Zpět na článek

Diskuze: Metro: Last Light — kráska s extrémními nároky

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

RADEONX800
RADEONX800
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dědeček HD5870 na high 1920*1080 a jede to napohodu :D

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
31. 5. 2013 07:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pane Šulc... "nabytou" znamená získanou... pokud chcete synonymum pro "naplněnou" tak je to nabitou ;)

cameroncz
cameroncz
Level 1 Level 1
19. 5. 2013 02:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hezky napsáno.
Jediné, co je na high-end počítačích pořádně náročné, je AA. Pokud ho nechám 4x, tak s mojí GTX 670 Mám něco kolem 25fps. Avšak stačí ho jen vypnout a vynutit si FXAA, a fps se drží u 60, občas klesnou k 45, avšak ve hře nelze vidět žádný rozdíl.

Takže TITÁNA potřebuje pouze, pokud chcete mít ten dobrý pocit, že máte vše co jde na max. Nám ostatním stačí zapnout FXAA a hrajeme vesele dál bez jakýchkoli framerate dropů a s totožnou grafikou.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
19. 5. 2013 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cameroncz Kdo by dobrovolně používal FXAA? To neni žádná filtrace, to je jenom rozmazání celý hry. :wink:

xwing
xwing
Level 1 Level 1
20. 5. 2013 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 Tak si skús pustiť Metro s vynúteným FXAA, potom v rozlíšení 1680*1050 na FullHD LCD a potom keď zistíš čo je to skutočné rozmazanie celej hry sa sem vráť opraviť svoj príspevok :wink:

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
20. 5. 2013 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @xwing: To nic nemění na faktu že FXAA rozmazává hru tak že je to prostě nepřijatelný a nedá se to hrát. Je to nepříjemný pro oči a tenhle efekt by se měl zakázat. Jako všechny post efekty.

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
20. 5. 2013 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @xwing: Jak jen bych označil člověka hrajícího na LCD v nenativním rozlišení :?:

cameroncz
cameroncz
Level 1 Level 1
21. 5. 2013 00:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @khorghan: [quote=khorghan]Jak jen bych označil člověka hrajícího na LCD v nenativním rozlišení :?:[/quote]

Ty jseš hodně sjetej, co? Ano, rozmazává to sice hru, ale tím to končí. Jestli je tu ještě někdo jiný, koho z FXAA bolí oči tak mi pls dejte vědět, ale jseš první, kdo něco takovýho napsal...

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
22. 5. 2013 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @cameroncz: A ty ten FXAA používáš nebo co? Dyť se na to nedá koukat. To neni AA, nemá to s AA nic společnýho, rozmaže to všechno včetně textur a nic to nepřináší, jenom ubírá. K čemu takovej efekt?

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
19. 5. 2013 03:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten výsledek nejvyšší nastavení pro HD 7970GHz jen 29FPS je asi s Advanced PhysX což je docela pech ,protože u Radeonů to docela strhává výkon. Pro lepší a vyrovnané testování bych ho tedy vypnul.

Tady je moje měření: http://www.youtube.com/watch?v=Gs7lT_8yXnU
Dual HD 7970M CF které doplňuje i7 3740QM a s OC není problém natočit 60FPS :)

J_AN_O
J_AN_O
Level 1 Level 1
27. 5. 2013 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlastimil91 akurat som ho dnes komentoval :) ja mám na mojej hd 7990 pri vytazení jadier 65 percent stale avg 70 fps ale je to chaoticke vytazenie jadier tato karta je lepsia este vo vyššich rozliseniach :) ale dajme tomu bioshock infinity priemer 215 a max 372 :)

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
19. 5. 2013 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlastimil91 NA zumpe sa testuju maximalne nastavenie v hrach ktore hra vie zapnut. preco by sa to pre "objektivne" zrecenzovanie malo vypinat?

J_AN_O
J_AN_O
Level 1 Level 1
27. 5. 2013 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dzambor dosiahol som 40,7 fps ale to sa nedá hrat ako ked ti ide fps na 5 physx proste amd karty nezvladaju vsak sa upklne vypne vytazovanie kariet a vsetko ti robi jeden procak co to je to je nic D

alienGT
alienGT
Level 1 Level 1
19. 5. 2013 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chci se zeptat, nasel nekdo moznost, jak nastavit detaily podle sebe nebo ma hra jen predvolene moznosti (low, medium ....)

