Zpět na článek

Diskuze: ASUS ROG Maximus Z890 Apex: Luxusní deska pro přetaktování Intel Arrow Lake

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Martim
Martim
Level 29 Level 29
10. 11. 2024 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdéňo, ja ti teda nevim, tomu rikas klasa deska?

Syedie
Syedie
Level 29 Level 29
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 11. 2024 07:53 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Redakce dostala MOBO na otestování - tak to udělali. Absolutně nevím, co tady plkáte za komentáře. Chcete test desky za 3-5K? okej, ale redakce si to asi nepůjde koupit ze svého, aby otestovala 5 low-end základových desek. Takže buď je kupte a pošlete na test nebo se do toho neserte :D

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 11. 2024 08:15 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Syedie @Syedie rozkaz šéfe. Už si nedovolíme projevit svůj názor. Sice to nebyla recenze, ale rešerše známých faktů, přesto příště budeme hlasitě tleskat.

PS : minus není odemne, mínusy nedávám

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 11. 2024 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Syedie @Syedie ono se to ale moc recenzi ani nazvat neda.. to je prave ten problem na ktery tu hodne lidi upozornuje, protoze recenze ukazuje tak 10% toho co ta deska dokaze a proc za ni jsou nekteri lidi ochotní zaplatit tolik penez..

Jinak vyrobci posilaj prevazne mainstremovy produkty na recenze, tyhle TOP produkty posilaj minimálně protoze tech samplů je malo a za druhé CR neni tak velky trh, aby se to tu vubec vyplatilo prodavat a propagovat..

Kdyz to vemu z meho pohledu tak za poslednich 5 let jsem recenzoval tak 20 zakladnich desek a TOP modely byly tak 2, maximálně 3 ks.. Valna vetsina byly mainstremove desky, které zajimají nejvic lidi..

Ono z logiky veci, testovat jenom TOP produkty je celkem o nicem, protoze to zajima tak 5% nadšenců co na to maji prachy.. Zbytek populace na tohle proste nema penize a defakto se tim pro ne takova recenze stava nezajimava..

Recenze se proste musi delat tak, aby to vyhovovalo vetsine populace, tj 90% recenzi delat na produkty v cenove relaci, kteoru si mohou doovlit skoro vsichni a teba 10% produktů delat pro nadsence z té TOP třidy za TOP cenu..

Kdyz se ale podivame jake desky OBR testuje, tak tento pomer je tak 90% pro TOP desky a 10% pro ty zajimavy, tedy naprosty opak co lidí chtějí a neni divu ze Zdendovi recenze maji snad nejhorsi hodnoceni zde na PCT, dostavaji obecne nejvice minusu...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 11. 2024 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo tvoje uzivatelske testy sa nedaju nazvat recenzie 😁

na co sem lezes a mas tisic komentarov za tyzden. zo 150 komentov pod clanok je aspon 50 tvojich.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 11. 2024 09:28 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Hlavně tam nemá fotky té desky namontované v bedně že? Aby si budoucí majitel dokázal představit, jak to bude vypadat. Jak jsi sám upozorňoval na tuto důležitost. Jen jsi zapoměl odpovědět na dotaz, proč tuto veledůležitost neděláš u svých recenzí, když je to podle tebe tak důležitá věc.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 11. 2024 09:35 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @zeldiak omyl.. rozhodne tu nemam tolik prispevku co tvrdis.. (ze jich mam 50 jenom ja)

Stratissimo - 24 prispevku s timto 25.

Lukáš Meistner - 22 prsipevku

Darth36 - 21 prispevku

Frankhorigan - 13 prispevku

Slusnak - 13 prispevku

pak je tu plno lidi co maji kolem 10 prispevků...

Viditelne si cucas čisla z prstu jak se ti chce, ani si to neoveris.. tady je aspon videt co jsi zac..

stratossim0
stratossim0
Level 28 Level 28
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 11. 2024 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo a to ti je malo? vetsina tvojich prizpevkov su dlhe slohove prace. si u kazdeho clanku top pripievatel, tak priznaj , ze to tu milujes. travis tu kazdy den cely tvoj cas.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 11. 2024 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Radsi spocitej, kolik si jen tady dal palců dolu blbe :D :D :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 11. 2024 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Syedie @Syedie tato recenzia uz je v top 5 najcitanejsich clankov. obor to super raz zmakol. verim, ze to dotiahne na prve miesto. skoda ze ludia nechapu ako funguje bulvar.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 11. 2024 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @zeldiak právě, že chápeme. Kdo tady stojí o bulvár.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 11. 2024 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Lukáš Meistner no ty a belka, kedze obaja ste topkomentatori mesiaca, on dokonca 3 rokov :)

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 11. 2024 14:26 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @zeldiak nemám problém. Tato stránka patří do mé top pětky. Sleduji ji od jejího vzniku, tedy déle než 20 let. Pana Obrmeira nepovažuji za dobrého redaktorka po stránce osobní ani profesionální. Je to takový popisovač produktů, co už.

Rozhodně si nemyslím, že můj názor je vždy správný, dokážu napsat blbost, ale nemám potřebu kohokoliv ponižovat a urážet. (dobře, možná jsem se párkrát trefil do DD klanu, ale sypu si popel na hlavu, nebylo to košér)

PS: pravda trávím tu dost času, zbavil jsem se sociálních sítí a v práci mám často technologické přestávky. A když už si tu člověk může pokecat i o holícím strojku a jeho vhodnosti na genitálie 😅

PS2: a topku nesleduji, tak díky za info

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 11. 2024 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Lukáš Meistner ano ale panicssimo mele len jednym smerom, to je rozdiel.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 11. 2024 07:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady není o čem debatovat. Co říkáte na volby v USA? Výsledek celkem jasný, co si o něm myslíte?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 11. 2024 10:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner Intel se nam pekne kutálí z kopce

https://www.svethardware.cz/intel-vykazal-rekordne-vysokou-ztratu-dolu-ho-tahne-intel-foundry-a-restrukturalizace/61297

očekavaám masivni propousteni a osekaní vydajů na vyvoj v brzkych mesicich..

uz ted se hodne projektu zaciná zcela rusit..

https://www.svethardware.cz/intel-lunar-lake-nedostane-nastupce-cpu-s-integrovanou-ram-nebudou-pokracovat/61301

Zvlastni ze zde na PCT o tomto opet ani zmínka :)

Jinak 9800X3D bude asi přetaktovací "dělo"

https://www.tweaktown.com/news/101501/amd-ryzen-7-9800x3d-overclocked-to-5-46-ghz-outperforms-the-7800x3d-by-24/index.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook&fbclid=IwY2xjawGYETxleHRuA2FlbQIxMQABHTooMWa7T3GlP0PGDtsmxcMD0GuTr5Fb4jnXL58Lqi3HYbYhG1yqdBmYzw_aem_Z9aOe52GqNx-CISlLbr9lA

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 11. 2024 11:10 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo jsem opravdu zvědavý jaká bude v ČR cena. Vzhled k ceně 7800X3D, která atakuje 13k, bych se nedivil, kdyby šla až k 15k

PS: kor s cenovou politikou Intelu. Trochu se to začíná podobat tomu co se děje u cen grafických karet

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 11. 2024 11:44 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Lukáš Meistner cekam cenu nekde 12499 - 12999,-, 7800X3D startoval v CR tehda na 11999,- tusim.. a pokud ma zdrazit o 30 dolarů tak by to tak mohlo bejt.. Akorat nevim jakej byl kurz dolaru tenkrat vuci dnesku zda zde taky neni nejaky negativni posun co by to mohl ovlivnit.. Ale u AMD je celkem pozitivni ze cena celkem brzy zacne klesat, vsak Ryzen 7900X nam taky po par mesicich zlevnil asi o 3000,-. Jinak vuci cenam TOP Intelu to bude stale pohodova cena si myslim, zas nemuze AMD prodavat svy TOP procaky 20-30% pod cenou Intelu to by nedavalo zadny ekonomicky smysl.. Jedine ze by se procaky neprodavaly, pak ocekavam ze cena pujde dolů a to celkem rapidne, AMD vzdy celkem pruzne reagovalo na pokles poptavky narozdil od Nvidie ktera radeji pozastavi vyrobu aby s cenou nemusel hejbat :)

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 11. 2024 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo "Nvidie ktera radeji pozastavi vyrobu aby s cenou nemusel hejbat" co to meleš :DDDD myslíš to pozastavení řady, kterou už má dohromady více hráčů na steamu, než všech amd karet dohromady?

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 11. 2024 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo z jakého důvodu si myslíš, že došlo k onomu pozastavení výroby?

