Zpět na článek

Diskuze: Core i7-7700K s taktem 4,5 GHz (Kaby Lake) v testu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Hell Kitty
Hell Kitty
Level 1 Level 1
3. 1. 2017 23:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Core i7-7700K nový Arginmax pro tajtrlíky, herní tragédy a zoufalce.

blaho
blaho
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hell Kitty Ty a tvoje druhe ja : [b]Crha[/b],
ste skutočným prínosom na PCT webe.
Skuste trolliť doma : DDworId a pan Crha to je čisty Diit troll :roll:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blaho Co? Prečo mé příjmení berete do huby a spojujete mě s ddwebem s napoleonským syndromem ? :shock:

snajprik
snajprik
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 08:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hell Kitty Nieje to zase až take strašne, kto si nekupil i5 či i7 od roku 2010, tak ma stale možnosť aj v roku 2017 :)
AMD do dnes s ničim neprišlo čo by prinutilo Intel k zvyšeniu vykonu, dufajme že to ZEN zmeni :) Proste kde nieje konkurencia nieje pokrok.

Balmung
Balmung
Level 1 Level 1
3. 1. 2017 23:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cituji: "Vloni v srpnu uvedl Intel Skylake, šestou generaci architektury Core (Core i7-6700K)."
Hmm, ne, a Intel musí být skutečně zoufalý, že vydává takový "bazmek". Proč tuhle generaci raději nepřeskočil, takhle bude mít eventuální zájemce o nový CPU další důvod proč se rozhodnout pro ZEN. Vůbec bych se nedivil, kdyby Intel v následujících 5 letech zažil nepříjemný úpadek. Stačí si jen zjistit, jak nějaký "přivandrovalecký" Ind začal dělat čistky v Intelu ve jménu "mobilní" divize, hahaha, že "šílený" managment dokáže poslat firmu s obrovským technickým "know-how" k zemi, jsme se už přesvědčili u NOKIE. :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=eywi0h_Y5_U

nevericitom
nevericitom
Level 1 Level 1
10. 1. 2017 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Balmung Nahodou v Intelu delam a mobilni divize byla zasazena stejne jako ostatni divize. Neni to ve jmenu mobilni divize ale spis ve jmenu mobilni budoucnosti. Je pravda, ze PC je minulost a firma, ktera chce byt do budoucna uspesna nemuze mit hlavni produkt zavisly na PC. I pres ty zmeny si stejne nejsem jisty, jestli to Intel prezije a to rikam i vzhledem k tomu, ze diky cistkam mam ted o 100% vic prace.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Balmung Balmung: Proč vydává tuhle edici? Protože prostě vypiloval skylake za tu dobu co AMD nic neuvedlo. :roll:

Eddward
Eddward
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 00:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Balmung v dnesnom konzumnom svete sa tak nejak ocakava ze kazdy rok bude novy produkt... kazdy rok mas nove telefony, nove telky, nove auta, nove procesory... aj ked tomu len zmenis nazov musis to vydat ako novy produkt...
takze nic sa preskocit neda, Intel ma akcionarov a OEM partnerov ktory potrebuju aby boli nove CPU vydane...
Skylake vysiel nie vloni v srpnu ale este rok skor v 2015 (sme v roku 2017), takze je najvyssi cas pre "nove" procesory...

_DAVE_
_DAVE_
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 06:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eddward RE: Eddward - Absolutní souhlas, marketing prodává, a ten vyžaduje každý rok "nový" CPU (iPhone, DSLR, televizi), není to nic neobvyklého. Stačí se prostě jen spokojit s myšlenkou že "všechno je to skoro stejné" a upgrade čehokoli stačí co 3 generace - i více :)

Blue Storm
Blue Storm
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eddward @DAVE: Souhlasím téměř se vším, až na ten příklad DSLR :) Zrovna DSLR jsou příkladem toho, že se nevydává nový model každý rok jen proto, aby měli nové číslo... low-end DSLR se vyvíjí rychleji, tam je to častější, ale třeba polo-profi a profi DSLR se dožívají na trhu několika let, než jsou nahrazeny novým modelem.