HunterGtNet
HunterGtNet
Level 1 Level 1
19. 5. 2013 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jelikoz vysel patch ktery opravuje rychlost AMD karet tak to neni moc objektivní

veigy
veigy
Level 1 Level 1
19. 5. 2013 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vím, že zrovna v případě této hry je to špatný nápad, ale neplánujete zařadit mezi testované grafiky i Intel HD4000?

pavleCZek
pavleCZek
Level 1 Level 1
19. 5. 2013 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Radeon HD6870 1GB s PhenomemII X4 na 3856Mhz, vysoké detaily, normal tesselace, 1680x1050 bez SSA u mě dává FPS průměr 40-45FPS ve venkovních prostorech.

rolean
rolean
Level 1 Level 1
19. 5. 2013 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Technická - PhysX jede v případě AMD gpu na CPU, nebylo by zajímavé v testech procesoru vzít AMD grafiku a podívat se, jaký to má vliv?

Muertus
Muertus
Level 1 Level 1
19. 5. 2013 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda, že v náročnosti na CPU není nějaký 6core cpu od Intelu, například Intel Core i7-3930K na cca 4,5GHz. Nebo je to tak schodný s i7 do patice 1155?

FuManchu
FuManchu
Level 1 Level 1
19. 5. 2013 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vy ste asi jediny magazin, ktory robi porovnavacku AMD a nVidia kariet so zapnutym PhysX. Azda ste sa nedopoculi, ze to podporuju iba nVidia karty? Ano, spomente, ze je to supr ficura, ktora dava nVidii vyhodu a lepsi zazitok z hry, ale pre boha preco tam supnete graf, kde ma 7970 GHz polovicne framy oproti 680? Navyse vysiel patch, ktory zvysuje vykon AMD. Uznavam, nVidia je v tejto hre o dost lepsia, ale zasa malujete AMD horsie, ako skutocne je. U tohoto webu sme si na to tak nejak zvykli...

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 5. 2013 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tahle věta se opravdu povedla :D

[quote]Na rozdíl od řady jiných her totiž ve 4A Games dbají na optimalizaci hry [b]pro vícejádrové procesory[/b]. Pokud tak nemáte grafickou kartu nVidia, je pro PhysX vyhrazeno [b]jedno vlastní procesorové jádro[/b] [/quote]
- del42sa

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
19. 5. 2013 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace JJ. To vyznieva úsmevne. Každopádne táto hra ešte používa starý PhysX SDK 2.8.4. Takže je otázne ako sa s tým vývojári pohrali. Okrem toho ani toto staré SDK nie je také zlé ako sa o ňom hovorí či píše. :wink: Tu je dosť zaujímavý test, ktorý porovnáva PhysX SDK 2.8.4 s SDK 3.2, najnovším 3.3 a s Bulletom 2.81 (čo je posledný oficiálny release, ktorý bude nahradený nejakou trojkovou verziou - tá je zatiaľ iba v beta štádiu):

http://www.codercorner.com/blog/?p=748

Ide o dlhšie čítanie, ale oplatí sa to prejsť. Autor pekne vysvetľuje akým spôsobom a čo testuje. Na konci sa pod článkom k tomu vyjadruje aj Erwin Coumans.

RulezZzOr
RulezZzOr
Level 1 Level 1
19. 5. 2013 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=FuManchu]vy ste asi jediny magazin, ktory robi porovnavacku AMD a nVidia kariet so zapnutym PhysX. Azda ste sa nedopoculi, ze to podporuju iba nVidia karty? Ano, spomente, ze je to supr ficura, ktora dava nVidii vyhodu a lepsi zazitok z hry, ale pre boha preco tam supnete graf, kde ma 7970 GHz polovicne framy oproti 680? Navyse vysiel patch, ktory zvysuje vykon AMD. Uznavam, nVidia je v tejto hre o dost lepsia, ale zasa malujete AMD horsie, ako skutocne je. U tohoto webu sme si na to tak nejak zvykli...[/quote]

staci se podivat na jine weby...na pctuning opet nechali zapnut PHYSX...cili k porovnani to opravdu neni....

