Zpět na článek

Diskuze: Konec váhání kvůli paměti: Test 16GB Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti Super Gaming OC

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

kychtaxx
kychtaxx
Level 8 Level 8
1. 2. 2024 21:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak už na ní chvíli hrají a jsem v šoku z toho jak je ticha. Žádný pískání, ventaky se jen line točí, přitom karta jede na 99%. Výkonu je dostatek, přebytek, na 1440p. Velká spokojenost zatím. 😍

Xaver20
Xaver20
Level 31 Level 31
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
30. 1. 2024 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stratossův guru Stach právě DDworldu žebrá od čtenářů, aby jim koupili RTX 4090, protože na ni nemají a zadarmo jim ji nikdo nechce dát 😂😂😂

Krejza
Krejza
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
30. 1. 2024 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xaver20 @Xaver20 Úplně super jako vysvětlení, proč ji nemají v žebříčku 😂

Jan Cerny
Jan Cerny
Level 7 Level 7
31. 1. 2024 09:29 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xaver20 @Xaver20 To je škoda, že ji nemají. Kde asi pánové udělali chybu? Určitě by uvítali co nejdražší model (pro správný poměr cena/výkon ) s nejvyšší možnou spotřebou. Navíc by možná vznikla recenze - první svého druhu, kde by RTX 4090 byla jen o jednotky % výkonější nebo klidně i horší než RX 7900XTX. Samozřejmě by se testovalo bez RT, protože to nikdo nechce. K tomu krásný odstaveček o konektoru. Připomenutí, že NVIDIA kašle na hráče, hanění AI, DLSS, DLAA a záměrné netestovaní všech dostupných technologií. Připomenula by se nějaká kauza (např. GTX 970, RTX 4080 12gb, mining apod.) a na závěr odstavec, kde by se všichni, kteří takovou kartu koupí označili za hlupáky a naopak do nebes by se vynesla RX 7900XTX. Pan Belka by pak v komentářích přidal aktuální prodeje RX karet, dodal nějaké moudro týdne, napsal něco o své RX 7900XTX a jelo by se dál. V každé následující recenzi by se pak ještě pro jistotu jednou až dvakrát koplo do RTX 4090 a všeho od Nvidie, aby náhodou čtenář nezapomněl, kdo kašle na hráče. Zapomněl jsem na něco? :)

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
30. 1. 2024 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dufam ze zajtra vyjde clanok k vydaniu 4080S. je treba nove bojiste na vymenu "argumentov", ako je nvidia spatna, kasle na hracov, ich produkty su prepadak co sa nepredava... a spasi nas iba lisa su zoslana z nebies na cervenych kridlach s logom amd.

Oggy71
Oggy71
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
30. 1. 2024 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Tvl neděs ho. 😁 Ale když tak si vybere nějaký vhodný žebříček z nějakého obchodu třeba z Rožmitálu pod Třemšínem, když to bude pasovat do AMD good, NV bad a udělá z toho zase na koutku celosvětové prodeje. On si určitě poradí.

Elkedak
Elkedak
Level 45 Level 45
30. 1. 2024 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36
3060 na prvním místě v technologickém Japonsku.
Popravdě jsem překvapen.
Rozhodně bych tam na prvním místě čekal něco 4000 řady.

mloveckyorigin
mloveckyorigin
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: Intel
Operační systém: Windows
30. 1. 2024 23:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elkedak @Elkedak jj zajímavé ale když se podíváme že fakticky její nástupce je až 4060Ti 16GB tak se ani nedivím.

Na fHD bude ještě dlouho postačovat, sám mám základní Eagle edici v druhém pc a výměna za cokoli současného portfolia nových grafik stejné třídy se nevyplatí.

Zrovna Stach ji tehdy dost strhal - a přitom má našlápnuto být druhou gtx 1060.

Nations112
Nations112
Level 4 Level 4
29. 1. 2024 23:05 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stratossi, jak to zvládáš?
CZC.cz Top projede 29.1.2024

A když se teda argumentuje tentokrát jenom alzou, tak koukneme třeba na SK/HU/AT verzi.
Alza SK
Alza HU
Alza AT
Alza DE

Pak něco z DE/AT trhu, který je přece dostatečně velký:
Alternate
Cyberport
PcMarket
Mediamarkt

Takže furt hledám ty 20% prodeje Nvidie, dneska to tahá evidentně jen česká a z části německá Alza. A i v tom DE poměr 7 vs 3...
Dávám to tu jinak jako takový archiv, kdyby si náhodou zas měl období, kdy bys tvrdil, že nic takového nebylo. Diskutovali bychom u tebe, bohužel tam nehodící komentáře a lidé celkem záhadně mizí :)

Mimochodem, takhle mají vypadat statistiky a přehledy. Ne, že si vezmeš 2 své oblíbené zdroje a podle toho děláš celosvětový prodeje. S pozdravem tvůj bývalý čtenář...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
30. 1. 2024 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nations112 @Nations112 to su zbytocne fakty. a fakty sa nepocitaju. pocitovo je amd najlepsie na svete, je o par euro lacnejsie a len to sa rata. a amd miluje hracov a preto je amd dobre a vsetci ho kupuju a nvidia karty hniju na sklade, nvidia ich nevyraba aby mohla vyrabat ki karty~~!~~

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
29. 1. 2024 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten belka asi ze sebe rad dela idiota,jinak si nedovedu vysvetlit to neustale zverejnovani zebricku prodejnosti na eshopech.. 😆

Kazdymu je jasny,ze tohle nema zadnou vypovidajici hodnotu,proste se to porad meni podle toho co si prave par lidi naklika do kosiku proboha.

To uz by bylo lepsi secist prodeje vsech modelu (..belko) karet od obou vyrobcu (priblizny cisla u nas ukazuje asi jedine alza) a z toho udelat zaver..

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 1. 2024 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @karel88l stratossimo je genius a prezrievavy~~!! ako inak by si ludia uvedomili, ze nvidiu skoro nikdo na svete nekupuje a miliony kariet im hniju skladom. a potom tie plesnive 4xxx predaju sotva za polovicu. to nase milovane amd vie co robi, stale znizuje cenu, lebo sa rychlejsie predava ako vyraba~~!!

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
29. 1. 2024 16:34 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @karel88l Belkovi nejde o nejake bezvýznamné rebríčky predajnosti ale o pozornosť, ktorej sa tomuto frustrovanému a pracovne aj v súkromí neúspešnému mužovi v strednom veku inde nedostáva... netreba na neho priamo reagovať

matkas10
matkas10
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
29. 1. 2024 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @karel88l robenie zo seba idiota ma mozno chalan ako sexualnu uchylku :D dnes uz jeden nikdy nevie :D

matkas10
matkas10
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
29. 1. 2024 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Presne tento model od piatku doma testujem pri rozliseni 3440x1440165hz. Hry ktore maju vulkan/dx12 tak parada, dokazem kartu vyuzit na 90%+ (ryzen 5900x), avsak pri dx11 to byva horsie stym cpu, vyuzivam kartu na 50-70% :D samozrejme vacsinou tie fps bohate stacia a karta aspon nezerie. v podstate som spokojny a keby velmi chcem tak procak upgradnem v buducnosti. Co sa tyka pamate, tak pri cyberpunku a hogwarts kde to mam nastavene komplet na full+dlss quality a frame gen, tak miestami vyuzitie chodi aj okolo 13gb, vacsinou tak do 11-12gb. Cievky piskat pocujem ked mam otvorenu bocnicu a hlavu pod stolom, za normalnych podmienok uplna pohoda (zdroj RM850X 2021 s dokupenym ich origo individually sleeved káblom)

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 1. 2024 11:33 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@matkas10 @matkas10 celkem zajimavy to vyuziti VRAM az na 13GB uz pri tomhle celkem malym rozliseni.. Nekteri diskuteri zde totiz posledni mesice tvrdi ze 16GB je pro tyhle rozliseni zcela zbytecny a ze bohate staci 12GB s velkou rezervou.. No diky za potvrzení protoze ja mam stejné zkusenosti.. u me ve 4K to jde u nekterych her i k 15-16GB.. celkem me prekvapilo i to ze treba takovej Falloit 4 s HD packem coz je opravdu stara hra si ve 4K vsechno na max taky rekne az o 11-12GB VRAM, kdyby do ty hry dneska nekdo narval nakej mnohem kvalitnejsi HD pack tak by si vzala 100% 16GB

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 1. 2024 11:38 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo co si ten blbec dovolil kupit kartu so 16gb, ked mohol mat amd kartu za tu cenu s 20gb alebo trochu priplatit na 24gb. zbicovat na namesti by ho mali.

este k tomu si dovoli pouzit vsetko na max a dlss, boha to nieje normalne. nech pekne hra v native , ako to nasi dd bohovia od nas chcu~~!~~!!

ludia spametajte sa , kupujte amd karty kym su, vsetci ich kupuju, nekupujte nvidiu, ta je plna plesne, hnije na skladoch !!!

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 1. 2024 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @JankoBelnicek koukam dneska ti zapomeli sestricky rano dat meducinu :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 1. 2024 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo ano sefe. musim to napravit. ale tento hnusny web ma pomiatol. trvdia ty blazni, ze nvidia karty supouzitelne, pritom kazdy amd fanda vie, zie tieto sroty, su na hranie nevhodne a nikdo ich nekupuje. hniju po skladoch. nvidia uz ziadne nevyraba, vyraba len ki karty.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
29. 1. 2024 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo No vidíš. A mě běhá hogwarts na stejným rozlišení v pohodě okolo 60FPS (mám 60 lock) s RTX3070

matkas10
matkas10
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
29. 1. 2024 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo je to skor specificky priklad pri zopar hrach, cyberpunk ma pathtracing a vyzera spickovo, kto chce chce uberie nejake detaily a aj 12gb karta si poradi lavou zadnou s dobrymi fps, plynulostou a aj to vyzera dobre s dlss 3. Hogwarts je zase pripad horsej optimalizacie kde to vacsinou viazne na procakoch a aj silna karta bude kusok nevyuzita a bude to drhnut miestami.(vypatral som dobry fix na sekanie po hrade/hogsmead, treba vo windows defender pridat vynimku priamo pre hru a vypnut Control Flow Guard.. dost rozdiel az som bol prekvapeny)

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
29. 1. 2024 12:14 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo "meducínu"

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 1. 2024 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @matkas10 tak proc mit pri vyssi cene horsi pomer cena/vykon a jeste mene VRAM.. tj soubo 4070 vs 7800XT ktery probihal cely minuly rok.. 7800XT mela vetsi vykon, vetsi VRAM a byla i levnejsi.. proc pak kupovat 12GB pomalejsi kartu?

