Zpět na článek

Diskuze: Gigabyte GTX 1080 Xtreme Gaming: zpátky na koni

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

cihla
cihla
Level 1 Level 1
14. 2. 2017 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ceny (obecně) karet GTX 1070 a 1080 jsou nesmyslné a divím se, že to za ty prachy někdo kupuje. Přes dvě pětky za GK :shock:

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 00:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla a) každý není socka jako ty, to by sis v životě nemohl koupit nikdy nic

b) 13tis za 8gb s výkonem vyšším jak 980Ti 6gb, která stála 20+ tis ? To je drahé? Aha ..

c) Amd nabízí co? Nic.. Ještě dražší a pomalejší 4gb FuryX :D

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia AMD nabízí počkejte si, ale počet her které jsem dohrál od minulého roku stoupá.

marcel1975
marcel1975
Level 1 Level 1
14. 2. 2017 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla je to pravda ten Zdenda nekecal a 1080 se prodávají jako housky v krámě.. Soudě podle zatím napočítaných 7 červených palců, které pravděpodobně znamenají to, že většina z nich právě tuto kartu vlastní, považují ji samozřejmě za skvělou kopi a nedají na ni dopustit :D

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marcel1975 ty voe zatím jsem nenarazil na hru která by jela na míň jak 100fps. nevím jak pro tebe ale pro mě to je nirvána.
A nemusím ani poslochat keci jak i5 nestačí, protože jsem ji u žádné hry nevyužil nad 95%.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
15. 2. 2017 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marcel1975 @Crha: to si toho moc nehral ;)

btw nehrajes s FPS lockem na @60 ?

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marcel1975 @blackbox: na doom jo, v jiných hrách ne.

Jiří
Jiří
Level 26 Level 26
14. 2. 2017 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla A co je na tom nepochopitelného?
ceny 1070 začínají na cca 11 490Kč a 1080 na 18 690Kč.

1070 má výkon jako minulý Titan, který v té době stál 30 000Kč...

Ono i kdyby to bylo zadarmo, tak to pro některé není dost málo, aby nekecali ko**tiny.

-Vladimir-
-Vladimir-
Level 1 Level 1
14. 2. 2017 21:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří Už se těším kdy vytáhne ohranou písničku ala "NVidia levnější grafiky dotuje" nebo "AMD by si nedovolila obírat zákazníky"...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 08:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří @-Vladimir-: nene teď je v kurzu: "amd musí mít podobné ceny protože musí zaplatit křemík a vývoj" :roll:

StratosCZ
StratosCZ
Level 0 Level 0
14. 2. 2017 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla to zelene logo na krabici pro 99% kupujicich tu cenu obhaji..

PS: taky to nechapu.. ta cena je doslova silena 15tis s DPH max.. Vic ani noha

-Vladimir-
-Vladimir-
Level 1 Level 1
14. 2. 2017 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StratosCZ A ani nemusím připomínat že se k tomu chováte jako pokrytec. Jestli Vám na NV vadí snad všechno, co Vám kurník brání v nákupu AMD? PS: s výmluvama u mě nepochodíte...

Maxik: no AMD ale stále bojuje o holé přežití (byť 12,75 mld. $ je dost), snížení cen pokud vůbec by bylo jen dočasné...

Maťko911: to je s ním furt dokolečka dokola...

-Vladimir-
-Vladimir-
Level 1 Level 1
14. 2. 2017 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StratosCZ Pane Belka,
to že RX 480 měla také vysoké ceny jste přehlížel? Anebo už jste natolik zaslepený že 15K za luxusní edici GTX 1070 je vinou jen NVidie (která ale za to NEMŮŽE) a 9-10K za luxusní edici RX 480 je jen výstřelek výrobce?

A s těmi kecy na dotované grafiky raději běžte mno někam. Pamatujete jak jste řval že levnější grafiky NVidia dotuje a co pak? Samo sebou se to naprosto nenaplnilo. Jestli si na tom ale nadále trváte, tak je mi Vás opravdu, ale vážně líto. Hypnotizovat neumím a ani nechci umět :)

A pro ty co mi chtějí omínusovat příspěvek - nijak si nepomůžete. Jen se utvrzujete v komplexech...

