Zpět na článek

Diskuze: Herní pecky, které nezestárnou – výběr legendárních titulů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Darreba
Darreba
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

lidé, kteří byli vyhnáni ze Země, Zergové, jakási hmyzí stvoření a Terrani

...a já si celé ty roky myslel že jsou to Terrani (Terra = Země - Lidé), Zergové (Alieni) a Protosani (technicky nejvyspělejší rasa). Takže buď se pletu já, nebo čerpáte z "vadných" zdrojů :twisted:

BFG10K
BFG10K
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darreba A protossani v preklade znamena prvorodeni :)

Ak si dobre pamatam, tak pribeh SC1 je nejaky taky, ze starobyla high-tech rasa Xel'Naga chceli vytvorit dokonalu rasu vo vesmire, a prvym ich vytvorom boli Protoss (preto prvorodeni), ale neboli s nimi spokojni, nieco im chybalo k dokonalosti a tak vytvorili Zergov, ktori boli az tak dokonali, ze sa z toho pokakali a neviem ako pokracoval dalej pribeh :) Zrejme celu situaciu zachranovali Protossi a Terrani sa tam len obsmietali a zavadzali :)

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darreba teď už jenom budeme čekat, zda autorka zareaguje a článek opraví, nebo se na to vyprdne, jako v článku o free-to-play hrách (jm. u C9 se nechala unést úžasností hry natolik, že "pozapoměla" uvést to hlavní - omezení bezplatného hraní)

pm74
pm74
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darreba prisadim si. "S B. J. Blazkowiczem jsme se naposledy setkali v roce 2001 v titulu Return to Castle Wolfenstein." a co wolfenstein z roku 2009 ? a ptam se: k cemu jsou dobre recyklovane clanky, plne faktickych chyb, bez zasadni informacni hodnoty, ktere na prvni pohled psal nekdo s okrajovou znalosti prolematiky? a jak na ty hry muze "vzpominat" nekdo, kdo v dobe jejich vydani tahal kacera /v lepsim pripade/?

Routh
Routh
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pm74 Pravda pravdoucí, článek bez hodnoty, navíc by ho měl psát člověk, kterému dnes táhne spíše ke 30, než že před pár lety odchodil střední...

Alu
Alu
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pm74 @Routh: Článek má přeci zcela jasnou hodnotu. I když zde i mně chybí třeba taková pecka jako Dune2, ve které si člověk nahrazoval grafiku svou představivostí, tak právě proto je článek naprosto dostatečný. Vždyť všechny ostatní pecky sem stejně doplníme my. A hlavně pro nás byl tento článek stvořen. :wink: Kdokoli vyrůstá na FarCry3 přeci nemůže nikdy ohodnotit kvalitu starých her. Jako že nikdo z nás nemůže ohodnotit kvalitu kačera na provázku. :D

Vtipné. :D Někomu je 25, před pár lety odchodil střední, přesto mu táhne na 30. :D No nic.

Kubiz
Kubiz
Level 8 Level 8
24. 1. 2013 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pm74 @Alu: Tenhle článek je výsměch. Taky si přisadím. Diablo že založilo sub žánr real time rpg? Pokud vím, tak jedno z prvních real time RPG bylo UU2, ještě daleko před Arenou. Diablo nikdy klasické rpg nebylo, ať už real time, nebo crawler. Diablo je ARPG - action RPG. Autorka by to buď měla přestat hulit, nebo si přestat plést pojmy s dojmy.

Alu
Alu
Level 1 Level 1
24. 1. 2013 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pm74 @Kubiz: Je jasně vidět, žes to nepochopil.
Buď ať všichni mlčí a pouze doplňují to, co jim tu chybí, protože to stejně společně s nadávkou udělají, nebo ať čistě nadávají bez doplňování.
Nikdo z nás to nedokáže napsat ideálně tak, aniž by s ním alespoň někdo v něčem nesouhlasil. Každý si vybere ty své hry, a vždy budou další, kteří to opět o ten zbytek, který tu chtěli mít, doplní.

Je tedy naprosto nelogické nadávat, že tu něco chybí, když to sami doplní opět nekompletně. Všichni si tak odporují a nadávají jen sami na sebe.

