profile-image

rmichenkajr

0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100

Neevidujeme žádnou aktivitu.

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

rmichenkajr
rmichenkajr
Level 1 Level 1
24. 8. 2016 22:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bmr @Nvidiots: Je mi celkem jedno kdo to je, normálně bych se takto k nikomu nevyjadřoval, ale tím jak začal psát mi nedal jinou možnost, bohužel ....

Děsí mě představa, jak asi Nvidii reprezentuje, určitě stejným způsobem jako u procesorů, čili AMD GPU jsou sračky, Nvidia GPU jsou nejlepší. Jako skalního fanouška Nvidie mě to mrzí, ale co s tím nadělám. :confused: Nezbývá mi nic jiného, než to vyrovnávat tím, že když někdo bude chtít se o Nvidii a GPUs celkově bavit, budu k němu přistupovat slušně a povedem debatu na úrovni, víc toho asi nezmůžu :(

rmichenkajr
rmichenkajr
Level 1 Level 1
24. 8. 2016 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bmr @PC-hráč: Fajn, nechtěl jsem, ale budu se muset snížit na tvoji úroveň a budu psát jako totální hulvát a nevychovaný smrad, to umí každý, tak jen abys to pochopil.

Přesně toto jsem čekal už když jsem četl tvůj první komentář, zase jsem narazil na dalšího proIntel krypla, kterého sere každý pozitivní názor a pochvala na AMD, Intel jako takový mám rád, jeho výrobky, inovace atd., co mě na něm ale sere, je to jací vylízaní mamrdi (jako ty) jsou někteří jeho fanoušci , AMD je sračka, Intel je nejlepší, to je jejich jediný argument, takový lidi mi neuvěřitelným způsobem Intel znechucují, za takové by se měl stydět.

Právě proto bude můj další procesor Zen, ať má výkon oproti Intelu klidně poloviční, je mi to u prdele, aspoň budu moct chytat další dementy jako ty a psát jim, co si o nich myslím.

Nevím co tady meleš o ostatních, nikomu jsem nic nevnucoval, jenom jsem napsal svůj upřímný názor, za kterým si stojím, když se o tom bude někdo chtít v klidu pobavit, nemám s tím problém, když ale bude někdo psát jako ty, tak ať jde do hajzlu, ty si tady piš co chceš, nezajímáš mě, pro mě jsi odpad pc problematiky a nebudu s tebou ztrácet čas, peace. :wink:

rmichenkajr
rmichenkajr
Level 1 Level 1
6. 8. 2015 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@slavny @Semik: V pohodě, je fakt, že ty počty byly trochu zmatené, nechme to tak :D

rmichenkajr
rmichenkajr
Level 1 Level 1
26. 9. 2016 22:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox Jsem majitelem FX 8320 @ 4Ghz, o svém procesoru jsem si toho zjišťoval opravdu hodně a také jsem strávil spoustu času porovnáváním procesorů AMD a Intel, nejenom hledáním na českých a zahraničních stránkách, ale i vlastními testy, bohužel vás musím opravit.... Je pravda, že v MT jsou na tom AMD FX velmi podobně jako (4 jádra) i5, i7, sám když narazím na aplikaci využívající všechna jádra, výkon je slušný, ve hrách podávají taky slušné výkony, záleží na enginu hry, ale 90% her zvládají až do dneška. S minimálním rozdílem v single threadu se ale pletete, AMD FX podávají oproti intelu (procesorům typu i5 3570, i7 3770 apod.) až poloviční výkony, čistě pro představu můj FX 8320 přetočený na 4Ghz (FX 8350) podává v ST stejný! výkon jako notebooková i5 4200u s 1,6Ghz, soudím podle reálných čísel z benchmarků (+/- 5%), ať si každý udělá obrázek už sám. Musím říct, že sám jsem zvědavý s čím AMD v Q2 2017 přijde, hodlám v této době měnit desku+procesor, jestli koupím AMD nebo Intel záleží čistě na prvním z nich :-)

