Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

mloveckyorigin
mloveckyorigin
Level 35 Level 35
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
včera 22:33 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sebevědomá cena - to je ještě slabé slovo jelikož už delší čas byly SSD pod WD, takže po dlouhých letech návrat brandu SanDisk a ještě s cenovkou jako kdyby měli jméno o třídu lepší jak Samsung. Jako ti starší ještě na dnešní dobu malé SSD SanDisk pamatují ale mladší nikoliv a i pro ty co znají stará ssd pod touhle značkou už to po těch letech musí brát jako něco ve stejné třídě jako třeba A-Data. Sám mám ještě pod značkou WD (SN850X Black) a SanDisk bych za víc jak půlku či max dvě třetiny ceny WD/Samsungu nekoupil.

Josef Skřivanec
Josef Skřivanec
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
včera 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

OS na jednu FDD existuje už hodně dlouho .. jeden z linuxových distribucí to tak měl. Myslim že to mělo icewm a xfree86 .

JiVy
JiVy
Level 50 Level 50
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
včera 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Potenciální útočná plocha? To je, v případě robotického vysavače, co?

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 51 Level 51
včera 22:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JiVy To je AI Lyko preklad na urovni prvni lekce anglictiny pro pomocne skoly, aneb kdyz “that attack surface” z originalniho clanku neprelozi jako zranitelnost … 🤣 … proste AI Lyko je “Lubricated like a fox” 😋🤣

chulygun
chulygun
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
dnes 02:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JiVy To je důkaz o úpadku PCT. Úroveň zde padla někam na/pod ddworld 🙃 Já vlastně ani nevím, proč sem stále lezu, že by z nostalgie? 🤔

Ivnator
Ivnator
Level 15 Level 15
včera 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neviem ci je stastne podporovat molochy takou obriou dotaciou. Mali si zalozit novu akciovku s statom 50:50. Takto bude mat danovy poplatnik z toho kkt

Wulfher
Wulfher
Level 20 Level 20
včera 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za ty peníze koupíte u Alzáka 2x Crucial T710 2TB a ještě Vám zbyde na pivo 🫣 ale je pravda podle testů jsou o cca 200 MB/s pomalejší. Na druhou stranu budete mít 2 disky, tzn. dvojnásobná kapacita a když by se zapojily do Raid 0 🤔 tak to bude brzdit sběrnice procesoru 😂 Nic méně jsme na webu PC tuning tak šup šup šup už už máte tuhle kombinaci testovat 😁

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 51 Level 51
včera 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"odhaluje šestici měděných teplovodivých trubic (heat-pipes)"

AI Lyko neumí ani do osmi počítat ... 🤣

Siro
Siro
Level 10 Level 10
Grafická karta: NVIDIA
včera 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maslovycroissant Žeby to bol AI Bertik-11, tomu tiež nešli počty alebo % 😂 už neviem presne 😁

Karel Švéda
Karel Švéda
Level 12 Level 12
včera 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pamatuji Cybex shell, cca 1995, souvisel s textovým editorem Cybex mat , pro Atari st a PC. Připomínalo prostředí Gem nebo Apple systém 6....

JiVy
JiVy
Level 50 Level 50
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
včera 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karel Švéda Gem, přesně to mne napadlo.

roob
roob
Level 39 Level 39
včera 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

naopak.. WD kupilo spolocnost Sandisk. Chvilu sa nic nedialo a "nedavno" niekto vo WD vymyslel, ze presunie SSD pod znacku Sandisk. Zamna chyba, ale oni vedia..

Mirek
Mirek
Level 42 Level 42
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
včera 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob Proc chyba? Znacka WD je spojena s plotnama. Sandisk je lety proverena znacka pro sice drazsi, ale velmi kvalitni Flash pameti, proto dava smysl vyuzit ji i zde.

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 51 Level 51
včera 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavý projekt a solidní optimalizace, když Windows 3.1 / 3.11 byla na 6 resp. 8 disketách a byla to slátanina 16/32bit co si táhla mraky DLL ... Jako jo, UI vypadalo líp, ale na to co to umí a vejde se to na jedinou disketu, to je hodně dobrý. 👍

gGeorg
gGeorg
Level 13 Level 13
včera 14:04 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cena 10 - 14k CZK za 8GB disk je celkem dobra cena.