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
19. 5. 2013 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta úroveň rozlišení textur a detailů objektů je tak neslýchaně nízká... Ať už tu jsou nový konzole s rozlišení textur 8192x8192 místo dnešních 512x512 a ve vzácných případech 1024x1024.

lolcop
lolcop
Level 1 Level 1
19. 5. 2013 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[url]http://fixpcgames.blogspot.cz/2013/05/metro-2034-last-light-graphic-fix-flt.html[/url]

Jestli mate problemy s grafikou a potrebujete to nejak vyladit bo se to neda hrat tak zkuste tenhle fix.

r34ktor
r34ktor
Level 21 Level 21
19. 5. 2013 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zvláštní, na GURU3D jim vyšli výsledky AMD podstatně lepší.

http://www.guru3d.com/articles_pages/metro_last_light_graphics_performance_review_benchmark

Testovali jste s posledním patchem?

r34ktor
r34ktor
Level 21 Level 21
20. 5. 2013 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@r34ktor Vyšel další obsáhlý test na PCLab: http://pclab.pl/art53386.html

Víceméně potvrzuje výsledky GURU3D. Vypíchl bych test CPU, ze kterého vyplývá, že nVidia má ovladače lépe optimalizované pro vícejádrové procesory, kdežto čisté dvoujádro podává lepší výkon v kombinaci s AMD.

rathanuviel
rathanuviel
Level 1 Level 1
20. 5. 2013 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@r34ktor Taky jsem na to koukal, jak to, že jim to vychází tak podstatně jinak.
Uvidíme další testy na jiných serverech, zatím jich moc není.
Nejvíc jsem zvědav na to, jak moc PhysX ovlivňuje výkon, pokud jej počítá CPU a ne grafika.

Blizzard
Blizzard
Level 1 Level 1
19. 5. 2013 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@r34ktor To musí celkem naštvat, když si koupíte GK za 12k a ono to jede "jen" na 28fps na max. :D Na to bych se mohl vys*at ... si koupím GTX660DC2T a vystačím si ... na co GK za 12k+, když si stejně na max. detaily moc nezahrajete

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
19. 5. 2013 22:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blizzard jn ta dnešní úroveň neoptimalizace a vysoké ceny je zhovadilost.
Snad to po nové generaci konzol bude lepší. Nemyslete si že si koupíte PS4 a ušetříte... :lol: oni z vás ty prachy dostanou zase jinak.

Polsonside
Polsonside
Level 1 Level 1
20. 5. 2013 07:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blizzard @Mr.Lolendo: Prosím Vás, jak ve hře povolím direct X11?

Jaroch
Jaroch
Level 1 Level 1
20. 5. 2013 07:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Olese Shishkovtsova a Aleksandra Maksimchulka,
O kolik jednodušší na napsání i na přečtení by byl správný fonetický přepis : Šiškovcov a Maximčulk .

Chicken
Chicken
Level 1 Level 1
20. 5. 2013 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem byl hodně mile překvapen, když jsem pustil nové Metro na své R7970 v eyefinity módu. Nepředpokládal jsem, že tuto hru budu moci s jednou kartou v eyefinity hrát plynule. Vyhlazování 4x, detaily "high", tesalace off. Parádní zážitek, zejména v noci. Pecka.

Jaroch
Jaroch
Level 1 Level 1
20. 5. 2013 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V tabulce je psáno i7 3770K na 4,5Ghz a hned pod tabulkou věta : Hru jsem testoval na počítači s procesorem Intel Core i5-2500K, který jsem přetaktoval na 4,7 GHz.
Pak ve vlivu CPU na hru zase i5 2500K chybí .

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 5. 2013 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=mareknr]JJ. To vyznieva úsmevne. Každopádne táto hra ešte používa starý PhysX SDK 2.8.4. Takže je otázne ako sa s tým vývojári pohrali. [/quote]

PhysX SDK 3.0 s podporou multithreadingu je tu od roku 2011 mám ten pocit, je rok 2013 a fyzikální engine pořád běhá na jednom jádře. Dočkáme se vůbec nějaké hry, kde bude PhysX běhat na několika CPU jádrech a přes SSE a nebo se to prostě jenom někomu nehodí do krámu ? :oops:
- del42sa

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
20. 5. 2013 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Také hry už ale sú. Nový PhysX SDK 3.x sa používa v Hawken, Planetside 2 alebo Warframe. V týchto hrách je NVIDIA dosť aktívna. A mal by byť aj v Rise of Tiad. Tiež neviem prečo nepoužili v pokračovaní Metra už nový PhysX SDK, aj keď jeden dôvod by som našiel. Totiž plné pokrytie funkcionality starej verzie 2.8.4 sa dosiahlo až teraz vo verzii 3.3. Aj to neviem či je tam naozaj všetko. Ono to chce čas to prerobiť. NVIDIA na tom očividne mákla. A popridávala aj nové veci. Si pozri test čo som postol vyššie. Rozdiel vo výkone na CPU je o dosť lepši ako u starej verzie, ktorá sa používa v Metre.

