráči. Jinak můj nejoblíbenější díl je dvojka, dohrál jsem jej několikrát a pamatuji si, kolik času jsem strávil hledáním všech secretů (draků).

dajan
dajan
Level 3 Level 3
10. 11. 2010 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V zasade su vlastne dva typy FPS, koridorova alebo labyrintova. Dnes su v mode tie prve. Dobra labyrintovka FPS uz nebola dost dlho.

Jirka76
Jirka76
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
11. 11. 2010 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dajan a jaky je rozdil mezi koridorem a labyrintem? ja tam zadny nevim. labyrint je lehce vroubkovany koridor. stejne musis dojit z A do Z pres B, C, D...

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
11. 11. 2010 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jirka76 tak jestli nevis jakej je rozdil mezi koridorem a labyrintem, tak se muzes kouknout na ty dva obrazky u tohohle clanku :wink:

Ewil
Ewil
Level 1 Level 1
11. 11. 2010 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jirka76 Asi si to moc nepochopil. "Koridorovka" neznamena, ze se hra odehrava ciste v koridorech (ikdyz podle nazvu by to tak byt melo), ale ze se jde ciste z A do B po jedine, predem dane ceste s zadnymi, nebo jen velmi kratkymi odbockami. Wolf3D se samozrejme v koridorech hraje, ale design levelu umoznuje alternativni cesty a odbocky. Napr. Crysis se hraje ve volnem prostredi, ale nelze v podstate nikam odbocit, takze je to porad "koridorovka", jen je ten koridor vetsi.

Ke3up
Ke3up
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ve FarCry 2 bylo docela hodně prostoru teda aspon mi to přišlo.

gertas
gertas
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja si myslím že je to oboje. Casual konzoloví hráči dnes rádi automaty kde si mačkají dva knoflíky a zbytek to dělá samo, HC hráči končí na MMO a ti ostatní mezi nadávají na obě strany že se dnes nic pořádně nedá hrát a mají pravdu jelikož jsou vymárajícím druhem a (skoro) nikdo pro ně už hry nedělá ...

_DAVE_
_DAVE_
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky patřím k těm co začínali svůj den vypsáním wolf3D.exe na AT286. Nicméně tyhle stupidárny co dnes vychází jsou jasným výsledkem toho, co jsme po hrách vlasně chcěli. Po roce 2000 každý hltal nové střílečky z pohledu zpracování a grafika se hnala mílovými kroky dál a dál. Jenže tohle vyžaduje pořád větší peníye na vývoj. A nikdo dnes nebude riskovat s hardcore hrou, raději ať to koukí kdejaký krypl (a tomu odpovídá level design) a my JISŤE vyděláme. nikdo si dnes nedovolí vydat hru AAA pro pár lidí. A ty casual davy prostě vyžadují stupiditu a jednoduchost. A toký je prostě dnešní herní svět. :wink:

Jirka76
Jirka76
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
11. 11. 2010 08:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_DAVE_ muzes mi jako rict, v cem je wofl mensi "stupidarna" nez treba COD? Tam byly nejake alternativni, uzasne scenare? Nejak si to asi uz nepamatuju. Proste se slo v koridoru a strileli se nacci. :roll:

thorgal
thorgal
Level 1 Level 1
11. 11. 2010 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jirka76 Stupidní to bylo asi stejně, ale aspoň ses mohl bavit hledáním tajných chodeb se zbraněmi, municí a výtahy do speciálních levelů. Mohl ses bavit tím, že jsi vystřílel celé patro do posledního čokla a nebo jsi mohl jít nejkratší cestou k dalšímu výtahu, takže i přes uzavřené bludiště jsi měl spoustu možností, jak si to zahrát a dost důvodů se k tomu zase vrátit. Většina starších her byla postavená na automatovém principu, díky kterému jsi měl začátek perfektně zažitý, takže jsi ho procházel bez problémů a na koneci ses těšil, že objevíš něco nového, což tě motivovalo to znovu hrát. Problém je, že Manažeři chtějí prodávat za prémiové ceny a lidi za to pochopitelně chtějí prémiový produkt. Vydat FPS, kterou za 3 hodiny dohraješ, ale dvacetkrát se k ní vrátíš není v zájmu vydavatele, protože by za ni nemohl chtít víc než tři stovky, ale hráč by na ní strávil 60+ hodin. Je lepší vydat hru za 1200,- jednou dohranou za 15hodin, protože až s ní hráč skončí, tak půjde koupit další.