8GB Kingston Fury Renedage G5 se v USA prodava za 2 950$ tj. cca 62 830CZK. ( je ovsem mozne cena obsahuje lokalni trumpovskou prirazku na ochranu americanu. )

https://youtu.be/rvnS0rY54lQ?si=OKLTIMewcEYxInH0&t=492

Vypada to ze po 4 nasobnem zdrazeni RAM jsou nyni na rade NAND

Lepe uz bylo.

Jan Belka
Jan Belka
Level 52 Level 52
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
včera 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gGeorg OBR ale testoval 2TB edici.. si asi pletes.. 8TB modely stoji uplne jiny penize nez 10-14tis v GEN5 modelech..

Dušan P.
Dušan P.
Level 2 Level 2
včera 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak nebyli schopni dokončit VR brýle a pouští se do ještě složitějších věcí. Je vidět,že smysluplné nápady došly, tak se utrácejí peníze za hovadiny. Meta je další firma v počátku úpadku, už nemá co nového nabídnout.

Kurvycesi
Kurvycesi
Level 1 Level 1
Procesor: ARM
Operační systém: macOS
včera 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zatim co u nas se stavi pekarny a montovny. Jsme chytri a statecni nekteri i udavacni.

iperitas
iperitas
Level 48 Level 48
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
včera 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Toto je krasne, normalne mam chut si poskladat nejake stare pc a nainstalovat si Settlers 2, alebo Wolfensteina. :D

Richard Ludvik
Richard Ludvik
Level 22 Level 22
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
včera 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Se nám ty ceny komponent zrevertovaly do devadesátek... Paměti za 15, disk za 20... Koho pak sere grafika za 30-40, že? To je snad ligické při takových cenách pamětí :D

Divné ale je, že procesory se drží jako to levnější :D

Jan Belka
Jan Belka
Level 52 Level 52
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
včera 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Richard Ludvik hlavne díky AMD... bejt Intel sam v monopolu mame ty ceny uplne nekde jinde taky.

Darth36
Darth36
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
včera 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka Ano, děkujeme za dražší 9800x3d, které převedlo u vydání 3% nárůst oproti 7800x3d, ale v ochodech o tisíce více, děkujeme také za 9850x3d, tedy o 1-2% více, než 9800x3d, samozřejmě dražší.. Jak krásné, že na nás amd takto myslí 🤣 Z intelu se stala lepší budget volba, to asi nikdo nečekal.

Jan Belka
Jan Belka
Level 52 Level 52
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
včera 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 ja za svuj 9800X3D jakoz to nejlepsimu hernimu procaku te doby dal pred nekolika mesici 9tis s DPH v alze kdyz na nej byla cenova akce, to se ti zda hodne? Sezenu snad u intelu ve stejny cene lepsi herni procesor? nebo spis sezenu vubec lepsi herni procesor od intelu? :) kdyz si vemu kolik chtel intel v dobe svyho monopolu za ty nejlepsi herni procesory tak je to stale mene a to za tu dobu mame nakou inflaci a vyrobni ceny kremiku obecne sly raketove nahoru.. v tomto ohledu je AMD proste vuci tehdejsimu choavni intelu jeste hodne levne na to ze nema konkurenci a v retailu je Intel rad ze dostane jeden procesor do TOP10...

Darth36
Darth36
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
včera 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka "sezenu snad u intelu ve stejny cene lepsi herni procesor"
Ano, seženeš, 270k plus za 7999kč.
jak si vede v pořádných testech, žádný casual shit, kde je pepa rád, že si zapne expo:
"What’s The Best Gaming CPU in 2026? 270k+ vs 9850x3d, teď za 11,6k na alze.
X3D jsou prostě top procáky pro obyčejné uživatele, který mají problém s něčím, jako je taktování RAM. Je trochu důvod, proč většina pro hráčů náročnějších her jede furt na intelu, ono sice x3d dokáže dodat vysoké AVG, ale framerate a 1% lows jsou pod úrovni intelu.

zdarma k tomu máš lepší výkon pro produktivitu.

