Zpět na článek

Diskuze: Boost My PC 4 – ROG mašina v temném nádechu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jaroch
Jaroch
Level 1 Level 1
2. 1. 2014 06:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nepřál použité komponenty , že jo :lol:
Ale to co Stoobi předvedl s bednou :?:
Vnitřek je krásně čistý ale zvenku všude něco trčí . Snad jste měli raději použít big tower pro čistější dizajn protože být za každou cenu nápaditý bylo myslím na škodu věci a kromě plechu před expanzkami tam nevidím žádnou asociaci s ROG :evil:
Vodník a takový lapač prachu :!:
Nicméně klučina musí být nadšen protože i já bych byl .

Reynevan
Reynevan
Level 1 Level 1
2. 1. 2014 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moj PC v case ještě s výlisem na floppy mechaniku - to už dnešní mládež ani neví co je :D Jinak super stroj, možná bych tam o třošičku (ale jen malou) viděl raději jistý radeon, ovšem vzhledem k tomu, kdy se stavělo asi ještě nebyly. Bude i detailní článek o stavbě?

Reynevan
Reynevan
Level 1 Level 1
2. 1. 2014 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Reynevan]Moj PC v case ještě s výlisem na floppy mechaniku - to už dnešní mládež ani neví co je :D Jinak super stroj, možná bych tam o třošičku (ale jen malou) viděl raději jistý radeon, ovšem vzhledem k tomu, kdy se stavělo asi ještě nebyly. Bude i detailní článek o stavbě?[/quote]

samotné case samozřejmně

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
2. 1. 2014 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Reynevan Ahoj, nevím, zda Stoobi si připravil nějaké materiály i přímo z dílny, uvidíme :).

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
2. 1. 2014 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zamlouva se mi ten napad, ze modovane pc nemusi mit mechaniku a ze staci externi.

Vyber komponent ok, chlazeni dobre, ta siroka nudle misto monitoru je hruza, a ten design skrine me bohuzel taky moc neoslovil... souhlas s Jarochem.

CoC
CoC
Level 1 Level 1
2. 1. 2014 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Mtss]ta siroka nudle misto monitoru je hruza[/quote]
Jako monitor na práci bych ho i bral, kdyz používám dlaždicového správce oken, ale na hraní? Záleží co človek hraje pokud hraje jen pro zábavu a odreagování když o nic nejde dejme tomu, ale na vážné hraní je 17" ideální, nebo hrát v okně.

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
3. 1. 2014 00:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CoC Ja mam na praci monitory 3... a prijde mi ze na praci je lepsi vice mensich nez jeden vetsi... Asi zalezi na tom co kdo delame...

Jaroch
Jaroch
Level 1 Level 1
2. 1. 2014 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

všiml orientace fanů . Tedy jestli to vidím dobře :tak zhora je třemi ventilátory vzduch tlačený přes radiátor (kde se ohřeje) do skříně a pak je vysáván jedním zadním 120mm ventilátorem na 140mm pozici ven . A to je ještě namontovaný zvenku , kdy se snižuje jeho sací schopnost původní mřížkou na case . A co nějaké chlazení HDD ? Je tam vepředu nějaký fan ?
Já vím , že je to vodník jak má být ale přeci jen bych si ty fany představoval trochu jinak orientované .

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
2. 1. 2014 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroch Jo tie vetraky naopak hned udru do oci. Ved tie horne takto nasavaju naspat do case teply vzduch zo zadneho ventilatora...Sponzor asi chcel aby boli vidiet ked tak pekne svietia..
Logice by bolo dat vetraky "odspodu" aby tlacili cez radiator hore von z case.V takom pripade by tam ten zadny vobec nemusel byt.

Routh
Routh
Level 1 Level 1
2. 1. 2014 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AndyF1 Ale na to že to stavěl Stoobi, to spíš vypadá jako kdyby to dělal nákej trotl...
Retardované chlazení. Na to co do toho nacpali tak to dodrbal jak nejvíc mohl.

Routh
Routh
Level 1 Level 1
2. 1. 2014 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AndyF1 750RPM větráčky na PUSH? Vy asi o chlazení víte hodně že? Pokud nemáte Highthickness krávy s 2000RPM tak nejlepších výsledků dosahují normální větráčky jako PULL přecházené shroudem.
Když už stavíme sestavu za desetitisíce, tak nás nezabije použít Be Quiet! Silent Wings 2 které s 50% větším tlakem a 2x více otáčkami při stejné či menší hlasitosti udělají své :-)

MAX HACKER
MAX HACKER
Level 1 Level 1
2. 1. 2014 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co bych udělal já (14let IT praxe)

PC jako celek je výborný, ale přesto bych ho dal do aukce na aukro.
Proč? No tak jednak z důvodu že bych to nevyžil a hlavně je sporná kompomponenta RAIDRa :-)

Prodal bych ho a za zbytek si postavil podobný PC, pak sestře a ještě synovy a za zbytek bych jel na dovču ;) :D :idea:

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
2. 1. 2014 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MAX HACKER Ona i7 do herni sestavy mluvi za vse..