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
29. 1. 2024 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Proč? Koupí si ji ten kdo:
1. chce používat DLSS
2. chce používat DLSS i FSR
3. chce zapínat raytracing
4. chce mít nižší spotřebu
5. má dobrou zkušenost s Nvidií, tak proč měnit
6. má špatnou zkušenost s AMD grafikou
7. potřebuje CUDA
8. má G-Sync monitor

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
29. 1. 2024 14:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Podle Techpowerup je 4070 průměrně pomalejší o 7 %, což je dle mého názoru zanedbatelný rozdíl. Ale to je bez RT, po jeho zapnutí se karta zcela obrací. Co se týká paměti, i např. v Hogwarts Legacy ve 4K je s RT 4070 rychlejší. K čemu je tedy u 7800 XT paměť navíc?

Také musíte brát v úvahu, že 4070 byla na trhu dříve, tedy nemalé množství lidí si ji koupilo za situace, kdy bojovala ještě s řadou 6000.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 1. 2024 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Slusnak123 dobra amd dava vela pamate, lebo zial chyba v architekture potrebuje viac pamati. ale to nic nemeni na tom, ze amd je ovela lepsia. preboha nikdo nepotrebuje raytracing, dlss, cuda ,av1, nizsiu spotrebu a dalsie blbosti.dolezite je usetrit par euro. blbci uz to konecne pochopte~~!! pri kupe usetrite par euro a to je dolezite ~~!!

matkas10
matkas10
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
29. 1. 2024 19:34 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo v podstate to zhrnul cele casper, aj ked som nemal zlu skusenost s AMD kartami - mal som ale naposledy r9 280 :D(bezi u kamarata dodnes na sporadicke hranie) radsej si kusok priplatim za nvidiu a viem ze mam vsetky technologie pokope a vsetko pouzitelne vratane raytracingu.(starsi displayport ma netrapi ani najmenej popri tomto vsetkom) Prechadzam z rtx2070 (ktoru som tiez kupoval cerstvo ako vysla) a vedel som uz dopredu podla leakov, ze sa oplati cakat na tieto s vacsou pamatou a tak sa aj stalo.. najskor by mi stacila aj obycajna 4070ti s 12gb, ale trochu pockat nebol problem a tych par percent vykonu navyse a pamat pre buduce nove hry mi za to stalo. Ja som s tou kartou max spokojny co sa vsetkeho tyka.. vykonna v raytracingu, vykonna v rasterizacii az tak, ze to ryzen 5900x nedokaze castokrat vyuzit, fakt je dost efektivna - nemusi sa mi zbytocne v bedni hromadit odpadne teplo a vdaka tomu ju ani nepocujem v zatazi popri systemovych fanoch.. plus sa mozem spolahnut na ovladace a neriesim pripadne nahodne problemy stym spojene - to mi fakt za usetrenych par korun nestoji. A to tvoje ohrnanie sa vacsou vram amd oproti 12gb beriem ako trolling, tym kartam to staci lebo maju uplne inu a efektivnejsiu spravu pamate, to je ale uz zbytocne tuna opakovat uz to tu padlo xykrát ;)

https://ibb.co/yXVdQgy

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
30. 1. 2024 08:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @casperdeluxe ten g-sync monitor bych sem netahal 99% dnesnich monitoru na trhu ma free sync.. Nativni G-Sync s modulem ma tak 0.1% monitoru na trhu a ten maly zbytek ma jenom SW G-Sync coz je to samy jako Free Sync jenom s jinou nalepkou.. ma to par monitoru kam si to vyrobci monitoru zaplatili u nvidie aby mohli tu certifikaci pouzivat.. u AMD zadny omezeni neni proste vsechny monitory co umi Free Sync slapaji na AMD grafice na 100% v tomto ohledu tedy beru 100% podporu Free Sync i Adaptive Sync za celkem velkou vyhodu u AMD.. Nvidia vice mene souboj G-Sync vs Free Sync dávno prohrála a vsichni to vedi.. treba na CZC je aktualne jenom jeden 4K monitor s nativnim G-Sync a to predrazeny ASUS se zbytecne velkou 38" obrazovkou za 33tis s DPH, coz si skoro nikdo nekoupi.. kdezto 4K monitoru s Free Sync premium je tam mraky a za mnohem ale mnohem lepsi penize.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
30. 1. 2024 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo amd souboj s nvidii dávno prohrála a vsichni to vedi :*

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
30. 1. 2024 09:41 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Darth36 prodejni zebricky mluvi neco jineho, aktualne na Ceske ALze v TOP3 jenom same Radeony :), na TSBohemia je to pro Nvidii jeste horsi v TOP5 (v TOP10 jenom dve) je jenom jedna Nvidia... Ale podle tebe si AMD nikdo nekupuje vid? :) jenom za vcerejsek sem stavel dve herni TOP sestavy postaveny na AMD + AMD (7800X3D + 7900XTX) obe kupovany na alze..

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
30. 1. 2024 10:11 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo top sestava by to byla s 4090 😂😂
Alza prodává 80% nvidie, bohuzel top netop :D :D a jak říká příspěvěk nahoře, je to tak u každé alzy v různých zemích.
AMD si kupuje 17-20% trhu no, nevím proč furt všem cpeš, že si to nikdo nekupuje :D :D
Prodejní žebříčky teda v čr jasně Nvidia, co tam máme dál?

jeste 500 takových sestav, a možná 7900 xtx prodá aspon dva litry karet na alze!!!! wau

A k té TS bohemce, ktera ma nahore samozrejme real nejprodavnejsi karty, a až pak dole ty radeony - jakože mají u všech "nejprodávanějších karet AMD" 1-2 kusy max k odeslani? :D :D :D :D jaj no to musi byt potom bestsellery 😁😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
30. 1. 2024 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo "ten g-sync monitor bych sem netahal "
No ty bys ho sem netaha, ale lidi co ten monitor mají by ho sem tahali. To, že se dnes už ty monitory moc nedělají je pravda. Nicméně v minulosti se jich dělalo dost. A vzhledem k tomu, že monitor se nemění moc často, tak dostl lidí ten monitor má.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
30. 1. 2024 12:00 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @casperdeluxe v minulosti tak 4-6 roky nazpet a vetsina tech monitoru jsou dneska uz stary kramy... doba jaksi prokrocila.. Vyrobci monitorů proste uz o nativni G-Sync nemaji zadny zajem.. mame tu stejnou technologii ktera je free/zdarma a mnohem levnejsi na vyrobu

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
30. 1. 2024 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Mám na to jiný názor. Ale vnucovat ti ho nebudu. Tím pádem tam máš dlších 7 bodů, proč si koupit Nvidii.

Timmah!
Timmah!
Level 20 Level 20
30. 1. 2024 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @casperdeluxe No ale preco by niekto cokolvek z toho chcel? :-D Kazdy predsa vie, ze jedina dolezita vec je kupit o par stoviek lacnejsie a mat viacej RAM.

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
30. 1. 2024 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo ty vole to je zas znoska nezmyslov a polopravd co si tu vyplodil.

- Cisla a veci okolo g-syncu, poctu modelov a certifikacie si si vycucal z prsta. Monitory s gsync modulmi su na ustupe, lebo to nie je lacne riesenie a prinos v segmentoch, kde sa tlaci na cenu nie je dostatocny. V high ende ale g-sync moduly maju svoj vyznam. Napr u Asus PG27AQN, zvlast po update firmwaru sa da vidiet, aky prinos ma pritomnost g-sync modulu. A ten monitor rozhodne nie je "stary kram". Ale to by si samozrejme musel vediet nieco o tom, k comu sa vyjadrujes. A potom to byt schopny kriticky zhodnotit mimo narativu "amd good, nvidia bad".

- Mozes si vytahovat z kontextu vytrhnute "statistiky", ktore sa ti zrovna hodia do kramu a ignorovat ine. Faktom ostava, ze predaju amd gpu predstavuju menej nez 20% predajov globalne. Aj keby na malom cz/sk trhu amd predavalo grafiky v pomere 9 ku 1 a v zbytku sveta to bolo naopak, tak je amd v prdeli.

Faktom je, ze amd dlhodobo voci nvidii prehrava na celej ciare a ich celkovy trhovy podiel ma skor tendenciu klesat. Je to sposobene vesmes nezaujimavymi grafikami, preslapmi a debilnou cenovou politikou vzhladom k ponukanym produktom. A je to smutne, lebo kvoli zdraviu trhu by bolo lepsie, keby boli konkurencieschopni a mali trhovy podiel nad 30% (ako kedysi). Ale to sa nezmeni tym, ze budes na cz/sk scene postovat polopravdy a lzi kade chodis. Zvratit to dokaze len a jedine amd tym, ze vyda zaujimave a konkurencieschopne produkty za primerane ceny.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @CertaVeritas ano kupovat 2K monitor za 40tis v malym 27" provedeni dava smysl :) kvalitni 4K@144Hz Free Sync Premium 32" stoji 1/2 :) Kolik se asi tech monitorů proda? :) to bude tak 1-2 rocne na tom CZC :)

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo zase špekulukeš o prodaných kusech když nemáš čísla? tak se mrkni na alzu, kolik se čeho prodá. a rovnou se podívej i do grafik joudíku :D

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
29. 1. 2024 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem se dnes náhodně podíval na CZC a co to? Na prvních čtyřech místech samé nesprávné karty! 😱 A to prosím bez filtrů.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 1. 2024 10:35 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Slusnak123 to nieje mozne. podla nasho amd guru nvidiu nikdo nekupuje a karty hniju na skladoch. zatial co amd sa predavaju rychlejsie ako ich stihaju vyrabat, preto sa pri tak velkom pocte musi znizovat cena, lebo amd miluje hracov, ako nas slovensky premier miluje svojich obcanov!!!

urcite niekdo hackol ich stranku a prvych 20 kariet je len amd,lebo kazdy chce vela ram !!!

urcite si urobil nieco zle~~ nesmies ist na ich stranku na androide, ani a apple a ani nicom inom ako windows 10 s amd kartou~~! iba tak ti na zaklade tvojich cookies ukaze spravny vysledok!!!