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 00:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Balmung Intel to nikoho kupovat nenutí stejně jako když po haswellu přišel haswell refresh.
I když je možná jediný viditelný rozdíl ve frekvencích tak cena bude stejná jako u skylake.

Zen intel výkonově nepřekona spis dorovna.Bude to však cenově výhodnější alternativa.
Má ale smysl pořad jen čekat na něco co tu už je za cenu ušetřenych 5oo ? (Příklad)

No nevím žijeme jen jednou a život je krátký na to abych pořad na něco jen čekal :)

JFP
JFP
Level 28 Level 28
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 1. 2017 04:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A nedegraduje ta pasta časem?

No jinak chybí graf výkonu všech CPU po přetaktování s levným chladičem dejme tomu na 1.3V, který bych bral jako výchozí pro budget hodnocení...

Joey21
Joey21
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 06:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chybí overclock s delidem, to pokládám na serveru zabývajícím se PCTuningem za opomenutí a prosím o nápravu.

Vidím že ani s další generací není třeba můj sandy bridge na 4,7ghz upgradovat, žádný raketový skok se nekoná :)

Jovzin
Jovzin
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Joey21 JJ tiez pozeram ze stale mozem ostat na mojom starom ale zato spolahlivom I5 2500K @ 4.3Ghz v pohode :)

Aj tak planujem prejst/upgrade PC az ked pride Coffe Lake a 6 jadier bude mainstream.

madPav3L
madPav3L
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jovzin Tak záleží, jakou tím krmíte grafickou kartu... na GTX 1070 je to málo.

Joey21
Joey21
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jovzin Tak tak, jako upgrade (pokud se teda neobjevi nejake zazracne 6ghz 4 jadro s ht) povazuju prechod alespon na 6-ti jadro, klidne generaci 49xx ale 6 jader. Na to ale jeste, alespon pro me nenastal cas a vsechno hraju na full :)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jovzin @Joey21: tak za 1) procesory dostali na test a budou je muset vrátit, takže DELID asi nepřipadá v úvahu to je jasné.
2) Z výkou KabylLake kterej je SkyLake refresh je jasně patrné že DELIDem SkyLake se dostáváte na KabyLake. Takže upgrade není potřeba protože výkon bude srovnatelný.
3) Kabylake by měl mít navíc nativní podporu h265 a to by mohlo někoho "filmotékového" zajímat.
4) jak to bude s řadou Xenon? Koukal jsem na ty jejich 4c/8t i s grafickou kartou a celkem mě cuká, jestli se í5tky nezbavit a nepořídit lepší náhradu místo í7.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jovzin @Crha: I Skylake ma podporu H265, tady jde jen o to, ze Kaby Lake pridava H265 10bit, coz se pouziva spis mene casto, ale urcite to nekoho zajimat muze.

WiQiX
WiQiX
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jovzin @Crha: Nepleť si procesory s plyny:
[url]https://cs.wikipedia.org/wiki/Xenon[/url]
[url]https://cs.wikipedia.org/wiki/Xeon[/url]

S Xeony to bude stejné jako teď. Do běžných desek je nedáš. Tato velmi výhodná možnost byla možná naposledy u 1150.

odb
odb
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
4. 1. 2017 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neviem, no mne nepripada rozdiel 10 stupnov v neprospech novinky ako zanedbatelny rozdiel.

To o tom zazraku Intelu spominanom v prvej kapitole je tiez od redaktora dost nafuknute. Je to nudna novinka.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@odb není to neovinka je to skylake refresh.

ch3vr0n
ch3vr0n
Level 13 Level 13
4. 1. 2017 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha boha, ty si k0kot

Crha
Crha
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @ch3vr0n: můžeš mi vysvětlit v čem to "k0kotství spočívá? V tom že jsem nazval kabylake pravým jméném? Přidáváš se na stranu 15ti dětí co tomu nerozumí a dali mi mínus jen protože jsem řekl zase pravdu?