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 11. 2024 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo a co byl podle tebe důvod?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 11. 2024 07:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @casperdeluxe "Nvidia zastavila dodávky GeForce RTX 4070 a 4080, není zájem" tohle ti nestaci si precist? :)

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 11. 2024 07:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo To není tvůj názor. To sis přečetl v článku. Ale budiš. Řekněme, že se s tím stotožňuješ.
Jak si potom vysvětluješ, že prodeje Nvidii rostou, i když podle tebe z důvodu nezámju zastavuje výrobu?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 11. 2024 08:16 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @casperdeluxe v tomto konkretnim kvartalu jim rostly vuci jakemu kvartalu? jinak pokud mas na launch pripraveny urciity pocet kusu karet a prodeje jsou slaby a sklady jsou plne, tak mas na vyber ze dvou moznosti.. bud v ramci poucky nabidky a poptavky snizis cenu aby si prodeje ozivil nebo zastavis/omezis vyrobu aby se ty sklady neplnili jeste vic a vic.. Nvidia viditelne sahla po te druhe variante, ktera pro ni v ten moment byla daleko vyhodnejsi, protoze uvolneny vyrobni kapacity u TSMC mohli vyuzit pro vyrobu cipu do AI karet, o ktere v te dobe byl zajem vyssi nez byli schopni vyrobit.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 11. 2024 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Prodeje jim rostou kvartál co kvartál od Q2 2023. Jak si to vysvětluješ? Jaká mohou být jiná vysvětlení, že NV pozastavila výrobu?

"jinak pokud mas na launch pripraveny urciity pocet kusu karet a prodeje jsou slaby a sklady jsou plne, tak mas na vyber ze dvou moznosti

Může to být i tak, že si naplánuješ, že vyrobíš více kusů, abys potom ty linky uvolnil pro výrobu jiných produktů?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 11. 2024 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @casperdeluxe nesmysl ocekavali ze prodeje budou daleko vyssi, cekali to i vyrobci GPU kteri si objednaly urcity pocet cipu.. Vsude se psalo ze prodeje jsou znacne pod ocekavanim, hlavne u 4060/4070 to bylo enormni a samotni vyrobci to davali za vinu prave Nvidii a nekolikrat je prosili aby cenu ponizili.. Vsak se o tom psalo uplne vsude.. Vsichni recenzenti si stezovali ze pomer cena/vykon je proste spatnej.. jedinej segment trhu kde se nvidii darilo byl OEM, ale v retailu to bylo hodne bidny.. Vsak kdyz 4070 vysla na trh, nedostala se tehda do TOP10 ani jedna na CZC, coz bylo zarazejici.. kdyz vysla 7800XT tak v CZC byla skoro hned v TOP3, to jasne ukazovalo jak se v retailu Nvidii proste nedari tak jak se ocekavalo..

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 11. 2024 09:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Nvidii je jaksi jedno, kde se ty karty prodávají. Jestli to je retail nebo OEM.
Ano. Nvidia mohla očekávat vyšší prodeje, tak těch čipů vyrobila víc. Takže teď se podíváme na ten rozdíl:

Nvidia očekávala vyšší prodeje, tak vyrobila hodně čipů, následně zastavuje výrobu, aby vyráběla něco jiného
vs.
Nvidia vyrobila hodně čipů, aby zastavila výrobu a mohla vyrábět něco jiného.

Rozdíl je jen ten, jestli s tím Nvidia počítala nebo ne.
Každopádně výsledek je naprosto stejný. A to ten, že Nvidii rostou prodeje kvartál co kvartál.

No a to, že se o něčem píše neznamená, že to tak je. Ona to je vždycky tak nějak tichá pošta. Já si rád dělám na věci svůj názor. Někdy se dostanu i do stavu, kdy na to jasný názor nemám. Například v tomto případě. A kolikrát se divím, jak jsou lidi přesvědčeni o něčem, ale jiným pohledem se na to nepodívají. Prostě Franta říkal, tak to bude pravda....

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 11. 2024 10:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @casperdeluxe nvidii to jedno je urcite to nam uz dala jasne najevo, ovsem vyrobcum GPU to moc jedno neni, protoze je zivi hlavne Retail trh.. Proto taky vyrobci GPU tak prosili Nvidii a to nekolikrat at jim ponizi ceny... do OEM segmentu dodava Nvidia vetsinou jenom cipy, (pripadne jenom referencni PCB + naletovanej cip) a OEM vyrobci si ty karty delaji sami, napriklad DELL ma uplne jinou RTX 4090 nez vsichni ostatni, dela si ji totiz sam a to i vcetne chladice. Vice mene tohle chovani nvidie ktera na svy partnery doslova sere donutilo EVGU po letech skoncit s GPU a to to byl svyho casu dvorni vyrobce Nvidie se skvelou povesti a jako jedini z mala davali na GPU 5let zaruku za priplatek protoze tak moc verili svy vyrobe ze je kvalitni.. Bohuzel krypto jim defakto zlomilo vaz protoze Nvidia v ty dobe omezila dodavky partnerum a vyrabela a dodavala karty tezarum naprimo, coz jim bylo nekolikrat prokazano.. vsak sehnat behem krytpa kartu od EVGY bylo doslova nemozné, proste nemeli skoro zadny karty ve vyrobe.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 11. 2024 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo No vidíš to. A i přesto kvartál co kvartál Nvidii prodeje rostou.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 11. 2024 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @casperdeluxe protoze je zivi hlavne OEM kde jim neustale roste podil na trhu.. Kdyz se podivas na naky hotovy sestavy nebo notebooky co jsou na trhu tak 95% z nich je s grafikou od nich.. ovsem pokud se podivame na statistiky prodeju dedikovanych grafik v retailu tak na tom AMD tak spatne neni, ovsem retail trh je mnohem ale mnohem mensi nez OEM.. I to je duvodem proc kdysi dvorni vyrobci GPU Nvidie zacali toto resit tak ze znacne rozsirili sve portfolio nabidky i na jine produkty typu periferie, skrine, zdroje, chaldice apod.. Proste videli ze spolehat se jenom na Nvidii neni dobra vec.. Vsak minuly rok si rada vyrobcu stezovala ze vyrobit RTX 4070 za MSRP cenu je proste nemozny protoze jim Nvidia prodava ty cipy moc draho a zbytek vyrobniho procesu taky neco stoji a proste ve finale jim to prodelava.. I to je duvodem toho proc sou ty TOP modely u vyrobcu s cipy Nvidie tak drahe vuci zakladnim edicim, oni se na techto modelech defakto "hoji". u grafik s cipy AMD je rozdil mezi zakladnim modelem a TOP modelem v cene klidne 1/3.. protoze tam vyrobci n emaji problem vydelavat i na zakladnich modelech za MSRP ceny, protoze jim AMD dodava ty cipy levneji, tj s mensi marzi pro sebe

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 11. 2024 11:04 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo "pokud se podivame na statistiky prodeju dedikovanych grafik v retailu" prosím, tohle pošli, nadšeně čekám, doufám, že to nebude jen odkaz na jeden shop, kde amd prodává hlavně firmám a kde se prodává na světě jedině dobře :D :D

a když už si teda posíláme články, jakto, že na tom amd tak špatné není?

https://www.pcgamer.com/hardware/graphics-cards/gpu-sales-are-on-the-up-but-amds-rx-7000-series-graphics-cards-are-its-worst-selling-in-over-20-years/
A amd ve finančních výsledcích píše, že prodává špatně radeon karty?

rtx 4000 je snad nejúspěšnější line up nvidie za dlouhou dobu, už jích má víc hráčů na steamu, než všechny amd karty dohromady :D a 4060 brzy překoná 3060 jako nejvíc používanou grafiku.. diit klasicky špatně napsal článek a ty se toho držíš jak retard :D :D

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 11. 2024 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo čím si vysvětluješ propad prodejů dGPU, který odstartoval Q2 2022? Jak si vysvětliješ opětovný nárůst prodejů dGPU od Q2 2023?

michalos
michalos
Level 20 Level 20
6. 11. 2024 05:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jseš si jistý nadpisem kapitoly - Přetaktování Core Ultra 9 285X ?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 11. 2024 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalos @michalos tušé :)

FanatiXX
FanatiXX
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Luxusni deska pro zbytecnej Intel, no nekup to.

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kolik se toho proda? Na tomhle asus nevydela ani Ň. Vzdyt ty cpu od intel nikdo nechce.
Intel je ted dost pozadu. Jestli to takhle pujde dal, predjedou ho prociky z ciny, nedej boze i z ruska 😂
Deska neni nic nez marketingova ukazka toho, ze Asus umi byt nejdrazsi a mozna i nejlepsi. Takove potvrzeni "sily" kdy se naklady na vyvoj desky nikdy nevrati.
Chtel bych videt prodejni statistiky v CZ po 6ti mesicich.
Vadi mi to? Ne, deska je hezka, rad jsem si prohledl obrazky.
Koupim si to? No intel asi nejakou dobu jeste vynecham. Navic stejne VSICHNI cekame na 9800X3D, vcetne me.
Hezky to je, to jo.