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
14. 2. 2017 21:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StratosCZ Hlavne že obhájilo tebe aj tvojmu červenému mentorovi (teda hej, on svoju nVidiu nekúpil, on ju má požičanú ale aj tak veselo pi**** do všetkých ktorí ju rovnako ako on používajú :lol: )

PS: čo na tom nechápeš, GTX1080/1070 sú v nereferenciách na trhu 7-8 mesiacov, bezkonkurenčný Titan X (Pascal) už vyše pol roka predáva samotná nVidia - čo mali/majú tí ľudia bažiaci po výkone za tie mesiace kupovať ?
Fury X namiesto GTX1070, CF RX480 namiesto GTX1080 či Pro Duo namiesto Titana ? Ano, pre tých 7 ľudí to bolo asi lepšie riešenie, všetci ostatný išli do výkonných jednočipov...

...alebo hej, dalo by sa aj nekupovať a radšej venovať najobľúbenejšej voľnočasovej aktivite červenokožcov - čakaniu.
Veď Vega príde, do konca roka, pred Vianocami, v H1 2017, snáť... niekedy... stačí počkať :oops:

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
14. 2. 2017 21:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StratosCZ Spis je to o tom ze kdo chce vysoky FPS a vysoky rozliseni nema na vyber, az tu bude vega situace se zmeni a cena NV pujde dolu o 50% samozrejme zavisi na cene vegy :)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 08:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StratosCZ @-Vladimir-: přesně ta jenže problém je v tom že někdo si koupí rx480, zjistí že na tom nemá co hrát že se mu všechno seká a tak aby si alespoň zlepšil ego z koupě zajíce v pytli tak chodí po forech a všude píše jak je ta jeho rx480 úžasná. že umí 10bitové barvy apod... Jak socka která nemá 10bitové zobrazovadlo a stáhne si film s maximálně 6+2 bitama mluvit o tom že využívá narx480 10bitové barvy, apod...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 08:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StratosCZ @Maťko911: Ode mě máš plus za ten kritický přístup. Jsem rád že nejsem sám, kterej vidí že AMD je zadeli a prodává jen počkejte si až něco okopírujeme, na oko to pojmenujeme trošku jinak, zamotáme aby nás nehnali k soudu že jsme to okopírovali a čau. Však to jsou číňani. :wink:

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StratosCZ @-Vladimir-: Nezlobte se na mne, ale nechcete si ty svoje sarvatky s p. Belkou z CZC opravdu strcit uz nekam. Nestaci, ze cely czc formu je tim prolezle a jeste to tahate tady. Bez te se fakt hadat na czc.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StratosCZ @tombomino: tombino: nechte si ty keci na diit, AMD je pro většinu lidí mrtvé.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 08:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StratosCZ @Crha: Jarousku, ty jsi v oblibe vsude vis to?
I tady jsi vyminuskovany, protoze ty tvoje emocni vyplachy nikdo moc nemusi.
Jak Ti chutna Banan na diit?

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StratosCZ @tombomino: 1) jen ubohý člověk sleduje mínuska. Pro mě to je signál, že jsem v pořádku, protože ovce jsou zaslepené a snaží se pravdu umlčet.

2) BAN... no já ti nevím jestli to je ban a nebo jestli si za to nemůžu sám, že jsem si dal heslo, které prohlížeč i já úspěšně zapoměl. Nicméně působí to blahodárně, věnuju se víc hrám a ty keci se tam opět vrátili do normálu, nebo AMD je super a žádná jiná firma se na AMD nechytá. Jen kroutím hlavou za nesmysly co tam kdo prezentuje a polovině diskutujících bych dal opravdu BAN za ty žgrgly co tam píšou.

hrdino
hrdino
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StratosCZ @Crha: Zkus brnknout na ministerstvo války tomu známýmu, třeba mají na Diit jen špatně prošťouchlý trubky, jedna dobře mířená dělová koule do hlavy by taky mohla s tím heslem pomoct ;)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StratosCZ @hrdino: proč bych měl zpátky lézt mezi vypatlaný paka? Nestojí mi ani za námahu se tam znovu registrovat. :roll:

iddqd.ouje
iddqd.ouje
Level 1 Level 1
14. 2. 2017 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sám jsem celkem zelenej, ale 21k bych za to teda nedal... už i těch 14k za 1070 je dost. Chce to Vegu, snad se AMD povede tak jak to vypadá s RYZEN... snad.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 08:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@iddqd.ouje 21 nedáš jo? ale 19 za VEGu už jo? né vůbec nejsi červenáček-chudáček, počmáranej panáček. :lol:

-Vladimir-
-Vladimir-
Level 1 Level 1
14. 2. 2017 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@iddqd.ouje taky jsou levnější edice :wink:

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
14. 2. 2017 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@iddqd.ouje No GTX 1070 už stoja myslím aj celkom "slušnejšie" peniaze, nereferencie Palit/Zotac 11 600/11 800kč, EVGA/MSI Armor 12 100kč.