Jakub
Jakub
Level 0 Level 0
29. 1. 2024 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Slusnak123 A v AMD nebudou mít co žrát.Kde jen soudruzi udělali chybu.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 1. 2024 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jakub @Lachtan008 lisa radsej zomre od hladu, ako by mala na hracoch zarobit. uz by ste mali vsetci vediet, ako amd hracov miluje a preto stale znizuju ceny!!!!

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 1. 2024 11:36 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Slusnak123 na alze v TOP3 stale jenom same Radeony, CZC ted nepochopitelne dost podrazil Radeony coz jsem nepobral, takova 7900XTX Nitro+ je tam o 600,- drazsi nez na Alze (v tydnu byl rozdil az 1500,-) a to ted Radeony zlevnuji vsude po EU k 18tis za 7900XT, 22-23tis za 7900XTX a slevy uz postihly i 7800XT ktera klesa k 13tis.. AMD jde viditelne do cenove valky ale cesti prodejci to jeste nejak nezaregistrovali :) Na TS bohemia je to pro AMD jeste lepsi :) zde v TOP10 jenom dve Nvidia karty :) https://www.tsbohemia.cz/elektronika-pc-komponenty-graficke-karty_c5581.html v TOP10 jsou hned tri modely 7800XT a 7900XTX je zde dokonce na 4. miste a 10. miste

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 1. 2024 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo mas pravdu , vsetky ceske rebricky su super, vsetci kupuju amd karty. zhnite karty od nvidie posielaju vyrobcom spät.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
29. 1. 2024 12:28 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Ta vaše karta v CZC podražila 4. 1. 2024, od té doby je víceméně na stejné úrovni. Za poslední týden dokonce maličko zlevnila. Že by za tím stál kurz dolaru? Je to záhada.

A ta Alza přece neustále upřednostňuje Nvidii, sám jste to nedávno psal. Tak jak by mohli mít Radeony levnější?

Ale chápu, že jste chtěl řící, že v CZC jsou Radeony momentálně nevýhodné, proto neokupují čelní místa v žebříčku. Co ale takový RX 7800 XT Sapphire pulse? V CZC na krásném šestém místě za 14 003 Kč. V Alze za 13 990 Kč a přesto v první desitce není! A dokonce v Alze na desátém místě drze vystrkuje růžky 4070 Ti Super!

Jenom mi prosím vysvětlete, proč mezi temi superdůležitými žebříčky už u vás najednou nefiguruje CZC, ale naopak tam naskočila TSB? Podle čeho to vybíráte? Určitě tam je nějaké objektivní kritérium, jen jsem ho dosud neodhalil. Člověk by si skoro myslel, že ty žebříčky používáte jen jak se vám zrovna hodí, ale vím, že vy byste se k něčemu takovému nikdy nesnížil.

Oggy71
Oggy71
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
29. 1. 2024 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Slusnak123 Si zabil. 😁

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 1. 2024 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Slusnak123 aktualne je na CZC v TOP 10 hned 2x 7800XT, na alze jsou v TOP10 také 2 modely 7800XT a na TSBohemia dokonce tri :) Jak je to kurna mozny kdyz podle zdejsich ultras nikdo ty 7800XT nechce protoze 4070 generace je proste lepsi? :)

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
29. 1. 2024 14:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Já osobně netvrdím, že 7800 XT nikdo nechce, jen mi přijde nesprávné, že si pořád vybíráte jen to, co se vám hodí. Třeba zrovna teď. Když jsou pro vás ty žebříčky tak moc důležité, proč jste neuvedl, že v CZC jsou v top 10 i dvě 4070?

A co ty žebříčky vlastně dokazují?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 1. 2024 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Slusnak123 ze tie dve 4070 zhnili a zrejme dali 50% zlavu a to nachvilu zdvihlo predaje. to nic nemeni na tom , ze nvidiu nikdo nekupuje !

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 1. 2024 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo jaj pepíčku, ty chceš vytáhnout alzu zas?

tak koukej = nové generace karet = 80% nvidia, 20% amd.

a za muzes jit, nebo muzem oslavit ten super launch v nemecku, kdyz to nikdo nekupuje :( :D :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
29. 1. 2024 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Slusnak123 Existuje bulharská konstanta, což je taková proměnná, kterou dosadíš do rovnice tak, aby ti vyšla, jak potřebuješ.

Stratos používá její méně známou variantu, tzv. belkovu konstantu. Ta přikládá váhu nějakému jinému číslu/testu/ceně/funkci/obchodu tak, aby z něj AMD vycházelo jako lepší volba.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
29. 1. 2024 19:43 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @TomMaly Bulharskou konstantu znám :-D

To druhé bych spíše nazval selektivní slepotou. Prostě si vyberu jen to, co se mi hodí do názoru, který aktuálně potřebuji hlásat, a zbytek jednoduše nevidím. Pak z toho vznikají komické situace, že radostně hlásám, že v nějakém nanicovatém žebříčku je na skvělém druhém místě RX 7800 XT, ale nevšimnu si, že na prvním místě je RTX 4070, jak už se tady také stalo. Anebo je to kombinace s tím, co píšete vy :-)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
30. 1. 2024 10:52 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Slusnak123 skor by som to nazval "vyberanim ceresni"... klasicky argumentacny faul, aj ked tupelo Belka o tom zrejme ani netusi, vacsinou vedome klame

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 1. 2024 23:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mel bych tip pro Adama Vagnera na dalsi clanek kde by rozebral jak funguje zebricek prodejnosti,treba ten na czc,to bysme tady urcite vsichni ocenili 😀

mloveckyorigin
mloveckyorigin
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: Intel
Operační systém: Windows
28. 1. 2024 23:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @karel88l copa prodejnost ale svého času tam měli poruchovost - a to stálo za to. Až tolik že výrobci zatlačili a zmizlo to.

mloveckyorigin
mloveckyorigin
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: Intel
Operační systém: Windows
28. 1. 2024 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ty příplatky jsou velké, nakonec jsem vzal obyč. Windforce a vyšla na 22050,- včetně dopravy, tak jsem zvědavý.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
28. 1. 2024 09:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nas dobry amd guru stratossimo, uz niekolko dni na jeho kutiku riesi v X prizpevkoch, ako zly darth dal do diskusie prispevok, v ktorom dal sfalsovanu tabulku predajnosti grafik a bola tam len nvidia. a vydava to za nazor redakcie a preto musi pisat jeden prizpevok za druhym, a desiatky a desiatky komentarov, aby to vsetkym vysvetlil ako pc tuning klame, ze nvidia sa predava, pritom kazdy vieme, ze nvidia karty nikdo nekupuju, hniju na skladoch a amd sa predava tak super, ze si mozu kazdu chvilu znizovat ceny!!! amd miluje nas hracov a preto , len co nvidia nieco vyda, znizi cenu, aby ju znicil a nic nepredala. a nvdia je tak sprosta a tie ceny neznizuje, aj ked nic nepredava, radsej necha zhnit tie karty. boze zlutuj sa nad nvidiou.

este nedelnu motlidbu na zaver:

belka nas, ktory si na nebesiach,

prid kralovstvo tvoje,

bud vola tvoja,

ako na nebi i na zemi,

a neuved nas do nvidia pokusenia

a zbav nas zlej nvidie

amen!

Jakub
Jakub
Level 0 Level 0
28. 1. 2024 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @JankoBelnicek asi jsem přišel na to,proč to tak je,ze on vidí něco,co ostatní ne.Podle mě Stratosuv doktor,který řeší jeho schizofrenii proste ze zoufalosti domluvil na alze a czc,aby mu to ukazovalo to,co on sám chce vidět,aby se ještě více nezhorsil jeho stav.Prece jen by ho to mohlo položit úplně.

Tom1122
Tom1122
Level 21 Level 21
28. 1. 2024 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jakub @Lachtan008

A co tvůj doktor?

Jako to je neskutečná BOMBA že se nVidia rozhodla osadit VRAM stejné hodnoty které má konkurence na kartách mnohem levnějších:) Paráda,za podobné karty dát 1000 Dolarů...To bude zase další trhák:)

Vtipné je že ta karta ani za ty peníze nedá bezproblémově 4K.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
28. 1. 2024 13:00 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jakub @Tom1122 no ale nvidia ma uplne inu spravu a pouzitie ram.akurat dnes som to cital na jednom webe kde to testovali. to prave dokazala 7600 8gb a 7600xt 16gb. kde takt zdvihol vykon o 2-3% ale ram o zvysok. a u nvide 4060 8 a 16gb nerobi ram ziadny rozdiel u rovnakych hier, iba ked zdvihes frequenciu. to znamena ze nvidia 8 gb nieje limitovana ram, zatial co 7600 s8 gb je limitovana a az so 16gb lepsie slape, koli zlej sprave pamäti. to ze amd dava vela ram nieje cnost ale nudza z ich architektury a driverov.

ale nic nemeni na tom, ze amd je king, a len blbci si kupuju o par euro predrazenu nvidiu a vyuzivaju zbytocnosti ako dlss a raytracing. tu biedu nevychyta ani o tretinu nizsia spotreba.

ps: adam, bol by to pre teba zaujimavy test porovnat rovnake grafiky s rozdielnymi ram velikostami, aby si to mohol podlozit. az raz bude cas.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
28. 1. 2024 22:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jakub @Tom1122 konkurence ma karty levnejší už desítky let, zkus si odpovědět proč asi :D

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
28. 1. 2024 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @JankoBelnicek chudak honzik to chtel bohuzel promyslet, ale poslal jen on sám špatnej odkaz a dostal sodu za to, že na ts bohemii jsou opravdu nejprodávanější nvidia karty :D :D :D
to je pak už na prd, když ho i ti pepové, co tam jsou hejtí a nejsou tam proto, aby z něho byla prdel (většina)

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 1. 2024 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 zajimavy je,ze tam ten blb dava liky i komentarum ktery s nim nesouhlasi 😆

mareknr
mareknr
Level 22 Level 22
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 1. 2024 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @JankoBelnicek Nielen to. So Zubikom sa teraz na DDWorlde predbiehaju, kto vie o raytracingu menej. Tiez zabavne citanie a ukazkovy priklad arogancie.

cztajtrlik
cztajtrlik
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 1. 2024 20:12 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kazdopadne jedno je jasne. Timto konci vsechny nekonecne debatky o pametech. Dalsi generace maji jistych 16+ GB ram a fakt jsem zvedav, co si tu flameri vyberou za dalsi tema.