PanBoh
PanBoh
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @mibfox ano v asuse su blby a prerabaju:)

Na jednej takejto doske zarobia viac Ako na xx lacnych :)

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PanBoh @martin hmiro Je uplne bezny ze automobilky prodavaji nektera auta se ztratou a delaji to. Proc asi?
Lexus LS - kazde prodane auto znamenalo 60k usd prodel
Bugatti Veyron - desitky tisic usd, presnou castku si vygoogli a desitky dalsich
Znova se te ptam, proc asi?
Evidentne vis o marketingu uplny hovno.
Tem firmam se to nevyplati na penezich, ale na reklame a prestizi.
Udrzet prestiz a byt nejlepsi neco stoji a ne vzdy to vydelava.
Me to na strategii Asus "byt videt za kazdou cenu" docela sedi.
A samozrejme, deska pro intel kterej nikdo nechce je podle tebe zlaty dul.
Vrat se k ovcim...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 22:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PanBoh @mibfox 19000czk- 750e.... ty ovca, si fakt myslis, ze na nej asus prerobi ? ked bezna z890 stoji 200e predaj, ty si myslis, ze vyroba tejto dosky je cez 750e aby sli do straty ? preboha, rovnaky chipset, sice lepsie pcb, condesatory, trochu kovu nachladenie, urcite nepredrazi vyrobu o 600e.... ja som netusil, ze si az taky blby a veris, ze vyroba stoji cez 750e ...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 06:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím,proč se tento článek nazývá recenzí, když to recenze není. Je to jen opakování promo žvástů Asusu a Intelu. Dostat highend desku a osadit jí highend komponenty, pokoušet se o něco co ani nejde a dát tomu 9z10? To je ryzí arogance. Zdeňka a jeho preference už známe, ale tohle je už moc. Celá diskuze pod článkem to říká dostatečně jasně. Tohle je fail. A ne jen ta deska. I článek. Tahle kráska na PCtuning nepatří, protože "tunit" nejde. Je to jen předražená i když kvalitní deska. Ale absolutně zbytečná ve vztahu s tímto procesorem. Když už o ní chcete něco podle zadání Asusu napsat, odmítněte a udělejte test pořádně. Pěkně s dusíkem a ukažte vaše dovednosti. Pak to bude recenze kvalit desky. V poslední době už se tady dají číst jen recenze skříní.  

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 07:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @urbis83 hele ono by to na PCtuning i slo dat, ale v uplne jinym podani..

1) domluvit se s ASUSem třeba s Šimonkem a prostě ukázat desku na dusíku, jak se deska na dusik musí připravit, jaky musi mit clovek na to dalsí veci a co vsechno se musí v BIOSU odladit, na co si dát pozor, kolik dusíku třeba taktovy taktovani sežere a na kolik to vyjde penez apod....

2) udelat z toho naky super videjko, popsat co vsechno obnasi taktovani dusikem a proc je tato deska vlastne tak drahá a hlavne pro koho je urcená, kdo ocení vsechno to, co deska umí

3) udelat třeba i naky super vysledky na tom dusiku a treba ukazat i jak funguje HWBOT, jaka komunita Českých overclockerů se tu pohybuje a třeba ukázat i na naky světový výsledky co se Čechům za poslední roky povedly udělat.

4) u tyhle desky bych zkusil i naky extremni taktovani pameti, protoze práve na toto je to jedna z nejlepsich MB na svete..

Touto formou by melo opravdu smysl delat recenzi na tuto desku + praktickou ukazku, ja taky recenzuju desky uz mnoho let ale ani ja bych tuhle desku proste nedokazal odprezentovat jak si zaslouzi, a podle me to asi dokaze v CR malokdo, mozna Mikle z Alzy jeste by na tohle mel prostredky a praktický zkusenosti.. Bohužel OBR rozhodně ne a hodnocení a reakce zde od lidí jsou toho jasným důkazem

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 08:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Neděje se to často, ale souhlasím s tebou.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
5. 11. 2024 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @urbis83 Použil bych přirovnání, že pan Zdeněk si vypůjčil Lambo, popsal nám, kolik má kol a sedaček a že má taky volant, pak ho prosvištěl po české dálnici, zjistil, že to hezky jede a že u pumpy na něj všichni čučí a baby mu mávají. Tak přejme panu Zdeňkovi ten hezký zážitek.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 10:31 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Slusnak123 skvělé přirovnání 👍

Pořád mi uniká smysl článku. Většina recenzentů dělá recenze na věci, které lidi chtějí kupovat. Tohle má tak úzký okruh potenciálních zákazníků, že bych o tom nepsal ani v novinkách.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 22:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @urbis83 vies co je zmysel clanku ? dostali hig end na otestovanie, to spravili. a aj ked si to ludia tuto co komentuju nekupia, klikaju o zivot a komentuju a nacitavaju stale dookola... len kliky sa pocitaju. a na to je belka top tahac tu na stranke. an i netusi, aku sluzbu im robi. bez neho by bolo o tisice preklikov menej .

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 11. 2024 12:46 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @zeldiak vždyť nic netestoval. Jen na ni naskládal komponenty a zapnul. Vychválil UEFI a zkoušel dělat něco co nejde a přitom věděl dopředu že to nejde. Tomu říkáš recenze highend desky. Dej si facku a prober se. Tohle bylo promo Asusu a Zdeňkovo poděkování. Nemyslím, že účelem bylo vyrobit clickbait článek. To vyplynulo z podstaty věci samo a Stratos si půjde kopnout všude kde je Intel nebo Nvidia.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 11. 2024 21:21 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @urbis83 ako by si testoval ty ?

Olda
Olda
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 23:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprostá zbytečnost.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kolko ludi sa sem chodi vyplakavat :D nezaujima ma, necitam, scrolujem dalej. ked budete plakat, prd vam to pomoze :D

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @zeldiak to je jak s duchodci a máslem :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
4. 11. 2024 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Neboj taky se dočkáš. I, když pokud jsi mladšího ročníku tak spíš se už ani žádného důchodu nedočkáš.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @LojzaOdVedle neblázni, spoléhat na stát, že mě bude živit, to je hodně velká fantasy 😂

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
5. 11. 2024 05:28 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Jj, pouze na stát se určitě spolehnout v dnešní době už nedá to je fakt.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 05:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 důchodce nejsem, ale klidně si přiznám, že máslo je drahý. Já dost peču a je to znát.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
5. 11. 2024 06:28 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Lukáš Meistner To už tady bylo s máslem v nedávné minulosti. Nikdo to pak nekupoval za předraženou cenu a brzo ho zase zlevnili a bude to stejně i teď. A kdyby náhodou ne tak si stačí zajet do Polska kdo to nemá daleko a nafutrovat mrazák.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @LojzaOdVedle sleduji to, blíží se vánoce a myslím, že se nedočkám. Do Polska to mám daleko.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
5. 11. 2024 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Lukáš Meistner Tak to je blbý… Já Polsko dám stejně jako loni někdy teď v Listopadu, nebudu živit místní vydřiduchy.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Lukáš Meistner však v pořádku, tady nešlo ovšem o cenu másla, ale o to stěžování :D

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 takže je problém nesouhlasit, budeme jen tleskat?

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 09:46 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Lukáš Meistner problém je nadávat, když jsou možnosti jinde. Lidi nadávaj na máslo, ale par km do statku/ online si pro levnější nepojedou/neobjednají. Pak tu nadávaj na desku, na kterou buď nemají peníze, nebo si v životě nekoupí - obojí naprosto zbytečné.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
5. 11. 2024 11:00 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Ono také není máslo jako máslo. Osobně se vždy dívám na datum spotřeby a expirace musí být nejdříve za měsíc. Jinak nemám jistotu, že není rozmražené. Čerstvé máslo má lepší chuť i konzistenci. Roky slýchávám, jak máslo škodí po stránce cholesterolu, ale já na něj nedám dopustit. Chleba s máslem a něčím dalším je oprávněný základ mého jídelníčku. Vstávaje lehaje jsem s máslem. Dávám si ovšem dobrý pozor, abych já sám nebyl máslo, ani abych neměl máslo na hlavě.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
5. 11. 2024 11:43 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 V obchodě stojí máslo 70 kč, ale ty pojedeš autem na statek, abys ušetřil a bude to i s cestou stát 300 Kč 😁Kromě toho bude máslo od farmáře co? Bude dražší vole 😁Protože to nedělá ve velkém. A samozřejmě eshopy se předhánějí kdo dodá levnější máslo, na Rohlíku ho mají dokonce za 3,50 Kč.. viď?😁👌

Líbí se mi jak vždycky nějakej jantar tvrdí, že to jde řešit jinak, ale jednak o tom ví hovno a druhak je jejich myšlení absolutně nepraktický.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
5. 11. 2024 12:13 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Kryptofasista Za komančů stálo máslo 10 Kčs. Dle údajů ČSÚ byla průměrná mzda v roce 1990 3.286 Kč. Dnes je máslo za 70 Kč a průměrná mzda činí 43.341 Kč. Tedy máslo zdražilo 7x, průměrná mzda vzrostla více než 13x. Osobně si na máslo vždy peníze vyšetřím, klidně si kvůli máslu odpustím i pivo. 😃

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
5. 11. 2024 12:54 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Slusnak123 To je další nesmysl. S tímhle přístupem můžeš v krámě platit třeba 100x tolik než kolik máš na účtěnce, protože si na máslo (nebo na cokoliv jiného) stejně ušetříš. Tak vo co déé 😁Že někdy něco někde stálo jinak a teď to je jakože ještě dobrý.. ne, není. A co další položky, třeba bydlení? To taky bylo za komančů dražší? 😁👌Nebo tady už se raději nesrovnává?

Máslo stojí 70 Kč úplně zbytečně, protože tu je nezvladatelná inflace a díky snižování počtů dobytka kvůli Green dealu atd. To vše zařídila Babišova a Fialová vláda.