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
4. 1. 2017 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevim ja bych si treba 4 jadro i kdyz s HT za tyhle prachy proste nekoupil, pokud bude zen 8 jader 16 vlaken do 10k a budou slusny desky k tomu uz mam v upgradu sve vousate i5 750 vicemene jasno, a ti co AMD v PC nesnesou tak muzou byt radi take pac v ramci konkurecniho prostredi sunda prestreleny ceny i intel ;)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik i kdyby jsi měl 500jádro s 2000vlákny pořád to bude stejně výkoné jako stávající procesory intelu. Tvůj příspěvek nedává smysl.

ch3vr0n
ch3vr0n
Level 13 Level 13
4. 1. 2017 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha boha, ty si k0k0t

Crha
Crha
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @ch3vr0n: můžeš mi vysvětlit v čem to "k0kotství spočívá? Že ZEN konečně dohnal intel ale stejně je mu to prd platný protože intel bude pořád výkonější?

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prosím autora článku o vysvětlení, jak může považovat přetaktování tohoto procesoru (i7 - 7700K)za skvělé a srovnávat ho s procesorem i7 - 2600k?
i7 - 7700k lze přetaktovat o 19% (z 4200MHz na 5000MHz)
i7 - 2600k lze přetaktovat o 47% (z 3400MHz na 5000MHz)
To je spíš [b]špatně[/b] přetaktovatelný procesor než skvěle.

-_maC
-_maC
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zibus je to jednoduche... autor je uplnej idi*t a ocividne taky rad maze komenty :DDDDDD jak ubohe

Cernakus
Cernakus
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zibus Přesně tak, navíc místo obecných žvástů o navýšení IPC v závěru, měl být jediný graf srovnávající na stejné frekvenci. Na konkurenčních webech se ukázalo, že to slavné IPC je oproti i7-2600K vyšší jen o 20%. A to ještě jen tam, kde se prakticky využívá akcelerace optimalizovanými instrukcemi.

To si vyhození i7-2600K a nákup i7-7700K neobhájí.

Pavel1982
Pavel1982
Level 1 Level 1
1. 6. 2017 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cernakus Cernakusy, ty ses takovy pako. Sledovat te tu debatovat je zazitek. Ty tvoje kidy...

KwazzyGT
KwazzyGT
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cernakus To je holý fakt. Jenže před týdnem mi klekla základní deska a na vzduchu jsem i7 2600K nedal na víc než 4,5GHz stabilně. Jelikož další nákup staré desky mi přišlo jako pitomost, protože se nové prostě nevyrábí a za 6!!! let jsem si naspořil na upgrade, tak prostě do i7 7700K půjdu a basta. Když se AMD pochlapí a bude Intel tlačit, výkony se za tak dlouhou dobu samozřejmě zlepší, ale teď je hold situace taková a na 8 let starém notebooku s Mintem prostě situaci nervově nezvládám. :lol: To je můj důvod. :roll: Prodejem 2600K, ks SSD a zbývajících RAM-ek jsem si docela pěkně polepšil v kasičce na upgrade a teď prostě bude PC novučičké, tiché, méně žravé a hlavně svižnější na M.2-ce. :wink: Malý posun za 6 let, ale já to beru.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cernakus a po DELIDU to bude kolik? 5,5GHz ? :roll:

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cernakus Autor (pan Z. Obermaier) se k tomuto faktu nijak nevyjádří?

nonestaciti
nonestaciti
Level 1 Level 1
14. 1. 2017 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cernakus @Crha: nevidel si tie napätia ? 4,9GHz pri 1,3V 5GHz už musel ísť na 1,37V , vieš koľko dáš po delide ? 5GHz, jedine že by si mal rare kremík tak možno 5,1GHz

hrdino
hrdino
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cernakus @KwazzyGT: http://www.mojecestina.cz/article/2009072305-hold-x-holt :shock:

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cernakus @KwazzyGT: Já i7 - 2600K nikdy neměl, vycházel jsem jen z toho co píše autor v článku.
Jistě sestava bude nová a bude o dost svižnější, novější technologie, většinou i hezčí vzhled (vím není to k ničemu)...
Přeji bezproblémový provoz a radost z nového PC.