Bude o tretinu az polovinu komentaru min. Zustane (mozna) RT vs rasterizace a dlss 4.5 (??) vs FSR (prekvapive take 4.5). Vzhledem k nedavnemu uvolneni RTX remix se normalne desim predstavy, ze NV uvolni i DLSS. Coz je asi technicky slozitejsi (kvuli tensor cores), ale mozne. Copa' nam pak jenom zbyde?

Jezisikriste, uz jen jak je RT zbytecne, nedejboze by se mohlo stat, ze uz budou flamovat jen o objektivnich vecech, jako ktera karta je lepsi a ma stabilni vykony a jak rychle vychazi fixy zprznenych optimalizaci linych vyvojaru.

To by byla cira katastrofa!!!

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 1. 2024 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cztajtrlik @cztajtrlik no tak vzhledem k tomu ,že AMD neplánuje vydat silné karty další generaci, tak samozřejmě myslí na hráče a nvidia budou jen předražené moc silné a nepotřebné karty 😁

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 1. 2024 22:45 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cztajtrlik @cztajtrlik amd nas hracov miluje a urobi mid range karty so 48gb ram a tym porazi zly korporat nvidiu, ktora hracov nenavidi.

Elkedak
Elkedak
Level 45 Level 45
28. 1. 2024 08:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @JankoBelnicek
Tak třeba to celé zachrání Intel :)

No ale vážně. Intel je nevyzpytatelný. U nich prostě člověk totálně neví, co udělají. Do další generace grafik jdou.
Mají prachy i lidi. Ale no... Buď to zůstane, kde je. Že ARC jsou grafiky tak
nějak do počtu.
ARC 770 vs. RX7600 vs RTX 4060.
https://www.youtube.com/watch?v=apPJFvnnQVM

Nebo za makají.

Dle mého to je aktuálně takto.
AMD a to píši jako vlastník RX 7900XTX si koupilo lístky do první třídy a na nástupiště přišlo včas. Dokonce stihlo i vlak, ale namísto toho, aby udělalo pár kroku k tomu vagonu první třídy.
Milé AMD nasedlo do toho vagonu co byl prostě nejblíže a tam zůstalo sedět. Hlavně že se veze.
Intel si rovnou koupil dvojku. Příšel pozdě a tak naskočil do trojky na konci odjíždějícího vlaku. Tam si ale nesedl a leze přes ten vlak do dvojky, kde lapí AMD.
Zatím teda nepřišel na to, že ty dveře mezi trojkou a dvojkou jsou posuvné. A je tedy nutno vzít za tu červenou kliku a škubnou do strany.
Ale oni na to inženýři Intelu pravděpodobně přijdou. A pak možná časem i na to, že u těch mezi dvojkou a jedničkou stačí zmáčknou to zelené tlačítko vedle.

Jo a v lokomotivě sedí elektřina. Bez té to prostě nepojede.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
28. 1. 2024 08:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Elkedak ale amd ma chiplet, a rdna4,5,6 a miluje hracov. urcite vyda 8jadro gpu za 500e a pokori rtx 6080 !! vivat amd, nas hracky zachranca. a urcite si potom mozme zahrat 8k v native!!

cztajtrlik
cztajtrlik
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 1. 2024 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Elkedak Po Intelu velmi často pokukuji. To, že neustále zlepšují ovladače (viz poslední novinky Gamers Nexus) mi naznačuje, že to nezabalili a nezabalí.. Vysmívání ohledně ovladačů pomalu utichá a i přes skepsi je prostě paráda, jak to dokázali vytáhnout (od nehratelnosti přes eliminaci stutteringu/0,1 % lows).

Pohádky o jediném zlém korporátu a jeho chamtivém motivu mne nezajímají. 3 korporáty > 2 korporáty.

Původně už jsem byl rozhodnut pro 4070 Ti SUPER do buildu, ale po testech je vidět, že to není tak futureproof, jak jsem sám sebe vyhypoval.

Nemám problém ještě rok vydržet na GTX 1080, abych viděl, kde se výkonově battlemage usadí v rámci příští generace velké trojky. Aspoň si pár dnes pro mě nehratelných pecek koupím ve větší slevě a karta mě díky tomu vyjde o několik táců výhodněji. I když moc nevěřím, že by to intel dotáhl až na srovnatelnou úroveň s 5070... Ale i s Arcem nakonec překvapuje...

Z early adoptingu (HW ale i her) jsem už tak nějak vyrostl.

Elkedak
Elkedak
Level 45 Level 45
28. 1. 2024 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @cztajtrlik
GTX 1080 jsem měl od listopadu 2016 do února 2023. A nyní jí má jiný pařah na online hraní. A karta si tak může odpočinou při FHD protože já ji trápil na 3840x1600.

Nicméně i tak je neskutečné co ta karta i dnes zvládá.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 1. 2024 06:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Elkedak mne na 4k isli i "nepouzitelne" 3070ti a 4070. teraz 4070ti. nevlastny syn ma na pc r5 5600 s 2060super s 34"2560x1080 a ma to prepojene so 4k tv48" a i tam mu to dava s dlss a s rozumnymi nastaveniami.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
29. 1. 2024 08:47 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Elkedak Ja jsem měl GTX 1080 do ledna 2023, hrál jsem s tim ve 4K a dalo se to v klidu, pouze člověk nesměl hrát ty úplně nejnovější FPS.

Jaroslav Papež
Jaroslav Papež
Level 21 Level 21
27. 1. 2024 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mi tak došla jedna věc... Šurkala, Šantrůček, Olšan i třeba Vágner jsou úplný nounejmové českého hardwareového internetu. Tipnete si která legenda je přebíjí všechny najednou a koho zná každý?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 1. 2024 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Papež @papez007 pedofila Fritzla tiež pozná v ČR oveľa viac ľudí ako teba... a to nepíšem o svete

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 1. 2024 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Papež @papez007 pravda je tu jeden magor,který svou "slávou" převyšuje všechny,ale kvalitou recenzentské práce nebo odbornými znalostmi výrazně zaostává.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
27. 1. 2024 18:55 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Papež @papez007 To je těžký. Z těch, co nevyměkli, asi Tomáš Holčík. Ale pochybuju, že ho zná víc lidí než Ahoj Tadymáru.

Jaroslav Papež
Jaroslav Papež
Level 21 Level 21
27. 1. 2024 22:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) ah 😁 asi budu muset zapracovat na kvalitě svého humoru páč odpověď měla být jasná a hlavně vtipná. Holčík mi něco říká, ale nevím co a Tadymáru neznám vůbec. Příště to zkusím spíš formou ankety něco jako:

A) papez007

B) RickyAFF

C) Stratossimo

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 1. 2024 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @papez007 stratossimo, nas jediny pravy guru, ktory prekukol zlu nvidiu a ich zakerne plany znicit vsetkych hracov~~ vsetci pomru na nedostatok vram~~~~ kupujte amd, je to jedina spasa, len 7900xtx so 24gb ram je to prave ~~! inak sa nativ nezahrate!!!

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 1. 2024 13:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

amd z lasky k hracom a ku znizeniu zbytocnych ziskov zlavnilo 7800xt, 7900xt a 7900xtx dokonca na 900e. aj ked sa predavaju rychlejsie ako sa vyrabaju a nvidiu nikdo nekupuje a hniju v skladoch, lisa sue z lasky k hracom zlacnila. teraz si moze kazdy kupit 7900xtx s krasnymi 24gb ram , ludia neblbnite a dolozte si do 900e , to musi mat kazdy hrac. zabudnite na raytracing a dlss, hrajte v native a bez zbytocnych funkcii, ktore i tak casom zaniknu. len cesta amd v nativu a klasiky je spravna cesta!! bojkotujte raytracing a upscalatory. dole s KI a AI, skor nez nas daju do otroctva.

Zdeněk Slováček Féla
Zdeněk Slováček Féla
Level 15 Level 15
27. 1. 2024 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

size hezky ze jsi tady dal prinscreen z gpuz a hwinfo ale nemusel jsi to dat pri necinosti grafiky

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 17:39 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

idem po tuto asus tufku, vraj nepiskaju cievky tvrdi. uvidim za polhodku

https://ibb.co/MpLb6ND

EDIT: no tak na tufku 6950xt oc to nema v pistani, ale ta i zrala do 350w apistala i riadne podvotovana. ale na plny vykon cievky pocut. ked sa podvoltuje tak to je znesitelne, nesmie ist cez 250w lepsie drzat pod 220w 0,9v 2500mhz to bere 160w a je ticho. ale msi gaming x je neporovnatelne lepsie, ta je ticho i pretaktovana na 2950mhz , nebe a dudy . asus robi mozno lepsie dosky, ale grafiky vedie msi.

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @JankoBelnicek ou,chtel bych videt magora co vezme tu 6900xt nitro za 585 Eur 😆

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @karel88l ta uz tam tyzden stoji. nikdo to nechce. dnes bola 7900xtx nitro za 900

kychtaxx
kychtaxx
Level 8 Level 8
26. 1. 2024 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tu jsem teď pořídil. Na alze naskladnění brzy ráno, teď již opět jsou nedostupné. V pondělí bude v pc.😃 Mi se ty nové technologie líbí. S FG dlss a zvladnutem RT, plus větší pameti by mohla nekolik let v PC vydržet. 4080 jsou pořád o dost drazsi, alespon ty od GB.