U tohoto článku jsem se ale zarazil u zcela jiné věci, když už narazím na dobře vypsané HW požadavky (poslední dobou velmi málo), bývá podstatě velký rozdíl mezi minimální a doporučenou GPU, tady vidím GTX 760 vs GTX 960, dle mého názoru téměř totožné karty, viděl jsem testy v několika desítkách her a výsledky byli následující: v cca 60% byli karty (+/- 1 až 2 fps ) nastejno, ve 20% byla lepší GTX 760 (náskoky do 5 fps), ve zbylých 20% byla lepší GTX 960 (náskoky do 15 fps), popravdě čekal bych opravdu karty s větším výkonnostním i cenovým rozdílem, takto to vypadá, že hra bude na minimální a vyšší detaily vypadat velmi podobně, odvodit by se to dalo i z velikosti RAM, která se nemění nebo se jedná o hru citlivou hlavně na procesor, tam jsou ty rozdíly podstatně větší, uvidíme ;-)

rmichenkajr
rmichenkajr
Level 1 Level 1
24. 8. 2016 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bmr @yut: Nebylo by lepší argumentovat, než upozorňovat na text, navíc jsem nic extra nezvýrazňoval, jen jsem kvůli důrazu použil menší shouting (yelling) :confused:

rmichenkajr
rmichenkajr
Level 1 Level 1
6. 8. 2015 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@slavny @Semik: Máš pravdu, že jsem tam udělal chybu, to ti neberu, nejspíš jsem si toho nevšiml, když jsem si to po sobě četl, ale každý kdo chtěl, tak to pochopil a mávl nad tím rukou, to co tady předvádíš je jenom slovíčkaření, žádné smysluplné argumenty :D

rmichenkajr
rmichenkajr
Level 1 Level 1
7. 1. 2016 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GrookCz Teď nevím co tím myslíš, že AMD bylo vždy nedostačující, mám ho už přes rok a k mým potřebám mi zatím více než stačilo, pořizoval jsem ho hlavně na hry a zatím jsem nenarazil na hru, kterou bych na nejvyšší detaily nerozjel, plus někdy dělám videa do školy apod. a tam to frčí taky jak po másle, takže já si na něj stěžovat nemůžu :-)

GTX 760 měla náhodou slušný poměr ceny a výkonu, když vyšla, GTX 770 byla tehdy s cenou trochu jinde :-/ Jinak ty dvě GTX 760 mám na základních taktech a bohatě to stačí, jednou jsem je jen zkušebně přetaktoval a divil by ses co to dokáže :D, tehdy by se nelekly ani GTX 980 :-)

Jinak si myslím, že ty budeš s GTX 970 v pohodě. Je fakt, že nehoří, cena 600$ je pro hodně lidí vyysoká, včetně mě, ale až klesne, rozhodně to zkusím :-)

rmichenkajr
rmichenkajr
Level 1 Level 1
24. 8. 2016 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bmr @PC-hráč: Takový pitomci mě vždycky pobaví, už druhým rokem mám FX 8320 přetočený na 4Ghz a k tomu dvě GPU, které bez problémů nakrmí. Nikdy, NIKDY! se mi nestalo, že bych si o tomto procesoru řekl, že není vhodný na hry, je to hlavní účel mého počítače a jsem velmi spokojený, hrál jsem nespočet moderních her a tento procesor je VŽDY zvládl levou zadní. :wink:

rmichenkajr
rmichenkajr
Level 1 Level 1
1. 10. 2016 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To by se mohlo hodit....až mi odejde chlazení v notebooku :lol:

rmichenkajr
rmichenkajr
Level 1 Level 1
18. 10. 2016 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta malá referenční karta nahoře na obrázku, ta je jaká zlatá, takový babytitán :D 8)

rmichenkajr
rmichenkajr
Level 1 Level 1
7. 1. 2016 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SkyCapitanCZ Hmmm, tak to zní dobře, jsem na tu optimalizace dost zvědavý, díky :wink: :D

rmichenkajr
rmichenkajr
Level 1 Level 1
6. 8. 2015 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@slavny To se nedá nic dělat, většina fanoušků Intelu prostě vídí modře a vždy vidět modře budou, ať je konkurence taková nebo maková. Takové fanoušky má ale i AMD, ale je jich podstatně méně. Nejhorší je, když na takového člověka narazíš, ať už osobně, nebo na internetu, řekne, že Intel je prostě nejlepší a AMD je na hov** (nebo obráceně), a když se ho zeptáš proč, tak čumí a mlčí, nebo ti zopakuje předešlou odpověď. O procesorech se musí myslet objektivně, když vím na co budu procesor používat, správně si vyberu mezi oběma značkami, vím, že často zaťěžuji všechny jádra, a na jednom jádru nedělám skoro nic, tak si vezmu AMD, protože mi poslouží dobře a cenově ho mám za méně než polovinu, a když třeba vím, že budu používat aplikace nebo hry na jedno jádro, tak si vezmu Intel, kvůli vysokému jednojádrovému výkonu, ten mi ale dobře poslouží i při vícejádrových aplikacích, ale zase si zaplatím až dvaapůlkrát tolik a ne že jsem si koupil jedno, nebo jsem k jednomu přišel ani nevím jak a to druhé budu bezhlavě urážet a pomlouvat, to je největší blbost, jenom to ukazuje to, že ten člověk o tom absolutně nic neví. Takový lidé akorát kuí vztahy mezi fanoušky AMD a Intelu, když neví o čem mluví, ať jsou zticha, stejně se do toho vždycky zamotají a nakonec řeknou větu: AMD ale hrozně topí a žere (přitom má v počítači přetaktovanou i5, která žere 200W :D) a nebo řeknou Intel je ku*sky předražený (přitom si koupil FX9590 za 7k, protože to má fakt hustý takty, idiot). No, takže asi tak :-)

