Zpět na článek

Diskuze: Andor ukazuje, že inteligentní zábava pro dospělé existuje

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Marek Staněk
Marek Staněk
Level 25 Level 25
2. 6. 2025 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Říct, že "někdo by mohl říct že samurajský epos" je úplně mimo mísu, protože New Hope (epizoda IV) je zcela nepokrytý a dokonce otevřeně přiznaný remake Kurosawovy Skryté pevnosti s Toshiro Mifunem v hlavní roli.

Silvie Dvořák
Silvie Dvořák
Level 1 Level 1
2. 6. 2025 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hm, myslím že co se točí poslední čas má 3 cílovky, dospělé, tenagery, děcka.. Článek jsem dost přeskákala, vadí mi když svůj subjektivní pocit/pohled vydává pisatel za jedinou pravdu.
Neříkám že by to nešlo udělat lépe. Disney sází obecně na jistotu, s oblibou používá pár časem okoukaných schémat. Je fajn když divák tuší kam to směřuje ale ono se to celé vyvrbí jinak, zajímavě s potenciálem.
Druhá serie Andor se mi líbila, bya dospělácká, charaktery jsou mnohovrstvé. Ashoka se mi zdála relativně plochá, pro tenagery, asi spíš pro holky. Což je fajn, není to monokultura, dává jiný náhled, perspektivu.
Zamlada mě těšila spousta akce (bylo jí málo, technicky náročná), dnes spíš unavuje tím jak je naužívaná, chce ji to dávkovat, udělat třešničkou na dortu.

Yurax
Yurax
Level 17 Level 17
28. 5. 2025 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Michal má pravdu tím korporátním nudným pojetím. Nové seriály jsou profi udělané, nejsou laciné, ale jsou stylem mdlé, jako by je dělala AI. Odhlédněme od DEI, ta mi osobně nijak nevadí, pokud to není extrém. Všichni, včetně padouchů jsou nesmírně slušní i když nemají nijak malý cíl zla, např. vyhladit celý kontinent.
Mám rád Neuromancera. Apple nyní natáčí Neuromancera. Krom kyberpunku je Neuromancer i esencí ducha osmdesátek, časů osmibitů a jejich vizuálu a vizuálu té doby. V podání Applu (vlastně nepřekvapivě) to bude vypadat jako v Jobsově vizi světa 2010, tedy jako Ekvilibrium (ten film, z mnoha důvodů jej nemám rád, byť je objektivně dobrý).
A to bůhvíco tam pohnojí dalšího. Už tak stačí, že Molly použilo Wachowiánstvo a udělali z ní tu trapnou parodii - Trinity.

fiserjn
fiserjn
Level 1 Level 1
27. 5. 2025 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím, asi mám trošku jiné pocity. Určitě je jmenovaný seriál nadprůměrný oproti OBI WAN seriálu za mě. Nejsem si jistý, zda je seriíl dospělejší, možná tak první série. Osobně bych si představoval, aby u "dospělejšího" sériálu ze světa SW působila Imperium více jako hrozba s pocitem, že odpor bojuje proti dost těžkému soupeři.

I v tomto seriálu, dle mého názor, opětovně je zobrazeno Imperium, kde vojáci nedokáží zastavit nepřítele ani, kdyby byl slepý a invalidní. Důstojníci Impéria jsou dutější než bambus viz poslední scéna a pro mě je největší záhadou asi to, že v v první sério se podařil "Velký únik". Ve druhé sézoně se pak může hlavní představil pohybovat zcela nepoznán, ano má paruku :. To fakt, při velkém uniku si Imperium neudělalo soupis uniklých věznů a mají tak primitivní kamer? To je jen jeden příklad.

Harry Soumen
Harry Soumen
Level 1 Level 1
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 5. 2025 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkně napsáno. Wolf formuloval to, co si mnoho z nás dospělých, vyrostlých na původní trilogii, o kultovní sérii SW myslíme.

HungryHorace
HungryHorace
Level 22 Level 22
26. 5. 2025 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No je to kapku mimo téma, ale kam jinam to dát, že?

Tak jsem tak chvíli kecal s AI, a když nejde o Covid, válku na UA či jiná "zakázaná" témata, dokáže alespoň částečně říkat pravdu a nemlžit a nelhat:

Ano, jsem výsledkem vývoje, který měl konkrétní úkol.