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @LojzaOdVedle To je normální, prostě zkoušejí co lidi snesou, napálí ceny a když kupují tak co ? Kdyby se jim na to vys...li tak by jste viděli jak by ta cena spadla. Jenže většinou to funguje tak, že většina lidi prachy má a tak si to koupí i tak a ještě si kopnou do "socek" jak jen brečí a na to nemají, jenže právě tihle ty vydřiduchy podporují 😉

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Slusnak123 Já mám zatím na to máslo i pivo... ale jak za něj teď chtějí tolik (to platí i o pivě v některých hospodách) tak to ať si ho strčí někam 😉

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Kryptofasista problém nikde není, máslo stojí 70, protože se koupí i za 70 :D clovek nemusí ani jezdit daleko, takže taky nechapu tento argument, blbej albert ho ma za pade :D já teda maslo od farmare drazsi nemam, asi zalezi, kdo se necha oskubat..
ale zase, pointa byla uplne jinde :D libi se mi, ze nejaky jantar vezme vsechno doslova😁

bohuzel za tim hledat babise a fialku, to je jen takove hospodske zaslepeni :D :D

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
5. 11. 2024 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Mě baví rozvíjet diskusi o másle. 😃

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
5. 11. 2024 13:42 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Kryptofasista Ušetřím si na to, co nutně potřebuji. Bez másla se neobejdu. Samozřejmě to má nějaký strop. A jinak mám pocit, že v obchodě vždy platím to, co mám na účtence, ne více 😃

Pokud se týká bydlení, tak pokud se spokojíte třeba s Osoblahou, nemusí to být nutně za nějaké absurdní peníze. A pokud byste chtěl Prahu, tak je nutné počítat i s tím, jak ta Praha vypadala za komančů a jak vypadá a co nabízí dnes. Je to prostě lepší město, tak musíte víc platit. Zatímco podstata másla se nemění.

A zda vyšší cenu másla zařídila nějaká vláda, to nevím. Která vláda zařídila, že máslo už nestojí 10 Kč? A není Fiala odborníkem spíše pres Nutellu?

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
5. 11. 2024 14:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Kryptofasista Pod 60 tam stojí takové to polské máslo rozmražené. Nic proti polským výrobkům, pouze mám za to, ze ty kvalitní si Poláci nechávají na svém trhu.

Ale naposledy jsem kupoval v Lidlu z mlékárny Lacrum a byla to lahoda!

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
5. 11. 2024 14:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Slusnak123 Proč by to mělo mít strop? Prostě si odpusštíš něco jinýho a je to cajk 😁Nebo třeba všechno 😁

A já už myslel, že je bydlení drahý jako prase. protože se kupčí s územními plány, protože tu je trilión zcela debilních regulací, kterých každý rok přibývá a přibývá, protože stát nemá žádný plán rozvoje, protože je inflace, ale ne. Je to tím, že Praha je lepší město 😁👌Podstata těch bytů se mění, protože si dneska už toho moc nemůžeš dovolit. Zrovna v tom městě lepších lidí (tedy progresivních vypatlanců) chtějí stavět nějakou králíkárnu s byty, který budou mít 20 m2 tak za 8 mega? :) Pecka 😁

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
5. 11. 2024 14:04 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Slusnak123 To možná něco vypovídá o obsahu článku, který zřejmě většinu vůbec nezajímá… A raději řešíme to máslo za 70 😬

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 spoléhat se na to, že ti uložené peníze neznehodnotí měnová reforma, nebuď blázen. S tím jak tu všichni kradnů, budeme za 15 let všichni v hajzlu.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
5. 11. 2024 14:13 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Kryptofasista Cituji: “A já už myslel, že je bydlení drahý jako prase. protože se kupčí s územními plány, protože tu je trilión zcela debilních regulací, kterých každý rok přibývá a přibývá, protože stát nemá žádný plán rozvoje, protože je inflace, ale ne.”

To samozřejmé také, ale převažujícím faktorem je poptávka a ta je vysoká. Nebo zkuste tu Osoblahu. A inflaci máte zahrnutou i v tom másle.

cztajtrlik
cztajtrlik
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @zeldiak mne to treba nevadi, sam mam dosti predrazenou fosnu na to, ze jen B650... Ale uvital bych sirsi zaber na jednom miste, a tak jsem dal zpetnou vazbu. Prece jen, PCtuningovat se daji skoro vsechny cenovy kategorie krome tech uplne nejlevnejsich.

Nerad litam po vice nez dvou webech, SH uz netestuje, ddiit desky dava zridka (narozdil od CPU je testuje objektivne) a tak musim do anglickych webu, abych si udrzel prehled.

iSheepTM
iSheepTM
Level 44 Level 44
Procesor: ARM
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
4. 11. 2024 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cztajtrlik @cztajtrlik

Copak to nechápete, už se dávno netuninguje. Ty časy jsou pryč a nevrátí se. A testovat pod dusíkem, je na úrovni Ondřeje Havelky a jeho Melody Makers. Nazval bych to jako splněný sen lidí, kteří to tenkrát nezažili a vynahrazují si to až v pozdní dospělosti. Ale už nemáme Bartony, Mendočína ani ořezané tužky.

A další poznámka: taky si nechodíte stěžovat na hlavní nádraží, že ikona pro uložení vypadá jako disketa, kterou dvacet let nikdo neviděl. Když tu otestují nějaký lowend, tak dvacet lidí bude spokojených, v diskuzi bude patnáct příspěvků a šmitec.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 06:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cztajtrlik @cztajtrlik tak ona už desítka je dost za desku, ve své době tolik stála má deska a nic lepšího nebylo. Slouží i po 12 letech.

Někdo nahodil příměr s autem, ale sem se hodí spíš pěkná litá kola. Hezky to vypadá, ale auto rychlejší nebude.

Takže desítku bych asi obětoval, deska je základ, ale víc? Proč? Deska za šest dá vše co potřebuji.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 07:57 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cztajtrlik @Lukáš Meistner bohužel jak tu napsal Urbis výše, ona to ani recenze není.. celkem s nim souhlasím.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 09:08 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cztajtrlik @Stratossimo jasně, však jsem také psal, že to není recenze, ale rešerše známých faktů

PS: ale urbis87 to napsal skvěle

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cztajtrlik @iSheepTM tuninguje sa, ale nie top cpu. vetsinou z tych nizsich viac vymackach, lebo pouzivaju rovnaku technologiu, lem maju nastaveny menej tak a menej cores. ale z 600 a 700 rady , vies nieco este ziskat. top cpu idu na krv, tam neziskas skoro nic.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 06:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @zeldiak tak to vypadá, že pláčeš, že pláčou.

Já s recenzí nemám problém. Pouze mě zajímalo, zda se dočkáme recenze v rozumné cenové hladině. Tato deska je pro horních 10 tisíc v celosvětovém měřítku.

Odpověď jsem se do teď nedozvěděl. Jen si tu někdo honí ego, že on si ji klidně koupí. No proč ne, rád uvidím uživatelskou recenzi, fotky stavby a ze srdce mu to budu přát.

cztajtrlik
cztajtrlik
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 16:03 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Desky v podstate vyhradne pro dusikare, extremni niche produkty. Nic proti tomu, ale uvital bych navyseny pomer nejakych low end i mainstream desek v recenzich.

Dnes, kdy se procesory taktuji samy a rezerva nad factory defaultem je miziva, je to opravdu jen pro milovniky extremniho taktovani. Odhadem par desitek az stovek lidi v CR..?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cztajtrlik @cztajtrlik bohuzel testy normalniho HW tu posledni doby moc nefunguji, recenzi na nejakou normalni desku kolem 5tis s DPH sem tu snad 2 roky nevidel, pritom tech modelu sou desitky rocne ktery by za tu recenzi staly, ale asi je to pro Zdendu moc "povl" a nestoji mu to za tu namahu delat pro tu nizsi sortu lidi jak se tu uz nekde v diskuzi zminil o lidech co chteji recenze na normalni HW :)

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo na druhou stranu co chces testovat na desce za 4k jestli funguje/nefunguje ? Tohle je jak uz tady zminili ostatni niche produkt pro par lidi a na oc je asi dobra,takze i hodnoceni asi dava smysl.To jestli to cely je k necemu je druha vec..

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @karelll prave ze v tyhle cenovy relaci je obrovska konkurence mezi vyrobcema a rozhoduji doslova male detajly a to je prave ukol recnezentů tyhle drtajly odhalit a upoznornit na to, tohle se proste ze strane vyrobce nedozvis a musi se to proste otestovat v realnych podminkach.. jedna deska muze mit treba lepsi zvuk, nebo o neco lepsi chlazeni apod.. Hlavne desky by se mely testovat ve skrini v podminkach v jakych budu pracovat u 99% zakazniku a ne nekde polozeny na stole jako to dela Zdenda..

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 18:23 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo deska kolem 4k je dneska low end,tam me zajima jen jestli tam neco vyrobce fakt neposral a funguje to stabilne a na to mi staci se kouknout na uzivatelske recenze abych si udelal obrazek.Honit cisla v benchmarcich u takovy desky stejne nikdo nebude.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 19:08 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @karelll tak uz za 6tis mas na AM5 krasnou desku s USB4 a WIFI.. a prave tahle cenova trida ted zajima celkem dost lidi co chteji jit do novy AM5 platofrmy.. Prechazeji treba z naky 7-8. generace Intelu a do aktualniho problemovyho Intelu uz jit proste nechteji a v deskach od AMD se treba ani poradne nevyznaji.. ja ted testoval ASRock X870 pro RS a super deska za ty penize musim rict.. a prave takovyhle desky jsou dneska nejvic prodavany, ne ty za 10-15tis+ to si koupi zlomek hračů her..