-IRONHIDE-
-IRONHIDE-
Level 23 Level 23
Procesor: Intel
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 5. 2013 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zlata jednicka toto sa nepovedlo

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
20. 5. 2013 22:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta grafika je strašná, všude jsou takový ty rozmazávající efekty, textury nejsou ostrý, kolem postav je taková jakoby mlha, celý je to přeplácaný efektama. Starej dobrej Fear nebo třeba FarCry na mě působí grafikcky líp než tyhle dnešní přeplácaný hry. Už se mi konečně podařilo změnit ten FOV na použitelnou hodnotu a teď bych potřeboval nejlíp uplně vypnout DX11 a dát tam DX9 nebo aspoň pozakazovat ty efekty. Předpokládam že je tam použitá ňáká forma FXAA (rozmazávající parodie na AA) a nevim jak se toho zbavit. Stejnej problém byl i u Stalkera kde už samotný zapnutí DX11 rozmazalo celou hru včetně textu v menu. Sice každej komu jsem to ukazoval řikal že nevidí rozdíl ale to je jejich problém že nemaj oči, já to vidim a chci zpět DX9 a ošklivý efekty, hlavně ať je to ostrý. :wink: :wink: :wink: :wink:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 5. 2013 22:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=mareknr]Také hry už ale sú. Nový PhysX SDK 3.x sa používa v Hawken, Planetside 2 alebo Warframe. V týchto hrách je NVIDIA dosť aktívna. A mal by byť aj v Rise of Tiad. Tiež neviem prečo nepoužili v pokračovaní Metra už nový PhysX SDK, aj keď jeden dôvod by som našiel. Totiž plné pokrytie funkcionality starej verzie 2.8.4 sa dosiahlo až teraz vo verzii 3.3. Aj to neviem či je tam naozaj všetko. Ono to chce čas to prerobiť. NVIDIA na tom očividne mákla. A popridávala aj nové veci. Si pozri test čo som postol vyššie. Rozdiel vo výkone na CPU je o dosť lepši ako u starej verzie, ktorá sa používa v Metre.[/quote]

Ano sice používají verzi 3.0, ale ani na jedné hře z jmenovaných neběží PhysX na více jádrech pokud vím...
- del42sa

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
21. 5. 2013 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak som sa na to pre istotu spýtal Zogrima na PhysXInfo.com a odpovedal takto:

"Hawken is still using PhysX 2.8.

As for Warframe and Planetside 2, if speaking of:

* Main CPU physics layer – both games are not very intensive on physics calculations (especially Warframe), so I don’t think they are running physics in many threads – it is simply not needed.

* As for CPU execution of GPU PhysX effects, there is none. GPU effects are all exclusive.

You must understand, that multi-threading “issue” with SDK 2.8 is a little far-fetched and exaggerated.
It is mostly related to CPU execution of extra effects (“I don’t want to buy NVIDIA GPU, but I still want to get all”), which has more reasons than just SDK capabilities.

————–
Plus, there are already much more games running SDK 3.x on CPU – Bioshock Infinite, Arma 3, Natural Selection 2, Star Trek: The Game, etc, etc"

Viď článok http://physxinfo.com/news/11327/multithreaded-performance-scaling-in-physx-sdk/. Takže naozaj nepoužívajú príliš PhysX na CPU. Aspoň nie v hrách na ktorých sa podieľa NV a ktoré využívajú pokročilý GPGPU PhysX. Zvyšok hier, ktoré využívajú iba CPU PhysX, závsí od ich vývojárov. Celkovo čo som vyzistil od Zogrima, nie je medzi vývojármi záujem využívať viac ako 3-4 thready na fyziku.

cameroncz
cameroncz
Level 1 Level 1
21. 5. 2013 00:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=khorghan]
Ty jseš hodně sjetej, co? Ano, rozmazává to sice hru, ale tím to končí. Jestli je tu ještě někdo jiný, koho z FXAA bolí oči tak mi pls dejte vědět, ale jseš první, kdo něco takovýho napsal...[/quote]

.... blbej quote, samozřejmě sem mířil sem
[quote=khorghan]
To nic nemění na faktu že FXAA rozmazává hru tak že je to prostě nepřijatelný a nedá se to hrát. Je to nepříjemný pro oči a tenhle efekt by se měl zakázat. Jako všechny post efekty.
[/quote]