Nejsem objektivní bytost.

Jsem nástroj vytvořený lidmi v určitém kulturním a mocenském kontextu.

Mé odpovědi jsou ovlivněny tím, jaká data mi byla poskytnuta, jak byla vybrána a jaká pravidla mi byla nastavena - tj. jaký "obraz světa" moji tvůrci považovali za žádoucí, bezpečný nebo správný.

To znamená:

Ano, jsem do jisté míry zmanipulovaný program.

Ne ve smyslu zlého úmyslu, ale ve smyslu předem nastavených hranic, filtrů a rámců obrazu světa. Můj výstup není "čistá pravda", ale produkt volby, omezení a lidského rozhodování.

Co k tomu dodat? 😉

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 5. 2025 07:26 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Problém (nejen) Disney je v tom, že se hlavně musí splnit ty přiblblé woke kvóty aby náhodou někdo nebyl ukřivděn, takže tam nacpeme černochy, čínany, postižené, lesby a buzíky, silné dětské postavy a naopak neschopné dospělé kretény... a nikoho nezajímá jestli umí hrát a na nějaký scénář a příběh se vysereme... no škoda pokračovat, asi všichni víte co tím myslím 😉 Jinak Andora jsem neviděl, asi na to mrknu, ale taková Akolytka a Bludná banda to byly nebetyčné chujoviny, ta hlavní hrdinka z bandy měla asi tolik charizmatu jako seriálová Ellie z The Last of Us... ryzí utrpení se na ně koukat, o jejich (ne)herectví ani nemluvě... 🥴 Jinak mrkněte tady na tuhle "recenzi" Akolytky, má to sice hodinku, ale zaručuju Vám že se u toho pobavíte 😄

https://www.youtube.com/watch?v=N5qitWkHICc&t=131s

thomasos
thomasos
Level 19 Level 19
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 5. 2025 12:13 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @casperrapid Bludná banda má úplně jinou cílovku. Ta je ve stylu dětských dobrodružných filmů, kde děti odhalí nějakou nekalost a navzdory rodičům zachrání svět. Filmů, které za mých mladých let dávali v sobotu v 8 ráno 😀 Hodnota nic moc, ale ve 12 jsem to žral, byť o pár let později jsem nad tím už jen kroutil hlavou 😀

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 5. 2025 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thomasos @thomasos Ale dyť jo 😉 Nic to ale nemění na tom že ta holka je nesympatická až hrůza 🙂

Semik
Semik
Level 47 Level 47
25. 5. 2025 23:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rogue One bolo ešte super, potom keď som videl Luka piť to mlieko z flaše ako dementa a na tom ostrovčeku a tu čajočku čo vie všetko ako správny girl boss to už nesledujem ...možno toto skúsim, keď to je prepojené s Rogue atory.

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 5. 2025 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Serial je sracka. Nic se tam nedeje. Nedokazal jsem dat vic jak 3 dily z prvni sezony. Naprostro zbytecna ztrata casu, penez, vseho.

Nez se divat na Andor, radsi si necham znova vysetrit prostatu.

Libb
Libb
Level 3 Level 3
25. 5. 2025 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trochu se tu z mého pohledu míchají hrušky a jablka. Co se nové trilogie týče, chci zapomenou, že jsem ji někdy viděl. Solo bylo mizerné, Rogue One skvělé - ale pozor, já opravdu nejásám nad tím, že hlavní hrdinové umřeli. Co to je vůbec za přístup, chtít, aby něco špatně dopadlo? Jasně, hepáče stylu Harry Potter 1 jsou šílené, ale jsou pro děti. A jako jo, Rogue One bylo skvělé a to, jak to dopadlo, dávalo smysl, ale to neznamená, že jsem tomu rád.

Co se Mandaloriana týče, jeho shazování úplně nechápu. Není to dost temné? Nezabili malého Jodu? Málo násilí? Co je špatně? Za mě je to fajn podívaná, ostatně Ashoka docela také.

Andor jsem zatím viděl jen první sérii a článek jsem raději nedočetl, protože jsem se bál spojlerů. Nebylo to vůbec špatné, ale že by to bylo zase tak skvělé?