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cernakus @Crha: Takže po sundání rozvaděče a přepastování zlepším přetaktování o dalších cca 22%? na celkových 31%?
Opravdu to stojí za to riziko?
Opravdu se dá říci, že tento procesor lze skvěle přetaktovat a srovnávat ho s i7 - 2600K který jde přetaktovat o 47% bez toho, abych sundaval rozvaděč?
Odpovím si sám, nestojí to za to.

ch3vr0n
ch3vr0n
Level 13 Level 13
4. 1. 2017 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cernakus @hrdino: i tak jsme vyznam pochopili

Crha
Crha
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cernakus @Zibus: dělej si co chceš. Naprosto inteligentní jedinec chápe že i3 lze přetakotvat kvůli tomu že hřejou jen dvě jádra, přitom u i5 hřejou čtyři jádra, zvyšuje se nárok na napájecí kaskádu a další věci. Já jsem neřekl že něco po delidu půjde víc, jen jsem narážel na to že srovnáváš nesrovnatelné, jablka s hruškama když chceš aby i5 běžela stejně jako i3 na 5,5GHz. :wink:

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
4. 1. 2017 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cernakus @Crha: Inteligetni jedinec chape ze [b]i7[/b] - 2600K je 4x jadro a neni to i3 :D :D

navic vzhledem k tomu ze nejvetsi cast zabere iGPU a jednoliva jadra zabiraji velmi malou cast ve spojeni s nizkou spotrebou by nemel byt problem pri spravnem navrhu a kvalitnim provedi dosahnout podobnych hodnot OC 2x vs 4x jadro

Crha
Crha
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cernakus @blackbox: aha, no tak to pak dává smysl, proč by ho s touhle prehisotriií pan Obermaier nemohl srovnávat?

-_maC
-_maC
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zibus je to jednoduche... autor je uplnej idi*t a ocividne taky rad maze komenty :DDDDDD jak ubohe

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-_maC jaký komentář smazal?

-_maC
-_maC
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nudny debilni "redaktor" co ma zkreslene predstavy uplne o vsem, nudnej produkt kterej neprinasi vubec nic noveho, nudne napsanej clanek kterej sem ani nedocet do konce jak se z toho ma prdel oprudila.... najdete si nekoho a neco lepsiho

chorche
chorche
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je nejake rozumne vysvetlenie, preco vo vami nazvanom teste "multitask" su procaky i5 6400 a i5 6600k na rovnakej urovni? ostatok skaluje, aj ked sa to porovnat neda (co procak to skoro ina architektura), ale ze by tam nebol ziadny rozdiel pri rozdiele zakladnej frekvencie 800mhz? a max frekvencie turbo 600mhz? je to len nejaka anomalia?

Crha
Crha
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chorche i5 6400 a i5 6600K mají v základu skoro stejný výkon. :idea:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha mínuskejte si jak chcete, ale tím pravdu nezměníte. :lol:

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
4. 1. 2017 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: vsak mi vime ze porad pises bludy a bohuzel to ty minuska nedokazou zmenit :)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @blackbox: víš jak to je? červené mínuska jsou pro mě pluska od AMDčkařů :)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
4. 1. 2017 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: no dobre Crhanku oni ti temi minusy vlastne vyjadruji podporu a vyjadruji souhlas s tak spickovym odpornikem jako jsi ty ;)

tak jo tak uz si supej koupit Xenony do tve nove sestavy aby ti to lepe slapalo a mel jsi jak krmit svuj turbo projektor ktery ma nulovou prodlevu :)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @blackbox: závist, závist, závist... ještě jsi se zapoměl zmínit o 1080 a DELIDU 8)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
4. 1. 2017 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: hlavne si ji nezapomen dat do nakladu kdyz jsi na ni cele roky setril ;)

tak nevim co ti zavidet kdyz mam doma minimalne dva silnejsi stroje i bez delidu nez mas ty ....mam sice levnejsi grafiku ktera mi taky da 60 fps stabilne :) normalne jsem z toho zezelenal jaj vlastne jsem nemohl kdyz uz mam NV davno ;) budu asi plakat ze jsem takovy looser a socka ktery kdyz neco opravdu chce/potrebuje tak to koupi okamzite :)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nekoupil bych to, ani s hlavní u hlavy.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute to je dobře

