Zpět na článek

Diskuze: Intel si pozval tým, který při taktování CPU překročil bájných 9 GHz

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

satanxerxes
satanxerxes
Level 25 Level 25
7. 5. 2024 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co se týče těch problému s (především) padáním her na Not enough VRAM... Mám osobně 13700KF, na kterém se mi tyhle pády projevují už při nepatrném přetaktování o 100MHz, resp. zvýšením násobiče o jediný bod. Chladím vodou a dost velkým custom okruhem. Zajímavé je, že se to děje hlavně při použití výkonového profilu Performance, nebo Ultra Performance ve Windows 11, respektive k projevům dojde podstatně dřív při použití těchto profilů. Když přepnu na Balanced, kde se jádra taktují dynamičtěji a víc podle konkrétního využití, než aby se držela plošně vysoká frekvence, problém se začne projevovat až při taktování o 200-300 MHz, přičemž o 200 s ním zásadně pomůže zvýšení napětí (nejen VID). O 300MHz už se mi to zachránit nijak nepovedlo, ale nepitval jsem to zatím nějak extra detailně, není čas... Trochu mi ale připadá, že problém nebude degradace/neschopnost výpočetních jednotek držet vysoký takt, ale nestabilita napětí a zároveň nemožnost zvednout voltáž dostatečně, protože teploty. Docela by mě zajímalo, co by to udělalo při Direct-die chlazení a voltáži na maximálních hodnotách, které půjdou takhle uchladit...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 5. 2024 08:34 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no kazdej firme sa raz nedari. potom moze prist s novym napadom a zase zrazu bude na vrchu. intel ma stale obrovske majetky, tovarne a zakazky a cipy si vyraba sam ,nemusi nikomu platit.

ale zaujimave by bolo vidiet , ako by fungoval 14900 vyrobena u tsmc na najnovsej technoloogi co maju. ta architektura nieje az tak zla , skor vyrobny proces.

Petr
Petr
Level 9 Level 9
7. 5. 2024 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @JankoBelnicek T není tak jednoduché. On se ten čip už navrhuje pro konkrétní technologii.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 5. 2024 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr @r23 souhlas, púrepracovat to na uplne jiny vyrobni linky a vyrobni proces by trvalo klidne pul roku, mozna i vic.. neni to zas takova sranda..

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 5. 2024 07:58 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

celkem vtipne tohle ukazovat a pak vydat nové BIOSY kde tyhle procaky omezime na 188W a snizime jim drasticky vykon... Intel by mel veskery marketing kolem techto procesoru radeji ukoncit a tise soupat nohama.. Protoze lidi najednou budou mit doma uplne jiny procaky s uplne jinym vykonem, nez za ktere si zaplatili pri jejich zakoupeni.. TO je asi jako koupit si ferrari a po 2 letech prijet do servisu kde mi snizej vykon auta o 30% abych si neznicil motor.... https://www.cnews.cz/clanky/procesory-intel-ztrati-hodne-vykonu-oprava-problemu-s-nestabilitou-jim-asi-zpetne-ubere-ze-specifikaci/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_vert_ab=0&dop_vert_id=int1&dop_req_id=m0KncNBKJyr-202405070521&dop_id=28656149

theyarealldeaddave
theyarealldeaddave
Level 42 Level 42
7. 5. 2024 09:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Ja chapu, ze jses stylizovanej do pozy "vse co neni cervene je spatne" ale nechapu, ze te bavi postovat tady 30x za den a nechat si za to nadavat... jedine oduvodneni si dovedu predstavit "v bordelu bych za to ze po mne slapou musel platit" - takze mozna kudos - skvela cesta jak setrit :)

Jinak k tematu - ano Intel neni schopen momentalne vyrabet procesory s rozumnym TDP - neco jako obdobi Bulldozeru u AMD. Ale to neznamena ze limitace na 188W nejak zasadne zmeni vykon. Tohle je vec kterou v honu za top 3% v benchmarku dela i AMD (a hlavne vsichni vyrobci MoBo) - naprosto zbytecne zmrvi provozni teploty aby "vyhrali" o 300 bodu v cinebenchi.

Abych ti to jako AMD only zjednodusil - kdyz si postavis comp s 7800x3d tak na default bude mit ve full loadu 90C a je uplne jedno jaky chlazeni pouzijes. A kdyz nastavis CO na -20 a limitujes package power nebo temp tak dosahnes v podstate stejneho vykonu a procesor ma o 15C min. Cele to trva 1min vcetne hledani kam to ktery vyrobce v BIOSu schoval.