rmichenkajr
rmichenkajr
Level 1 Level 1
14. 1. 2016 22:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neeveew ještě nebreč, pořád tu nejsou procesory ZEN :!:

rmichenkajr
rmichenkajr
Level 1 Level 1
12. 1. 2015 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@moski157 viz. součástí chladiče je kovovým plech :D

rmichenkajr
rmichenkajr
Level 1 Level 1
6. 1. 2015 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rád bych jen podotkl, jak autor píše, že tlačítko restart se bude muset mačkat propiskou nebo něčím, tak s tím úplně nesouhlasím, tlačítko restart se dá krásně zmáčknout i prstem :-)

rmichenkajr
rmichenkajr
Level 1 Level 1
8. 1. 2015 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:shock: Upřímně, celkem dost mě překvapila ta cena, když si vezmu, kolik stojí telefony s podobným hardwarem, hlavně teda se snapdragonem 805, možná bych tam hodil vyšší RAM, jinak celkem luxusní konzole na Android hry :D

rmichenkajr
rmichenkajr
Level 1 Level 1
24. 6. 2015 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím, nechci zbytečně prudit, ale ten odhad ceny se mi zdá na tuto desku trochu přehnaný, podle mě by tato deska neměla stát 2500 až 3000 korun, viděl bych to spíš na sympatických 1999 korun s daní. Myslím, že vzhledem i výbavou by tato deska skvěle sedla mezi ostatní desky s touto cenou.... je to sice dobrá deska a je pěkné, že myslelli na kvalitní zvukový čip a na hráče se sluchátkami, ale přecejenom se podívejme na desky s cenou od 2500 do 3000 korun, najdeme tam mnohem lepší desky postavené na B85, například ASUS B85 Gamer Gaming (i M), nebo ASUS VANGUARD, MSI G43-Gaming, ASROCK KILLER, ale i zastoupení GIGABYTU v podobě G1 Sniper G6, myslím, že mezi výše zmiňovanými deskami by tato neměla velkou šanci, za to v kategorii 1500 až 2000 by byla favoritem a právě tato kategorie je pro hráče s nižším rozpočtem, rozhodně ne ta vyšší :-)

rmichenkajr
rmichenkajr
Level 1 Level 1
7. 7. 2015 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavý článek a ještě zajímavější produkt, mě ale nejvíc dostal ten obrácený SLI můstek :D :D

rmichenkajr
rmichenkajr
Level 1 Level 1
7. 1. 2016 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle toho nástroje mám slabý procesor a grafiku. Procesor mám FX8320 přetočený na 4Ghz, je mi divné, že k té i5 nedali žádný AMD ekvivalent, nové hry s ním jedu uplně v pohodě právě a že by to AMD procesory nepodporovalo vůbec se mi nezdá. A grafické karty mám dvě GTX 760 v SLI, tam to podle mě rozeznalo jen jednu GTX 760, tak to vyhodnotilo jako nestačící, neví někdo něco o tom, jak to bude mít Rift s SLI podporou :?: Podle mě je to spíš tak, že vydali požadavky jako je vydávají na hry a je jedno, jaké má člověk komponenty, akorát musí být +/- stejně výkonné :-)

rmichenkajr
rmichenkajr
Level 1 Level 1
2. 9. 2020 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uff... docela rakety karty této řady a i když mi moje ROG RX5700XT slouží dobře, tak proti těmto bude vypadat jako chudý příbuzný. Vidím to na RTX 3080, ale velmi bych si přál úspěch AMD a raději bych koupil něco od nich, přece jenom teď vidí do karet konkurenci a to doslova, tak uvidíme :-)

Reklama
Reklama