-_maC
-_maC
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nudny dbilni \"redaktor\" co ma zkreslene predstavy uplne o vsem, nudnej produkt kterej neprinasi vubec nic noveho, nudne napsanej clanek kterej sem ani nedocet do konce jak se z toho ma prdl oprudila.... najdete si nekoho a neco lepsiho

morke
morke
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z celé recenze vyčnívá autorova obává z nadcházejícího AMD ZEN. Ono by bylo těžké přiznat, že pokud se povede, nebude Intel už tak v pohodě.
Teď stačí, aby Intel pravidelně vydával procesory s mírným zvednutím výkonu a akcionáři jsou spokojeni.
Chtěl bych vidět povedený ZEN s výkonem i7-7700 v recenzi Obra :).

-_maC
-_maC
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke :DDDDDDDDDDDDDD to si tady pravidelni navstevnici umi urcite zive predstavit

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
4. 1. 2017 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke Intel bude v pohode navzdy jelikoz cena celeho amd je jak kdyz jdou zamestnanci intelu na obed do kantyny ... mohli by si amd koupit za stravenky. Zen je pomaly jak pet let stary inel ... vsak uz brzy ten zen-sen deti skonci :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
5. 1. 2017 00:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier Par bodu k extremne optimisticke recenzi:
- ve screenshotu SuperPi je hodnota 09.110, ale v grafu je 8.11
- porovnat teploty 75°C a 65°C jako vicemene srovnatelne mi pripada prinejmensim zvlastni, viz "... do 75 °C. Se stejným chladičem je teplota Core i7-6700K [b]jen[/b] o necelých 10 °C nižší, tedy [b]víceméně srovnatelná[/b]."

Nevim proc pisete tak jak pisete, ale budto jste ochotny za "nejake" penize ze sebe delat vicemene saska (a to uz nekolik let) nebo jste se zaseknul v puberte. Ostatne komentar s narazkou na cenu AMD k tomu jen pridava.
Kdyz nad tim tak premyslim, je mi Vas vlastne lito a budu doufat, ze mych "-30 haleru" bude chapano jako nazor na Vas styl psani a vyjadrovani, nikoli jako snaha nedocenit nekolika (pravdepodobne hodne) hodinovou praci.

Blue Storm
Blue Storm
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier Však počkej, až ti Zen rozkope ten tvůj stupidní píseček...

b00n
b00n
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier Řekněte mi někdo, že toto je fake účet a někdo si dělá z Obra srandu?? To přece nemůže být pravda, že by se redaktor nějakého magazínu takhle dětinsky vyjadřoval. Jak by potom mohl někdo brát jeho recenze vážně?

-Vladimir-
-Vladimir-
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier :D 10,5 mld. USD ve stravenkách bych teda chtěl vidět.

Zen je možná švejkovská evoluce co se týče absolutního výkonu, neznáme ale cenu...

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier jj, objektivita z tebe přímo srší, chudáci ostatní redaktoři tady, pak to odnáší za jedno "individuum"

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier Můj sen začne, až tady přestanete psát zaujatě a urážet.

morke
morke
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke BTW, predikce je strašná u androidu, takže "obava".

-_maC
-_maC
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke :DDDDDDDDDDDDDD to si tady pravidelni navstevnici umi urcite zive predstavit

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

chyba v Matrixu nebo tu mizí komentáře?

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano i zde nepište žádné komentáře které nesouhlasí s názorem (zřejmně) autora. Stejně vám je smažou.

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
5. 1. 2017 06:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zibus Ptám se korektora této diskuze. Je opravdu nutné mazat komentáře, když kouknu na ostatní komentáře co tu korektor nechává vs ty co smazal pod tímto komentářem, opravdu nechápu. Udělejte si prosím v redakci pořádek a zaveďte nějakou konzistentnost v promazávání komentářů (nebo je nemaže vůbec což je nejlepší)

-_maC
-_maC
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zibus už mám smazaných asi 5 jen v tomto článku :DDDD píšu stížnost redakci PCT i do EMPRESA MEDIA a doporucuju ucinit tak vsem

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-_maC Furt dokola stejná demence.
Tak tu nelezte nebo nečtěte články podepsané tímto autorem a mate to vyřešené .