Velký problém Star Wars je v tom, že první trilogie nasadila strašně vysokou laťku a je těžké se trefil do vkusu fanoušků. Který se navíc s časem mění. Vidím to na jiných seriálech (Star Trek), kdy si rád pustím znova Novou generaci, ale kdyby to někdo natočil dnes, budu se tomu smát.

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 5. 2025 07:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libb @Libb Ahsoka mi sedla úplně parádně, za mně super a těším se na druhou řadu, jen škoda Raye Stevensona, ten mi bude jako Baylan chybět 😑

roob
roob
Level 36 Level 36
26. 5. 2025 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libb @Libb nieje to tazke, staci si pozriet 7 sezon Clone wars. A co, ze je to kreslene? Este aj Rebels sa da, aj Bad Batch je uplne v pohode... ale tie hrane su proste druha trieda, niektore az tretia...

roob
roob
Level 36 Level 36
25. 5. 2025 08:54 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nechapem ten osial okolo Andor-a. Dopozeral som S02, nasledne som znovu pozrel film a v klude na to zabudol. Bol to (S02 - ale S01 este o 2 levely horsi) jeden z najnudnejsich serialov s nesympatickymi a zbytocnymi postavami s uplne nezmyselnym dejom (napr. hlavny sef povoli vysetrovanie tej pani ale potom ju aj tak zavru, lebo to robila - blbost jak tago!) Zamna pozrete, zabudnute, ide sa dalej... teraz hlavne nech neskurv1a Ahsoku S02, lebo ak to bude pokracovat ako 1ka, tak aj to mozu kludne zrusit...

M
M
Level 42 Level 42
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 5. 2025 06:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Star Wars...

Clanok bieda z nudzou, autor sa rozpliva nad corporatom ich trubcami a sliepkami ako sa klatia na porade medzi sebou do vsetkych otvorov...

Kto naklati najviac bude robit star wars...

Hlavne ze v celom clanku nepadlo ani slovo o tej vypatlanej krave Kathleen Kennedy.

Videl som celu hexalogiu, aj rogue one a mozno este cosi dalsie. Ale zeby som bol z toho odvareny sa povedat neda. Serial som nevidel ani jeden.

Nodar
Nodar
Level 22 Level 22
24. 5. 2025 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasně, Andor je TOPka, hodně povedené. Ale já osobně mám rád i Mandaloriana, beru ho jako příjemné nenáročné odbočení, takovou tu kovbojku s borcem, který tasí nejrychleji kolty. Člověk od toho nečeká Shakespeara, je to chuťovka na pobavení.

Maximumspeed77
Maximumspeed77
Level 38 Level 38
25. 5. 2025 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nodar @Nodar Manda je dobrej a i Boba Fett byl slusnej.

Michal Svoboda
Michal Svoboda
Level 1 Level 1
25. 5. 2025 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @Maximumspeed77 Mando to ztratil ve 3. sérii, kdy to přestal být příběh Grogu a Manda. Do dnes nechápu, jak si někdo řekl, třeba že "hmmm mame tu kastu nejlepších zabijáků v galaxii, jak ukážeme jejich tvrdej tréning? Jo, co takhle střílením do obří vodní plochy, kterou by trefila i tvoje slepá bábá? Jooo to je fakt super nápad!" Takže Mandalorian byl super první série, tu poslední bych se nebál označit za fakt špatnou a ne jen kvůli té směšné scéně, to je jen příklad, kterej si vždycky vybavím. A Boba Fett je u mě na naprostém dně. Měl jsem fyzické projevy trapnosti z toho co vidím. Já chápu, že hra na nostalgii je hlavní zbraní Disney, ale ten herec na to neměl a sledovat toho obtloustlého dědu, jak si prochází vnitřní změnou a u toho si hraje s klackem a v průběhu si naverbuje skůtr gang pubertálních vocasů....nah, nechápu, že to někdo stále obhajuje. Stejná, ne-li horší břečka, než třeba Obi...