Jasně, ten argument pro casualy je zde veliký a amd je na tom prostě dnes objetivně lépe pro trh, ale že by měli nějakou výkonnou mašinu, na kterou si intel nečuchne, tak to opravdu néé :))

Jan Belka
Jan Belka
Level 52 Level 52
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
včera 14:44 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 nesmysl :)

https://www.youtube.com/watch?v=i-_5bqg98kE

9800X3D tam ma kolikrat 20%+ lepsi FPS.. a to vcetne i minimalnich FPS.. takze nechapu kam chodis na takovy nesmysly ze Intel ma obecne lepsi minimalni FPS nez X3D procesory od AMD..

PS: dnesni naklikavac me opet pobavil :) naklikava jak vzteklej ale jaksi to nic nedela :)))) moc rozumu asi nepobral chudacek..

Darth36
Darth36
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
včera 14:50 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka Haha, já ti pošlu odborný video, kde je rozbor jak se co tuní, jak přesně jede systém a ram paměti, jak přesně bere stutering, stabilitu framerate apod.. a ty mi pošleš takové amaterské video :D Já vím ,že tobě to nic neříká, ale právě proto to týpek vysvětluje i pro lidi, jako ty. Rozčiluješ se sám, jak Nvidii marketingově všichni cpou bez vyjímky oproti amd, ale u procáku a x3d ti to evidentně nevadí.

A ono i na konci dne i to amaterské video má někde náznaky, jak by to fungovalo, když má, třeba cyberpunk 1% lows jsou lepší, ale AVG fps nižší.. jak říkám, pro obyčejného pepana x3d stačí, ale na titul nejlepší a tu cenovku, co amd třeba u 9850x3d nasadilo, je to fakt k smíchu

Siro
Siro
Level 10 Level 10
Grafická karta: NVIDIA
včera 14:24 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 A to 9800x3d horia viacej ako všetky staré Intely dokopy 😁

Zúfalec(Bertik11) už má tuna 5+ príspevkov, ešte že nevidím tie 💩, aspoň to blokovanie tu funguje 😁

callisto
callisto
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
včera 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co na tohle bude říkat No-X, který ty Intel LP jádra trvale kritizuje😁

Siro
Siro
Level 10 Level 10
Grafická karta: NVIDIA
včera 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@callisto To isté čo Bertik-11, kedže už to má aj amdD, tak je to v poriadku 🫠

Jan Belka
Jan Belka
Level 52 Level 52
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
včera 13:24 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@callisto pristup AMD je ale uplne jiny..

1) budou to mit jenom APU procesory kvuli nizke spotrebe v IDLE coz notebooky celkem vyzaduji

2) klasickych desktopovych procesorů se tohle vubec nedotkne (narozdil od Intelu)

Dalsi na co musime brat ohled.

1) předpokládá se že i ty LP jádra mají mít stejné instrukční sady, takže budou stejně využitelné jako c-jadra, i ty velké jádra
2) stačí plánovači v OS říct, aby na velkou zátěž malé jádra vůbec nevyužíval,
ostatně, jak je psáno ve všech ostatních článcích na téma LP jader, ty jsou využívána hlavně pro běh aplikaci na pozadí a pro udržování systému v nějakých typech úsporných režimů a nečinnosti

jinak mam neskutecnou prdel z toho naklikavace co se tu kazdej den snazi a nic z toho :)

Darth36
Darth36
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
včera 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka :D tvl to sis vymyslel prostě takové kecy jen, aby to u amd najednou dávalo smysl, já chcípám. Doteď si lidé vypinají druhé ccd u x3d chipletů, protože to často dělá bordel, tak určitě tohle pojede, jak má 🤣

Vasho22
Vasho22
Level 27 Level 27
včera 19:49 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 Cierna diera je oproti Belkovemu ohybaniu pravdy a skutocnosti iba amater :D

LV426
LV426
Level 50 Level 50
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
včera 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@callisto Netuším kdo to je, ale silně odvozuji, že nějaký pošuk Belkova formátu. Pokud ano,.koho to sakra zajímá..

Jan Belka
Jan Belka
Level 52 Level 52
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
včera 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"nejvykonejsi M.2 disk"

Mozna bych si jeste na test sehnal model: Kioxia Exceria Pro G2 4TB, mel jsem ho a lilnearni zapis u nej vychazi jeste mnohem lepe nez u testovaného disku, dokonce i skore v AS SSD benchamrk ma temer totozne rozdil je par bodků + skoro vubec se nehreje a je uchladitelny i bez pasivu, coz zatim zadnej jinej M.2 GEN5 disk co sem tu mel, nedokazal to ani Samsung 9100Pro 8TB co mam doma taky...