Kubiz
Kubiz
Level 8 Level 8
25. 1. 2013 07:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pm74 @Alu: Děláš si srandu? :-) Když někdo napíše diletantský článek na odborném serveru, tak mají všichni (asi poníženě) mlčet a článek si dodělat? Hezký...A pokud sis nevšiml, tak já jsem nic nedoplnil, já jsem pouze něco opravil. Takže tolik k logice.

Alu
Alu
Level 1 Level 1
25. 1. 2013 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pm74 @Kubiz: S tím souhlasím. Sám jsem nepsal, zda by tu měl článek být nebo ne, stejně jako jsem s tím nijak neútočil na tebe.
Jestli tu má článek být nebo ne, to nespadá do našich kompetencí, proto jsem s přihlédnutím na komentáře hodnotil pouze to, že je článek dostatečný. Ani ty jsi nemusel vztahovat předchozí komentář na sebe, neboť šlo pouze o všeobecnou odpověď, (bohužel) zařazenou za tebe.
Ale i to je jedno, protože by to bral vztahovačně každý, ke komu bych to psal.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
12. 2. 2013 07:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pm74 @Alu: OMG, vy ste normalni diletanti a asi nechapete co to znamena pojem demokracie a ten kapitalismus vam to vykouril z hlavy, protoze KAZDY komu se clanek nelibi muze autorce odebrat premie, komu se libi tak prihodi. Jestlize se bude autorka podobnymi vyplody (narazka na "kvalitnejsi" clanek o online strileckach) dostavat do zaporu treba nekomu z redakce docvakne ze asi nepise moc kvalitni clanky

D.U.K.E.
D.U.K.E.
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jsem rocnik 85, nikdy nezapomenu na moje prvni lan parby dooma, to je pro me absolutne nesmazatelny zazitek...kdyz se nad tim tak zamyslim, oc jsou dnesni, graficky hi-tech hry zabavnejsi nez kdyz jsme se tehy ve 4 lidech kosili plasma gunem....

BFG10K
BFG10K
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@D.U.K.E. Skuste si zahrat teraz Dooma na LAN so 4 ludmi a uvidite, ze to uz nebude az taka zabava. Hovori sa tomu nostalgia. Spominame na to, lebo to bolo nieco nove, co sme nikdy predtym nezazili a prijemne v jednom.
Ja si rovnako spominam na stare dobre casy, ked sme na strednej drtili proti sebe Duke Nukem 3D.. to nas uz upratovacka o piatej vecer vyhanala :) Alebo o par rokov neskor po strednej uz doma sme urobili LAN party a hrali sme Half Life deathmatch, Quake 3 Arena, C&C Red alert 2 ci EARTH 2150.
Alebo priklad zo sucasnosti, ked mnohym ludom sa nepaci ten ktory datadisk k hre World of warcraft, a hovoria, ze Vanila bola najlepsia, alebo Burning crusade ci Wotlk. V podstate kazdemu sa pacila ta hra v tom stadiu, ked ju zacal hrat, a zacal objavovat ten cely velky svet, spolu so socialnou zlozkou v dungeonoch a raidoch ci PvP.

Tym chcem povedat, ze podla mojho nazoru nove hry nie su menej zabavne, si myslim, ze zabijanie sa v CoD, Battlefield 3, ci v Crysis je rovnako zabavne ako to bolo v Doom2, HL, CS, ci Q3. Rozdiel je v tom, ze sme to uz raz zazili a uz to nie je nic nove :)

Bespi
Bespi
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BFG10K Nekdy to je zvlastni, ale starsi hry jsou obcas opravdu zabavnejsi nez novejsi a to i presto, ze clovek vubec netusi proc. Dam priklad: Unreal Tournament 2007 je super hra, ale pri hrani Unreal Tournament 2004 se bavim radove vic. nevim proc, ale je to tak. V novejsi verzi nic nechybi, chova se to stejne a presto.

voo
voo
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BFG10K Nedávno som čítal diskusiu, v ktorej niektorý hráči tvrdili, že staršie hry sa nám zdajú byť zábavnejšie než tie novšie hry kôli nostalgii, pretože to boli prvé hry alebo jedny z prvých v určitom žánri, ktoré sme hrali a že dnes vychádza minimálne rovnaké množstvo kvalitných hier než v minulosti.Skutočnosť je ale taká, že aj napriek tomu, že dnes vychádza niekoľkonásobne väčšie množstvo hier s niekoľkonásobne väčšími rozpočtamy, dnešných kvalitných hier je minimum.Súhlasím, že nostalgia zohráva veľkú úlohu vo vnímaní minulosti, pretože človek si spomienky zidealizuje ale veľa starších hier považujem za kvalitné nie kôli nostalgii ale preto, že sú nepopierateľne lepšie než tie novšie mainstreamové žmýkačky peňazí.