Marián Moré
Marián Moré
Level 27 Level 27
26. 1. 2024 14:04 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Adame, viem ze je to otravny dotaz, ale planujete v buducnosti pridat par aktualnych hier - napriklad Starfield, BG3, Forza Motorsport...? Nech mame predstavu ako funguju grafiky aj na sucasnych mizerne optimalizovanych hrach. Predsa len stovky fps vo witcher 3 uz nie su velmi smerodatne. - napriklad bol som extremne nemilo prekvapeny mizernym vykonom RX6800 v Starfield na 2k ultrawide rozliseni.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marián Moré @Marian89

Souhlas, chtělo by to.. akorát teda ne Starfield, ten je zbytečný.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
26. 1. 2024 15:34 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marián Moré @Marian89 Jo, teď není čas na nic, jak se dopřežene tahle vlna nových karet, tak to budu muset nějak probrat a doplnit.

Mám tam AC Mirage, mám tam Pottera, mám tam Avatara, Starfielda ve slevě jsem bohužel prokoučoval, F1 23 a nějaké další věci.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz)

AW2, Robocop, Aliens Dark Descent .. takové hry by byly parádní a smysluplné, koho kurňa zajímá HP nebo Avatar.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marián Moré @Marian89 rekneme si to na rovinu sucasna skladba her je orpavdu starodavna a mala.. chtelo by to aspon 10 novejch her co vysly za posledni 2 roky.... testovat dnesni highend typu 4090 na GTA5 mi pride celkem usmevne

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
26. 1. 2024 16:20 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Tak zase je to na druhou stranu furt lepší než netestovat GeForce, že jo. :-P

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
26. 1. 2024 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo BTW, a ty dáš kdy do metodiky aspoň deset her, co vyšly v posledních dvou letech? :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Adam Vágner (pctuning.cz) jackpot!!!

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Adam Vágner (pctuning.cz) mam jich tam rozhodne vic nez ty :)

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
26. 1. 2024 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo zrovna ty so svojimi objektivnymi recenziami v suvislostiach a zavermi jak z pomocnej nemas co vytykat.

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo jsi si jistý,že ty "testy" neprobíhají imaginárně jen v tvojí hlavě ?

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
26. 1. 2024 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Už jste otestoval ten 12VHPWR konektor, abyste se nemusel odkazovat na Der8auera?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Slusnak123 tak ty ses asi lepsi odbornik nez Der8auer.. takze asi nema smysl s tebou diskutovat. hold ses nejlepsi HW specialista zemekoule a nakej Der8auer s desitkama let zkusenosti v oboru ti proste nesaha ani po kotniky..

Jirbec
Jirbec
Level 24 Level 24
26. 1. 2024 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Koukám, že porozumění psanému textu máš na stejné úrovni jako počty :D

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
26. 1. 2024 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Já netestuji hardware, to vy, tak se přece nemusíte pořád odkazovat na cizí weby, proveďte vlastní testy, zkuste také něco udělat pro objasnění té problematiky kolem 12VHPWR.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo chod vyplieskat nejaku kozu, mas pretlak

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
27. 1. 2024 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Si nějak nejsem vědom, že Der8auer desítky let navrhuje napájecí konektory. Mi asi uniklo.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 1. 2024 12:19 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka Roman "der8auer" Hartung je ročník 1990, PC scéne najmä extrémnemu overlockingu sa venuje od r. 2007 (t.j. necelých 17 rokov), nejde teda o znalca s desiatkami rokov skusenosti v odbore ... na druhej strane stary mladenec Belka ma nepochybne desiatky rokov skusenosti, ale v podstate nulove znalosti IT

Roman Hartung from PC Games Hardware, Germany – OverClocking-TV

About – der8auer

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 1. 2024 13:18 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Adam Vágner (pctuning.cz) co si spominam, tak na na Belkovom domacom webe v testoch ani neuvadzaju RTX 4090... zrejme aby jednoznacne slabsia RX 7900 XTX vyznela najlepsie :-)

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
27. 1. 2024 17:27 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @RickyAFF A přitom té XTX vlastně škodí, protože ta přece zvládne 4090 nezřídka porážet, která Nvidia karta tohle dokáže? 😃

Stanislav
Stanislav
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 13:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z 4070Ti SUper jsou vesmes vsichni rozcarovani, ten vykon vubec neodpovida tomu jak se to jadro boostlo.. je to velky zklamani Jan (lobotom) bělka, zase jeden střípek z toho jeho ddebilniho webu , opět svůj názor prezentuje jako názor většiny a tím mate ostatní čtenáře.Tenhle způsob manipulace používá skoro pořád a ty jeho ovečky mu to žerou bohužel.

Xaver20
Xaver20
Level 31 Level 31
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stanislav @stasek jj, to mě taky vždycky pobaví. Formulace "nikoho to nezajímá", "všichni říkají" atd. Když mu pak někdo napíše, že nemá pravdu, protože ho to třeba zajímá, tak ticho po pěšině.

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
26. 1. 2024 17:20 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stanislav @stasek Stratos Veliky pouziva manipulaciu, argumentacne fauly a lzi ako pracovne metody. Tu sa konkretne dovolava nejakej neznamej autority vo forme mlciacej vacsiny. Skryva svoju agendu svinenia na nvidiu za prazdne hyperboly.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 1. 2024 12:26 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CertaVeritas @CertaVeritas presne tak... a este to robi velmi primitivnym sposobom, inteligencie tento stary usaty frustrovany panic vela nepobral

Bormen87
Bormen87
Level 1 Level 1
25. 1. 2024 23:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dnes som si vytešeny doniesol rtx4070ti super strix a po zapojeny celkom sklamanie, pri hre cievky pískali a dosť výrazne. Kartu vraciam, je to otravne počuvat. Myslel som že ROG karta bude istota...Teraz neviem aký model vybrat hlavne aby cievky nepiskali a s učinnym chladeným. Máte neake tipy?

Nations112
Nations112
Level 4 Level 4
25. 1. 2024 23:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bormen87 @Bormen87 To bohužel dneska dělá značná část karet. U některých modelů je to rovnou kus od kusu... Setkal jsem se s tím u 7800XT i 4070 a 4070 Super. U části her vyřešeno omezením snímkové frekvence - zejména u her, které jsou schopny generovat stovky fps, víc se s tím asi dělat nedá.

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 1. 2024 23:20 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bormen87 @Bormen87 asusky se v tyhle generaci nějak nepovedly co se týče coilwhine,zkus gigabyte gaming oc nebo aorus master.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 1. 2024 23:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bormen87 @Bormen87

Mel jsem doma 3x 4070 TUF a u vsech piskaly civky, coz je skoda, jinak byly tiche dost. Jetstream hucel jak krava, nakonec jsem skoncil u msi slim, po regulaci na 1000ot se to da, civky vubec neslysim. Aorus master je hlucnejsi dle testu. Nejlip mi vysla ta msi, tak jsem si ji nechal. Tot moje zkusenost posledni mesic.

Alixon
Alixon
Level 33 Level 33
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 1. 2024 23:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 beru vždy msi gaming trio, mám to ve fractal 5 yted mám 4070ti a nevím o ničem. Dokonce když sem ve win nevím ani o GK. A teď třeba u horizontu ve 120fps QHD ultra či CP77 sem nikdy cívky neslyšel. A to kolikrát řeším, že mi píská třeba trafo u WiFi a musím to měnit. Přitom žena neslyší nic

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 06:54 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @Alixon tiez mam msi gaming x trio, 4070 i 2x 4070 ti obe tiche. asus dodrbal amd i nvidia grafiky

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 06:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bormen87 @Bormen87 to je divny podle zdejsich zelenych ultras piskaji jenom Radeony :) Hele bejt tebou du do 7900XTX nitro+ cena je podobna, vykon uplne jinde a co jsem vypozoroval od vsech majitelu i u sebe karta zacne mirne piskat az pri 300Fps.. staci ji tedy locknout na FPS podle HZ monitoru coz je u me 144Fps a mas klid a absolutni ticho..

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 06:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo idiot, co ma nvidia s tym , ze asusu piskaju cievky? mne piskala tiez amd asus tufka nevydrzazelne. asus kurvi amd i nvidiu. mal som msi 4070 i 2x 4070ti a ani o jednej neviem , ze existuje. asus skratka nevie uz robit grafiky s dobrymi cievkami

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 07:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Táhni už do háje ty nemocný trolle...

dusan novy
dusan novy
Level 1 Level 1
26. 1. 2024 07:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo na amd karty treba napisat varovanie: pouzivat do 144fps , inak hrozi piskani. cim karta viac wattov zozere ,tym viac piska, pokial niesu kvalitne cievky. ked obmedzis fps , obmedzis spotrebu. a hlavne asus pouziva zrejme nejake sunty. najmenej problemy s cievkami maju uz davno majitelia msi.

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 07:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @casperrapid to už je bohužel postižení..

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @casperrapid zaklad je na toho magora priamo nereagovať...

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
26. 1. 2024 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo podla cervenych ultras na cele s tebou zase radeony zazracne nepiskaju nikdy, dokonca ani ked piskaju. Tak si teraz vyber.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @CertaVeritas ja nekde psal ze vubec nepiskaji? kde prosimnte?

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
27. 1. 2024 00:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo a kde podla tych tvojich "zelenych ultras" piskaju iba radeony a nvidie nie? ukaz mi kto to kedy napisal. Ked ti dam pocitit tvoju vlastnu medicinu a idiotsky styl, tak ides do defenzivy. Raz ti mozno docvakne, co za strasne sracky pises.

jiři koudelka
jiři koudelka
Level 0 Level 0
26. 1. 2024 06:48 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bormen87 @Bormen87 ja som mal asus tuf amd 6900 a pistala. znamemu pistala 7900xt asuska

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jiři koudelka @paric obecne na ASUS si psoledni dobou stezuji v tomto ohledu vsichni i Adam zde psal naposled co testoval STRIX/TUF ze piskaji vic nez je obvykle, cim to je netusim.. to je asi otazka na nekoho z ASUSu zda maji naky interni informace co tohle muze zpusobovat ze na to trpi vic nez konkurence..