Ano, táto GB, MSI Gaming X či Asus Strix po prakticky 14 kkč ale to už sú predražené modely, tam sa vyslovene platí za "Gaming" či "Strix" cveng... :idea:

marcel1975
marcel1975
Level 1 Level 1
14. 2. 2017 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem fanda mám rád značku, takže samozřejmě to nejlepší a s ničím slabším než s 1080 bych se nespokojil.Hned jakmile přijde Titan sázím 25 klacků na stůl a jdu do toho. Co se týče procesoru je to jasný, že to musí být nejdražší Intel. To víte, když máte monitor z rozlišením odcamcaď pocamcaď... potřebujete to něčím nakrmit. No a ani se neptejte mám Iphone samosebou ten nejlepší. Raději sice telefony do 5 palců, ale musel jsem koupit 7S( proč to nebudu vysvětlovat zas bych se jen opakoval).
Teď vážně, protože jsem to napsal jako takové ventilování mého nezdaru při pořizování nového monitoru, který jsem nakonec nekoupil a chuť byla. Pěkně popořádku mám cca 7 let starý monitor LG 22 palců s rozlišením 1600*900 a dal jsem za něj 4000 Kč.Jenže ejhle moc vývoj monitorů nesledoval a ono se to nikam neposunulo.Přejít na 24 palců Full HD je pro mně nesmysl jemnost zůstává cca stejná a o moc větší to není. Řekl jsem si dobrá tedy tak 27 ,ale doprkvan co to je zase Full HD. Jsem vážně v roce 2017. Nejlevnější 27 panel 2560x1440 6500 Kč. pokud chci něco slušnějšího tak kolem 7500-8000 Kč. Moje představa byla po 7 letech, že za to dám tak 5500 Kč. Říkám si kašlu na to, ještě s tím vydržím, protože bych se vlastně chytil do pasti jako ti kupci GTX 1080 , kteří mají nakoupené ty 27 palcové s 2560x1440 a nezbývá jim, než se nechat okrást proto, aby nové hry mohli hrát v nativním rozlišení v plných detailech.Takže ano zatím se vyplatí zůstat max v mainstreamua čekat na Vegu. :)

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 00:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marcel1975 To jsou kydy toto, víš jak to vidím já ze svého pohledu? Jsi socka s prominutím, co čumí do nějakého malého 22" starého vergla a nemá na pořádný počítač a nejspíš nikdy v životě mít nebude, takže ti nezbyde nic jiného, než blít podobné blbosti v diskuzích, vážně smutné.

Přestaň závidět a něco dělej, třeba si taky jednou koupíš pořádnou kartu a monitor.

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 00:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia Vážně není smutnější pohled, než na takového chytráka jaký jsi ty, který tady přepočítává korunky a roky fantazíruje nad tím kolik by za co asi tak dal a přitom mu život uteče pod rukama a nikdy si nic pořádného nekoupí ... :roll:

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 01:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia @Intel+nVidia: Prostě když na to nemáš tak neotravuj, nikdo tě nenutí si to kupovat, člověk si přijde přečíst recenzi na kartu a pobavit se o ní do diskuze a vidí tu nějaké brečící pitomce pořád ...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia @Intel+nVidia: samomluvou znám jen xcute, takže jsi multickař jo? :roll: seš fakt trapnej magor.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia @Crha: napočítal jsem 10x -4 takže tady máme 4 magory co jen klikají na mínuska. Vážená reedakce kolik dostanu za příjem reklamy z clickarbaitu? :lol:

hrdino
hrdino
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia @Crha: Dostaneš 10 let natvrdo za debilitu )))

johnn
johnn
Level 1 Level 1
14. 2. 2017 23:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marcel1975 pekne jsi pobavil, thumb up, ale pocitam, ze ironie bude pro mnoho neznamou veci.. 8)

hrdino
hrdino
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 01:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Trošku" ti to CPU stropuje, hoď to už konečně do škarpy a kup RyZen. Test k hovnu. DX12 hry nikde, Vulkan nikde. Debilita všude. Ale co bych se vzrušoval, 4. test 1080ky stejně nikdo nečte. To má být nějakej vtip toto nebo se nudíš? Už bude RX460 nebo ji obřík rozsednul prdelí?