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-_maC @Mistery: Ano také řešení :D
Nebo by tu nemusel publikovat :D
Další řešení by bylo, aby tu autor publikoval nezaujatě a vyrovnaně (vím je to těžké, každý se přiklání k něčemu). Není to jednoduché se to naučit. Já mu ovšem věřím, že se to autor (Z. Obermaier) naučí. Věřím ti autore.

-_maC
-_maC
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-_maC @Mistery: jde o verejne klamani. spousta nedovtipivych lidi si na bazi jeho plku koupi predrazenej hw atd. atd.

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-_maC @-_maC: Pokud někdo koupí něco předraženého jak říkáš, tak je to jeho minus, buď je nesvéprávný a nebo neumí nakupovat, tak či tak to není Obrův problém, to by jsi musel žalovat každý marketingový letáček co existuje, zase nepřeháněj a nepiš tu fantasmagorie, pokud se neumíš nad Obrovo články povznést a vzít si z nich jen fakta, tak je to jen a pouze tvůj problém, prostě to nečti. Od toho máme snad svobodu internetu.

Mimochodem

http://www.techpowerup.com/reviews/Intel/Core_i7-7700K_vs_6700K_Game_Performance/5.html

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-_maC @Zibus: Tady mas extrém na jednu stranu a jinde zase na druhou.
Jako by to někoho šokovalo ještě v dnešní době, ještě ve chvíli kdy to už trvá několik let.

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-_maC @-_maC: Jak předražené co je předražené.
Co jsem se díval tak cena bude stejná oproti minule generaci a pokud myslíš předražené obecně tak kdo určuje co má kolik stát ? Ty nebo sama firma ?

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
4. 1. 2017 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-_maC @Intel+nVidia: diky za link :) takze realny prinos pro hrace 00 nic za vyssi cenu :) cekal jsem ze aspon v nekterych hrach bude citelny posun ...docela prekvapil DOOM o kterem CPU ani nevi a stejne mu vyssi takty trosicku prospely >>> asi ma tak dobrou optimalizaci ze mu vyhovuje vyssi propustnost a rychlejsi odezvy

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-_maC @Mistery: PC tuning je extrémistický web?
Já myslel, že by měl být objektivní...

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-_maC @blackbox: http://youtu.be/8Hl21fwFbzI?t=79

Ono tam nějaký ten snímek (v lepší případě) rozdíl asi bude... ale 6700k je natolik silné cpu, že upřímně, kdyby mezi nima byl rozdíl třeba 2tis kč, tak ho klidně vemu a na 7700k se vykašlu.. předpokládám teda, že do Z270 6700k strčím...

-Vladimir-
-Vladimir-
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-_maC @Zibus: taky že mnohdy i je (třeba M.Mikle (Elkim), Petr Diviš (Ache), Adam Vágner, Pavel Boček, Petr Kupský), jen známá persona jménem Obermaier dokáže takto srazit...

ideální by byl dceřiný web PCT kde si může psát pouze Zdeněk Obermaier... názvy bych nominoval a dal hlasovat...

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-_maC @Zibus: Já to tedy upřesním a napíšu polopatě.
Z.OBR je tady extrém ( podle mnohých) na modro/zeleno a ten pán D zase na červeno.
Objektivní by asi měli být oba, ale možná byli, teď nejsou a ani nebudou.

-_maC
-_maC
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-_maC @Zibus: mistery se jen pravdepodobne nudi a snazi se aspon nejakym nesmyslem zapojit do konverzace :?: :!:

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-_maC @Mistery: Co to meleš za nesmysly?
pan D má svůj blog, ale PC tuning by měl být profi WEB (aspoň jsou tu placení redaktoři) kde takový zeleno-modrý magor nemá mít vůbec právo psát

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-_maC @Mistery: Souhlasím dva extrémy, tudíž by si měl pan Z. Obermaier založit vlastní web a nekazit ostatním objektivnějším autorům tohoto serveru jejich práci.