Nations112
Nations112
Level 4 Level 4
26. 1. 2024 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jiři koudelka @Stratossimo Ještě před chvíli si tvrdil, že to je jen vlastnost Nvidia karet a najednou je to problém Asusu? :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 11:34 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jiři koudelka @Nations112 to je u toho stareho dementa a chronickeho klamara s chabymi znalostami v IT normalne... treba jeho prispevky ignorovat, ide mu len o pozornost

"tak vsichni vedej ze je to (pozn.: RX 7800 XT) jenom levnejsi 6800XT pri podobnym vykonu, tam neni moc co rozebirat.." (cit. Belka, 25.01.2024)

"nastupce 6800XT je 7900XT a ta ma 20GB VRAM 😌 dokonce ma vic VRAM nez mnohem ale mnohem drazsi RTX 4080, co tam mas dal? 😌" (cit. Belka, 14.09.2023)

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jiři koudelka @Nations112 na tohle si tu stezoval nedavno i Adam ze si mysli ze mu obecne STRIX karty od ASUS piskaj vic nez jiny karty jinych vyrobcu.. jinak ja netvrdil nic o tom ze piskaj nvidia karty to ze tu nekdo tvrdil ze piskaj karty bylo vase komando a to ze vsechny Radeony piskaj a nema smysl je kupovat coz jsem se tu snazil marne spolecne s nekolika majitelama tech karet vyvratit..

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jiři koudelka @RickyAFF cenovy nastupce ano, kdo koupil kdysi 6800XT v cene kolem 20tis tak pak za tu samou cenu mohl koupit i 7900XT s vetsim vykonem i vetsi VRAM co je na tom k nepochopeni..

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
26. 1. 2024 13:11 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jiři koudelka @Stratossimo K nepochopení je na tom to, že mícháte cenu při uvedení a cenu po slevách. U 6800 XT byla cena při uvedení 650 $ a u 7900 XT to bylo 900 $. Tak pokud je podle vás 7900 XT nástupcem 6800 XT, tak je tam mezigenerační zdražení cca 38 %. Nevyčítal jste náhodou něco podobného Nvidii?

Pomíjím nyní to, co psal RickyAff, že píšete jaká karta je nástupce které podle toho, jak se vám to zrovna hodí.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 16:20 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jiři koudelka @Slusnak123 7900XT ale velmi rychle klesla na cene stejne tak 7900XTX vsak cely rok 2023 byly bezne k sehnani 7900XT i pod 20tis.. a v podobny cene se u nas bezne prodavaly i 6800XT max tam byl nakej priplatek... ovsem stale je to mnohem lepsi nez pro majitele 3080 ktery si museli priplatit 72% na 4080 :) Vsak v pomeru cena/vykon 7900 generace zcela prevalcovala 4070ti nebo 4080. coz nam kazdej mesic dokazova GPU report s jeho testama.. uz se smir s tim ze proste 6800XT sveho primeho nastupce nema, ovsem v podobne cene co tehdy lidi tuhle kartu koupili dostali i nove rady slusnou porci vykonu navic.. vsak AMD nezvedlo ceny vubec viz 7900XTX vs 6900XT za uplne identickou cenu a to jeste doslo k navyseni VRAM o 50%.. dockali jsme se neceho podobneho u Nvidie? asi ne vid :)

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
26. 1. 2024 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jiři koudelka @Nations112 taka klasika, ked ide o amd tak za problemy vyrobcov samozrejme nemozes. V opacnom garde zacne lzivo hovorit o nvidii, aby navodil dojem, ze je to ich problem / vina.

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
26. 1. 2024 17:38 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jiři koudelka @Stratossimo uz ti to tu bolo vysvetlene opakovane, kde je problem. Miesas zive s mrtvym, hrusky s jablkami... Pouzivas raz ceny pri uvedeni, raz aktualne ceny a manipulativne kombinujes ako sa ti zrovna hodi do kramu. Nomenklaturmy bordel u amd obhajujes, premenovanie triedy grafik ti vobec nevadi. Nvidii si to ale v minulosti nelutostne vycital na kazdom kroku. K tej obhajobe amd potom miesas ceny ako sa ti zrovna hodi. Nechutny lzivy pristup

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
26. 1. 2024 19:56 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jiři koudelka @Stratossimo Vy jste se tedy rozparádil. Zkusím odpovědět strukturovaně.

"7900XT ale velmi rychle klesla na cene stejne tak 7900XTX vsak cely rok 2023 byly bezne k sehnani 7900XT i pod 20tis.. a v podobny cene se u nas bezne prodavaly i 6800XT max tam byl nakej priplatek... "

Když se podíváme na historii ceny 7900 XT na CZC třeba u vaší oblíbené edice Nitro+, tak zjistíme, že karta se začala prodávat 7. 2. za 28 378 Kč. První trochu citelnější pokles ceny byl až 2. 5., na 24 506 Kč. Nejnižší cena byla od 22. 8. do 17. 10., a to 22 390 Kč. Takže podle mého názoru až tak rychle na ceně neklesala. To je ale jedno, já porovnávám ceny při launchi. To je férové. Nemůžete si vybrat jednu cenu při launchi a druhou po slevě, jak se vám to zrovna hodí. To není férový argument, prostě se snažíte ohýbat realitu, aby se vám to hodilo. Lidi nejsou hloupí a na takové laciné triky vám neskočí.

Zkusíme si udělat takové porovnání třeba mezi 7800XT a původní 4070 s použitím vaší pokřivené argumentace. Tak cena 7800 XT Sapphire Nitro+ byla v CZC nejvyšší dne 24. 10. 2023, kdy karta stála 16 520 Kč. Cena nejlevnější 4070 Palit po slevě dne 13. 1. 2024 činí 13 890 Kč. To jsou mi najednou zajímavé poměry cena/výkon, že?

"ovsem stale je to mnohem lepsi nez pro majitele 3080 ktery si museli priplatit 72% na 4080"

Ne, budeme to hodnotit jinak, aby se to zase hodilo mně. Budeme srovnávat 4080 s 3080 Ti. Cena při launchi stejná. Zdražení nebylo ani o dolar. A to teď ještě 4080 příští týden určitě slevní. A mezigenerační navýšení výkonu je podle Techpowerup 33 %, to je skvělé, že?

"Vsak v pomeru cena/vykon 7900 generace zcela prevalcovala 4070ti nebo 4080."

Pojďme si porovnat 4070 Ti se 7900 XT zase podle Techpowerup, ať je to jednoduché. 7900 XT je výkonnější o 12 %, ale cena při launchi byla vyšší také o 12 % (799 USD vs. 899 USD). Tedy poměr cena/výkon je u obou karet totožný. A to jsme ještě nezapnuli ray tracing, abychom na 7900 XT nebyli oškliví.

"uz se smir s tim ze proste 6800XT sveho primeho nastupce nema, ovsem v podobne cene co tehdy lidi tuhle kartu koupili dostali i nove rady slusnou porci vykonu navic.. "

Mně je úplně jedno, která karta je nástupcem 6800 XT, to vy neustále s těmi nástupci lavírujete, aby se vám to hodilo. Ale podíváme se, jaká karta byla nástupcem 6800 XT po stránce cenové. Launch cena 6800 XT byla 650 USD. 7900 XT stála 900 USD, ta tedy nástupcem nebyla. 7800 XT stála 500 USD, ta nástupcem také nebyla. Tak vezmeme nějaký střed mezi 7800 XT a 7900 Xt, aby to cenově vycházelo. A teď vezmeme výkonový střed mezi 7800 XT a 7900 XT. 7800 XT je o 5 % výkonnější než 6800 XT, 7900 XT je o 36 % výkonnější než 6800 XT. Tedy matematicky (1,05 + 1,36)/2=cca 20% zlepšení. No nic moc, tedy.

"vsak AMD nezvedlo ceny vubec viz 7900XTX vs 6900XT za uplne identickou cenu a to jeste doslo k navyseni VRAM o 50%.. dockali jsme se neceho podobneho u Nvidie? asi ne vid"

Cena 6900 XT a 7900 XTX byla při launchi stejná a navýšení výkonu je podle Techpowerup 47 %. Launch cena 3080 Ti a 4080 je také totožná a navýšení výkonu je 33 %. Tedy AMD s tím navýšením výkonu za stejnou cenu trochu vede, abychom to zakončili smířlivě. Ale raději bych nezapínal ray tracing :-D A navýšení paměti je u Nvidie z 12 GB na 16 GB, tedy o 33 %, za mě slušný oddíl. Ostatně těch "pouhých" 16 GB paměti na 4080 netrápí nikoho kromě vás.

Ale nemyslete si, že fandím Nvidii, pouze argumentuji stejně jako vy, abych demaskoval vaši demagogii.

EDIT: A když už jsme porovnávali 6900 XT a 7900 XTX, tak jsme mohli porovnat ještě 3090 Ti a 4090. Cena při launchi stejná, mezigenerační navýšení výkonu dle techpowerup o 41 %. Navýšení paměti tam nebylo, ale to jen proto, že už 3090 Ti měla 24 GB.

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
27. 1. 2024 00:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jiři koudelka @Slusnak123 klobuk dole, dal si si pracu s niecim, na co som momentalne nemal chut ani naladu. Zrozumitelne, solidne a objektivne vyargumentovane.

@Stratossimo slusnak prave kompletne argumentacne rozbil tvoje nezmysly z viacerych postov a rozkryl ake strasne sracky vlastne pises. Ked si jeho post precitas dokladne s porozumenim, bude ti zo sameho seba nevolno a budes mat problem pozriet sa na seba do zrkadla (teda ak ti ostala aspon stipka sebareflexie)

Oggy71
Oggy71
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 1. 2024 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jiři koudelka @Slusnak123 Obdivuji tvou vůli věnovat tolik času a úsilí na vyvracení Belkových lží.