Mne tohle prijde naprosto zvrhle - a jde to napric HW sektorem.

PS - ja pouzivam AMD procesor a nVidia grafiku, protoze chci mit doma to nejlepsi. Odmitam byt otrok barevnejch valek, beru to jako ekvivalent toho kdyz se deti ve zvlastni skole hadaj ktery tenisky jsou nejvic cool.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 5. 2024 09:32 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@theyarealldeaddave @theyarealldeaddave zmeni to radikalne protoze se omezil i boost na 6Ghz jenom na 3sec max + procesor musi mit teplotu pod 70°C coz vetsina tech procaku proste neda na 6Ghz.. takze vykon se snizi rapidne, prnvi testy ukazuji i 20-30% dolů... A pokud das za procak 15tis a pak ti to BIOSEm zariznou na uroven procaku co stoji 1/2, neni asi uplne idealni.. Intel by mel lidem nabidnout nejake odskodneni protoze tohle zavani velkym pruserem..

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 5. 2024 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@theyarealldeaddave ano, asi jako amd mělo tehdy dat prachy lidem, co jim bouchnuly 7800x3d procaky :D jenze to si nikde nepsal popleto.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 5. 2024 10:46 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@theyarealldeaddave @Darth36 jenomze to nebyla chyba AMD ale chyba vyrobcu desek a trpel tim defakto jenom ASUS. https://diit.cz/clanek/krom-odpaleni-ryzenu-pohnojil-asus-i-reseni-problemu-komunikaci-se-zakazniky AMD dalo vyrobcum jasne instrukce ohledne omezeni napeti pro tento procesor..

https://diit.cz/clanek/asus-zachranuje-reputaci-zaruka-bude-i-na-beta-biosy-expo-xmp

https://diit.cz/clanek/vyrobci-desek-zapomneli-upravit-napeti-expo-profilu-pro-ryzen-7000x3d

viditelne si tuhle kauzu vubec ale vubec nesledoval :) neprekvapujeme to..

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 5. 2024 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@theyarealldeaddave @Stratossimo Nikdy není nic chyba AMD, že ano ? 😃

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 5. 2024 11:23 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@theyarealldeaddave @casperrapid pokud AMD dalo vyrobcum desek jasne instrukce v cem je omezeni u 3D cache v XMP profilu a oni se na to vykaslali (nekteri ne) tak neni problem u AMD.. Vyrobci proste pozapomneli u nekterych desek upravit XMP profil nic vic.. Na problem se prislo, vyrobci to opravili a tim to cele skoncilo.. opravy nemely zadny vliv na vykon procesorů, naopak ve vetsine pripadu dokonce i klesly teploty, protoze deska rvala do procesoru mensi napeti nez predtim.

Michal Simonek
Michal Simonek
Level 20 Level 20
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 5. 2024 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@theyarealldeaddave @Stratossimo to není pravda, problémy měly z počátku všichni. Ale pak odkaz na článek není zcela jednoznačný. Zde je jasné vysvětlení k GamersNexus měření Kde udělal Steve chybu

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 5. 2024 11:37 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@theyarealldeaddave @FlanK3rCZ problem meli vsichni, ale ASUS tam rval nejvetsi napeti, takze se to u nej projevovalo vic a byla tam vetsi sance na kompletní vyhoreni.. proto se taky psalo treba zde na svetHW, cituji: "všechny dokumentované případy staly na deskách Asus" https://www.svethardware.cz/objevuji-se-zahadne-odpalene-procesory-amd-s-3d-v-cache-na-deskach-asus/59363 par pripadu mel i ASRock ale procentualne mnohem mene vuci ASUS. Vsak nekdo tenkrat i vyzkousel celkem dost desek napric vsema vyrobcema a meril jaka deska urciteho vyrobce o kolik posila vetsi napeti nez je doporucene a ASUS tam vsude vysel na prvnim miste.. vetsina desek se drzela pod 1.4, nebo pod 1.35V, ASUS se toho ale nebal a sel az na 1.5V. Kazdopadne nekdo ( casperrapid ) tu z komara dela velblouda a haze vinu na AMD coz je blbost, na problem se prislo celkem rychle a nasledne i rychle prisla oprava + pokud clovek nechal vypnuty EXPO profil, tak se bat ani nemusel.. proste pockal na opravny BIOS a bylo..