Kubiz
Kubiz
Level 8 Level 8
24. 1. 2013 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BFG10K @Bespi: Dovolím si nesouhlasit. UT2k4 byla bomba, taky to pařila spousta lidí, nejen to, byl to e-sport. UT3 byl epic fail, nikdo to nehrál a dnes už potom neštěkne ani pes (UT komunita se relativně krátce po vydání UT3 rozpadla, UT2k4 stále ještě občas někdo dá - na publicu, nebo na IRC).

xkryspin
xkryspin
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 23:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BFG10K @Bespi: Mě přijde, že v nových hrách chybí možnost "failnout" - prostě jsou z nich odstranovány překážky.

Na jednu stranu to odebírá frustraci ze zákysu, ale zároven to bere uspokojení z překonání překážek a pocit výjimečnosti...

Tudva
Tudva
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vuci vybranym hram se neda nic namitat. Skvele hry. Ale ten vyber je stale velmi maly a opomiji mnoho dalsich skvelych her, na ktere se nezapomina.
serie UFO (XCOM), System shock, Worms, Dungeon keeper, Carmagedon, Syndicate, Deus ex, C&C, Alone in the dark, Silent hill...

Proste vyber slusny ale moc kratky

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
19. 1. 2013 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tudva Mame to asi kazdej trochu jinak, ale ze tam nejsou Worms je fakt ostuda, Carmagedon sem taky cekal. Za me mi tam chyby Heroes of Might and Magic.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
12. 2. 2013 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mroyko tak k tomu bych si prihodil Might & magic (hral jsem od 5-9), taky bych vyzdvihnul Realms of Arkania III: Shadows Over Riva, ktery jsem hral do zblbnuti a jednicka s dvoujkou me tolik nechytly (nejspis kvuli hardcore stylu - bez mapy apod.)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tudva Souhlas, vyborny vyber, ale to UFO + XCOM (jen ty prvni dva dily) mi tam zasadne chybi. Bavi mne to jeste dneska a parim to v DosBOXu :-D

morke
morke
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel X-COM je zásadní hra. Tolik zábavy ve strategické hře nenabídla snad žádná hra. Opravdu tu chybí.

hobou
hobou
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jedu do kola AOE 2, CS 1.6, Hereos 4, svátečně Metal Fatigue a Operace Flashpoint nebo Halflife 2 či OpenTTD. Doposud mě to neomrzelo, takže nemám proč kupovat nové hry nebo upgradovat počítač.

jimm
jimm
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

u NFS to u mne vyhrává díl věnovaný značce Porsche 8)

a co se týče Diabla3... Ano, na netu je spousta výkřiků že ta hra je špatná a že hru zabila nutnost neustálého online připojení. Jenže mám takovej pocit, že tyhle výkřiky maj na svědomí ti, kteří si tu hru nemůžou uwarezit. Jinak prodeje si myslim, že ukazují trochu něco jiného, než že fanouškové tu hru nepřijali...

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jimm A ještě si dovolím komentář k Diablo 3 - prodeje vykazují marketingovou úspěšnost, nikoliv kvalitu. Ta se v 3. díle Diabla opravdu vytratila na úkor širokého spektra hráčů (neboť i blbec si chce hrát hry a ty kvalitní buď nechápe, nebo nezvládá ovládat).

Jsem vlastníkem originálni Diablo 3 kopie a s klidem můžu říct, že web free-to-play hra Drakensang nabízí úplně to samo.