Jiri Ondracek
Jiri Ondracek
Level 25 Level 25
26. 1. 2024 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bormen87 @Bormen87 ja mam 4070ti (ne super) msi gaming x trio ( ne slim) , a nejlepší, nejtišší a nejméně topící karta co jsem kdy měl, 3060 ve stejné edici taky luxus, mezi nimi 3070ti asus strix za mě dobrý, ale týpek co jsem mu jí prodával mi pak psal ,že mu píská. Po několika mailech jsme se dobrali k tomu,že monitor má max165hz, karta davala přes 500,(nevim už co to hrál za vykopávku) po locknutí na 165 všude kde to šlo problém zmizel

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiri Ondracek @jirag mam ju tiez uz druhy kus. cievky tiche vetracky tiez, koli nej som si vcera kupil za 50e vodne chladenie, ked je to uz take tiche. https://ibb.co/1bkrt1r

msi mag coreliquid 360c. zaujimave je ze pumpa je v radiatory.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiri Ondracek @MuhahaMiro A cukrovou vatu máš kde? :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiri Ondracek @LV426 no to je demofotka :) to neznamena ze tie ledky su v rgb modu stale. bezne je to v slabucko modrej alebo zelenej alebo cervenej, inak by ma pri hrani drblo epilepsiou 😂😂

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiri Ondracek @JankoBelnicek

A k čemu to pak teda je, jinak vidím, že tvá posedlost jedním dementem, kterého redakce není schopna zabanovat, je ukázková :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 16:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiri Ondracek @LV426 no ja za to nemozem, ze to tower a chladenie ma, tower som kupil za 43e a vodne chladenie parmesacne so zarukou za 50e, typek prechadzal na vodne chladenie pre cele pc s okruhom.nove stoji 150e+-. oplatilo sa oboje. skrinku som dostal nahodou, kupoval som r7 5800x za 120e u typka mimo viedne a mal pri dverach tuto skrinu, a ja ze za co to predava. na inzerate mal 80e, a ze mi ju da za 60. ja hovorim mam u seba 43e, on tak dobre, inak by tom to monstrum musel postou posielat a to sa mi nechce.

ano sem chodim iba koli tomu debilkovi :D vzdy mi zdvihne jeho klamstvami naladu. tvrdim to vzdy na neskryvam

Mafian2771989
Mafian2771989
Level 38 Level 38
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bormen87 @Bormen87 Aorus Master je kua velká šance, že pískat / bzučet nebude skoro vůbec, ale je to drahej kousek.

Bormen87
Bormen87
Level 1 Level 1
26. 1. 2024 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mafian2771989 @Mafian2771989

Dneska som ju chcel po praci ist vratit, ale na zahraničnych forach som sa dočital, že niektorym pomohlo piskanie vyriešit kabel Corsair premium individually sleeved 12+4pin namiesto tej redukcie od nvidie tak zajtra si ju vyzdvihnem v alzaboxe ale nadeje si moc nerobim ale dam tomu este šancu lebo grafika sa mi pači a chladenie ma paradne aj na q-mode. Dneska kamošovi došla 4070 super strix, skušali sme u mna v skrinke a piskala tiež, možno trošku menej ale nič čo by som chcel počuvat pri hrani...a k tomu locku fps, nato aby moja strixa bola ticha treba lock na 60 fps, čo pri monitore ktory je 144Hz je dost odveci. Zajtra skusim ten kabel od corsair a uvidim. Nahradu zatial vidim na msi gaming x slim.

Bormen87
Bormen87
Level 1 Level 1
26. 1. 2024 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mafian2771989 @Mafian2771989

Aorus master bol o 40 eur lacnejši než ta strix ked som objednaval, aktualne su na slovensku nedostupne obidve. Možno by bola tichšia ale moc sa mi to testovat nechce. Skor skusim tu gaming x slim ako už tu par komentujucich odporučalo.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mafian2771989 @Bormen87 podvoltuj ju na 0,9v a 2500mhz kym nebudes mat kabel bude ticha i na 2790mhz 1.025v 70c 225w to vyskusaj. plna rychlost a okolo 220w. asusky su citlive i na kvalitny zdroj. som musel gold kupit 750w od seasonic

Stanislav
Stanislav
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 23:11 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mafian2771989 @Bormen87 já jak tady čtu o tom pískání cívek tak jsem rád že doma žadný pískání nemusím řešit mám 4080 a 4090 gaiward phantom a fakt teda musím říct že jsou naprosto neslyšné obě dvě i při hraní až jsem byl velmi překvapen a nebo už jsem hluchej no , měl jsem běhěm těžební horečky 6900xt red devil powercolor ultimate protože jsem nesehnal 3090 a slyšel jsem ji akorát během hraní když se rozjeli ventilatory na max ale taky žádné pískání. A už v té době jsem hrál ve 4K takže dostávala zabrat :-D

Zdeněk
Zdeněk
Level 22 Level 22
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bormen87 @Bormen87 tohle jsem řešil u RTX4070, vysvobození byla Gaming OC od Gigabyte. Maxmální spokojenost

Nations112
Nations112
Level 4 Level 4
25. 1. 2024 22:25 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

(Upraveno) Btw. pro stratosse si tady odložím jeho oblíbené téma statistik ohledně 20% prodejnosti Nvidie. Na rozdíl od jeho fanpage to tady nesmaže, což poslední dobou velice rád dělá :D
Czc.cz
Caseking
Alternate
Tsbohemia
Bestbuy (USA)
Microcenter (USA)

Takže ano, na Alze, Mindfactory a pár dalších se AMD vcelku drží, ale všude jinde je to celkem vyrovnané, žádných 20%, nebo drtivé prodeje AMD karet...

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
25. 1. 2024 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nations112 @Nations112 na svojom tragikoutku pri prilezitosti vydania 7600xt nepriamo priznal, ze 4060ti 16GB je vlastne predajny hit. Samozrejme to malo za ciel pitomym a zvratenym sposobom obhajit vydanie a existenciu 7600xt 16GB, co je idiotsky a totalne zbytocny produkt za prepalenu cenu. Ale pokial treba hajit farby amd, tak je v poriadku v momente otocit o 180° a zburat mesiace budovany mytus o mizernych az nulovych predajoch.

Nations112
Nations112
Level 4 Level 4
25. 1. 2024 22:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CertaVeritas @CertaVeritas Já jsem byl jeho několikaletý čtenář. Co ale předvádí poslední dobou je fakt extrém. Že se neustále naváží do PCT na jednu stranu beru, ale na druhou stranu to, co zdejším tvůrcům vyčítá, tak momentálně dělá v mnohonásobné míře...
Jsem jeden z těch, co už u něj mají BAN, protože jsem si dovolil jeho práci zkritizovat, což se tam samozřejmě nesmí. Bohužel už ani já jsem se na ty jeho často zkreslené statistiky nemohl dívat a to jsem momentálně velký fanoušek AMD... Je fakt smutné, kolik lidí na jeho kanále se nechá těmi jeho polopravdami stáhnout a neověřovat si zdroje i jinde. Samozřejmě ti, co se ozvou, tak ti do pár minut/hodin zmizí :)

A ten samej člověk po tomhle všem tady dokáže některé osočovat z moderování komentářů a neověřených informací. Já jsem za ten ban nakonec rád, protože jsem začal číst i jiné stránky jak v čr, tak v zahraničí a nakonec jsem zjistil, že je situace v mnoha věcech naprosto jiná...

Akulacz
Akulacz
Level 3 Level 3
25. 1. 2024 23:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CertaVeritas @CertaVeritas no ve srovnání 7600xt 16g a 4060ti 16g když jeden označím jako zbytečný produkt, chtělo by to i u toho druhého. V poměru k ceně je ten příplatek stejný, v absolutních číslech je na tom 7600xt lépe(60vs100$ příplatek), nabídne i nějaký nárůst výkonu i mimo tituly, kde 8G je málo, bohužel za to uživatel zaplatí horšími provozními vlastnostmi. A u obou platí, že pokud najdu 2k navíc tak můžu koupit 12G kartu, co nabídne mnohem lepší výkon pokud mu nebude vadit vyšší TDP.

Osobně bych si v této generaci na fhd vybral obyč 4060, většinou stejně narazí dřív na limit výkonu než vram a ta spotřeba je po dlouhé době zase super ač proti 3060 ten výkon nahoru moc nešel, nebo 6600 ve výprodeji za super cenu.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 06:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CertaVeritas @Akulacz behem celyho 2023 sly sehnat vyprodejovy 6700XT kolem 8-9tis s DPH podle me to byla lepsi volba jak 4060, vetsi vykon v zakladu a 12GB VRAM ktery u toho vykonu mely smysl..

Nations112
Nations112
Level 4 Level 4
26. 1. 2024 10:29 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CertaVeritas @Stratossimo Vyjádříš se někdy i k tvé banovací náladě? Mě by zajímalo, jaký smysl má u tebe pak diskuze, když banuješ každýho, kdo si dovolí proti tobě něco říct, ale sám děláš všude okolo přesně to samé v x násobné míře...
Kdokoli tohle téma vytáhne, tak bez odpovědi a nebo rychle změníš téma, ostatně jako všude, kde ti dojdou argumenty. To je fakt na diagnozu... 😀

Mate07
Mate07
Level 38 Level 38
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CertaVeritas @Stratossimo Byl bych taky rád za tvé odpovědi na otázky co položil @Nations112, protože je to přesně jak píše. Úplně v pořádku to není, ale to asi ty víš sám nejlíp...

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
26. 1. 2024 13:24 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CertaVeritas @Mate07 Já se přidávám 😃 I když je mi jasné, že to klasicky zůstane bez odpovědi. A možná dostaneme i nějaká bezvýznamná mínuska, která mi jsou... víte kde.

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
26. 1. 2024 18:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CertaVeritas @Akulacz s tvojim komentarov v zasade suhlasim a mas pravdu. Ale ked komentujeme stratosa tu sa na objektivnost nehra. Samozrejme pre 4060ti 16GB v zasade plati presne to, co pre 7600XT. To je zjavne kazdemu, kto zapne viac nez 2 neurony naraz.

Tu ide o narativ cervenej uderky z amDDworldu. Nvidiu za dany krok kritizuju mesiace a mesiace. Amd spravi v principe to iste a cerveni bojovnici za pravdu priletia s primitivnou obhajobou, kedy je rovnaky krok od amd este snad vinou nvidie. Tieto rozpory a lzi im treba na kazdom kroku vmietat do ksichtu.

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
26. 1. 2024 18:05 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CertaVeritas @Nations112 gratulujem, ze si sa odputal od jedinej cervenej sektarskej pravdy. Vitaj vo svete normalnych faktov a aspon akej takej objektivity :D

Byt privrzencom urcitej znacky, aj ked len zo subjektivnych dovodov, je viacmenej v poriadku. Pripad, ked sa priklonis na stranu preferovanej znacky ak su dva produkty v zasade porovnatelne, sa da do urcitej miery pochopit.