Kazdopadne pokud stoji 2x vic jak konkurence je 9z10 celkem az nejak moc pozitivni hodnoceni, prece jenom 2x horsi pomer cena/vykon uz muze dost lidi odradit..

Jan Mach
Jan Mach
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
včera 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka Byt to hodnoceni v dobe kdy byl znaceny wd sn8100 a byl 2TB za 6000,- tak by to slclovek asi pochopil...ted je jeste sehnatelny asi za 7800,- jedna se o stejny produkt...jsem rad ze jsem nakoupil pri uvedeni na trh...

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
včera 16:53 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Mach Stale se da sehnat za 9999 Kc, ale ja myslim, ze ma horsi NAND cipy .... hodnoty jsou v lonskych testech, trochu horsi.

JiVy
JiVy
Level 50 Level 50
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
včera 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka Poměr cena/výkon bez souvislostí je k ničemu. Loni nakoupené GK, RAM, SSD mají výrazně lepší poměr cena/výkon, než ten samý HW nakoupený letos. Jsou proto lepší? Ne, jsou stejné, jenom se zvyšují ceny.
Recenzovaný M.2 disk je jenom model pro trh do konce roku, zatímco Samsung 9100 Pro je model, který v původní ceně už neseženeš.

Pjetro de
Pjetro de
Level 41 Level 41
včera 08:37 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ak chce prihoreny dementny j3bnuty Windows silou-mocou pocitat kapacity binarne, mal by aj pouzivat binarne prefixy. Takze 1,81 TiB a nie TB.

Aj idiot by spravil primitivny kod, ktory by uprednostnil kedy pocitat kapacitu binarne a kedy dekadicky. Ak je kapacita blizka dekadicky okruhlenu cislu (2 TB = 2 000 000 000 000 bajtov) a teda potom absuluuutne logicky NIE JE blizka binarne okruhlemu cislu (2 TB = 1,81 TiB), tak kapacitu ukazem v dekadickych jednotklach. A naokak.

Ale binarne ma zmysel dnes zobrazovat a pocitat kapacity JEDINE a JEDINE a JEDINE pri tychto troch typoch storage:

* CD: 700 MiB = cca 734 MB

** RAM: napr. 64 GiB = cca 68,7 GB, ano kto ma 64 GiB RAM tak ma 68719476736 bajtov RAM a nie 64000000000 bajtov

**** L1/L2/L3 cache v cipoch, preto napr. Ryzenovskych X3D 96 MiB L3 cache = 961024^2=100663296 bajtov a nie 961000^2=96000000 bajtov.

Dementny prihoreny Windows si ale pod kapotou pocita binarne a prefixy ukazuje dekadicke - a to ABSOLUTNE VZDY a VSADE, bohapusto bez ohladu na realitu. Zberba idiotov v Redmonde.

VSETKO, VSETKO, VSETKO, VSETKO, VSETKO, VSETKO ostatne ma kapacitu myslenu dekadicky a aj storage su tak vyrabane. Uz 1/4 storocia, ale zberba idiotov v Redmonde si to este nevsimla. Su dve moznosti:

** bud je kapacita v dekadickych jednotkach okruhla a v binarnych nie (32 TB disk ma 32 000 000 000 000 bajtov + asi zopar stoviek MB bonus vyrobcu ale to je iba 29,1 TiB co ukazu dementne Wokna ako TB a mysliac pri tom TiB a lama BFU sa cuduje kde mi zmizli 3 TB, no nikde lebo TiB vs. TB je rozdiel onych 10%) .... aby dementne prihorete Wokna ukazali ozaj 32 TB (a mysliac pri tom TiB), ten 32 TB HDD by musel mat az 32*1024^4 = 35184372088832 bajtov, teda takmer 35,2 TB !!!

** alebo je kapacita v binarnych jednotkach okruhla a v dekadickych nie

Aj HDD mali kapacity pre mileniom myslenu binarne, ovela viac veci boli v IT binarnych.