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
6. 1. 2014 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 No panove, pokud pri parbe uzijete HT, tak preju vesele minuskovani. Ale mam takovy dojem, ze vec se ma trochu jinak. ;o)

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
2. 1. 2014 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no tak jediný co bych bral je monitor :D vše ostatní mám docela o dost lepší :D bedna děs o5 lapač prachu z venku to vypadá jak prutce nedodělaný vnitřek je na 1!! to ovšem ano ;) ale konečně sestava na úrovni a ne když v 1 díle cpali do pc asus mars II takovej klump eětě na to doma chdák potřeboval dukovany :D

alica
alica
Level 1 Level 1
2. 1. 2014 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vcelku ok.
Ale k takej mašine externá DVD mechanika ?
Tam patrí jednoznačne interná Blu-Ray mechanika.
Nezabúdať: Reťaž je taká silná, ako je silný jej najslabší článok. Takže načo takú mašinu oslabovať použitím "slabšieho článku", keď je dostupný aj silnejší. Že ?

Maor
Maor
Level 1 Level 1
2. 1. 2014 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takhle dobře jsem se letos ještě nezasmál!
Fakt parádní video!
Sestava parádní, ty dvě expy venku působí dobře.
A taky +1 za mechaniku
Nesouhlasím s tím, že RAIDR je tam zbytečně, Ano jsou i jiná SSD, ale tahle sestava má být i pro pocit, že mám něco neobvyklého a RAIDR k tomu prostě patří.
Možná bych volil dva kity RAM jeden černý a jeden červený, corsair vengeance nebo patriot viper.
-1 za fany, přes radiátor se má vzduch vyfukovat a už v case nejsou potřeba žádný další. Nejlepší by bylo, vykašlat se na svítící vršek, který se mi moc nelíbí, ale na fotkách není moc dobře vidět. A fany dát zevnitř na radiátor ať tlačí vzduch ven.

morke
morke
Level 1 Level 1
2. 1. 2014 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tato sestava je příklad Murphyho zákonu "co se může pokazit, to se pokazí". Mnoho členů na skříni, vodní chlazení a konečně, vodní chlazení na čele skříně. Stoobi dělá zajímavé úpravy, ale s praktičností to nesouvisí. Proto bych uvítal v příštím díle nějakou dokonale provedenou strohou skříň, třeba jako Chocolate.

urbys
urbys
Level 2 Level 2
2. 1. 2014 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem jedinej komu to píše že je video soukromé ?

janis
janis
Level 1 Level 1
2. 1. 2014 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já nevím - pecka hezká, o tom žádná, ale co je v ní z původního písíčka? Přesnější název by byl "Build new PC"...

Reynevan
Reynevan
Level 1 Level 1
2. 1. 2014 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Reynevan]Moj PC v case ještě s výlisem na floppy mechaniku - to už dnešní mládež ani neví co je :D Jinak super stroj, možná bych tam o třošičku (ale jen malou) viděl raději jistý radeon, ovšem vzhledem k tomu, kdy se stavělo asi ještě nebyly. Bude i detailní článek o stavbě?[/quote]

Omlouvám se za překlepy - nová klávesnice, čímž se potvrzuje nedávný článek o jejich výběru.

iops
iops
Level 1 Level 1
2. 1. 2014 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Flanker takový borec :)

Kyselinka
Kyselinka
Level 1 Level 1
2. 1. 2014 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Flanker, to video je sukromne, nejde prehrat :roll:

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
2. 1. 2014 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kyselinka video se prý ještě upravuje, byla tam nějaká chybka, ale do zítra to snad Sm0ke zvládne.

Routh
Routh
Level 1 Level 1
2. 1. 2014 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na to že byly použity komponenty typu 780, 4770 a SSD do PCI-E jste tomu mohli dát lepší case. Dá se sehnat i mid-tower do kterého se vejde i ten 360 rad.
Jen by mě zajímalo jak dobře se sestava chladí. Ano rad je dostačující, ale vzhledem k celkové sestavě by si zasloužil big tower, jednu expanzku dovnitř a možná přidat 240/280 rad.
btw: větráčky můžou být hezké, s 15dB neslyšné, ale kde je tlak? Vážně jste jak je na obrázku použili 140mm verzi na 360 rad?