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
15. 2. 2017 07:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hrdino Někdo dnes vypad z popelnice levou nohou? :roll: Vulkán... milerád tam budu mít půlku her s vulkanem, až bude vulkan v půlce áčkových her. :D DX12, no, ano, taky těch DX12 her vychází mraky... ale jo, jsou, ale kolik z nich je i stou dobastlenou podporou DX12 pořád jen v betě? Total War – beta, AOTS - beta, The Division - beta. Battlefield 1 už si nechávám do nové metodiky.
RyZen - odpustím si vlhké sny a počkám si na testy.
Jo, dooma jsem přeskočil, protože se to pod tím vulkanem ohromně testuje a nebyl na to čas, doplním.

Michal Mikle
Michal Mikle
Level 0 Level 0
15. 2. 2017 08:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Division Adame jede na live už celkem dlouho a i když je to jen "dobastlený" jede to krásně, ale to bys musel měřit FT, abys to viděl, oproti DX11 je ten průběh krásně plynulej :)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Hele souhlas s Hrdinou, první co bych vyhodil je celá serie Metro last redux, to na gtx1080 nemá cenu testovat.
Potom bych vyhodil TomClancys a world of tanks, druhé jmenované je multiplayer, kterej grafiku nebude moc zatěžovat.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
15. 2. 2017 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Michal Mikle: Na nelive je to teď čerstvá beta. Už tam mám i něco málo naměřené.
Jediný rozumný způsob, jak měřit frametimes, používá digital foundry. Jenomže to je na zakázku postavené řešení, které jde do deseti či statisíců. Cokoliv jiného je v podstatě pro hrubou orientaci (FRAPS úplně, FCAT vyžaduje overlay (a nevěřím tomu, že to nemá vysloveně na nic vliv)).

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
15. 2. 2017 08:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Crha: Jenže já tou metodikou netestuju jen GTX 1080, že. Na té mapě to škáluje pořád uplně luxusně ve srovnání s hromadou jiných her, komplikuje to jen cap. WOT tam chci mít, pokud to bude jen trochu možné, je to jedna z mála věcí, co v česku celkem frčí a jinde se prakticky netestuje. Metro - tam je jen otázka, jestli to testovat kvůli nějakému závažnému nedostatku, jinak to je výsledek v podstatě zadarmo – je to jedna z mála věcí v celé metodice, co stačí pustit a člověk na to nemusí hodinu sáhnout a sjede si to v dávce všechna nastavení.

hrdino
hrdino
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: Já chci v té vaší staré nVidia nazzi metodice vidět RX460 [b]4 GB[/b], toto vidět a umřít, nic jinýho mě nezajímá jako nehráče.

*do popelnice jsem teprv lezl, ale ráno jsem nestihl vyskočit tak jsem šel pěšky do města ze skládky ;))) máš bod, pobavils )))

webwalker
webwalker
Level 32 Level 32
15. 2. 2017 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: Adame, kdy myslíš že DigitalFoundry bere ty frametime? Je to vše založené na úplně stejném principu odchytávání konců snímků. FRAPS i OCAT (presentmon) jsou nejpřesnější protože sledují každý snímek. Méně přesný je pak Afterburner, protože sleduje snímky pouze v intervalech. Horší je to už s vyhodnocováním frametimes, ale od toho jsou tu různé prográmky (asi už víš od koho) jako třeba měření Vulkánu http://bit.ly/2l7gZAv

Druhou věcí pak je, jestli jste vůbec na takové grafy na PCT připraveni :D

Michal Mikle
Michal Mikle
Level 0 Level 0
15. 2. 2017 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: Na betě je DX12 už dávno, resp. na PTS. Division hraju pod DX12 už několik týdnů, pustili to pár dní po vydání Survivalu tuším. Logoval jsem OCATem a ten rozdíl v "hladkosti" mezi DX11 a DX12 znát v grafu je.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: ale už je to prostě historie. Necháváte test hry, která jako jediná jede na AMD plynule, protože je stará jen kvůli tomu aby AMDčkaři nebrečeli? :lol:

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
15. 2. 2017 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @webwalker: Grabují video, porovnávají jednotlivé snímky pixel na pixel, a z toho vypočítávají, jak dlouho se jeden snímek zobrazoval. Nepotřebují k tomu ani overlay, který musí být u FCATu (a ten taky odpovídá realitě víc než FRAPS nebo OCAT).
Cokoliv jiného nemusí odpovídat realitě - už to, že se někde něco loguje, ten počítač nějak zatěžuje, a bere se to taky jinde než na výstupu grafiky.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-how-we-measure-console-frame-rate

webwalker
webwalker
Level 32 Level 32
15. 2. 2017 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: No takže jednoduše řečeno používají princip FCATu se všemi jeho výhodami i nevýhodami.

Pokud mluvíš, o nějakém zatěžování PC FRAPSEm nebo OCATem myslíš, že ty proužky, které musejí být pro FCAT "vpáleny" do každého snímku jsou snad zdarma (také overlay)? Nebo když se ti rozhraní dvou snímků dostane do VBlank intervalu a frametime obou těchto snímků tak musí být s nějakou chybou dopočítáno?

Oni používají FCAT ne kvůli přesnosti, na to by jim stačil FRAPS úplně v pohodě, ale hlavně kvůli tomu, že jejich finálním produktem je VIDEO :D

Michal Mikle
Michal Mikle
Level 0 Level 0
15. 2. 2017 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @webwalker: Kde je hlavně nějaká racionalita a objektivita? DF má custom SW + drahej HW = automaticky to jako jediní měří přesně. Nikde není žádná oponentura, žádná sekundární měření stejným způsobem, nic, co by jejich metodiku potvrdilo ani vyvrátilo. Takhle věda nefunguje Adame :)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
15. 2. 2017 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Michal Mikle: Ale to je právě to. Oni nepoužívají FCAT ani overlay, ani žádný software, co by to logoval na počítači, na kterém se měří, a berou až obraz na výstupu, ne někde uprostřed fronty. S těmi snímky nijak nemanipulují, jenom na konci grabují to, co leze z grafiky a pak analyzují video a porovnávají snímky jdoucí po sobě – FCAT hledá rozhraní snímků přes vpálené proužky, oni ho hledají přímo porovnáváním pixelů v po sobě jdoucích snímcích. Nějak si neumím představit, jak přesněji změřit to, co se zobrazuje na monitoru (snad už jen chytat to ne na kartu, ale na 1000fps kameru).
Dokážou tím změřit všechno bez ohledu na API, a dokážou tím změřit všechno stejně.
A používají to právě proto, že na tom změří vše - tedy i konzole bez nutnosti používat na těch měřených strojích jakýkoliv software, ne kvůli tomu, aby měli nahrané video. :)

webwalker
webwalker
Level 32 Level 32
15. 2. 2017 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: V tom případě by měli dostat Nobelovu cenu, protože nevím, jak by hrany detekovali u statického obrazu :)

[quote]The last major revision to our tools added support for Nvidia's FCAT - an overlay for PC that marks up every individual frame with a different coloured border, making tear-line detection a doddle. This also allows us to present benchmarking in video form, giving us a much greater insight into PC performance and where the bottlenecks lie[/quote]
Ale i zde platí, že pokud ti rozhraní mezi snímky vyjde do VBlank intervalu, máš prostě smolíka a přesnost je jaksi fuč.

Jinak není přeci problém vyzkoušet FRAPS s a bez overlay. Schválně jaký rozdíl naměříš?