Spomenme si na:

2,1 GB - 3,2 GB - 4,3 GB - 6,4 GB ci 8,5 GB disky. Napr. na tom 6,4 GB bol napis ze 6448 MB. Co je to za volovina? Jeke su to capacity? NO BINARNE OKRUHLE a DEKADICKLY NEOKRUHLE:

2 GiB = 2*1024^3 = 2147483648 bajtovy HDD + zopar bajtikov bonus (tzv. 2,1 GB HDD)

3 GiB = 3*1024^3 = 3221225472 bajtovy HDD + zopar bajtikov bonus (tzv. 3,2 GB HDD)

4 GiB = 4*1024^3 = 4294967296 bajtovy HDD + zopar bajtikov bonus (tzv. 4,3 GB HDD)

6 GiB = 6*1024^3 = 6442450944 bajtovy HDD + zopar bajtikov bonus (tzv. 6,4 GB HDD)

8 GiB = 8*1024^3 = 8589934592 bajtovy HDD + zopar bajtikov bonus (tzv. 8,5 GB HDD)

Potom to ale vyrobcov HDD prestalo bavit a na prelome milenia presli na dekadicky capacity s 10-15*-20 GB modelmi a potom to uz islo 30-40-60-80-100.... GB.

A ostatne typy storage nasledovali. Aj pamatove karty USB kluce, ktore tiez pri svojim absoluuuutnech zaciatok boli vyrabane s binarne okruhlou (a teda vacsou) kapacitou ci uz o 4,8% (MB vs. MiB) alebo o 7,3% (GB vs. GiB). Ked vsak uz pre USB kluce a pamatove karty nastala éra GIGA, uz bol prechod na dekadicke kapacity takmer ukonceny, resp. bol to hybridny humus, napr. absolutny vrchol techniky vtedy 2 GB USB kluc nemal kapacitu 2000000000 bajtov (dekadicky okruhlu) ani 2147483648 bajtov (binarne okruhlu), ale daco strede medzi tym na sposob 2057000000 bajtov alebo podobne hausnumero.

SUMA SUMARUM: dnes je kapacita stogare myslena BINARNE len pri archaickom CD (DVD a BR maju kapacitu myslenu dekadicky!), RAM a L1/L2/L3 cache v cipoch .... TOT VSJO !!! Vsetko ostatne je vybabane s DEKADICKY okruhlou kapacitou. Tak ako 2 TB SSD ci 32 TB HDD, tak aj 50 GB BR DL a ked to c0c0tsdky OS prepocitava binarne, samozrejme vychadzaju neokruhle cisla (tentoraz mensie). Zaklinocvane to je pouzitim dekadickeho prefixu. Idiotska zberba z Redmondu.

Cameron Gosman
Cameron Gosman
Level 1 Level 1
včera 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Navigating the perils of online AI generators can feel like playing Cookie Clicker without the satisfying rewards. While these tools offer quick solutions, remember your image is a valuable asset. Always prioritize privacy and understand how your data is used.

Semik
Semik
Level 51 Level 51
včera 00:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vieme spočítať všetky love čo sa už točia v AI? 😇

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 51 Level 51
včera 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Semik Koukni na wall street :-) ... takový Micron stál na začátku roku 250 USD a na maximu v červnu byl za 1250 USD, kapitalizace vzrostla na jeden bilion dolarů ... a to nemluvě o NVDA, kterou právě Micron zásobuje :-)

Semik
Semik
Level 51 Level 51
30. 6. 2026 23:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

By som to ako majitel "odpísal" a potom ako súkromná osoba predal ešte drahšie cez ebay 😆😛

Drewo
Drewo
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
30. 6. 2026 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

konecne na to prisli..ja uz tymto sposobom varim kavu niekolko rokov..😁

marseille
marseille
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
30. 6. 2026 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Deska pěkná, ale zvukovka naprostý shit.

DWCZE
DWCZE
Level 7 Level 7
včera 06:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marseille 99 % uživatelů nepozná rozdíl.

matkas10
matkas10
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
včera 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DWCZE A tí čo rozdiel spoznajú, majú už dávno externé DAC.

LV426
LV426
Level 50 Level 50
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
včera 08:42 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@matkas10 Já si na zvuk poměrně potrpím, byť zrovna u pc ho až tak moc neřeším, posledni externi zvukovku jsem mel SB AE5, ted mám třeba Alc4080 (b650 tomahawk) + Senny Game One a v pohodě, chci říct, ty dnešní lepší integrované zvukovky jsou už solidně použitelné.

roob
roob
Level 39 Level 39
včera 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marseille + nema optiku na zvuk, takze by som ju urcite do hlavneho pc nekupil..