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
3. 1. 2014 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Routh [quote=Jaroch]všiml orientace fanů . Tedy jestli to vidím dobře :tak zhora je třemi ventilátory vzduch tlačený přes radiátor (kde se ohřeje) do skříně a pak je vysáván jedním zadním 120mm ventilátorem na 140mm pozici ven . A to je ještě namontovaný zvenku , kdy se snižuje jeho sací schopnost původní mřížkou na case . A co nějaké chlazení HDD ? Je tam vepředu nějaký fan ?
Já vím , že je to vodník jak má být ale přeci jen bych si ty fany představoval trochu jinak orientované .[/quote]

vzhledem k volbě case to ani jinak nešlo, radiátor by musel být venku. Protože výška radiátoru s ventilátory uvnitř už by zasahovala do operačních pamětí, resp kolidovala. Naštěstí, jak i píšu, PC je v zátěži jen vlažný, přehřívání u tohoto okruhu nehrozí.

Routh
Routh
Level 1 Level 1
4. 1. 2014 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek I když pominu že jste vše udělali špatně, jediné co je dobře (očividně to neteče a funguje) mohli jste aspon ty větráčky dát na PULL at tahají teplo nahoru (první lekce fyziky)

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
3. 1. 2014 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Routh pokud si přečteš celý článek, dozvíš se i o těch teplotách :). Nestačí přečíst první a poslední kapitolu :wink:

Lubo_
Lubo_
Level 1 Level 1
2. 1. 2014 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co je s tym videom? Na to som sa popravde pri otvarani clanku tesil najviac..

-IRONHIDE-
-IRONHIDE-
Level 23 Level 23
Procesor: Intel
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 1. 2014 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no vypada to priserne

Ico33
Ico33
Level 1 Level 1
2. 1. 2014 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-IRONHIDE- no tak za mna -osobne mam krjsiu bednu aj ked tuto sa autor teoreticky snazil ,ale ako bolo pisane -vsade nieco trci ,a ten 24 pin konektor aj ostane -ako pest na oko -vsetko red/black ,a kable fujtajbl..., odflaknute ,sam mam niekolkonasobne krajsie spravene.., ahmm dat tam win 8 (najhorsi win vobec ,vista je oproti tomuto paskvilu kral) este co ludia pisu aktualizacie na win 8 su strach a hroza ,degraduje to pouzitelnot tzv op.systemu win 8 na 0 bodov.., sam je to zlepenec nabliskanej win7 a nieco co ide do tabletov a smartfonov.., clapec sa potesi -win 8 je zaruke ze na nej budu hry slapat ako hodinky (mysleno ironicky ,pre neznalych)

Jaroch
Jaroch
Level 1 Level 1
3. 1. 2014 06:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 Nevím co máš s Win 8 za problém . Mně funguje vše , i relativní herní vykopávky . Já zase měl problém s nenažranými Win 7 . jestli se o XP mluvilo že bobtnají tak co dělaly sedmičky ? Sežraly skoro takovou kapacitu disku co dvoje XP .

Jaroch
Jaroch
Level 1 Level 1
3. 1. 2014 06:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

bez odpovědí na připomínky . Mají nás snad v prdeli a myslí si , že sežereme vše co nám předhodí :?: A ať mi nikdo neříká , že to tady nikdo z tvůrců compu nečetl .

Jaroch
Jaroch
Level 1 Level 1
3. 1. 2014 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Michal Šimonek]
vzhledem k volbě case to ani jinak nešlo, radiátor by musel být venku. Protože výška radiátoru s ventilátory uvnitř už by zasahovala do operačních pamětí, resp kolidovala. Naštěstí, jak i píšu, PC je v zátěži jen vlažný, přehřívání u tohoto okruhu nehrozí.[/quote]
A proto měla být použita adekvátní skříň. A teploty ať jsou jakékoliv tak vodní bloky nechladí všechno proto píšu o orientaci fanů . Kromě střev na tom není nic dobrého . To už mohl být i ten radiátor někde venku protože když už všude něco trčí tak ať tedy trčí všechno :lol:

r34ktor
r34ktor
Level 21 Level 21
3. 1. 2014 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Připadá mi, jako by Stoobi začal trpět syndromem vyhoření. Poslední dobou na mě jeho díla působí poněkud nemastně neslaně.

amadjr
amadjr
Level 1 Level 1
5. 1. 2014 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jakej je prumer hadic? jinak musim flankera pochvalit, interier bedny je skovostny :)

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
6. 1. 2014 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@amadjr Hadice jsou myslím 13/11 nebo 13/10, teď z hlavy už nevím :).

Kyselinka
Kyselinka
Level 1 Level 1
5. 1. 2014 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Este stale to nejde :( :roll:

Lubo_
Lubo_
Level 1 Level 1
6. 1. 2014 00:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kyselinka video najdes na YT kanali hitpointcz

Kyselinka
Kyselinka
Level 1 Level 1
6. 1. 2014 07:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dik, uz som to nasiel. Pred tym som to tiez hladal podla uzivatela a vtedy to tam este nemal :)

Reklama
Reklama