_DAVE_
_DAVE_
Level 1 Level 1
11. 11. 2010 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jirka76 Tak samozdřejmě je nutné brát v potaz vývoj. Wolf byla snad úplně první komerční 3D hra. Doplň si místo Wolfa třeba Dukeho nebo Half-life. Hratelnost je prostě to nejdůležitější.

Teh Goat
Teh Goat
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jedno slovo - Descent

...v podstatě to taky byla "jen" FPS.

Thargas
Thargas
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

FPS nikdy nebylo mezi mými favority,ale abych byl upřímný tak mi tunelovky zase tak neva,např CoD. Nemám ho moc rád,ale zahrál jsem si ho. Ano je to tunel,ale to co se tam děje v sandboxu nejde. Ano samý script,ale je to živý a akční a chová se to skvělě. V Sandboxu jsme omezeni na mapu a AI která je často velmi mizerná.

paja13
paja13
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 22:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

v tomto smyslu se mi líbí série STALKER, která jak vypadá dobře, tak není dělaná tunelově a i příběh je dobrý :) na hard je to opravdu výzva..a poslední díl se obzvlášť povedl :)

Hanzales
Hanzales
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Lofy]Ja si mysim ze nebude dlho trvat a da sa do kopy nejak partia ludi, fanusikov kt bavi napr udk a vymania nas zo stereotypu.
Teda aspon dufam... Keby ne mozno to napadne nejaky zacinajuci dev team.[/quote]
Přesně tohle mně napadlo, když jsem si povzteskl po System Shock 3 podle staré školy. Já su pro, složíme UDK tým a jdem do toho :) Bude to chtít ale aspoň 50 schopných lidí a spoustu a spoustu času no ;o) Kdybych tak uměl aspoň ty artworky kreslit, abych ty vizáže zeleně zatuchlé, cyber-punkové stanice dostal na papír. UE3 engine je na to jak stvořený ááá. Jen si představte ty možnosti, upgradovatelné části zbraní, munice, výzbroje, interface minimálně takový, jaký měl DeusEx1 atd. A žádné tudy-tady... pěkně si tápej, hledej, zkoumej.... Pro získání lepší výbavy pěkně zapotit mozek a potrápit ho, jak se patří. Tak co, kdo jde do toho? :) Pěkně ve volném čase, jako blackMesaSource projekt :) Třeba to taky za 6-7 let dáme dokupy, ale no, stálo by to za to.

Durannn
Durannn
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 22:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kde jsou ty doby Half-life 1, Max Payne, Mafia 1 ... to byly tehdy ještě hry s velkým H.

Hanzales
Hanzales
Level 1 Level 1
11. 11. 2010 00:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Durannn]Kde jsou ty doby Half-life 1, Max Payne, Mafia 1 ... to byly tehdy ještě hry s velkým H.[/quote]
Fuč :) ty doby už nám nikdo nevrátí. Kéž bych si mohl promáznout mozek, jako si Holy vymazal z paměti Agátu Christie a zahrát si to všechno znovu, jako nové, neobjevené :o)

Smudlik22
Smudlik22
Level 1 Level 1
11. 11. 2010 03:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hanzales Vsichni tu brecite jak je to dnes na ...... ano co si budeme povidat HL1,Max payne 1 zlate doby.Ale proste na necem musi vydelavat a dnes je popularita na pc her mnohem vetsi nez drive a tak to delaji stale stejne jen drive to bylo vice casu na jednu hru,dnes je to naopak.Kdo zvas hral Farcry 2?Byla vas valna vetsina,a proc???Protoze jse cekali neco jako jednicka a ejhle zmena uz je to uplne jinde neni to tak promakane a proc???Je to preci lehke termin tlaci a hra musi vyjit.Ale kdo rikal ze hry na pc jsou mrtve??zdaleka to neni pravda ty doby se jednou vrati,verte tomu nebo ne ale je to tak.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
11. 11. 2010 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smudlik22 a pak to dopada tak ze si plno lidi rekne a za tohle jim mam jako platit kdyz to je tamhle zadarmo na torrentech? Clovek vidi s prominutim samy sr*cky ktery jsou dohrany za 8-12hodin a za to ma jako platit? Proto je muj oblibeny zanr RPG, kde za svoje investovane penize dostanu daleko vic herniho casu nez u FPS. Samozrejme multaky jsou neco jinyho a i u takovyho Micro machines se ve vic lidech zazilo plno zabavy