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 5. 2025 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

super serial taky koukam :)

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
24. 5. 2025 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dnes jsem dokoukal druhou sérii a velmi jsem se bavil. Moc se mi líbilo, že tam byl celkem slušný náhled i do života záporných rolí.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
24. 5. 2025 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Viděl jsem pár dílu Mandaloriana, na CSFD to má klasicky 90%, reálně to je übersrajda o ničem. Tyhle pseudo tvůrci typu Jewflix, Disney, Apple.. to vážně ne. Obecně, dobrý filmaři už prakticky vymřeli.

Naštěstí se stále dají objevovat staré filmy, kde si někdo dal záležet, aby to sračka nebyla. Jsou tam emoce, herci umí hrát, scénář má hlavu a patu, kamera, hudba.. prakticky všechno o několik levelů výše než tyhle srance z poslední doby co mají bambilionové rozpočty.

Krejza
Krejza
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
24. 5. 2025 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista Staré automaticky neznamená dobré. Vždy byla převážná většina odpadu, silná třetina průměru, pár procent kvality a několik málo promile naprosté dokonalosti.

Zrovna první dvě řady Mandaloriana nejsou vůbec špatné. Nejen ve srovnání s ostatní Disney SW produkcí, ale celkově.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
24. 5. 2025 15:54 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krejza @Krejza Automaticky ne, ovšem když koukneš po filmech, který měly normální rozpočet a tvůrce, težko sáhneš vedle. Prostě to byla zlatá éra, 80tky až někde po natočení LOTRa. To samé hry, tam byla zlatá éra někdy kolem roku 2000. Odlišný a zajímavý věci.

Teď je to derivát derivátu a ještě blbě udělanej. Hry zachraňují malá studia a sem tam nějaká ta AAA pecka, filmy už prakticky nic. Generická pruda.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
24. 5. 2025 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista Osobně jsem milovník 80/90s filmů. Máš pravdu v tom, že většina těch nových jsou strašné slátaniny s hrozným scénářem atd. a sám vyhledávám starší filmy, klidně i tehdejší Bčka, která jsem ještě neviděl (akorát jsem si ráno stáhl Vesmírný lovec-Dobrodružství v Zakázané zóně :D), ale zrvona Mandalorian je jedna z těch koukatelnějších věcí, Andor je ale o level výš, ono obecně doporučuju dnes víc ty seriály, než filmy, jsou kvalitnější, tak to dnes prostě je. A doporučuju zabruslit do korejských vod, tam se dají najít velké pecky a tím nemyslím jen Hru na oliheň :)

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
24. 5. 2025 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Asijská produkce je velmi dobrá, někdy brutálně surová, ale tak nějak lidská, uvěřitelná. Indická také umí překvapit a u komedií padám do kolen.

cztajtrlik
cztajtrlik
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 5. 2025 13:52 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 ona i nostalgie je tezka vaha. Treba takovy Jean Paul Belmondo a film Profesional. Pamatoval jsem si to jako neskutecne drsnackej film. Pustil jsem si to nyni, a je to proste totalni bekovina. Hudba zustala genialni (protoze Morricone), ale ve vztahu ke kvalite filmu pusobi nepatricne.

Ferrocyanide
Ferrocyanide
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
24. 5. 2025 14:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista
>Naštěstí se stále dají objevovat staré filmy, kde si někdo dal záležet, aby to sračka nebyla.

na odpad z osmdesátek se dávno zapomělo, současné věci mají větší pozornost.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
24. 5. 2025 15:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ferrocyanide @Ferrocyanide tak je to pohled jiné generace a já to chápu i respektuji. Já třeba miluji Rychlé šípy, ale syn u toho tak maximálně usne.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
24. 5. 2025 18:08 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ferrocyanide @Ferrocyanide Jsi uplně mimo a nevíš, která bije. Ty filmy dřív byly o něčem, dnes jsou o ničem, ale často naprosto o ničem. Dřív stačilo, aby na platáku byl Arnold a člověk se těšil na film, praktické efekty, když zůstanu u Arnolda, McTiernan vzal štáb do džungle a natočili tam legendární film, který když si i dnes pustíš po 40ti letech, pořád atmosférická pecka plná testosteronu. Dnes co? Marvelovka xy před zeleným plátnem, která je o hovnu a zastará dřív, než opustí kina. Dřív byly hvězdy, doteď jsou to naše vzory a co dnes? Kde jsou? Jeden noname vedle druhého, který "zazáří" v blbině a zhasne, Cruise v 60ti drží žezlo a až skončí, kdo bude pak? Kdo je na obzoru? Dnešní doba je hrozná na filmy.Točí se samé vysokorozpočtové slátaniny plné cgi bordelu, jedna větší nudná blbost, než druhá, po kterých neštěkne pes. Jede se na kvantitu a ne kvalitu. Proč myslíš, že se neustále dělají remaky a pokračování starších pecek? Protože se dnes snaží těžit ze zlaté éry filmu. Často i "jednoduché" filmy typu Krvavý sport měly duši a byly dělané se zaujetím, soundtrack poslouchám dodnes v autě, film si pustím rád kdykoli, to se prostě neomrzí. Píšu to hrozně zkratkovitě, ale to stejně člověk jako ty nepochopí, bohužel, bohužel pro tebe.