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 5. 2024 15:17 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@theyarealldeaddave @Stratossimo "pokud AMD dalo vyrobcum desek jasne instrukce v cem je omezeni u 3D cache v XMP profilu a oni se na to vykaslali " tohle presne AMD vyrobcum nedalo ty kašpare, narozdíl u 5800x3d, kdy to udělali :D
lžeš jak debílek

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
7. 5. 2024 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@theyarealldeaddave @FlanK3rCZ Sis dovolil moc, GamerNexus se nekritizuje! Podívej se, kolik mají odběratelů, a kolik jich máš ty. Děláš to jenom proto, že jim závidíš! :D

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
8. 5. 2024 03:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@theyarealldeaddave @Stratossimo Sledoval som kauzu velmi bedlivo a problemy mali vsetci vyrobcovia. Prapovodna chyba bola jednoznacne na strane amd a ich komunikacie limitov. Amd na tom nieslo svoj podiel viny a tvrdit cokolvek ine su lzi a svinstvo. Vseobecne amd svojim diletantizmom v poslednej dobe sposobilo par peknych pruserov. Prestan zit vo vymyslenom svete, kde amd nerobi chyby a zli su len nvidia + intel.

Rozcvicka hned teraz pre teba, aby si si vratil kus objektivity a kredibility: Akonahle najblizsie amd spravi pruser, nafukni jeho vaznost a kop do amd opakovane do mrtva. Opakuj denne info o tom prusere, kludne niekolko krat za den a mlat do amd kym z neho nevytlcies dusu. Veci okolo nvidie a intelu reportuj bez patosu a bez tvojej "pridanej hodnoty". Ciste fakty bez tvojich dojmov, len stroho zreprodukuj co si sa dozvedel. A komplexne, nevynechavaj co sa ti nehodi.

Domaca uloha pre teba: Spis prusery amd za poslednu dobu a ku kazdemu daj tvrdu kritiku toho co a jak moc v danom momente posrali. A daj si na tom zalezat. Potom to uverejni na svojom HW koutku. Nez si splnis domacu ulohu, nezacinaj dalsi clanok na temu problemov nvidie / intelu / kohokolvek ineho.

Michal Simonek
Michal Simonek
Level 20 Level 20
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 5. 2024 05:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Problém je spíše složitost CPU v současné a budoucí době. Je to vidět, ty extrémní limity pod dusíkem, třeba u X3D Ryzenu IO die a vrstvená cache jsou další zádrhely pro křemík, kdy silně záporné teploty pod mínus 100C už takto složitým ciouk nesedí. Podobný věci lze čekat od dlaždicového designu Arrow Lake Takže coldbug bude s velkou pravděpodobností součástí dalších generací procesorů.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 5. 2024 04:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vyvolalo to ve mne nostalgické vzpomínky na AMD Phenom II X4 965 BE. To byl můj poslední procesor, kde jsem se zajímal o frekvence procesoru a hrál jsem s tím. Od té doby mi to už vždy přišlo jako naprostá zbytečnost.

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 5. 2024 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @urbis83 Tak poslední procák co jsem měl nataktovaný bylo Core 2 Duo E8600 něco přes 4GHz 😉 A taky legendární Celeron 300A a Duron 600, ty mi taky jeli o dost více 😃 Jinak u těch nových prosecorů postrádám smysl to fest taktovat, výkon tak neposkočí ale za to spotřeba a teplota ano.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 5. 2024 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @casperrapid souhlasim, doby kdy slo mackat z HW 20-40% navic pomoci taktovani jsou uz proste pryc...

theyarealldeaddave
theyarealldeaddave
Level 42 Level 42
7. 5. 2024 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @casperrapid Dneska se tomu sice porad rika overclock, realne je to kombinace undervoltingu a tuningu - vysledkem neni az tak rychlejsi procesor, protoze vyrobci jednou hodne na krev uz v defaultu, ale spis lepsi provozni teploty a tim padem mensi hluk chlazeni.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
6. 5. 2024 20:13 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tyjo, v současné situaci kolem 13900K a 14900K, kdy se řeší spíš stabilita na 5+ GHz na defaultu desky, mi to trochu připadá jako výsměch zákazníkům. :D

callisto
callisto
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 5. 2024 20:35 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) Ale ten CPU na 9GHz jel jen na jednom jádru, možná řešení problému 😆🙃

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
7. 5. 2024 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) Nechystáš náhodou test s těmi novými biosy, jak se liší výkon a provozní vlasnosti s těmi různými profily Intelu?