Jirka76
Jirka76
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
11. 11. 2010 07:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

DOOM byl uplne stejne "linearni" jako COD. Vsechny FPS jsou linearni, jestli muzu zautocit zleva nebo zprava je IMHO irelevantni.

nhkg
nhkg
Level 1 Level 1
11. 11. 2010 09:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jirka76 DOOM úplně lineární nebyl,ale víceméně jsi taky musel všechny chodby projít. Mi chybí hry typu Flashpoint, kde se člověk mohl toulat po celém ostrově, když útočil klidně si mohl vybrat takticky nejvhodnější stranu, atd. Sice při úkolu byl omezený na určitou oblast a ostatní oblasti byly prázdné, ale i to by šlo dneska řešit s výkonnějšími počítači.

Tipi
Tipi
Level 23 Level 23
11. 11. 2010 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zrovna včera, keď som dohral metro 2033 cca po 2 týždňoch veeeľmi sporadického hrania (v priemere 20-30 min denne) som si spomenul na shareware verzie blood, shadow warrior, dukenukem, quake... Už si veľmi presne nepamätám, ale mám pocit, že tie shareware verzie boli dlhšie a prepracovanejšie ako hociktorá dnešná pecka, za ktoré (ako pre novinku) chcú neraz nekresťanské prachy... Fakt bieda teda! :cry:

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
11. 11. 2010 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tipi jj taky si vzpominam jak sem na tom dukenukemovskym enginu paril x desitek hodin tyhle hry a jeste bych k tem cos jmenoval prihodil NAM (dukenukemovska strilecka z vietnamu)

tom4
tom4
Level 12 Level 12
11. 11. 2010 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

FPS hry mě hodně bavily, než sem objevil Flashpoint a ARMA (s editorem). Udělat si vlastní misi, hrát ji podle sebe, mít neomezený pobyh po CELÉ herní ploše, to je pro mne ráj. Ještě mě v poslední době zaujal Stalker, to prostředí a atmosféra spolu s určitou volností, byl to parádní zážitek. 8)

AL_
AL_
Level 1 Level 1
11. 11. 2010 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tom4 vyborne, aspon nekdo..takovy cipher (doufam ze jsi zkousel) je komunitou stvorena naprosto nahodne generovana mapa s prakticky nekonecnou replaybilitou (nejlepe kooperativne s par lidma), promejsleni akce se meze nekladou. Nicmene srovnavat cod s armou, pardon, to je urazka bis :) kdyby lidem styl hrani soucasnejch fps vadil, tak se cod a spol. tolik neprodavaji

goozz
goozz
Level 1 Level 1
11. 11. 2010 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tom4 tak ja kdyz si zapnu nejakou hru tak od ni cekam ze si v pohode odpocinu a zabavim se..to se nekona u her kde musim resit slozitejsi problemy (to si rovnou muzu vzit nejakou sudoku a pod.) a hra kde hodinu beham po ostrove aniz by se neco kloudnyho stalo me vazne rychle omrzi (treba fyr cry sem po asi dvou hodinach zahodil). takze to co me opravdu bavi je prave to proklinany cod. zabiju par hodin slusnou zabavou a v klidu relaxuju. a co se cen tyce tak mi neprijdou nejak prehnany. kdyz nova hra stoji kolem 1200, sing rekneme kolem 6ti hodin a dam si ho behem par mesicu trikrat tak vychazi hodina hrani na nejakejch 66KC..coz je polovina toho co stoji listek do kina..nebo hodina squashe..a to nepocitam hodiny na multiplayeru..jina je dokupovani dlc..to uz se snazej jenom z lidi tahat prachy..

NENIE
NENIE
Level 1 Level 1
11. 11. 2010 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je to jen vec nabitky a poptavky, nikdo nebude delat neco po cem neni velka poptavka jen blbec by chcal proti vetru sobe do ksichtu...
tim je jasne ze si zato muzeme sami, skupina causual hracu bude vzdy vetsi nez skupina HC hracu, urco sami vidate pri kazdem ohlaseni noveho AAA titulu ze je cilem to udelat co nejednodusi aby si to mohlo zahrat co nejvetsi skupina lidi

rbclass
rbclass
Level 1 Level 1
12. 11. 2010 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@NENIE Ak chcete uplne otvoreny svet zahrajte si genialny Fallout:New Vegas

Reklama
Reklama