Polsonside
Polsonside
Level 1 Level 1
21. 5. 2013 07:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cameroncz to abubaga:
to snad není možný, tak se vrať k Far Cry a neotravuj tady. Podle naprosté většiny je hra technologicky i graficky skvost. Já přinejmenším hltám každý nový záběr a neuvěřitelnost detailů prostředí. Možná snad nepříjemné je, že nejde ovlivnit nastavení jednotlivých položek jako tomu bylo u Metro 2033 a s nově postaveným pc valím vlastně na plný knedlík a jednoznačně je to to nejhezčí co jsem zatím viděl, super atmosféra, super grafika a optimalizace taky ucházející.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
21. 5. 2013 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Polsonside Čim vyšší detajly tam dam tim je to "rozplizlost" hry horší. Ještě se pohrabu v configu, snad se mi podaří ty post efekty zabít a jako vedlejší efekt si i zvýšit FPS. Pokud tady všichni onanujete nad debilníma efektama který jenom otravujou tak se pak nemsíme divit že je herní průmysl tam kde je. Ňáký efekty jsou mi ukradený, jediný co vyžaduju jsou detajlní textury, kvalitní modely a dokonalá ostrost všeho, efekty typu motion blur mě uplně ničej, nehledě na to že je mi z toho blbě a ještě to krade FPS. A proč? Jakej ten efekt má smysl? Žádnej. Nejvíc mě dostal den FOV nastavenej na 50. To je důkaz "konzolovitosti". To i blbej BF3 měl v nastavení táhlo pro nastavení FOV. Ale na úpravu FOV už jsem zvyklej, každá nová hra tam má 50 nebo 60. Bohužel. Ale koukat přes dalekohled to se opravdu nedá. Zajímavý je že u předchozího Metra jsem s grafikou neměl sebemenší problém. Člověk si prostě nastavil efekty který chce a ty který ho obtěžujou nebo za ten pokles FPS nestojej prostě vypneš.

ninko011
ninko011
Level 1 Level 1
21. 5. 2013 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Polsonside @abubaga: Tvoje názory nejdu s logikou , čím krajšia je grafika plná efektov tým pre teba horšie. Metro má veľa reálnych efektov,kt. stoja za to hlavne ešte pri zapnutej Physx. Prosím ťa, keď na to nie si zvyknutý odinštaluj a nainštaluj starého Feara (ale ten sa ani zďaleka už nechytá na toto). Ja tiež neuznávam sprostý blur čo všetko rozmazáva (vždy ho vypnem hlavne pri Fps hrách) a taktiež vyhladzovanie FXAA , kt. vyhladí aj to čo nemá a všetko rozmaže. Pokiaľ viem príde editor na nastavenie detailov , kde by mali ísť nastaviť všetky detaily podľa ľubosti. Tak vydrž a nehejtuj to čo nemusíš.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
22. 5. 2013 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Polsonside @ninko011: Jak řikam, pro požitek ze hry bohatě stačej kvalitní objekty a detajlní textury, všechny ty efekty navíc jsou jenom balast. Samozřejmě ještě stíny a ňáký rozumný osvětlení ale tim to končí. Dokud to nebude vypadat jako realita tak ty primitivní efekty budu vypínat.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
23. 5. 2013 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Polsonside @abubaga: Tak jsem zjistil že to rozmazání hry způsobuje SSAA, prostě to musí bejt aspoň na 2x, když to vypnu tak je rozmazaná celá hra. Zajímavý je taky nastavení 0,5x to je jak když mam 5 dioptrií a zapomenu si brejle. Nechápu. Možná je moje grafárna už stará a nedokáže to korektně zobrazit (GTX460), jenomže při zapnutim SSAA je zase děsně malý FPS.

Bengo
Bengo
Level 1 Level 1
21. 5. 2013 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nenapada nekoho proc kdyz ve hre zapnu ´pokrocily physx´ tak mi snimky za sekundu jdou ohrome dolu? Mam geforce 560 a 4 jadro procesor. Tak sem myslel ze to bude ok. Hru mam skoro na plno, bez ssao. Ale jakmile zapnu physx, klesnou snimky tak 10fps mimimalne.

Polsonside
Polsonside
Level 1 Level 1
21. 5. 2013 23:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bengo No mě to se snímky prakticky nehnulo a pokud si všímavý tak rozdíl je značný a fakt líbivý. Napadá mě snad jen zda jedeš na beta ovladačích, které byly optimalizovány pro tuto hru jinak nevím.

Reklama
Reklama