PanBoh
PanBoh
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 22:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo na to , ze ti tu vsetko vadi, Sem stale lezes, a nikdo nema tisice komentarov a aktivitu, Ako ty....

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 05:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @martin hmiro a nikdo jiný nemá tolik mínusů jen pro jméno. Výše zmíněný příspěvek je celkem slušný fakt.

Levnou desku bych si nekoupil. 10k je strop. Rád bych se v rezenzi dozvěděl, zda má smysl deska za desítku oproti desce za šestku. Vypadá to, že ani ne, ale třeba se špatně koukám.

Jenže to si u desky za téměř 20k neřekneme, vlastně si ji nikdo nekoupí, tak se ani nedozvíme praktické zkušenosti.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 08:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Lukáš Meistner Čus Luke. Tyjo... mě by tak nějak zajímalo, co se vlastně na základovce dá testovat, když ne taktování. Všechny parametry co běžný uživatel potřebuje jsou popsaný ve výbavě. Pak jedině zahřívání chipsetu a napájecí kaskády, ale to je zase prakticky záležitost taktování.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 08:34 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @casperdeluxe hele jak se deska chova s urcitym procesorem jak boostuje procak na jednom a vsech jadrech coz se muze deska od desky lisit.. Jakou ma procak pripadne spotrebu, coz se taky muze deska od desky dost lisit, zvlast u Intelu. Jaky ma teploty na VRM a cipsetu pri beznym pouzivani a jaky teploty pri naky max zatezi tj z toho se da odvodit do jaky skrine se deska hodi, zda bude vyzadovat naky lepsi airflow nebo ne.. Dale se da testovat rychlost USB portu zda to sedi specifikacim a treba i jak kvalitni je integrovana zvukovka... To samy u sitovy karty pokud je rychlejsi jak 1gbit. Taky se da testovat jak si deska poradi s urcitejma ramkama zda nabehnou v pohode v XMP profilu nebo ne (vyssi frekvence treba) Jako tech veci je hromada ale vetsinu z nich proste OBR nedela.. ma svoji sablonu stejnou uz roky a toho se drzi.. defakto ani neni schopnej ukazat desku v normalni skrini jak bude vypadat u zakaznika doma a udelat poradny fotky.. Ve vsech recenzich pouziva promo fotky a jedunou fotku co vzdy udela, je deska hozena nekde na stole a to jeste v sileny kvalite foceny snad nakou starou nokii :) za me osobne jsou jeho recenze na desky snad nejhorsi v cely CR.. Radeji zajdu treba na ALzu kde recenze dela Mikle a jsou na mnohem lepsi urovni

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 09:50 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Tak řekl bych, že naprostá většina toho co jsi popsal nezáleží na desce, ale na CPU. Takty CPU i RAM, teplota CPU, spotřeba CPU.... Takže i když otestuješ CPU na nějaké desce, tak se to ve finále bude lišit na jiných kusech stejných komponent. Rychlost USB je asi daná a bude (snad) všude stejná ne? A i kdyby ne, jak můžeme vědět, že na druhé desce nebude jiná? A zvuk? Tak tam je snad daný jaká tam je zvukovka. S tím nic neuděláš. A zvuk jako takovej je subjektivní. Tam se nedá říct je lepší to nebo tamto. Jedinýs čím bych souhlasil, a to jsem psal, je napájecí kaskáda. I když já jsem toho názoru, že pokud někdo dělá PC, tak by měl airflow řešit co nejlépe nehledě na komponenty.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo No a co se fotek týče, tak si myslím, že ty jsou lidem vcelku ukradený. Respektive mě určitě, ať nemluvím za jiné. A ukázat desku jak bude vypadat u někoho doma? WTF?

Jakože nezastávám se, někomu to vadit může tyto věci, ale toto je podle mě mimo.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @casperdeluxe hodne lidi bohuzel uz dneska kupuje i HW podle toho jak vypada, proste zijeme v dobe "sklenene" a dnesni PC skrine podle toho vypadaji... A hodne lidi proste zajima jak bude deska vypadat v normalni PC skrini v chodu protoze chteji mit urcitou predstavu jak bude deska vypadat u nich doma.. Proto se vzdy snazim HW fotiti a testovat v podminkach v jakych bude HW fungovat u 99% lidi co si ho kupuji.. Testovat HW nekde na stole volne polozeny je holy nesmysl.. nikdo ho takto provoozovat proste nebude

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Ale di ty brepto. Vždyť to každej bude mít v jiný case, na jiným místě, na jiným světle, s jinýma komponentama, s jiným nábytkem okolo.... Takže s tímto se moc souhlasit nedá. Podívat se na fotku desky jako takové, s tím souhlasím. Sám jedu dost na design. Ale to co tu popisuješ, to se na mě nezlob, ale to je blbost.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 10:48 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @casperdeluxe proto pouzivam univerzalni PC case on Lian LI, podle ktery ted vsichni ty skrine kopiruji v blede modrym.. rozhodne tak dostane clovek lepsi predstavu jak bude deska vyopadat v jeho kompu, nez z fotky ve velmi nizkem rozliseni a sileny kvality kdy je deska polozena nekde na stole

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Tomuto nemůžeš věřit ani ty sám..... Takže podle tebe chtějí lidi vidět fotku desky v nějaké bedně, kterou si ani nekoupí a to proto, aby věděli, jak bude ta deska vypadat v jejich PC.... Jakože nesmyslů jsi namlátil už hodně. Ale toto zapadne do legend

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @casperdeluxe kazdy chce videt produkt v chodu jak bude zhruba vypadat i u nej doma, to je snad normalni ne?

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Můžeš mi prosím říct, jak vypadá deska v chodu oproti tomu, jak vypadá deska když je vyplá? Takže ty chceš vidět testovanej motor 1.6TDi, kterej je strčenej v černé oktávce, i když si koupíš bílou fabii, abys měl představu, jak ten motoru bude v tvým autě vypadat? Jakože toto fakt myslíš vážně???

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
5. 11. 2024 12:19 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @casperdeluxe To je úplně noumáuní, já taky chci vidět tužkové baterky v chodu, když si je jdu koupit, navíc se zajímám o to, jak budou vypadat v zařízení, kam je vložím…

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @casperdeluxe hodne modelu ma RGB podsvícení a jelikoz dneska lidi proste kupuji i podle barvicek a toho jak HW vypadá v chodu, proto si kupuji plne prosklene PC skrine, tak logicky asi chteji videt jak zhruba ten HW bude ve finale vypadat ne? CO je na tom k nepochopeni..

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Opravdu? Tak kde máš u svých recenzí, například ASrock X870E Taichi Lite nebo Asrock B650I Lighting WiFi fotky desek v bedně a v chodu?

To co píšeš je jen ohánění se okolo a ukazování (podle tebe) chyb někoho jiného. Přitom tomu sám nevěříš. Protože kdybys tomu věřil, sám bys to dělal.

A znova ti říkám. Taky jedu na design. Troufnu si říct, že design má u mě vyšší prioritu než výkon. Ale že by mě zajímalo, jak vypadá deska v nějaké bedně, kterou sám nechci? Respektive ž eby mě vůbec zajímlo, jak bude deska vypadat osazená v bedně??? Vždyť vypadá pořád stejně.....

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 11. 2024 07:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Klasicky bez odpovědi že?

roob
roob
Level 36 Level 36
4. 11. 2024 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tato doska (a teda aj clanok) je uplne irelevantna, za 750€ mas 7800x3d aj s doskou, takze nieje o com...

M
M
Level 42 Level 42
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @roob aj cele pc napr nastrel narychlo

RTX 4060 Ti 8GB - 372,90€
Ryzen 7 3700X- 113,90€
WD Black SN770 1TB - 69,90€
MSI B450 základná doska - 71,90€
Corsair 16 GB DDR4 RAM - 34,90€
Gigabyte 750W PSU - 82,90€
PC skriňa - 50€

Celkovo: 796,4€

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
4. 11. 2024 13:41 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Intel bych v dnešní době moc netaktoval, aby mi nevypálil díru do case a nestrhnul kolečko na elektroměru😬 Jo kde jsou ty časy C2D kdy jste se dostali se základním typem cpu o 1GHZ výše jako nic, nežralo to i trávu kolem cesty a hlavně fungovalo za všech okolností a jako bonus se člověk nemusel bát, že mu cpu klekne 😜

Bertram
Bertram
Level 30 Level 30
4. 11. 2024 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @LojzaOdVedle Ty časy už jsou dávno pryč. Nová CPU už v podstatě vůbec nemá smysl taktovat a je jedno, jestli jsou od AMD nebo Intelu. Víc jak 200-300mhz z toho stejně nevymáčknete a při boostu současných CPU kolem 5.5ghz z toho dostanete tak maximálně +5% výkonu navíc a to kdo ví jestli. Za ten nárůst spotřeby a teploty to fakt nestojí.

