275 mám už 2 roky a paráda, koukám že jsem si tehdy dobře vybral oproti 4890.
Jedniný co mě vadí, tak že se nedá vůbec přetaktovat - stačí pár Mhz a spadne, a taky občas při načítání hry spadne ovladač (někdy to nedělá vůbec, jindy 3x po sobě když načítám mapu v nějaké hře).
Zkoušel jsem pár těchle her otestovat a výsledky sedí, jenom ten Conviction nějak blbne, ve hře to hodně padá ke 20 fps.
@Vike
@Crha: Takhle to nefunguje - dávalo by to smysl, kdyby ta maximální hodnota DPI bylo nativní DPI senzoru, ale ten by pak byl větší, jak samotná myš. Nativní DPI bývá většinou kolem 800 a vyšší hodnoty se musí interpolovat, takže sensor pak není tak přesný (u novějších myší už to možná vychytali, ale pořád nedává smysl používat vysokou hodnotu).
Takže je vždy lepší používat nativní DPI, vysoké hodnoty DPI je jenom oblbovací marketing, stejně tak co se progamingu týče, tak drtivá většina FPS hráčů (např. CS:GO) používá DPI < 1000.
Skoda, ze si Obr nedal tu praci zjistit, proc tomu tak je podobne jako u Indexu - bezne zvuk do usi prichazi "z dalky" a reague na tvar usniho boltce, kvuli tomu pak zvuk pusobi prirozeneji nez kdyz jsou sluchatka pristlaceny primo na ucho. Navic je to pohodlnejsi atd.
@Iwo
To byly jenom spekulace co nekdo nekde vypustil, a nejednalo se o zniceni PC ale opotrebovani SSD, takhle to zni jak kdyby ti to PC melo pri hrani bouchnout :roll:
Pokud ta ochrana nejakej vliv ma tak snizeni vykonu, ale to taky nikdo neprokazal, tak je zbytecny vyvolavat paniku.
Proc mam nekolikrat behem "recenze" pocit, ze slecna Jirikova hru bud nehrala, nebo zkusila jenom jeji zacatek?
Utvrzuje me v tom i fakt, ze pise jak na GTX 670 hrala hru na maximalni detaily a bezela vcelku dobre - ale pri maximalnich detailech potrebuje hra pres 5 GB VRAM, takze v pozdejsich castech hry by na jeji 3 GB GTX 670 urcite plynula nebyla kdyz i 970 s 3,5 GB ma problemy.