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-_maC @-_maC: Hlavně, že ty máš potřebu reagovat :)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-_maC @Zibus: extrém jsou ty děcka na fóru, hladis a spol... proti nim jsou fašističtí gestapáci amatéři. :lol:

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-_maC @wendak: Jasně.
Včera to byl blog, dneska to bude magazín a zítra IT web.

Viky.05
Viky.05
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím, mám v PC i7- 3820(bez k) na 3.6/4.2Ghz(vyhnaný boost přes násobič). Vyplatí se mi upgradovat na 7700k?

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Viky.05 Ne.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Vyplatí se, protože až příjde ZEN a bude mít katastrofální výkon tak intel ještě víc zdraží :lol: :lol: :lol: :lol:

Viky.05
Viky.05
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Crha: Na tebe jsem byl zvědavý...

Twan
Twan
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už jsem psal plamenný komentář o Obermaierově skvělém chlazení, ale ten procesor má fakt hraniční teplotu 100°C :shock:

Mali
Mali
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote]Na závěr by se ještě slušelo připomenout, že ZEN přijde asi v březnu, i když ve hrách Kaby Lake konkurovat nebude moci.[/quote]

Je pro tohle nejaky argument? A tedka nemyslim test DOSBoxu, ale treba Starcraftu2, nebo jine narocne strategie se spoustou jednotek s AI. Dale treba DOOM, nebo neco na CryEngine/UE4.

ch3vr0n
ch3vr0n
Level 13 Level 13
4. 1. 2017 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mali pokud soft nevyuzije vice jader nez ma intel tak pak zen samozrejme odejde porazen ...

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
4. 1. 2017 21:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ch3vr0n no tech modernich AAA her co se aktualne hraji a potrebuji brutalni ST vykon je kolik ?
a i ty Beckove a horsi co ST vyzaduji slusne behaji i na prehistorickych 2 jadrech :) uz i tak casto omylane WoT podporuje MT :)

takze i mimo pracovni oblast vice jader vitam uz jen to ze vyvojarum to umozni vytvorit komplexnejsi dila po vsech strankach (nebo se nebudou muset tolik optimalizovat :D ) >>> vetsinou nejdriv musi prijit technologie a pak se teprve dodava postupne obsah >>jak dlouho trvalo rozsireni 64-bit nebo podpora vicevlaknovych programu mimo profi sferu ?

kapa
kapa
Level 25 Level 25
4. 1. 2017 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:!: Pozor, jedna vec z testu je jasna, treba pockat na ZEN. Ked OBR len jemne naznacil, ze treba pockat na ZEN tak si myslim, ze urcite treba pockat na zen, on ma nejake info a ked uz on toto napise, tak treba pockat. Ano, zazrak to nebude ale asi 8C/16T budu asi dobra konkurencia.... :twisted:

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kapa O několik komentářu p. OBR píše, že sen se Zenem se rozplyne. Na co tedy čekat? Trošku si sice OBR protiřečí, ale uvidíme, chce to trošku konkurence ať se ten výkon konečně pohne trošku více kupředu.

kapa
kapa
Level 25 Level 25
4. 1. 2017 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zibus Jasne, dementuje to, je to OBR...., no moj pocit z recenzie mam, ze vie už troška viac a bežné Ci5-Ci7 4C/4T-8T budu mat poriadnu konkurenciu. Ale ako píšeš, uvidíme...

hrdino
hrdino
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak na co se to teda díváme, na 7 % nárůst výkonu po delidu?

Takže procesor s šedivkou kvality AAA, kterou pro normální usery nahradíme po týdnu výroby barelem s 40 let starou sovětskou pastou KΠT-8?
http://diit.cz/clanek/pasta-core-i7-7700k

Crha
Crha
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen si zvykejte na cenzůru. Babiš už zřídil Ministerstvo Pravdy a to se postará o to aby jste vy všichni ovečky bečely tím správným názorem. A Empres media? Tam nemá cenu si stěžovat, ty v tom New World Order jedou taky, tam zastání nenajdete. :lol:

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Jen mala vecna poznamka: Konfident ten urad nezridil, zridil ho Lzidoktor z Plzne na pokyn Dluhoslava. Konfident naopak honi PR na kritice tohohle kroku.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 kdyby chtěl tak to zarazí, ale vono to je divadýlko že ano... :wink:

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha No jo, ale ty v tom tvým světě dostaneš kompletní BAN na jakýkoliv stránky, protože "ONI" si nemůžou být jistí, jaký to blábol zase vymyslíš a použiješ proti jejich propagandě.
Takže tě prostě odstřihnou 8) Těš se, Velký bratr se dívá...........