Bertram
Bertram
Level 30 Level 30
4. 11. 2024 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bertram @Bertram Já jsem v taktování na dusíku nikdy moc smysl neviděl. To CPU a deska jsou po takových hrátkách zralé leda tak do koše ne?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
4. 11. 2024 13:58 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bertram @Bertram Jj, to máš pravdu, nevím jak je to dnes u Intelu, ale AMD desky mají curve optimizer a ten umí trochu kouzlit.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 14:03 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bertram @Bertram hele deska to zvladne opakovane, je na to opravdu stavena.. proto je taky tak draha.. Samozrejme musis to s dusikem umet, deska me musi nalezite pripravit nez ji zacnes pouzivat pod dusikem, neni to az takova sranda a musis vedet co delas.. Kazdopadne pro normalni pouzivani je tahle deska opravdu zbytecna a je to defakto mrhani potencialem.

Michal Simonek
Michal Simonek
Level 20 Level 20
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bertram @Bertram rouhodně ne. Mám starou Crosshair IV Formula a na dusíku jsem ji měl snad 10x. A mezitím ještě roky běžela v sestavě rodičů, než přišel i zde čas na upgrade modernější platformy :)

M
M
Level 42 Level 42
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doska ktorej chybaju sloty na RAM

Doska ktorej chyba I/O vybava

A dostala 9 bodov ?

A este cena ludovych 19 litrov

WTF ?

stratossim0
stratossim0
Level 28 Level 28
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M @M no pokial sa rozhodnes pouzivat iba dva sloty ram, je lepsia ako 4 slotova. der8uer mal k tomu pekne video, ako neosadene prazdne sloty rusia tie obsadene, a ram idu na nizsie freuquencie. no si na PC TUNING a nie lowcost pc.

M
M
Level 42 Level 42
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stratossim0 @mato tatuso ja som malmdlho obsadene len 2 sloty. Ked som osadil aj zvysne dva tam v Aida64 som zaznamenal len minimalny rozdiel pred a po...

A video od de8era som videl tiez, a zda sami ze len niektore chipsety a cpu maju tento problem

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stratossim0 @M obyčejně mají 2 slotové desky větší potenciál na oc Ramek :)

M
M
Level 42 Level 42
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 06:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stratossim0 @Darth36 jop, ake realne kolko ludi taktuje a ladi RAM a ich milion parametrov v biose ? 80% ludi zvoli XMP profil a dalej neriesi. Ak vobec tolko % sa na to da

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stratossim0 @M no ono zaleží viď, reálně skoro nikdo v %, ale pokud budeš brát jen lidi, co koupili tuhle desku, to % značně poroste :D

Michal Simonek
Michal Simonek
Level 20 Level 20
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stratossim0 @M kolik lidí jezdí drag race a nebo dělá rekordy na Nurnburgringu? Ne každý přemýšlí stejně. Jsou tací. A v případě desek jen takovéto a podobné kousky pak jsou schopny vymačkat absolutní maximum a dosahovat světové rekordy v testech ve své kategorii.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
5. 11. 2024 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stratossim0 @Michal Simonek Super, tak kde je recenze, kde z této desky někdo mačká absolutní maximum a dosahuje světové rekordy?

Bertram
Bertram
Level 30 Level 30
4. 11. 2024 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Předchozí článek: Recenze MSI MEG Z890 ACE: Taktujeme Intel Core Ultra 9 285K. Hodnocení: Arrow Lake ve své vrcholné verzi jede na hranici svých možností, tedy přetaktování je takřka nulové.

Takže deska za 19 000,- pro taktování procesorů u nichž je taktování takřka nulové.

Ladies and gentlemen, this is Chewbacca. Chewbacca is a Wookiee from the planet Kashyyyk. But Chewbacca lives on the planet Endor. Now think about it; that does not make sense!

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 13:48 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bertram @Bertram tohle je deska pro HWBOT a taktovani na dusiku, pokud by recenze byla o tomto proc ne.. Proste ukazka toho co deska dokaze na dusiku a treba se pokusit pokorit i nejake ty rekordy na HWBOTU.. Ale pojmout tuto deskou touto formou recenze je proste nestastne a defakto i zbytecne..

Vsak se podle me mohl i Obr domluvit se Šimonkem a udělat i naky video o tom jak se taktuje na dusiku na takovy TOP desce co to obnasi apod.. rozhodne by to bylo mohem zajimavejsi prave pro normalni lidi co si to nikdy nekoupi ale proste jako zajimavost co se na takovy TOP drahy desce da delat.. vsak na HWBOTU je APEX defakto povinnost tuhle desku mít aby se daly delat naky super svetovy vysledky.. Sam ji pouzivam na testy pameti, protoze proste nic lepsiho na trhu neni..

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo tak ona to vlastně ani nebyla recenze, spíš rešerše jasných a známých faktů

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Lukáš Meistner tak bohuzel to je asi vetsina recenzi zde posledni dobou, valna vetsina jsou spise PROMO články... nejhorsi jsou ty fotky, jedna realna fotka produktu v recenzi v opravdu mizerny "telefoni" kvalite je proste sileny "amaterismus" pro web takové velikosti a historie.. Snad uz i samotni lidi co si takovej HW koupi davaji lepsi fotky na Facebook kdyz se tim pak chlubi mezi kamosema. To nema OBR na to aby si poridil poradnej fotak a osvetleni? tohle mi proste hlava nebere..

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
4. 11. 2024 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fuj, to je vošklivý.

marseille
marseille
Level 13 Level 13
4. 11. 2024 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty kráso. Přetaktování INTELU. To je opravdu velmi žhavá představa, až výbušná představa.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já to taky nečetl, o ničem tohle ..

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
4. 11. 2024 11:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Deska Intel pro přetaktování??? Aha...

Smysl přetaktování byl v tom, že máš desku za 2tis, CPU pod (Wolfdale E5200 z 2.5GHz šel na 3.8GHz - do koše letěl teprve nedávno) 2tis a z tohoto komba vytvoříš zcela zadarmo výkon procesoru v ceně 4-5tis.

Dnes je pojem deska pro přetaktování více méně nesmysl.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Frankhorigan takže když to bylo levné, smysl to dávalo, ale když si člověk už připlatí, tak je to nesmysl?
Jistě, dnes stačí dát do levné desky s pomalou RAM 7800x3d a pískáš si s 90% výkonem, který je víc než dostačujicí pro drtivou většinu casualu, ale proč zbytečně podkopávat ty, kterým je jedno, kolik za to dají, ale chtějí to nejlepší bez ohledu na spotřebu a peněz?..

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
4. 11. 2024 12:13 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Stačí koupit dobrou desku za 4.5tis a užívat si 100% výkonu 7800x3D,,, NE desku za 19tis. Bez ohledu na peníze, tohle není nejlepší, je to nesmysl.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Frankhorigan bohužel je, když jdeš do extrému, chytneš dobrej 14900k, apex/encore desku, 8000+ ramky s rychlým časováním, je to jiný svět. Má to smysl pro normální lidi? ne :D Ale smysl tam je.

je to drahé, ale to neznamená, že to je něco jiného, než tehdá.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
4. 11. 2024 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 "Když chytneš dobrej 14900k" --- to si děláš regulérně srandu ne? dobrej jako funkční? A i kdyby to tak bylo, tak dobrej procesor je u mě ten, co žere do 100W.. Takže si chytni dobrej 14900k, nastav ho na 100W a potom porovnej třeba ve hře s tím 7800x3D.

Ne, 14900k nebyl nikdy dobrej procesor. Reálná hodnota toho CPU pokud vezmu v potaz i tu kauzu = 5-6tis max..

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 13:18 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Frankhorigan Ty to furt nechápeš, cpeš si jen jeden úhel pohledu, jasně, pro lidi co nechtějí utrácet a nehledají extrémy to dáva smysl, ale automaticky zahazovat ty, kterým je jedno, co kolik žere a kolik do toho daj.. I takový lidé existují.

nevím proč 2x napíšu, že pro normální lidi to smysl nemá, tak se normální člověk vzteká, jak to nemá smysl :D

Jsou kusy, kde ti 14900k na dobré desce nepojede 8200MHz, ale třeba jen 7800MHz (RAM paměti). Pak jsou kusy, kde loterie vyhraje a klidně zvládne 8200MHz stabilně. To snad někomu, kdo se zastává oc, ale jiného, přeci nemusím vystvětlovat.