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
7. 5. 2024 17:57 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @TomMaly Ne že bych nad tím nepřemýšlel, ale nemůžu si to dovolit. Jednak tu mám hafo restů, jednak tu k tomu nemám v podstatě nic, a dávat to dohromady, tak bych na jednom článku strávil čtrnáct dní.

Nemám nejproblematičtější káčkové procesory, testy, co mám nachystané, mám nachystané tak, aby to pokud možno limitovala grafika, ne procesor (tzn. nereflektovalo by to pokles výkonu v situacích limitovaných procesorem, ne že by to někdo při testování procesorů řešil), a nemám ani naměřené výsledky ničeho, co bych mohl použít, aniž bych to musel měřit.

Lidi, co testují procáky pravidelně, to můžou otestovat nepoměrně rychleji.

Jerrow
Jerrow
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 5. 2024 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Darth36 až na to, že to není aktuální test, ale 6 mesíců starý, takže původní nastavení. A i tak je 7800X3D v průměru výkonnější než 14900K a v určitých hrách skoro o 200W úspornější.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
8. 5. 2024 00:17 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Jerrow samozřejmě, já poslal aktuální video s novým nastavením, co bude bios forcovat, aby lidé mohli vidět, jaký je opravdový rozdíl.
pro 90% hráčů je samozřejmě lepší šáhnout po 7800x3d, 14900k berou jen extrémisti, co si vezmou apex encore k tomu za 17-18k, ramky a dny tuní 8000MHz tak, aby to nepadalo :D k tomu samozřejmě potřebují i silicon loterii

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
8. 5. 2024 19:16 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Darth36 tvoje video uz neni aktualni.. nove biosy snizuji limit na 188W a max boost jenom na 3 sekundy pokud je teplota pod 70°C.. On ma ve videu jeste 255W BIOS a to uz neni aktualni

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 36 Level 36
6. 5. 2024 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby raději Intel sestavil tým, co zařídí aby ty procesory běžely se slušným výkonem na 125W, nebo nejlépe ještě méně.

Máme rok 24, honby za frekvencí byly IN naposledy v dobách Wolfdalu, možná SandyBridge.

Maximumspeed77
Maximumspeed77
Level 38 Level 38
7. 5. 2024 00:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @genserak80 Hlavne za dob pentia4 a netburst architektury to intel znacne podcenil AMD a myslel si ze je smazne jen diky lepsi vyrobni litografii, to byl velky omyl.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 5. 2024 06:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @Maximumspeed77 Intel si hlavne myslel ze muze uplacenim a podvody AMD drzet na uzde donekonecna.. coz se mu sakra nevyplatilo... prohral soud, nasledne musel od techto praktik dost upustit coz dovolilo AMD se opet zvednout nahoru.

Pjetro de
Pjetro de
Level 38 Level 38
7. 5. 2024 08:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @Stratossimo toz, intelu sa podarila velka revolucia takmer pred dvoma dekadami od predstavenia prvych kóóóre2duo/quad, ktore pri 2,4 ghz rozdrvili 3,4 ghz pentium4 na cucky a to este pri nizsej spotrebe, IPC islo hore o 60-70% SKOKOVO

vtedy bolo aj zdrave prostredie a Intel-AMD sa stredali na spicke, raz bol nr.1 intel, inokedy AMD (pamatajme ako o 30% lacnejsie Athlony K7 mali o 5% vyssi vykon ako PIII, resp. Durony K7 s menej ako polovicnou cenou (!!!!) mali iba o 5% ńizsi vykon ako rovnako taktovane PIII)

dalsie obdobie ked AMD drztilo intel boli K8, ktore drtili P4 jak svaby (az kym neprisli kóóóre2duo a neskor quad, tam uz AMD muselo nasadit Phenomy K10/K10.5, ale pomaly a neskoro a uz bolo AMD odvtedy vzdy nr.2 a v case Stavebnych Strojov v uplnych srackach)

ale intel bral AMD do roku 2006 ako vazneho konkurenta

odvtedy intel spal lebo AMD ho vazne neohrozovalo, iba same oj3bavanie a podvody a spanok - no a to sa nejako muselo u intelu prejavit

Michal Simonek
Michal Simonek
Level 20 Level 20
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 5. 2024 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @pjetro de Ani ne, ono tu bylo více dobrých architektur, jako třeba Nehalem, Sandy Bridge, Alder Lake. Ani Raptor Lake bych co do IPC a celkového výkonu neviděl špatně, má jen neduh neefektivity při allcore loadu a velkém počtu jader.