hrdino
hrdino
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @webwalker: Ale tady vůbec nejde o absolutní hodnoty, všechny karty jedou na stejným systému (konfiguraci) a všem ten overlay nebo jakákoliv jiná metodika užere stejně, např. 1 %. Pokud by měla n á h o d o u nějaká karta problém s overlay, tak je to její smůla a je to zgarb, protože user v době streamu, tjůbingu atd. i toho využívá a spadá to pod "běžné" použivání. Na video mají pochopitelně grabbing card. Navíc to evidentně není problém per se, viz. nade mnou.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
15. 2. 2017 23:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @hrdino: Statický obraz asi holt nezměří. Konzole ale prostě bez fcatu měří, u toho PC si tím asi usnadnili (ruční) práci.
Ad užírání výkonu, ale tady jde o to, že se měří milisekundové rozdíly, a u s přidaným overlayem už se neměří původní fronta. Ptal jsem se na to Nvidie, a tvrdili mi, že to výsledek nějak významně nemění, ale stejně jim apriori nevěřím. :D
V okamžiku, kdy se s tím snímkem nějak manipuluje, už se dá ovlivnit i to, kdy poleze dál. V průměru je to jedno, ale tady jde o rozdíl mezi dvěma po sobě jdoucími snímky a porovnávají se milisekundové hodnoty.

webwalker
webwalker
Level 32 Level 32
16. 2. 2017 08:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: Rozumím ti, ale neměj strach, Nvidia má pravdu, režie je naprosto zanedbatelná a jak jsem už psal, stačí odzkoušet s a bez. Navíc je tato režie konstantní, takže se musí projevit u vše karet stejně (psal už hrdino).

Jinak jak to měří na konzolích nevím, spíš bych řekl, že si DigitalFoundry ve své metodice hóóódně vymýšlí. Pro ně je podstatná návštěvnost, takže video s běžícíma frametimes a fps je pro ně ideální na nalákání laické veřejnosti. Tam stejně nikdo nic nepozná.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 07:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kde je pretaktovani? Bez nej nema absolutne zadny smysl kartu kupovat.

Obecne GTX 1080 A Titan XP nejsou karty ktere se vyplati vubec kupovat.

dzefo
dzefo
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.Lolendo mam tuto kartu a jadro mi ide stabilne na 2050Mhz a pamate kolo 11200Mhz idu aj na 11800Mhz ale zhorsi sa casovanie a vysledok je horsi

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dzefo Tak to je slabe. Cekal jsem aspon jadro 2150Mhz.

dzefo
dzefo
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dzefo @Mr.Lolendo: tie karty su uz nataktovane na mx co som cital zacina boostovat na 2068Mhz jedine co som videl modnuty bios ta tak 2168Mhz

pavsko
pavsko
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 07:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkná recenze, díky.
Dovolím si pouze jednu připomínku a jeden návrh :-)
1. Uvítal bych ve srovnání také GTX 1070 (mezi 1060 a 1080 je takto příliš velká "mezera").
2. Navrhuji do dalších recenzí začlenit také nějakého zástupce simulátorů, protože se IMHO jedná o jedny z nejnáročnějších aplikací vůbec a navíc se specifickými nároky na HW (obyvkle zde bývá kromě extrémních nároků na grafiku také extrémní nárok na výkon CPU a velikost paměti) . Automobilové simy obykle nebývají zdaleka tak náročné jako letecké nebo vlakové. Např. se svojí GTX 1070 & I7-7700K mám v Assetto Corsa při plných detailech hodně přes 100 FPS, kdežto v demu X-Plane 11 pouhých 30 FPS. Obecně tedy doporučuji některý z připravovaných simů nové generace, které jsou jedou na 64-bit. Například zmíněný X-Plane 11 (demo je zdarma na stránkách výrobce [url]http://www.x-plane.com/[/url], plná verze bude na Steamu na konci března) nebo připravovaný Train Sim World (také vyjde v březnu) postavený na Unreal Engine 4 viz [url]https://train-simulator.com/category/train-sim-world/[/url].

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pavsko Jeden detail. Má X-plane nějaký benchmark nebo alespoň něco co jde repetetivně se stejnými podmínkami opakovat? To bývá totiž problém, viz DOOM.

pavsko
pavsko
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer Jedna možnost by tu ale byla: spawn default letadla na runway konkrétního letiště a nechat AI řídit letadlo (tato možnost v menu je). Přepokládám, že za stejný časový úsek by se simulátor choval vždy stejně.

pavsko
pavsko
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer Pokud vím, tak demo integrovaný benchmark nemá. Uvidíme, až vyjde finální verze v březnu...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 08:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pavsko simulace spíš potrápí CPU než GPU.