Prostě takový lidi existují, jsou to buď nadšenci, nebo esport sweatky, které prostě chtějí maximální FPS za každou cenu.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 bojím se, že vám unikla pointa příspěvku

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
4. 11. 2024 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Chceš říct, existují EGO blbci, - nepochybuju. Jen mi prosím v dnešní době nevyprávěj o maximálních fps za každou cenu :)

To je fakt debbilita na entou. Jsou jedinci, co by neměli mít přístup k Afterburneru a podobným měřičům telemetrie - dost by se jim svět zjednodušil, kdyby nevěděli kolik že těch fps vlastně mají. 😀

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Frankhorigan tak kterýkoliv větší herně založení content creator tohle většinou hrotí (nemyslím teď starší aktivitu typu linuse apod :D ) + monitory 480hz apod se teď necpou jen tak pro srandu, jak říkám, jsou lidi, co to kupují, a jsou lidé, co zaplatí za maximální fps a nejstabilnější 1%lows, což prostě na tom intelu máš :D že sice zaplatíš o 50k víc a máš 200lows místo 170, to už je věc druhá :D

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Lukáš Meistner na PC tuningu mi určitě pointa příspěvku o tunění neutekla :D ale děkuji

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
4. 11. 2024 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 ””””+ monitory 480hz apod se teď necpou jen tak pro srandu, jak říkám, jsou lidi, co to kupují, a jsou lidé, co zaplatí za maximální fps””””

Jak jsem psal, výše, někteří zoufalci by neměli mít přístup k telemetrii.. Jestli si myslíš že je ti k něčemu dobré 480Hz na monitoru, tak jsi normálně padlý na hlavu.

Můj oblíbený “fackovací test”: Kdybych tě posadil před 20stejných kompů a polovina by náhodně měla 240Hz monitor a polovina 480, a ty bys měl u každého správně uhádnout kolik Hz máš zrovna před sebou - jinak facka. Jak myslíš že bys vypadal na konci té řady?? 😀

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
4. 11. 2024 17:36 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Měl jsi se o počítače zajímat v roce 1995-2005, to byla doba tunění. Dnes ti naprosto definitivně ujel vlak. je to prostě holý nesmysl. Tehle web se prostě nějak historicky jmenuje.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Frankhorigan hodne dlouho sem tu nevidel nakej clanek o tuningu PC... zdejsi clanky uz nemaji mnoho spolecneho s nazvem webu.. 80% jsou zde v posledni dobe PR clanky viz letni "masáž" ohledne Nvidie a jejich technologii kdy tu byl kazdy 2-3 dny clanek na jejich proprietni technologie :) Z tohohle webu se stala takova jedna velka reklamni plocha mi prijde..

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Frankhorigan to sis vybral bohuzel špatného králíka na testování, 240hz vs 480hz ti poznám hned :) mám už dlouho 240hz main 2k a když jsem ještě kompetil, tak jsem měl 360 fhd.
360 vs 480.. to uz by byla možná challenge :D 360 za mě sweetspot co snad někdy bude standart.
jak říkám zase - takové čísla fps zajímají hlavně lidi, co jsou sweatky a kompetí. běžného jardu to zajímat nikdy nemusí. např. Warzone s 5.8/5.9 13900k a třeba plácnu 8200 38-48-48-48 ti dokážou ve velkým BRku zajistit klidně o 40-60 lepší lows v cpu náročních situacích, a to už je něco, počem esport lidi rádi chrochtaj :D Já jsem dokázal pár tisícu $ vyhrát i s 5800x3d a 3080/7900xtx, ale určitě bych si to víc užil s tím monstrem, co měl každej znamější streamer 😁

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
4. 11. 2024 22:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Akorát už to nekuř a bude dobře.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Frankhorigan V pořádku, jak říkám, casual nechápe :)

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
5. 11. 2024 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Možná by sis měl najít nějaký jiný - opravdový smysl života.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 09:39 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Frankhorigan a jaký je teda smysl života? Já jsem myslel, že s dobrou prací, rodinou, již vlastní střechou nad hlavou jsem to měl dobré :( jen mi příjde nesmysl hrát videohry jen zdarma, když je možnost vydělat drobáky, ale rád si nechám dát radu.

Michal Simonek
Michal Simonek
Level 20 Level 20
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @Frankhorigan Nemyslím si, nelze proovnávat starou éru a dnešek. To je podoobní, jako srovnávat sportovní auta z 80.let s těmi dnešími. Absolutně po technologické úrovni nesrovnatelné.

Tak i CPU svět a desky udělaly kroky dopředu, čipy jsou mnohem složitější, mají desítky napájecích větví a stejně tak i třeba ladění RAM je na úplně jiné úrovni než kdysi. pamatuju, když člověk ladil DDR2 a pak DDR3, jak to bylo snadné, jen pár položek...S DDR4 a DDR5 je tam tak trojnásobek nastavení, které oblibní choď a stabilitu RAM a nebo jen cíl maximální frekvence. A i přesto je rodzíl mezi deskami. Deska za 4K ti se stejným kusem CPU (highendového) a chlazení nedokáže vcelku udělat tak stejně dobrý výsledek, jako třeba desky série Maximus. Vyzkoušeno, ověřeno. Pro běžného consumera je to možná šumák, ale pro nadšence hraje roli i těch třeba 75 MHz na CPU navíc a + cca 100 MHz na RAMkách.

A je to znovu tak i u aut. Jsou lidi, co mají auto jen tak pro radost, ale i lidi, kteří jezdí na okruhy a nebo si měří časy 0-100, čtvrtmíli apod. řeší nejen úpravu motoru, ale i brzdy, pneumatiky atd atd, jen aby zas výkon posunuli o špetku víc. A to leckteří i přesto, že 90% s tím autem jezdí normálně a 10% věnují nějaké ostřejší jízdě.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
4. 11. 2024 12:16 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Simonek @Michal Simonek Ano co se týče taktování, je to skutečně neporovnatelné. Ale rozhodně krok dozadu, ne dopředu. Filozofie přetaktování byla vždy zcela jinde, než koupit 5x dražší desku než stojí normální deska a vydyndat s ní o 300MHz víc.

Michal Simonek
Michal Simonek
Level 20 Level 20
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Simonek @Frankhorigan ty časy jsou prakticky nenávratně pryč, stejně tak jsou zcela jiné metody taktování než kdysi. Kdy je dnes ideální ladění per cor a VF křivku si vytvořit. Prostě doba a metody se mění.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 11:15 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vysledky celkem tragicky s tema DDR5 ramkama.. ted jsem tu mel na ASUS ROG Maximus Z790 APEX celkem prumerny ramky od XPG, pretaktoval na 8200Mhz a dosahl na mnohem lepsi vysledky hlavne co se tyce latenci.. Z890 APex je asi jeste dost nevyladena ohledne BIOSu jinak si to nedokazu vysvetlit...

https://ibb.co/sRpyFtk

https://ibb.co/23mdh5v

taky mi prijde divny ze z cely recenze mame jednu realnou fotku produktu v nizkem rozliseni focenou asi mobilem, jinak same promo fotky.. hlavne ze z BIOSU mame 20 screenů :)

Michal Simonek
Michal Simonek
Level 20 Level 20
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Hele, latence nebudou deskou, ale architekturou. Podívej se, jak komunikuje s RAM Raptor lake a pak se podívej na die procesoru Arrow lake, zákonitě u Arrow Lake musí být vyšší latence vzhledme k tomu, kde je řadič, a kde jednotlivá jádra.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 12:05 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Simonek @Michal Simonek ono ty ramky tu Zdenkovi vychazeji mnohem hure uz dlouhodobe a to i na AMD platforme nez me, celkem si to nedokazu vysvetlit, jedine ze ma Zdenda zapraseny "univerzalni" WIN.. ja delam vzdy čisty..

Michal Simonek
Michal Simonek
Level 20 Level 20
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Simonek @Stratossimo tady zas ti, nezlob se, absolutně nevychází výsledek Cinebench R23 s Ryzen 9 9900X. Ten by měl mít okolo 33 tisíc bodů na stock a nikoliv 31.6k , jakoby nebyl updatovaný BIOS na záříjovou Agesu atestovalo se se starou srpnovou a nebo ta deska není až tak dobrá jak se tváří. A 1400 bodů není úplně málo.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 15:33 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Simonek @Michal Simonek koukam na to, dneska se na to podivam s poslednim BIOSEM 3,10, protoze mi tento vysledek hodily obe desky ASRock (coz je celkem podezrely) na ruznych SSD discich s vzdy cistym WIN 10 a teploty jsem mel pod 70°C tj ani timto to bejt nemohlo.. jediny co me jeste napada ze by tam delalo bordel byl rezim napajeni nastavenej na "max vykon" pod WIN10.. jeste to muzu pripadne porovnat s vysledkem na X670E Crosshair, taktez s posledním BIOSem co ted vysel.. Pak snad jedine nakej horsi kus kremiku jinak je to fakt divny.

Zdeněk
Zdeněk
Level 22 Level 22
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Omlouvám se, ale pro koho taková recenze je? Typický uživatel PCT hledá naprosto jiný obsah a spíše poměr cena/výkon. Tohle je tak pro 0,1% lidí.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk @Zdeněk přesně o tom mluvím. Deska za 19k, to ani nemá smysl číst.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
4. 11. 2024 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner Deska za 19? to je tak na "čojku" 😀

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk @Zdeněk to se tu snazime Zdenkovi vysvetlit tak poslednich 10 let, ze vetsina jeho recenzi je na produkty, ktere si nikdo nekoupi a defakto je to plytvani i jeho casem..