AMDčku rozhodně pomohl Ryzen obecně, jak první generace jako takové překvapení pro všechny, tak třeba nástup Zen2, který rozdrtil v multicore s ohromným náskokem tehdejší top čip Intelu i9-9900K. Zen3 jen umocnil vedení, ale po vydání Alder Laku znovu začala výkononově celkem vyrovnaná bitva (díky navýšení počtu jader, vlemi dobrému IPC Alder Laku).

A myslím, že další roky to bude v podobném směru (Zen5 vs Arrow Lake, Zen6 vs Lunar Lake/Nova Lake)

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 36 Level 36
7. 5. 2024 08:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @FlanK3rCZ Ať to zní jakkoli, v AMD se toho musela chytit ženská aby to začalo zase trochu šlapat. ZEN + Polaris. Totálně nový procesor a karty pro lidi, ne pro egoisty.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 5. 2024 09:34 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @pjetro de Intel spal protoze uplacel kde mohl hlavne v OEM aby nikdo AMD nekupoval :) https://www.itbiz.cz/intel-zaloba-usa

"Intel měl podle žaloby nejen uplácet, ale v některých případech také vytvářet nátlak
pod pohrůžkami snížení plateb, financování konkurence nebo ukončení
spolupráce. Za účelem získání exkluzivních dohod pak měla společnost
vyplácet každý rok až stovky milionů dolarů, v některých letech dokonce i miliardy. "

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 5. 2024 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 AMD drzet na uzde donekonecna

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD chcipam

Maximumspeed77
Maximumspeed77
Level 38 Level 38
7. 5. 2024 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @FlanK3rCZ no vykonove aspon neco intel dorovnal s temi alderlake ale za jako cenu .. spotrebu .. hnus, je videt ze za hojnych casu jim prebujem management a to zpusobilo odchod schopnych lidi a varit donekonecna refresh z refreshe holt nestaci.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 5. 2024 10:54 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @Maximumspeed77 Intel by potreboval totalni prekopani toho jak funguje a vyhazet ty managery co tomu HW vubec ale vubec nerozumi.. Jinak se v tech srackach budou placat furt.

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 5. 2024 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @Stratossimo ...a najmout někoho takového jako jsi Ty kteří naopak rozumí všemu a ještě nejlépe 😂

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 5. 2024 12:35 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @casperrapid spis pustit do cela firmy nekoho kdo treba delal roky ve vyvoji a je to inzenyr co zna ty technologie a ma prehled co je mozny od lidi ocekavat apod.. manazer co dela jenom grafy v excelu vi o tomhle kulovy.. Lisa Su je puvodne taky inženýr a podivej co s minimalnim rozpočtem dokazala udelat s AMD firmou defakto pred krachem kdyz ji prebirala.. Behem par let dokazal AMD zvednout, zbavit vsech dluhu a jeste vydelat prachy na dalsi vyvoj... dneska je firma kompletne oddluzena a posledni roky uz jenom vydelava.. A ted si predstav co by Lisa Su dokazala kdyby mela k dispozici stejny rozpocet jako Intel, ktery mnohonasobne prevysuje moznosti AMD.. AMD ma defakto ze tri firem na trhu nejmensi rozpocet a dokaze obema temto firmam (Intel/Nvidia) konkurovat.. Kdyby mel takovej rozpocet Intel tak mu to nebude stacit ani na blbej chod firmy :)

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
8. 5. 2024 20:36 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 https://www.3dcenter.org/dateien/abbildungen/GPU-Add-in-Board-Market-Share-2002-to-Q4-2023.png
ne, nekonkuruji celosvětově vůbec dobře.
AMD se od q3 2022 doteď nedostalo nad 20% trhu, dokonce jednou padlo na 10%.

mas tam hezky top koment, cos poslal troubo:
If Ada Lovelace outsold rdna3 in a heavily amd favoured retailer, it doesn't take much to deduce that Ada Lovelace sold way way more than rdna3 worldwide at an higher average selling price.

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
8. 5. 2024 23:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @Stratossimo Z linku co si postol: "Mindfactory is known as a particularly good AMD retailer. The market distribution between AMD and nVidia therefore does not reflect the entire German DIY market, but is skewed in favor of AMD. The effect can be estimated at 10-20 percentage points, which should make AMD weaker and nVidia stronger in the entire German DIY market."

Z linku co si poslal nejde bez dalsieho vyvodit tvoj zaver: "konkuruji velmi dobre... "

Postujes tieto lzi umyselne? Alebo si ani neuvedomujes co robis?

Reklama
Reklama