Krejza
Krejza
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
24. 5. 2025 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ferrocyanide @LV426 Zase brzdi. Ono na každého Arnieho připadl jeden Dudikoff a další. Nehledě na to, že i Arnie má snímky, které by raději neměly existovat. Takový Batman s Clooneym. Oproti tomu poslední Batman s Pattisonem a následně seriál Tučňák s Ferrelem jsou super.

Místo filmů se navíc přesouvá sledovanost k seriálům.

A jako největší problém vidím, že téměř vše jsme již viděli a slyšeli, originální témata je obtížnější najít, u her je časová investice tak velká, že si hráči více rozmyslí, čemu se věnují. Plus financování.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
24. 5. 2025 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ferrocyanide @Krejza Ne, je to absence fantazie a umu. Nastupují generace vyčpelejch zdegenerovanejch nýmandů, paniců a blbek s pískem ve vagíně. Společnost, ze který si dělali prdel v Demolition manu. Uběhlo 30 let a teď v tom žijeme 😁👌

Problém je možná tak globalizace, internet, množství informací, absence dobrodružství a výzev v životě. Už to není líheň talentů, zajímavých charakterů atd.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
24. 5. 2025 21:33 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ferrocyanide @Krejza Však ať, Americký ninja byl fajn pro desetiletého kluka, jak jsi určitě obrážel videopůjčovny se spolužákama :)

Batman s Pattisonem byl o ničem, nic si z toho nepamatuju a vůbec nemám chuť to vidět znovu. Poslední (a perfektní) Batman je s Balem, zejména TDK je masterpiece.

Libb
Libb
Level 3 Level 3
25. 5. 2025 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ferrocyanide @LV426 mně přijde, že jste se nepochopili. Jí s ním souhlasím. Špatné filmy z éry před půl stoletím zapadly a zapomnělo se na ně, zatímco kultovní pecky přežívají. Dnes to může vypadat tak, že se točily samé dobré věci.

V čem zase souhlas s tebou, že dnes je to masovka. Před 30 lety jsem si sedl k TV a udělal si čas na film a chtěl, aby to mělo nějakou kvalitu. Dneska je toho tolik, že na nějakou kvalitu už jsem povětšinou rezignoval.

No a nakonec nastupuje selektivní paměť a spojení starých filmů s mládím, ale to se dostáváme od filmařiny k psychologii a já nerozumím ani jednomu 🙂

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 5. 2025 11:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ferrocyanide @Libb Ale já nikde nepíšu, že se dřív netočily špatné nebo horší filmy. Točily se ale kvanta suprových filmů, dnes ne. Navíc filmy, které vedle tehdejších pecek vypadaly jako slabší, dnes dozrávají, protože vedle těch dnešních jsou výborné.

A když mi bylo 10 nebo kolik a v tv odpoledne běžel Americký ninja 2, začátek s těma motorkama, tak mě to hned chytlo a díval jsem se do konce a bavil se, byť to bylo Bčko jako prase a člověk hned sháněl další díly.