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 51 Level 51
včera 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob K čemu ti je v dnešní době optika na PC, když má datový limit kolem 3-4 Mbps a veškeré vícekanálové výstupy jako Dolby Atmos, DTS:X s datovým tokem 10-20 Mbps tam tudy nedostaneš? Jako na čisté stereo max DD nebo se ztrátovou kompresí do DACu ok (nebo pokud máš receiver který má jenom optiku, tak to chápu), ale na moderní hry a filmy s multikanálovým zvukem bezztrátově k čemu? Máš tady HDMI eARC nebo USB Audio, co přenese vše digitálně nekomprimovaně.

roob
roob
Level 39 Level 39
včera 11:18 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maslovycroissant lebo moj yamaha receiver hra cez jack na dva 8=>, cez HDMI je to nafigu, lebo ked zhasne monitor, vypne sa aj zvuk + niesom si isty, ci ten vystup z receiveru vie 4k@60. Cez optiku to hra dostatocne, moze sa vypnut monitor a vlastne to obchadza zvukovku, lebo idu data rovno do receiveru.

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 51 Level 51
včera 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob OK, chápu že to potřebuješ připojit k tomu co máš, jasný. Ale jinak ta optika v dnešní době s moderními kodeky už má dost omezení a obecně nedává smysl na ní lpět, pokud třeba nemáš jinou možnost připojení k receiveru jako to máš ty. Pokud je to starší kousek, tak na jeho straně omezení přes HDMI už budou taky. To vypínání zvuku při zhasnutí monitoru by jít mělo nastavit, aby se to nedělo - když bys připojil HDMi do receiveru a z něho do monitoru / TV?

SedliakSK
SedliakSK
Level 16 Level 16
30. 6. 2026 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Toto je pokrok.

Graziel Morgurth
Graziel Morgurth
Level 13 Level 13
30. 6. 2026 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nvidia ať se zalkne a pojde konečně.

Siro
Siro
Level 10 Level 10
Grafická karta: NVIDIA
30. 6. 2026 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Graziel Morgurth Skôr sa to stane tebe ako nvidií, si prekonal aj Bertika a to je čo povedať decko 😂

Graziel Morgurth
Graziel Morgurth
Level 13 Level 13
včera 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Siro Ty máš taky dost.

chulygun
chulygun
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
30. 6. 2026 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A Valve se může chopit příležitosti a kryt nabídnout přímo 😄

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
30. 6. 2026 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chulygun A přitom je mohli stáhnout o 30%. Zisky v rámci zisků o ničem. Ale reklama skvělá, i kvůli přístupu k problému. Nevím, ostrouhali oba.

chulygun
chulygun
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
30. 6. 2026 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner To mohli, pokud by dbrand předem požádal. Ale těžko říct, zda dbrandu nešlo více (nebo pouze) o poprask, který tím způsobí, než o samotnou výrobu krytů.

Nedos
Nedos
Level 41 Level 41
30. 6. 2026 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chulygun Vzledem k tomu jak malou nabídku na dbrandu mají, tak se asi fakt jedná spíš o reklamu.

SedliakSK
SedliakSK
Level 16 Level 16
30. 6. 2026 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nedos Zla reklama je tiež reklama :)

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
včera 08:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nedos Nejspíš na tom něco bude. Mně osobně ta společnost nic neříká a ani mě to nedonutilo to hledat. Špatná reklama nebo nejsem cílovka :D

Martin C.
Martin C.
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
včera 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner Tak spousta zahraničních firem nám nic neříká protože téměř nic se k nám oficiálně ani nedováží ale Dbrand je na trhu už od 11. listopadu 2011 (tedy symbolicky 11. 11. 11) takže celkem dost dlouho,proslavila výrobou vysoce kvalitních vinylových polepů (skinů), ochranných pouzder a tvrzených skel pro spotřební elektroniku

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
včera 12:43 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin C. Děkuji za osvětu. Možná mi není jen povědomý ten název. Nedělají skiny i na konzole?

Martin C.
Martin C.
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
včera 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner ano na PS5 ,Xbox series X/S a myslím že něco i na Swiště.

Reklama
Reklama