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jimm Skutečná série NFS skončila hrou Need for Speed Most Wanted v roce 2005.
Všechno od toho dál je pouze kažení dobré značky.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
12. 2. 2013 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz tak treba me Most wanted vubec nebavilo, respektive pak dal kdyz jsi musel nicit policajty a bez toho jsi nepostoupil v "pribehu" ale treba takovej ProStreet me bavil daleko vic ikdyz mel uplne odlisny design zavodu

Ico33
Ico33
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

za mna -ten death rally som uz presiel asi cca 30-35x +z toho 2x na hard (silna kava)
-doom-klasika
-nespomenuli ste moju srdcovku(mali clanok na to aby sa spomenuli klenoty)
a to je Dungeon Keeper (2-jka je uz slabsia) -skratka DK je taka pecka (1997) ,ze som ju xxx krat presiel ,ma extremne navykovu hratelost ,vybalancovanie, zvuky priser ,je tam toho vela ,
-gta posledne co som hral bolo Vice city - gta3 (prve 3d) a 2-jka -klasika....
nove diely od SA su pre mna srot (mozte ma hejtovat) -proste ako som povedal -potom to uz islo dolu vodou ,takysto ,ako tu spomenuty NFS -MW(stary)+NFSU ,NFSU2 -srdcovky..
-KKND ,kknd2...-radsej som hral ako Starcraft....
je tam toho dost.., ale modernejsia hra ,ktora ma chytila na isty cas (dlhy) bola Trackmania nations Forever (zdarma) -tvorenie trati je skratka nekonecne ,ako lego ,milion kombinacii...

Ico33
Ico33
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 a inac som zabudol -Death rally sa da prejist aj na 18 kôl (mam odskusane) -s trochou stastia na zaciatku a dobreho riadnia.., (kto hral na harde -prechadzka ruzovym sadom)

ladida
ladida
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 chybí mi tu gothic serie..teda alspon pro mě to byla super rpg a pořád se mi líbí ..crom slabého 4.dílu

ladida
ladida
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 @ladida: serie Command & Conquer,warcraft,commandos,Heroes of Might and Magic ..těch herních pecek bude rozhodně víc..

Wiruz
Wiruz
Level 24 Level 24
17. 1. 2013 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Darreba]lidé, kteří byli vyhnáni ze Země, Zergové, jakási hmyzí stvoření a Terrani

...a já si celé ty roky myslel že jsou to Terrani (Terra = Země - Lidé), Zergové (Alieni) a Protosani (technicky nejvyspělejší rasa). Takže buď se pletu já, nebo čerpáte z "vadných" zdrojů :twisted:[/quote]

"Těmito rasami jsou lidé, kteří byli vyhnáni ze Země, Zergové, jakási hmyzí stvoření a Terrani" - tak nevim jestli se to nekdo snazil opravit, ale porad mi tam jaksi chybej Protossove, zato tam je 2x Terran

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja bych jeste doplnil skvele budovatelske strategie od Impression games, zejmena Praraoh, skoda ze takove hry uz se dnes nedelaji.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
22. 1. 2013 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom V zasade totex je serie Tropico, momentalne ve verzi Tropico 4. Ono se dela, ale nehleda (nebo hleda spatne). ;o)

Zheiko
Zheiko
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Clanek hovori o nestarnoucich peckach, a tak se misto screenshotu z Diabla 2 dockavame necely rok staryho pokracovani D3, pri kombinaci slov 'Legendarni a Fallout' se objevi screenshot z Fallout3 nebo New Vegas.. to samy NFS - Proc se autorka nezminila o porshe?

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
17. 1. 2013 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Joo to boli casy.Duke Nukem. Takze stare uz nehravam ale docela casto pustim FarCry , Battlefield Vietnam ,Cossacks European wars a hlavne WoW.

l.jelinek
l.jelinek
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

UFO a Warcraft? A kde je Dune??