Crha
Crha
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak děláš jak kdybych nemohl změnit IP adresu :lol:

Gembler23
Gembler23
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No teda za me wow, nejak pred rokem jsem kupoval 6700k prave kvuli hram a necekal jsem takovy zlepseni u Keby Lake, nicmene ta teplota me vubec nepresvedcila.
Co ma intel za problem, ze vsude cpe tu blbou pastu? No a tim se dostavame k tomu, co me v recenzi prastilo do oci: 10°C ze prej neni znatelnej rozdil? U cipu s prasopastou? Pochopil jsem, ze ZO pouzil nejakej lepsi chladic od Noctui, u kteryho tvrdi, ze chladi tak o 15° lepe nez neco, co si tam podle nej da bfu. Nemeril 75°, takze bfu bude na 90°, pak prej ze amd topi
Takze jinak. Pasta pod IHS, kterou vsichni tak nenavidime, pusobi dost negativne a vezrkze stira velky rozdili mezi kvalitou (vykonem) chladicu. Muzete mit Tranquillo, nebo Feru za par supu a budete mit teplotu horsi treba jen o 1°, nez s nh-d15, nebo nejakym malym vodnikem za dva a pul.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gembler23 I když za to dostanu milion závistivých mínusek od AMDčkařů, doporučuji Scytche Fuma, jeden z nejlepších a nejlevnějších chladičů co teď je. Noctua je se stejnými parametry o 1000,-Kč dražší. Lepší už je jen vodní chlazení. Vážně mrkněte na ZAHRANIČNÍ weby, protože tady to dětičky neudělají a radši zrecenzují chladič s blikajícími světýlka-mi než chladič který opravdu chladí. :wink:

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
4. 1. 2017 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha nj ty deticky :)
nerikam ze je FUMA spatna ale je hlucnejsi i hure chladi (napr. i ninja je tissi) :) ty rozdily jsou ale v realnem provozu zanedbatelne natolik ze bohate postaci i lehci chladic za cca polovic trebas ta Fera kterou zminuje Gembler je vyborny chladic :)

liquidfunk
liquidfunk
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejak extra z novinky nadseny nejsem, vyssi takt, mirne vyssi cena, stejny nebo jen nepatrne vyssi (v ramci chyby mereni) vykon. Tak snad priste... :roll:

b00n
b00n
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Slušně jsem se podivil nad nevhodným vyjadřováním autora v diskusi a byl jsem promptně smazán. OBR už je asi vynervovaný ze Zenu..

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b00n jj, maže komenty jako děcko, co se mu nelíbí a nebyhovuje, tak hned smazat

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud nebude AMD více tlačit na pilu, pořádný pokrok nebude. Intel nemá konkurenci a doplácíme na to všichni. :!:

FuWU
FuWU
Level 1 Level 1
4. 1. 2017 22:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FuWU taky je zajímavé že ostatním redakcím jejich kousky na 5ghz se moc nechtělo a zdendovi oba úplně bez problému jak on to dělá

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
4. 1. 2017 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FuWU to vis pouziva boxovany chladic a lil na to tekuty dusik ;) a nebo nahodou dostal lepsi kousek jestli je to ten vyfoceny s oznacenim duverny tak to nebude bezna seriovka a proto to dostal na 5 GHz (i v bezne seriovce co procesor to unikat a jde taktovat trochu jinak)

ale taky cumim ze napric zahranicnimi redakcemi ma Z.O pomerne odlisne vysledky ze by se proti nemu spiknuli ? :)

ale jelikoz je to primarne "herni" CPU tak zadny zazrak a na upgrade to rozhodne neni ...maximalne jen kdyz by odesla deska a CPU zaroven

Reklama
Reklama