Potom je tu cerveny fanatizmus a sektarstvo amd, ktore budu presadzovat aj cenu polopravd a lzi. Take nieco sa neda akceptovat ani v idelogickej rovine.

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
26. 1. 2024 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CertaVeritas @Stratossimo mohol by si dat vyjadrenie k svojmu pristupu k moderacii. Ked ti niekto tvoje nezmysly vyvrati faktami, tak to nazves flamom a lzami a das mu ban. Ten dvojity meter je nevyhnutnou sucastou cerveneho ponimania sveta, aky mas ty a tebe podobni?

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
26. 1. 2024 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CertaVeritas @CertaVeritas Je tady, čte to, ale neodpoví, jen zbaběle rozdává bezvýznamné mínusy :-D

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
27. 1. 2024 00:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CertaVeritas @Slusnak123 ano, pritomnost sa pozna podla palcov dole :D Reagovat na krutu pravdu uz ale nedokaze, lebo uprimne... nema na to co rozumne povedat.

MiniMe
MiniMe
Level 1 Level 1
27. 1. 2024 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nations112 @Nations112 Když už se tady řeší ta objektivita, musím upozornit na chybu ve Vašem tvrzení/obrázku z tsbohemia. Neřekl bych, že 5. nejprodávanější kartou v bohemce je 4090 za bezmála 56k. Dle mě to budou propagované nabídky. Reálné pořadí je pod filtrem: https://www.tsbohemia.cz/elektronika-pc-komponenty-graficke-karty_c5581.html

7800XT
4070 SUPER
RX 7600
4070 SUPER
7800 XT
7900 XTX
7900 XT
7700XT

Kupříkladu ten ASUS DUAL-RTX4060-O8G, který je na Vašem obrázku na 2. místě je v produktech pod filtrem znovu a na 13. místě.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 1. 2024 20:42 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MiniMe @MiniMe to sis dovolil hodne tu mistnim ultras tvrdit ze se nekde prodava 7800XT lepe jak 4070 to je vice mene kacirství hodne upaleni za ziva a pritom te budou placat 4090 po zadnici dokud nezhebnes nebo dokud nebudes vyvolavat Huanga jako svetce a neprejdes na jejich viru :)

Stanislav
Stanislav
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 1. 2024 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MiniMe @Stratossimo ty demente ty máš všude v pokojíčku u maminky plakáty stacha vole ty nepotřebujes huanga , zase tu odpovídáš jen na to co se ti hodí do krámu, podívej se kolik lidí ti psalo a čekají na odpovědi to budeš ignorovat? dáš mínusko a schováš se pod sukni mamce? není ti trapně ? já bych se styděl teda krutě být na tvém místě.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
28. 1. 2024 07:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MiniMe @stasek ja opravdu nemam duvod si upravovat zebricky prodejnosti pres ruzne filtry to je zdejsi praktika :)

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
28. 1. 2024 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MiniMe @Stratossimo To opravdu nemáte, protože vy ty žebříčky vždy dokážete kreativně vysvětlit. Už jsem u vás zažil i to, že jste poukazoval na to, že karta AMD je na druhém místě nějakého nesmyslného žebříčku. A jaksi jste opomněl, že v tu samou dobu byla na prvním místě toho žebříčku karta Nvidia.

wattar
wattar
Level 6 Level 6
25. 1. 2024 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koukám, že váš testovací vzorek má BIOS verzi na konci "0A" a já prodejní kus už mám s verzí "0B". Netuší někdo, co tam upravili?

Drewo
Drewo
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 1. 2024 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

iGPU rulez... 😍

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
25. 1. 2024 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drewo @Drewo Na 5700G už to není ono, jsem fakt zvědavý, co vypadne z nových géčkových Ryzenů.

Nations112
Nations112
Level 4 Level 4
25. 1. 2024 19:27 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teď jsem stavěl/upgradoval 3 herní PC. Měsíc zpátky tam šla 7800xt, teďka už jsme sáhli po 4070 Super. Za mě jsou obě grafiky fajn a je to opravdu jen na volbě každého, kterou značku preferuje.

Pravda ale je, že zatímco po Ryzenu sáhli úplně všichni, u AMD grafik je většina lidí přeci jen opatrnějších. 7xxx řada je za mě celkem povedená, ale chce to ještě dost práce, aby AMD grafikám lidi začali věřit...

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 06:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nations112 @Nations112 u 4070Super by sis ale musel dost priplatit za stejne dobrej chladic a hlucnost.. prece jenom takova Nitro+ za 15000,- ma stejny provozni vlastnosti a hlucnost jako az o dost drazsi 4070 Super. ty levnejsi edice za 16500,- jsou mnohem ale mnohem hlucnejsi, rozdil je tam od 7 do 15dBA dle edice, nejlepe vychazi ASUS DUAL ale i ten se proste na Nitro+ nechyta co se tyce hlucnosti... Tohle je nejvetsi bolistka cely ty 4070 Super rady.. nehlede na stale 12GB VRAM.. coz je druha bolistka, meli tam dat 16GB

dusan novy
dusan novy
Level 1 Level 1
26. 1. 2024 07:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo strc si tu 7900xtx nitro niekam . nikdo si nekupi pre buductnost kartu bez dlss 3,5 a raytracingu v hrach amd.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @compmaniak s tebou se nikdo nebavi ja psal uzivateli Nations112

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo s tebou idiot sa tiez nikdo nikdy nebavi a spamujes !!!!

jiři koudelka
jiři koudelka
Level 0 Level 0
26. 1. 2024 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo ty mi tiez odpovedas a to nepisal som tebe a nebavil som sa s tebou. tvoj dvoji meter a nekonecne klamstva su zaujimave. chronicky klamar si.

Nations112
Nations112
Level 4 Level 4
26. 1. 2024 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Většina lidí pár db neřeší, pro ně je priorita přijarelná cena a výkon a to ty karty mají. Ano, my na zdejším foru to možná řešíme, ale běžný hráč to má na háku, protože mu komp leží někde pod stolem. Tak to prostě je a vidím to pravidelně na sestavách a ntb, které mi lidi nosí. Řve to a už to ani nevnímají, zatímco ja mám z toho nervy. Já třeba beru karty zásadně s funkcí vypínání ventilátoru v idle, jinou bych už nebral, protože mám naprosto tichou sestavu.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Nations112 nekdo hlucnost neresi, nekdo ano.. obecne asi malo lidi chce mit vedle sebe na stole PC co je hlucny ne?

Nations112
Nations112
Level 4 Level 4
26. 1. 2024 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Obecně většina lidí má procák se stock chladičem a case ventilátory nastavené buď na max, nebo nějaké hlučné šmejdy a považují to za celkem tichou sestavu... Myslíš, že tihle lidí řeší to, jestli karta hučí víc nebo míň?... 😀
Tyhle sestavy jsem stavěl přímo s dotazem, zda jim vadí vyšší hluk a
zda si chtějí připlatit za něco lepšího. Všichni řekli, že jim je to jedno... Takže se vzalo, co se vzalo a nikdo si nestěžuje.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
26. 1. 2024 13:28 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Já třeba hlučnost řeším hodně, ale je určité pásmo, kde to řešit nemá smysl. Zda má karta 25 nebo 30 dB, je úplně jedno, i když je mi známo, že stupnice hlučnosti není lineární. To bych si raději vzal tu "hlučnější" kartu s tím, že bude mít lepší teploty. Protože bych věděl, že výrobce nastavil otáčky tak, aby se karta zbytečně nepekla.

Mate07
Mate07
Level 38 Level 38
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Karta hučí když hraju ne? A když hraju tak mám sluchátka, uzavřené, a karta může řvát jak chce. Ve windows jsou všechny karty tiché.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Slusnak123 lepsi teploty ale nema ani s tou hlucnejsi :) to je prave ten paradox..

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Mate07 nekdo se sluchatkama nehraje ale ne kazdemu to vyhovuje.. nekdo ma treba bednicky a hodne her ma tichou ponurou atmosferu coz dokaze hlucnost PC celkem pokazit zvlast ve vecernich hodinach kdy ma nejvice lidi cas zaparit.. a v okoli je proste ticho

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
26. 1. 2024 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo To nemusí být pravda, podívejte se třeba na 7800 XT ve vaší oblíbené edici Nitro+. Budeme to hodnotit zase podle těch tabulek na Techpowerup. Tak RX 7800 XT Nitro+ má při použití "normal" BIOSu hotspot 86 °C a ventilátory točí 1201 RPM. Při použití tichého BIOSu je hotspot 90 °C při 840 RPM. K čemu je mi tedy hlučnost 26 resp. 23 dB, když se karta peče?

Dilinozravec
Dilinozravec
Level 30 Level 30
26. 1. 2024 19:25 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Ty klamar a zavadzac, pouzivam aj sliuchatka 7,1 aj Logitech Z906 5,1, co myslis ze pocujem ked hrajem, a to mam komp na stole,aby bol stale poruke ak mi nieco treba premerat, pripojit disk a zalohovat diagnostika etc. A to mam AIO Kraken53 na CPU zvasok neriesim je v stoku a to aj keby to bolo v krabici od topanok. A clovek ktory ma bezne PC v spalni a pozera na tom filmy tak aby nezobudil manzelku, / ti stastnejsi od teba:P/ je proste asi iny. / mam par znamych ktory maju komp vo vstavanej skryni v spalni. Nechapem ich ako si tam s priestorom a nepohodlim vystacia, ale nie kazdy ma izbu pre seba a tak to chapem. Na pozeranie v spalni mi staci Microsoft surface. A ked sme u spalne, tak ta ma primarne sluzit na spanie a.......spanie :P

PS: Teraz zosmolis svoju nitro, skrynu, spalnu ticho, efektivitu a energeticku nenarocnost FVE, iPhone /ten tvoj/ .... a to co sa ti stane potom si nechaj az po 22:00 :P

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 1. 2024 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Slusnak123 prisiel len podavat palceky dole ale neodpovie.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
26. 1. 2024 20:36 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @JankoBelnicek Je to tak. Zajímavé je, že nedává mínusy panu Vágnerovi, asi se bojí banu :-D

Reklama
Reklama