Blizzard
Blizzard
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@l.jelinek A co třeba Mafia I? :shock: ... tato česká klasika tu chybí!! omg ... co vy jste za pařany, když tu není Mafia. Tu by měl hrát každý, koho aspoň trochu zajímá děj :roll:

Reynevan
Reynevan
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blizzard z českých klasika typu Original War, Knights and Merchants, Spellcross (díky za dosbox) Brány Skeldalu a celkem se mi líbila u česká verze UFO - Afterlight

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
17. 1. 2013 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Deus Ex (první), Unreal Tournament 1999, série Thief, Disciples II (tahová strategie s nádherně stylizovanou grafikou), Painkiller, Serious Sam, Icewind Dale, Divine Divinity (a poslední Ego Draconis bylo taky fajn), první Max Payne, Mafie (původní), Severance: Blade of Darkness (to nebude znát nikdo, ale je úžasná), Rune. Asi bych si vzpomněl na další, třeba ještě System Shock 2 a pak Bioshocky, nebo Far Cry.

Skvělých her bylo spousta, jen dneska to už často skřípe. Diablo 3 fail roku, NFS failuje dlouhodobě, CoD je recyklát, BF3 je až teď jakž takž ale furt je to konzolová zmršenina.. ale občas jsou i dobré konzolovky na PC, třeba DMC série a DarkSiders, nebo Legacy of Kain (má velmi oblíbená).

Kyle_ONeill
Kyle_ONeill
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Viem že autorka nemala šancu spomenúť všetko, ale aj tak... Tento plagát to napraví :)
http://i0.wp.com/information2share.files.wordpress.com/2012/06/list-of-worthwhile-dos-games.jpg

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
19. 1. 2013 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kyle_ONeill Diky diky diky. Clovek pozapomina na tokovy pecky. Uz du stahnout Stunts a trochu si zaskakat a zarotovat :D

shlimak6
shlimak6
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pre mna jednoznacne najlepsia hra aku som kedy hral = Heroes of Might and Magic III !!

:)

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
19. 1. 2013 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shlimak6 Znamenam si te jako odpadlika. HRAL.FUJ.
:lol:

Ja je hraju dodneska

moas
moas
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co stránka, to perla... Dead Rally se jmenuje "Death Rally"... F1 v podání Codemasters a realističnost? A mohli bychom pokračovat. :evil:

Raikkonen
Raikkonen
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je mi líto, ale tohle není ani článek, jako spíše série obrázků s podtitulky. A informační hodnota je dost mizerná, protože v cca 3 větách u každé série se kolikrát dočteme takové perly jako: "Od prvního dílu se toho hodně změnilo." (u GTA).

Navíc je ten výběr her a hlavně jejich komentář k nim dost podivný, vzhledem k názvu a zaměření článku. Např. u NFS se vlastně nic o starých dílech nedočteme, zmiňuje se tam Most Wanted z letošního podzimu. No a u F1 pro jistotu čteme o sérii od Codemasters, což je rok 2010 a následující. Že F1 není jednotná série a naopak existovalo více sérií F1 her (jako např. F1 2000 a následující od EA, Grand Prix od Geoffa Crammonda atd.), to je asi pro autora španělská vesnice.

Ten výčet her je navíc extrémně chudý. Uvést 3-5 her u jednotlivých žánrů (a to v tom úplně nejjednodušším rozčlenění), navíc to ještě zamíchat do sérií (každý díl je jedinečný a některé jsou právem legendární, jiné naopak dávno zapadly) a ještě k tomu z toho udělat mix starých i nových her, to už je fakt síla. Tohle snad nemůžete myslet vážně...

A.Patek
A.Patek
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 21:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Okurková sezóna?

_eF_
_eF_
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je původem nejaka práce do skoly? Míním celej tenhle set článku autorky. Fakticky chyby, chyby v názvech, na tenhle server trestuhodne zkratkovity, pomijejici zásadní tituly, na pohled dost odflaknuty... V ty skole bych dal za čtyři..

rozenhajm
rozenhajm
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Omlouvám se autorce, ale jaksi nechápu smysl tohoto článku. Na to, aby kohokoliv nalákal ke hraní starých klasik, obsahuje zoufale málo informací (v podstatě žádné). U serií chybí informace o zásadních dílech, dostupnosti (zdarma či placené), případných problémech s kompatibilitou, existenci rozšířeních od hráčské scény (důležité např. u Civ.), případných free remakech (např. OpenTTD) nebo oficiálních předělávkách.