pavsko
pavsko
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Souhlasím, že CPU bude u simů do výsledků mluvit podstatně znatelněji než u běžných her. Nicméně třeba v demu X-PLANE 11 je obrazovka v nastavení přehledně rozdělena na dvě části - v levé jsou parametry mající vliv na grafiku a v pravé na CPU. Vše v pravo mám na max a přesto MSI Aftreburner ukazuje ve hře celkové vytížení CPU na cca 25-30% (podotýkám, že všechna jádra jsou vytížena přibližně stejně; jedu OC na 5.0 GHz). Naopak změnou parametrů v levé části se výrazně změní FPS.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
15. 2. 2017 08:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pavsko U simulátorů je většinou průšvih hlavně procesor, který brzdí grafiky, a ty pak špatně škálují, takže se na srovnávání výkonu grafik moc nehodí. Mám ještě Il-2: Battle of Stalingrad, chci ho prubnout. Ale stejný problém je v Cliffs of Dover, a stejné problémy jsem měl s flight simulatorem, když jsem ho kdysi chtěl dávat do metodiky.

Default
Default
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Strašně mě baví číst ty nářky exotů jako Belka (hlavně, že sám má v komplu už několik let výhradně jen nVidia:-D), jak je to drahý, neférový a celkově od zelených vychcaný:-D
Hlavně, že vega měla vyjít v říjnu!...oh wait...:-D
Nejlepší bylo, jak Guru Stácha na svém webísku nedávno psal, jak mohl koupit akcie AMD a vydělat balík, ale neudělal to, aby neměl majetkové vazby na rudé zoufalce a mohl tak zůstat OBJEKTIVNÍ.

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
25. 2. 2017 23:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Default Pan DD mohol kúpiť .... lebo žiadne fyzické akcie za 1,5 dolára neboli na predaj .

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Default marně si lámu halvu nad tvým příspěvkem, kam tě zařadit, jestli do červených nebo do zelených nebo neutrálních. (modrý intel diskvalifikuji protože o ten tady nejde)

vajkuba1234
vajkuba1234
Level 29 Level 29
15. 2. 2017 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobry den, zajimalo by me, proc v testech nenachazim treba GTX 1070 z duvodu porovnani rozdilu vykonu? 1080 a pak 1060? Vtip?

Proc testujete na CPU za 27k a nepouzijete nejaky dostupnejsi za 10k? Treba i7 6700K, ktery je pro vsechny daleko dostupnejsi a realnejsi volba nez Vami pouzity kousek.

Co treba udelat testy GTX rad, napr. otestovat radu 1070 mezi sebou, pak i 1060 a klidne i 1080? Takhle by se vice zjistily rozdily mezi jednotlivymi vyrobci.

vajkuba1234
vajkuba1234
Level 29 Level 29
15. 2. 2017 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vajkuba1234 Klidne si dokazu i predstavit testy v kombinaci i5 + 1070 a mene...

ryohazuki007
ryohazuki007
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

cooler je fanoman, zas GIGABYTE zdvihlo latku a ukazalo smer,

ale uz by sa parilo leakovat spravy 1080ti :D

vvarius
vvarius
Level 1 Level 1
15. 2. 2017 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vše pěkné,jen nerozumím proč se tu testuje GTX1080 proti RX 470?? nějaký rozumný důvod?

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
15. 2. 2017 23:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vvarius Jak jste na tohle proboha přišel. Tohle není o testování GTX 1080 Xtreme proti levnějším kartám, testuje se GTX 1080 G1 Gaming proti GTX 1080 Xtreme Gaming a srovnává se ještě s dalšími GTX 1080 měřenými dříve s obdobnou, ale nikoliv stejnou metodikou (proto je na ně odkázáno v článku, ale nejsou přímo v grafech). Další karty jsou tam fakt jen čistě pro orientaci, klidně mohlo zůstat i u těch dvou sloupečků.

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
25. 2. 2017 23:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner myslím ze je úplne OK dat pre prehlad aj lacnejšie karty

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
21. 2. 2017 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..pokud tu má někdo nutkavou potřebu mazat komentáře atd. tak já budu mít zřejmě nutkavou potřebu tenhle web přestat navštěvovat.

Buď se naučte žít s tím, že se vám komentáře nemusí líbit, nebo s tím, že tu eventuálně nebude nikdo.

mike99
mike99
Level 1 Level 1
21. 2. 2017 23:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius "Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz". Zřejmě ještě potřebujete osobního tlumočníka.

Reklama
Reklama