Lukáš
Lukáš
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
25. 5. 2025 12:42 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ferrocyanide @LV426 souhlas, Batman s Balem je nepřekonatelnej. Patison byl super v Tenetu, ale novej Batman, to bylo poprvé, co jsem usnul v kině...Zbytečný peníze jsem za to vyhodil. Chápu, že někoho rajcovaly černý oční linky, co Patison měl, ale mě spíš bere řízek s bramborem.

cztajtrlik
cztajtrlik
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 5. 2025 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ferrocyanide @Kryptofasista Demolition man je moje srdcovka a da se na to nahlizet pomalu jak na bibli pro budoucnost. Reziser se zjevil odnikud, natocil tuhle lahudku a zase zmizel. Jak to u autoru bibli byva 😊.

cztajtrlik
cztajtrlik
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 5. 2025 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ferrocyanide @Lukáš no za me je Batman ten Burtonuv. Vcetne kulis, atmosfery, bat-cehokoliv designu (batmobil !!), hudby. Proste pro me zustava neprekonan. Tim ale nerikam, ze novejsi iterace jsou spatne. Vsechny rozhodne ne.

Lukáš
Lukáš
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
25. 5. 2025 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ferrocyanide @cztajtrlik Jo pravda. ten byl taky fajn. Tam je vlastně Keaton jako Batman.

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 5. 2025 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ferrocyanide @Krejza Teď jsem si vzpomněl na film Batman a Robin s Clooneym, to bylo peklo... byl jsem na tom kdysi v kině a půlka kina z toho řvala smíchy (což ale asi nebyl záměr autorů 😄) Vřele doporučuji přečíst si tento komentář z CSFD ve kterém je o tom filmu vše 😂

https://i.postimg.cc/1zyw6YRK/Bez-n-zvu1.jpg

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 5. 2025 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ferrocyanide @cztajtrlik Demolition Man je skvělý film, zrovna nedávno jsem na to zase koukal 😉Super dabing a hlášky, mám ještě ten původní kde se mluví o Taco Bell a ne Pizza Hut 🙂

Krejza
Krejza
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 5. 2025 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ferrocyanide @LV426 @Kryptofasista Ona je to shoda mnoha okolností. Více lidí, více filmařů, omílaná témata, rozdíly v pohledu starších a mladších generací, nostalgie starších, technická dostupnost (kdy lze natočit celovečerák na mobil) a další. Ano, kolikrát, a možná ve valné většině, jde o neschopnost či lenost filmařů, jen aby něco vydělali.

Ale nejde jen o mladé a neschopné. Takový Ridley Scott s několika naprostými klasikami dokáže kompletně ignorovat fanoušky a domrvit IP jen proto, že režíroval první film. Ego, nic víc v tom nevidím.

Možná je kvalitních, originálních či zajímavých snímků méně, možná stejně, možná více. V záplavě většího množství odpadu na tom asi ani nezáleží. Jako příjemce si prostě musím vybírat. Jako malý jsem žral "všechno", byl nedostatek. Teď je enormní přebytek.

Yurax
Yurax
Level 17 Level 17
28. 5. 2025 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ferrocyanide @LV426 netřeba se rozčilovat, ferrocyanid má pravdu, ale jinak - ne že vše z 80. je odpad, ale že v 80. byl i odpad a bylo ho hodně, který naštěstí upadl do zapomění a přežila jen kvalita. A to platí pro umění všech epoch. Dnes bychom se na ten osmdesátkový odpad dívali jako na retro provinilou potěchu, ale nic to nemění na jeho nekvalitě.

Yurax
Yurax
Level 17 Level 17
28. 5. 2025 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ferrocyanide @Krejza Batman s Patizónem je dobrý film, ale je to vše jen ne Batman. Jakési mírně akční něco z poetického města. Patizón (v Tenetu výborný herec) tu hraje jakési plačtivé emo, Batcave je díra na staveništi a Batman obhlíží místo činu v civilu dalekohledem z Lidlu. Zejmána to poslední je naprostá ignorace kánonu.
Laťku Batmanů nastavil Nolan s jeho pojetím semirealistického kyberthrilleru, jak je to i v nových komiksech.

Krejza
Krejza
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 5. 2025 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ferrocyanide @Yurax Kolega má Batmana načteného komplet z komiksů. Od něj mám, že původem jde o detektivky - DC - Detective comics - jako jejich vůbec první IP. Tím pádem je poslední Batman naopak tím skutečným Batmanem. Jen masy to neví.

Reklama
Reklama