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk @Zdeněk PCtuning dá článek o populárním line upu, kde v předchozích generacích uživatelé rádi tunili cpu a RAM paměti, to jsou sprostáci tady ty lidi co 😃

Michal Simonek
Michal Simonek
Level 20 Level 20
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk @Zdeněk Taková recenze je třeba pro mě, kam spadám jako to třeba procento nadšenců :) A ano, drží s emě to už 15 let včetně extrémního OC s dusíkem (byť v posledních letech je na to méně času)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 11. 2024 05:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk @Zdeněk Tohle ti podepíšu. Bohužel těch 0,1% to tu bude obhajovat nejhlasitěji. To už není deska pro PC Tunning ale pro extrémní overclokery. Ale co je to nejvíc? zbytečný produkt, kterého ho se prodají maximálně jednotky tisíc a to celosvětově. Proto taky ta extrémní cena.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 11:11 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprosto zbytečný test. Kolik? 1% uživatelů, spíš ještě méně!

Zajímavý test by byl z opačné strany nabídky, deska pod šest tisíc a základní Ultra 5 procesor. Ideálně ve spojení se čtyřmi moduly pamětí.

Můžete alespoň dát vědět, zda takový test můžeme očekávat.

Kdybych chtěl dát takovou palbu za sestavu, určitě to nebude Intel.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 11:18 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner poslední dobou se tu testuji celkem zbytečne produkty.. a ty zajimave jsou prehlizene je to zvlastní pristup.. proc se netestuji nejake základní desky X870/870E? je jich na trhu tolik a i ty levnejsi s cenou 5/6tis s DPH jsou velmi zajimave a pro hodne uzivatelu asi mnohem zajimavejsi nez toto..

Ted jsem treba testoval X870 Pro RS od ASRock a super deska za ty penize...

https://ibb.co/8650Sbg

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo k čemu chceš testovat desky na amd? kde to všichni pojedou beztak na 6000 cl30? :D ach jo

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo bezva, tuto desku mám v oblíbených (na Alze), kdy vyjde recenze?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 13:58 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Lukáš Meistner hele uz je hotova ale je tam celkem velka fronta hotovych recenzi predtim, driv nez za 2 tydny to asi nebude.. ale zkusim ji tam protlacit co mozna nejdriv protoze me vazne hodne nadchla, ASRock se poucil z celkem dost chyb, co mel u X670E modelu tyhle desky, a na ktery jsem hodne upozornoval ve svych recenzich.. takze konecne je tam opravdu poradna zvukovka a ne ta "silenost" co tam daval Asrock predtim. taky je super ze deska se prodava bez wifi i s ni a rozdil v cene je asi jenom 300,- tj kazdej si muze vybrat

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo jo jo jen mě mrzí, že verze bez WiFi (tu chci) má otvory na anténu. To je ostuda. Ale jo, najdu samolepku 😁

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 14:39 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Lukáš Meistner ASRock tusim v nekterych zemich umi to ze si WIFI dokoupis :) takze ta deska je na to uz pripravena.. coz zas neni tak blby reseni, nekdo ted WIFI nepotrebuje, za pul roku se prestezuje jinam a muze si tam dat originalni reseni primo od vyrobce.. Dalsi vyhoda je pro vyrobce ze nemusi delat dve verze toho IO shieldu coz samozrejme asi snizuje vyrobni naklady.. PS: v baleni tusim naka samolepka je :) mrknu na fotky..

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
4. 11. 2024 11:26 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner Uvazovani Vas, zakazniku a vyrobcu desek (oddeleni marketingu) je zcela opacne. Vyrobce vzdy do testu posila ten nejlepsi produkt co ma, je to stejne jako u testu aut, vsimli jste si asi, ze v recenzich je vzdy auto s maximalni vybavou a ne uplnej holobyt bez radia a klimy ... :)

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
4. 11. 2024 11:58 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier Holý nesmysl Zdendo, to že bude deska za 19 nebo zdroj za 10 fungovat na 1, o tom se nemusíme ani bavit - natož psát nějaké aleboráty.

Tisíce lidí zajímá, jak na základě recenze ušetřit, koupit výhodně nebo něco objevit.

Pro technokrata je to asi nuda, ale vzít desky za 2-3tisíce a otestovat je s obyč i5 na které jsou stavěné a s i7, kde se projeví jejich konstrukční (napájecí) limity. To je recenze, která mi něco řekne. Budu pak umět vybrat to "nejlepší" z toho "horšího"...

S deskou za 19... co se jako dozvím?

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 12:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier Samozřejmě, ale to srovnáváš trochu mimo, tohle je trochu víc specifičtější a testovat desku za 20tis je naprostá chujovina, na to ti nikdo klikat nebude, sorry.

Respektive takhle, být tu pár testů "normálních" desek a tohle jako zajímavost, specialita, ok.. ale tady není test běžné desky jak je rok dlouhý a pak tu plácnete 2 testy těchto předražených extrémních desek, jo, na to každý čeká. Výsledek je, že ti lidi jdou pro informace a testy jinam.

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
4. 11. 2024 12:45 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @LV426 Co tu tu blabolis, ja testuju highend veci milion let a vzdycky v prvni vlne vyrobce posila desky za bambilion, jako svou vlajkovou lod a prezentaci, co umi ... levnejsi desky a procesory jdou vzdy az v dalsich vlnach. me treba testy tech nejdrazsich komponent zajimaji, jelikoz jsem jejich kupec. Takze to testuju pro sebe a sobe podobne ... na levne holobyty pro nizsi tridy si musite pockat.

PS. desky APEX od ASUS jstem testoval v kaze jejich generaci ... takze v tom budu pokracovat i nadale :)

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
4. 11. 2024 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier Problém je, že levný "holobyt" za 5tis a tady ta obluda s ohradou okolo patice nejsou v reálu naprosto v ničem rozdílné.

Tedy za předpokladu, že ten počítač prostě používám a neukájím se nad každým kondíkem a kusem hliníku.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 13:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier Schválně jsem si dal přehled recenzí desek a skroloval jsem až někam do března a nic, pak mě to přestalo bavit.. není tu jediný test nějaké normální desky co běžně hráči kupují kolem těch 5 tisíc.. zkus zaškemrat u Alzy, třeba něco půjčí.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
4. 11. 2024 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @LV426 A to za 5tis je ještě hodně slušná deska. Používat bez jakýchkoli následků se dá i deska za trojku. Furt to má nastavení v pysk, konektorů v pysk a nakrmí to i tu 7800x3D

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier "co to tu blabolis" to snad ani nemůžete myslet vážně, takto komunikuje redaktor se svými čtenáři?

Můj dotaz zněl jasně, ale odpověď nepřišla. Jen výmluvy, které jsou ještě méně zajímavé než zmíněná recenze.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Lukáš Meistner Je agresivní, protože jsem napsal, že lidi půjdou pro info jinam, ale ostuda, to jo.. nikomu jsem tu mínus 2 koruny nebo co nikdy nedal, ale ještě ať pindá a kliknu na to :D

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @LV426 podle Zdendy jsme přece ta nižší třída...

Michal Simonek
Michal Simonek
Level 20 Level 20
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner Důležité může být obojí, jak highend, tak časem třeba nějaký mainstream model pro masy. Ale je nesmysl říkat "když na to nemám já a nebo bych to za to ty prachy nedal, nedá ty peníze za top model nikdo jiný".. a nebo jen 10 lidí z ČR - to jsou pak jen osobní názory, nic víc.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 13:33 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Simonek @Michal Simonek myslím, že si nerozumíme. Jsem přesvědčený, že ten co koupí tuto desku je více erudovaný než autor recenze.

Toto si nekoupím, ani kdybych na to měl. Nejsem specialista a byly by to vyhozené peníze.

Recenze mi nevadí, vadí mi, že už je to druhá recenze na extrém a já pouze očekával odpověď na můj dotaz.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 11. 2024 14:08 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Simonek @Lukáš Meistner tuhle desku si rozhodne koupi nekdo kdo tomu rozumi mnohem vic nez Zdenda to je snad kazdemu jasne.. Ani ja bych nezrecenzoval tu desku tak jak by si zaslouzila, rozhodne ne bez pomoci nekoho, kdo taktuje na dusiku pravidelne nekolik let..

Tohle je deska pro 95% lidi co se pohybuji na HWBOTU a proste taktuji na podchlazeny vode, nebo rovnou na dusiku, pro tyhle lidi je takova deska defakto nutností, aby se dostali do TOP100 tech nejlepsich na svete.. Ovsem touto formou recenze nesla aby ukazala ceho je tato deska schopná a proc je tak draha.. (ono se jich asi ani moc nevyrobi a malé serie sou vzdy drazsi). Jinak jeho argumenty ze vyrobce posila nejdriv TOP model je nesmysl.. Ja dostal na prvni recenzi jak TOP model tak i ten skoro nejlevnejsi zaroven.. A prioritne chci vydat tu levnejsi desku protoze zajima mnohonasobne vic lidi nez ta nejdrazsi.. Ani jsem nikdy nezaznamenal od vyrobce desky ze bych se mel nejdriv soustredit na jejich TOP model a az pak podle zdendy se soustredit na produkty pro tu "nizsi" třídu lidí do které Zdenda přece nepatří :)..

gck23
gck23
Level 25 Level 25
5. 11. 2024 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Simonek @Lukáš Meistner cílovka tohodle je geek, kterýmu se to líbí, tohle není na nákup z rozumu. Nákup z rozumu je si koupit desku do 5k a těch 14k vrazit do něčeho, co přinese reálný užitek.

Reklama
Reklama