Rovněž nerozumím, proč jsou zde míchány existující a prosperující současné značky s těmi, jež jsou již dávno mrtvé. Jaký smysl má zmiňovat např. NFS, Diablo či Starcraft, které zná každý, kdo alespoň vyjímečně něco hraje? Smysl by u NFS dávalo, kdyby článek obsahoval informace o rozdílech v jednotlivých dílech či kdyby alespoň autorka vypíchla nějaký díl, který vyčnívá (pro mnohé Porsche).

Tento článek by dával mnohem větší smysl, kdyby si autorka s ním dala výrazně více práce a pokusila se víc soustředit na hry, které jsou díky svému konceptu hratelné i teď (OpenTTD, X-COM, Warlordi, Dungeon Keeper atd.) a které mají alespoň teoretickou šanci zaujmout hráče, který v době jejich vzniku třeba ani ještě nebyl na světě. A zároveň které jsou nějak snadno dostupné (hratelné v prohlížení, mající nějaký kvalitní remake). Případně kdyby se autorka pokusila najít nějaké kvalitní hry, jež jsou neprávem v podobných článcích opomíjeny.

Tohle je, zprominutím, naprostá zbytečnost.

vladino
vladino
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zoznam pekny, ale chyba mi tam Transport Tycoon pripadne jeho open source klon OpenTTD

xkryspin
xkryspin
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 23:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tož to pak
Kde je Tetris, sokoban, alleycat, prince of persia...
Kde je ADOM ...
Kde jsou Koules..
Kde jsou x-wingy a spol...

dzajroo
dzajroo
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 23:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ked uz je clanok o legendach preco pri takom falloute/diable davate screenshoty s poslednych dielov a nie z dielov ktore tieto tituly legendami spravili, nebol cas alebo autorka nevedela ako taky fallout 1,2 vyzeral ?

Tak iso ako par dalsich ludi spomenulo chyba tam kopec kultovych titulov:

pri RTS vynechat kompletne westwood studios a ich deduska RTS strategii Dune 2 a tak isto nespomenut Commander & Conquer + Red Aler je priam hriech

kopec chyb v clanku okamzite mi udrel do oci Lide - zergove a terrani :D toto nemoze vyplodit clovek co hral starcraft aspon 1x v zivote....
Railroad tycoon nebol nikdy prvy tycoon titul pokial sa nemylim tak prvy tycoon bol Chris Sawyer’s Transport Tycoon a Transport Tycoon Deluxe....

Dalej uz to radsej nebudem rozoberat pretoze by to skoncilo kompletnych prepisanim clanku.

Aby to nebolo cele v negativnom duchu tak musim povedat ze napad to bol dobry ale prevedenie otrasne...

xkryspin
xkryspin
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 23:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dzajroo u těch RTS chybi ještě třeba HOMEWORLD...

jezecek
jezecek
Level 1 Level 1
17. 1. 2013 23:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je mi jasne, ze kdyz ma clovek vybrat par starych "srdcovek", zarucene se nezavdeci vsem. I tak je ovsem absence legendarni adventury Gabriel Knight v tomto seznamu poburujici, ne-li primo trestuhodna :wink:

M_Cze
M_Cze
Level 1 Level 1
18. 1. 2013 00:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už tolikrát jsem se chtěl registrovat jen kvůli komentáři. Ale toto už je vážně moc. Článek hodný bulváru (maximálně referát na základní škole), který uráží uživatele kteří skutečně něco pamatují. DeaD Rally? Black MeSSa? Doom 2003? (fyi existuje i starší). I screenshoty z novějších verzí odporují samotnému nadpisu. Dalo by se zde vyčíst tolik, tolik věcí. Než takhle, to už možná i raději nijak. Klasický kozel zahradníkem...

B.Gen.Jack.O.Neill
B.Gen.Jack.O.Neill
Level 1 Level 1
18. 1. 2013 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobře, chápu že článek je jakýmsi osobním pohledem autorky, takže je bezpředmětné zmiňovat se o spoustě legend, které byly opomenuty. Ale jedna věc mě opravdu dostala :D Doom vydán v roce 2003? Chápu že se někdo překlepne, stává se mi to víc než je zdrávo, ale pokud byl článek brán alespoň trochu vážně, měl by autor vědět o čem píše. Hry v roce 2003 vypadali přeci jen trochu jinak. O dalších faktických chybám už se tu zmínil někdo jiný :)

Reklama
Reklama